Witam czy ktoś może mi wysłać schemat instalacji t25. Mam zamiar ją na nowo zrobić bo kable są popalone. Alternator posiadam z regulatorem. Części mam zakupione tylko nie wiem jak to wszystko po podłanczać. Z góry dziękuje za odp.
Mam problem ze stacyjka u władimirca - pare razy złapie a potem ani nie drgnie. Potrzebuje schemat instalacji.
Witam czy miałby może ktoś schemat do instalacji do T25 bo też kupiłem w 7 wiązkach. Instalacja firmy LSN LUBLIN
Witam szukam kogoś kto ma jakis prosty schemat instalacji elektrycznej do t25, nie jestem elektrykiem i nie znam sie na tym jakos super więc nie daje rady odczytać schematów które sa na internecie
Witam kolego, może Ci trochę pomogę ale jest schemat całej instalacji w innym poście http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Pozdrawiam.
No dobra w tym traktorze jest ten przekaźnik blokady rozrusznika(czy jakoś tak to sie nazywa taka brązowa kwadratowa puszka- w Google znalazłem) kontrolka nie jest bezpośrednio połączona przerobiłem to odłączyłem 3 przewody: jeden do alternatora szedł drugi od prawej słabiej świeciła środkowy przestała świecić (zaizolowałem taśmą izolacyjną). Ten górny...
Pilnie szukam schematu instalacji elektrycznej Toyoty Avensis t25 2004r Potrzebuje sprawdzić zasilanie zaworu Egr. Wstępny pomiar wskazuję na brak napięcia uruchamiającego elektromagnes zaworu. Z jakiego układu doprowadzane jest to napięcie? Odpowiedź na to i inne pytania może dać schemat elektryczny. Proszę o pomoc życzliwych kolegów
Witam Posiadam wladimirca t25 A2. Mam problem odnośnie odpalania. Założony jest nowy rozrusznik szybkoobrotowy akumulatory 2x6V- mają około 2 lata. Problem polega na tym że po przekręceniu kluczyka rozrusznik bardzo słabo kręci, jakby dostawał za mało prądu. Sprawdzałem ładowanie i stan akumulatorów i jest wszystko ok. Klemy wyczyszczone. Zastanawiam...
f5 na kontrolke a f6 na akumulator i powinno działać :)