Panowie, Macie może schemat silownika mastera (silownik pneumatyczny) Jest tam parę kabli. Udało mi się nieszczęśliwie puścić 12V na kabel który jest na czujniku położenia siłownika i siadł mi cały central. Może ktoś ma jakieś sugestie co bym nie szukam w ciemno, Dzięki!
W rozpisce bezpieczników jest symbol drzwi jednak na żadnej stronie niema tam zasilania.oj przydał by się schemat
Centralny zamek kupilem centralke https://mtalarmy.pl/wp-content/uploads/2... Jak ją moge podłaczyć bo nie bardzo rozumiem sterowanie minusem plusem ? posiadam 4 silowniki standardowe i wychodza z nich dwa przewody. Mam patrzec na schemat sterowanie silownikiem ? Dodam ze nie mam silownika master.
a napiecie na silowniki
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
a po co master , fabryczego nie ruszasz , dokladasz slave 2 przewody , alarm konfigurujesz zeby sterowal silownikiem jak bedziesz mial problem to wyslij schemat alarmu
Hmmm. Przepraszam. Nie kapuję. We wtyczce która jest w drzwiach i byla wpieta do switcha są tylko 4 przewody. + i - oraz sygnał zamykania i otwierania. I jak do tego podpiac master ? Moment. Czyli wychodzi na to, że i tak bede musiał pociągnąć dwa przewody z samej centralki sterujace silownikiem ?
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
witam potrzebuje pomocy jak podlaczyc silownik master do tej centralki exus cl-05 a do niego slave i zeby to wszystko dzialalo na tej stronie jest schemat tego sterownika w formacie pdf (pobierz instrykcje) http://www.mastertrade.pl/product_info.p... z gory dzieki za wszelka pomoc
Kolego laczysz wszystkie przewody zielone i niebieskie do kupy tak jakby nie bylo mastera Pozostale mozna odciac . Sterowanie oczywiscie schemat 3 .
Szukam schematu i mozliwosci podlaczenia alarmu SILICON z centralnym zamkiem(nie wiem czy typ to:SLC-RX-7B5 czy 17-5689A). Chyba ktos w nim grzebal, bo nie mam przewodow do podlaczenia silownika master. Co dziwne - jest on podlaczony do sterownika innego alarmu (mam tylko jeden pilot). POMOCY!! Dziekuje. raddul(at)gazeta.pl
CameR dzieki za rade,, tak tez zrobilem,, dziala wszystko ok,, z omronem tez jakos dalem rade,, poprostu zwarlem kable 2 zeby radio dzialalo, 12v zciaglem z bialego kabla z pod kierownicy , wszystko dziala, takze Wielkie dzieki , Temat uwazam za rozwiazany i zakonczony , poprostu trzeba ciac kable wpinac sie w silownik master i po temacie ,, a omrona...
TAK to ten alarm czyli mam podpiac silowniki slavy pod te zlacze 3 pinowe (pod ten czarny i czrnoczerwony? bo rozumiem zeby podpiac silownik master to nie ma szans? ) EDIT: gdzie szukac poczatku podczepienia tego przewodu(tzn jedna koncowka przychodzi w centralke a druga?) bo mi sie oderwal ten przewod i nie moge znalezc z kad :cry:
Witam, to znowu ja, auto powiedzmy ze zrobilem. Wszystko chodzi, mam problem tylko z wysterowanie centralnego zamka. Wydaje mi sie za sterownik jest jednoczesnie silownikiem master w dzrzwiach kierowcy. Wychodza z niego 4 przewody, czerwony (+), brązowy (-) i dwa zielone, jeden z paskiem, pojawia sie na nich raz +12, raz -12V. Tylko jak probuje podawac...
Aby moc sterowac zamkiem przekrecajac kluczyk w drzwiach to potrzebujesz silownika tylu master, reszta ma byc slave (tylko wykonawczy). Jesli jenak z tego zrezygnujesz to pozostanie Ci serowanie tylko pilotem z alarmu i wowczas wszystkie silowniki moga byc slave. Przypuscmu ze wybierasz druga opcje, w takim przypaku laczysz kable od silownikow kolorami...
masz schemat? zrób więc tak: odszukaj kable sterujące (do kazdego silownika idą dwa kable zasilające a do masterów dodatkowo dwa sterujące - poznasz po kolorach) jak bedziesz je miał to zewrzyj do masy jeden a potem drugi i zaobserwujesz efekt - jak się nie bedzie zamykał i otwierał to zrób tak jak Ci w poprzednim poscie pisałem - z przekażnikiem.
Tak zgadza sie jest schemat ale silownika slave. I dalej nie wiem gdzie podlaczyc pozostale 3 przewody. Chyba ze czegos nie rozumiem. nie moge dojsc co znaczy np. "blokada - wspolne wejscie otwarte wejscie, czy zamknieta" odnosnie silownika. Moglbym podlaczyc metoda prob i bledow ale to chyba nie jest za dobre rozwiazanie.
mam problem z cz w zestawie mam 2 mastery. otwierajac z pilota jest ok natomiast z kluczyka juz nie, pomierzyłem i masa pojawia sie po wciesnieciu mastera, wiec silowniki sa dobrze ustawione, natomiast zamkni sie nie zamykaja i nie otwieraja, tak sobie konbinujac natrafilem na powód mianowicie wciesniecie 1 masatera nic nei powoduje tzn na kablu pojawia...
no masz pokazane czarno na bialym jak podlaczyc ow slave, mozesz tam wpiac wszystkie 4 silowniki ale nie bedziesz mial mozliwosci zamykania ich wszystkich z kluczyka. Jeden (od kierowcy) przydalby sie master wtedy bedziesz mial nad tym kontrole kluczykiem. Jezeli masz schemat wyprowadzen mastera to powiem Ci jak go wpiac. Czasami sa rozne kolory wiec...
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
To kup sterownik sterowany 2 minusami będziesz miał do niego załączony schemat połączeń i po temacie.
witam. mam problem z podlaczaniem centralneo zamka do vw t4. kupilem na allegro cz stig 21s. schemat standardowy bez pilotow, wszystko kolorami opisane wiec nie mozna pomieszac kabelkow a mimo to nie dziala. tz. mam 2 silowniki master. w drzwiach pasazera dziala ok. jak wlaze klucz do zamka to otwiera i zamyka wszystkie drzwi. natomiast z drzwi kierowcy...
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
zastosuj schemat F i wysteruj siłownik master
Witam. Chcialem zamontowac centralke na pilocik lecz pojawily sie pewne problemy. mianowicie, zamontowalem 4 silowniki [2 master (kazdy 5 przewodów - zielony, niebieski, brazowy, bialy, czarny), 2 slave ( kazdy 2 przewody - zielony, niebieski) miedzy niebieskim, a zielonym jest przejscie ] Schemat ktory mam od producenta sterownika wyglada tak: [url=http://www.klub.citroen.triger.com....
To nie są siłowniki Mera Błonie. Centralka tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Na forum działa wyszukiwarka i nie robimy z niego śmietnika. Opis kolorów tych siłowników ze zdjęć również jest na forum.
Ok zakupie jutro nowy i dam znać o efektach, może ktoś poradzi coś jeszcze do tego czasu Dodano po 16 Wymieniłem siłownik na nowy, nie stety problem jest nadal, drzwi zamykają się wszystkie oprócz kierowcy, po chwili się otwierają, po odłączeniu siłownika w drzwiach kierowcy wszystko działa jak należy, Połączenie według schematu- sterowanie minusem....
Mam alarm Silicon Bas i do tego podlączony sterownik Python IBP-1/2 ale nie zamyka i otwiera mi centralnego z pilota. Sterownik jest przerobiony bo go rozebralem i są wlutowane jakieś diody na oba wyjścia. Auto niedawno kupilem więc nie wiem czy to kiedykolwiek dzilalo. Jedno wyjście jest martwe a drugi po wpięciu kabla od mastera otwiera i zamyka szybko...
Hmm. Trudno powiedziec. Nie mam pojecia jak jest alarm zamontowany. Ale jest mozliwosc, ze cos takiego sie stalo. W Mondeo w przednich i kierowcy i pasazera sa zamontowane takie same silowniki typu master. Silowniki napewno sa dobre skoro centralny dziala z alarmu. Musisz sprawdzic przewody sterujace, ale najlepiej dla pewnosci wszystkie przewody dochodzace...
Wszystkie jako slave. Równolegle przewody wszystkich siłowników : niebieski i zielony - schemat F4.
Witam, tez mam vectre A i mam org centralny, mam silownik master w klapie tylnej, natomiast w drzwiach przednich kierowcy i pasazera sa tylko slavy i czujniki zaraz przy samym zamku (przekrecenie kluczykiem w zamku powoduje zwarcie czujnika, ktory wysyla impuls do centralki), jest to w sumie wygodne bo leciutko wystarczy przekrecic kluczykiem i sie...
Witam wszystkich. Udało mi sie dostać siłowniki do forda escorta dwa mastery i dwa sleiwy orginalne od escorta, wiec zamontowałem sobie je w drzwiach i tu pojawia sie problem jak to podpiąc :( potrzebny jest jakis sterownik czy zamkiem steruje mawster?? niby schemat jest w WORKSHOPIE i kabelek to kabelka to jeszcze dołącze ale co dalej?? Gdzie to podpiac...
Witam !! Mam taki problem. Posiadam oryginalny pneumatyczny centralny zamek oraz założony dodatkowo alarm. Centralny zamek moge obsługiwać tylko z kluczyka. Chciałbym zrobić tak, aby centralny zamek obslugiwac razem z alarmem z pilota. Z tego co sie dowiedziałem musze zamontować w drzwi kierowcy siłownik elektryczny i wpiąć się z centralke od alaramu,...
Jeżeli ta centralka alarmu daje jmpulsy prądowe to niebieski do niebieskiego a zielony do zielonego, pozostałe trzy przewody to wyłącznik MASTER i ich nie podłączasz. Natomiast jeżeli centrala alarmu daje tylko impulsy sterujące to musisz kupić dodatkowo sterownik zamka i podłączyć zgodnie z jej schematem.
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Dzięki za odp. ale potrzbuje więcej szczegółów. Znalazłem w necie schemat takiego centralnego-siłownik MASTER ma 3 przewody. A jak wcześniej pisałem otwiera wszystkie prócz mastera, także dalej mi to nic nie daje.Alarm steruje centr. dwoma "-". Ps: to jest fabryczny zamek. Samochód sprowadzony z GER
Proszę o pomoc w podłączeniu siłownika master pod schemat fabrycznego centralnego zamka auta Nubira II http://obrazki.elektroda.pl/5051388600_1... jak podłączyć te przewody z siłownika master do schematu - jest to pięć przewodów: biały, brązowy, niebieski, zielony i czarny. Chodzi mi głównie o to pod które obwody się podpiąć aby nie...
Ale świecą się na stałe, czy migają? Mam nadzieję, że odłączyłeś tą uszkodzoną stronę? Co do siłownika w drzwiach kierowcy, to wygląda na uszkodzony motorek siłownika. Pod warunkiem, że dobrze zrozumiałem: jak dzyndzel jest w drzwiach kierowcy zamknięty, to reszta zamków się zamyka, jak dzyndzel otwarty to reszta zamków się otwiera... swieca na stale,...
Hej. Wiem ze temat byl juz walkowany na elektrodzie, ale nie znalazelm odpowidzi na moje pytanie. Wiec tak, dowiedzialem sie ze mozna dokupic modul sterowania do istniejacego centralnego zamka w hondzie. Zakupilem go i zabralem sie do roboty. Z forum na elektrodzie dowiedzialem sie ze sterowanie jest masa (-) i centralny znajduje sie w drzwiach kierowcy...
Witam, proste i szybkie pytanie. W jaki sposob podlaczyc uniwersalny silownik master (5 kabli) do centralki Magicara 440B? Na "schemacie" dolaczonym do alarmu, pokazano tylko jak podlaczyc slave'a.
W drzwiach kierowcy masz tylko przełącznik z którego wychodzą trzy przewody.Ja rozwiązałem ten problem usuwając ten sterownik zamieniając na uniwersalny siłownik master 5 stykowy schemat podłączenia otrzymasz przy zakupie sterownika.
Zwykły sterownik C.Z.Nie wiem w czym problem.
Bezpośrednio pod siłowniki tzn. schemat D. Tzn kabel biały i biało czarny do siłownika master i z siłownika master na pozostałe siłowniki?;>
Według tego schematu http://obrazki.elektroda.pl/3412247100_1... mogłbym go zastosować w przypadku,kiedy miałbym do czynienia z siłownikiem typu "master", gdzie mam dostęp do kabli z krancówek?
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Witam. Poszukuję schematu podłączenia siłownika centralnego zamka TESOR (master, 5 przewodowy - czarny, biały, brązowy, niebieski, zielony). Niestety opakowanie nie zawierało żadnego opisu kabli a chciałbym siłownik podłączyć do autoalarmu Super Forteca firmy AMT (sterowanie zamkiem centralnym (-) otwieranie, (-) zamykanie). Za pomoc z góry dziękuję.
Witam Mam problem z podłaczeniem sterownika ST1000. W audi 80 zamontowany był alarm współpracujący ze sterownikiem ST1000 ale uległ uszkodzeniu. Wyjąłem centralkę po czym całą instalację centralnego zmodernizowałem i podpiałem do sterownika ST1000 oczywiscie sprawnego. Tak jak schemat zakładał, siłownik master podłaczony i pozostałe 3 slave. Problem...
Flash pisze tak : Z centralki alarmowej (NOWEJ) wychodzi 6 przewodów dwa idą do siłownika 2 zaznaczone są jako minusy i 2 jako plusy... dlatego aby mu nie miszać niech podepnie je pod siłownik mastera i zamki będą chodziły ponieważ ma schemat na podpięcie z alarmu bezpośrednio siłowników to mi wychodzi z jego opisu ja tak kiedyś zrobiłem już chyba też...
Kolego ten sterownik obsługuje jak widzisz na schematach same siłowniki bezpośrednio za pomocą pilota bez siłownika master lub jako radiolinia do innego sterownika zamka. Twój sterownik nie obsłuży Ci siłownika master ani zewnętrznych rozkazów zamknij/otwórz z jakiego kol wiek innego źródła (siłownik master czy autoalarm). Jeżeli chcesz mieć sterowanie...
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
tzn. według schematu który narysowałem brązowe zamienić z żółtymi?
Z powodu uszkodzenia pilota starego sterownika, kupiłem sterownik zamka centralnego noxon. Mam problem dotyczący podłączenia przewodów wychodzących z centralki do dwóch siłowników master. Schemat dostarczony z centralką jest dla mnie niezrozumiały, jeśli moim zdaniem cokolwiek idzie z niego wywnioskować, to jakby dotyczył on tylko siłowników slave,...
Witam! Zakupiłem zamek centralny ZX300 taki jak np tu pisał kolega: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Schemat dostałem identyczny. Do tego kupiłem siłownik master i 2szt slave, które chce bezpośrednio podłączyć pod ten zamek. Mam pytania odnośnie siłowników. Rozumiem że slave należy podłączyć równolegle w następujący sposób: biały pod...
Witam, Po pierwsze, poszukuje schematu do elektrycznie podnoszonych szyb (zreszta, wszystkich schematow elektryki) oraz w szczegolnosci do siłowników. Poszedł ten od kierowcy (master) i myślałem, ze da sie go podmienic uniwersalnym... ale oryginalny ma 6 przewodow (?) po co jest szósty? wie ktoś?
Właśnie mam taki jak na schemacie, tylko zamiast kirunkowskazów, był wpięty alarm.Pozdrawiam.
Tak jak widać na schemacie,czyli styki przekażników ( NC) do konfiguracji zamka
Witam. Wiem, że temat jest dość oklepany, ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem nigdzie. Kilka pytań. Do sterownika centralnego zamka podpietych jest 6 przewodów, z czego jeden to + a reszte jest porozdzielana na poszczegolne silowniki i dodatkowo jeden do siłowników i równocześnie do masy. Oprócz przewodów zakończonych złączkami, są 2 przewody,...
zielony i niebieski to przewody od silniczków siłownika oprócz tego na pewno masz jeszcze sterownik centralnego zamka i do tego podpinasz wszystkie siłowniki Dodano po 5 tu masz schemat różni się tylko kolorami http://batex.hg.pl/Schemat%20cent.lang.h...
Przecież masz dostępny sygnał przełączany - switch sterujący w siłowniku master przełącza na wyjściu w zależności od położenia.
Było coś takiego, ktoś nawet to zrobił, pamiętam,że w tej wersji działało słabo, trzeba było dorobić układ elektroniczny ustalający czas impulsu, otwórz-zamknij dopiero było jako tako. Z tego co pamiętam to było do minimum jednego siłownika typu master. Zdecydowanie nie polecam. Lepiej sobie zrobić elektroniczny sterownik z dwoma zwykłymi przekaźnikami.
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
jedynym sposobem jest całkowite odciecie kierunków z centralki i podłaczenie ich z wyjsciem na siłowniki beda migac tylko raz przy zamykaniu i otwieraniu, nie bedzie działac szukanie auta i przy probie włamania bedzie chodziła tylko syrena:( ps mam jeszcze jedno pytanie w jaki sposób podłaczyc siłownik master bezposrednio pod ta centralke według schematu
Witam, zakupiłem jakiś allegrowy sterownik centralnego zamka + uniwersalne siłowniki drzwi master i slave. Problem mój jest następujący: na schemacie który otrzymałem jest podłączenie bezpośrednio do siłownika ale tylko slave. Chciałbym podłączyć jeszcze master. http://obrazki.elektroda.pl/8241286900_1... Czy jest to możliwe? Czy Ktoś...
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
Witam. Chce zamontowac dodatkowe dwa siłowniki slave do tylnych drzwi w moim Peugeocie 306. Teraz sprawa jest rozwiazana na 1 siłowniku master i jednym slave. centralny jest wraz z alarmem w jednej centralce Silicon Ultimate. Jeszcze nie rozbierałem zadnych drzwi bo wole wiedziec na co sie przygotowac. Wiem tylko ze w drzwiach od kierowcy jak pewnie...
"alarm nie jest orygianlny" ... jakiego schematu się spodziewasz? W "nieoryginalnych" siłownik kierowcy nazwijmy " master" najczęściej ma 4 przewody: 2 meldują jego ruch i sterują przez centralkę do "slave", i oczywiście dwa wykonują ruch na drzwiach przy zamykaniu elektrycznym. Intuicyjnie jest prawdopodobne że z tymi przewodami cos nie tak. Akurat...
Jeżeli masz dokładane to schemat dolny lewy sterowanie siłownikiem. Jeżeli masz sprawną wkładkę to ja bym olał wymianę na mastera bo i tak drzwi otworzysz kluczykiem a to że nie otworzą się wszystkie to inna sprawa. Najważniejsze że otworzysz drzwi kierowcy gdyby coś się stało z centralką. Po drugie gdy spali się się bezpiecznik od centalnego to i master...
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
Nie próbowałeś. Chcesz się założyć? Ze starą centralką działa, tak? To konfigurujesz tego Exusa tak, by dawał na wyjściu impulsy masy, czyli COM do przewodów STERUJĄCYCH (brązowy i biały) istniejącej centralki, przewody od NO do masy, przewody NC precz, bo niepotrzebne. Górny schemat. Ciekawe, czy się przyznasz, że tak nie podłączałeś?
Może zamiast silniczka zastosować siłownik zamka centralnego z samochodu. Nadawałby sie do tego tylko master. Styki przełączników wykorzystać jako krańcówki.
Myślę, że kupując centralkę, otrzymałeś też drugą stronę instrukcji.... Otrzymałem nawet całą książeczkę z instrukcją.. Ale nigdzie nie ma tam opisane jak podłączyć pod centralkę siłownik master. Jest właśnie tylko schemat dla "sterowania plusem i minusem", a jeśli podepnę mastery tylko dwoma kablami jak slave-y, to wtedy nie działa zamykanie wszystkich...
Dokładnie o to mi chodziło. To jest model bez elektrycznej pompki sterującej zamkiem z silnikiem benzynowym a ciśnienie jest pobierane z kolektora dlatego zdziwiłem się o jaką pompkę chodzi, bo mogłem coś przeoczyć. Ten system działa bezawaryjnie już od 78 roku i chciałbym, żeby popracował jeszcze drugie tyle :). A przy okazji - dysponuje może ktoś...
(różowy to kierunkowskazy) Wszystko sprawdzone ale pojawił się problem przy montażu. Sterownik ma być dołożony do Astry F 1994r (fabryczny centralny zamek) Sprawdzone miernikiem: na niebieskim i zielonym są impulsy ale przy próbie podłączenia do samochodu centralny otwiera (lub zamyka) się od razu a przy użyciu pilota pali bezpiecznik, czyli zamiast...
Dwa kable odpowiadają za sterowanie a w zasadzie trzy. Zielony i niebieski to zasilanie siłownika na przemian w zależności czy otwierasz czy zamykasz. Spójrz na schemat poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8583556000_1...
Pierwszy czy centralka jest sprawna? bo określenie że "po sprawdzałem napięcia" jest dla mnie niejasne, jak naciskasz pilota od centralki to zmienia się stan na przewodach sterujących?, może słychać cyknięcie przekaźnika? No fakt pisałem na szybko post wiec moglem troche niejasno przedstawić, a więc : po1. Posprawdzalem kable i napięcia, tzn zrodlo...
To zrób tak jak wspomniałem z tym siłownikiem master w drzwiach kierowcy. Możesz próbować, szukać instrukcji/ schematu i zobaczyć jakie to przewody a później się pod nie wpiąć przy słupku lub gdy masz więcej czasu i chęć zabawy rozebrać drzwi i zobaczyć które przewody idą do siłownika. Centralka może być za dywanikami przy lewym jak i prawym słupku....
dzięki za schemat dużo ułatwił sprawę a więc tak dwa siłowniki 224 jako master oraz siłownik slave 227/228 i wszystko jasne wynika na to że kabla brązowo czerwonego również nie podpinam a Czarno niebieski zewrzeć z czarno żółtym. i powinno hulać a mówisz że brązowego masy w ogóle nie podpinać?? Właśnie tak zrobiłem i coś dalej nie hula słychać przekaźnik...
To dorysowane ołówkiem, to zmieny zaprowadzone w Tico braciszka mojego ;) DU postanowiło zaoszczędzić, i w siłowniku master nie było silnika :D Same te styki informujące o stanie zamka Sorki za jakość schematu, ale nie mam photoshopa :P Nieistotne tutaj przewody pominąłem http://obrazki.elektroda.net/29_11884672... Tzw. "diódy" : http://obrazki.elektroda.net/7_118846957...
aż takim masterem nie jestem ;). prostota to moja dewiza.u mnie mają być dwa - trzy siłowniki połączone przewodami z ciągnikiem . pozdrowienia
ten ma 8 pin i dwa brązowe Wtyczka wygląda na stary uniwersalny sterownik zamka. Bez pilota. Jedna para przewodów brązowe i białe, to zamknij i otwórz sterowane z dodatkowego alarmu. Druga para, to sterowanie z wkładki zamka kierowcy - siłownik master. Możliwe też jest, że jedna para to drzwi kierowcy, druga pasażera - dwa siłowniki master. Niebieski...
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Nie dostałem do tego żadnych schematów i nie wiem jak mam podłączyć Mastera. Wychodzi z niego 5 przewodów: +zielony +niebieski +brązowy +biały +czarny.
Musisz sobie sprawić siłownik do drzwi przednich lewych / kierowcy / bo jak widzisz na schemacie tam go nie ma. Nie musi być "master". Resztę masz rozrysowane , sterowanie minusem!
Jedyne co Ci mogę pomóc to powiedzieć, że N to styk przełączany, NC - normalnie zwarty, NO - normalnie otwarty, czyli w stanie spoczynku N jest zwarty z NC a w momencie podania impulsu, N jest zwierany z NO. Ponadto przekaźników nie należy podłączać równolegle do wkładki siłownika Master (typowo 3 przewody - 12V (ew. masa) przełączane między jednym...
Z siłownika zazwyczaj wychodzą dwa kable (siłownik slave) lub 2 + 3 kable (master -czyli taki z sterowaniem innymi siłownikami). Niestety nie moge zamiescic fotek po montazu :( Schemat bardzo prosty znalazlem gdzieś na necie -a nawet na elektrodzie http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... trzeba wykonac dwa te "układy" oczywiscie...
Autko jak w temacie. Wiem, że takich wątków było dużo, ale nie znalazłem podobnego problemu. Wszystko działało. W oczekiwaniu na żonę pod sklepem przypadkiem wcisnąłem łokciem siłownik w drzwiach kierowcy. Zamknęło się. Pociągnąłem za wewnętrzną klamkę - gad się otworzył. Spróbowałem jeszcze raz z ciekawości, czy najpierw po zamknięciu od wewnątrz działa...
Witam. A taki układ nie wystarczy ? Ale Autor chciał blokadę przed naciśnięciem obu przycisków jednocześnie i temu właśnie służą te dwa dodatkowe przekaźniki w moim schemacie.. W twoim układzie po naciśnięciu obydwu przycisków silnik przestanie działać a w moim będzie się kręcił (zależy który przycisk będzie naciśnięty pierwszy) Ty zrobiłeś coś podobnego...
Bardziej sprecyzuje siłownik master ma 5 kabli i chcę je podłączyć do 2 przekaźników (jako modułu). przedtem na modułach fox`a był rozrysowany schemat.
Jak podłączyć ten uniwersalny siłownik Master: http://obrazki.elektroda.net/0_127298318... ponieważ nie mam schematu tego siłownika tzn który kabelek z którym (auto 5-drzwiowe). Natomiast mam schemat swojej instalacji w aucie który kabelek za co odpowiada: Kostka siłownika centralnego zamka master 1 - biały z paskiem, pojawia sie plus przy otwieraniu...
Witam wszystkich, robiłem porządki i znalazłem siłowniki uniwersalne slave (oraz dokupiłem master) oraz moduł sterujący z pilotem. Chciałbym to zamontować do seicento jako centralny zamek. Siłowniki są uniwersalne , moduł (z pilotem) taki jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/3127726200_1... Tu pojawia się problem podłączenia tego......
OK. tylko gdzie jest ten schemat. Już wiem na 100% że mam tylko sterownik. A czy nie lepszym wyjściem byłby master wpięty w oryginalną instalację? Czy on nie może sterować pozostałymi siłownikami?
jeżeli masz piloty do tego zestawu to niemusisz podpinac wszystkich kabli z mastera wystarczy tylko zielony i niebieski , podłączenie reszty kabli z mastera daje ci tylko możliwośc zamykania i otwierania drzwi z kluczyka wykorzystaj schemat "okulika" i wszystko bedzie smigać
Witam, i na początku proszę o wyrozumiałość. Dostałem taki zestaw jak na zdjęciu i chciałem zamontować go w Fieście MK3 która nie posiada centralnego zamka. Mam pytanie odnośnie siłowników tzw. master o ile się nie mylę. Czy ten zestaw jest kompletny i czy będzie otwierał/zamykał wszystkie drzwi z kluczyka? ? Bo nie do końca wiem gdzie mam podłączyć...
Jeżeli dobrze rozumiem co tam zrobiłeś to problemem tutaj nie jest sterownik a sterowanie z auta podłączone pod dokładany sterownik. Nic tutaj nie da zmiana czasu sterowania i chyba nie rozumiecie jak to działa. Popatrzcie dokładnie na schemat. Szyby się ruszają przez to że z siłownika master podawany jest cały czas sygnał masy do sterownika w aucie...
W tym fordzie zazwyczaj centralka bywa za schowkiem po stronie pasażera ale też może nie być centralki (w moim mundim nie było), są dwa siłowniki master (przód) i dwa slave (tył). Cały system jest samonapędzający - do masterów 4 przewody do slave 3. Otwieranie i zamykanie będzie działało jeśli wysteruje się z zewnętrznej centralki (np. radiowo) napięciem...
ok ok... schemat c... rozumiem ze to co idzie do sterownika mogę rozdwoić na dwa? a jak teraz zrobić mastera? bo mam jeszcze siłownik master (zielony, niebieski, biały, czarny, brązowy) wiem juz jak zielony i niebieski and czarny... co z brązowym i białym? Podstawy są elektroniki... jednak centralny to jakieś skomplikowane xD
A tak na marginesie, to czy istnieje jakiś prosty schemat takiego sterownika centralnego zamka?? Bo może po prostu bym zrobił nowy sterownik, który będzie miał tylko za zadanie zamykanie i otwieranie drzwi po podaniu sygnału od siłownika (mastera).
Witam! Sprawa wyglada tak centralny TESOR 4drzwi silwniki 3,5kb standard zmamontowane do auta (ford orion 89 druty nie linki!), do tego centralka TYTANA na pilot (2 mastery silowniki). Syrenka do tego. Wszystko pieknie ale schematy ktore posiadam sa ciulate... wczoraj podpialem wszystko i syrenka pikla raz, diodka miga ale centralny niet!. Macie jakies...
mając problem z podłączeniem alarmu w escorcie 1,6 16v 95 szukałem porady na tym forum dowiedziałem się dużo lecz nie do końca zatem, jażeli nie działa centralny z kluczyka to może być bezpiecznik u mnie był akurat 20 amper, a znajdziecie go nad bezpiecznikami (trochę gimnastyki) trzeba odkręcić plastik pod kierownicą osłaniający bezpieczniki odpiąć...
silownik master schemat silownik master silownik schemat
stacyjka uniwersalny schemat dioda usprawniająca kosztorysy elektryczne
ekspres simens zmywarka samsung problemy
Rodzaje napędu w kosiarkach: pasowy, hydrostatyczny, elektryczny – która kosiarka najmniej awaryjna? Where to Buy Parkside LGT695G-B Charger PCB for PLG 20 A1 – Sourcing Options & Board Compatibility