jak wyżej. nie rozumiem tylko w jakim celu podłaczasz silownik master skoro on i tak nie bedzie spelnial swojej roli (po cos sa te dodatkowe 3 przewody). wydaje mi sie ze lepiej byloby dodac te przewody.
A ja bym postawil na awarie silownika master w dzrwiach kierowcy. To on jest odpowiedzialny za prace wszystkich zamkow wiec gdy on padnie to inne tez nie bedą dzialaly. Proponuje dolozyc silownik master w drzwi kierowcy oraz odlaczenie starego i podlaczenie nowego w miejsce starych przewodow od orginalnego mastera. Silownik moze byc uniwersalny o sile...
niebieski na niebieski , czerwony na zielony ,czarny na czarny pozostale dwa bez znaczenia ktory do ktorego podlaczysz - podlacz je tak aby silownik master (5 przewodow) odpowiednio zamylal i otwieral pozostale silowniki
Witam. Nie wiem jak w 2009,ale w naszym 99 są dwa zabezpieczenia centralnego. na jednym bezpieczniku jest centralka ,na drugim siłowniki. Pozdrawiam
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Dwa kable odpowiadają za sterowanie a w zasadzie trzy. Zielony i niebieski to zasilanie siłownika na przemian w zależności czy otwierasz czy zamykasz. Spójrz na schemat poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8583556000_1...
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Nie da się. Konieczna będzie dodatkowa centralka do sterowania centralnym zamkiem. http://obrazki.elektroda.pl/3226136000_1...
Wymień siłownik.
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Czyli dostajesz IMPULSY MASY. Tak jako rzecze ta instrukcja. koniec. Kropka. Potrzebujesz sterownik centralnego. Choćby ten St 1000. I siłowniki podłączasz pod wyjścia (zielony i niebieski) a do wejścia dajesz te przewody oznaczone na instrukcji jako 7 i 8. Równocześnie możesz równolegle do tych przewodów podłączyć wyjścia z siłownika master (brązwoy...
witam czy 2 silowniki master beda pracowac tylko na przekaznikach tz tylko na top27
no to musisz dołożyć ten interfejs aby sterować kluczykiem np. nr aukcji 2320565741 lub 2343377569
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Zamień miejscami przewody ze styków dołożonego siłownika :zamknij / otwórz
Witam... pytanie mam... mam fobryczny alarm z funkcja centralki do centralnego (o czym sie dowiedzialem niedawno) a mam zalozony centralny uniwersalny... no i problem jest w tym ze jak podlaczam silownik slave do ukladu fabrycznego auta to dziala, ale jak podlacze master (tylko kabelki niebieski i zielony) to ten nie dziala... jak sterowac silownikiem...
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Witam, proste i szybkie pytanie. W jaki sposob podlaczyc uniwersalny silownik master (5 kabli) do centralki Magicara 440B? Na "schemacie" dolaczonym do alarmu, pokazano tylko jak podlaczyc slave'a.
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
Witam, Kupilem sterownik zamka centralnego ktory chcialem podlaczyc do silownikow 1master 3 slave. Problem w tym ze nie wiem ktore przewody z centralki podlaczyc do silownika(master) a nie chcialbym pomieszac czegos. Przewody silownika standardowe(nieb, ziel, braz, bialy,czar) Zatem ktore z centralki? Dolaczone byly schematy ktorych za bardzo nie pojmuje....
myślałem,że wiesz co masz zrobić,przy switchu masz trzy przewody masa,sterowanie zamknij,sterowanie otwórz,masę łączysz z czarnym siłownika,sterowanie zamknij z brązem siłownika,sterowanie otwórz z białym siłownika i pod te dwa[brąz i biały]podajesz sterowanie zamknij -otwórz z alarmu,a kable wykonawcze[niebieski i zielony] idą pod wykonawcze oryginalne...
:arrow: piciu85, moim zdaniem powinno wszystko "banglać", zarówno z kluczyka jak i zdalnie, pod warunkiem skonfigurowania zielonego i niebieskiego do pracy z siłownikiem.
tak tylko jak podlaczy ten silownik skoro silownik master ma piec przewodów a z centralki wychodza tylko dwa przewody sterujace otwieraniem i zamykaniem alarm mam z firmy lechpol URZ 0260 model 868
Centralny zamek kupilem centralke https://mtalarmy.pl/wp-content/uploads/2... Jak ją moge podłaczyć bo nie bardzo rozumiem sterowanie minusem plusem ? posiadam 4 silowniki standardowe i wychodza z nich dwa przewody. Mam patrzec na schemat sterowanie silownikiem ? Dodam ze nie mam silownika master.
witam potrzebuje pomocy jak podlaczyc silownik master do tej centralki exus cl-05 a do niego slave i zeby to wszystko dzialalo na tej stronie jest schemat tego sterownika w formacie pdf (pobierz instrykcje) http://www.mastertrade.pl/product_info.p... z gory dzieki za wszelka pomoc
Silownik master w drzwi kierowcy i powinno działać.
witam! silownik master jest tylko w drzwiach kierowcy
[url=http://www.multiproject.com.pl/silo... do siłownika Master - sterowniczo-wykonawczy
W dzwiach od kierowcy brak jest typowego silownika, jest tylko mechaniczny przelacznik z przekaznikiem 0,7sek (i to pracuje jako pseldo sterownik). Pozostale dzwi sa wyposazone w silowniki (2p) slave. Czy wystraczy dokupic silownik (5p) master czy jeszcze jakis sterownik?
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
ile moze kosztowac taki silownik(master)?? a moze da sie jakos go naprawic??
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
szkoda czasu na przerabianie jak masz pilota ale najszybciej ii najtaniej bedzie zamontowac silownik master
tak jak wyżej zostało napisane master i slave to silowniki zamka centralnego. Master ma 5 kabli, slave 2 kable. Master jest sterownikiem głównym (sterującym). Z samych slave'ów nie zbudujesz zamka centralnego. Siłownik slave jest można powiedzieć odbiornikiem sygnału, który jest wysyłany z mastera do centralki, a z centralni do pozostałych siłowników...
Sądząc z dźwięku i zachowania to są wytarte zęby w siłowniku.
witam mam problem z silownikiem master (drzwi kierowcy) w fiacie brava. jest to silownik SILICON, 4 przewodowy. Podczas zamykania drzwi pilotem zamykają się wszystkie pozostałe oprócz drzwi kierowcy, natomiast podczas otwierania z pilota (gdy drzwi kierowcy zamkne wczesniej kluczykiem) wszystko działa bez zarzutu, tzn otwierają się wszystki drzwi, kierowcy...
Dobrze czyli te dwa kable co mają te silowniki mam podłaczyc do kabli tego silownika master?
dzieki chlopaki tak myslalem ... kupie ten silownik master z 5-przewodami.... i postaram sie to jakos polaczyc ....
witam W sterowaniu Magicar są wbudowane przekażniki. A czy nie da się podłączyć odpowiednio silownika Master tak zeby sterowal resztą silowników z kluczyka ???
no nie otwiera, poczytalem troszke, i czy dobrze rozumiem ze ma to byc silownik Master (sterujacy)??? czy tylko to wystarczy czy jeszzcze dodatkowo cos jakis przekaznik, bo MASTER ma 5 wyjsc(kabelkow)
TAK to ten alarm czyli mam podpiac silowniki slavy pod te zlacze 3 pinowe (pod ten czarny i czrnoczerwony? bo rozumiem zeby podpiac silownik master to nie ma szans? ) EDIT: gdzie szukac poczatku podczepienia tego przewodu(tzn jedna koncowka przychodzi w centralke a druga?) bo mi sie oderwal ten przewod i nie moge znalezc z kad :cry:
Sprawdź siłownik MASTER.
sterowanie c.zamka w tym aucie jest za pomoca masy. Podobno (nie robilem tego auta) wystarczy sterowanie sygnalami bezposrednio z centralki (w tej jest ograniczenie 200mA). Zostosowales na wyjsciu ministera przekazniki?? Ja zawsze stosuje i nigdy potem nie ma problemu w razie jakiegos zwarcia. Jesli centralny Ci sie otwiera w momencie gdy go zamykasz...
musisz opuścić lub poniesc troche siłownik master(5 kabli). alarm otwiera zamek, ale siłownik master nie podnosi sie do konca i zamyka zamek
jesli masz jakis silownik master to sprobuj nim zamykac i otwierac dzrzei i zobacz czy inne sie rygluja jesli tak to znaczy ze alarm nie podaje sygnalu
moja honda nie ma silownika w drzwiach kierowcy sa one otwierane pneumatycznie...wiem ze musze kupic bodajze elektryczny silownik master nie wiem czy to sie tak nazywa i do tego jakis sterownik tylko nie wiem jaki silownik i jaki sterownik i czy duzo jest do roboty przy tym
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
a w tym module nie ma podlaczenia pod alarm ja mam podobny problem w oplu kadecie i nie moge znalesc centralki dzisiaj sie bede wpinal w silownik master w dziwaich zobacze czy mi sie uda.ile przewodów idzie z silownika?w twoich dzwiach?
Polecam uniwersalny central na dwoje drzwi.Silownik master to taki silownik ktory ma mozliwosc otwierania drugich drzwi jezeli jego otwozy sie kluczykiem.Po prostu otwierajac kluczykiem drzwi kierowcy otworzysz tez pasazerowi (poniewaz silownik master montuje sie w dzwiach kierowcy), a otwierajac drzwi pasazera dzwi kierowcy pozostana zamkniete. Co...
Witam Wykonano u mnie montaz napędu nice master 220 do bramy dwuskrzydłowej. Po kilku dniach pękła śruba mocująca siłownik w lewym skrzydle, śruba została wymieniona. Następnie pękła śruba w lewym skrzydle. Proszę o informację, jaka może być przyczyna. Czy taka wymiana ma sens? Czy źle zamocowane są silowniki ? Dziękuję za odpowiedź.
CAME BK 800 przeznaczony jest do pracy intensywnej. FAAC 740 do użytku przydomowego. Jeżeli brama będzie intensywnie użytkowana to CAME BK 800 jeżeli kilka cykli dziennie to CAME BX STRONG. FAAC-a odradzam bo nie posiada synchronizacji. Kolega dominik24 pisze że nie będzie problemu jak jedna brama zamknie się sekundę wcześniej, a co jeżeli jedna brama...
jezeli po nacisnieciu przycisku zamkniecia zamek sie rygluje a po chwili sie odryglowuje. masz uszkodzony siłownik master. badz kable do niego prowadzace. Uniwersalne sterowniki maja to do siebie ze nie sa do konca izolowane a kazdy wie jakie warunki panuja w drzwiach. zmien silownik master i powinno wszystko grac. tyle z mojego doswiadczenia
nie nie mam wiazki kabla gdyz to wydzierane i wiesz co sie dalo udratowac to sie odratowalo a jak sie rozbiera to sie juz na kable nie patrzy a mozna bylo Dodano po 4 a wlasnie a mam tez inny silownik master i nie mam tam czarnego kabla Dodano po 1 nie no okej central chodzi! tylko ze jeden silownik master chodzi tzn silniki chodza ale nie daje sygnalu...
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Musisz zaczac od bezpiecznika c.z. ,przy uszkodzeniu ktoregos silownika cos by i tak dzialalo.
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
a napiecie na silowniki
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
montowalem dzis ten silownik CZ i podpinalem centralke pod alarm z tym ze z tego co zauwazylem nie potrzeba mi bylo silownika master bo sterowanie masa juz mialem, wiec nawet tych 3 kabli od silownika nie podpinalem. A moze powinienem ? Jest to jakas roznica dla silownika master?
Tam jest tylko sterowanie siłownikami, bez obsługi siłowników master.
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
Panowie, Macie może schemat silownika mastera (silownik pneumatyczny) Jest tam parę kabli. Udało mi się nieszczęśliwie puścić 12V na kabel który jest na czujniku położenia siłownika i siadł mi cały central. Może ktoś ma jakieś sugestie co bym nie szukam w ciemno, Dzięki!
CameR dzieki za rade,, tak tez zrobilem,, dziala wszystko ok,, z omronem tez jakos dalem rade,, poprostu zwarlem kable 2 zeby radio dzialalo, 12v zciaglem z bialego kabla z pod kierownicy , wszystko dziala, takze Wielkie dzieki , Temat uwazam za rozwiazany i zakonczony , poprostu trzeba ciac kable wpinac sie w silownik master i po temacie ,, a omrona...
No wlasnie jeden silownik Tesor mi padl po pol roku...
czy przypadkiem nie pozamieniales kabli sterujacych z silownika Master?
To zależy jakiego typu jest ten siłownik master czy slave. Posprawdzałeś krańcówki, działają prawidłowo? Czy z pilota wszystko jest ok?
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
mam opla kadeta z centralnym zamkiem tylko niegdzie nie moge znalesc sterownika.zalozylem alarm i chce zrobic centralny na pilota z tym ze musze wpic sie w centralke od zamka i mam pomysl zeby wpiac sie w silownik master bo sterowanie jest masa z silownika i z centralki alarmowej.tylko nie wiem czy to bedzie dzialac.w sterowniku zamka jest napewno odzielne...
witam. mam problem z podlaczaniem centralneo zamka do vw t4. kupilem na allegro cz stig 21s. schemat standardowy bez pilotow, wszystko kolorami opisane wiec nie mozna pomieszac kabelkow a mimo to nie dziala. tz. mam 2 silowniki master. w drzwiach pasazera dziala ok. jak wlaze klucz do zamka to otwiera i zamyka wszystkie drzwi. natomiast z drzwi kierowcy...
Witam. W pierwszej kolejności sprawdź "przepust" drzwi kierowcy- słupek, często tam lecą kable, generalnie wygląda na zwarcie przewodu sterującego (zamykanie) do masy. Tak zrobie. Archiwum podpowiedzialo, ze wina moze byc tez silownik master, moze tam robi sie jakies zwarcie. Dzieki za podpowiedz. Pozdrawiam Bobi
Witam. Panowie mam w moim sprzecie centralny zamek Terminator ( 2 silowniki- jeden master i jeden slave ). Problem polega na tym ze dzis spalil mi sie jeden siłownik ( prawdopodobnie bo jest jakby zablokowany ).Wymienilem silownik master na nowy i ... Gdy zamkne tego mastera jakby nie podaje on impulsu na prawego slava. Ale przy otwieraniu jest ok bo...
Witam, Może ktoś z szanownych Państwa będzie miał pomysł o co chodzi. Brama działała bez zarzutu 10 lat ale od jakiegoś czasu mam z nią kłopot. Normalnie sie otwiera , natomiast jest problem z zamykaniem. Siłownik slave zamyka się w moim przypadku jako pierwszy i ten działa bez zastrzeżeń, Problem jest z tym siłownikiem gdzie jest centralka, ten powinien...
Mylisz sie kolego. Na silowniku master masa jest stala. Jak zamek otwarty- na jednym, jak zamkniety- na drugim. NA STALE. Mylisz z silnikiem silownika. Zapraszam na gg to Ci rozwiaze Twoj problem. A jeśli nie ma mastera? Bo chciałem taką diodę zamontować do 2 samochodów, Punto z masterem i Megane z siłownikami fabrycznymi, a tam z tego co widziałem...
Witam!!! Dzieki za odpowiedz, jezeli dobrze rozumiem to po podaniu "-" na jedno z wejsc sterujacych nastapi zadzialanie oprzekaznika , a co z tym idzie silownika, tylko moziwsz ze moge sobie wybrac czas, on jest krotki takze zadziala, ok , ale jesli chodzi o zastosowanie dwoch slave to chyba wtedy nie bede mogl otwierac oboje drzwi z kuczyka, a ja bym...
i jeszcze jedno....czy da sie przekaznik zastapic silownikiem master i podpiac go do fabrycznej centralki. czy zwykly silownik uniwersalny moze byc sterowny +12V? pozdrawiam
Chciałem zrobic przycisk którym można by było zamknąć i otworzyc wszystkie drzwi od srodka (moduł i slowniki sa uniwersalne takie jak sprzedawane sa na allegro- bez pilota, na kluczyk). Podawalem plus na kable przy silowniku master ale silownik tylko drgał i nie przeskakiwał. Więc moje pytanie czy da sie takie coś zrobic alby to dzialało??
Mam uniwersalny central na dwoje drzwi.Jak podlaczyc do tego alarm???Centralka ma 8 kabelkow.W kolejnosci : plus, masa, 4 na silownik master i 2 na slawe. Kabelki od silniczkow sa polaczone na plytce.Pytanie jakie sygnaly podac na dwa kabelki od mastera???? Podanie masy na jeden z nich przepalilo sciezke :) dlatego dalej nie eksperymentowalem:). Pozdrawiam...
Dokladnie jest oddzelny sterownik ktory nie dziala. zamet tylko sie zamyka. a czy istnieje mozliwisc ze w silowniku master jest jakas czujka i silownik jak by sie do konca nie wysuwa??? i glupieje?? pozdrawiam Pawel
Witam, ja chcialbym zapytac o silownik slave, czy jak podepnie sie do niego napiecie to on sie chowa a jak odlacze to powroci czy pozostanie w takiej pozycji ?
Kupilem alarm magicar 440 z centralnym zamkiem i jakos nie moge polapac sie w tych kabelkach od centrala:cry:.Z centralki alarmu wychodzi wiazka 6 kabli bez koncowek.Mam jeden silownik master i trzy slave zazem z wiazka kabli ktora ma byc podlaczona do jakiejs dziwnej puszki:?:tochyba jakis sterownik centrala.Nie wiem jak polaczyc to z centralka alarmu...
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
przyjrzalem sie dokladniej i takie sa moje spostrzezenia jest tam jakis taki niby silownik do niego wchodza 4 kable bialy czarny pomaranczowy i brazowy on poprzez sile z kluczyka wprawia w ruch pozostale silowniki a sam w sobie nie jest w snaie otworzyc dzwi kierowcy Dodano po 16 kupilem juz "zdalne sterowanie centralnym zamkiem przy uzyciu pilota taka...
Te siłowniki nie maja możliwości montażu wewnętrznych ograniczników. Obudowy sa z cienkiego profila i nie byloby ich do czego zamontować. Tanie silowniki hipermarketowe Somfy serii SGS lub Nice Home Aria i Master maja obudowy odlewane i jest tam juz opcja montażu ograniczników. Jesli jesteś dłubaczem - można (ja tak zrobiłem w niemal identycznych silownikach...
Nie, gdyz pilot jest do alarmu, a centralka to osobny sterownik, ktory podpinany jest pod ten wlasnie alarm. Jak wywalisz alarm, to pilot stanie sie bezuzyteczny, a zamykac i otwierac bedziesz mogl kluczykiem, ale jezeli w drzwiach kierowcy jest silownik master i masz odpowiednia centralke zamka. Dlatego mozna dokupic sterowanie centralki z pilota,...
Rozumiem że chodzi o drzwi kierowcy ? Slave jest z oszczędności - uruchamiając alarm z pilota nie ma znaczenia czy to master czy slave. Reakcja alarmu faktycznie była dziwna-ale spotkałem alarm z czujnikiem przekręcenia zamka kierowcy i jeśli coś miałeś nie wyregulowane to mogło to włączać alarm. Drzwi kierowcy; moge je otwierać zarówno kluczykiem...
mi się wydaje że centralne zamki nie mają centralki, lecz od strony kierowcy silownik typu "master" który to steruje resztą siłowników (nie znam sie na tym, czytałem o tym w "auto świecie" lub "motorze")
Witam! Mam oryginalne silowniki na cztery przewody jak podlaczyc przekaznik zamka centralnego TOP-27 ????Pod ktore kable w silowniku master???
Witam forumowiczow Wiem, ze tamat walkowany wiele razy; sam czytam to i owo od trzech dni; jednak co mazda to ma inaczej - inne kolory, moduly itd... moja ma silownik master zamka kierowcy Moje pytanie dotyczy modulu sterowania zamka; zlokalizowalem go, pomierzylem napiecia na przewodach (gdy otwarty/ zamkniety) znalazlem dwa przewody na ktorych pojawia...
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Ze styku sterującego siłownika master podać masę na przekaźnik zasilający ACC radia, po zamknięciu siłownik odetnie masę na przekaźnik a ten wyłączy ACC na radio. Minus jest taki, że gdy będziesz chciał zablokować drzwi podczas jazdy to nie posłuchasz sobie radia.
To są przewody zamknij/otwórz których sygnały pochodzą z siłownika master (5 przewodów). Zamykasz kluczykiem drzwi kierowcy a pozostałe również opadają. Pod te przewody podpinasz sygnały zamknij/otwórz z centralki alarmowej.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Posłuchaj kolego, nie komplikuj sobie i innym niepotrzebnie życia. Napisałeś, że masz dwuprzewodowy siłownik i chcesz go wymienić na piątkę. Jeżeli tak, to popatrz na to, co napisałem wyżej i się do tego zastosuj, jeżeli nie, to napisz jeszcze raz dokładnie, o co Ci Chodzi.
Aby moc sterowac zamkiem przekrecajac kluczyk w drzwiach to potrzebujesz silownika tylu master, reszta ma byc slave (tylko wykonawczy). Jesli jenak z tego zrezygnujesz to pozostanie Ci serowanie tylko pilotem z alarmu i wowczas wszystkie silowniki moga byc slave. Przypuscmu ze wybierasz druga opcje, w takim przypaku laczysz kable od silownikow kolorami...
juz pisalem o tym.w drzwiach kierowcy jest silownik sterujacy(master)musisz sie wpiac w przewody od sterowania,nie musisz sie dostawac do centralki.
Mam problem z zaprogramowaniem bramy z siłownikami master 600 i sterownikiem Starg4 28, zaprogramowałem ale przy zamknięciu po minucie zaczęła sama się otwierać. Zacząłem programować i teraz otwiera się do połowy i zamyka. Proszę Was o podpowiedzi jak mam zaprogramować?
Witam, tez mam vectre A i mam org centralny, mam silownik master w klapie tylnej, natomiast w drzwiach przednich kierowcy i pasazera sa tylko slavy i czujniki zaraz przy samym zamku (przekrecenie kluczykiem w zamku powoduje zwarcie czujnika, ktory wysyla impuls do centralki), jest to w sumie wygodne bo leciutko wystarczy przekrecic kluczykiem i sie...
Taki efekt można niechcący uzyskać na odwrotnie spiętych siłownikach MASTER z centralką CZ. Tylko listwy zębate szybko pójdą się... ć. Dałoby też radę na 2 naprzemiennie sterowanych elektromagnesach z multiwibratora astabilnego, ciągnących wspólny rdzeń. Długość suwu dobierać ramieniem dźwigni.
silownik master schemat schemat master silownik silownik zamka master slave
blaupunkt pobór prądu multimedia switch podwójnie całkujący
toros skuter odblokowanie spirit
Brak języka polskiego w pralce Samsung - jak rozwiązać? Schemat podłączenia stacyjki 6-pinowej kosiarka Husqvarna, John Deere, Cub Cadet