Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 Pokaż to ustrojstwo (zdjęcie) i napisz, skąd wygrzebałeś ten sterownik???
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Czy ten schemat podłączenia się sprawdzi? Nie, to jest siłownik tylko do otwierania zamka bagażnika, tzw. zbijak zamka.
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
jeżęli zamek też działa z klucza to znajdź te przewody -idące od siłownika w zamku kierowcy i tam podawaj
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
No dobrze to jak to teraz wszystko połączyć aby grało ze sobą. Przypominam koncepcję. Wentylator włączony, siłownik wysunięty, wentylator się wyłącza, trzpień siłownika się chowa. Pomoże ktoś zrobić schemat?
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Mam w aucie alarm Legend CS-9218 i dokupiłem siłowniki do centralnego zamka, zamontowałem je w drzwiach i teraz nie wiem jak to podłączyć. Czy ktoś może mi pomóc ??? Jakiś schemat albo co...[/b]
Sterowanie siłownikiem . Patrz na schemat widzisz tam M w kółku?
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Człowieku! A robiąc rysunki i rozpracowując wyjścia sprawiałeś wrażenie osoby pojętnej... Przekaźnik ma styki NC - normalnie zwarte ze stykiem COM NO - załączane przez cewkę ze stykiem COM Podłącz na NC masę, to w stanie spoczynku będziesz miał na tych swoich brązowy masę! A na NO podłącz plus, to w chwili zadziałania przekaźnika będziesz miał na chwile...
oczywiście chodzi mi o podłączenie siłownika do tego schematu centrali pilota. sorry za nieścisłości
Kolego, powinienem ten temat przenieść do Kosza, chociażby za zaniżanie poziomu, awersję do wyszukiwarki i brak własnej inicjatywy, ale podpowiem że zielony i niebieski to przewody wykonawcze siłownika, ze spoczynkową masą na przewodach (dlatego zamek działa od razu po podpięciu), a naprzemiennie pojawia się na nich plus. Ten sterownik nie ma niskoprądowego...
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
schemat F sterowanie bezpośrednie siłownikiem
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. 😀 nie D ,tylko A ,mnie też poprawiono.
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
Tak zrozumiałem słowo wkład,sorki.Czyli co w sumie chcesz zrobić?Bo chyba trochę się pogubiłem.Sterowanie z zamka nie działa?
No właśnie tego się lekko obawiałem. Chyba dwie bateria by załatwiło sprawę ale to też nie jest rozwiązanie dla mnie. A mógłbyś podać schemat połączenia z zastosowanymi przekaźnikami
Nastąpiła pomyłka, chodziło mi o audi 100.
Witaj! Jest to Alarm "CYKLOP" i w sumie największy problem widzę w podłączeniu centralnego zamka ponieważ w Maździe nie ma siłownika na drzwiach kierowcy.
żeby podłączyć potrzebuje schemat przewodów siłownika czyli jaki kolor przewodu podłączyć do przewodów sterownika
Zwykły przekaźnik samochodowy. Wykorzystać oryginalną wiązkę idącą do siłownika. Odpiąć potrzebne sygnały od oryginalnej instalacji i wykorzystać w nowym podłączeniu. Szukałeś schematów do swojego auta? Schematy do fiesty/fusiona na pewno będą zawierać diagram centralnego zamka. Tam zobaczysz wszystko. Jeśli nie rozumiesz schematów, to chociaż odszukaj...
Samochód to: Audi A4 B5 1.9 TDI rocznik 99 nadwozie Sedan. Przepraszam, może nie sprecyzowałem - nie pytam o kontakty zamków tylko o siłownik zamka bagażnika. Interesuje mnie źródło biało-żółtego przewodu, który jest podłączony do siłownika zamka klapy bagażnika. Bardzo pomocny byłby również schemat elektryczny tego siłownika. Z góry dziękuję za pomoc.
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Witam wszytstkich, Pilnie poszukuje schematu podłączenia alarmu FOX F900T ale równierz z wyjściami podłączenia do siłowników centralnego zamka. Wiem że nie potrzebny jest sterownik bo alarm ten steruje bezpośrednio siłownikami ale nie wiem jak to podłączyć. Proszę o pomoc!!! Pozdro..............[/b]
W pokrywie jes więcej przwodów , mój alarmista wykorzystał np dwa do sterowania siłownika zamka poza can-em ( podłączył do siłownika wlewu paliwa) Pozdr.J.
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
czerwony (+) czarny (-) niebieski - silnik siłownka zielony - silnik siłownika biały - sterowanie - (podłączyć do siłownika do brazowego, dodatkowo sterownie (-) z alarmu) biały - sterowanie - (podłączyć do siłownika do białego, dodatkowo sterownie (-) z alarmu)
dobra już pojąłem jak to podpiąc dzięki!. Link do filmiku ze schematem podłączenia siłownika 5przewodowego dla potomnych: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Dziękuję za chęci ale schemat jest dokładnie taki sam jak w "różowej książce" Moja lampka złożona jest z jednego przełącznika a nie dwóch jak podaje schemat do tego nie posiada dwóch żarówek tylko jedna oraz nie posiada diod prostowniczych. Do tego sterowana jest z 4 drzwi a nie 2 a czujniki nie są zamontowane w słupkach a w zamkach względnie siłownikach...
Witam poszukuję schematu centralnego zamka do alfy jak z tematu. Generalnie chodzi przede wszystkim o to, czy sterownik M35 (pod 3-cim światłem stop) to faktycznie sterownik, podłączony bezpośrednio do siłowników? Czy może tylko moduł pośredni podłączony do innego właściwego sterownika, który dopiero podłączony jest bezpośrednio do siłowników? Pozdrawiam
Podłącz zgodnie ze schematem,opisywać-a niby co :?: przecież tam masz tylko dwa siłowniki i bezpiecznik.
Proszę o pomoc w podłączeniu siłownika master pod schemat fabrycznego centralnego zamka auta Nubira II http://obrazki.elektroda.pl/5051388600_1... jak podłączyć te przewody z siłownika master do schematu - jest to pięć przewodów: biały, brązowy, niebieski, zielony i czarny. Chodzi mi głównie o to pod które obwody się podpiąć aby nie...
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Musisz wiedzieć, czym masz sterowanie w oryginalnym zamku, a następnie stosujesz właściwe z podanych rozwiązań. Więc masz sterowanie minusem (negative), plusem (positive), sterowanie bezpośrednie siłowników (stosowane przy montażu całego systemu z siłownikami)
chciałbym podmienic na idny sterownik żeby zamykał z pilota Nic nie musisz "podmieniać". Dokładasz nową centralkę - konfiguracja przewodów ze schematu : zamek sterowany (-) i podłączasz do przewodów "Mera-Błonie": fioletowy i brązowy. Możesz też "podmienić" centralkę. Wtedy odłącz "Mera Błonie" a nową konfigurujesz jako: podłączenie bezpośrednie do...
Ty wiesz najlepiej, czy masz ten siłownik, czy nie.
Tak jest przełączniki są monostabilne. Czyli rozumiem że sam schemat i podłączenie pod jedno zasilanie jest ok ?
Siłowniki są sterowane plusem. Po schemacie z pierwszego obrazka widać, że masa jest wspólna. W przypadku centralek to kable ze siłowników się nie różnią.
powinienes miec schemat ze streownikiem.biały i brązowy odpowiadają za zamykanie i otwieranie, czarny to masa reszta powinna pasowac kolorami do wtyczki ze sterownika.jak dam rade do zapodma schemat !!Jaki masz ty sterownika??
Witam, kup sobie zestaw centralnego zamka, siłowniki i centralka, i do tego jeszcze sterownik zamka centralnego, musisz po 2 kable które masz w zestawie po przeprowadzać do każdych drzwi, zamontować siłowniki i podłączyć wg schematu, z szybami to ci nie pomogę.
Da radę coś zrobić aby wydłużyć sygnał w sterowniku Bloker 60? Możliwe, ale potrzebny by był schemat. Może lepiej podłączyć się bezpośrednio do wiązki siłownika zamka? Zworka służy do wydłużenia czasu. Dotyczy tylko pierwszego kanału.
A mógł byś podać jakiś konkretny schemat, dobrze by było gdyby było by można regulować częstotliwość wćiśnięć dziennie. Siłownik ma aby 2 wyprowadzenia i żeby on się wysunoł to trzeba 5V+ niebieskiego kabelka a - do zielonego, a żeby się schował kabelki muszą być podłączone odwrotnie!!
Będzie ale nie licz na to że przepniesz wtyczkę i zadziała, trzeba go podłączyć zgodnie ze schematem.
Witam, mam pytanie jak podłączyc siłownik centralnego zamka w klapie bagaznika chodzi mi o podłączenie kabli bo mam taki schemat (dodany poniżej) i niewiem jak go podłączyc do tego czerwono-czarnego kabla jak mi z silownika wychodzą 2 kable zielony i niebieski?? Za pomoc z góry Dziękuję.
do centrala prawdopodobnie musisz dołożyć siłownik do drzwi kierowcy, bo nie ma
Tylko 3 kable elektryczne Do drzwi kierowcy musisz dołożyć (zamontować) dodatkowy, uniwersalny, dwu przewodowy, siłownik centralnego zamka. Centralkę z pilotem konfigurujesz wg. schematu na "sterowanie siłownikiem", łączysz ten dodatkowy siłownik z centralką i wszystko będzie działać.
Witam chcę użyć siłowników od zamka centralnego do innego zastosowania niż w samochodzie.Nie chcę używać tej całej centralki, tylko zależy mi na sterowaniu przełącznikiem.Podacie jakiś schemat podłączenie i czy w ogóle jest możliwe takie sterowanie ?
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Witam Jak w tytule, poszukuje schematu podłączenia takiego czegoś opartego na sterowniku z kompresorem HELLA wielostykowym. Niestety kompresor się rozleciał (10 stykowy) i kupiłem zamiennik z PASSATA 11 stykowy i nie wiem jak to podłączyć, nie znam układu wyprowadzeń wiązki elektryczynej która jest w bagażniku. Szukam już długo, schematów mam dużo,...
Witam tak jak w temacie. Mam problem z zakodowaniem pilota w centralce zamka Lampart PST-S Niemoge nigdzie znalezc schematu jak to zrobić. Pod centralke są podłączone tylko siłowniki w drzwiach
biały i brązowy to sygnały sterujące. Nie mam schematu przed sobą, ale podanie na biały sygnału masy spowoduje zamknięcie , a podanie masy na brązowy otwarcie siłowników (lub odwrotnie , bo nie pamiętam schematu)
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Tam jest sterowanie na siłownikach niema centralki
potrzebuje jakiegos wyjasnienia do podłączenia tego alarmu do mercedesa 190 z zamkiem pneumatycznym, jak podłączyc kierunkowskazy? jak podłączyć sie pod siłownik zamka czy plusem czy minusem? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Najtaniej i w necie to na www.allegro.pl W sklad centralnego zamka wchodza: - 4 siłowniki w tym 2 mastery o uciągu 4kg - Centralka sterująca z wyjściem do podłączenia alarmu - Kompletna wiązka elektryczna z końcówkami - Zestaw śrub i mocowań - Schemat podłączenia Cena to jedyna 53zl za caly komplet. A oto link: http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Witam czy posiada ktoś schemat lub wie jak powienien być podłączony siłownik w drzwiach?
Centralnym steruje moduł w zamku drzwi kierowcy. Dodatkowy siłownik w drzwiach rozwiązuje problem. Co tu pytać o schemat? 6 przewodów do podłączenia wraz ze sterowaniem kierunkowskazów.
W tym przypadku chodzi o Vana. Czy podłączenie bezpośrednio pod siłowniki według tego schematu załatwia sprawę? Szara kość pin 13 i 15?
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Hej, Merc , jeszcze raz bede musiał sie zwrócić do ciebie o pomoc :) Dzisiaj zauważyłem ze te drzwi mają fabryczny centralny zamek. Miałbyś może schemat? Podłączyłbym te siłowniki do mojego istniejącego alarmu. Z góry dziękuje :) ps. lustereczka już śmigają :) jeszcze tylko szybki muszę skończyć.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
No to lecimy. Przy założeniu że do cl-05 podłączasz bezpośrednio siłowniki to z el-o2 czerwony(+) wyzwalanie do przewodu siłownika na którym pojawia się + przy zamykaniu, biały stacyjka (+) do przewodu siłownika naktórym pojawia się + przy otwieraniu( w opisie jest błąd, napisali że stacyjka).Z szyb bierzesz przewody na których pojawia się + podczas...
Bezpośrednio pod siłowniki tzn. schemat D. Tzn kabel biały i biało czarny do siłownika master i z siłownika master na pozostałe siłowniki?;>
Właśnie mam problem z namierzeniem tej wtyczki chyba google trochę oszukało jutro dobiorę się do modułu REC w bagażniku i w auto dacie jest schemat wyjść na zamki drzwi i kierunki tył a z przodu auta znajdę zasilanie przednich kierunków module UEC. Z tego co internet mówi to sterowanie jest masą ale i tak moduł podepnę jako sterowanie bezpośrednio siłownikami...
Witam! Mam problem z podłączeniem Centralnego zamka! a dokładnie chodzi o to centrala alarmowa Terminator ma wbydowany już sterownik centralnego ale nie mam schematu i nie wiem jak podłączyć siłowniki! może ktoś wie i może mi pomuc będe bardzo wdzięczny! z sentralki wychodzi gniazdo 6-cio pinowe do sterowania centralnym!!! Pozdrawiam!!
Kompletnie nie zrozumiałe o co pytasz? Poczytaj instrukcję i podłącz według schematu Siłowniki można sprawdzić podając na przemian na przewody od siłowników „+ i –„
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
http://obrazki.elektroda.pl/6073264000_1... Witam kolego na tej stronie nie znalazłem tego alarmu a chodzi mi o schemat podłączenia lub nazwę w komplecie mam jeszcze do niego siłowniki zamka centralnego i moduł domykania szyb. Pozdrawiam
Kupiłem uniwersalny sterownik z pilotem do sterowania otwarciem i zamknięciem, ponieważ nie mam oryginalnego pilota. Chcę wszystko prawidłowo podłączyć. Które przewody odpowiadają za co i jak je podłączyć z centralką, aby działało sterowanie zamkiem, domykanie szyb i kierunkowskazami? Przewody w drzwiach: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
witam, chciałbym się dopisać...może to głupie pytanie ale mając oryginalny centralny (opel astra F 1992r.) i chcąc mieć centralny na pilota to będę musiał zakładać siłowniki czy tylko alarm ze sterowaniem zamka c. ?
Mam na mysli coś podobnego jak tu tylko ja to zrobię trochę inaczej ale zasada działania silownia ma być podobna. https://m.youtube.com/watch?v=TrF0Uksurt... Wpadłem na pomysł żeby użyć przekaźników czasowych skracających tylko potrzebuje mądrego i prostego schematu jak to najprościej połączyć z siłownikiem.
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Prawdopodobnie musisz dołożyć dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy, bo raczej go tam nie ma (chyba ze masz wersje na spasie :) W drzwiach niestety linki a nie pręty, wiec bez demontażu zamka się nie obejdzie. Sprawę sterowania załatwi dodatkowa centralka dodatkowego siłownika.
co to jest wspólna linia na schemacie To "masa" lub "+12V" wzależności od tego w jakim typie samochodu montujesz centralkę. brak siłownika po stronie kierowcy Zamontuj siłownik i podłącz tylko do tego dołożonego siłownika wg. schematu drugiego "dla pojazdów bez siłownika sterującego". Pozostałe drzwi będą zamykane/otwierane za pomocą fabrycznego zamka...
jeżęli wykorzystasz tą centralke (na zdjęciu obok siłownika ) to będzie central z kluczi pilota .Wtedy te piny 1-6 musisz tak połaczyć żeby pojawiały na nich się masy i podłączyć je do kabelków białego i brązowego w centralce zamka .Znajdź wśród nich te pary które sa połaczone -zwarte razem ,a te przewody co zostaną połacz z masa , na dwóch przewodach...
To chyba ma być Bas Plus czyli pewnie ma dwie masy na zamek. Podłączenie zamka identycznie jak w Daewoo Lanos, czyli zamontuj dodatkowy siłownik i podepnij go do siłownika w tylnych drzwiach, a sterowanie z alarmu do fabrycznego sterownika zamka.
Niestety schematu połączeń nie mam (też bym chciał go mieć), siłowniki centr. zamka , czujniki radadarowe, oraz czujnik ruchu były już podłączone, przez poprzedniego właściciela auta. Jest jeszcze kilka funkcji, które można by użyć lecz brak schematu mniemożliwia mi to. Dysponuję jedynie instrukcją obsługi! PZDR> :)
Witam, Czy ktoś może się orientuje o kolorystyce kabli w c2 1.2 benzyna z 21006 roku - chciałbym podłączyć sterowanie centralnym z pilota - oryginalny pada a chciałbym wykorzystać mruganie kierunkami, które jest fabrycznie przy otwieraniu zamka i dołożyć radiolinie. Znalazłem schemat podłączenia alarmu, jednak tam są kolory kabli zasilania siłownika,...
Zamiana DOG'a na STIG'a - Hmmm. Odszukaj schemat podłączenia Doga i Stiga oraz opis wyprowadzeń przekaźnika. Wtedy zobaczysz jak podłączyć blokadę zapłonu. Opisz dokładnie jak podpinasz siłowniki zamka do sterownika.
Kolego a moduł domykania szyb można jakoś pod siłownik podłączyć żeby go wzbudzić czy muszę ciągnąć od centralki?
schemat elektryczny siłowników wygląda tak(załacznik) i aby nimi sterować w pełni potrzebny jest moduł sterowania centralnym zamkiem i odpowiednie jego podłączenie z siłownikami .
Ile przewodów wychodzi z siłownika? Dodano po 25 Popraw mnie jak się mylę. W drzwiach prawych jest taki sam moduł do sterowania zamkiem. W danych katalogowych na str 14 jest przykładowy schemat sterowania silnikiem. Jak podasz stan wysoki na we. 7 i 13 to silnik zakręci w jedną stronę, jak podasz stan wysoki na 9 i 2 to silnik pójdzie w drugą stronę...
Jestem tu nowy i mam następujący problem. Przeszukiwałem forum i natknąłem się na wiele niejednoznacznych informacji na temat montażu zdalnego sterownika centralnego zamka w mazdzie 626 gf. Proszę o wyjaśnienie. W załączonym pliku umieściłem rozpiskę złącz (workshop manual) do których podpięte są sterowniki centralnego zamka i alarmu i czegoś nie rozumiem....
Wielkie dzieki! Posiadasz może schemat instalacji centralnego zamka do Opla vectry lub Vw passata z 1999 roku?
Uniwersalny sterownik muszę skonfigurować na impuls plusem bądź minusem - może podpowiesz, co wybrać? Sterownik uniwersalny musi być połączony w konfiguracji +/- do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Czyli trzeci schemat z przykładowej instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/1242310200_1... Sprawdź, czy masz u siebie taką opcję....
schemat podłączenia siłownika schemat siłownika zamka schemat podłączenia siłownika klapy
sterowanie hydrauliczne koparki szyby peugeot trzeszczenie zasilacza
Jak ustawić telewizor na odpowiednie źródło sygnału dla magnetowidu? Jak wyczyścić klawiaturę zaworową w Fiacie 125p?