Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 Pokaż to ustrojstwo (zdjęcie) i napisz, skąd wygrzebałeś ten sterownik???
Możesz połączyć wyjścia przekaźników w centralce w sposób podany na schemacie poniżej i podłączyć się bezpośrednio do silniczka siłownika zamka drzwi kierowcy (piny 4 i 6 zamka drzwi kierowcy). https://obrazki.elektroda.pl/4233610700_... Najprościej podłączyć się do wiązki zamka (piny 4 i 6 zamka drzwi kierowcy) we wnętrzu drzwi lub...
Kupiłem uniwersalny sterownik z pilotem do sterowania otwarciem i zamknięciem, ponieważ nie mam oryginalnego pilota. Chcę wszystko prawidłowo podłączyć. Które przewody odpowiadają za co i jak je podłączyć z centralką, aby działało sterowanie zamkiem, domykanie szyb i kierunkowskazami? Przewody w drzwiach: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Tak zrozumiałem słowo wkład,sorki.Czyli co w sumie chcesz zrobić?Bo chyba trochę się pogubiłem.Sterowanie z zamka nie działa?
Witaj! Jest to Alarm "CYKLOP" i w sumie największy problem widzę w podłączeniu centralnego zamka ponieważ w Maździe nie ma siłownika na drzwiach kierowcy.
No, to uczymy się dalej (nie podam ci rozwiązania wprost)... To teraz poszukaj sobie schematu przekaźnika, czyli który styk za co odpowiada. Schemat możesz mieć nawet na obudowie przekaźnika. Jeśli nie, to nie problem go znaleźć. I poszukaj sobie jeszcze opisu podłączenia siłownika centralnego zamka do przekaźników (dokładnie to samo podłączenie - sterowanie...
W pokrywie jes więcej przwodów , mój alarmista wykorzystał np dwa do sterowania siłownika zamka poza can-em ( podłączył do siłownika wlewu paliwa) Pozdr.J.
Z powodu uszkodzenia pilota starego sterownika, kupiłem sterownik zamka centralnego noxon. Mam problem dotyczący podłączenia przewodów wychodzących z centralki do dwóch siłowników master. Schemat dostarczony z centralką jest dla mnie niezrozumiały, jeśli moim zdaniem cokolwiek idzie z niego wywnioskować, to jakby dotyczył on tylko siłowników slave,...
Proszę bardzo. WITAM nie bardzo o to mi chodzi ale też się przyda ,dzięki mnie chodzi o moduł i sterowanie ( opis przewodów) rocznik 1997 w załączniku schemat podłączenia alarmu mam pytanie czy mam podłączyć pod ten z modułem (mnie się wydaje że tak) co to jest wspólna linia na schemacie proszę o pomoc pozdrawiam nadmieniam iż brak siłownika po stronie...
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Mam jeszcze pytanie co do podłączenia siłownika drzwi przednich. Mam oryginalnie centralny zamek z kluczyka, czyli w drzwiach kierowcy "siłownik" będący przełącznikiem zasilania połączony z wkładką i wewnętrznym ryglem metalowymi cięgnami. Ów przełącznik daje zasilanie do kolejnych siłowników w momencie przekręcenia kluczyka w drzwiach kierowcy lub...
ociz pod tym względem masz rację. Ale do rzeczy, dziś rozebraliśmy obudowę siłownika pod zamkiem i znaleźliśmy tam jedynie mikro wyłącznik. Kupiłem siłownik elektryczny do którego przerzuciliśmy ten mikro wyłącznik i pociągnęliśmy przewody do silniczka elektrycznego z przekaźnika o nr MB954185 i podłączyliśmy kostkę do siłownika elektrycznego (2 żyłowa)....
w pilocie mam oddzielny przycisk do otwierania bagażnika a w centralce nie mam żadnej zworki ,rozebrałem klapę siłownik w klapie jest bo jak otwieram pilotem wszystkie drzwi to bagażnik też otwiera się,do zamka w klapie idą dwa przewody od zamka idzie drut do drugiego chyba mechanicznego siłownika i tam są trzy przewody jeszcze jak jest podświetlenie...
Jedyne co Ci mogę pomóc to powiedzieć, że N to styk przełączany, NC - normalnie zwarty, NO - normalnie otwarty, czyli w stanie spoczynku N jest zwarty z NC a w momencie podania impulsu, N jest zwierany z NO. Ponadto przekaźników nie należy podłączać równolegle do wkładki siłownika Master (typowo 3 przewody - 12V (ew. masa) przełączane między jednym...
Bardzo prosto -na jednym z nich jest zawsze masa której podanie (przez zetknięcie ) na drugi kabelek powoduje zmianę pozycji siłownika master w drzwiach kierowcy (no i reszty bo nimi steruje )i od teraz masa jest na drugim kabelku który mozna znów połaczyć na chwile z pierwszym itd. z tego wniosek że jak podasz masę z alarmu na jeden albo drugi to spowodujesz...
Witam. Dzięki za zainteresowanie i odpowiedz. Jestem z Oświęcimia. Co do pilota to chyba działa normalnie: zaświeca się dioda na nim i słychać cykanie w centralce koło bezpieczników.. Pozdrawiam EDIT: Czy jak kupię inną centralkę do zamka, będę miał kłopoty z immo....? Mozna ją wymienić na inny model? I czy wystarczy tylko ją podmienić na tych samych...
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Sterowanie bezpośrednio siłownikiem w drzwiach kierowcy. Tniemy przewody idące z modułu sterującego do siłownika. Prawdopodobnie oba są biało/czerwone. Trzeba to sprawdzić próbnikiem zamykając i otwierając zamek kluczem. Moduł sterujący najczęściej znajduje się powyżej skrzynki bezpiecznikowej. W niektórych modelach znajdował się w drzwiach kierowcy....
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Kolego, powinienem ten temat przenieść do Kosza, chociażby za zaniżanie poziomu, awersję do wyszukiwarki i brak własnej inicjatywy, ale podpowiem że zielony i niebieski to przewody wykonawcze siłownika, ze spoczynkową masą na przewodach (dlatego zamek działa od razu po podpięciu), a naprzemiennie pojawia się na nich plus. Ten sterownik nie ma niskoprądowego...
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
Czy ten schemat podłączenia się sprawdzi? Nie, to jest siłownik tylko do otwierania zamka bagażnika, tzw. zbijak zamka.
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Do. czego Ci schemat, siłownik ma dwa kable i jest równolegle podłączony do siłowników zamków drzwi a dostanie się do niego to 15 minut roboty z odchyleniem boczka w bagażniku
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Jak podłączyłeś wyjścia przekaźnikowe Quasara? Jeżeli tak jak na schemacie - to nadaje się do bezpośredniego sterowania siłownikami a nie do sterowania "masami".
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. 😀 nie D ,tylko A ,mnie też poprawiono.
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Sterowanie siłownikiem . Patrz na schemat widzisz tam M w kółku?
Człowieku! A robiąc rysunki i rozpracowując wyjścia sprawiałeś wrażenie osoby pojętnej... Przekaźnik ma styki NC - normalnie zwarte ze stykiem COM NO - załączane przez cewkę ze stykiem COM Podłącz na NC masę, to w stanie spoczynku będziesz miał na tych swoich brązowy masę! A na NO podłącz plus, to w chwili zadziałania przekaźnika będziesz miał na chwile...
Zwykły przekaźnik samochodowy. Wykorzystać oryginalną wiązkę idącą do siłownika. Odpiąć potrzebne sygnały od oryginalnej instalacji i wykorzystać w nowym podłączeniu. Szukałeś schematów do swojego auta? Schematy do fiesty/fusiona na pewno będą zawierać diagram centralnego zamka. Tam zobaczysz wszystko. Jeśli nie rozumiesz schematów, to chociaż odszukaj...
No dobrze to jak to teraz wszystko połączyć aby grało ze sobą. Przypominam koncepcję. Wentylator włączony, siłownik wysunięty, wentylator się wyłącza, trzpień siłownika się chowa. Pomoże ktoś zrobić schemat?
Na pierwszym zdjęciu jest fabryczna centralka zamykana tylko z kluczyka Jest na 99% podłączona tak jak na schemacie. Tutaj masz odpowiedź co i jak podłączyć. Sterownik radiowy konfigurujesz na sterowanie siłownikami, podłączasz do zasilania siłowników- kable zielony i niebieski z FOXa. Podłączasz plusa i masę do centralki radiowej FOX'a bym nie wyrzucał,...
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
chciałbym podmienic na idny sterownik żeby zamykał z pilota Nic nie musisz "podmieniać". Dokładasz nową centralkę - konfiguracja przewodów ze schematu : zamek sterowany (-) i podłączasz do przewodów "Mera-Błonie": fioletowy i brązowy. Możesz też "podmienić" centralkę. Wtedy odłącz "Mera Błonie" a nową konfigurujesz jako: podłączenie bezpośrednie do...
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
Mam w aucie alarm Legend CS-9218 i dokupiłem siłowniki do centralnego zamka, zamontowałem je w drzwiach i teraz nie wiem jak to podłączyć. Czy ktoś może mi pomóc ??? Jakiś schemat albo co...[/b]
Problem rozwiązany. Instrukcja podłączenia przekaźnika na schemacie nie dotyczy podłączenia siłownika dwuprzewodowego.
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Witam! Instrukcja po angielsku ale dobrze opisana... Musisz zastosować 2 przekaźniki, które będą podawały naprzemiennie 12V i masę na siłowniki. Jeżeli posiadasz sterowanie z przekaźnikami to sprawdź, które styki są zwarte i do nich podłącz rozcięty przewód biały (zamykanie) a do drugiego przekaźnika rozcięty brązowy(otwieranie). Nie kontentuj się na...
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
schemat F sterowanie bezpośrednie siłownikiem
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Witam wszytstkich, Pilnie poszukuje schematu podłączenia alarmu FOX F900T ale równierz z wyjściami podłączenia do siłowników centralnego zamka. Wiem że nie potrzebny jest sterownik bo alarm ten steruje bezpośrednio siłownikami ale nie wiem jak to podłączyć. Proszę o pomoc!!! Pozdro..............[/b]
żeby podłączyć potrzebuje schemat przewodów siłownika czyli jaki kolor przewodu podłączyć do przewodów sterownika A jaki typ siłowników/zamka centralnego masz w samochodzie?
oczywiście chodzi mi o podłączenie siłownika do tego schematu centrali pilota. sorry za nieścisłości
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
w b4-jeżeli audi80 to b4- możesz wysterować zamek na jednym przwodzie niebiesko-zielonym wychodzącym z drzwi naprzemiennie plus i masa,można to zrealizować za pomoca dwóch przekażników,albo prościej za tylnym siedzeniem w wiązce przewody brązowo-zielony i brązowo-niebieski dwie masy.
kombinujesz jak koń po górę podłącz siłownik jak na schemacie B http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... cewkę przekaźnika od zamknij podłącz pod zamknij z alarmu a cewkę przekaźnika otwórz z 2 kanału
Właśnie mam problem z namierzeniem tej wtyczki chyba google trochę oszukało jutro dobiorę się do modułu REC w bagażniku i w auto dacie jest schemat wyjść na zamki drzwi i kierunki tył a z przodu auta znajdę zasilanie przednich kierunków module UEC. Z tego co internet mówi to sterowanie jest masą ale i tak moduł podepnę jako sterowanie bezpośrednio siłownikami...
dobra już pojąłem jak to podpiąc dzięki!. Link do filmiku ze schematem podłączenia siłownika 5przewodowego dla potomnych: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Musisz wiedzieć, czym masz sterowanie w oryginalnym zamku, a następnie stosujesz właściwe z podanych rozwiązań. Więc masz sterowanie minusem (negative), plusem (positive), sterowanie bezpośrednie siłowników (stosowane przy montażu całego systemu z siłownikami)
Samochód to: Audi A4 B5 1.9 TDI rocznik 99 nadwozie Sedan. Przepraszam, może nie sprecyzowałem - nie pytam o kontakty zamków tylko o siłownik zamka bagażnika. Interesuje mnie źródło biało-żółtego przewodu, który jest podłączony do siłownika zamka klapy bagażnika. Bardzo pomocny byłby również schemat elektryczny tego siłownika. Z góry dziękuję za pomoc.
Dziękuję za chęci ale schemat jest dokładnie taki sam jak w "różowej książce" Moja lampka złożona jest z jednego przełącznika a nie dwóch jak podaje schemat do tego nie posiada dwóch żarówek tylko jedna oraz nie posiada diod prostowniczych. Do tego sterowana jest z 4 drzwi a nie 2 a czujniki nie są zamontowane w słupkach a w zamkach względnie siłownikach...
No to lecimy. Przy założeniu że do cl-05 podłączasz bezpośrednio siłowniki to z el-o2 czerwony(+) wyzwalanie do przewodu siłownika na którym pojawia się + przy zamykaniu, biały stacyjka (+) do przewodu siłownika naktórym pojawia się + przy otwieraniu( w opisie jest błąd, napisali że stacyjka).Z szyb bierzesz przewody na których pojawia się + podczas...
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Witam, mam pytanie jak podłączyc siłownik centralnego zamka w klapie bagaznika chodzi mi o podłączenie kabli bo mam taki schemat (dodany poniżej) i niewiem jak go podłączyc do tego czerwono-czarnego kabla jak mi z silownika wychodzą 2 kable zielony i niebieski?? Za pomoc z góry Dziękuję.
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
W stanie spoczynku BX30 podaje masę na oba przewody. Gdy załączamy przełącznikiem kołyskowym (tym fabrycznym, wewnątrz samochodu) dany przekaźnik, rozłączany jest jeden z przewodów idących do siłowników, i podawane jest na niego +12V. Drugi przewód ma w tym czasie masę. Pamiętaj, że przekaźniki należy podłączyć do przeciętych przewodów idących z BX30...
Ile przewodów wychodzi z siłownika? Dodano po 25 Popraw mnie jak się mylę. W drzwiach prawych jest taki sam moduł do sterowania zamkiem. W danych katalogowych na str 14 jest przykładowy schemat sterowania silnikiem. Jak podasz stan wysoki na we. 7 i 13 to silnik zakręci w jedną stronę, jak podasz stan wysoki na 9 i 2 to silnik pójdzie w drugą stronę...
No właśnie tego się lekko obawiałem. Chyba dwie bateria by załatwiło sprawę ale to też nie jest rozwiązanie dla mnie. A mógłbyś podać schemat połączenia z zastosowanymi przekaźnikami
Najtaniej i w necie to na www.allegro.pl W sklad centralnego zamka wchodza: - 4 siłowniki w tym 2 mastery o uciągu 4kg - Centralka sterująca z wyjściem do podłączenia alarmu - Kompletna wiązka elektryczna z końcówkami - Zestaw śrub i mocowań - Schemat podłączenia Cena to jedyna 53zl za caly komplet. A oto link: http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
Centralnym steruje moduł w zamku drzwi kierowcy. Dodatkowy siłownik w drzwiach rozwiązuje problem. Co tu pytać o schemat? 6 przewodów do podłączenia wraz ze sterowaniem kierunkowskazów.
Witam poszukuję schematu centralnego zamka do alfy jak z tematu. Generalnie chodzi przede wszystkim o to, czy sterownik M35 (pod 3-cim światłem stop) to faktycznie sterownik, podłączony bezpośrednio do siłowników? Czy może tylko moduł pośredni podłączony do innego właściwego sterownika, który dopiero podłączony jest bezpośrednio do siłowników? Pozdrawiam
czerwony (+) czarny (-) niebieski - silnik siłownka zielony - silnik siłownika biały - sterowanie - (podłączyć do siłownika do brazowego, dodatkowo sterownie (-) z alarmu) biały - sterowanie - (podłączyć do siłownika do białego, dodatkowo sterownie (-) z alarmu)
potrzebuje jakiegos wyjasnienia do podłączenia tego alarmu do mercedesa 190 z zamkiem pneumatycznym, jak podłączyc kierunkowskazy? jak podłączyć sie pod siłownik zamka czy plusem czy minusem? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Ty wiesz najlepiej, czy masz ten siłownik, czy nie.
zastosuj schemat F i wysteruj siłownik master
Podłącz zgodnie ze schematem,opisywać-a niby co :?: przecież tam masz tylko dwa siłowniki i bezpiecznik.
jeżęli wykorzystasz tą centralke (na zdjęciu obok siłownika ) to będzie central z kluczi pilota .Wtedy te piny 1-6 musisz tak połaczyć żeby pojawiały na nich się masy i podłączyć je do kabelków białego i brązowego w centralce zamka .Znajdź wśród nich te pary które sa połaczone -zwarte razem ,a te przewody co zostaną połacz z masa , na dwóch przewodach...
Da radę coś zrobić aby wydłużyć sygnał w sterowniku Bloker 60? Możliwe, ale potrzebny by był schemat. Może lepiej podłączyć się bezpośrednio do wiązki siłownika zamka? Zworka służy do wydłużenia czasu. Dotyczy tylko pierwszego kanału.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
do centrala prawdopodobnie musisz dołożyć siłownik do drzwi kierowcy, bo nie ma
Witam, kup sobie zestaw centralnego zamka, siłowniki i centralka, i do tego jeszcze sterownik zamka centralnego, musisz po 2 kable które masz w zestawie po przeprowadzać do każdych drzwi, zamontować siłowniki i podłączyć wg schematu, z szybami to ci nie pomogę.
Tak jest przełączniki są monostabilne. Czyli rozumiem że sam schemat i podłączenie pod jedno zasilanie jest ok ?
W tym przypadku chodzi o Vana. Czy podłączenie bezpośrednio pod siłowniki według tego schematu załatwia sprawę? Szara kość pin 13 i 15?
Tylko 3 kable elektryczne Do drzwi kierowcy musisz dołożyć (zamontować) dodatkowy, uniwersalny, dwu przewodowy, siłownik centralnego zamka. Centralkę z pilotem konfigurujesz wg. schematu na "sterowanie siłownikiem", łączysz ten dodatkowy siłownik z centralką i wszystko będzie działać.
powinienes miec schemat ze streownikiem.biały i brązowy odpowiadają za zamykanie i otwieranie, czarny to masa reszta powinna pasowac kolorami do wtyczki ze sterownika.jak dam rade do zapodma schemat !!Jaki masz ty sterownika??
zobacz schematy podłączeń zamków dla C20
Uniwersalny sterownik muszę skonfigurować na impuls plusem bądź minusem - może podpowiesz, co wybrać? Sterownik uniwersalny musi być połączony w konfiguracji +/- do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Czyli trzeci schemat z przykładowej instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/1242310200_1... Sprawdź, czy masz u siebie taką opcję....
Jestem tu nowy i mam następujący problem. Przeszukiwałem forum i natknąłem się na wiele niejednoznacznych informacji na temat montażu zdalnego sterownika centralnego zamka w mazdzie 626 gf. Proszę o wyjaśnienie. W załączonym pliku umieściłem rozpiskę złącz (workshop manual) do których podpięte są sterowniki centralnego zamka i alarmu i czegoś nie rozumiem....
Witam chcę użyć siłowników od zamka centralnego do innego zastosowania niż w samochodzie.Nie chcę używać tej całej centralki, tylko zależy mi na sterowaniu przełącznikiem.Podacie jakiś schemat podłączenie i czy w ogóle jest możliwe takie sterowanie ?
Będzie ale nie licz na to że przepniesz wtyczkę i zadziała, trzeba go podłączyć zgodnie ze schematem.
Witam tak jak w temacie. Mam problem z zakodowaniem pilota w centralce zamka Lampart PST-S Niemoge nigdzie znalezc schematu jak to zrobić. Pod centralke są podłączone tylko siłowniki w drzwiach
W drzwiach kierowcy masz tylko przełącznik z którego wychodzą trzy przewody.Ja rozwiązałem ten problem usuwając ten sterownik zamieniając na uniwersalny siłownik master 5 stykowy schemat podłączenia otrzymasz przy zakupie sterownika.
schemat podłączenia siłownika schemat siłownika zamka schemat podłączenia siłownika klapy
połączenie równoległe żarówek dobór zamiennik wymiennik termet
unitra wymiana tranzystorów niskoszumne philips rozciągnięty obraz
Bruzdownica Parkside z Lidla nie włącza się - przyczyny i rozwiązania ASUS R751J – samoczynne resetowanie, przegrzewanie, zasilanie, RAM, BIOS, diagnostyka