a od dolu na kablu jest plus? mialem dokladnie tak jak mowisz i bezpiecznik mial plusa a kabel od dolu byl zgnity, jak to bedziesz mial dobre to bierz sie za sprawdzenie zasilan i mas do ecu Dodano po 1 podaj jaki masz dokladnie silnik, schemat masz zly skoro nie masz pompy paliwa, sprawdz jaki masz sterwonik silnika zeby dobrac schemat
witam,mam pytanie wie kos gdzie sie znajduje bezpiecznik w Renault Clio II 99r od pompy paliwa???
Poszukuje schemat elektryki do Renault Megane 1.9 D na pompie Lukasa, szczególnie połączeń EGR.
A mozesz podac linka do schemtu. Szukam usilnie i nie moge znalesc
Można podłączyć pompę do zasilania na krótko. A jest paliwo? Mogę podesłać schemat na maila.
rok1996 poj 1600\60kM posiada gaz rozruch na benzynie Ponocnym postoju auto nie odpalilo stwierdzilem spalenie pompy paliwa Po wymianie pompy brak zasilania Skad jest zasilana pompa Powstepnym rozpoznaniu wynika ze z kompa Czy ktos posiada moze schemat
Więcej już nie jechać do tego fachowca. Komunikat "zwarcie do masy", mówi o braku zasilania. Tutaj należy szukać. Zamiast pompy, żarówka i sprawdzamy. Jeśli podasz zasilanie na pompę, powinna pracować. Kto nagadał bzdur o przekaźniku w pompie paliwa? Ściągnąć sobie schemat i analizować.
Coś ugnite, może podstawa przekaźników, może gdzieś wiązka? I czemu nie prosisz o schemat?
Jak zachowuje się czerwona dioda na desce podczas próby palenia auta ?
Tak jest, immo gaśnie. Samochód to wersja 90KM na sterowniku Siemens, nigdzie nie mogę dorwać schematu :/
Zapodałem schemat mailem. Sprawdź.
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Dziękuje za poprzednią odpowiedz a prosiłbym o schemat jak trzeba użyć ten zestaw do pompy wtryskowej.[/b]
Ciągle nie wiem jaki sterownik masz w tym aucie. Zerknij na schemat, widać tam że sterownik powinien wystawić zasilanie na przekaźnik pompy. Pojawia Ci się plus na cewce przekaźnika pompy po przekręceniu kluczyka ??
Błedy jakie wykrył komputer to coś z sondą lambdą ale ten błąd to z gazu wchodzi a drugi błąd to uszkodzony ECU ale to może być też przez to że jest wycięty imobilajzer . A ma może ktoś z was jakiś schemat gdzie szukać na zaciskach komputera masy i jakiegoś zasilania żebym mógł wszystko po sprawdzać ?
Czy ktoś z was ma schemat systemu AdBlue z Megane IV 1.5? Interesuje mnie wszystko, co można sprawdzić, aby usunąć usterkę tego systemu. Tzn. pomimo pełnego zbiornika wyświetla się komunikat „uzupełnij AdBlue” 0 km. Szukam filtra, czujników do sprawdzenia. Czy multimetrem można sprawdzić pompę? Jak sprawdzić zasilanie? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Dla ułatwienia tam może być pompa ze sprzęgłem elektromagnetycznym plus zawór, oblukaj dokładnie i pomierz.
Ciekawe, ciekawe. Mam właśnie podobny problem. Sprawdziłem już masy i zasilanie na 40W żarówce, silnik na krótko pracuje, a sterownik wyrzuca cały czas błąd Silnik pompy. Sterownik jest już na stole, otwarty, będę modził. Mòj żyje. :-)
Witam, patrząc na schemat to zasilanie sondy nie jest na tym samym co pompa, po drugie czytając KTSem masz dostęp do ESI
cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera Wedle mojego schematu ten plus idzie właśnie przez bezwładnościówkę, ale to nie istotne. Ostatecznie - czy można dać stałą masę i tak zostawić? Nie chcę narobić chłopinie kłopotów.
witam wszystkich. Od zakupu mojej meganki mam taki problem ze pali jednoczesnie gaz i paliwo przez to silnik nie pracuje równo strzela (chodzi jak trabant) gdy paliwo się całkowicie skończy i pompka zaczyna chałasować silnik zaczyna idealnie pracować i dostaje wtedy mocy. Czytając o przekaźnikach pompy paliwa myslę ze trzeba by było zastosowac taki...
Megane na pompie Lucasa, na linke. Nie grzeje świec. Mam problem ze znalezieniem dobrego schematu. I największy, gdzie znajduje sie sterownik silnika. Według tego co znalazłem to przekaźnik świec uruchamia sterownik silnika, przekaźnik działa. Do tego przekaźnika idzie aż 8 cienkich kabli, narazie tylko mam pewność który jest od kontrolki świec. Proszę...
Dzisiaj byłem przy samochodzie i jeszcze raz sprawdziłem bezpieczniki przy akumulatorze po prawej stronie, na podszybiu i napięcie było na wszystkich bezpiecznikach ale wyjąłem je i okazało się że są bardzo zaśniedziałe, jeden wielki s..f, rozkręciłem całą skrzynkę i starałem się przeczyścić wszystkie styki jak umiałem, myślę że wyszło dobrze, później...
(at)genek1000 nie w 3 gen. tam steruje bsi,bsm. pompa lub ugnite przewody pompki. na 90% Eeehhh . Znowu wzywają do tablicy :cry: Andrzej20001 - nie rozpędzaj się :D Czy my tu mówimy o Peugeot/Citroen :?: Bo to chyba tam figuruje BSI i BSM . W Renault to raczej UCH i UPC ( ostatnio przejęte od nissana również USM) Szczerze to nie znam samochodu osobowego...
właśnie to samo ze schematu wyczytałem ( mam schematy z książki wkł renault megane ) ma może ktos inne schematy ?? jestem głupi już:( wypiolem sterownik włączam zapłon i na 2 stykach H1 I H2 od przekaźnika jest PLUS i tyle ręce rozkładam
Dwie i pół godzinki i pasek zmieniony, została kwestia napięcia paska, mogę go wygiąć o ok. 45 stopni i tak zostawiłem. Będzie ok, czy może ktoś ma inny sposób? Aha, ustawienie pompy w/g znaków w tym modelu auta nie jest konieczne.:idea:
Czy wiesz może jak informacja o obciążeniu alternatora trafia do sterownika silnika. Zawsze myślałem że sterownik silnika ma za zadanie utrzymać obroty sterując pompą, jeśli obroty siadaja po silnym obciążeniu alternatora. I wtedy na podstawie dawki paliwa i obrotów wylicza sobie obciążenie silnika. Dysponujesz może schematem silnika do 1.9dti
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
Witam Auto Renault Megane 2000r. 1.6 16V, nie odpala, czujnik czyta impulsy z wału, Błędy sterownik wyświetla : DF261 obwód przekaźnika pompy paliwa, df061 obwód cewki zap. 1-4 df062obwod cewki zap.2-3, po skasowaniu powracają wszystkie trzy. Zasilanie na cewkach jest, brak jest wysterowania , sprawdzałem próbówką. Podpowiedzcie czy to cewki mogą powodować...
wywalać bezpiecznik ten pod maską duży 40-50A, znajdujący się w skrzynce z tymi dużymi bezpiecznikami (wg schematu odpowiada jedynie za + na pompce). Wg Jakich schematów ? Jak podajesz 40-50A tzn. jaki tam był 40 czy 50 A ? Poza tym takie wartości to raczej dla wentylatora . znajdujący się w skrzynce z tymi dużymi bezpiecznikami w której : koło lewego...
Zanabyłem nowy czujnik położenia wału - też nie działał. Więc odwiedziłem znajomego z Renówką i silnikiem F7R. Moje ECU niestety u niego także nie odpalało. Silnik zaskakiwał i gasł. Użyczył mi swojego to sprawdzenia mojego silnika. I tak: Długość przewodu połączeniowego czujnik z ECU to ok. 2,3 m. Pierwotnie zastosowałem 2x0,5 kw. w oplocie. (wg schematu)...
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
Potrzebuje schematu może będzie mi pomocny, zerwał mi się pasek rozrządu po wymianie nie mam prądu na pompie paliwowej. Może ktos też miał ten problem. Dodano po 50 Pompa bosch.
Silnik F3R 710 750 751 752 791? Schemat F3R http://obrazki.elektroda.net/79_12329190... Pasek: Contitech CT840 AE - TB431 BOSCH - 1987949166 DAYCO - 127RP190H DAYCO - 127SP190H DAYCO - 94527 GATES - 5370XS GOODYEAR - G1201H HUTCHINSON - 127HTDP19 INA - 536016710 OPTIBELT - 58127x3/4HSN OPTIBELT - HR58127x3/4" OPTIBELT - ZRK 1135 QUINTON HAZELL -...
Witajcie :-) Przedwczoraj zaczął mi się od KM. Meganka nie chciała odpalić i byłem zmuszony skorzystać z usług komunikacji miejskiej. O samochodzie: rocznik 1998. Silnik 1.6e. LPG - KME Diego. Auto garażowane. Dnie/tygodnie/miesiące wstecz zdarzało się: 1) że po uruchomieniu obroty silnika pływały w zakresie <500 - 1500 obrotów/min - przegazowanie...
Wiem że temat wałkowany dużo i mnóstwo jest już napisane, ale mam taką renie z 2000r i sygnał idzie z absu, po podłączeniu do clipa sterownik abs-u prędkość widzi, a komputer nie, licznik również nie pokazuje prędkości, ani nie liczy kilometrów, szary kabelek ze schematu z e-techa numer 22 ma ciągłość sprawdziłem również pod obciążeniem czy nie ma spadku,...
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z renault megane 1,6 16 v 2001r. Jakiś czas temu pękł pasek wywaliło głowice została zrobiona , auto odpalone , wszystko ok. Minęło ze trzy dni auto przejechało ze 300km,.Kumpel dzwoni że nie pali , pojechałem kluczyk w stacyjkę pali od 1 strzała . Auto zabrałem , postawiłem u siebie na mrozku,rano przychodzę...
Witam Kupiłem auto które stało 2 lata w garażu z zajechaną pompą i wtryskami,pompa regenerowana wsadzona,wtryski kupione nowe. Auto po odpaleniu pochodziło około godzinkę na wolnych obrotach,po czym wszedłem przegazowałem,zaczeło chodzić na 3 gary i zgasło,na listwie pokazywało ciśnienie 590-720Kpa,więc za małe,sprawdzziłem pompe,sprawdziłem wtryski...
Postów nt. problemów z cewkami zapłonowymi (szczególnie tymi markowanymi przez firmę SAGEM) jest sporo. Jest też wiele opinii nt. objawów jakie towarzyszą temu uszkodzeniu. Są również podane informacje w jakich miejscach cewek najczęściej dochodzi do niepożądanych przebić oraz że cewki DENSO są trwalsze od SAGEM-a. Nie znalazłem natomiast szczegółowej...
Witam Jak w temacie. Problem polega na tym iż brak błędów a klima nie chodzi. Jak robię aktywację upc to sprężarka pracuje czyli sama pompa i kable ok. Na panelu klimatronika jak wciskam guzik od klimy to ikonka się załącza po parametrach na kompie też pokazuje że jest włączona. Parametry się zgadzają co do temperatur lecz jeden parametr z czujnika...
gluchy, a czy jest sens kupowania złomu za 9000zł i wkładania dodatkowych 2000-3000 i życia w stresie bo tych 3000zł już nie ma? :-) Sądzisz że auto za 9000zł będzie lepsze od auta za 7000zł? ha,ha Dlatego napisałem: Punto II za 7000zł + 2000-3000zł na części! Mechanik do Punto? Raczej nie potrzebny! Takie rzeczy jak: - olej w silniku i skrzyni - świece...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
megane pompy przekaznik pompy megane megane przekaźnik pompy
termistor oznaczenie piosenka radia schemat centralne zamek honda
silnik zaburtowy mercury kawasaki vulcan
Szybkie miganie kierunkowskazów w Mercedes 312 1995 2.9D Gdzie wlać i wsypać detergenty w pralce Amica Ecotronic 600?