(at)kiosho narysuj (schemat) jak planujesz to połączyć, bo można odnieść wrażenie że będzie wybuch i pożar. Tobie też będzie łatwiej planować pracę ze schematem.
Sprawa prozaicznie prosta odłączyć wtyczkę od alternatora jeżeli kontrolka akumulatora zgaśnie uszkodzony alternator ,jeżeli nie zgaśnie przewód kontrolki przywarty do masy.P
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
Tu masz materiał o tym module. Bocznik, jeżeli nie ma go w module włączasz w przewód minusowy przewodu do ładowania akumulatora. Schemat jest na ostatniej stronie.
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Witam. Pierwszy schemat dobry. Zastosuj tak samo gruby przewód plusa jak i minusa też. Solidnie połącz i zaizoluj. Będzie dobrze.
Dzięki (at)tyqva za pomoc, bardzo doceniam. Jak w takim razie mogę to rozwiązać inaczej? Poprowadzić bezpośrednio z akumulatora ten przewód 2.5mm²? Zależałoby mi, żeby bocznik do pomiaru prądu mierzył zarówno prąd idący do przetwornicy jak i "małego" układu 12V. Jest to możliwe do rozwiązania? Oceniam, że nie zrozumiałeś moich uwag. Poprowadzenie bezpośrednio...
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
A kolega nie zauważył że reflektor świeci jeśli wyłącznik jest na pozycji wyłączonej? Przy pozycji włączonej występuje pełne zwarcie, czyli coś musi się spalić przy takim akumulatorze (nawet mocny radziecki wyłącznik, lub przewód zasilający).
Nie. Fejs masz zasili z akumulatora. Do diagnostyki 1 przewód.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Witam . Według mnie to tam powinien być przykręcony przewód który idzie do rozrusznika a następnie dalej do akumulatora tak wynika ze schematu elektrycznego ( ten przewód jest jednocześnie przewodem przez który jest ładowany akumulatora i przez który płynie prąd podczas rozrochu silnika do rozrusznika )
Nie mam pod ręką Toyoty ani schematu instalacji, ale według mnie tak: przewód biało zielony do tzw włącznika zapłonu (stacyjki); przewód żółty podobnie; do śruby B akumulator; Przewód biało niebieski lampka kontrolna z drugiej strony podłączona do włącznika zapłonu. Przed instalacją alternatora należało sprawdzić jego podstawowe własności.
Witam, posiada ktoś może schemat takiego prostownika? Nie wiem gdzie podłączyć czarny przewód, który idzie do ładowania akumulatora. Ogólnie na obudowie i na czerwoonym mam 130V. Ktoś to źle podłączył a ja bez schematu mam ciężko zrobić to tak jak było :/ https://obrazki.elektroda.pl/6531167400_...
Podłaczenie Generic sr 1 serie 501B58551 COLL. 22 1/95 OK Patrząc od strony podłączeń czytnik w urzadzeniu po lewj stronie. przewód siwy - brązowy GND - czerwony + 12 V przewód biały - wolny NF - żółty jast tam przekaznik, który steruje. Jeżeli by trzeba było wiecej informacji, to mogę odpowiedzić, gdyż mam go do naprawy i jak go rozkręce to mogę powiedzieć...
Dzięki posprawdzam Dodano po 9 Sprawdziłem wiązkę wygląda ok,tylko jeszcze nie wiem gdzie idzie przewód biało brązowy od przekaźnika ładowania akumulatora
Witam Może podasz model tego tajemniczego radia? Czy na obudowie nie ma narysowanego schematu podłączenia? Pozdrawiam
Schemat to dioda LED podłączona bezpośrednio poprzez przełącznik do zielonego akumulatora. Ładowanie akumulatora z 230V jest za pośrednictwem tego czerwonego kondensatora, tam powinien być mostek prostowniczy; coś tam na zdjęciu widać Moduł WN to ten czarny walec, z jego lewej strony przewody WN podłączone do przedniej części latarki do tych zębów....
Tu masz przykład. http://obrazki.elektroda.pl/6241788500_1... Jeżeli obciążalność styków czujnika jest wystarczająca rezygnujesz z przekaźnika. Łącząc przez bezpiecznik do + akumulatora jeden przewód wentylatora, a drugi do czujnika. Pamiętaj tylko o odpowiednich obrotach.
Do miernika powinien być dołączony schemat połączenia. Nie wiadomo co to jest za miernik (prądu), czy ma w sobie już jakiś bocznik, ale sądząc po końcówkach chyba nie. Piszę o tym dlatego, bo nie wiem jak będzie z dokładnością pomiaru prądu ładowania akumulatora na tym boczniku 200A. Tu masz schemat połączenia przy osobnym zasilaniu miernika (mudułu)....
Tutaj moje pytanie - czy mogę na wspomnianym przewodzie zastosować połączone równolegle 2 bezpieczniki po 7,5 ampera? Żadne łączenie równoległe bezpieczników nie wchodzi w grę bo nie wiadomo jak takie połączenie się zachowa przy ewentualnym przeciążeniu instalacji. Możesz jedynie spróbować "poprawić fabrykę" i przerobić instalację według schematu jaki...
Mam jeszcze jedno pytanie, jeśli połączę wszystko według tego schematu, to oczywiście woltomierz będzie działać tylko gdy wcisnę przycisk? Dokładnie tak. Gdybyś chciał żeby działał w dowolnym innym momencie to jego czarny przewód (-) podłączasz do (-) akumulatorów przez jakiś przycisk lub przełącznik.
Dwa przekazniki nie zaszkodzą, przewód zasilający pin 30 najlepiej jak najbliżej akumulatora pamiętając o bezpieczniku. Cewkę przekaznika możesz podłączyć tak jak wcześniej pisałem pod pin nr 6 albo po stacyjce wpinając dodatkowy przełącznik
Użytkowałem Charta przez 17 lat. No niestety,ale najczęściej uszkadza się cewka zasilająca moduł zapłonowy. (to ta pod kołem zamachowym) . Żadna z posiadanych przeze mnie cewek (a miałem ich z 8 sztuk) nie wytrzymała dłużej niż 3 lata codziennego jeżdżenia ) Patrząc na moduł ,cewka ta jest podłączona do skrajnie prawego w górnym rzędzie pinu gniazda.Z...
Piękny schemat. Dodaj przełącznik i pamiętaj, że h4 jest dwu włóknowa a ty tam poprowadziłeś jeden przewód... Wszędzie jest jeden przewód, to nie zadziała wg schematu.
Kolego musi być jakiś nie styk bo 4v to pożar gwarantowany w 6 sekund. Po drugie weź przewód co najmniej 2x2,5mm2 a nie takie cienkie gó....... . I podepnij tak jak podpinasz . Po drugie wyprowadź masę bezpośrednio z klemy akumulatora i poprowadź do tych punktów masowych .
Witam 2. Przewód amperomierza - gruby czerwony podłączam pod wyjście prostownika (+) A jak to ma się do schematu który zamieściłeś? - jeśli nie pomyliłeś się w opisie to porównaj Twoje punkty 1 i 2. Amperomierz włączamy szeregowo z obciążeniem a więc: ( + ) prostownika == ( + ) akumulatora ( - ) akumulatora == czerwony amperomierza czarny amperomierza...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/8659414200_1... Przeanalizuj schemat. Przewód o którym mowa to " + z akumulatora" Znajdziesz go również na innych złączach na tym schemacie. :wink: Pozdrawiam.
To ja mam coś lepszego niż schemat, wiązka z mojej, takiej samej astry. :D Miernik podłączony między pinem 3 gniazda przekaźnika a pinem C złącza X16 od którego przewód idzie już prosto do akumulatora. http://obrazki.elektroda.net/17_12786180...
W pozostaje wolny, B+ główny przewód do rozrusznika na śrubę gdzie przychodzi "główny" prąd z akumulatora. Lampka kontrolna na zacisk D+, będzie to najmniejszy z tych trzech konektorków. Regler dotychczasowy wyrzucamy. Przewód najlepiej dać "linkę" 10mm² - to nie żart i nie ma przecinka, dziesięć milimetrów! http://obrazki.elektroda.pl/4898386600_1...
Witam.Radyjko napewno posiada takie dwa kabelki jak zólty i czerwony Zólty podlaczamy prosto z akumulatora do klemy + (plus) .Zas Czerwony to odpalanie radia ze stacyjki .Podlaczamy go do przewodu + na którym po przekreceniu stacyjki mamy napiecie .Jesli nie znajdziesz takiego przewodu polacz czerwony i zólty przewód razem . http://obrazki.elektroda.net/3_118617804...
Nic nie trzeba prostować. Do śruby M6 podłączasz przewód od akumulatora, a do konektora kontrolkę ładowania.
Dobra to jutro popatrzę i ci napiszę. Więc jest tak: z pompy wychodzi jeden gruby przewód, za jakieś 30 cm jest dopiero trójnik. Jedno wyjście trójnika, grube idzie do serwa, drugie cienkie do akumulatora podciśnienia. Z akumulatora wychodzą dwa wężyki do dwóch elektrozaworów: jeden od klapek wirowych, drugi czerwony od sterowania turbiną.
Proponuje przewód zasilający jak i pamięć podciągnąć bazpośrednio z akumulatora.
Oryginał SR50C, jeszcze oryginalny lakier niebieski perła metalik. Tylko co za idiota przy* tą naklejkę po wewnętrznej stronie osłon kolan. Na początek mówię co tu jest nieoryginalnie: bimetalowy przerywacz kierunkowskazów, brak Elby, nieoryginalna cewka WN (długa), mostek Graetza jest obrócony (powinien mieć zacisk + skierowany do przodu), kilka przekombinowanych...
nie wiem czy takie normalne jest to że każdy alternator potrzebuje wzbudzenia, właśnie przelutowywałem całą instalację od MTZ i mam alternator co prawda 12V ale samowzbudny, ani w realu ani na żadnym schemacie nie jest podłączony przez kontrolkę. Jeden przewód do akumulatora a drugi do blokady rozruchu.
Zakładając, że: -na masę samochodu jest podłączony minus akumulatora, -przewód z alarmu ma polaryzację dodatnią i obciążalność nie mniejszą niż suma prądów pobieranych przez wszystkie lampy kierunkowskazów; to połączyć można według schematu: http://obrazki.elektroda.net/29_12739348... Jeżeli prąd byłby większy od obciążalności przewodu z alarmu (sprawdź...
Niebieski przewód idzie prosto do licznika. Musisz go przedzwonić. Jaki masz typ alternatora?
Dane dla sterownika dla modelu Mk4: https://obrazki.elektroda.pl/1719885100_... styk 50 - przewód czarno żółty, do stacyjki styk G - przewód czarno biały, do świecy żarowej styk W1 - przewód czarno czerwony, do opornika styk W2 przewód czarno srebrny, do opornika styk K przewód czarno brązowy, do zegarów (kontrolka) styk W3 (na schemacie...
D+ - Kontrolka na desce rozdzielczej W - Obrotomierz B+ - Akumulator (gruby przewód pod nakrętkę)
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to kabel z diodą wchodzi bezpośrednio do kostki i nie jest w żaden inny sposób połączony z resztą instalacji? Od stycznika idzie gruby, czerwony, kabel do rozrusznika, oraz cienki, też czerwony, przewód. Gdzie jest podłączony drugi koniec tego cienkiego. Jeżeli do akumulatora, to ten wolny z kostki powinien być podłączony...
po zgaśnięciu kontrolki świece grzeją na zimnym przez trzy minuty,w miare nagrzewania silnika coraz krucej.na swiecach powinno być napięcie akumulatora,pod obciążeniem będzie niższe. przewód od filtra do turbiny potem na chłodnice ładunku i dopiero do kolektora,średnica ok 50mm.
Najprościej jak znajdziesz sobie schemat elektryki i sprawdzisz jakiego koloru jest przewód zasilający zapalniczkę. Ewentualnie możesz go podpatryć przy zapalniczce. Następnie wypnypnij zasilanie bezpiecznika z obwodu zasilanego po stacyjce i wepnij przed stacyjkę. Jeśli bezpiecznika nie da się wypiąć (od strony przewodów), to odepnij sam przewód i...
ja wam chyba narysuje jak to podłączyć bo nikt widzę nie wysili się aby zerknąć na schemat i przepiąć jeden przewód Nie mów że nie pasuje bo nie raz zakładałem
czerwony- zasilanie po kluczyku ,czerwono czarny -zasilanie z akumulatora
Masa jest,bezpieczniki znalazłem tylko 2 koło akumulatora i są dobre.Na właczniku prądu brak,na kostce do stacyjki prąd dochodzi.Przewody miedzy stacyjką a włącznikiem świateł ok.Jest 1 przewód koło akumulatora niebiesko żółty z czarną wsówką nigdzie nie podłączony.Co do schematu to i ja szukałem ale nie znalazłem.
Zainstalowałem alternator od poldka z regulatorem, zmieniłem biegunowosć (dałem minus na masę). Przewód ładowania podłączyłem do rozrusznika(omijając stacyjkę żeby sie nie przegrzała:) ). Wszystko działa jest 14V2 na akumulatorach:)
Zaczynamy od czarnego przewodu (może być z paskiem) i to jest masa , podłączamy do niego próbówkę i szukamy plusa akumulatora, następnie szukamy plusa po stacyjce ,może być jeszcze też przewód ze światłem postojowym. Więcej napięć nie powinno być .Bierzemy baterię szukamy par przewodów posiadających jakiś wspólny kolor i podłączamy baterię powinno być...
Podepnij radio pod jeden z akumulatorów i po kłopocie. Przewód żółty razem z czerwonym na plus a czarny na minus.
1. Z pewnością z radia wychodzą dwa przewody zasilające. Jeden do akumulatora i drugi tzw plus po stacyjce. Trzeba je oba spiąć razem i podłączyć do akumulatora. Będzie można też wtedy słuchać radia bez kluczyka w stacyjce. Skoro poprzednie radio działało bez kluczyka to w gniazdku instalacji jest odpowiedni przewód. Wystarczy go znaleźć. Nie dostałeś...
Do impulsatora idą trzy pomarańczowe i jeden brązowy przewód(masa) po przekątnej powinno być zasilanie, sprawdź przejścia każdego z osobna,przebicie do masy i zwarcie między przewodami.Najpierw sprawdzaj do wtyczki przy chłodnicy z lewej strony.Na początek jednak zacznij od zdjęcia klem akumulatora na parę minut.Bywało że licznik wariował,ale wtedy...
Jeden idzie na masę alternatora 2 ma iść na zasilanie i 3 w to samo miejsce(zasilanie) To się zgadza ale gdzie by go mogli podpiąć ? (szczerze ja się nie spotkałem z takimi pomyłkami) Przewód który ma iść na zasilanie mały cienki podpinają pod masę . I takie cuda się dzieją alternator na desce pokazuję w granicach 28 volt a nie ładuję :) Już miałem...
Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się na elektryce i proszę o pomoc w podłączeniu przewodów. Wtyczka która znajduje się na zdjęciu pasuje do oryginalnego akumulatora zabawki. Mam aku od motocykla i chciałbym podłączyć kable do klem. Prawa kostka na zdjęciu to włącznik zabawki, lewa kostka przełącznik kierunku jazdy, góra przód, dół...
Włącznik rozrusznika masz zamontowany w rozruszniku. To jest ten element, do którego podłączony jest przewód z akumulatora. A to po prawej stronie to jest odłącznik masy. Jeżeli działa to niech tam pozostanie. Ty musisz dokupić tylko przełącznik 12/24V. Na jego pokrywce, od wewnętrznej strony masz narysowany schemat podłączenia. Najlepiej jakbyś zrobił...
Zasadniczo, lampy kierunkowskazów mają masę przez swe mocowanie; możliwe, że jest zaśniedziałe mocowanie tej lewej przedniej na kabinie. Jednak w połączeniu ze zjawiskiem niegaśnięcia lampki "na postoju", możliwe jest jakieś zwarcie w zegarach, pod tablicą rozdzielczą. Może inną procedurę zastosować: odłączyć żółty przewód D+ i starannie go zaizolować...
Prawdopodobnie ruszy z akumulatorem.
To nie wygląda na oryginalną instalację, więc albo trzeba złapać autora zmian i zapytać albo miernik w dłoń i trzeba ustalić co z czym jest połączone - narysować schemat. Niestety na zdjęciu nie widać oznaczeń tych aparatów więc trudno powiedzieć jaka jest ich funkcja. Warto zlokalizować przewód bo pompy i spróbować podłączyć wprost do akumulatora....
Możesz się wpiąć np we wtyczkę od ładowania. Tam są cieńsze kable i będzie łatwiej tyle że jak bms ma osobny port a ty zapomnisz wyłączyć podświetlanie to istnieje możliwość głębokiego rozładowania akumulatora ale o takim podświetleniu to chyba nie da się zapomnieć. Czy do włącznika podłączysz przewód dodatni czy ujemny nie ma znaczenia jak ma sie łuk...
Ze schematu jaki pobrałem z sieci wynika, że czerwony przewód, który trafia na bezpiecznik nr 1 po nim zasila klakson. Od tego czerwonego odchodzi drugi czerwony i przez przekaźnik, przewód czerwono-żółty i bezpiecznik nr 2 zasila szybę ogrzewaną i jej lampkę kontrolną. Sprawdź czy masz napięcie na bezpieczniku nr 1, ma być tam zawsze.Sprawdź np. żarówką...
Szukam szukam i nie mogę znaleźć nigdzie różowego przewodu,bezpiecznik 53 też jest do radia + po stacyjce.Według schematu stały + jest na bezpieczniku F11 przewód koloru czerwonego.
A możesz podać/ opisać jak to działa/ nie o sam czujnik mi chodzi, lecz w tym sprzęcie? Oraz rozpiskę do czujnika, z kabelka sterczą mi tylko druciki, reszty niestey nie ma? Predzio ty masz problem z hulajnogą - hehehe Z manetki i halotronu idą w tym samym kolorze kabelki co z regulatora tak jak pisał W manetce gazu znajduje się czujnik Halla, sterowany...
Kolega, Mati _ Speed ! Spodziewam się że nie zapomniałeś, że schemat z post#32 bez podłaczonego akumulatora nie zdolny do pracy.
Robiłem takie autko, nie jest trudne, centralkę dałem po prawej stronie (trzeba zdemontować osłony w rejonie nóg pasażera), złapiesz tam centralny przy wyjsciu z drzwi czarny i niebieski dwie masy, w wiązce do lamki złapiesz krańcówkę (łapie wszystko łącznie z bagaznikiem), przewód brązowo/czerwony - ustaw opóźnienie z krańcówek, są tam też kierunki...
Jeżeli jest to aparatura analogowa, pozbawiona komputera i możliwości programowania to potrzebujesz: Dwa silniki napędowe - prawa i lewa gąsienica. Dwa regulatory dopasowane do silników, po jednym dla każdego silnika. Mikser Delta zewnętrzny. Dwa serwa, z czego jedno wieloobrotowe (można przerobić zwykłe serwo). Mikser podłączasz do kanałów odpowiedzialnych...
Nic nie mogę poszukać ani czujnika ani przewód chyba ktoś poprzerabial to masakra schematu też nie mogę poszukać coś mi nie idzie. Pisał pan że od strony lewej czyli od akumulatora strona kierowcy chodziło tak?
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
dzięki dafit906 z podpowiedź ! Sprawdziłem kolejno przy załaczonej kontrolce ( właczonej szeregowo na minusie akumulatora - przy wyjętym ze stacyjki kluczyku) przewody (4) 150A S177 i (3) 110A S176. Jako pierwszy z bezpiecznika zdjąłem kabel (4) 150A S177 - kontrolka świeciła. Gdy odczepiłem kolejno oczko kabla (3) 110A S176 kontrolka zgasła. Czy kolejność...
Amperomierz cęgowy i poczynając od akumulatora ustalić w którym kierunku idzie przewód z poborem itd wg schematu.
Zadziała, jednak zwróć uwagę na przekrój przewodu łączącego zacisk 30 stacyjki z akumulatorem. Kabel ten zasila wszystkie odbiorniki i dodatkowe obciążenie może spowodować jego przegrzanie. Ja podłączyłbym dodatkowy przewód do klemy lub do zacisku na rozruszniku.
1. Tak utrzymuje się na prawidłowym poziomie 2. Miernikiem: napięcie nie wzrasta na akumulatorze 3. Tak do regulatora przykręciłem przewód masowy 4. Akumulator ma porządną mase
Witam. Trafił do mnie pojazd melex. Zasilany z 48 woltów i ze sterownikiem. Szukam schematu elektrycznego tego pojazdu. Problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Nie zaświecą się wskaźnik akumulatorów, nie zaświecą świateł, nie jedzie. Nic się nie dzieje. Stacyjka sprawdzona i jest ok. Koło sterownika pod siedzeniem jest...
Sprawdź czy napięcie dochodzi z akumulatora do bezpieczników.Żółty przewód służy do diagnostyki.Napięcie do zegara idzie z bezpiecznika 1A.
Jako moderator powinien Kolega raczej studzić emocje, a nie samemu je wywoływać. Proszę pisać prawdę, dobierać argumenty uczciwie i rzeczowo a nie pokrętnie - nie będzie potrzeby nazywania rzeczy po imieniu i nie będzie emocji. Pisząc o 13,8V miałem na myśli napięcie które będzie dochodziło do diody, która będzie przy dodatkowym akumulatorze. Dodatkowy...
Według kolegi moto-kord A11 jest pinem sterownika połączonym z alternatorem być może to jest ten pin.Do alternatora dochodzą trzy przewody plus akumulatora,przewód obwodu wzbudzenia i przewód modulacji przez sterownik.To on głównie steruje prądem wytwarzanym przez alternator.
Najszybciej znajdziesz go przy alternatorze cienki przewód przeważnie jest to niebieski lub fioletowy podłączony do zacisku D+. Czasem jest 2 ciekie i aby je oróżnić który to jest to zmierz na nim napięcie po zapaleniu auta D+ ma powyżej napięcia ładowania a na obrotomierz około 6-7V.
Światła postojowe z tyłu i z przodu działają razem z podświetleniem zegarów. Czy coś było przerabiane w ostatnim czasie? Sprawdź zasilanie na bezpiecznikach według schematu. Dodano po 2 Prawdopodobnie ten przewód powinien być podpięty do bezpiecznika świateł postojowych a nie akumulatora
Podcięty schemat - czy ten przewód od D8 (przy MOSFETACH BUZ 11) to idzie do plusa akumulatora (katody tyrystorów D1 i D2) ? Obdbitki są mało czytelne.
przez pomyłkę wybrałem wersję, która musi być cały czas podpięta pod ładowarkę W momencie odłączenia przestaje od razu działać. Czy z tej racji, że tracisz nastawioną datę czy godzinę? czy da radę to jakoś inaczej rozwiązać Myślę, że akumulatora używałbym jedynie do podtrzymania pamięci nastaw procesora odpowiedzialnego za zegar (bo wiem jakie wkurzające...
Prób i konfiguracji było wiele Na dodatek z lekka losowych... Właściwy schemat: https://obrazki.elektroda.pl/9502433300_... Uwaga: Prostownik ma po dwa przewody do każdej klemy, grubszy prądowy, i cieńszy przeznaczony do pomiaru napięcia na akumulatorze. O ile w przypadku połączenia "+" nie ma żadnego problemu (tu żadnego przewodu...
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Co do podłączenia alternatora.. Według schematu od akumulatora idzie plusowy czerwony przewód bezpośrednio do bendiksu, a z niego ma iść mostek na alternator (B+). Od góry nie widać tego mostka, powinien być chyba podłączony na tą samą śrubę co ten gruby czerwony? Na zdjęciu go nie widać. Dodałem kawałek schematu. Czerwona linia to przewód który idzie...
Kopnik??? Tam cewkomoduł nie ma nic wspólnego z akumulatorem. Zobacz sobie w schemat. Pełna serwisówka dostępna w sieci. Sprawdź, czy dociera napięcie zasilające do modułu, czy nie jest gdzieś umasowione, sprawdź sygnał z cewki wyzwalającej, przewód wn, fajkę, świecę. Jak to sprawne, to pozostaje cewkomoduł. Jego schemat i schematy zastępcze też dostępne.
Przewód masy jest poprowadzony dodatkowo bezpośrednio z żarowek do akumulatora. Kolega dobrze nie popatrzył na schemat. Co do trwałości żarowek, nie wiem, mam ten układ nie dawno. Moim zdaniem wymiana co jakiś czas żarówki w zamian za lepsze światło i trwałość przełączników nie jest problemem.
Przełącznik dwu pozycyjny z jednej strony + z akumulatora z drugiej przewód remote wzmacniacza, lub druga opcja podłączyć pod plus pojawiający sie po przekręceniu stacyjki.
1. Wedle schematu we wtyczce na czerwonym przewodzie ma być stały plus ale od strony samochodu, nie alternatora. 2. Weź śrubokręt i włóż go między wtyczkę a przewód w peszlu i dociśnij śrubokręt tak żeby docisnął przednią część wtyczki (tam jest zaczep) 3. To jest główny plus, masa to cała obudowa alternatora. 4. Bo np. regulator w alternatorze tak...
https://obrazki.elektroda.pl/8495279600_... Updated sytuacyjny: Po podłączeniu akumulatora nic się nie dzieje, a do tego kluczyk jest złamany, więc odpalam go śrubokrętem, popychając ten „klucz”. Sprawdziłem miernikiem – czerwony przewód jest OK, napięcie jest, ale czarny, który odpowiada za włączenie, zero reakcji. Czy ktoś miał coś...
Dzięki. A czy można jeździć z tak zwartą na krótko pompą? Dałem po prostu prąd z akumulatora na zasilanie pompy na kostkę pod tylną kanapą. (na jeden przewód-niebieski)
Panowie jeśli ja coś źle tlumacze to sorki. Kabel od paneli do falownika jest 4mm2 i taki sam jest dany od akumulatora (banku) do falownika. I tu jest pytanie czy od akumulatora do falownika nie powinien być grubszy? Namieszaliście autorowi z tym. Przewód do Aku może być ok. - jak nie popłynie tam 100A a Aku masz 100Ah a to inna inszość ale jakie są...
Do ładowania akumulatorów 24V podłączasz tylko mostek prostowniczy. Do ładowania akumulatorów 12V musiałbyś przełączać przewód (-) do punktu wspólnego uzwojeń 12V zamiast do (-) mostka. W ten sposób obciążysz oba uzwojenia w czasie ładowania akumulatorów 12V i 24V.
Na 100% jest tak jak na narysowanym schemacie. Sprawdziłem to poprzez zasilacz i żarówke. Na gwint (anode) podałem +12V , na katode mase. Gdy zwarłem na chwile przewód bramki do +12V żarówka świeciła. Później podłączyłem przewody odwrotnie. żarówka nie świeciła!! Wnieosek z tego że schemat narysowany przezemnie jest ok i tyrystory także są ok.
Mój 206 ma się chyba trochę inaczej do tych schematów. U mnie jest brak przewodu 1203 który wg schematu ma iść do pinu 8 w 16V NR w bsm. Ale po podaniu na ten 8 pin napięcia prostu z akumulatora, auto również odpala. Poza tym, numery przewodów są inne. Np. ta masa do pinu 13 powinna wg schematu mieć nr 1229 a u mnie jest tam przewód numer 2057. Czyli...
Według schematu, który znalazłem ten motocykl może pracować zarówno z akumulatorem jak i bez. Przewód czerwony w całej instalacji to plus, czarno-biały to masa (minus) więc między te dwa wpina się akumulator. Dalej to już oczywiście wykonanie instalacji oświetleniowej zgodnie z potrzebami. Z informacji, jakie znalazłem wynika, że magneto ma moc 60W,...
To w sumie zabawne. Znalazłeś dwa grubsze przewody i na szybko podłączyłeś do nich akumulator, nawet nie sprawdzając, do czego tak na prawdę powinny być podłączone. Czy w okolicach tych przewodów w ogóle było miejsce na akumulator? Jakaś kieszeń, wgłębienie, puszka, inne? Może poszukasz sobie schematu, bo to bardzo popularny skuter i schemat jest w...
Cześć, mam problem z wózkiem Still R60-40 z 1998r. NIe mogę znaleźć w Still Navigator gdzie powinien być podłączony wyłącznik bezpieczeństwa (czerwony grzybek) ponieważ jest ucięty przewód. Z przetwornicy napięcia (-24V) wychodzi przewód idący do wyłącznika. Z wyłącznika przewód idzie wzdłuż akumulatora do przodu wózka lecz tam jest ucięty i nie można...
Przedstawię wam schemat tej instalacji Plus(żółty) i minus z akumulatora idzie do wiązki radia Pod kierownicą jest podebrane 12v po stacyjce(czerwony) a przy wiązce do radia jest przełącznik który mostkuje żółty z czerwonym co pozwala załączyć radio bez stacyjki
Zasilanie do modułu musisz podciągnąć z akumulatora. Schemat jest trochę mylący, według mnie, musisz przeciąć przewód idący do silnika szyby, ten, na którym pojawia się plus przy podnoszeniu. Jeden przewód z modułu podłączasz w kierunku silnika, a drugi w kierunku wiązki, odpowiednio do poszczególnych okien. Coś jak w tym schemacie z linku. moduł inny,...
Niby tak ale tak to tylko można dobry rozrusznik załatwić bo rozrusznik to nic innego jak szeregowy silnik prądu stałego którego NIE Wolno uruchamiać bez obciążenia w tedy tylko kreci rozrusznik a żeby uruchomić włącznik(będyks) plus rozrusznik śrubokrętem złączyć grubą śrubę do której jest podciągnięty plus z akumulatora z małą śrubka do której leci...
Gimak schemat jest ok. To co mówisz to przewód masowy. Stacyjka potrzebuje masy do gaszenia silnika. Może z tą masą jest tak jak piszesz, ze schematu to nie wynika, że ten żółty przewód jest związany z układem zapłonowym - chociaż teraz jak się temu jeszcze raz przyjrzałem, to można się tego domyślić. W takim razie ten schemat jest niepełny, brakuje...
Poratuje ktoś schematami od immo ? posprawdzałem wartości na module immo, wartość na antenie to 33Ω , w kostce 6 przewodowej kolejno od prawej zasilanie 2x po 12 v, a następnie 11,1 V, 8,3V, masa i przewód sterujący najprawdopodobniej ze sterownika silnika. Czy naprawdę nikt nie poratuje schematem?
peugeot przewód akumulatora przewód alternator akumulatora przerwany kabel przewód akumulatora
prąd czynny bierny koszt wymiany licznika pacifica czujnik
zamrazarka electrolux falownik allen bradley powerflex
Czarny dym z silnika Mercedes OM651 - przyczyny i diagnostyka Czarne kopcenie Mercedes OM 651 po zamienniku DPF