Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Kolego laczysz wszystkie przewody zielone i niebieskie do kupy tak jakby nie bylo mastera Pozostale mozna odciac . Sterowanie oczywiscie schemat 3 .
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Dwa kable odpowiadają za sterowanie a w zasadzie trzy. Zielony i niebieski to zasilanie siłownika na przemian w zależności czy otwierasz czy zamykasz. Spójrz na schemat poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8583556000_1...
To kup sterownik sterowany 2 minusami będziesz miał do niego załączony schemat połączeń i po temacie.
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
zastosuj schemat F i wysteruj siłownik master
Wszystkie jako slave. Równolegle przewody wszystkich siłowników : niebieski i zielony - schemat F4.
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
Witam mam taką proźbe jesli ktoś jest mi w stanie pomóc jakimś schematem takowego sterowika bo mój problem wygląda następująco mam 3 siłowniki 1 master i 2 slave i jak to teraz sterować bo na masterze jest ciągle zwaty kabel w zależnosci cy do góry wysunięty czy do dołu wsunięty i chodzi o układ który będzie przez ok 1,2 sek. dawał prąd na przekaźnik...
Jeżeli ta centralka alarmu daje jmpulsy prądowe to niebieski do niebieskiego a zielony do zielonego, pozostałe trzy przewody to wyłącznik MASTER i ich nie podłączasz. Natomiast jeżeli centrala alarmu daje tylko impulsy sterujące to musisz kupić dodatkowo sterownik zamka i podłączyć zgodnie z jej schematem.
Proszę o pomoc w podłączeniu siłownika master pod schemat fabrycznego centralnego zamka auta Nubira II http://obrazki.elektroda.pl/5051388600_1... jak podłączyć te przewody z siłownika master do schematu - jest to pięć przewodów: biały, brązowy, niebieski, zielony i czarny. Chodzi mi głównie o to pod które obwody się podpiąć aby nie...
a napiecie na silowniki
Według tego schematu http://obrazki.elektroda.pl/3412247100_1... mogłbym go zastosować w przypadku,kiedy miałbym do czynienia z siłownikiem typu "master", gdzie mam dostęp do kabli z krancówek?
Witam Mam problem z podłaczeniem sterownika ST1000. W audi 80 zamontowany był alarm współpracujący ze sterownikiem ST1000 ale uległ uszkodzeniu. Wyjąłem centralkę po czym całą instalację centralnego zmodernizowałem i podpiałem do sterownika ST1000 oczywiscie sprawnego. Tak jak schemat zakładał, siłownik master podłaczony i pozostałe 3 slave. Problem...
Dzięki za odp. ale potrzbuje więcej szczegółów. Znalazłem w necie schemat takiego centralnego-siłownik MASTER ma 3 przewody. A jak wcześniej pisałem otwiera wszystkie prócz mastera, także dalej mi to nic nie daje.Alarm steruje centr. dwoma "-". Ps: to jest fabryczny zamek. Samochód sprowadzony z GER
tzn. według schematu który narysowałem brązowe zamienić z żółtymi?
Witam, Potrzebuje pomocy w połączeniu sterownika uniwersalnego centralnego zamka firmy MERA BŁONIE BME - 01 i siłowniki centralnego zamka Master. http://obrazki.elektroda.pl/9441777400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5132487800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9870783500_1... Proszę o schemat jednego...
Bezpośrednio pod siłowniki tzn. schemat D. Tzn kabel biały i biało czarny do siłownika master i z siłownika master na pozostałe siłowniki?;>
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
W drzwiach kierowcy masz tylko przełącznik z którego wychodzą trzy przewody.Ja rozwiązałem ten problem usuwając ten sterownik zamieniając na uniwersalny siłownik master 5 stykowy schemat podłączenia otrzymasz przy zakupie sterownika.
Da się zrobić. Sprawdź, czy przypadkiem do złącza drzwiowego nie masz doprowadzonych przewodów do siłownika. W niektórych autach było tak. Wtedy pozostanie ci jedynie dorobienie dwóch przewodów w wiązce drzwi. Równie dobrze możesz zastosować siłownik master i przepiąć się pod switch w nim umieszczony. Rozwiązanie proponowane przez (at)CameR'a jest najprostsze...
Z powodu uszkodzenia pilota starego sterownika, kupiłem sterownik zamka centralnego noxon. Mam problem dotyczący podłączenia przewodów wychodzących z centralki do dwóch siłowników master. Schemat dostarczony z centralką jest dla mnie niezrozumiały, jeśli moim zdaniem cokolwiek idzie z niego wywnioskować, to jakby dotyczył on tylko siłowników slave,...
Ta centralka nie ma wejść na które można podać sygnał sterujący, i rozwiązania są dwa - albo podłączyć wszystko zgodnie ze schematem drugim ale nie będzie możliwości otwierania centralnego kluczykiem albo dokupić sterownik centralnego taki najprostrzy za 20 złotych i dopiero jego wysterować impulsem masy ze sterownika bezprzewodowego zgodnie ze schematem...
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Witam. Poszukuję schematu podłączenia siłownika centralnego zamka TESOR (master, 5 przewodowy - czarny, biały, brązowy, niebieski, zielony). Niestety opakowanie nie zawierało żadnego opisu kabli a chciałbym siłownik podłączyć do autoalarmu Super Forteca firmy AMT (sterowanie zamkiem centralnym (-) otwieranie, (-) zamykanie). Za pomoc z góry dziękuję.
Witam! Zakupiłem zamek centralny ZX300 taki jak np tu pisał kolega: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Schemat dostałem identyczny. Do tego kupiłem siłownik master i 2szt slave, które chce bezpośrednio podłączyć pod ten zamek. Mam pytania odnośnie siłowników. Rozumiem że slave należy podłączyć równolegle w następujący sposób: biały pod...
zielony i niebieski to przewody od silniczków siłownika oprócz tego na pewno masz jeszcze sterownik centralnego zamka i do tego podpinasz wszystkie siłowniki Dodano po 5 tu masz schemat różni się tylko kolorami http://batex.hg.pl/Schemat%20cent.lang.h...
Popatrz na schemat, są tam rozrysowane styki przekaźników w pozycji spoczynkowej. Na białym pojawi się + w momencie zamykania
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Flash pisze tak : Z centralki alarmowej (NOWEJ) wychodzi 6 przewodów dwa idą do siłownika 2 zaznaczone są jako minusy i 2 jako plusy... dlatego aby mu nie miszać niech podepnie je pod siłownik mastera i zamki będą chodziły ponieważ ma schemat na podpięcie z alarmu bezpośrednio siłowników to mi wychodzi z jego opisu ja tak kiedyś zrobiłem już chyba też...
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
Witam wszystkich, robiłem porządki i znalazłem siłowniki uniwersalne slave (oraz dokupiłem master) oraz moduł sterujący z pilotem. Chciałbym to zamontować do seicento jako centralny zamek. Siłowniki są uniwersalne , moduł (z pilotem) taki jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/3127726200_1... Tu pojawia się problem podłączenia tego......
To dorysowane ołówkiem, to zmieny zaprowadzone w Tico braciszka mojego ;) DU postanowiło zaoszczędzić, i w siłowniku master nie było silnika :D Same te styki informujące o stanie zamka Sorki za jakość schematu, ale nie mam photoshopa :P Nieistotne tutaj przewody pominąłem http://obrazki.elektroda.net/29_11884672... Tzw. "diódy" : http://obrazki.elektroda.net/7_118846957...
Było coś takiego, ktoś nawet to zrobił, pamiętam,że w tej wersji działało słabo, trzeba było dorobić układ elektroniczny ustalający czas impulsu, otwórz-zamknij dopiero było jako tako. Z tego co pamiętam to było do minimum jednego siłownika typu master. Zdecydowanie nie polecam. Lepiej sobie zrobić elektroniczny sterownik z dwoma zwykłymi przekaźnikami.
Kolego ten sterownik obsługuje jak widzisz na schematach same siłowniki bezpośrednio za pomocą pilota bez siłownika master lub jako radiolinia do innego sterownika zamka. Twój sterownik nie obsłuży Ci siłownika master ani zewnętrznych rozkazów zamknij/otwórz z jakiego kol wiek innego źródła (siłownik master czy autoalarm). Jeżeli chcesz mieć sterowanie...
Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega na tym, że siłownik master (lub jego centralka umieszczona gdzieś...
Witam, Po pierwsze, poszukuje schematu do elektrycznie podnoszonych szyb (zreszta, wszystkich schematow elektryki) oraz w szczegolnosci do siłowników. Poszedł ten od kierowcy (master) i myślałem, ze da sie go podmienic uniwersalnym... ale oryginalny ma 6 przewodow (?) po co jest szósty? wie ktoś?
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Jeżeli masz dokładane to schemat dolny lewy sterowanie siłownikiem. Jeżeli masz sprawną wkładkę to ja bym olał wymianę na mastera bo i tak drzwi otworzysz kluczykiem a to że nie otworzą się wszystkie to inna sprawa. Najważniejsze że otworzysz drzwi kierowcy gdyby coś się stało z centralką. Po drugie gdy spali się się bezpiecznik od centalnego to i master...
Panowie, Macie może schemat silownika mastera (silownik pneumatyczny) Jest tam parę kabli. Udało mi się nieszczęśliwie puścić 12V na kabel który jest na czujniku położenia siłownika i siadł mi cały central. Może ktoś ma jakieś sugestie co bym nie szukam w ciemno, Dzięki!
Nie dostałem do tego żadnych schematów i nie wiem jak mam podłączyć Mastera. Wychodzi z niego 5 przewodów: +zielony +niebieski +brązowy +biały +czarny.
Przecież masz dostępny sygnał przełączany - switch sterujący w siłowniku master przełącza na wyjściu w zależności od położenia.
Myślę, że kupując centralkę, otrzymałeś też drugą stronę instrukcji.... Otrzymałem nawet całą książeczkę z instrukcją.. Ale nigdzie nie ma tam opisane jak podłączyć pod centralkę siłownik master. Jest właśnie tylko schemat dla "sterowania plusem i minusem", a jeśli podepnę mastery tylko dwoma kablami jak slave-y, to wtedy nie działa zamykanie wszystkich...
Z siłownika zazwyczaj wychodzą dwa kable (siłownik slave) lub 2 + 3 kable (master -czyli taki z sterowaniem innymi siłownikami). Niestety nie moge zamiescic fotek po montazu :( Schemat bardzo prosty znalazlem gdzieś na necie -a nawet na elektrodzie http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... trzeba wykonac dwa te "układy" oczywiscie...
Witam. Chce zamontowac dodatkowe dwa siłowniki slave do tylnych drzwi w moim Peugeocie 306. Teraz sprawa jest rozwiazana na 1 siłowniku master i jednym slave. centralny jest wraz z alarmem w jednej centralce Silicon Ultimate. Jeszcze nie rozbierałem zadnych drzwi bo wole wiedziec na co sie przygotowac. Wiem tylko ze w drzwiach od kierowcy jak pewnie...
Jak podłączyć ten uniwersalny siłownik Master: http://obrazki.elektroda.net/0_127298318... ponieważ nie mam schematu tego siłownika tzn który kabelek z którym (auto 5-drzwiowe). Natomiast mam schemat swojej instalacji w aucie który kabelek za co odpowiada: Kostka siłownika centralnego zamka master 1 - biały z paskiem, pojawia sie plus przy otwieraniu...
Najtaniej i w necie to na www.allegro.pl W sklad centralnego zamka wchodza: - 4 siłowniki w tym 2 mastery o uciągu 4kg - Centralka sterująca z wyjściem do podłączenia alarmu - Kompletna wiązka elektryczna z końcówkami - Zestaw śrub i mocowań - Schemat podłączenia Cena to jedyna 53zl za caly komplet. A oto link: http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
(at)camer wyrzuciłem Starą centralkę i od alarmu centralkę i zostały kable od mastera głównego siłownika mam kierunkowskazy i masę i 12v Master ma: -Brązowy -Biały -Zielony -Niebieski -Czarny podłączony już do minusa Kabel od kierunków 2x Masa I 12v Natomiast nowa centra ma: -szary -brazowy -niebieski -zielony -żolty -żółto czarny -fioletowy -12v -masa...
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
jedynym sposobem jest całkowite odciecie kierunków z centralki i podłaczenie ich z wyjsciem na siłowniki beda migac tylko raz przy zamykaniu i otwieraniu, nie bedzie działac szukanie auta i przy probie włamania bedzie chodziła tylko syrena:( ps mam jeszcze jedno pytanie w jaki sposób podłaczyc siłownik master bezposrednio pod ta centralke według schematu
Nie próbowałeś. Chcesz się założyć? Ze starą centralką działa, tak? To konfigurujesz tego Exusa tak, by dawał na wyjściu impulsy masy, czyli COM do przewodów STERUJĄCYCH (brązowy i biały) istniejącej centralki, przewody od NO do masy, przewody NC precz, bo niepotrzebne. Górny schemat. Ciekawe, czy się przyznasz, że tak nie podłączałeś?
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Witam mam problem z Renault Master 2009 ,dotyczy on fabrycznego zamka centralnego.reaguje on na przycisk w kabinie oraz pilota ( słychać pracę przekaźnika,przy używaniu pilota reagują także kierunkowskazy) jednakże niesteruje on siłownikami ( są sprawne).poprawiłem luty przekaźników na plytce.czy dysponuje ktoś schematem wtyczek które wchodzą do sterownika?....
Czy do siłowników masz jeszcze centralkę zamka, czy chcesz podłączyć bezpośrednio siłowniki do tego sterownika radiowego, wadą tego rozwiązania jest brak otwierania wszystkich drzwi kluczyka, będą się otwierać tylko z pilota. Jeżeli chcesz podłączyć do sterownika radiowego, to pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do minusa, żółty i żółto-zielony do plusa,...
Może zamiast silniczka zastosować siłownik zamka centralnego z samochodu. Nadawałby sie do tego tylko master. Styki przełączników wykorzystać jako krańcówki.
jeżeli masz piloty do tego zestawu to niemusisz podpinac wszystkich kabli z mastera wystarczy tylko zielony i niebieski , podłączenie reszty kabli z mastera daje ci tylko możliwośc zamykania i otwierania drzwi z kluczyka wykorzystaj schemat "okulika" i wszystko bedzie smigać
Dokładnie o to mi chodziło. To jest model bez elektrycznej pompki sterującej zamkiem z silnikiem benzynowym a ciśnienie jest pobierane z kolektora dlatego zdziwiłem się o jaką pompkę chodzi, bo mogłem coś przeoczyć. Ten system działa bezawaryjnie już od 78 roku i chciałbym, żeby popracował jeszcze drugie tyle :). A przy okazji - dysponuje może ktoś...
To zrób tak jak wspomniałem z tym siłownikiem master w drzwiach kierowcy. Możesz próbować, szukać instrukcji/ schematu i zobaczyć jakie to przewody a później się pod nie wpiąć przy słupku lub gdy masz więcej czasu i chęć zabawy rozebrać drzwi i zobaczyć które przewody idą do siłownika. Centralka może być za dywanikami przy lewym jak i prawym słupku....
aż takim masterem nie jestem ;). prostota to moja dewiza.u mnie mają być dwa - trzy siłowniki połączone przewodami z ciągnikiem . pozdrowienia
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
(różowy to kierunkowskazy) Wszystko sprawdzone ale pojawił się problem przy montażu. Sterownik ma być dołożony do Astry F 1994r (fabryczny centralny zamek) Sprawdzone miernikiem: na niebieskim i zielonym są impulsy ale przy próbie podłączenia do samochodu centralny otwiera (lub zamyka) się od razu a przy użyciu pilota pali bezpiecznik, czyli zamiast...
Witam, na początku zimy tego roku centralny zaczął wariować i raz otwierał raz nie, potem otwieranie padło zupełnie. Aktualnie (zarówno pilotem jak i kluczykiem) zamyka wszystkie drzwi, ale ich nie otwiera. Słychać że sygnał dociera do sterownika, ale jest brak reakcji w siłownikach. Ostatnio jako iż miałem więcej czasu sprawdziłem razem z wujkiem co...
dzięki za schemat dużo ułatwił sprawę a więc tak dwa siłowniki 224 jako master oraz siłownik slave 227/228 i wszystko jasne wynika na to że kabla brązowo czerwonego również nie podpinam a Czarno niebieski zewrzeć z czarno żółtym. i powinno hulać a mówisz że brązowego masy w ogóle nie podpinać?? Właśnie tak zrobiłem i coś dalej nie hula słychać przekaźnik...
"alarm nie jest orygianlny" ... jakiego schematu się spodziewasz? W "nieoryginalnych" siłownik kierowcy nazwijmy " master" najczęściej ma 4 przewody: 2 meldują jego ruch i sterują przez centralkę do "slave", i oczywiście dwa wykonują ruch na drzwiach przy zamykaniu elektrycznym. Intuicyjnie jest prawdopodobne że z tymi przewodami cos nie tak. Akurat...
Albo uszkodzony przełącznik w masterze albo źle wyregulowany. Ale gdy podłączony miałem centralny bez pilota to działało dobrze , teraz zamieniłem poprostu centralki i ta która ma pilot kluczykiem otwiera drzwi ale nie zamyka.
W tym fordzie zazwyczaj centralka bywa za schowkiem po stronie pasażera ale też może nie być centralki (w moim mundim nie było), są dwa siłowniki master (przód) i dwa slave (tył). Cały system jest samonapędzający - do masterów 4 przewody do slave 3. Otwieranie i zamykanie będzie działało jeśli wysteruje się z zewnętrznej centralki (np. radiowo) napięciem...
OK. tylko gdzie jest ten schemat. Już wiem na 100% że mam tylko sterownik. A czy nie lepszym wyjściem byłby master wpięty w oryginalną instalację? Czy on nie może sterować pozostałymi siłownikami?
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Bardziej sprecyzuje siłownik master ma 5 kabli i chcę je podłączyć do 2 przekaźników (jako modułu). przedtem na modułach fox`a był rozrysowany schemat.
Witam, i na początku proszę o wyrozumiałość. Dostałem taki zestaw jak na zdjęciu i chciałem zamontować go w Fieście MK3 która nie posiada centralnego zamka. Mam pytanie odnośnie siłowników tzw. master o ile się nie mylę. Czy ten zestaw jest kompletny i czy będzie otwierał/zamykał wszystkie drzwi z kluczyka? ? Bo nie do końca wiem gdzie mam podłączyć...
A takie pytanko jeszcze. Bo chce zastosować siłownik z zamka centralnego aby wypychały mi na taśmę przedmiot. W sensie bedzie to działać tak: -będą dwa siłowniki: 1) pierwszy sie zamknie(wsunie), przedmiot zleci na podkładkę,potem się otworzy(zablokuje,aby kolejny przedmiot nie zleciał), 2) drugi siłownik go wypchnie na taśmę. Chodzi mi o sterowanie...
Witam, zakupiłem ostatnio na aukcji allegro Cały kompletny nowy alarm dokładnie ten: http://allegro.pl/alarm-czujnik-wstrzasu... Jest to alarm "Bloker 41" Moje pytania: 1. W przypadku gdy posiadam w aucie już zamontowane siłowniki wrzwiach (bez żadnej centralki tylko pociągnięte kable), czy muszę dokupić...
Te 6 przewodów służy do sterowania centralny bezpośrednio z alarmu.Wtedy wpina je się do siłownika master. Znajdź miernikiem 2 na których pojawia się impuls masy przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu i je wykorzystaj.
Jak najbardziej się ten wyłącznik nadaje bo jest chwilowy, tylko są ich dwa rodzaje: z podświetleniem i bez. Ten z podświetlanieniem nie potrzebuje dwóch mas tylko piate złącze wykorzystuje właśnie na światełko. Schemat podłączenia takiego bez podświetlenia -> https://powerwindowswitch.blogspot.com/2... Niestety...
Ok zakupie jutro nowy i dam znać o efektach, może ktoś poradzi coś jeszcze do tego czasu Dodano po 16 Wymieniłem siłownik na nowy, nie stety problem jest nadal, drzwi zamykają się wszystkie oprócz kierowcy, po chwili się otwierają, po odłączeniu siłownika w drzwiach kierowcy wszystko działa jak należy, Połączenie według schematu- sterowanie minusem....
Witam panowie pomoże ktoś w opisaniu odpowiedniego połączenia centralki jak w temacie ze zwykłą sterowaną z kluczyka? W załączniku dodaje schemat do PY. Mam mały problem żeby dołożyć do tego zwykłą centrale która steruje siłownikiem z kluczyka. Centralka sterująca masterem ma 5 przewodów idących na siłownik, zasilane i z której wychodzą powrotne sygnały...
Hmm. Obejrzałem schemat podłączenia ST1000 i teraz mam zagwostkę. Do ST1000 mam podać impuls sterujący, a mi z centralki alarmu wychodzi impuls między dwoma przewodami:?: Jak mogę rozpoznać czy w alarmie mam wbudowany sterownik zamka? W obudowie alarmu są 3 przekaźniki. Alarm to Altim Anakonda, prawdopodobnie Ar-7 (może Ar-7-1z ale nie sądzę).
Mój błąd źle pomierzyłem. Teraz jest tak na brązowych jest stan 0V gdy zamknę zamek to na pierwszym jest przez chwile 12V i spada do 0V a na drugim jest cały czas 0V, natomiast gdy otworzę zamek to na pierwszym jest cały czas 0V a na drugim brązowym kablu przez chwile jest 12V po czym spada do 0V. Po zamianie +- nie ma żadnej różnicy prócz zmiany ładunku...
Witam. A taki układ nie wystarczy ? Ale Autor chciał blokadę przed naciśnięciem obu przycisków jednocześnie i temu właśnie służą te dwa dodatkowe przekaźniki w moim schemacie.. W twoim układzie po naciśnięciu obydwu przycisków silnik przestanie działać a w moim będzie się kręcił (zależy który przycisk będzie naciśnięty pierwszy) Ty zrobiłeś coś podobnego...
A tak na marginesie, to czy istnieje jakiś prosty schemat takiego sterownika centralnego zamka?? Bo może po prostu bym zrobił nowy sterownik, który będzie miał tylko za zadanie zamykanie i otwieranie drzwi po podaniu sygnału od siłownika (mastera).
Witam Mam taki oto problem, kupiłem kiedyś fabryczne siłowniki fordowskie centralnego zamka, takie żółte montowane np w galaxy,scorpio czy fieście używałem je jakiś czas w fiacie uno i sprawowały się bdb, ale nie podpinałem ich pod żaden alarm. Teraz mam poloneza, w którym jest fabrycznie alarm prestige aps-100 z pilotami, ale bez centralnego. Wg schematu,...
ok ok... schemat c... rozumiem ze to co idzie do sterownika mogę rozdwoić na dwa? a jak teraz zrobić mastera? bo mam jeszcze siłownik master (zielony, niebieski, biały, czarny, brązowy) wiem juz jak zielony i niebieski and czarny... co z brązowym i białym? Podstawy są elektroniki... jednak centralny to jakieś skomplikowane xD
Witam wszystkich. Udało mi sie dostać siłowniki do forda escorta dwa mastery i dwa sleiwy orginalne od escorta, wiec zamontowałem sobie je w drzwiach i tu pojawia sie problem jak to podpiąc :( potrzebny jest jakis sterownik czy zamkiem steruje mawster?? niby schemat jest w WORKSHOPIE i kabelek to kabelka to jeszcze dołącze ale co dalej?? Gdzie to podpiac...
Podejrzewam, że nie możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka w drzwiach kierowcy, a alarm steruje centralnym tylko z pilota. Proponuje założyć centralkę do zamka, która była w komplecie i podłączyć zgodnie ze schematem. Uzyskasz sterowanie z kluczyka a sterowanie z alarmu podłączyć do przewodów białego i brązowego centralki zamka. Chętnie pomogę...
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
Jeżeli dobrze rozumiem co tam zrobiłeś to problemem tutaj nie jest sterownik a sterowanie z auta podłączone pod dokładany sterownik. Nic tutaj nie da zmiana czasu sterowania i chyba nie rozumiecie jak to działa. Popatrzcie dokładnie na schemat. Szyby się ruszają przez to że z siłownika master podawany jest cały czas sygnał masy do sterownika w aucie...
Autko jak w temacie. Wiem, że takich wątków było dużo, ale nie znalazłem podobnego problemu. Wszystko działało. W oczekiwaniu na żonę pod sklepem przypadkiem wcisnąłem łokciem siłownik w drzwiach kierowcy. Zamknęło się. Pociągnąłem za wewnętrzną klamkę - gad się otworzył. Spróbowałem jeszcze raz z ciekawości, czy najpierw po zamknięciu od wewnątrz działa...
Witam! Szukałem na forum takiego tematu jednak nie znalazłem, ale jeśli przeoczyłem to proszę nie bijcie :) Jestem świeżym użytkownikiem forum i mam następujący problem: Otóż ze 2 lata temu kupiłem centralny zamek na pilota Phantom z 1 siłownikiem master i 3 siłownikami slave jest to chyba model 2R-10 czy jakoś tak, niestety nie jestem pewien :( nie...
Witam. Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy. Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX. Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam. Na początek wywaliłem stary...
Po głębszej analizie sprawy doszedłem do wniosku, że alarm to Python SP 2000 lub jakaś jego odmiana. W każdym razie tak jak było napisane w instrukcji, przewód czarno biały to masa załączana, nie tak jak na początku uważałem impuls, lecz na stałe załączona lub odłączona. Po paru wycieczkach na szrot trafiło się auto ze sterownikiem ST1000 ;). Po podłączeniu...
Olej się gotował podczas orki. Schemat hydrauliki? Nie bardzo rozumiem. Jest pompa, zasilanie do rozdzielacza i z rozdzielacza powrót do zbiornika oleju oraz wyjście z sekcji rozdzielacza do siłownika dwustronnego działania wysuwanie tłoka i chowanie
Witam. Kilka dni temu z bliżej nieokreślonych przyczyn rozleciała mi się centralka (sam moduł). Dziś kupiłem Alarm samochodowy o symbolu Y-3018 Peiying. Tutaj jest dostępny schemat jak go podłączyć: [url=http://www.peiying.pl/sites/default... Peiying Y-3018 Jednak niewiele on mi mówi gdyż w mojej...
mając problem z podłączeniem alarmu w escorcie 1,6 16v 95 szukałem porady na tym forum dowiedziałem się dużo lecz nie do końca zatem, jażeli nie działa centralny z kluczyka to może być bezpiecznik u mnie był akurat 20 amper, a znajdziecie go nad bezpiecznikami (trochę gimnastyki) trzeba odkręcić plastik pod kierownicą osłaniający bezpieczniki odpiąć...
Witam. Kupiłem niedawno Seicento 1.1 z dołożonym przez poprzedniego właściciela centralnym zamkiem (bez alarmu). Wszystko pięknie działa, drzwi się zamykają i otwierają z pilota. Jednak chciałbym, aby działało to też od wewnątrz, to znaczy że gdy siedząc w środku wcisnę kołek zamykający w drzwiach kierowcy, to drzwi pasażera także się zamkną. To natomiast...
1.Polaryzacja wejścia 3 (żółto-zielony)podpiąć do : +12V jeśli korzystamy z centralki ,która po uzbrojeniu podaje masę na zasilanie dodatkowych czujników -do masy gdy centralka podaje +12V na zasilanie dodatkowych czujników 2.Sterowanie z siłownika master (brązowy) 3.wejście z alarmu (żółty) 4.Sterowanie z siłownika master (biały) 5.zasilanie +12V (czerwony)...
Witam, jakiś czas temu kupiłem centralny na e-bay, no ale po latach piloty sie rozsypały była to standardowa jednostka z jednym master-em. Pilotów samych kupić nie mogłem wiec zakupiłem drugą no i pojawił sie problem ponieważ za chiny nie wiem jak sie wpiąć w kable starej centrali (starą montowałem sam i nie było problemu ) wiec czy ktoś byłby łaskawy...
Ale byś sobie sam odpowiedział na to skomplikowane pytanie, to wystarczyło by, byś spojrzał na dowolny schemat umieszczony w instrukcji montażu uniwersalnego zamka centralnego, czy też uniwersalnego radiosterownika. Lub wziął do ręki miernik i chwilę się pobawił siłownikami. Piszesz, że naprawiasz samochody i piszesz rzecz jeszcze ciekawszą: chodziłeś...
siłownik master schemat master siłownik siłownik zamek master schemat
chrysler voyager diagnostyka prąd bramki tyrystora włączający wentylator mondeo
skasować citroen programator czasowy
Odświeżanie danych przed zapisaniem pliku w Excelu Radio tranzystorowe szybko rozładowuje baterie - przyczyny