schemat wersi

Znaleziono około 21 wyników dla: schemat wersi
  • Wersi professional problem z podłączeniem głośników

    Witam!!! Zakupiłem taki powermixer (stereo) Wersi professional 75 300 W (2 x 150 W przy 4 Ohm) . Posiadam 2 kolumy estradowe 2-drożne (2 x 150 W przy 8 Ohm), w których pasmo jest dzielone zwrotnicą pasywną. Wyjścia z PM wyglądają tak: Mój problem polega na tym że nie wiem jak do tego podłączyć...

    Nagłośnienie Estrada   22 Mar 2007 21:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1200
  • Isuzu Trooper schemat 2002

    Witam! Jak w temacie potrzebny schemat sterowania silnikiem 3.0 disel Kod silnika 4xj1 Gdyb ktoś posiadał rownież schemat tego silnika z wersi modelowej przed 2000r Za pomoc z góry dziękuje.

    Samochody Szukam   14 Wrz 2011 19:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1845
  • Ładowarka Kołowa JCB 406 - Szukam schematu elektryki.

    Przecież w 406 niczego nie ma elektrycznego w ramieniu,poza zaworem odblokowywania zamka lyżki w wersi loaderA.To ylko dwa kabelki, w dodatku nie wazne który gdzie.Mam schemat ale ja tam nic nie widze na ramionach. To stara kanciasta czy nowsza?

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   08 Mar 2018 20:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 666
  • Poszukuję schematu SP5WW

    pełne opisy budowy miały tylko dwie wersje pierwsza lampowa a pózniej w latach 70-tych wersja tranzystorowa pózniej ukazała sie poprawka do wersi tranzystorowej i tak zwana płytka PLESEY-a ala to był tylko opisany główny moduł bez reszty potem ukazały sie obwody wejsciowe i chyba vfo mam pełno dokumentacje...

    Radiotechnika Serwis   11 Kwi 2007 23:25 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 9052
  • klimatyzacja schemat elektryczny p605

    witam pisze z konta kolegi bo nie moge sie zalogowac na swoje.... lipa straszna wiec tak rok klimy 1990 auto bylo bez kiimy zakupilem cala klime ale bez wiazek kabli.... klima jest wlaczana guzikiem a/c a regulacja reszty nawiewowjest maualna jak w wersi bez klimy... nawiewy dzilaja wszystko...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Wrz 2006 12:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1413
  • Schemat do Renault Master 2.8 dTi 1999

    witam kolego przerabialem ten temat w masterze 2.8 dti 1999 rok.z tachografu na zwykly zegar. potrzebny ci bedzie impulsator od wersi bez tachografu i kilka pzrerobek w instalacj w kostkach co ida do zegarow.

    Samochody Szukam   07 Maj 2021 22:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 9182
  • Volvo S40 2.0 1996 rok Poszukuje schematu licznika elektrycznego

    Witam, dzięki za odpowiedz może coś z tego mi pomoże ale mnie nie chodzi o sterownik silnika tylko o licznik bo jak już wspomniałem nie działa mi na liczniku elektronicznym temperatura silnika a w starym liczniku miałem wcześnie na linkę licznik i wszystko było dobrze ale zmieniłem na elektroniczny z...

    Samochody Szukam   09 Kwi 2012 18:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4609
  • Nagrzewnica Sirocco, schemat połączeń, zasada działania

    Czyli konkretnie . Cena za rurke paliwowa w wersi najtanszej przesylki listowej na dzien dzisiejszy to okolo 47 ,50 pln !!!!!!!!!( stanialo)Ta informacja niech bedzie dla tych co chca tanio naprawic kupionego grata i dziwja sie , ze koszt naprawy jest wysoki . Ja cene znam.Naprawiam Wszystkie Sirocca....

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie   10 Paź 2022 13:26 Odpowiedzi: 1076    Wyświetleń: 464050
  • Spawarka inwertorowa 45-140A 60kHz na UC3526

    zk12 miedz raczej nie wchodzi w gre trzeba by bylo zbyt długie kawalki drutow czy paski blachy ale jak chcesz takie rezystory można kupic tutaj Wpisz do wyszukiwarki elemetow 0,015R Dodano po 42 Witam ponownie wszystkich , koledzy jestem załamany poraz drugi polecialy mi tranzystory , pierwszy...

    DIY Konstrukcje   14 Wrz 2018 22:14 Odpowiedzi: 253    Wyświetleń: 252783
  • Tester LED i podświetlenia ledowego.

    Tester LED i podświetlenia ledowego. Zainspirowany tym tematem na forum rosyjskich kolegów: postanowiłem zbudować podobne urządzenie. Temat interesujący przez całe 6 stron, chociaż opisuje cały czas jedno rozwiązanie w różnych wariantach wykonawczych. Moje założenia projektowe były podobne,...

    DIY Konkurs   03 Lis 2017 18:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 17298
  • Ładowarka Makita DC18 RC i DC18 SC RC18 - przeróbka

    W zwiazku z tym, ze wiele osob ma problem z ladowarkami, postanowilem cos zrobic. Sam mialem cztery baterie, ktore odmowily juz ladowania, ze wzgledu, ze licznik ladowan, zablokowal ladowanie. Proby zablokowania komputera w ladowarce nic nie daly. Przegladajac Forum znalazlem post, w ktorym byl schemat...

    Zasilacze, ładowarki   27 Kwi 2021 09:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1575
  • [Atmega16] Pierwszy projekt.

    Ten rezystor wydaje się za mały. Ja raczej bym zastosował 100 omów. Do rysowania schematów polecam [url=]Eagle, umożliwia szybkie projektowanie płytek na podstawie schematu i jest darmowy w wersi Light. Usuń dowolny z tych dwóch, ale przy monażu pamiętaj, że ma być blisko mikrokontrolera.

    Mikrokontrolery AVR   12 Sie 2009 13:17 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 6063
  • ściemniacz dotykowy na LS7232ND

    Niestety ale kondensator nie pomaga (nawet o innej pojemności). Coś musi być nie tak z tym schematem dołączonym do układu LS7232ND. Sam scalak chyba jest dobry bo w wersji sterowania przyciskiem działa dobrze. Próbowałem też zrobić w wersi "Electronic extension" (z układem tranzystora i sterowania na...

    Inne Szukam   04 Mar 2010 23:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3124
  • Toshiba Satellite L670 - Wymiana dysku, brak możliwości instalacji Win10

    Witajcie ! Siedze już 3h po pracy (projektuje systemy IT dla produkcji i magazynów) z niesfornym komputerem wujka (moja ambicja na tym cierpi) :D :D :D Więc tak: Komputer po wymianie dysku na nowy (HDD) przez poprzedni serwis, bo stary, cóż... popsuli... Problem w tym, że rodzinka z zagranicy...

    Software serwis   19 Lis 2016 10:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2001
  • Bester SPB 315 - 25A 500V W6 i 100A 500V W6 Jak ustawić krzywki wewnątrz?

    Z tym bedzie gorzej, dokumentacji do tej wersji nie widzialem mam sporo oryginałów dokumentacji do besterek ale do tej wersi nie mam a schemat serwisowy czy program laczenia jeszcze gorzej do niej dostac. Trzeba schemat rozrysowac. Przy wyjmowaniu pierwszy raz zapisales mniej wiecej polozenie krzywek...

    Elektro Spawarki i Prostowniki   27 Lis 2019 16:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 807
  • Konwerter VGA na TV SCART lub PAL

    :arrow: radziuk nie wiem z kąd masz schemat tej przejściówki ale jak pobierzesz ten plik który jest na samej górze tego postu w pierwszej informacji od ADMINISTRATORA pod napisem DOWNLOAD ma ponad 4MB to jest tam eszystko łącznie z tym ja prawidłowo skonfigurować PwerStrip Co do napięcia ja mam z...

    Newsy   08 Maj 2004 13:56 Odpowiedzi: 103    Wyświetleń: 181236
  • Problem z kompilacją biblioteki Petera Fleury-ego w WINAVR

    Witam mam problem z kompilacją bibliteki uart.c Peter Fleury-ego którą wykorzystuje w moim programie. Probram uart.c dodałem do mojego projektu. Przypomnę że programu Petera nie zmieniałem a w pliku makefile dodałem uart.c do p-lików któr powinny podlegać kompilacji. Możeci mi pomóc i powiedzieć co...

    Mikrokontrolery   19 Sie 2007 20:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2321
  • wzmacniacz na lampie ECL86 + ECC83

    Witam no wiec po czesci masz racje ale tylko do tej elektroniki retro;) no ale obronie sie tym ze mam przyjaciela który juz z niej jest lepszy wiec pomoze mi jak cos .Wiec mysle o małym wzmacniaczyku, juz teraz mam w stereo gdyz podłaczyłem dwa takie gramofonowe mono bloki mam juz jakis start a zainteresowany...

    Początkujący Serwisanci   08 Paź 2007 16:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1710
  • Agregat FOGO FH 5001- przeróbka.

    witam naprawiam agregat FOGO FH 5001 uszkodzony jest regulator AVR .Agregaty tego typu występują w też w wersi bez regulatora , jak przerobić prądnice aby dawała napięcie bez stabilizacji (regulatora) , może spotkał sie ktoś z takim typem , ma schemat - prosz e o pomoc

    Energia Odnawialna   06 Gru 2011 16:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3608
  • WERSI/PLANAR II/nie działa - Spalona końcówka mocy wraz z rezystorami

    Szukam schematu wzmacniacza mikrofonowego WERSI PLANAR II. Otrzymałem w spadku takie urządzenie estradowe z uszkodzoną końcówką mocy opartą na tranzystorach 2N3055. Rezystory są tak spalone,że nie jestem w stanie określić jakiej były wartości. Brakuje mi tylko tych rezystorów. Będę wdzięczny za każdą...

    Audio Szukam   15 Gru 2012 19:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1644
  • EGZAMIN E03 MECHATRONIK STYCZEŃ 2016

    a ta wersja II egzaminu ma ktoś do niej pytania ? czy są takie same do wersi I i II ? Dodano po 26 1tom1 a mógłbyś podać pytania jakie były? Bo ten miałeś ? Dodano po 54 Dodano po 51 albo ktoś inny jak ma pytania do tego schematu co wyżej dodałem i dodał by je to był bym bardzo...

    Nauka Szkolnictwo   02 Kwi 2017 20:35 Odpowiedzi: 539    Wyświetleń: 120786