Odpala na paliwie pozostałym w pompie a schodzi paliwo z filtra
więc ona daje 0,8 atm i jest tam tylko jedna. Masz nieszczelnośc w ukladnie paliwowym, schodzi paliwo.
MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Co do trudnosci z odpaleniem po paru dniach mialem ten sam problem. Nie trzymaja zaworki w pompce paliwa i schodzi paliwo z przewodów. Wymiana pompki rozwiązała problem. cena nowej ok 50zł
gdzieś masz lewe powietrze szybko złącza
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Ale czy wtedy Paliwo z podstawy filtra nie schodziło by? Bo u mnie po odkręceniu pokrywy filtra Paliwo nie schodzi,
Posiadam Quada Bashana 250, mam problem z układem paliwowym. Mój kolega ma Asixa 250 i ma taki sam problem. Podczas jazdy nie da się wykorzystać całej pojemności baku, mam na myśli, że jak jest mało paliwa, trochę poniżej czujnika rezerwy, około 1/3 baku, paliwo nie przelewa się nawet do filtra. W czasie jazdy schodzi paliwo z filtra do momentu, aż...
Smok był nieszczelny i schodziło paliwo.
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
Albo schodzi paliwo albo pompa daje ciała.
W Twoim samochodzie 3 główne usterki: Schodzi paliwo do baku, a ten układ jest bardzo wrażliwy na nieszczelności. Padnięty wtryskiwacz lub wtryskiwacze. Hasło: test przelewów wtryskiwaczy CR Usterka pompy wysokiego ciśnienia lub czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Zaczął bym od pk 2 :) Pozdrawiam.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Jesli po postoju ciężko pali to schodzi ci paliwo z pompy i dlatego długo trzeba kręcic
Też może być. Trzeba by było założyć "U" rurkę na końcu głowicy i obserwować czy rzeczywiście schodzi paliwo.
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Sprawdź czy nie schodzi paliwo z filtrów. Sprawdź ciśnienie na filtrach w momencie rozruchu, chyba powinno być 8-9 bar. Jutro mogę podać dane na 100 %. Sprawdź ciśnienie na szynie wymagane i rzeczywiste w momencie rozruchu. Sprawdź / wymień całe przewodu od zbiorników do filtrów. jak sprawdzić czy nie schodzi paliwo z filtrów? Ewentualnie jeżeli schodzi...
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
sam sobie odpowiedziałeś-schodzi paliwo!dlatego długo trzeba kręcić.
WITAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy ktoś montował zawór zwrotny w dieslu gdy schodziło paliwo? I czy to pomogło? Za podpowiedz z góry dziękuję.POZDRAWIAM.
Albo problem elektryczny albo paliwowy. Elektryczny to możliwe że gubi zasilanie. W tym przypadku to np.przekaźnik ,kostka stacyjki. Jak nie pali, przyłóż probówkę na zawór na pompie i sprawdź czy świeci podczas kręcenia. Sprawdź układ paliwowy ,przelewy,nieszczelności,czy nie schodzi paliwo itp.
Jak już zapala to się sam odpowietrzy , pytanie czy jest gdzieś nieszczelność i paliwo schodzi
Ma znaczenie, przy gaźniku bez primera trzeba się sporo naszarpać aby gaźnik napompował sobie paliwo. Membrana pompująca musi być też wręcz idealnie szczelna aby nie schodziło paliwo, bo w przeciwnym razie nawet odpalanie po trzech minutach postoju wymaga kilkukrotnego szarpnięcia. Z primerem odpalasz maksymalnie za trzecim pociągnięciem. Tyle że przeróbka...
może schodzi paliwo... jak wkońcu odpali to zakopci?
Witam Czy dymi chociaż z wydechu?,może schodzić paliwo,należy to sprawdzić.
Zależy jak duża jest nieszczelność, możliwe że na przezroczystym przewodzie już po godzinie czy dwóch zobaczysz jak schodzi paliwo przewodem.
to moze schodzi paliwo.
Czemu tego przepływomierza nie wymienisz? Mi tu chyba podpada że schodzi paliwo. Wtryski sprawdzałeś?
No, ale przeciez pisalem, ze lepiej zaczal pracowac, tzn nie wystepuje nadmierne kopcenie i falowanie obrotow. Gdzie wowczas schodzi paliwo po otwarciu tego koreczka?
Kolejne pytanie panowie wpiety mam tylko 1 bak na nowym wężu i dalej schodzi paliwo węzyk po 24 godz jest pusty ma sens zakładać zaworek zwortny ? Dlaczego schodzi te paliwko ? uklad nieszczelny czy cos za to jeszcze odpowiada?
Sprawdź samo uszczelnienie gaźnika,skoro pompka jest nowa. Aby się przekonać skąd schodzi paliwo,załóż przezroczysty wężyk z pompki do gaźnika,po odpaleniu auta ,wężyk musi być zapełniony ,praktycznie bez powietrza w nim,po jakims czasie zauważysz,czyschodzi paliwo z wężyka w strone pompki,jesli tak ,to nie trzyma zaworek w pompce.
Witam Znajomy ma ww Peugoeta i po dluzszym postoju przewznie po nocy nie moze odpalic dopiero jak recznie podpapuje paliwo pali na dotyk i juz starcza na dzien?Domyslami sie ze schodzi gdzies paliwo ale czym,gdzie i czy to nie mamy pojecia.
Prawdopodobnie schodzi paliwo z pompy i części przewodów paliwowych. A co to ma wspólnego z poziomem paliwa w baku??? jak by chodziło to by zawsze schodziło niezależne od ilości w zbiorniku.
też sądzę że schodzi paliwo, a sprawdzałeś świece żarowe??
A jak sprawdzić czy na pewno obsady pompowtrysków ? Nieszczelności nie ma. Wymieniony zawór zwrotny, podstawa filtrów oraz smok w zbiorniku. Żadnych błędów po podłączeniu do komputera nie wykazuje. Spalanie oraz moc w normie podczas jazdy. Jedynie problem z rozruchem. Niby aku wskazują po zgaszeniu około 25,4 V. Podczas pracy silnik ładowanie w normie...
Witam Przed uruchomieniem dobrze go przepompuj [ może schodzi paliwo ] pompką i zobacz czy mu się nie polepszy . Pozdrawiam
Witam Silnik chodzi z rana ( po odpaleniu po dłuższym postoju ) równo , czy chwilkę kuleje , bo u mnie w TDI schodziło paliwo i z rana był lekko zapowietrzony co skutkowało chwilowym kopceniem na biało . Pozdrawiam Andrzej
schodzi paliwo z pompy wtyskowej, zaloz zaworek zwrotny, reszta w google. pozdrawiam
🤦 Zachciało mi się Forda Mondeo MK4 😮💨. Już wiem czemu go sprzedali w Brukseli 😮💨 2010r 1.8 TDCi 250k nalotu. Może ktoś pomoże miał taki przypadek.Po postoju .Czyli po nocy czy tam po kilku dniach postoju.Autko nie może odpalić ciężko pali trzeba kręcić.Swiece żarowe sprawdzone są sprawne.Filtr paliwa...
Witam, Sprawdzałeś pokrywkę odstojnika? Czy na niej nie schodzi paliwo. Chodzi mi o to, że pokrywa (zakrętka) odstojnika jest dwuczęściowa. Część na którą zakładasz klucz kończy się jakieś 3mm od krawędzi i czasami w tym miejscu schodzi paliwo. Mam tak w 2 Ategach. Raz w 1323 kierowca zgasił auto, a po 10 minutach już nie chciał w ogóle zapalić nawet...
Sprawdź czy nie schodzi paliwo z układu, najlepiej tak: - zanim będziesz próbował uruchomić normalnie samochód, 3-4 razy włącz zapłon (mają być kontrolki bez uruchomienia silnika i słychać pompę w zbiorniku) z przerwą 3-4 sekundy, a po 4-tym razie próbuj zapalić i daj znać co wyszło.
Pierwsze to ogarnij układ dostarczania paliwa. Sprawdź czy nie schodzi paliwo. Przelewy na wtryskach oringi na wężach. Możliwe że smok w baku zasyfiony.Zaworki to nie naprawa. Możesz podłączyć też paliwo z kanistra zamiast języka i zobaczyć czy jak zasysa i czy odpali. Dodano po 2 Możesz pomóc sobie plakiem. Tylko dobrze by było podać ręcznie paliwo...
witam mam problem z odpalaniem t4 2,4D (silnik AAB) - po nocy nie chce odpalić z kluczyka po zaciągnięciu pali normalnie. jeśli postoi pół dnia odpali ale nie od razu. prawdopodobnie schodzi paliwo z układu. wymieniłem przewody paliwowe, filtr paliwa, na przewodzie zasilającym zamontowałem zawór zwrotny, elektrozawór na pompie działa, na pompie brak...
Proponuję sprawdzić czy przypadkiem nie schodzi paliwo z przewodów do zbiornika. Oczko powietrzne w przewodzie paliwowym nie może być większe niż 3-4 cm.
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Pompa paliwa do regeneracji. Wątpliwe. Skoro ciepły pali to pompa musi być dogra. Skłaniałbym się raczej do wypowiedzi kolegi aby sprawdzić świece. Względnie może po długim postoju schodzi paliwo. Trzeba sprawdzić...zacznij od świec.
Ta źle złożona zwolnica jest na czasie bo przypomina pisankę. Silnik nie powinien długo kręcić. Powinien palić od strzała. Jeśli kręci długo to na początek spróbuj przepompować pompką ręczną. (Oczywiście kąt wtrysku, ciśnienie sprężania.) Może schodzi paliwo z instalacji. Niby nie powinno ale czasem tak się dzieje. Grzałka tylko na duże mrozy a więc...
Schodzi paliwo, brak wzbogacania mieszanki, rozrusznik wolno kręci. Brak rocznika i kodu silnika. Więc wszelkie rady o kant d.... potłuc. Bo równie dobrze może to być I z gaźnikiem :) .
Jeszcze trochę i sterownik będzie do naprawy, jeśli schodzi paliwo z układu... Ono jest chłodziwem tego sterownika. Zapowietrzony opel jest ciężki do odpalenia. Szybko oddaj auto do fachowców.
przed zgaśnięciem szarpie,przerywa?ale może być że schodzi paliwo do zbiornika.piszczy pasek napędu alternatora,sprawdz jak odpalając go przy otwartej masce czy nie masz tam pomiędzy kablami i świecami dyskoteki.
Witam serdecznie Mam podobny problem odnoś nie spalania lecz interesuje mnie tylko jeden problem uszkodzonych zaworów w pompce paliwa czy to że schodzi paliwo i ogólnie nie trzymają moze mieć wpływ na zwiększone spalanie ?
kolego w pompie nie ma zaworów utrzymujących paliwo i nie potrzebne jest doposażanie układu o takie rzeczy, tymbardziej że masz twarde plastikowe przewody.układ działa na zasadzie szczelnego układu,jeżeli układ jest szczelny to utrzymuje paliwo a jak nie to schodzi do niższego czyli zbiornika jak ci schodzi paliwo to uszczelnij nieszczelności i musi...
Napraw czujnik otwartych dzwi kierowcy w zamku. Golf 4 i podobne mają taki sprytny system że po otwarciu drzwi kierowcy akrywują pompę pliwa na 2 sekundy potem po przekreceniu na zapłon kolejne dobicie paliwa czyli pompa na 2 sekundy. A tak naprawdę to schodzi paliwo z układu. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ,bo w dużej cześci golfów szczególnie benzyn...
Ma 3701 mth Hahaha - 37tys mth to bliżej prawdy, chyba że masz od nowości to i tak ciężko uwierzyć. W temacie, do sprawdzenia/korekty luzy zaworowe, pomiar kompresji, spr wtryskiwaczy i czy nie schodzi paliwo z pompy.
Podmieniłem wtryski 1 z 2 i teraz na pierwszym jest wartośc 2,38 drugi -1,42, podmienię jeszcze przepływomierz, czy ten wtrysk jest faktycznie do wymiany? Nie napisałem tego na początku, ale autko ma także problem z odpaleniem, jak postoi to długo kręci zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo.
Zrobiłem tak, że zasilanie dałem z banki a powrót dałem do węża powrotnego z pominięciem filtra. Pompa ładnie ciągnie jak chodzi na plaku. Gdy przestaje psikac, a samochód gaśnie paliwo momentalnie schodzi z węża Dodano po 52 Zdemontowalem kolektor, sprawdziłem odcinek powrotny, jest szczelny, odcinek zasilający od filtra do pompy też jest szczelny....
Witam kolegów Mam problem z 2 manami usterka podobna auto nagle przestało odpalać na ryz z dnia na dzień. Wygląda na to że układ się zapowietrza wystarczy podpompować pompką ręczną i autko odpala. Jak jest pod sam korek zatankowany to jest ok jak zejdzie poniżej max paliwa w baku nie odpala. Dziś rozebrałem smoka w baku i byłem pewien że smok (powrót)...
może poprostu masz filter paliwa rozszczelniony. ja miałem raz taki przypadek założyłem nowy filtr paliwa zalałem go zapalił od kopa chodził normalnie. Rano juz nie moglem go odpalić. okazało się wlasnie ze filtr paliwa był nieszczelny i schodziło paliwo z niego.
Witam. Problemem było to że w baku jest zaworek do wyrównywania ciśnienia w miarę jak schodzi paliwo. On się wyeksploatował i był zamknięty. Nie znalazłem na rynku sprawnego używanego. Mechanik wywiercił mały otwór. Nic się nie dzieje. Przejechałem któryś tysiąc kilometrów trasy miasto silnik pracuje dobrze ma moc i nie gaśnie. Paliwo spala normalnie....
Gumki na pompkach nie koniecznie muszą się pokazać w korektach i często nie wychodzą (paliwo schodzi powoli i nie ma większego wpływu na korekty). Jak nie zaglądane było do gumek pompek przez 200 tyś km to już czas bo one tyle wytrzumją. Jak demontowałem u siebie przy stanie 205 tyś to oringi miały wytarcia takie że aż były płaskie miejsca. Na pompowtrysk...
Piła, to zabytek i dodatkowo słabej jakości, problemy takie lub inne będą z nią zawsze. Używanie tego sprzętu to dobry sposób na zszarganie zdrowia i nerwów. Moim zdaniem, potrzeba wymienić membrany w gaźniku, tylko gdzie je dostaniesz. W tym przypadku w czasie przerwy w pracy schodzi paliwo z gaźnika.
Gdy stoi w ciepłym garażu to tym bardziej powinno "schodzić" paliwo a jednak pali dobrze tak napisał zainteresowany w poście wyżej dlatego upieram się,że to wina paliwa.Zawór zwrotny napewno nie zaszkodzi. Poza tym sprawdziłbym wtryski na przyrządzie a nie metodą "prymitywną"
A może paliwo schodzi ? Ale widzę po opisie problemu że skończy się tylko na pisaniu.
A wtryskiwacze sa dobrze założone. I przy schodzeniu z obrotów regulator odcina paliwo i te nie jest podawane na wtryskiwacze.
ale jak był robiony test przelewów i pokazywało ok napełniały się równomiernie i po zgaszeniu z pierwszego schodziło paliwo Dodano po 1 gruszka na turbie chodzi Dodano po 1 samochód pali od strzała i nie kopci
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
Panowie, dzisiaj odkręciłem pompkę AC i porażka. Pierwsza odeszła pompka, drugi wałek pompki. Najlepsze, że to nowa pompka (zamiennik). Dobrze, że miałem starą oryginalną, która działa. Dlatego schodziło paliwo z filtra. Niezłe robią zamienniki. A czy w tej gumce na tworniku powinien być jakiś otworek czy cała jednolita?
Albo się kończy i robi cośnienia niskich obrotach ( rozrusznik to 300-500 RPM). Dobrze jest też zamienić na chwilę orginalne wężyki na przezroczyste. Wtedy widać czy paliwo nie schodzi do filtra.
Świece wymienione na nowe boscha i były sprawdzane czy dochodzi prąd i wszystko okej jest. Paliwo schodzi po nocy z filtra 😕
Jak ciężko odpala po dłuższym postoju to możliwe, że schodzi ciśnienie paliwa - cofa się paliwo i auto łapie powietrze.
Dzieje się tak przy każdym odpalaniu nie zależnie czy silnik jest zimny czy ciepły ? Czy przykładowo po odpaleniu jak zgasisz i próbujesz od razu odpalić to też trzeba długo kręcić czy pali normalnie a dopiero po dłuższym postoju ma ciężko zapalić ? Może po prostu schodzi paliwo i trzeba trochę pokręcić żeby zaciągnął.
Jedyny zaworek może być w samej pompie paliwa. Jak chcesz potwierdzić że paliwo schodzi to pomiar ciśnienia. Albo włączyć kilka razy zapłon przed rozruchem by pompka nabiła cisnienia.
Witam. Od pewnego czasu moja piła spalinowa (Stihl) nie pali prawidłowo. Muszę szarpnąć 10-15 razy, aby zapaliła. Wcześniej nie miałem tego problemu. Kiedy postoi bezczynnie z 2 godziny schodzi paliwo z gaźnika i świeca jest sucha. Tak jak pisałem muszę szarpnąć kilkanaście razy, by paliwo doszło do gaźnika. Jaka może być przyczyna?
Większość diesli tak ma przy rozruchu.Jest to schodzenie paliwa albo świece ,słaba kompresja itp.Tak według mnie.To szukanie dziury w całym.Ja takich klientów odsyłam za bramę.
Sprawdz sobie czy nie schodzi ci paliwo spowrotem do baku z pompy.
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Sprawdź czy paliwo nie schodzi z pompy
witam poprostu schodzi ci paliwo z pompy do zbiornika masz rozszelninienie lapie powietrze pompa nie ma co tloczyc powodzenia
Spotkałem się z "przerobionym" smokiem w zbiorniku. Jak paliwo zakrywało nowy otwór na smoku to wszystko pracowało. Paliwo schodziło poniżej tego otworu samochód nie odpalał, bo nie dostawał paliwa. Po wymianie na nowy pływak, smok w zbiorniku działało poprawnie.
Na początku wstaw w układ przezroczysty wezyk żeby sprawdzić czy paliwo z pompy nie schodzi po dłuższym postoju
Panowie co Wy ściemniacie, jak auto pracuje na gazie to pompa paliwa jest wtedy odcięta nie dostaje napięcia i nie podaje paliwa, przecież pompka elektryczna paliwa ma przekaźnik, to nie jest pompa membranowa jak w GLE!!! Już nie mąćcie koledze w głowie tu przyczyna jest prosta schodzi paliwo i tym trzeba się zająć a nie wnikać w co innego. Kolego "morswin89"...
pompa tandem do demontażu. Jeżeli schodzi paliwo to tylko tam lub jest mikropęknięcie w głowicy. Dodano po 10 nie rozumiem jednej sprawy. jak po nocy może się nagromadzić ropa w zbiorniczku wyrównawczym. Czasami nie jest tak, że olej napędowy cały czas gdzieś przedostaje się do układu podczas jazdy. dopiero po nocy cząsteczki oleju łączą się w plamy...
witam mam problem z cc 700 b+g podczas dłuższego postoju schodzi paliwo z filtra. problem z odpaleniem auta po dłuższym postoju, trzeba się dużo nakręcić by zapalił ( pod pompuje pedałem gazu paliwo, zapali, pochodzi chwilę i gaśnie znowu i tak w kółko , do pewnego momentu, potem zaczyna łapać i pali normalnie) piszę o benzynie z rozpalaniem na gazie...
Paliwo z gaźnika paruje. Natomiast jak schodzi z pompki to zaworki nie trzymają. Można wymienić te co są. A są wymienne, jak mnie pamięć nie myli. Cała pompka pewnie taniej, a pasuje od innych fiatów. Czasem trzeba podpiłować. Lub dodatkowy zaworek zwrotny.
Od tego czy świeca ci w ogóle grzeją przez jaki czas jaką temperaturę widzi sterownik czy paliwo ci nie schodzi. Może ci już pompa wtryskowa siada nastawni się zaciera.
Byłem u tego mechanika z reklamacją, bo po kilku dniach zachowywała się tak jakby schodziło paliwo z pompki, tzn kręci jak szalony ale nie chce zapalić od razu, zapala po 7-8 sekundach. Mechanik pogrzebał pogrzebał, i stwierdził że jakaś pompka w pompie paliwowej (czy coś takiego) jest słaba i trzeba ją wymienić i będzie dobrze,a że to drogo kosztuje...
Kiedyś patrzyło się czy paliwo schodzi z przewodu pomiędzy pompą a gaźnikiem i jeżeli schodziło to jak szybko się napełnia .
Skoro na zimnym to pewnie przyczyna prozaiczna czyli nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo schodzi do baku .
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
Witam, mam auto jak w temacie. Auto po dłuższym postoju cięzko odpala, schodzi mu paliwo. Zapodałem link do identycznego problemu, po 4-5 kręceniu załapuje po jednym garze. Czyżby pompa tandemowa siadła? a moze jest tam jakiś zawór zwrotny w tym struclu? Ktoś ogarnia temat co w pierwszej kolejności sprawdzić. https://www.youtube.com/watch?v=9-IP0TG9...
Tylko że tdi pd są dwie pompy. Jedna w baku a druga na głowicy tzw pompa tandem. Raczej zawór zwrotny jest potrzebny do pompy tandem od filtra. W filtrze zawsze w normalnych warunkach jest paliwo. Niewiele ale wystarczy do odpalanie i przejechania 200-300 metrów i nie ma jak z tego filtra zejść (z przewodów tak). Natomiast z pompy tandem to już inna...
Mam Opla Astrę G 1,7 T,D 68 km Rok 1998 .Nie chce palić jak jest zimny i temperatur spadnie do o koło 2 stopnie .Pali jak prawdziwy disel na mrozie .Jak odpali za 4-5 razem to jest git .Po odpaleniu przez chwilę pracuje nie równo ,potem jest ok .Pochodzi trochę mogę go zgasić i już pali normalnie .Świece sprawdzałem działają na pewno .Założyłem nawet...
paliwo schodzi paliwo schodzi pompy schodzi emalia
deska rozdzielcza punto kontrolki kondensator szeroko wytrzyma kondensator
wymiana stacyjki renault modus ekspres naprawa
Redukcja szumu w przetwornikach gitarowych Fender, DiMarzio, Fishman – ekranowanie, noiseless, humbucker Mercedes W140 – schemat wiązki alternatora, trasa kabli, zdjęcia, typowe usterki