Nie rozumiemy się nie masz sprawdzać element po elemencie, tylko wpiąć się tuż przed turbo i albo zadymiarka, albo powietrze i słuchasz czy syczy. W ten sposób sprawdzasz cały układ od turbo aż do zaworów w głowicy. To samo od strony układu wydechowego. Ładujesz 2 bary i słuchasz. Jak syczy to szukasz dokładnie, jak nie syczy to nie ma się co czepiać...
Internet mu nie naprawi samochodu! A autor wyraźnie piszę że na luzie jak się toczy, to co ma do tego rezonans układu wydechowego przy schodzeniu z obrotów.
hm...tak na odległość ciężko coś Ci podpowiedzieć,sprawdz okolice przepustnicy,podciśnienia,czy są wtyczki wszystkie na swoim miejscu,jak sięgniesz zdejmij wtyczke szeroką ze skrzyni biegów,na postoju jest ok? możesz gazować i schodzi z obrotów?
Finał: Komputer, diagnostyka, Wymiana zaworu pneumatycznego przy turbinie i po sprawie pomogła firma [url=http://www.motoopiekun.pl/]Link za Warszawa koło Piaseczna Gorąco polecam. tam na prawdę ludzie znają sie na rzeczy. Pozdrawiam Pana Mariusza. Temat do zamknięcia, problem rozwiązany.
Witam Czy ten dźwięk przy schodzeniu obrotów turbo oznacza turbo do wymiany? AI: Jaki jest model i marka pojazdu, w którym występuje ten problem z turbo? Citroen C5 1.6 HDi 2007 rok
Sprawdz sobie czy nie schodzi ci paliwo spowrotem do baku z pompy.
już udzielam więcej szczegółów,gdy pojawia się ta informacja to silnik nie schodzi z obrotów tak wygląda że nie może wskoczyć z 3 na 4 bieg i jak się wyłączy silnik to skrzynia poprawnie chodzi,więcej szczegółów nie zaobserwowałem
gdy silnik schodzi z obrotów np z 3000 do jałowych napięcie spada do 13.00V i wraca do 14.5V Zmierz jakie jest obciążenie [A] alternatora w tym momencie ? Jakim prądem ładuje ?
... Autem na codzień jeździ żona więc bez szaleństw max 2000 obrotów itd... I dziwisz sie, ze duzo pali? To nie diesel lecz maly silnik benzynowy. W zasadzie, nie powinien nigdy schodzic ponizej 2000 obr/min.
Witam serdecznie. Mam problem z czujnikiem temperatury silnika, Citroen ZX, pojemność 1,4, rocznik 1995, na gaźniku. Wskazówka na zegarze temperatury cały czas skacze, w górę i w dól,czasami się normuje. Przy dużych obrotach schodzi nawet do zera. Zaznaczam, że silnik dobrze pracuje, woda w chłodnicy się nie gotuje. Co jest tego przyczyną, czy należy...
bozo86 jak tam udało się znaleźć przyczynę ? mam podobne objawy u siebie w C4GP 1.8 16V. Odpalam na benzynie zimny silnik, wchodzi na obroty płynnie schodzi do jałowych płynnie i w tym momencie zaczyna szarpać silnikiem przez 10-20 sek. - stabilizuje się na jałowych obrotach ale dodanie gazu dławi go. odczekanie 2-3 minut lub kilkukrotnie wprowadzenie...
Zrobiłem te testy elementów wykonawczych i wszystkie poszły dobrze . Przynajmniej tak mi się wydaje (chodzi o test z naciskaniem hamulca . Podczas globalnego testu wyskoczył błąd "sygnał czujnika w układzie hamulcowym . Przerwa " Wyciągnąłem wtyczkę z dolnej części pompy hamulcowej, przedmuchałem kompresorem, założyłem ponownie, usunąłem błąd w Lexi,...
No i niepotrzebnie wymontowałes alternator. Szukaj przyczyny gdzie indziej. No to mnie pocieszyliście :| Z tego wnioskuje ze rolka musi szumieć :) No nic, dobrze że robiłem to sam. Jak już jest wymontowany, to zawiozę chyba i tak, obejrzą czy szczotki się nie kończą albo coś innego, szkoda by się było męczyć na marno. Może ktoś wziął odgłos prac tej...
Nie wiem czy dobrze myśle: ale ściągnąłem obejme 4 zaślepiłem na chwilę wlot do kolektora. W czasie jazdy brak wyraźnej poprawy... poza tym na postoju niezależnie od obrotów, wchodzenia na obroty, schodzenia z nich przez rurkę 2 nie ma wyczuwalnego ciśnienia powietrza... Jutro będę miał czas to wyciągne cały EGR, bo wpierw trzeba kolektor... może wtedy...
Witam wszystkich. Zwracam się o pomoc do was bo brak mi już pomysłu.Moja xsara bardzo obraziła się - podczas jazdy zaczęła schodzić z obrotów i zgasła! Obecnie nie daje się uruchomić bo , mruga kontrolka STOP, piszczy przy próbie kręcenia kluczykiem. Objawy świadczą o zablokowanym immobiliserze! Gaśnie kontrolka immo a pomimo to objawy jak pisałem ....
Sonda lambda to najważniejsze w tym silniku musi działać poprawnie,chociaż silnik ma 14 lat.Sprawdziłbym kolektory wydechowe często bywa tak że kolektory są pęknięte sonda widzi tlen,komputer ubogą mieszankę i niepotrzebnie ją wzbogaca stąd brak hamowania silnikiem.Powodzenia. Oczywiście zgodze sie z tobą tyle tylko że chłopaki gazownicy sami nie wiedzą...
Witam. Jestem na etapie wymiany listwy wtryskowej Matrix w samochodzie Citroen Xantia z silnikiem 2.0 16V, moc: 150km. Usterka listwy polega na uszkodzeniu jednej cewki. Instalacja Lpg - Zavoli AliseiN. Wtrysk w tym silniku to typowa sekwencja. Czas otwarcia wtrysków Lpg na wolnych obrotach (temp 90C) nie schodzi poniżej 4,10 ms. Jak wiadomo nowy Matrix...
Witam, ten sam samochód rok 2000 dodatkowo w gazie. Zimny na ssaniu całkiem ok, rozgrzewa się i od razu faluje na jałowym kiedy jadę szarpie pedał gazu. Zdejmuję nogę z gazu a on po sekundzie szarpnie 2-3 razy bardzo mocno - słychać jak coś puka w tym momencie z przodu jakby metalowy dźwięk - następnie auto powoli schodzi z obrotów skokami aż się wszystko...
Ciśnienia nie mierzyłem lecz podejrzewam że się coś dzieje.Po przejechaniu kilkunastu km w gorący dzień,kiedy silnik jest rozgrzany i schodzi z obrotów zaczyna pikać i pokazywać STOP SERWIS.Po dodaniu gazu znika pikanie,więc myślę że jest problem z magistralą.Co do stuków,nie brzmi to jak panewka.Mam filmik z pracy z silnika,spróbuje dodać.Czy moje...
Witam kupiłem niedawno autko wszystko w porządku silnik pracuje cicho itd. Mechanik sprawdzał mi stan rozrządu,okazało się,że pasek jest zbyt luźny,po odpowiednim naciągnięciu paska pojawiło się dosyć głośnie brzęczenie z okolic rozrządu ale tylko w zakresie 1800-2000obr, bez znaczenia czy na luzie czy na biegu,przy dodawaniu gazu lub schodzeniu z obrotów...
Liczę na jakieś wskazówki, problem jest z Citroenem C2 z 2004 roku, benzyna 1.4 8V przebieg 120 tys km na sterowniku SAGEM S2000 PM1. Auto jeździ głównie po mieście ale zdarza się trasa, problemem jest bardzo duże spalanie, rzędu 11-13l/100km po mieście w trasie jest ok jakieś 5l/100km. Silnik na biegu jałowym troszkę faluje między 700 a 800obr/min,...
Witam. U mnie, w C2 1.4 8V 75KM VTR wentylator włącza się przy 90 stopniach i zbija do 86 ale tylko po odpaleniu samochodu i staniu aż się silnik zagrzeje do takiej temperatury. Jak przekroczy 90 stopni w czasie jazdy to już nie schodzi poniżej tej temperatury (w czasie jazdy mam tak od 93 do 95 stopni) i wentylator się wcale nie odpala np. podczas...
Witam! Mam pewien problem z samochodem jak w temacie. Problem jest tego typu że silnik dla biegu jałowego na obroty ok. 900 (książkowo 850 obr/s) schodzi dopiero po 2-5 sekundach od bezwzględnego zatrzymania się kół pojazdu. Dopóki samochód się toczy na luzie obroty na obrotomierzu są rzędu 1200 - 1400. Często da się zauważyć w ostatnim momencie fazy...
Witam Mam AX 1.4diesel Problem polega na tym, iż w czasie jazdy (po prostej drodze) co jakiś czas auto samo przyspiesza pomimo że pedał gazu w jednym położeniu (efekt taki jakbym wcisnął gaz do oporu). Czasami również przy redukcjach biegów silnik nie schodzi z obrotów (tak jakby sie gaz zawiesił - wszystkie cięgna, dżwignie itp chodzą lekko bez jakichkolwiek...
Xsara 1.4i benzyna kupiona w 1998, produkcja z grudnia 1997. Od jakichś 2 miesięcy przy zapalaniu na zimno zegary dobijały do maxa (bez żadnego efektu ubocznego), przy zapalaniu jak silnik był ciepły - efektu nie było. Tuż przed Świętami przy włączeniu rano obroty wskoczyły na 3000 i za Chiny nie chciały zejść. Auto musiałem więc zostawić. Po Świętach...
Witam . Mam mały problem z Saxo 1.1. odpalał raz na tydzień (brak iskry), po przelutowaniu kabelków w kostce immo ( pod kompem) zaczął odpalać , ale za każdym razem za 3-4 razem , nie ważne czy ciepły czy zimny. Auto odpala , po ok 3-5 sek schodzi z obrotów , zaczyna gasnąć , za drugim razem łapie i gaśnie , za trzecim nic , i za czwartym łapie i można...
Witam! Mam problem ze swoją cytrynką i nie mogę znaleźć przyczyn występowania tego zjawiska. Gasnący na wolnych obrotach silnik HDi pojawiał się już na forum, ale trzeba i dodać swoje 3 grosze. Kiedyś zdarzyło mi się z 2 razy w od kwietnia ze zgasł mi na wolnych obrotach. Dziś zrobił to 4-5 razy. Najpierw podczas powolnej jazdy do około 15km/h, potem...
Wróciłem. Na tarczy.. Zacząłem dziś od idealnego wręcz ustawienia rozrządu i pompy na kołki. Pierwsze odpalenie po dobie stania - od jednego obrotu. 4 sekundy pracy i silnik dusi się po czym gaśnie. Pierwsze co robię to odłączam wtyczkę niebieską - od przestawiacza kąta wtrysku. Po zakręceniu silnik odpala od razu, pracuje na jałowym wyraźnie dłużej,...
Witam, Ojca auto - Picasso 2007, 1.6 16V 110 KM + stag 3 (nie jestem pewien). Auto spala wg mnie bardzo dużo gazu - 16 l/100 km (liczone ilość dolanego na full LPG/przebieg), gdzie mój 307 2.0 136 KM spala 12,5 l/100 (tylko w mieście). Picassso zachowuje się jakby normalnie - silnik równo pracuje, równo wchodzi i schodzi z obrotów, nie ma detonacji...
Ja tak czytam i się zapytam w czym chcesz szukać jeszcze ekonomii ? Jednostka 1.0 na lekkiej budzie sama z siebie nie spala dużo chyba że ktoś gania po mieście używając tylko 1, 2 i ewentualnie 3 biegu. Jeździłem kiedyś Peugeotem 205 z silnikiem 1.1 i przy takiej można powiedzieć normalnej jeździe bez szaleństw - oczywiście nie mówię tu o emeryckiej...
Witam, mam problem z moją instalacją gazową. Kupiłem Xsarę stosunkowo niedawno i do tej pory wszystko chodziło wyśmienicie. Natomiast teraz problem polega na: Gdy się go odpali na zimnym silniku potem przełączy się na gaz poprzez wprowadzenie silnika na min 2000 obr. wszystko działa jak należy. Można przejechać na gazie nawet i cały zbiornik i wszystko...
Witam Citroen Berlingo 1,1 + gaz - objawy są takie że po ustabilizowaniu obrotów wszystko chodzi ok - problem pojawia się przy dodawaniu gazu (szarpie jakby skład mieszanki był nie taki), potem wchodzi na obroty - jest ok, po puszczeniu gazu obroty spadają na 800 (silnik przebiera jakby skład znowu był nie taki) i po chwili się normują i wracają na...
Witam, Mam nieregularny problem z samochodem Citroen C5 mk2 2.0 HDI 136 RHR (podwójny dozownik powietrza) na Siemensie ze skrzynią AM6. Problem objawia się okresowymi gorszymi parametrami samochodu, tj. większym spalaniem, mniejszym zasięgiem, słabszą mocą silnika, dziwnym rozjechaniem między ciśnieniem doładowania mierzonym a oczekiwanym i praktycznie...
Witam sam walczę z podobnym problemem co prawda nie c5 ale partner 2 tez 2.0 Hdi na siemensie. Czyli opisze mój problem po nocy załapie i gaśnie tak kilka razy jak już załapie ze będzie chodził tak już cały dzień będzie palił od strzała.Podczas jazdy na niskich obrotach poszarpuje. Nie jest to wina immo. Sprawdzony i nasmarowany rozrusznik,wymienione...
To zależy. U mnie większość problemów znikła. Wahały się obroty na luzie - problem znikł. Silnik gasł po wrzuceniu na luz po hamowaniu silnikiem - problem znikł. Samochód "nie szedł na gazie" - winna była całkowicie sztywna membrana. Generalnie w środku był totalny pasztet. Nawet powstały wżery w obudowie parownika, cały był zawalony czarnym syfem,...
Cześć wszystkim, Czy ktoś wie, jaka powinna być wartość wczytania stref tarcz czujnika impulsów wału kolejowego w Citroen C5 2.0pb+LPG 2008r. EW10A RFJ? Pamiętam, że wcześniejsze adaptacje miały 58 i 57%. A teraz po adaptacji jest 46%. Czyżby padał czujnik obrotu wału? Mam problemy z szarpaniem na zimnym (pętla otwarta sondy) i podczas przyspieszania,...
Przeczytałem wszystkie posty w tym temacie i kilka rzeczy chciałbym napisać (korzystając z własnego doświadczenia - nie brałem tych punktów z sufitu). 1. Ecodriving jest możliwy tylko w samochodach: a) z silnikiem benzynowy z wtryskiem paliwa sterowanym elektronicznie, b) z silnikami diesla z wtryskiem sterowanym elektronicznie, c) z sekwencyjną instalacją...
Witam wszystkich. Mam problem z ustawieniem rozrządu w samochodzie fiat ducato 1.9d. Jest to wersja z francuskim silnikiem DJY montowany również w citroen jumper i peugeot boxer. Otóż kupiłem silnik bez osprzętu , ponieważ w moim zerwał się pasek rozrządu i rozwaliło głowicę i całą resztę, a remontu nie opłacało się robić. Po zakupie nowego silnika...
gdy rano odpalam obroty 2000 po 5 km jest oki jak sie zagrzeje co padło czujnik jakis temperatury czy połozenia przepustnicy kurde wkurza mnie to bo wzrosło spalanie . w miescie jak stoje na swiatłach to obroty jak przygazuje za wolno schodzaa moze to lambda? czy musze podpiac w aso pod komputer zeby sprawdzili parametry komutera pokładowego.co wy na...
Witam, silnik po wymianie głowicy (stara pęknięta w 2 miejscach). Samochód po odpaleniu raz na jakiś czas sprawia wrażenie jakby brakowało mu ropy (obroty gwałtownie spadają po czym je podnosi) dzieje się to dość cyklicznie, podczas jazdy jest to niezauważalne. Zapala się check. Sterownik Bosch EDC AS 3.1 błędy: czujnik przesunięcia iglicy - błąd zapamiętany;...
Mój problem dotyczy samochodu z silnikiem 1,1 benzyna, bez gazu. Problem nie występuje cały czas a komputer nie pokazuje żadnego błędu. Są dni że samochód działa nienagannie ale częsciej zdarzają mu się dni gdy coś go gryzie. Pierwszy objaw problemu polega na tym że po przekręceniu kluczyka auto nie odpala. Żeby je odpalić trrzeba wtedy lekko wcisnąć...
schodzić obrót silnik schodzić obrót schodzić minuta
reseter chipów drukarek uszkodzona grzałka kuchenki dekoderem sagem
radio merces alpine radio merces alpine
Audi A4 B5 1.9 TDI 2000: Turbina nie działa, brak błędu Schemat wentylatora nawiewu Honda CR-V 1 (1995-2001)