sciagac filmy

Znaleziono około 57 wyników dla: sciagac filmy
Podstawowa forma zapytania: ściągać film
  • Rapidshare zamiast sciagac to odtwarza od razu

    Ta opcja służy do odtwarzania filmów (najczęściej reklamowych) na stronach www czyli sekwencji wideo umieszczonych na stronie w kodzie HTML, mi chodzi o wylaczenie bezpośredniego odtwarzania filmów, i przejść do menu zapiszywania pliku na dysku. Pozdrawiam

    Software serwis   07 Lut 2006 22:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 983
  • FILM NIE CHODZI...

    hm, zajrzalem, dla mnie to czarna magia, domyslam sie ze kodek to cos jak dekoder czegos potrzebnego do obejrzenia filmu. tylko ktory powinienem miec, czy z kodekami to tak ze jak sie sciagnie najnowsza wersje, to poprzednie mozna wyciac? przy okazji ogladania cd dostawalem linki do sciagania kodekow...

    Software serwis   26 Kwi 2004 18:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1022
  • 3gp mp4. Gdzie można znaleźć filmy w takich formatach?

    witam dysponujecie moze jakimis filmami w formacie 3gp lub mp4? moze macie jakies linki gdzie mozna sciagac za free takie filmy rownierz dla doroslych? dzieki za odpowiedzi

    GSM Serwis   25 Mar 2005 08:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2762
  • Film W Bin - jak go nagrać na płytę?

    Serdeczne dzieki za podpowiedzi.A juz sie balem,ze nie obejrze tego filmu albo bede musial na nowo sciagac w normalnym formacie AVI.Ale z wasza pomoca napewno jakos se poradze.Czyli reasumujac,zrozumialem,ze jezeli mam film w formacie Bin,to poprostu wypalam plytke np. w Nero,uzywajac opcji "nagraj obraz...

    Software serwis   12 Cze 2006 06:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2187
  • eDonkey 2000 - ściągnęło mi się już 50 % filmu. Mogę tę cześć jakoś obejrzeć?

    Sciagnelo mi sie juz 50 % filmu. Moge te cześć jakos obejżeć? Jeśli nie chce juz dalej sciagac to czy moge zapisac to co juz sie sciagnelo?

    Software serwis   11 Lut 2006 17:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 660
  • Atak na WTC 11 wrzesnia Film Dokum Nie-Oficjalne zdjecia

    Wiedzialem. Jestem slepa owieczka poslusznie sluchajaca wszystkiego co mi wciskaja wielkie korporacje i skorumpowane rzady. Chcialbym byc myslacym i widzacym czlowiekiem ktory mysli sam, nie daje soba manipulowac i sam ocenia fakty. Ja pisalem o loose change do ktorego link podales wczesniej. Ustosunkujesz...

    Technika domowa   11 Wrz 2011 16:15 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 17214
  • Jak uruchamiam filmy wyskakuje mi alert

    Dzieki za nimo,ale juz to probowalem i niestety nic z tego nie wyszlo. Zaraz skoncze sciagac direct'a jak to nie pomoze to pobawie sie slotami.

    Komputery Hardware   29 Gru 2002 13:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1719
  • jak pobrac film ze strony

    Aha, rzeczywiscie zadzialalo. Nawet nie trzeba sciagac mozilli tylko wystarczy z danej strony zapisac na dysku ten plik asf i wyedytowac go w notatniku a reszta tak jak napisane powyzej. Wielkie THANKS :)

    Sieci Początkujący   16 Cze 2004 14:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 12852
  • Dźwięk wyprzedza obraz. Odtwarzanie filmów na komputerze.

    :arrow: Audio heh sciagac 20MB kodekow jak mozna 2MB i wszystko bedzie duzo lepiej dzialac... Nie mowiac juz ze przy takiej ilosci kodekow napewno nie bedzie szybciej. Do tego rozumiem ze uzywales ffdshow i mozesz porownac dzialanie obu?

    Software serwis   23 Gru 2004 22:11 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2890
  • Zawieszenie kompa/blue screen podczas oglądanaia filmów, streamów , filmików .

    nie mam pojecia jakiej klasy mam komputer i nie wiem co to smart dysku ;s mam zainstalowanego adobe cos tam do ogladania i livevdo plugin to ogladania streamow. Javy nie instalowalem. no i windows xp edit 2(at) znasz moze jakis link bezpieczny do tego blue screen viewer? Bo nie chce z random linkow...

    Komputery Hardware   01 Sie 2012 21:11 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1684
  • Pytanie o format matroska i inne sprawy z dvd

    Witam! Zakupiłem tv LG37LH3000 z full hd mpeg-4 i chce cieszyc oczy wspaniałym obrazem :) Zamierzam kupic jakas telewzije cyfrowa, z duza iloscia sportowych programow i zeby cos HD tez bylo. Mam takie pytanie bo jak ogladam na dvd filmy to za divix rozdzielczosc 720x304 czyli szału nie ma. Czy ja...

    RTV Użytkowy   26 Sty 2010 21:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1777
  • blu ray jaki wybrac?nie koniecznie 3d

    Jesli zdasz sobie sprawe ze wszystko dzisiaj co kupisz (zwlaszcza optyka) wysiada po okolo 2-3latach to zadaj sobie pytanie co naprawde chcesz. Jesli bedziesz sciagac filmy w kiepskie jakosci dvixy, xvidy to nie potrzebujesz zadnego modelu ekstra. Jesli bedziesz jednak mial dostep do filmow "oryginalnych"...

    RTV Co kupić?   10 Lis 2012 12:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1242
  • Jaki wybrać tablet z win 8 czy androidem ?

    to juz zależy od ciebie, jeśli chcesz miec wiecej bajerów to napewno samsung z rysikiem a jezeli dłuższa zywotnosc bateri to asus. ogolnie polecam nowego galaxy note jest to maszyna wsrod tabletów, pozdrawiam Dodano po 2 16 GB hmm jesli chcesz przegladac strony ogladac filmy i takie pierdoły...

    Mobilne Co kupić   13 Lis 2013 18:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2415
  • Panasonic Viera - Panasonic Viera jako bridge dla media servera

    Posiadam TV Panasonic Viera (tx-l32e6b z technologia DLNA), media server Zyxel NSA 310, standardowy router UPC oraz tp link wr340g (watpie, zeby sie do czegos przydal). Media server ma mozliwosc sciagania torrentow. W nowym mieszkaniu nie ma mozliwosci podlaczenia tv i media servera do routera upc...

    Połączenia urządzeń   07 Lut 2014 22:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2403
  • emule-pawcio,i neostrada 128kb

    Witam.Mam pytanie czy jest sens istalowania emule przy mojej opcji neostrady 128kb- nurtuje mnie pytanie jak dlugo bedzie sciagac filmy.Z gory dzieki za podpowiedzi.

    Software serwis   18 Lut 2005 11:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1091
  • Neostrada 1mbps ... jak wyciągnac na e-mule max ?

    witam mam pare pytan czemu mam LOW ID na emule jak mam neostarde 1mega i czemu tak długo stoje w kolejkach jak bym miał internet 128 kb/ps :/ jaki program jest lepszy od emule zeby mozna było sciagac filmy i gierki ? czy moze sa jakies łatki na emule zeby wymuszał kolejki albo cos...

    Software serwis   02 Gru 2006 12:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1152
  • Neostrada na firme i sciaganie z P2P???

    Czy na Neostardzie zarejestrowanej na firme mozna korzystac z uslug sieci P2P?sciagac filmy ,gry i muzyke ?Czy to jest tak samo ryzkowne jak w przypadku uzytkowanika indywidualnego???

    Sieci LAN   29 Wrz 2008 14:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2824
  • Problem z oprogramowaniem mp4...;/

    słuchaj ja też mam problem z tym odtwarzaczem. mi nie chca sie otwierac i sciagac filmy. wiesz co z tym zrobic?

    Odtwarzacze cyfrowe   03 Lis 2010 22:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1055
  • Internet - nie da sie sciągac nic :(

    Witam, mam taki problem. Mój sąsiąd ma neostrade 6 megowa i rozysła ja do innych sasiadów radiowo i własnie ja mam od niego taki internet. Problem polega na tym że nie moge sciągać muzyki, filmów, programów itp przez programy takie jak Bearsahre, emule, dc++, BitCommet, azureus itp. Moge natomiast...

    Sieci, Internet   30 Gru 2007 20:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 851
  • Panasonic sc-ht335. Pare pytan

    Witam. Mam zamiar kupic zestaw kina domowego sirmy Panasonic "sc-ht335". Przed kupnem mam oczywiscie pare pytan co do tego sprzetu. 1. Czy warto? W ofercie sklepu jest on za cene 799zl (tyle wlasnie mam zamiar przeznaczyc). 2. Czy Panasonic jest dobra i stabilna firma produkujaca taki sprzet. Chodzi...

    Co kupić Archiwum   28 Sty 2006 17:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 795
  • Jak zbudować domowe centrum multimedialne (dysk NAS/odtwarzacz multimedialny)?

    To ja mam propozycję (at)m.jastrzebski - wrzuć mi gdzieś na priv film, z tym h265 a ja sprawdzę jak on będzie wyglądać na RPi B+ z wrzuconym OSMC. Z chęcią bym zobaczył o czym piszesz. Sorki, ale googla wylaczyli? Sciagnij sobie jakies demo. Pelno tego. Film o którym pisałem, to: 1920x 824 bitrate...

    Sieci Co Kupić   29 Paź 2015 11:38 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2550
  • SZPERACZE

    Cześc Przepraszam ze tak milcze ale w tygodniu nie mam dostepu do neta i na dodatek zero czasu, a wiec nie jestem w stanie sledzic wydarzen na elce. Jutro postaram sie odpowiedziec na wszystkie pytania. Postu z filmem niestety nie moge edytowac bo ulegl przedawnieniu wiec punkty zostana ale postaram...

    DIY Konstrukcje   18 Mar 2007 10:13 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 12218
  • Którą wersję linuxa wybrać?

    tzok: poniekad madrze prawisz sytem powinien pracowac dla ciebie nie ty dla systemu jednak praca ktora musisz wlozyc w poznanie linuxa jest tylko pozornie wieksza niz uzeranie sie z windows ,tez przeciez nie jestem z ksiezyca tak samo jak i ty chcac nie chcac musze miec doczynienia z tym systemem co...

    Software serwis   26 Kwi 2006 20:34 Odpowiedzi: 121    Wyświetleń: 12702
  • Projekt sieci dla ok. 500 userów.. prośba o pomoc.

    Tak jak koledzy juz napisali - nie ma sensu stawiac tego w technologi WIFI a juz napewno nie siec szkieletowa. Ten sposob bylby dobry 10 lat temu, kiedy lacza max 128 Kb byly szczytem mozliwowsci a królowal modem 56k. Przy takiej skali projektu to warto zainwestowac wieksze pieniadze i zrobic siec...

    Sieci, Internet   04 Kwi 2008 19:33 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2702
  • Sterowniki do Laptopa(prosze o pomoc)

    Witam, Moze ja sie podlącze pod temat bo praktycznie ten sam problem. Mam te samą karte Ati Radeon HD4250 (PCI\VEN_1002&DEV_9712&SUBSYS_03... juz chyba wszedzie.Sciaglem dostepne catalyst-y wersji roznych i wiekszosc nie podeszla bo...

    Software serwis   15 Lut 2011 00:44 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6437
  • LG42LD550 - z MKV i TS

    Czesc, mam problem gdyz rozkodwalem swojego LG42LD550 żeby czytał mi divx ale mam problem odnosnie formatow .mkv z tego co sie orientuje to ponosc nie czyta filmow z dzwiekiem DTS, a sciagalem film z dzwiekem AC3 i tez nie chodzilo wyskakuje komunikat "PLIK JEST NIEZNANY" jakie mam sciagac pfilmy mkv...

    RTV Użytkowy   20 Kwi 2011 13:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 625
  • uczciwy admin?

    Witam Ja jestem adminem wlasnie takiej malej sieci 50-osobowej. Siec jest robiona po znajomosci na laczu DSL 1 Mbit. I teraz jesli chodzi o rozne sprawy to: 1.Kazza czy jak sie to pisze jest ogolnie odrzucanym przez adminow programem z kilku powodow: -z nowymi modami kaza sciaga po wszelkich mozliwych...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   20 Cze 2004 23:37 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1904
  • +++++++wznawianie sciagania w LAN'ie jest taki program???+++

    Polecam ten program obsługa jest banalna wskazujesz plik wskazujesz katalog do zapisania zaznaczasz "wznawiaj połączenia" i klikasz sciagaj jesli koles wylaczy kompa to zamknij program wtedy w katalogu z niedossanym np. filmem pojawi sie plik o rozszerzeniu lgt wystarczy go otworzyc za pomoca tego programu...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   21 Lip 2004 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1022
  • Fleshi ftp

    Witam .Mam maly problem zrobilem stronke we fleshu.Wgralem na ftp , a ze ma m2 serwery ftp to czesc stronki przenioslem na ten 2 w tym przypadku filmiki.Wpisalem odnosniki do tej 2-grogiej stronki on (release) { getURL("", "_blank"); } I nie chce się sciagac i nie wiem dlaczego.Moze ktos...

    Software serwis   08 Wrz 2004 20:06 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1158
  • Imesh 5.0. Czy ma jakąś wadę techniczną? Jaki inny program polecacie?

    udostępniam prawie cały komp to dla mnie troszke przesada ..majac na uwadze zamulenie kompa i całej sieci . uuu ... to jest straszne ;) ale przynajmiej od takich jak ty mozna cos sciagac ..... Ps. do sciagania filmow raczej polecam siec terrent bo mamy 100% pewnosc...

    Software serwis   14 Lis 2005 16:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 831
  • czy znacie dobry programik do sciagania plikow????

    Tak np. dobry jest program BearShare (link z którego mozesz ściągnać program ) jest on po polsku lecz z pewnymi ograniczeniami ale one nie sprawiają kłopotu w sciaganiu nic sie nie dzieje jest tylko pare opcji mniej i tyle ponieważ pełna wersja jest płatna a ta jest darmowa. Innym dobrym programem...

    Software serwis   30 Mar 2005 14:03 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1173
  • eMule

    Nie, nie mozna. Do ciebie zapukaja juz po 5 minutach. Nieprawda !!! Wlasnie takie podejscie jest bardzo mylne... Niekotre sieci P2P (np. BitTorrent) powstaly wlasnie z mysla o szybszybsz przesylaniu plikow w internecie (kilka osob udostepnia ten sam plik), a nie koniecznie po to, aby ludzie mogli...

    Software serwis   13 Lis 2005 00:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1115
  • DC++ jak kontynuowac rozpoczety plik od kogos innego???

    Witam!! prosze o pomoc a mianowicie scoiagalem film i user sie rozlaczyl i chcialbym dalej sciagac ten plik ale od kogos innego jak to zrobic?? dalem szukaj alternative owszem znalazl ale sciaga od nowa

    Software serwis   27 Lip 2005 14:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 711
  • Http Tunnel - ściąganie plików w akademiku

    Witam :-) Mam problem z sciaganiem z p2p np: eMule :( wiem ze mozna uzyc do tego wlasnie tego programu tylko nigdzie nie moge znalezc ( wiecie czego ) :-) mieszkam w akademiku mamy siec lokalna dc++ jest super ale na tej sieci ludzi jak widze maja gry i filmy z emula czy tez innych programow p2p :(...

    Software serwis   25 Mar 2006 14:18 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 876
  • Wolny internet - pytanie jakie wpisać DNS

    Jest możliwe jesli ten Asmax jest uwalony, bo mam neo 1024, a ściagam z 6 kb/s. przedtem miałem 138 kb/s. Wszystko mi sie muli.?? wez pod uwage ze rozdzielasz 1024kb/s a wiec 1024 bitow to jest 128KB/s i podziel to na 4 kompy daje to nam 32KB/s na osobe a nie masz ograniczenia pakietow na osobe...

    Sieci, Internet   14 Lip 2006 22:05 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2384
  • Budowa małej sieci WiFi na wsi.

    glodny20 mam jeszcze pytanie do Ciebie. Poniewaz widac ze konkretnie podchodzisz do tematu, zdradz rabka tajemnicy i powiedz jak zamierzasz kontrolowac ruch w Twojej sieci. Poniewaz, jesli sie nie myle, chcesz miec neta i jednoczesnie siec wlan pomiedzy klientami. Wystarczy ze ktos zaczne film sciagac...

    Sieci, Internet   11 Wrz 2006 13:59 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 7899
  • Emule - który najlepszy? Czym się różnią odmiany programu?

    Panowie mam wciaz problem z tym Emule, a dokladnie z predkoscia sciagania. Sciagnalem Emule v0.47a MorthX 8.13 , mam lacze przez kablowke 256kb. W parametrach lacza mam ustawione DL 32k , UL 16 (limit 14k) , porty 4444 i UDP 4454. Problem w tym iz jak zaczynam sciagac to wpierw skakuje npna 10kb a...

    Software serwis   13 Wrz 2006 18:29 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3684
  • Jak podzielić 250 GB na partycje. Jaki system plików wybrać?

    Witam Osobiscie podzielilbym go tak: 1)Win 98-rozmiar zalezny od tego czy beda tam instalowane duze aplikacje,gry.Jezeli nie to 1GB wystarczy.Fat32. 2)Win 2000-2.5-3GB.System,niezbene programy,sterowniki.NTFS. 3)Dwie partycje po 100MB.Jedna na gry,obrazy,duga na filmy,muze.NTFS. 4)`40GB-programy,ste...

    Software serwis   04 Lis 2006 00:38 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2672
  • Zabezpieczenie kompa przed wirusami. Ściąganie z dc?

    Chce zabezpieczyc kompa przez wirusami ,itp. Chce to zrobic tak ze pracuje na koncie goscia ,a nie admina -dzieki temu nic mi sie nie sciagnie na kompa :)! Ale mam siec lokalna z DC++, z ktorej sciagam filmy ,muzyke itp. i przy takim ustawieniu niemoge sciagnac nic z dc zadnych filmow i tak dalej ? Jest...

    Software serwis   19 Lis 2006 10:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 971
  • Szybkość internetu. Dlaczego strony się otwierają tak wolno?

    no nie wiem czy to pomoze ale zawsze mozna sprobowac :) troszke mi to utrudnia prace na kompi ze nie moge jednoczesnie sciagac np. jakiego film i jednoczesnie wykonywac prace na internecie. ale cos za cos. dzieki za pomoc. pozdrawiam

    Software serwis   07 Sty 2007 22:39 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7399
  • Nawigacja z win ce 4.2

    Witam! Jesli zly dzial to prosze przeniesc. Zakupilem nawi. system operacyjny win 4.2 odblokowany. Moge w nim odtwarzac filmy ale pytanie skad moge odrazu sciagac juz gotowe mniejsze formaty filmow. lub jakie one maja oznaczenie (te typu palmtop) Gdzie sciagne ciekawe oprogramowanie na ten system? Mapy....

    CarAudio   19 Maj 2008 08:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 729
  • Nie mogę pobierać torrentów-przekierowanie portów.

    Witam. Z neta wszystko moge sciagac, ogladac filmy itp. Niestety torrent mi nie smiga, przeskanowalem porty i tylko niby kilka mam otwartych, zmieniam w utorrencie na laczenie przez otwarty port i nadal nic..... Jaki pomysl?

    Sieci LAN   12 Lis 2009 13:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1431
  • HP Pavilion dv6-1210sa - szukam sterowników kontrolera SATA

    :arrow: Hugo0, proszę przeczytać zamieszczone Dzieki wielkie za pomoc przydala sie w 100%. Mam juz XP na laptopie i koncze wlasnie sciagac ostatni sterownik mam nadzieje ze wszystko bedzie GTi:) Jeszcze raz wielkie dzieki!!!!! pozdr Dodano po 1 Jednak zbyt piekne zeby bylo prawdziwe......

    Software serwis   25 Lis 2009 21:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2873
  • Przeładowana i przedziurawiona oryginalna bateria C702 oraz

    Teraz juz rozumiem,dzieki za wytłumaczenie swojego pierwszego postu. To nawet ma sens,ale mam okazję odkupic moja stara baterie od k800i od kolegi,a sprzedalem mu miesiac temu,za 5 zl i oryginalna ladowarke za również 5 zl,co do wejscia udam sie w Poniedzialek do naprawy,a jesli nic to nie da - wgram...

    GSM Początkujący   09 Sty 2010 13:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2303
  • Hollywood przegrywa proces!

    tak jak piszesz kryminał jako gatunek- nie istnieje, Sci-Fi jako gatunek- zeszmacone do granic absurdu. A za filmy BD na półkach wołają po 1/10 pensji i robią wielki hałas ze ludzie sciagają matroszki czy inne divx'y Ludzie zawsze będą sciagac czy sie to komus podoba czy nie - a tych ktorym to...

    Newsy   23 Lut 2010 19:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2225
  • BLokowanie dostepu na routerze.

    ja +2 lapki. moze wyjasnie dokladniej sytuacje ... chodzi mi o pingi glownie w grach online. gdy do neta podlaczone sa nawet 3 osoby ( ja gram oni surfuja normalnie po necie ) jest wszystko ok ... ale gdy chociazby jedna z nich zacznie cos sciagac / buforowac (na yt) ping od razu skacze...

    Sieci LAN   06 Lip 2010 20:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1572
  • Rockford Fosgate T162s potrzebne opinie

    Przymierzam sie do kupna w/w zestawu aczkolwiek w naszym kraju malo kto chce sie wypowiedziec.Napalilem sie na nie po obejrzeniu pierwszego filmu Steava M. I jego Tahoe.Na tym forum znalazlem tylko jedna opinie ale moze od tamtej pory ktos jeszcze je slyszal.Nie piszcie tylko ze mam dolozyc i kupic...

    CarAudio Co kupić?   24 Wrz 2010 16:50 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5113
  • Zwalniający internet po doebraniu komputera z naprawy

    Witam tak jak w temacie oddalem 3 tyg temu komputer do naprawy z powodu glosnej pracy karty graficznej wczoraj odebralem go z serwisu podlaczylem wszystko elegancko dziala z tym problemem iz na poczatku jak go podlaczylem pokazal mi sie komunikat ze system windows zostal uszkodzony itp jakos udalo mi...

    Sieci LAN   23 Cze 2011 10:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1478
  • Jaki laptop za 2000? Lub nowy model wymienionych

    zanim zaczniecie bluzgac i pluc zebym uzywal szukajki chcialbym na wstepie zaznaczyc ze szukam juz w necie notebooka od 3 dni. Mam do niego pewne wymagania czasem glupie czasem mniej i nawet jesli cos mi juz wpadlo w oko to produkt zostal wycofany ze sprzedazy a ja nie potrafie znalezc jego mlodszej...

    Komputery Co kupić?   16 Lip 2011 12:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 573
  • brak połączenia przy odpaleniu dwóch kompów

    hej mam router z sieci Vectra. do niego podlączylem sobie D-link DI-524 zeby miec WIFi. Wsio dzialalo ok dopoki nie kupilem sobie drugiego notebooka a w zasadzie netbooka Samsunga. chodzi o to ze jak uruchamiam swojego starego Lenovo to net dziala idealnie. Jezeli tylko podlacze samsunga i zaczynam...

    Sieci WiFi   06 Lut 2012 14:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 794
  • Zacinanie Systemu windows 7 (p2p)

    Witam, Wstepnie zaczne moja wypowiedz od tego ze szukalem w internecie juz podobnych tematow lecz zaden nie opisywal ani nie rozwiazywal mojego problemu. Otóż, Gdy mam odpalony program p2p, nie ma znaczenie jaki probowalem wielu, laptop srednio co 3,5 minuty zacina sie srednio na 2-5 sekund i pracuje...

    Laptopy Hardware   09 Lut 2012 08:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1162
  • Plyta nie chce się nagrać

    Ściągnałem ten "Twój" program -copy to manager i nic.Przygotowuje wszystko ladnie sie ładuje po czym włącza się tryb zapisywania na płycie i przerywa wyświtlając komunikat . :( :cry: Dodano po 2 A próbowałeś nagrać coś zupełnie innego ? Np same zdjęcia bądź film ? Czytałeś o podobnych...

    Komputery Hardware   21 Lut 2012 15:04 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 8286
  • Składanie nowego PC opartego na starym

    1. Sensowniejszy bo na wypasnym porocu na bardzo przecietnej plycie, zamkniety w malej obudowie z boxowym chlodzeniem, ktore latem bedzie swiszczec niemilosiernie tak samo jak 400W zasilacz (sam X1950 bierze jakies 100W, proc 95W, plyta 30W, ram 20W, napedy 20W, kazde urzadzenie USB ~5W), zalozmy, ze...

    Komputery Co kupić?   12 Sie 2012 16:15 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 4266
  • ATI Radeon x1550 kłopoty ze sterownikami

    Witam mam podobny problem. Z góry zaznaczam ze jestem laikiem. Zrobilem formata i pogubilem wszystkie sterowniki, wiec zaczelem je sciagac ale nadal cos nie tak. Moje karty od grafiki jakby nadal nie dzialaly(chociaz filmy na yt moge ogladac w full hd). Przy starcie systemu wyskakuje mi ze karty musialy...

    Sterowniki i BIOS   23 Kwi 2013 16:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4358
  • amplituner Onkyo TX-NR579 - kilka zestawów głośnikowych, który wygrać?

    Kolego petrus, dziekuje za upomnienie. Dzwoni w dobrym kosciele.Napisalem wiele amplitunerow, ale nie wszystkie. DLa przykladu stary zabytkowy ale w cenie STR-DB940 posiada wlasnie owa funkcje. Po wlaczeniu woofera, zostaje odciete dolne pasmo z kolumn frontowych i przekierowanie na woofer. Oczywiscie...

    Jakie Nagłośnienie do Domu   13 Cze 2013 18:39 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 3174
  • Dysk sieciowy zyxel a samsung smart tv ue42f5300

    (at)KOCUREK1970 nie przesadzaj ze FullHD nie pociagnie ;) Oczywiscie ze pociagnie, ale nalezy uwzglednic wiele czynnikow. Wiele z nich podales i masz racje.Ale siec tam gdzie mozna musi/moze byc na kartach 1GB. Po WiFI pojdzie, ale ... Kolega (at)marek123213 napisal tylko fullHD ... i nic po za tym....

    Połączenia urządzeń   23 Sie 2013 16:34 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 13602
  • laptop uzytkowy do 1000zl

    powiem tak. mam dobry telewizor i xboxa wiec komputer bedzie naprawde uzywany w 100% facebooku, zrobienia przelewu, wpisaniu texta w word i co ważne odtworzenia filmu poprzez hdmi na wspomnianym wyzej telewizorze. jesli za 1000zl bedzie to robić bez zamulania (nie mam zamiaru przeciazac go zbednymi aplikacjami)...

    Komputery Co kupić?   04 Sie 2015 20:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 642