wszystko jest opisane dokladnie winstrukcji obslugi
Przy lewej nodze kierowcy masz wtyczkę taką dużą. Tam szukaj przyczyny.
przerywacz się uszkodził.
Wiem że nie przwodzą ale blokują to nie wpływa na grzanie? Nie.
Szukasz punktów czy chcesz mi pomóc? To ja zadałem pytanie. Skoro kod wczytujemy pedałem przyspieszenia i analizujemy kontrolkę układu wtryskowego to mam wrażenie że wczytujemy go do sterownika silnika a nie do immobilizera. Mam watpliwości stąd moje pytanie.
włożyć kluczyk do stacyjki i położenie MAR wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia(zaśiwci się kontrolka -8s) zwolnić pedał przyspieszenia gdy lampka wykona liczbę błysków równą cyfrze z karty nacisnąć gaz zaświci się lampka ok. 4 s, a następnie zgaśnie; Powtórzyć dla pozostałych. Jak zatwierdz to 4s błyski. Uruchomic silnik.
oczywiscie ze w matizie nie jest tak malo miejsca jak wszyscy mowia!oczuwiscie zaraz sie pojawia wypowiedzi no tak w Mercu S klasa jest jeszcze wiecej.do tych ktorzy mysla o tanim samochodzie to matiz jest w sam raz.mam go od 1,5roku z salonu.nic sie nie zepsulo do tej pory,jedyne co to tankuje i czyszcze wycieraczki podlogowe.miejsca dosc zwlaszcza...
Obstawiam że szlag trafił sterownik a ten badziew jest praktycznie nie rozbieralny i zalany żelem. Podobno właśnie tzw, "sterowniki żelowe" były bardzo awaryjne w tej kwestii.
Nie wiedziałem ,że przy uszkodzonym przerywaczu będą działać awaryjne!!!
...a jaki ma być w SC jak nie elektroniczny. Obwód ma za wysoką rezystancję (słaby styk) albo nadal któraś żarówka nie działa/ma niewłaściwą moc. Często problemem jest masa lampy, a nie styki zasilające.
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
A jednak jest jakiś stary, zapomniany alarm. Właśnie się aktywował. Słuchaj skąd dobiegają odgłosy cykana i szukaj centralki. Kolega mnie uprzedził.
Norbercie ,dziekuje za ogólne wiadomości ,ale juz to sprawdzałem,i niestety nie znalazłem punktu w którym migły by z centralki awaryjne .Wiem także ze trzeba tam zastosować diode żeby nie zrobiła sie choinka,ale prosze o ewentualny schemat ,tylko swiateł kierunków i awaryjnych .
właśnie dopiero teraz się zorientowałem-tryb awaryjnego odpalenia
Problem może być w włączniku świateł awaryjnych.
Musisz mieć wylogowany sterownik bo inaczej immo tego sterownika będzie blokowało a wylogowany sam się dopisze do immobilisera i transpondera który posiadasz (oczywiście jeżeli to wina sterownika ale skoro mechanik tak twierdzi to pewnie tak jest zresztą te sterowniki są dość awaryjne)
Tak myślałem a jest jakiś awaryjny sposób na odpalenie
A popatrz po Audi A4 B5, jak najładniejsze i dbane nawet 1.6 skoro ma być tanio, W kwocie 5k trudno o A3 a co tu mówić o A4 B5, do tego wielowahacz komplet ponad 2 tys zł + robocizna a samo 1,6 w tej budzie to żart, pali jak 2,8 a jedzie jak Seicento.
U mnie kiedyś tak "cykał" przekaźnik wycieraczek... A czasami awaryjne nie "cykają"?
Witam dziękuje za odpowiedzi.Pozdrawiam.
W seicento kiedy załączysz awaryjne to w liczniku nie miga kontrolka kontrolka kierunkowskazów a jedyni podświetla się przycisk od awaryjnych w rytm przerywacza kierunkowskazów Za zasilanie kontrolek odpowiada bezpiecznik F22 w kabinie kierowcy oprócz kontrolki kierunkowskazów która jest zasilana z przerywacza kierunkowskazów
Awaryjne działają? Jeśli tak to przerywacz powinien być ok.
Żeby zlokalizować przepalony bezpiecznik , a prawdopodobnie tak jest ,trzeba użyć probówki i sprawdzać z obydwóch stron bezpiecznika.Nie znam schematu seicento ,ale mogą być przecięte przewody przy radiu(jak często było w cienko i wtedy był brak św. awaryjnych.)
Witam.Poszukuje schematu włącznika świateł awaryjnych do fiata seicento kolory kabli biały,fioletowo biały,zielony,niebieski,biało niebieski,czarno niebieski,czarno czerwony
>Witam Mam pytanie jak odpalić awaryjnie seicento 1.1 2001r. I czy znacie elektryków magików z Wrocławia, potrzebuje ominąć immobilizer ponieważ zgubiłem jedyny kluczyk z immo.... Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam
Seicento z silnikiem 0.9 to porażka, silnik słaby, hałaśliwy, awaryjny. Seicento z 1.1 to już nie taka porażka, bo o ile jakość czy wyposażenie wnętrza pozostawiają wiele do życzenia, o tyle o samym silniku złego słowa nie można powiedzieć. Jakby był nędzny, nie montowano by go do tej pory w Pandach, no nie? Jeździłem 3 lata na przemian Seicento 1.1...
powinienes miec tabelke kodow i czerwony kluczyk i wtedy mozna odpalic awaryjnie
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Bezpieczniki sprawdzałeś ? Światła awaryjne działają ? Może to też być włącznik.
Witam, kupiłem ostatnio fiata Seicento i strasznie szybko pulsują kierunkowskazy oraz światła awaryjne. Moje pytanie - w jaki sposób można spowolnić częstotliwość pracy "kierunków", czy muszę wymieniać jakieś części i ewentualnie gdzie one się znajdują w Seicento:) Proszę o sugestie i pomoc. Dziękuję:)
Witam serdecznie.Jak nie chcesz to nie montuj nowego.Pogrzeb trochę w kablach i zobacz , który obwód odcina.Najczęściej pompkę paliwa.Możesz sobie założyć awaryjny ukryty wyłącznik.
Gdy wyjąłem aku do podładowania, po zamontowaniu alarm zwariował. Cały czas migają awaryjne, nie reaguje zamek na pilota, nie daje się z pilota wyłączyć, (bateria nowa), Seicento 2004.
jeżeli jesteś z okolic jeleniej góry to wal do serwisu fiata i pytaj o janka zaprogramuje ci gratis tylko weż jzeden stary kluczyk wiesz jak odpalić awaryjnie swoj seicento?
Odpalisz awaryjnie, kodem, 5 cyfr wklepywanych pedałem gazu
Co ten test ma na celu? Sprawdzenie poprawności działania czujnika i wskaźnika Oczywiście, że tak, po co Ci wskaźnik, który nie ostrzeże zawczasu o przekroczeniu temperatury w sytuacji awaryjnej (np uszkodzenie termostatu czy wentylatora)
Bo nie ma o czym pisać. Te Fiaty są bardzo awaryjne. Mniej awaryjne sa punciaki, ale fiat to fiat. Będziesz ciagle coś naprawiał. Celuj w niemca.
Sprawdź czy jest zasilanie na kostkę stacyjki jeśli nie ma szukać przerwy / uszkodzenia. Swiatła awaryjne powinny świecić bez względu na uszkodzenie kostki stacyjki.
Gdyby wszedł w tryb awaryjny to kontrolka wtrysku by zgłosiła że jest coś nie tak.
Witam! Mam taki problem - potrzebuję awaryjnie podładować akumulator w motocyklu. Rozładował się (do ok 12,00V i ledwo kręci rozrusznikiem), a ja nie mam niestety w tej chwili prostownika. Przejrzałem na szybko tematy o odpalaniu motocykla za pomocą kabli rozruchowych, lecz tam było sporo wypowiedzi nt. możliwości uszkodzenia w ten sposób regulatorów...
jak zresetować fabryczny imobilajzer w seicento 1.1 z 1999 roku lub odłączyć ponieważ nie działa nie odczytuje kodu i nie można uruchomić silnika jedynie poprzez uruchomienie awaryjne
Seicento ojciec kiedyś miał i wiem, że zero mało awaryjny i 0 luksusu;D ale kurde...taka aerodynamika cegły ;p no ale skoro nic więcej nie mogę mieć... a jak myślicie, ile musiałbym jeszcze dołożyć aby zacząć się za czymś rozglądać ?
Tylne światła awaryjne w kloszu to są zwane pozycyjnymi i są też światłami kierunkowskazów? Dodano po 2 To jakie światła w seicento były w opcji co nie mam ich w standardzie? Dodatkowe przeciwmgielne?
Jak mogłeś zamienić sterowniki skoro mają zupełnie różne wtyki?!? Przecież ich mechanicznie nie da się podmienić, jeden ma duże pojedyncze złącze, a drugi ma dwa mniejsze złącza. http://obrazki.elektroda.pl/2591207100_1... IAW-16F to archaiczny sterownik EURO-2 stosowany w Cinquecento, wczesnych modelach Seicento i starej Pandzie z silnikami...
Uszkodzony sterownik, bądź jakieś zalanie na kostkach. Podrzuć drugi ster od silnika i wszystko się pokaże. Niestety tamto seicento ma duży sterownik, a ten ma ten taki malutki więc z podmianki nici :/ Nie wiem w sumie czemu ten sam silnik a zupełnie inne kompy. Może temu, że jeden krajowy a drugi z Niemiec. Mały driver to znaczy że jest awaryjny....
Witam szanowne grono. Mam problem z dokładanym immobilizerem w moim fiacie seicento. Ostatnio przestała działać jedna (z dwóch jakie mam) czarnych plastykowych płytek, które wkłada się w taką szczelinkę umieszczoną obok stacyjki. Druga zapasowa działa już tylko w jednej pozycji (wcześniej obydwie działały obustronnie). Jest to immobilizer fiata, ale...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Witam. Ostatnio skroili mi radyjko w aucie i to bez panela. A że alarmu nie mam to było im łatwiej. Teraz zamierzam wstawić alarm (jak zwykle Polak mądry po szkodzie :) ) w związku z tym zwracam się z prośbą o polecenie mi jakiegoś alarmu. Ma on być, jak w temacie, do Seicento rocznik 2001 model fun z fabrycznym immobilajzerem. Na początek chcę sam...
A gaśnie pomarańczowy symbol kluczyka od immo? Może kluczyk pad, spróbuj drugim jak masz. To 2004 r więc pewnie fiat code 2, 2 kluczyki +karta kodowa z nr ecu i immo. W instrukcji od immo będzie opisane jak awaryjnie odpalić auto kodem. Pozdrawiam
Super, dzięki chłopaki za konkretne odpowiedzi. Jeszcze tylko jakbyście mogli dopisać jakie konkretnie silniki z tych modeli? Bo nie wiem czy wystarczy info ze silnik 1.2 na przykład bo może były różne rodzaje silników 1.2 w danym modelu i jeden był mniej awaryjny niż drugi? Co do auta to może być małe jak seicento. Pewnie 4 drzwiowe byłoby lepsze ale...
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Idź na jakiś normalny warsztat bo się komedia robi z tymi bzdurnymi pytaniami. Tam powiedzą wszystko. Pytaj się o możliwość dorobienia transpondera do imma czy mają kogoś na oku. Lub drugi sterownik bez immo za dokładnie tą samą kwotę ok. 100 zł. Nic się nie bój, za poradę nie płacisz. Na zjazd awaryjny dadzą ci kod w serwisie Fiata bez problemu.
po lewej stronie przy nadkolu kierowcy jest kostka bodaj ze biala z przwodami blekitny z czarnym -lewy i blekitny -prawy mozesz tez pod przelacznik swiatel awaryjnych a co Ci sie dzieje z czujnikami drzwi
wiem bo na diagnostyce komputerowej wykazalo a wymiana to koszt okolo 700zł a odpalam go awaryjnie reszta jest w porzadku przy wypadku zwarcie poszlo na immobilizer
mam uszkodzony immobilizer i jezeli masz karte kodowa to awaryjnie mozesz odfpalic ja w ten sposob odpalam juz jakies pol roku pozdro
Mylisz trwałość z prostotą i małymi kosztami naprawy. To są tak naprawdę jedne z bardziej awaryjnych samochodów. Tyle że każdy "kowal" sobie poradzi z naprawą.
Witam. Mam seika 1,1 vana z gazem.Miałem podobny problem. Jesli w baku bylo poniżej 1/4 benzyny to ciężko palił, nawet jak było ciepło.Na gazie po pierwszym razie zagadywał. Mechanik sprawdzał pompę,wymiana świec,przewody, przy okazji jedna cewka padła - więc tez wymiana. Nic to nie pomogło. Od tej pory mam w zbiorniku powyże 1/2 benzyny i wszystko...
Kup sobie seicento 1.1 spalanie ok 6 l. lub Colta 1.6 16v spalanie max 9 litr min 6 wiem bo miałem te auta . tanie części i mało awaryjne
wpisujesz go awaryjnie z karty kodowej dolaczonej do samochodu a programowanie immo i kaputerów to juz calkiem inny temat...
To jest 900 a nie 1.1 więc nie ma awaryjnego, hybrydowego ECU, tylko stare IAW-16F. Jak szarpie pod obciążeniem i zarówno na LPG jak i na benzynie, a układ w.n. jest cały wymieniony to zacznij od zmierzenia kompresji w cylindrach.
Witam Mam bardzo nietypowy problem z kierunkowskazem w Seicento 900 ( 2000 rok ) , kiedy włączam lewy kierunkowskaz zaczyna on migać równocześnie ze światłem pozycyjnym lewym , a kiedy naciskam pedał hamowania po prostu gaśnie . Taka sama sytuacja jest ze światłami awaryjnymi - prawe działa dobrze , a lewe miga równocześnie z pozycyjnym . Bezpieczniki...
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
jak pisałem wczesniej: były 2 silniki mpi (wtrysk pośredni wielopunktowy): silnik 1397ccm (60lub 68km) pochodzący ze starych skod - jeszcze pamiętający model 105- napęd rozrządu za pomocą łańcuszka itp oraz silnik Vw 1390ccm - moc 75, 80 i 101km- pasek rozrządu. bardziej awaryjny jest silnik skodowski- 1397ccm
http://obrazki.elektroda.net/61_12840708... Przedstawiam mój sterownik awaryjnego zasilania mieszkania, pieca CO i pompy od solarów. Urządzenie w takiej, a nie innej formie powstało w sumie przez przypadek. Początkowo miało to być tylko podtrzymanie pompy solarów gdyby zabrakło napięcia w sieci, a temperatura na dworze była by zbyt wysoka...
To od czego proponujesz zacząć. Od diagnostyki komputerowej sterownika wtrysku benzyny, następnie - jak ww. przełączenia na benzynę, zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przynajmniej 50 km na benzynie. Jak wtedy wróci do normy, to można się zająć diagnostyką i strojeniem LPG. Przy tej instalacji LPG nie ma prawa się świecić "check" przy pracy...
witam nie jestem elektrykiem samochodowym więc prosze o wyrozumiałość mianowicie sprowadził gość fiata seicento z Angli jeżdził chwile. przełożył sam kierownice na lewą strone i już nie odpalił sprawdziłem mu całą instalacje jest w porządku po podpięciu komputera kolega odczytał usterke 727- klucz elektroniczny pytanie mam takie czy padł immibilizer...
Witam. Nie pamiętam dokładnie, ale miałem SC 1100 i tak samo problem z wycieraczkami jak Ty. Powstał, gdy żona włączyła wycieraczki gdy były przymarznięte do szyby. Pojechałem do serwisu Fiata z tym, bo w SC jest sterownik wycieraczek, ja go wymontowałem i on był uszkodzony. Takie czarne pudełko , w środku elektronika, to było z 15 lat temu, ale pamiętam...
Dziękuję za pomoc. IMO odcinało pompę paliwa (zielono żółty w słupku) i rozrusznik w stacyjce. Sama kontrolka IMO była za lewym głośnikiem. Odnalazłem miejsca gdzie fabryczna instalacja była przecięta i zmostkowalem oraz zaizolowałem. Następnie poprzecinalem resztę przewodów od IMO (byly wpiete w instalację - pewnie zasilanie itp, nie wnikałem) Jako...
teraz zaś mój elektrozawór z parownikiem połączony jest przewodem gazowym (około 40cm). Po tym zabiegu samochód rzucił palenie, kręcić trzeba około 15 sekund żeby załapał, najpierw jak by się lekko dusił a dopiero później wchodzi na obroty. Nawet jeśli przed wyłączeniem silnika przerzucę na benzynę to i tak sytuacja jest taka sama. Jaka może być przyczyna...
Jeżeli ktoś chciałby podłączać się w kierunkowskazy w seicento MPI - sprawa wygląda NIECO INACZEJ: zamiast złącza 20 pin jest złącze 22piny (2 x 11). Po zdjęciu osłony słupka na wysokości progu będą trzy kostki - nas interesuje ta największa - ona jest głębiej. W tej kostce odnajdujemy dwa niebieskie przewody od skraja kostki - takie, do których jest...
A czujnik sam w sobie jest awaryjny i nie ma pewności, że zadziała jak będzie potrzebny. Być może i awaryjne, ale w moich "bolidach" (jeden rocznik '98, przejechane 280 000 km, drugi rocznik 2000, przejechane 170 000 km, obydwa 900) siadały rożne rzeczy, ale akurat te czujniki (w chłodnicy, w głowicy i na termostacie - bo tam jeszcze mierzy temperaturę...
Podepne się po temat. Mianowicie mam alarm, który nie posiada prealarmu i nie ma nawet wyjść na kierónkowskazy . Dokupiłem niedawno czujnik udarowy na allegro za 13zł. Moje pytanko jest takie: czy da się kabel od plealarmu podłączyć jakoś pod kierunki? c hodzi o to żeby przy lekkim uderzeniu zapaliły się awaryjne tylko, a przy mocniejszym już alarm....
Sterownik rozbierałem dioda i ścieżki są ok. KTS wyświetla błąd "zakłócenia obwodu przekaźnika pompy". Instalacja sprawdzona. Pojazd ten nie ma immo. Może kiedyś miał tego nie wiem. ESI tronic opisuje, że immo. znajduje się gdzieś nad skrzynką bezpieczników, przy kolumnie kierowniczej. Jednak nic tam nie widzę takiego oprucz immo. FOX'a dokładanego....
Jeśli migają światła awaryjne to może masz alarm ze swoim immo? Skontaktuj się ze sprzedawcą auta - jeśli to możliwe. Nie wiadomo co tam masz założone i gdzie - powinien poinformować o tym przy sprzedaży auta
Odpalisz awaryjnie kodem wstukanym pedałem gazu (kod z karty ),no i jazda na serwis lub elektronika samochodowego co sie z tym migiem rozprawi. Problem poruszany na forum.
nie wiem jakie napięcia są pod obciążeniem ale zmierzyłem że po naciśnięciu przycisku zarówno w góre jak i w dół oba + dochodzą do silnika Dodano po 9 a może ktoś wie jak awaryjnie pozamykac te szyby bo zostały otwarte a deszcz pada
pompe miałem niedawno wymienioną ale dokładnie jej teraz nie sprawdzałem po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać jak by działała normalnie, dodam, że próbowałem odpalić na samym gazie (awaryjnie) ale nic z tego objawy te same. Tak jak by właśnie nie dostawał paliwa lub nie pracował na wszystkich cylindrach
Więc skąd to może ? Zmyliło mnie to trochę.. Ale dzięki. Swoją drogą dziwna sprawa, żeby tak auto reagowało na rozładowany akumulator. Nawet awaryjnych nie mogę włączyć bo zamiast świateł jest buczenie. Widziałem auta, które stały długo na awaryjnych i po prostu światła słabiej świeciły, ale chodziły. Tutaj jest natomiast cyrk.. Podładowałem akumulator...
Witam. Jestem tu nowy, o mechanice samochodów nie mam praktycznie wcale pojęcia. Problem jest taki, że jeździł normalnie i jak przekręciłem kluczyk gasząc go to diody jakoś mi nierównomiernie zamigotały. Chce go odpalić 2 godziny później i nic. Przekręcam kluczyk - kontrolki mignęły raz i nie świeciły w ogóle. Jak już któryś raz przekręciłem, to kontrolki...
1-wielozawór tomasetto a nie lovato-dlatego że w lovato często jest problem z odcinaniem przy tankowaniu i gożej działa rezerwa gazu 2 żadnych komputerów w stylu mini lambda ,stag l -np: autronic al 700 stag 50 (polskiej produkcji) 3niech odetną kontrolkę usterki silnika-po co ma razić a nikt wtrysków 1 punktowych nie odcina emulatorem 4często wkładają...
Witam wszystkich. Nie wiem czy sprawa nie jest błacha , ale wolę zapytać fachowców. Ostatnio zauważyłem , że od strony kierowcy uszczelka przy szybie jest częściowo wciągnięta. W czasie otwieraniai zamykania okna wysuwa się coraz bardziej i prawie całkiem juz wypadła. Okolica w której mieszkam obfituje w amatorów wszystkiego, co ma jakąkolwiek wartość...
Witam Mam problem bo od niedawna zauważyłem ze nie świeci sie lampka hamulca awaryjnego kiedy zaciągne ręczny. Wymieniłem żarówke ale nic nie pomogło. Proszę o jakąś poradę co mogło paść :( z góry dziękuję :) Ps klocki wymieniane a i plyn hamulcowy również.
Ładny wynik. Ile rocznie przejeżdżasz, kolego? Pytam z ciekawości, ile też zajmie ci nastukanie owego miliona. Powoli możesz myśleć o żółtych blachach, wszak samochód jest już pełnoletni - choć myśl o brzydkim jak listopadowa noc niemieckim ropniaku na żółtych blachach napawa mnie głęboką odrazą. No ale jeździ, bo pochodzi z lat, kiedy samochody były...
A dlaczego nie ma odcięcia popmki paliwowej po przełączeniu na LPG? Nie jestem mechanikiem, ale wydaje się to być niepoprawne... Zasadniczo brak odcięcia jest bardziej poprawny niż jego obecność... oszczędza pompę ale nie jest do końca bezpieczne (mogą być problemy przy awaryjnym powrocie na benzynę). 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą...
Napięcie podczas pracy 14.3V, przy pełnym obciążeniu (radio, dmuchawa, ogrzewanie szyb, swiatla i awaryjne) 12.48V (!?) Gdy masz wszystko włączone jest duży pobór prądu a alternator swoją nominalną wydajność osiąga przy większych obr. Dodaj gazu i przy ok. 2000 obr/min zmierz jeszcze raz pod pełnym obciążeniem, powinno być 14V .
----------------------------------------... Witam Wszystkich na Forum.Chce zamontować centralny zamek z pilotem VW Polo,ale nie wiem jak do tego się zabrać,więc prosze was o porade.Jakie siłowniki najlepiej zastosować?(czy mogą być uniwersalne?)gdzie się wpiąć w instalacje żeby było sygnalizowanie swiatłami awaryjnymi?Proszę...
Ta kontrolka sygnalizuje usterkę w układzie immobilisera fiatowskiego. Jeśli zapalała się na krótko w czasie jazdy to możliwe że ładowanie akumulatora spadało poniżej określonej wartości i sterownik sygnalizował to sprawdzając napięcie. Jeśli masz kartę kodową do tego auta odpal wpisujac kod elektroniczny z karty używając procedury z pedałem przyspieszenia...
Piszecie o jakichś milisekundach, Avr-ach i innych pierdołach, a pytanie było jasne, czy można? Odpowiem, miałem cinquecento 900i w którym, w czasie podróży padł akumulator (zwarcie celi). Po kilku godzinach jazdy smród siarkowodoru był nie do zniesienia, zatrzymałem samochód i z włączonym silnikiem rozpiąłem klemy. Do domu miałem ponad 300Km i dojechał...
leinadzs mój sterownik z tego co mi wiadomo to "IAW 4AF" (rocznik auta - 2003) jesli cos Ci to mowi... carrot - tych mas to poszukam.. ale szczerze mówiąc nie wiedziałem że tam gdzies co podobnego jest... kamil II pod wskazanym linkiem jest opisany problem na innej centralce... te którą ja mam - są podobno "mniej awaryjne: i cechują się innymi (jesli...
Witam Serdecznie:-) Piszę, ponieważ mam taki problem. Zakupiłem nie dawno Fiacika sc900. Ostatnio zauważyłem, że mrugają światła. Myślałem, że to jakaś masa daje o sobie znaki, więc wziąłem i przeczyściłem każdą jaka jest. Oczywiście nic to nie dało ponadto jest takowy problem, że po odpaleniu samochodu, na biegu jałowym ładowanie na mierniku pokazuje...
OK, jak rozbiorę pewnie będe miał jakieś pytanko... Narazie dzięki i pozdrawiam ;) Dodano po 5 A więc tak, znalazłem tam immo Cheetah ch-334, znalazłem do niego dokumentacje i jego samego:P Tylko tak, tam pisze że mają być 2 masy jedna zwykła 2 do wyłączania awaryjnego, i 2 plusy, jeden ciąły drugi po przekręcenia stacyjki, masa jest OK, tylko że napięcia...
Odkręcasz sterownik (odepnij akumulator) i wymieniasz. Jeśli masz immo Fiat code to ja bym odpiął tą centralkę bo jest ość awaryjna , Sterownik będzie zawsze w stanie bez wczytanego kodu. Pierwsze odpalenie może skutkować wysoką prędkością biegu jałowego do czasu rozgrzania silnia. Następne odpalenie będzie już ok. Uszkodzenie sterownika przez spawanie...
Tak, oczywiście są błędy które uniemożliwiają uruchomienie/pracę silnika i też są takie które umożliwiają pracę w trybie awaryjnym. Kup sobie najtańszy kabelek do VW (VAG-COM), przejściówkę do FIATa (3pin), pobierz mój program IAW Scan 2, a diagnostykę zrobisz sam. http://sourceforge.net/projects/iaw-scan...
Witam Wszystkich, proszę wybaczyć jeżeli ten wątek już był.Posiadam seicento 900 z 1999r. benzyna+LPG, problem jest taki, że wtryskiwacz działa sobie jak chce, czasami odpala na dotyk na benzynie bez gazowania, jak nówka, a czasami nie da rady, słychać jak pompa pracuje, wlewa do wtryskiwacza paliwo a i tak nie odpala, czasem awaryjnie odpalam na gazie...
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
Jeśli masz kartę kodową to można za pomocą stacyjki i pedału gazu "wpisać" kod i uruchomić silnik. Koledzy powyżej dobrze radzą, odczytać komputerem przyczynę usterki i wtedy zastanowić się co dalej. Można wymienić sterownik silnika na taki bez immo. Koszt to ok 200 pln. Dla zainteresowanych procedurą awaryjnego uruchomienia silnika poniżej procedura...
Witam wszystkich. Przeczesałem forum i nie mogę znaleźć problemu podobnego do mojego. Otóż posiadam od niedawna Seicento 1.1 w wersji S, z 2000 roku. Dziś wracając z pracy zauważyłem, że prawy kierunkowskaz tyka szybciej ( typowa informacja, że któraś żaróweczka padła ). Okazało się, że w przedniej lampie były styki za oksydowane, więc wyczyściłem i...
Seicento 1.1 kręci do 6500 , BMW R1200 ok 7500 . Nikt ,, normalnie '' jeżdżący nie kręci silnikiem do maxa . Znalazłem opisy czujników i przybrałem wartości dla rozgrzanego silnika . Wyszło mi coś takiego . (schemat ) Pytanie czy wartości nie zmieniające się w trakcie pracy nie wprowadzą sterownika w jakiś tryb awaryjny , który zmieni coś w zapłonie...
http://obrazki.elektroda.pl/3880906900_1... Moduł kierunkowskazów. Jest to prototyp modułu kierunkowskazów i świateł awaryjnych zbudowany jakiś czas temu z przeznaczeniem do samochodu osoby niepełnosprawnej (Fiat Seicento). Nie przedstawiam modułu docelowego, gdyż zamontowany jest w samochodzie. http://obrazki.elektroda.pl/2603208200_1...
Samochód z małym silnikiem, może jest i fajny bo jest na niego niższe OC, ale bajki, że jest ekonomiczny to można sobie włożyć. Przykład, jednostka VW To, że VAG nie umie wyprodukować dobrego, małego i oszczędnego benzyniaka bez turbin, kompresorów i udziwnień, jeszcze nie oznacza, że inni też nie umieją. Nędza wolnossących benzyn tego koncernu nie...
Chwila, moment. Lepkość to jedno, normy to drugie, skład i technologia trzecie, zdolnosc do mycia silnika i odkładania nagaru czwarte. 1. Zwykle, o ile nie zawsze, jest jakiś zakres lepkości który dobiera się zarówno do silnika, jak do klimatu i sposoby eksploatacji. 5W50 lub 10W60 to do upalania się nadaje, więc darujmy sobie. W naszym klimacie jest...
światła awaryjne seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
bezpiecznik centrala zasilacz drukarki epson blaupunkt balans
Philips PerfectCare, ProVelocity – diagnostyka i naprawa generatorów pary, typowe usterki Hyundai i30 Elantra – spadek wskazań obrotomierza, czujnik CKP, diagnostyka OBD-II