Możliwe ze zaciera się silniczek lub mechanizm przegubowy pod osłoną podszybia od strony komory silnika. Bezpiecznik powinien być 20A
Witam! Sprawdź bezpieczniki, bo prawdopodobnie się przepaliły. Skrzynka z bezpiecznikami umieszczona jest pod kierownicą, a które bezpieczniki odpowiadają za radio i szyby elektryczne będzie pisało w instrukcji samochodu. Pozdrawiam
Bezpiecznik nr 15
No jasne, uzwojenie wirnika pewnie czarne jak smoła. I miedź na wierzchu. Ja przewijam te wirniki.
Zatarł się mechanizm wycieraczek, więc może da się to jeszcze uratować. Tak dobrze myślisz, silniczek kręci do pozycji 0 więc dlatego pali bezpiecznik.
Czyżby całkowicie wyładowany akumulator? Ale i tak dobry prostownik nie poda 15A, chyba że marketowy, bez układów regulacji. A tak w ogóle, samochód działa?
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Poszukaj bezpieczników
Miałem również taką samą awarie w moim Seicento. Przepalał się bezpiecznik na którym były światła stop, światło biegu wstecznego i prędkościomierz. U mnie wadliwy okazał się wyłącznik świateł cofania który robił zwarcie jak tylko wbiłem bieg wsteczny. Znalazłem go na skrzyni biegów, wymieniłem na nowy i po problemie. Na zdjęciu tenże czujnik świateł...
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Panowie jakie pomysły? Tak, sprawdzić zasilanie cewki oraz czy z ECU wychodzi sygnał sterujący cewką. Może masz przerwę w tym przewodzie i objaw będzie identyczny. Jeżeli powyższe jest ok to sterownik do wymiany. Raczej ciężko będzie dostać takie same tranzystory więc trzeba będzie wziąć z dawcy. Prześledź drogę od pinu w złączu który steruję cewką...
Nie zawsze świeci się kontrolka gdy nie ma ładowania, alternator nowy czy używany? Bo z tego co piszesz to rozumiem że nowy. Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem.
Bezpiecznik daj na tym głównym plusie....
Najłatwiej było by zobaczyć do skrzynki bezpieczników i sprawdzić jaki tam jest bezpiecznik odpowiedzialny za zabezpieczenie gniazda zapalniczki, myślę ze jakieś 15A wiec max moc wyniesie około 180W.
gdzie jest bezpiecznik tylnej wyciraczki
W skrzynce bezpieczników sprawdź. Być może jest tam bo inne przekaźniki są tam również.
Wyglada na brak zasilania. Bezpiecznik dobry??????. To sprawdź wiązke przedewszystkim pod akumulatorem.
Swoją drogą, nawet jak włożę tam bezpiecznik, to niczemu to nie zaszkodzi, nie? Jeżeli jest gniazdo bezpiecznika i opisana wartość jego to nie powinno się nic stać . Jak nikt nic nie kombinował wcześniej Po drugie jak masz abs to po przekręceniu kluczyka powinna być kontrolka od niego na desce. Ale pierwsze co bym zrobił to po prostu sprawdził abs...
Trzeba dokładnie sprawdzić styki w gniazdach bezpieczników i przełącznik przy kierownicy może tez być przyczyną.
Brak działania wentylatora nagrzewnicy jest spowodowany nadpalającym komutatorem. W najlepszej sytuacji następuje przepalenie bezpiecznika i wówczas uratujesz wentylator
Najpierw wypnik przewody od sterownika i po koleji wpinaj aż uszkodzi bezpiecznik. Najcześciej jest to cewka elektrozaworu.
Połowa użytkowników tego auta NIE WIE że jest taka opcja!!
Przerywacz to pierwsza kostka od prawej strony w dolnej części skrzynki bezpieczników.
A może by tak zacząć od bezpieczników.
Wymień bezpiecznik, który to? Znajdziesz jak poszukasz :) 15 Amper 15 pozycja.
teraz mi dioda już nie mruga ani lampy/ na pilota nic nie reagują światla samochodu/ czy to znaczy ze nie pobiera już alarm prąd i co się samo zepsuło
w instrukcji od seicento zapalniczka ma bezpiecznik 25A
Sprawdź przekaźnik zasilający szyby. Słaby styk powoduje spadek napięcia.
Problem zarzegnany , skonczyło sie na przeczyszczeniu wszystkich styków i bezpieczników .
Tu masz podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... Niestety nie mam rozpiski bezpieczników Seicento
Gdzieś Ci kolego ewidentnie robi zwarcie ktoryś kabel sie przetarł bądź jest poluzowany na śróbce ????? szukac a ktory bezpiecznik (NR??) Ci pali (pompa paliwa??)
W seicento jest taki bezpiecznik 60A, i przy odwrotnym podłączeniu aku jego właśnie przepala.
Kolego zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow. No chyba ze miales na mysli styki w gniazdach przekaznikow jako bezpieczniki:)
Witam! Mam pytanie.... Czy wentylator chłodnicy powinien działać przy wyłączonym zapłonie? W innych fiatach, którymi jeździłem tak właśnie jest. Przy włączonym zapłonie działa a jak go wyłączę to nie... Ze schematu elektrycznego wynika że powinien... Jak to w końcu jest? Jaka może być przyczyna ewentualnej niesprawności? Proszę o pomoc! Seicento 1.1MPI...
A gdzie już szukałeś? Zamiast tracić czas na nagrywanie nic nie wnoszących filmików, sprawdź z łaski swojej żarówki i bezpieczniki...
Jeżeli to starszy model nie "elegant" to możesz pobawić się nad układem zapłonowym bezstykowym, mam aplikację takich układów, kiedyś nawet jeden zbudowałem, ale nie miałem okazji przetestować. Znajomy zbudował, zamontował i bardzo sobie chwalił mówił, że nareście miał spokój z wypalonymi stykami przerywacza. Aha, jeszcze zapomniałem w maluchu przewód...
Pewnie któryś z dodatkowych bezpieczników od instalacji LPG "zzieleniał", albo instalacja wpięta na szybkozłączkach... szukaj w okolicach zasilania centralki LPG.
To już miernik dawno popaliłaś chyba że miał bezpiecznik to bezpiecznik. Ładowanie zbyt niskie. Wymiemiaj alternator.
Czesc, Poszukaj odpowiedniego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej i dopnij sie przewodem z bezpiecznikiem albo blizej - podepnij sie pod podtrzymanie od instalacji radia. Pozdr
Przyjrzałem się instalacji w moim służbowym Seicento, i faktycznie jeżeli bezpieczniki są dobre jedyne co mogło się popsuć to wyłącznik zespolony pod kierownicą
na 1 bezpiecznik 5A starczy, na 9 bezpiecznik 25 do 30 A i ja bym nie olewał :)
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki.
Witam W Seicento nie pali się światło cofania. Żarówka bezpiecznik dobre. Gdzie jest wyłącznik i jak się do niego dostać.
Bezpiecznik sprawdzony?
Witam.Mam problem w moim seicento 1.1. Nie włącza się wentylator,mimo że ręcznie go okręcam,a bezpieczniki tez sprawdziłem. Co to może być?
Napisałem Ci przecież... jak jest napięcie to uszkodzona pompa, jak nie ma napięcia, przekaźnik, bezpiecznik, lub odłącznik wstrząsowy. pompę kupowałeś nową, czy po znajomości używaną?
Nieważne jaki , hybryda, najszybciej kupić zestaw startowy. Oczywiście bezpieczniki sprawdziłeś?
Bezpiecznik dobry masz kolego?
Skrzynka pod maską zgniła i nie łączy bezpiecznik.
Plus np. można wząść z kabla zasilającego zapalniczkę. Zastosować taki konektor/rozgałężnik na kabel jak podałem na kabel zasilający zapalniczkę za skrzynką bezpieczników i pociągnąć pod deską rozdzielczą do kostki radia, radio i zapalniczka byłyby na tym samym bezpieczniku. http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=3...
Tak, prawdopodobnie masz zwarcie linii krańcówek z zasilaniem komputera po bezpieczniku. Otwierasz drzwi na linii krańcówek jest masa, która pali bezpiecznik
Witam . Kiedy montowałem wzmacniacz przypadkiem styknął mi się + z - i teraz nie ma prądu . Podejrzewam że spalił się bezpiecznik tylko teraz który to jest ?? Samochód to Fiat Seicento 900cc 2002r . Z góry dzięki za odpowiedzi .
Sprawdź bezpiecznik obok Akumulatora.
Bezpieczniki posprawdzaj.
Uspokajam cię. Nic nie zepsułeś w ECU. Na szczęście na zwarcie obwody wejściowe są odporne. Z wiatrakiem jak wyżej, zacierały się bardzo często i paliły bezpiecznik.
Bezpieczniki sprawdziłeś wszystkie?
witam mam problem z seicento 900 lpg pali bezpiecznik 20 maxi dodam ze rok temu mialem ten szm problem po sprawdzeniu paru rzeczy jak pompka z jej wymiana cewkami kablami swiecami problem nie rozwiazany czyszczenie masy pomoglo teraz zabieg powtorzylem bez efektu czy ktos ma jakis pomysl auto u elektryka jest lecz widze ze dla niego czary mary i moj...
kostka łączy, bezpieczniki także dobre..
Sprawdziłeś bezpiecznik 60A za akumulatorem czy tylko wewnątrz nadwozia?
ja mialem przypadek ze robila zwarcie zaroweczka podswietlenia pokretel regulacji nadmuchu mimo ze normalnie swiecila potrafila robic zwarcie i czesto palil sie bezpiecznik
Witam serdecznie. Cewka rozrusznika nie ma bezpiecznika? W opisywanym przeze mnie przypadku ( Seicento) też była podobna historia ale walnął wtedy bezpiecznik . Pozdrawiam.
co do tej czkawki to ci pomoge napisz tylko który to rok bo zmieniły się 2 razy systemy wtrysku
Przekaznik a dokladnie wylacznik czasowy jest integralna czescia z silniczkiem wycieraczek ( tak jak 700) ten element jest do kupienia koszt okolo 60. Ale proponuje np zaczac od bezpiecznika itp
Możesz zrobić eksperyment (kontrolowany, oczywiście !) rozgrzej samochód do włączenia wentylatora i wyciągnij jego bezpiecznik (jest za akumulatorem), zobaczysz czy wskazówka wejdzie na czerwone pole po paru minutach
poszukuję schematu elektrycznego seicento 1.1 nie działają mi światła mijania i drogowe , bezpieczniki są sprawne , gdzie znajduje się przekaźnik świateł ?
Bezpieczniki w komorze silnika też sprawdzone?
Acha, i aby byla jasnosc, mowimy o Seicento.
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
sprawdz bezpiecznik za akumulatorem-w org.byl zielony
To masz złodzieja Trzeba się wpinać w poszczególne obwody (zamiast bezpiecznika) amperomierzem i szukać co zjada ci te mA ...
Bezpiecznik za akumulatorem jest dobry
sprawdź cewki omomierzem niepamietam ile tam ma byc 1kom ale niejestem peweimn -sprawdź , skoro był problem z paskiem to mógł sie przestawić zapłon a to tylko na komputer ;( , sprawdz bezpieczniki
Zwora? A nie jakiś bezpiecznik płytkowy?
Sprawdziłeś bezpiecznik i przekaźnik.
Panowie ! Ja dziś też na szybko zrobiłem sobie piaskarkę ze starego zbiornika trochę zaworków oczywiście pomysł z tego postu ale dyszę wylotową zrobiłem.....uwaga....ze starego bezpiecznika topikowego. Sprawuje się rewelacyjnie wyczyściłem 4 felgi od seicento i nie widać żadnego zużycia. Chyba każdy ma w domu taki bezpiecznik. Ja zrobiłem z bezpiecznika...
Witam Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem Pozdrawiam
Seicento 1.1
W gumowej przelotce pomiędzy klapą a samochodem, masz tam zapewne przerwany przewód. Jeżeli tam jest ok. to przechodzimy do bezpieczników i przekaźników.
nie działa radio, oświetlenie wnętrza oraz zapalniczka, sprawdziłem w książeczce wszystko znajduje się po jednym bezpiecznikiem 10A nr24 W jakiej to książce wyczytałeś? Radio i oświetlenie wnętrza - bezpiecznik F15 (15A) Zapalniczka -owszem bezpiecznik F24 ( 25A ) Nadmuch działa? To ten sam obwód co zapalniczki.
ja przewijam, seicento ma ten sam silnik i bezpiecznik jest 40A
Witam. Nie piszesz czy zostały pomiary zrobione. Amperomierz w szereg i sprawdzić pobór jaki jest. Jak za duży to wyjmowanie bezpieczników aż spadnie.
Zobacz tutaj [url=http://www.cento.republika.pl/schem...
Musi być brak zasilania po kluczyku w takim razie,sprawdź bezpiecznik i wyjścia z skrzynki bezpiecznikow.
problem jest w tym że na jednym z przekazników głównych pod maską na styku 30 przekaznika występuje tylko 6V a na styku 87 występuje zwarcie do masy i niema sterowania cewkami i pompą,stacyjka i wiązki przegląadnełem i nic,a czy napięcie na ten styk 30 przekaznika idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników???
sprawdz bezpieczniki za akumulatorem lub stacyjke
dziękuję za pomoc, okazało się że w tym aucie jest w kabinie pod bezpiecznikami
Niestety na pych również nie pali. Czy są dzieś jeszcze jakieś bezpieczniki? Może któryś z przekaźników?
Więc pozostaje sprawdzenie bezpieczników i głównego przekaźnika zasilania pod maską.
Masz tam trochę miejsca ?, można by założyć bezpiecznik maxi fuse (ze szrotu można wziąć z fajną obudową bezpiecznik od wentylatora chłodnicy seicento, punto etc), duże styki sprawią, że nie będzie się grzał
Sprawdź czy immo nie odcina pompy paliwowej .Bezpieczniki od pompy dobre.
Witam! Przy akumulatorze znajduje się bezpiecznik od wentylatora, sprawdź go. Pozdrawiam.
Włóż bezpiecznik, co tu za pomoc potrzebna?
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Ten układ nie ma osobnego bezpiecznika.
Czy jest możliwość wymiany tych bezpieczników na topikowe? Jeśli tak, to niech to zrobi i problem zniknie. Jeśli nie pomoże, to coś nie tak jest ze spawarką. Należałoby też napisać jaka to spawarka, zabezpieczenia i instalacja. Być może chce podłączyć naczepę od TIR-a do seicento...
Żeby zlokalizować przepalony bezpiecznik , a prawdopodobnie tak jest ,trzeba użyć probówki i sprawdzać z obydwóch stron bezpiecznika.Nie znam schematu seicento ,ale mogą być przecięte przewody przy radiu(jak często było w cienko i wtedy był brak św. awaryjnych.)
Jeżeli dobrze pamiętam Seicento nie miały przekaźników świateł.Jaki problem sprawdzić na bezpiecznikach(od świateł mijania) czy jest zasilanie?,myślę że żaden ,kontrolka w rękę i po sprawie.
Zobacz czy na kole fonicznym są wszystkie zęby. Bezpieczniki i ostatnia możliwość, to wyłącznik wstrząsowy.
włanie przy nim grzebie podłaczyłem aku koleigi nic sprawdziłem miernikiem masy wszystkie ok.mam zwerzeć styki rozrusznika przy właczonej stacyjce?rozebrałem też plastiki spod sacyjki wizualnie wszystko ok
Bezpiecznik nr 25. Co po za tym ? Pewnie silnik przednich wycieraczek.
bezpieczników akumulatorem seicento schemat bezpieczników seicento seicento schemat bezpieczników
przekrój żyły państwowa inspekcja samsung sterowniki win10
przetwornice techtron loncin 196cc
Logowanie usługi profilów użytkowników nie powiodło się - Windows 10/11 Niedziałające wskazówki zegarów w Toyocie Corolli E11