Nie zawsze świeci się kontrolka gdy nie ma ładowania, alternator nowy czy używany? Bo z tego co piszesz to rozumiem że nowy. Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem.
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Możliwe ze zaciera się silniczek lub mechanizm przegubowy pod osłoną podszybia od strony komory silnika. Bezpiecznik powinien być 20A
Wyglada na brak zasilania. Bezpiecznik dobry??????. To sprawdź wiązke przedewszystkim pod akumulatorem.
Sprawdź bezpiecznik obok Akumulatora.
Witam Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem Pozdrawiam
Bezpiecznik za akumulatorem jest dobry
Bezpieczniki za akumulatorem też sprawdziłeś?
sprawdz bezpiecznik za akumulatorem-w org.byl zielony
Sprawdziłeś bezpiecznik 60A za akumulatorem czy tylko wewnątrz nadwozia?
Być może. Jeśli akumulator był podpięty... Ogólnie, to tylko z największą ostrożnością i w wyjątkowych wypadkach podpina się krokodylki na włączonym w auto akumulatorze! Krokodylki muszą mieć izolacyjne osłonki na części innej niż dotykająca klem a przewody prostownika w idealnym stani. A i tak z akumulatorem trzeba zawsze "z głową".
sprawdz bezpieczniki za akumulatorem lub stacyjke
Najprościej jak znajdziesz sobie schemat elektryki i sprawdzisz jakiego koloru jest przewód zasilający zapalniczkę. Ewentualnie możesz go podpatryć przy zapalniczce. Następnie wypnypnij zasilanie bezpiecznika z obwodu zasilanego po stacyjce i wepnij przed stacyjkę. Jeśli bezpiecznika nie da się wypiąć (od strony przewodów), to odepnij sam przewód i...
Możesz zrobić eksperyment (kontrolowany, oczywiście !) rozgrzej samochód do włączenia wentylatora i wyciągnij jego bezpiecznik (jest za akumulatorem), zobaczysz czy wskazówka wejdzie na czerwone pole po paru minutach
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Bezpieczników jest dużo ktoś ci coś powiedział to mógł ci pokazać cytuję '' czy to prawda ze gdzieś za akumulatorem jest jakiś bezpiecznik ?''
Sprawdź przewody łączeniowe. Ewentualnie wymontuj wentylator i sprawdź go podłączając bezpośrednio pod akumulator.
Już wcześniej pytałem czy jest napięcie na obu gniazdach przekaźników pod pinem 30.Czy pompa paliwa startuje po zwarciu pinów 30 i 87 w czerwonym gnieździe przekaźnika i nie znam odpowiedzi a to podstawa.Sugerowałem bezpiecznik EFI za akumulatorem.
Sprawdzilem wiec wentylator a tego nawet nie szlo reka zakrecic. Wymienilem go wiec, A bezpiecznik maxi za akumulatorem ??
Bezpieczniki za akumulatorem tez są do sprawdzenia
Nad kolanami kierowcy, czerwony. Jezeli wentylator nie działa, to patrzymy na 30 amperowy bezpiecznik ulokowany w dodatkowej skrzynce za akumulatorem. Jeżeli jest przepalony to nieodmienna wina uszkodzonego silnika elektrowentylatora.Termowłącznik był w starszym modelu, z centralami IAW 16F
A bezpieczniki za akumulatorem i w okolicy sterownika silnika sprawdzone?
Witam! Przy akumulatorze znajduje się bezpiecznik od wentylatora, sprawdź go. Pozdrawiam.
Z ktorego roku ten samochod. Ten przekaznik to od lpg czy fabryczny. Obiaw taki jak nie byloby zasilania na sterowniku silnika . Za akumulatorem sa bezpieczniki sprawdz je
Witam. Nie piszesz czy zostały pomiary zrobione. Amperomierz w szereg i sprawdzić pobór jaki jest. Jak za duży to wyjmowanie bezpieczników aż spadnie.
przełącznik działa ..... chodzi wszystko ok , gdy silnik dmuchawy dostanie zasilanie z akumulatora ...... ale nie z plusa od strony bezpieczników ........... poradzę sobie to jest zwykła przerwa po drodze .....chyba , że się mylę ,,
Witam, dzisiaj odkryłam, że pod kierownicą mojego seicento 1.1 brakuje bezpiecznika odpowiedzialnego za ABS (z rysunku). Czy to możliwe, że ten bezpiecznik znajduje się w innym miejscu? np. przy akumulatorze? czy powinnam po prostu kupić? Dodam tylko, że sejczak ABS posiada :)
ostatnio podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić, nie słychać pompy paliwa oraz nie ma iskry, Sprawdź przekaźnik w skrzynce przy sterowniku czy dobrze łączy, bodajże czerwony... Na próbę można chyba podmienić takiego samego ze skrzynki w kabinie. Sprawdź bezpiecznik główny w skrzynce za akumulatorem.
masz pba radia zasilone z trego samego bezpiecznika. CB zasil bezpośrednio z akumulatora. Pozdrawiam
Tylko 1 śrubla jest tak bezsensownie nad końcem nadkola. Że jak się leży pod autkiem to mało co widać ją. Lepiej zamontować nowy wentylator 155zł. Oczywiśćie maxi bezpiecznik sprawdzony na akumulatorze?
Jeśli będziesz ciągnąć kabel od akumulatora do zasilania, to koniecznie daj bezpiecznik
bezpieczniki i przekażniki wszystkie w samochodzie sprawdzone. Te za akumulatorem też?
w SC za akumulatorem z tego co pamiętam jest mała puszeczka z bezpiecznikami, ale można ją na kablach przeciągnąć nad lub obok akumulatora z tego co pamiętam i wtedy wchodzi sporo większy, ile większy to nie wiem, nigdy nie mierzyłem miarką żadnych akumulatorów tylko upycham :) miarkę oleju trzeba wyjąć żeby wsadzić większy akumulator, ale jak już wejdzie...
Przecież w tym konkretnym modelu nie ma czujnika na chłodnicy, wiatrak włącza centrala wtrysku za pomocą przekaźnika. Ale wpierw do sprawdzenia bezpiecznik 30 w skrzynce za akumulatorem, później sam wiatrak.
Bolid: Sieicento Po złożeniu wspomaganie nie dziala seicento mpi.1100 Przełożyłam że szrotu z takiego samego modelu wspomaganie 1100 mpi . Bezpiecznik za akumulatorem, kolumna z silnikiem, centralka sterująca kostki od centralka do silnika i od akumulatora do centrali. Niestety nie dziala. Czy muszę jakoś coś przerobić przy liczniku licznik jest taki...
Licha masa na silnik dmuchawy, lub zgnita wiązka-kabel czarny z fioletowym pasmem. Możliwe że nie łaczy w listkach bezpiecznik 30A za akumulatorem.
Wypinaj po kolei bezpieczniki i mierz pobór prądu jak kolega wyżej radzi.
Słynny bezpiecznik na akumulatorze do sprawdzenia a także sprawdzić czy wentylator nie "stoi" czyli zatarty.
Panowie Nie uruchamia mi wentylatora. Zwieram wtyczkę od czujnika płynu w chłodnicy a wentylator się nie uruchamia. Bezpiecznik za akumulatorem ok Co radzicie?
Bezpieczniki sprawdzone wyglądają na ok Te za akumulatorem też sprawdzone? Kable masowe silnik-karoseria, karoseria-sterownik sprawdzone wszystkie?
Witam.to najpierw sprawdź czy nie uszkodziles żadnych przewodów z tyłu. Sprawdź wszystkie bezpieczniki i przekaźniki. Może któryś został uszkodzony. Ja bym jeszcze posprawdzal bezpieczniki w okolicach akumulatora (jak są) no i miernikiem dokąd dochodzi prąd.
Pompa się zaciera stopniowo aż w końcu nie pracuje w ogóle. Sprawdź zasilanie pompy żarówką 21 W wpinając ją w przewody przy pompie - grube: zielonoczarny (+) oraz fioletowoczarny (-). Jeśli nie będzie zasilania sprawdź wyłącznik bezwładnościowy pod deską rozdzielczą na ścianie grodziowej (podający masę) i przekaźnik czerwony nad sterownikiem wtrysku...
bezpiecznik od pompy masz przy Mc personie z lewej strony auta. tamten za akumulatorem pewnie przypadkowo przepaliles szukajac usterki .
Tak, cały czas prąd powyżej 8A. Za mostkiem jest tylko amperomierz i bezpiecznik... Nie wiem, czy ja źle mierzę czy o co chodzi....
leszcz50 kolego przestań się tutaj rozpisywać , jakby ten układ w seicento był nie wiadomo jak skomplikowany, naprawa nie wymaga aż nie wiadomo jakiej wiedzy. układ jest dziecinnie prosty akumulator-bezpiecznik-elektrowentylator... po osiągnięciu określonej temperatury włącznik podaje masę i to cała filozofia.
W seicento jest taki bezpiecznik 60A, i przy odwrotnym podłączeniu aku jego właśnie przepala.
Puszczasz gruby kabel plusowy z bezpiecznikiem od akumulatora (w peszlu aby się gdzieś nie przetarł i nie dotknął do masy samochodu). Kupujesz cztery zwykłe przekaźniki samochodowe. Montujesz po dwa (przekażniki) na jeden reflektor. Podłączasz cewkę przekaźnika pod masę a drugi jej biegun pod plus żarówki tak, aby po włączeniu świateł zasilał cewkę....
Witam, mam problem z moim seicento 900/2002, nie włancza się wentylator na chłodnicy: -wentylator jest sprawny uruchamia się na krótko, -bezpieczniki za akumulatorem sprawdzone, styki przeczyszczone, -czujnik wentylatora nowy, raz uruchomił wentylator (tylko raz) -układ odpowietrzony. Powoli zaczyna mi brakować pomysłów, czy to może przekażnik? przekażnik...
podłącz amperomierz szeregowo do instalacji zmierz pobór prądu, powinno być mnmiej niż 0,05A jezeli masz wiecej to masz za duzy pobór i to powoduje rozładowywanie aku. zlokalizujesz pobór wypinajac po koleji bezpieczniki i to co jest na koncach ich obwodów.
Witam, Panowie chciał bym sie upewnic: 1. Czy jak zrobie mostkowanie na wtyczce do czujnika w chłodnicy to wentylator powinien ruszyc? /seicento 1.1SPI, rok 02.2000-model99. Upewniam sie bo u mnie takie mostkowanie nie włącza wiatraka - a wiatrak jest OK. 2. bezpieczniki za akumulatorem sa OK (tam powinny byc 3szt? bo jest miejsce na 4szt, ten pusty...
Przepalony bezpiecznik 30A w skrzynce za akumulatorem,przepalił się na wskutek uszkodzenia silnika wentylatora (zatarty\uszkodzone uzwojenie wirnika) Czy przy przepalonym tym bezpieczniku byłby wolny bieg wentylatora?
Sterowników nie podmieniajcie bo jeśli macie Fiata code to będzie trudno. Sprawdź ciśnienie paliwa na wtryskiwaczu - skoro program nie naprowadza na inne błędy to może tu jest problem. Powinno byc około 1 bara .Spalenie bezpiecznika Maxifuse za akumulatorem to zwarcie w instalacji wykonawczej układu wtryskwego
wentylator chłodnicy powinien działać także po wyłączeniu zapłonu , gdy silnik jest nadmiernie nagrzany.Prztczyna awarii może tkwić w dwóch miejscach tj.prąd bezpośredni płynie z akumulatora poprzez przekaznik świateł i bezpiecznik i tam po kolei trzeba szukać.
Fiat Seicento 1,1 Problem z ładowaniem, odpalaniem. Witam serdecznie. Jestem użytkownikiem Fiata Seicento 1,1 z gazem. Autko użytkowane codziennie, jednak co dwa, trzy dni nie odpala. Wymiana akumulatora nie pomogła. Zmierzyłem pobór prądu na postoju 0,12 A. Wyjąłem akumulator po odpaleniu - napięcie na przewodach 13,8 V, prąd od 1,8 do 2 A. Moim zdaniem...
RobertLodz09 masz racje, tylko wtedy przekonam się jak mają dobrze świecić światła w seicento. Żaróweczki od postojówek w5w też zmienię obie. Instalacje robiłem nową w tamtym roku, przewód 2,5mm2 i porządne przekaźniki(odpowiednik 541). Podstawki pod przekaźniki pochodza od malucha. Plus z akumulatora z bezpiecznikiem, a masę wziąłem z karoseri( niestety...
moj problem podobny bezpiecznik efi za akumulatorem przepalony po jakims czasie pali go non stop wyczyscilem mase prawa lewa strona auto smiga
Elektronika, jeśli chodzi o napięcie, jest stosunkowo bezpieczna, bo w większości nie jest zasilana napięciem 12 V, tylko ma swoje regulatory napięcia. UUU to byś się zdziwił, raz odpalałem z rozruchu, po czy odpalił i zgasł wywaliło kilka bezpieczników i spaliło transile w modułach. PO wycięciu transili i zmianie bezpieczników auto odpaliło. UF co...
Seicento ma fabrycznie skopaną instalację świateł - za małe przekroje kabli. Są nawet gotowe zestawy do podmiany w miejsce oryginału - po prostu grubsze kable podłączane bezpośrednio pod akumulator (z użyciem bezpieczników oczywiście) idące do przekaźnika, który jest sterowany oryginalnymi przewodami - możesz kupić zestaw lub wykonać instalację samodzielnie.
Witam. Mam problem w seicento 900 z lewym kierunkowskazem. To znaczy gdy auto stoi w miejscu na zapłonie po włączeniu lewego kierunkowskazu świeci bez przerywy i wydaje dzwięk zwarcia który dobiega z bezpieczników. Ale gdy nie włączę żadnego kierunkowskazu po wciśnięciu hamulca zapala mi się i świeci kierunkowskaz. I nie zabardzo wiem co mam robić ściągałem...
Ok, dziękuje za tak szczegółowe objasnienie. Spróbuję to wytestować bezpiecznie. Zawór ET98 i tak zmienię bo skoro go kupiłem.... A takie ptanie czysto teoretyczne, gdy wyciagnę bezpiecznik przy sterowniku lpg i odłącze od akumulatora konektorki oczka doprowadzajace napiecie do centralki, to samochód będzie jeździł normalnie na benzynie tak jakby nie...
Sprawdź jeszcze raz całą robotę, sprawdź jeśli możesz na "krótko" klakson, bezpośrednio z akumulatora...potrafi kilka razy zadziałać i potem nic...czasami potrzeba wymienić...
Przekaźnik,o ile mnie pamięć nie myli powinien być obok tego od kierunkowskazów. Bezpiecznik duży obok akumulatora,czujnik/termowłącznik w chłodnicy ,na dole Zwarcie przewodów od czujnika powinno załączyć wentylator. Tu jest trochę o tym. http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=234...
Co do kabelków to czasem producent auta zostawia otwór zatkany gumową zaślepką. Trzeba go odszukać na czołowej ścianie kabiny i robiąc w zaślepce dziurę przeprowadzić kable do akumulatora. Jest to łatwiejsze niż kopanie w instalacji auta (przy tym zawsze moiżna coś uszkodzić, wyłamać) i zapewnia lepsze zasilanie dla CB. W Seicento taka zaślepka znajduje...
Witam czy ma ktoś pomysł jak sprawdzić czujnik temperatury w seicento 1.1 MPI - mam wrażenie, że wentylator się nie włącza podczas jazdy (a chyba nie jest na tyle zimno, żeby się nie musiał uruchamiać) - niestety wentylatorem steruje centrala a czujnik jest w przy termostacie w bloku silnika. Jak zrobiłem zwarcie na tej wtyczce która jest wpięta do...
Sprawdź jeszcze bezpieczniki tylko nie te malutkie po 10A tylko w komorze silnika gdzieś przy ściance oddzielającej silnik od pasażera nie pamiętam czy to jest blisko akumulatora tam są bezpieczniki takie po 40, 60A i jeden z nich mógł się spalić. Sprawdź. A to co kolega pisał wyżej to prawda.
Przekaźnik jest na 30A więc zostawię bezpiecznik w tym miejscu w jakim jest Dodano po 1 seicento i zasilanie puścić osobnym kablem od akumulatora do lamp czy w inny sposób
Witam! Dziękuję za pomoc ale okazało się, że problem tkwił w nie dopatrzeniu bezpieczników napięcia. Podczas wymiany łożyska, wykręcając alternator zbyt późno kapnołem się, że nie zdjąłem klemy i zrobiłem zwarcie, akumulator wydoiłem szukając przyczyny w alternatorze a wystarczyło wymienić bezpieczniki. (radio już się samo nie włącza) Dzięki za szybką...
Ok Panowie, ale skoro jest wspomaganie - kontrolka czerwona kierownicy, która gaśnie, a nie ma żadnego zbiorniczka na płyn, to jakie to jest wspomaganie? Seicento miały w wersjach Sporting lub doposażonych wersjach za dopłatą. On nie ma nic, ani ABS-u, klimy, centralnego itd., ale wspomaganie ma - wersja "S". (aha i za akumulatorem przy ścianie grodziowej...
Chcesz na kolanach wozić akumulator podpięty do gniazda zapalniczki? Dla mnie pełny odlot! Zamocuj go w bagażniku, poprowadż ładowanie jak Ci napisał strumień, przez przekażnik aktywowany ładowaniem, odzielnym przewodem. Radio zasil z dodatkowego aku. Wszędzie pomontuj bezpieczniki. Radzę zastosować hermetyczny np. żelowy. Na diodach będzie spadek napięcia...
Witam. Mam Seicento 1.1 bez LPG. Samochód nie odpala, kontrolki zapłonu przy przekręceniu kluczyka tylko migną i gasną, natomiast świeci cały czas kontrolka wtrysku. Jak przekręcam kluczyk to słyszę 'cyknięcie' i więcej nie ma nic. Nic się nie dzieje... cisza. Szukam przyczyny, wyjaśnienia. Dodam, takie rzeczy jak akumulator są na pewno dobre, rozrusznik...
kolego podłącz amperomierz między klemę minusową a minus akumlatora i zobacz ile pokazuje jeżeli więcej niż 20 ma to mamy problem wyciągamy po koleji wszystkie bezpieczniki i sprawdzamy amperomierz jeżeli przy którymś pokaże 0 to ten obwód ale są jeszcze obwody nie zabezpieczone rozrusznik i alternator pozdrawiam
Akumulator był odłączany na czas naprawy samochodu, po włączeniu okazało się że nie było świateł więc niechcący został wypięty bezpiecznik od airbag sprawdzane były bezpieczniki które są od świateł myślałam że spalone i od tamtej pory świeci się kontrolka czyli bezpiecznik poduszek tylko był wypięty i wpięty na chwilę.
Witam, Zakupiłem niedawno samochód Seicento r 2000. Niestety przy zakupie skupiłem się na mechanicznych sprawach oraz czy nic nie stuka i puka, więc podczas jazdy testowej nie włączyłem radia. Samochód dostał nowy akumulator, wcześniej stał długo niejeżdżony. Właściciel mówił, że nie miał problemu z radiem tylko odpalał i działało. Niestety okazało...
znalazałem ale on jakiś taki bez oporu jak na bezpiecznik wciska sie go lekko -nie wiem jak to pisać -a problem nie zginął , zapalić nadal nie chce a akumulator przestał tykać natomiast FPS on nadal sie pojawia:(
1.Spalona żarówka (wyjęta) 2.bezpiecznik sprawdź ten przy przekaźnikach nad sterownikiem o ile pamiętam przy czarnym przekaźniku 7.5A. Auto odpala? bo jeszcze jest bezpiecznik od całego układu wtryskowego za akumulatorem - jak pamiętam EFI i chyba 20A -bezpiecznik tzw MAXI 3. Masz LPG więc pewnie gazownik fizycznie przeciął linię od sterownika wtrysku...
Witam Mam problem z Seicento 900, pojawił się z minuty na minutę, po przejechaniu około kilometra zgasiłem silnik, i po dosłownie 5 minutach rzucił palenie. Kiedy przekręcam kluczyk nie słychać tych charakterystycznych dźwięków jakie były przed usterką. Rozrusznik nie reaguje. Próbowałem innego akumulatora i kablami, na mocniejszym akumulatorze delikatnie...
Najlepsza metoda jest jednak z wyjmowaniem bezpieczników.Wyjmuj bezpiecznik i po kolei mierz prąd ,ale nie w gniazdach bezp. tylko tak jak przedtem przy akumulatorze,czy jest pobór prądu (wypnij jedną klemę i w szereg włącz amperomierz)Jeżeli po wyjęciu bezpiecznika prąd nie popłynie,to już masz zlokalizowany obwód,który "kradnie" prąd.Wtedy możesz...
Witam wszystkich, mam mały kłopocio z zasilaniem dla wzmacniacza :( mianowicie nalezy go podpiąć bezpośrednio do akumulatora przez bezpiecznik, a najgorsze jest to że nie mogę znajść jakiej kolwiek drogi którą mógłbym poprowadzić ten własnie kabelek z komory silnika do wnętrza auta. Mam 2 autka Seicento i Punto II i w obu mam zamiar wcisnąć wzmaki,...
Mam mieszane odczucia. Po pierwsze fachowcy z ASO Fiata powiedzieli że nowsze Seicento ma zamontowany inny rozrusznik który wymusza większy prąd pracy po to by przy słabym akumulatorze mógł jeszcze obrócić, a po drugie -pierwsze zerowanie licznika podczas uruchomienia auta miało miejsce po pierwszym roku eksploatacji auta (oraz akumulatora) przy temperaturze...
Witam Was i zwracam się z prośbą o pomoc W moim seicento 1,1 miałem ciągle problemy z rozładowywaniem się akumulatora. Ustaliłem, poprzez wyjęcie bezpiecznika i zmierzenie natężenia,że winę ponosi radio Lenco a instalacja jest wykonana poprawnie. wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie zamontowanie przełącznika zwłaszcza, że po kilkudniowej...
Dodam jeszcze, że gdy wyjmę bezpiecznik 40A za akumulatorem, ten który odpowiada za ładowanie z alternatora ,wszystko działa poprawnie. Czy możliwe, że jest to wina regulatora napięcia na alternatorze? Nawet po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon bez odpalania silnika wskaźnik skacze, czy ma to cos wspolnego z tymże regulatorem?
Dzięki za odpowiedź. Temat można uznać za zamknięty, bo udało się dodzwonić do poprzedniego właściciela. Pomogło odłączenie jakiegoś bezpiecznika - teraz nie działa światło w środku samochodu :) ale normalnie daje się włączyć samochód i będzie jak dojechać do speca, który zdemontuje alarm.
Witam, mam problem ponieważ auto działało bez żadnych objawów usterek, aż nagle po zgaszeniu nie odpaliło. Sprawdziłem bezpieczniki - cztery duże za akumulatorem, w komorze silnika jeden od gazu, drugi w okolicy komputera oraz te w skrzynce bezpieczników w kabinie - wszystkie sprawne. Ze zmian jakie zauważyłem to: - po przekręceniu kluczyka pompa paliwa...
Witam, w moim Seicento po odpaleniu kontrolka ładowania przygasa ale dalej świeci tylko, że słabiej. Postanowiłem wymienić alternator elmot bo był od nowości (130tys ) a i tak było słychać łożyska. Kupiłem używkę z wyglądu prawie nowy ale nie elmot tylko Magneti Marelli i po wymianie problem pozostał. Auto u mnie od nowości, zegary ok, bezpieczniki...
Za akumulatorem masz bezpieczniki. Jeden z nich oznaczony jako EFI 20A jest od układu wtrysku. Auto oczywiście SPI tak? Bo piszesz kontrolka wtrysku a takowa występuje w silnikach SPI a czujnik wałka (rozrządu?) występuje w silnikach MPI.
Witam! Dane samochodu: Seicento 1.1 Mpi, 2001r. Problem jest następujący: od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działa kompletnie nawiew powietrza w środku i to zarówno zimne jak i ciepłe powietrze, w ogóle nie dmucha. Co prawda takich tematów było trochę..ale sprawa jest bardziej skomplikowana, ponieważ oprócz braku nawiewu, gdy włączone są światła...
Witam. Jak w temacie. Padły elektryczne szyby i radio. Akumulator wymieniany niedawno, auto kręci jak należy, wszystko poza opisanym problemem bez zarzutu. Nigdy nie działałem nic z tym autem, jeśli wiecie, czy to bezpieczniki i jakie, to proszę o jakieś info. Dodam, że nie jestem ekspertem, więc cenne będą uwagi "łopato,ogiczne" które pozwolą mi to...
Jeżeli to starszy model nie "elegant" to możesz pobawić się nad układem zapłonowym bezstykowym, mam aplikację takich układów, kiedyś nawet jeden zbudowałem, ale nie miałem okazji przetestować. Znajomy zbudował, zamontował i bardzo sobie chwalił mówił, że nareście miał spokój z wypalonymi stykami przerywacza. Aha, jeszcze zapomniałem w maluchu przewód...
Witam. Posiadam Seicento Trofeo. W trakcie zimy wyladowal mi sie akumulator. Po naladowaniu pojawil sie problem z alarmem i centralnym zamkiem. Gdy wlaczam silnik centralny zamek blokuje drzwi, po chwili slychac tykanie i wlacza sie alarm. Chcialbym zresetowac alarm. W skrzynce z bezpiecznikami znajduje sie przcisk serwisowy. Wiem, ze kombinacja wcisniety...
Witam.Mam problem. siadl mi silniczek chlodnicy zakupilem nowy zagotowalem mu wode lampka temperatury sie zapalila a wiatrk chlodnicy nie wlaczyl sie.sprawdzilem bezpiecznik dobry 2 bezpiecznik za akumulatorem dobry na krotko dziala wiatrak wczoraj tez jechalem zapalila sie kontrolka temperatury a on sie nie wlaczyl.Sprawdzilem czujnik na krotko w termostacie...
Witam, mam problem z moim Seicento miesiąc temu nie kręcił rozrusznik, wyciągnąłem, sprawdziłem dobry. Odpalałem go kilkanaście razy z pychy i jechał o dziwo, doszedłem do tego że akumulator padł, w tym samym dniu jeszcze pojechałem i kupiłem nowy, wsadziłem i poszedł za pierwszym razem. Po przejechaniu 3km na nowym aku, zostawiłem go na 3h pod domem...
Jak w temacie Fiat Seicento rok 2003 silnik 1108 cm3 40kw . Właściciel zaparkował autko pod domem , rano brak możliwości odpalenia . Brak iskry , pompa paliwowa ( nowa ) podaje paliwo . Do tej pory podmieniony czujnik wału - nowy ( na kole zębatym przy prawym kole ) , sprawdzone bezpieczniki pod kierownicą i bezpieczniki za akumulatorem . Podmienione...
witam szybki nie działaja po zmierzeniu miernikiem przy bezpiecznikach jest ok 5volt wydaje mi sie ze gdzies sie traci ten prad. ale gdzie??? po podlaczeniu bezposrednio z akumulatora do bezpiecznika szyby dzialaja. I O CO TU CHODZI ???????????????? Popraw pisownię i temat na zgodny z regulaminem. Następnym razem będzie ostrzeżenie!
No też podejrzewałem rozrusznik, ale w takim razie dlaczego cały czas świeci się kontrolka od alarmu przy kierownicy? Nijak nie mogę jej wyłączyć, wcześniej takich problemów nie miałem. A tykać nie próbuje rozrusznik, tylko chyba ten taki prostokątny moduł przy którym jest mała skrzynka z bezpiecznikami, po przeciwnej stronie niż akumulator. Dodam jeszcze,...
Jak sie ma audi czy co kolwiek innego niz seicento to mozna sie spodziewac a z samej definicji seicento nie jest to samochod do spodziewaia sie a do jezdzenia :P Dlatego akurat cos takiego ze tubka jest mala to do tego jakze wielkiego bagaznika zmiesci sie akurat :P W takim razie prosze mi powiedziec co mam jak do radia podlaczyc bo naczytalem sie o...
Witam W moje ręce trafił prostownik wykonany dawno temu w stanie określmy to zaniedbanym. Jest to samoróbka, którą podobno ktoś kiedyś używał do ładowania akumulatorów samochodowych. Moje pytanie do kolegów to co należałoby dołączyć do tego układu aby nadawał się on do ładowania akumulatora z seicento? Zapoznałem się już z kilkoma schematami, w tym...
Za akumulatorem są dodatkowe bezpieczniki dla układów montowanych jako opcja. Może tam jest utrudniony przepływ prądu itp? "Mądra" instrukcja podaje że jeśli zapala się razem kontrolka ABS i hamulca ręcznego to usterka występuje w układzie EBD. Masz wersję sporting więc troszkę wyposażenia ponad standard posiadasz w aucie Można zdiagnozować te układy...
Witam, niedawno zakupiłem używanego fiata seicento, autko zdawało się być w dobrym stanie. Po pewnym czasie padł rozrusznik (to pewnie zbieg okoliczności) i gdy zamykałem pilotem (autoalarm predator 2000 plus) zaczęło cykać w kabinie, cykanie regularne wraz z każdym "cyknięciem" przygasa światło wewnętrzne i diodka od autoalarmu.Odgłos dochodzi z okolic...
Też o tym myślałem. Sprawdziłem pin w miejscu, które wskazał (at)m789 i było tam ładne +12V. Masz pomysł, gdzie jeszcze sprawdzić? Nie wiem, co może być przyczyną tego, że raz odpala, a raz nie. Jak za pierwszym razem nie odpalił, to wystarczyło, że popchałem samochód kawałek i od razu odpalił. W sensie, przestawiłem go z miejsca na miejsce, a nie odpalałem...
Dobra, a więc wjechałem na kanał, wymieniłem cały kompletny wentylator( ze starego przełożyłem plastikowa ramkę i osłonę plastikową na tył silnika) Założyłem nowy bezpiecznik 30A, dla próby odpiałem kostkę od termowyłacznika i zwarłem dwa styki wentylator działa. Zastanawia mnie sprawa samego termowyłacznika, wczoraj dla próby zrobiłem bezpiecznik z...
schemat bezpieczników seicento seicento schemat bezpieczników skrzynka bezpieczników seicento
demontaż blaupunkt karta sieciowa diagnostyka częstotliwość alternator
proste uklady elektroniki proste uklady elektroniki
Toyota Auris 2008 diesel – gdzie znaleźć numer fabryczny lampy, OEM, lokalizacja oznaczenia Toyota Auris 2008 Diesel – numery fabryczne i rodzaje lamp, OEM, halogen, ksenon, LED