Nad kolanami kierowcy, czerwony. Jezeli wentylator nie działa, to patrzymy na 30 amperowy bezpiecznik ulokowany w dodatkowej skrzynce za akumulatorem. Jeżeli jest przepalony to nieodmienna wina uszkodzonego silnika elektrowentylatora.Termowłącznik był w starszym modelu, z centralami IAW 16F
czy można zamontować syrene w pobliżu centralki wtrysku (ta w silniku) w seicento i punto czy nie zakłóci to pracy centralki czy trzeba zachować jakąś minimalną odległość od centrali wtryskowej ????
Wydaje mi się , że dzieje się to w ten sposób: pod wpływem temperatury silnika zmienia się rezystancja uzwojenia cewki czujnika, a że sygnał jest słaby to mamy klops. Na marginesie dodaję, ja ściągam całą obudowę na warsztat, central na kole pasowym plus kilka małych śrubek od dekla i mam komfort pracy. Szczególnie, że te śrubki od czujnika niejednokrotnie...
jednak świece nie są jedyną przyczyną problemu :( dalej ciężko pali. Podpiąłem jeszcze pod komputer i pokasowałem błędy, dwa się utrzymują "Wtryskiwacz - Przerwa [Z]" "niezaprogramowana centrala CODE [A]"
Wg mnie albo Ci centrala nie łączy albo masz już parownik do naprawy (regeneracji).pozdrawiam
jezeli jest to seicento z EOBD (tzn. kostka diagnostyczna jest pod skrzynka bezpiecznikowa, a centrala posiada dwie kostki) to musisz sie podłaczyc do centralki pod pin 3 lub 4.
Wyciąg korpus i połóż na czymś równym, np. tafla szklana. Miały paskudną tendencję do wyginania się podstawy. To samo zrób z przekładką jaka jest pomiędzy korpusem a kolektorem, to znaczy tą "nadlewką" jaka odchodzi od pokrywy zaworów. Zobacz na wskazania MAP, ta centrala podaje je w idiotycznej wartość "wysokość słupa rtęci" Na wolnych jest coś około...
1. jak podłączałeś Ty obrotomierz? 2. Jak sprawdzić, gdzie szukać centrali IAW?
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
Potrzebuje jakies rozpiski do alarmu i centralnego do seicento 900 young. Dodam ze nie posiadam zadnych kabli do centralnego ani szyb elekrycznych. Alarm to LION RTX AS1 + silowniki do centrala( wbudowany sterownik centralnego zamka) Prosze o jakas pomoc.
Osobiście bym się nie wysilał finansowo nic nie ujmując. Wybór jest duży a jaki to sprawa kieszeni i jakości pilota. Istotne to zmienność kodu a reszta sprawą gustu . Wszystkie mają wyjścia do sterowania centralem. Sam polecił bym z funkcją przeciw paniczną .np INFERNO z pilotem w gumie ale jest wiele innych . Poczytaj na allegro opisy funkcji, ceny,...
Czesc.Tez nie dawno podłączałem centralke do kierunków.Z prawej strony od kierowcy ,pod wykładziną znajdziesz dwie kostki -żółta i biała,żółta nas nie intereuje natomiast tylko biała,śa tam dwa przewody-niebieski i niebiesko czarny (pierwsze dwa patrząc na kostke)Włącz kierunki i sprawdz sobie jeszcze dokładnie!Rozdzieliłem sygnał dwoma diodami i podłączyłem...
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
masz centralke F-14, a masz schemat do niej???, tam wszystko dokladnie pisze co i jak podlaczyc nawet centralny zamek!!! przewody 2x+12V podlaczyc do MASY, przwody 2xmasa nie podlaczac nigdzie-na zak/otwier bedzie pojawiala sie naprzemiennie masa do wysterowania zamka centralnego w sejce czyli 2 i 3 (BG i AR) a tak jak piszesz ze zamyka i otwiera i...
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Wspomaganie to może być czujnik skrętu w kierownicy ;)
A co mierzyłeś tym miernikiem? Jeśli masz pewność, że siłownik jest dobry to sprawdź ciągłość przewodów, i płytkę centralki zamka.
Bolid: Sieicento Po złożeniu wspomaganie nie dziala seicento mpi.1100 Przełożyłam że szrotu z takiego samego modelu wspomaganie 1100 mpi . Bezpiecznik za akumulatorem, kolumna z silnikiem, centralka sterująca kostki od centralka do silnika i od akumulatora do centrali. Niestety nie dziala. Czy muszę jakoś coś przerobić przy liczniku licznik jest taki...
he dziwne niegasnie byc moze przez to ze centrala ma jeszcze zasilanie na pinie 26 ,,,czarny jest od zasilania centrali wtrysku pin 35 .. czerwony pompa paliwa wtryskiwacz ,cewki ,sonda lambda
panowie,co wy opowiadacie,przecież seicento zawsze miało,ma i mieć będzie sterowanie krańcówki masą,na czarnym przewodzie wchodzi do krańcówki masa a na czarno-białym wychodzi też masa po otwarciu drzwi,krzysztofie to,że wydaje ci się że są sterowane plusem powoduje przepływ +12 przez włókno żarówki,żeby cię przekonać proponuję wyciągnąć żarówkę z lampki...
czy probowałeśprocedure programowania kluczyków jeżeli nie to sprubuj jezeli się nie uda to trzeba wymienić centralkę kodu -300pln w tej chwili no i zaprogramować kluczyki!! co do usuwania imo t raczej odradzam po takich zabawaachzazwyczaj trzeba wymienic komplet (centrala wtrysku -centrala kodu i kluczyki) jedyne 2000pln
dzięki, kilka rzeczy z Twojej listy już zrobiłem sprawdziłem połączenia elektryczne i te najbardziej podejrzewam o sianie problemów. Płyn jest, co do czujnika to jezeli systuacja będzie sie powtarzaćwymienie czujnik temeperatury. Wiem, że one mogą być powodem kłopotów, kolejnym będzie przekaźnik do wentylatora, możliwe , że i on jest powodem. Termostat...
Oglądałem,oglądałem:) W tych sterownikach najczęsciej leci ta końcówka mocy sterująca wtryskiwaczem-po prawej stronie zdjęcia.Nie spotkałem się w nim jeszcze z wylutem pinów w obrębie wielozłącza,raz miałem przypadek że wykasztanił się ten tranzystorek kluczujący cewką. Ten na zdjęciu jest widzę spreparowany do usunięcia wpisu immo. Wartało by aby zainteresowany...
Z tym MASTER to sprawa wygląda ciut i naczej. Zgodzę się tylko z tym, ze montowany jest od kierowcy, rózni się tym, że ma 3 położenia: otwarte, zamknięte, zabezpieczone. Dopiero w tym trzecim położeniu blokuje możliwość otwarcia z innego punktu niż drzwi kierowcy. I jeszcze jedno: fabryczny central w momemcie zamykania drzwi od kierowcy otworzy zamki...
centrala wtrysku nim steruje poprzez przekażnik :D nie ma żadnego wącznika, ecu odczytuje temp silnika i przy odpowiedniej wysterowuje przekaznik który zalącza elektrowentylator
Witam Czasem wtrysku steruje centrala. Jak radzi kolega powyżej najpierw komputer . Objawy mogą wskazywać na kilka przyczyn jak również na samo uszkodzenie centrali, ale bez testu i kodów trudno od razu coś zawyrokować pozdrawiam
gdzie znajdę ten kod serwisowy?? Wpisany długopisem przez instalatora na końcu instrukcji obsługi alarmu.
juz sobie poradzilem tylko cos jest nie tak , szyby domyka elegancko ale jak sie juz domkna to centralka sie nie wylacza caly czas probuje domknac szyby jak odlacze przewod od centralnego to przestaje domykac musial by isc krotki impuls , ale moim zdaniem to centrala powinna rozlaczyc
Czasami ta kontrolka ( code) zapala się w czasie jazdy, dzieje się tak w sytuacji, kiedy centrala immo dokonuje autoryzacji klucza lub samodiagnozy. Pisze o tym nawet podręcznik użytkowania samochodu.
Witam, własnie kupiłem Centralny Zamek do Fiata Seicento z dwoma masterami i możliwością podłączenia do alarmu. I własnie tak chciałbym zrobić. Niestety, wrac z CZ dostałem tylko mały schemacik kabli, niestety nie wiem jak to ma wyglądać od strony mechanicznej, jeśli wszystko okaże się przystosowane do SC ( a ma takie być to OK). Ale niestety nie wiem...
Każdy z nas się uczył. Ja zaczynałem od cc i seicento, czyli aut najprostszych, a ford do takich już nie należy właśnie ze względu na inne sterowanie i konieczność zamiany polaryzacji sygnałów, oraz tym, że nie ma sterownika centralnego zamka i trzeba się odpowiednio wpiąć (też jakimś sterownikiem), bo można uszkodzić niskoprądowe wyjścia z alarmu lub...
Witam czy ma ktoś pomysł jak sprawdzić czujnik temperatury w seicento 1.1 MPI - mam wrażenie, że wentylator się nie włącza podczas jazdy (a chyba nie jest na tyle zimno, żeby się nie musiał uruchamiać) - niestety wentylatorem steruje centrala a czujnik jest w przy termostacie w bloku silnika. Jak zrobiłem zwarcie na tej wtyczce która jest wpięta do...
Oczywiście gdyby ci zaproponowac, że wartało by odczytać błędy z centrali wtrysku i centrali code to powiesz, że tego robił nie będziesz? Jeżeli miga lampka code to znaczy, że centrala code ma problem z komunikacja z centralą wtrysku; immo nigdy nie zgasi zapalonego silnika. Swoją obstawkę na tą awarię mam
Przecież w tym konkretnym modelu nie ma czujnika na chłodnicy, wiatrak włącza centrala wtrysku za pomocą przekaźnika. Ale wpierw do sprawdzenia bezpiecznik 30 w skrzynce za akumulatorem, później sam wiatrak.
Zdejmij obudowę kolumny kierowniczej i zobacz czy masz antenę na stacyjce, jeśli masz to po jej kablu dojdziesz do centralki CODE. Skoro masz błąd "Niezaprogramowana centralka CODE" to znaczy, że sterownik silnika jest niesparowany z centralką, więc nawet jeśli ona jest w aucie to jej połączenie ze sterownikiem silnika jest przecięte. Kontrolką CODE...
Nie trzeba nic zdejmować. Wsadzisz głowę pod kierownicę i patrz do góry - znajdziesz.
Witam! Kilka razy wymieniałem baterię w moim pilocie(co prawda to Peugeot) i nigdy pilot się nie rozprogramował.Sprawdź czy bateria,którą kupiłeś ma odpowiednie napięcie czy w ogóle jest sprawna i czy włożyłeś ją odpowiednio (zachowanie biegunowości). Jeżeli te warunki zostały spełnione i nikt nie ingerował w układ elektroniczny(np śrubokrętem przy...
Przy odrobinie wprawy i doświadczenia można zamontować uniwersalny siłownik i wysterować go z 2 kanału transmisji
http://obrazki.elektroda.pl/7187755300_1... tu wkręć śrubkę M3 lub M4
Jeżeli to będzie centrala wtrysku (co bardzo prawdopodobne)to po wymianie nie zapomnij sprawdzic ładowania. Prawdopodobnie będzie bardzo duże. W sc i cc to czesta rzecz.
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
w progu od strony kierowcy w wiazce idacej wzdluz samochodziku rozwiazesz swoj problem pozdrawiam
np. ten http://www.elsmet.com.pl/product_info.ph... Dodano po 1 tu znajdziesz wszystko co cie interesuje,a jak zadzwonisz to doradza tel.601364446
http://obrazki.elektroda.pl/1579475700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1579475700_1...
Witam, Wiem że w wielu miejscach temat był już przerabiany, są dostępne instrukcje jak to zamontować, jednakże prosiłbym o pomoc ponieważ chyba jednak z różnych lat produkcji samochody miały różne instalacje elektryczne, albo ja nie umiem tego samemu rozgryźć - chodzi o jeden kabel podający impulsy do obrotomierza, Fiat Seicento 1100 MPI z 2004 roku....
Wyjalem oryginalny zolty przekaznik od centralnego i smiga, dzieki za pomoc
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Czekam na odpowiedz Nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić to w "oryginale" i wymienić zamki na "zmotoryzowane" oraz zastosować nieoryginalne wiązki i sterownik. Tak kilkanaście lat temu robiło się w Seicento, Pandach. Aby nie tracić czasu na montaż silniczka w zamku, wymieniałem całe zamki na wersje z silniczkiem. Podobnie robię w samochodach typu...
piękna sprawa :) Ja korzystając z zamieszania wyspawałem z kwasówki podłużnice, progi, drzwi w Ducato i pomalowałem i zakonserwowałem, skonstruowałem z niekompletnej budy kosiarki-traktorka i silnika ze zwykłej kosiarki jeżdżący traktorek do zabawy (prawie 5-letnia Córcia bardzo lubi na kolanach jeździć kosiarką-traktorkiem po podwórku i świetnie jej...
to nie bedzie uszkodzenie zegarow bo lampka steruje centrala wtrysku ,wedlug twojego opisu to wskazuje na brak adaptacji czujnika polozenia walka rozrzadu ale powinno to sie adaptowac tak jak ci podalem
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Witam, kupilem rok temu Seicento z alarmem i zamkiem centralnym. Alarm był odpiety na kostce. Postanowiłem zrobić porządek w kablach i połączyć wszystko na nowo. Przed wycięciem wszystkiego alarm nie działał a centralny raz zamykał z kluczyka a raz nie, więc postanowiłem to ogarnąć. Centrali i sterownik był ukryty w prawym głośniku. Mam zdjęcia ale...
byla krotka seria airbag`ow odpalanych tzw.mechanicznie tzn. bez centrali elektronicznej i jakiejkolwiek elektroniki . taki wlasnie znajduje sie w twoim samochodzie. nie mozliwosci sprawdzenia go. trzeba tylko mu ufac.
- na co miał mi odpowiedzieć ten eksperyment?? - czy innym urządzeniem można specjalnie wzbudzać autoalarm?? - czy autoalarm można wzbudzać nieświadomie, bo jakieś inne urządzenie działa Włącz na noc alarm - tak jak to zrobiłeś z pominięciem dodatkowych czujników i dowiedz się od sąsiadów, czy włączył się w nocy? Samochód będzie chroniony tylko na...
Central z Twojej fotografii to klocki LEGO. Demontujesz kasetę zamka, zdejmujesz z niej plastikową obudowę (nie wyrzucasz jej, bo trzyma linkę) wkręcasz wkręt 3,5mm przykręcasz silnik i wszystko montujesz na drzwi. Nie ma filozofii to działa. Akurat ja w seicento stosuje tańsze siłowniki uniwersalne, brzeszczotem wycinam osłonę z prowadnicy do szyby,...
Witam. Proponuje sprawdzic czy nie ma spadku napiecia pomiedzy masa samochodu a masa modułu Blitz, sprawdzic polaczenia elektryczne sondy Lambda. Ewentualnie pomierzyc sygnal z sondy Lambda (zarowno na benzynie jak i na LPG). Napiecie z sondy powinno zmieniac sie w granicach 0k 0-1V. A poza tym w Blitzu powinna byc ustawiona emulacja sondy "na mase"...
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu więc podpinam się do tego. Nie dawno kupiłem fiata seicento. Posiadał on centralny zamek+alarm. Nie miałem do niego pilotów więc postanowiłem wyciąć alarm z auta i założyć coś uniwersalnego. Po wycięciu alarmu przestał mi działać centralny zamek co nie jest rzeczą dziwną. Tylko teraz mam dylemat. Został mi moduł...
nie mam go czym wstępnie zaprogramować więc pewnie sterownik pójdzie w kosz. Jeżeli tam jest zamek i wystarczy tylko sterownik to zakładałem do swojego (Seicento 900) zwykły uniwersalny sterownik (tylko należy zwrócić uwagę czy zamek uruchamiany plusem czy minusem), cena to była coś około 40 zł, ale to już kilka lat temu, działa do dziś.
Tak centralny na wlew, stacyjkę, klapę z tyłu ? .... Centralka usuwa mi tylko klucz od jednych drzwi wiec 4 pozostają... Interesują mnie wkładki a nie montaż centralki do boba... Dwa siłowniki - drzwi prawe i lewe. Jeden siłownik, klapa bagażnika. Przednia klapa - jak ktoś chce, może być na siłownik - jedna sztuka. Najgorzej z wlewem paliwa :-/ bo...
Witam - sprawa jest dośc prosta. generalnie niewiem gdzie jest oryginalny sterownik w pana aucie - ale moze Pan sterownik zamocować w drzwiach od kierowcy - tam jest silownik ze wszystkimi przedowami nam potrzebnymi.
Witam Wymontowałem centralke alarmową wraz z centrlnym zamkiem, nie moge odpalic samochodu, popmpa paliwowa nie działa- podłączyłem ją na krótko, samochód dalej nie chce zapalic, nie wiem który jescze kabel zmostkowac, zasilic, może ktoś wie jak z tym probleme sobie łatwo poradzic? . Pozdrawiam
ten C.Z to syf, lepiej kup siłowniki dedykowane do sc, takie co wkręcasz w kasetke zamka. tutaj masz linka, polecam ten sklepik wszystkim http://hadron.pl/sklep/product_info.php?... Dodano po 2 pilota dokupisz osobno, z immobiliserem nie będzie problemów
tylko że kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić . To przełożyć całą kompletną wiązkę a jeżeli dojdzie jakieś jakieś nowe "oprzyrządowanie" (np.licznik o którym pisałeś) to dopłożyć dodatkowe kable. Ja do swojej 900-setki dokładałem cały centralny zamek, obrotomierz, elektryczne sterowanie położeniem...
Otwórz centralke, zobacz oznaczenia, opisy-może uda się dojść co masz dokładnie zamontowane.
Witam posiadam FIATa UNO 899 z silnikiem od seicento. Przepalił się bezpiecznik w komorze silnika 25 A znajdujący się przy dwóch przekażnikach od pompy paliwowej i czegoś tam jeszcze chyba centrali zapłonu . Zwarcie jest na przewodzie styku jednego z przekażników 4mm2 przewód zielono czarny.Wchodzi on do wtyki żeńskiej około 6 pinów i przechodzi w przewód...
Po odpaleniu zimnego silnika silnik krokowy musi się ustawić tzn dostosować do fazy rozgrzewania się silnika. W miarę rozgrzewania obroty powinny spadać. Ważne by nie wysuwać na siłę trzpienia. Ja mam do tego tester silników krokowych fiat/opel i mogę elektrycznie wysunąć całkiem trzpień i wkręcić z powrotem. To że miał 4000 obrotów to mogło być tak...
Witam. Odwiedziłem kilka szrotów i nigdzie nie mają takich złączy, dla tego chciałem kupić nowe. Pozdrawiam. ----------- Znalazłem: złącze hermetyczne 6 pin OHW-6 SUPERSEAL lub AMP-282090-1 TE CONNECTIVITY Pozdrawiam.
To bardzo proste.Potrzebujesz karty examinera (łatwa do zamontowania,slot ISA) jak i program fiat examiner.Wtedy się skomunikujesz z tym sterownikiem,jak i puszką immobilisera. Problem jest jeszcze w tym jaka centrala u ciebie w tym sei-hybryda,czy stary IAW. Program ci wypale na płycie,nie ma problemu,załatw sobie kartę.No i kogoś kto to ci zainstaluje.
Jak zamontowac sterownik centralnego zamka do seicento SpAy
nie mam w tym samochodzie centralnego (wersja fun ehhh) i chce zalozyc wraz z alarmem. mam juz rozmieszczone czujniki i syrenke a jutro zabieram sie za podlaczenie. centralny to kolejna modyfikacja seryjnego auta i tu zaczynaja sie schody. wiem ze fabryczne (na allegro 190 zl) to komplet wraz z zamkiem, a te uniwersalne to cosik mi podpadaja. pytalem...
Witam czy posiada ktoś schemat jak podłączyć CZ w seicento?? z góry dziękuje za pomoc...
Jak w tym alarmie programuje sie pilot ? kto pomoże
No wlasnie pytanko jak w temacie, jak tego dokonac bo znalazlem 2 przejscia, jedno w poblizu kolumny kierownicy, drugie gdzies pod akumulatorem i tu pojawia sie problem: probowalem przeciagnac kabel zaczynajac od srodka pod kolumna kierownicy to jest tam taka mata ktora zaslania, nie wiem czy mam ja odginac na sile... czy to nie jest na stale przyklejone?...
Będę zakładał centralny zamek w moim seicento. Gdzie najlepiej zamontować centralkę zamka żeby było to najoptymalniejsze miejsce. Zasilanie do centralki zamierzam wziąć z zasilania radia.
Gaśnie na małych (niskich) obrotach, czy wolnych obrotach? Czy problem znika, jeśli "dotykasz" pedału przyspieszenia? To istotna sprawa, sam mam Seicento 0.9 z instalacją LPG (BRC Just) i borykałem się z kłopotami, ale po ostatniej interwencji i regulacji jest wszystko "miodzio"
Mianowicie powstał taki problem:- dotyczy seicento i alarmu Prestige APS 150MX- po normalnym otwarciu pilotem prawdopodobnie wcisnąłem "na stałe" przycisk w wyeksploatowanym pilocie i po przejechaniu 15minutowej trasy pozostawiłem wciśnięty przycisk na dobre osiem godzin. Dopiero po ciemku zauważyłem że dioda w pilocie się żarzy. naprawiłem zacinający...
Mam samochod Fiat Seicento 900 wyposażony w autoalarm Cheetah CH-AE Random, posiadam jesynie instrukcje użytkowania... Chce zamontowac do niego centralny zamek i teraz dylemat... czy musze kupować cały zestaw centralnego zamka za ok 90zł czy jedynie dwa siłowniki za ok 20zł? Nie wiem czy centralka mojego alarmu przewidziala wyjscie na siłowniki czy...
sprawdz tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... chociaz nie ma do seicento ale z twego co wiem niewiele sie rozni od cinguecento 900
Zależy czy w Twoim fiacie jest zamek orginał czy dostawka.Dostawki też są 2 rodzaje, na tych siłownikach co podałeś bądź na wzór włoskich.Musisz rozkręcić zobaczyć jaki jest bo pytaniem pewnie"nie da się już naprawić "zakładam że samodzielnie nie zamontujesz gdy będzie nie ten typ.
Czym dłużej mrygają kierunki tym bardziej są gorące długo nie trzymałem ale dosyć ciepło miałem w palcach troche zaczynały już pażyć . Apropo tych 6A dostałem je więc chyba zamienię jak sądzisz ? Jeszcze mam takie pytanko jak działają mi kierunki ale nie z centrali alarmu tylko z samochodu to te diody terz się nagrzewają miałem sprawdzić i zapomniałem...
Musisz odnaleźć centralkę dokładanego odcięcia zapłonu,będą tam zapewne same czarne przewody,poszukaj przeciętych oryginalnych przewodów połączonych z czarnymi.Mostkuj tylko przecięte.Przeważnie odcinana była pompa paliwowa przewody znajdują się przy lewym słupku. Pozdrawiam
wujaszek miał seicento 900 bez el. szyb i w drzwiach nie było wcale instalacji elektrycznej ani do zamka ani do szyb. później zmienił autko na seicento 1.1sporting no i tu było wszystko i el.szyby i centralny. tyle pamiętam bo obydwa miałem okazję rozbierać.tzn drzwi.
wiem ze do seicento na bank nie ma takiego kluczyka ale czy np stilo nowe punto lub panda lub idea lub jeszcze jakis inny model ma otwierany kluczyk ! wtedy mozna by go na bank jakos zaprogramowac !
Kupiłem na Allegro za małe pieniądze alarm MAGICAR 410. W zestawie syrena oraz czujnik uderzeniowy dwustrefowy, muszę powiedzieć, że to jest dobra rzecz. Przede wszystkim piloty są porządnej jakości a nie takie jak większość na Allegro. Uwaga: produkt wystawiony u dwóch osób. U jednego 129 zł. u drugiego 99 zł. Założyłem go do Seicento. Posiada wewnętrzne...
Witam, na końcówce 18 (wtrysk) pojawia się napięcie stałe, wtrysk zalewa kolektor dolotowy i sonda Lambda wyłącza zapłon, k.18 zasilana jest ze scalaka L9150/9170 lecz nie ma ich w hurtowni (RHH w Rzeszowie); czy ktoś może mi podpowiedzieć, kto zajmuje się ewentualnie naprawą centralek sterujących???
Kafaro zobacz wsuwki może nie łączą wystarczy przeczyścić i ścisnąć zamiast kupować nowy. Miałem podobną usterkę w seicento po tych zabiegach działa juz rok. Pozdrawiam
Na forum wyczytałem, że należy odłączyć centralkę i połączyć razem dwa kable od alarmu z masą (biały i niebieski, u mnie kolory są inne). Dobrze przeczytałeś? W sumie to masz niebiesko/biały oraz czarny z masą :) i jak pasuje do znalezionego schematu podłączenia alarmu? Kawałka... https://www.elektroda.pl/rtvf...
odłącz czujniki dodatkowe odłącz ,krańcówki drzwi ---przy centrali (chyba zielone kabelki ) nie napisałeś jakie auto ,sprawdź czy nie masz wilgoci w centralce To jest Seicento. Rozbiorę centralkę i spróbuję ja osuszyć ale wizualnie nie było tam wilgoci. Dodano po 1 odłącz czujniki dodatkowe odłącz ,krańcówki drzwi ---przy centrali (chyba zielone kabelki...
Alarm jest już podłączony w Seicento. Chcę do niego zamontować centralny zamek i podłączyć do tego alarmu. Z tego co wiem, to do połączenia tych centralek (zamka i alarmu) używa się dwóch kabelków, ale nie wiem gdzie je wpiąć. Dzięki za podpowiedź.
Po piewrwsze sprawdź czujnik obrotów (odstęp od koła fonucznego 0,8mm) Po drugie zobacz dokładnie co pokazuje centrala w momecie gdy silik ma 80-90 C powinieneś mieć mniej więce obroty około 840/min, czas wtrysku 0.8ms, korekta sobdy lamda na 0,99 -1% ciśniene ssania 280-320mmHg. Jeżeli są jakie kolwiek odstepstwa to trzeba podstawić po koleji czujniki....
Jakiej firmy instalacje gazową polecicie do seicento 900,by ustrzec się tych problemow,i na co zwracać uwagę przy montażu gazu.Noszę się z zamiarem zamontowania i wszelkie sugestie mile widziane.Montaż oczywiście w zakladzie.
Witam znowu szanownych forumowiczów. Zwracam sie z uprzejma prosba o pomoc. Sam montuje centrala w seju i mam pare pytan i proźb. Prosze o rade. Dokladnie chodzi mi o odciecie pompy. Znam kolory i gdzie podłaczyc z innych postów. Pytam raczej czy takie rozwiazanie nie szkodzi silnikowy i pompce. Wiecie jaj to z ta pompka jest. nie rozbieralna, nie naprawialna...
Dodam od siebie mój pomysł na sieć czasu z impulsami minutowymi. Tematem sieci czasu zaraził mnie Tato, jeszcze za czasów szkoły podstawowej. Przywiózł wtedy zegar peronowy oraz "matkę" (jak się później dowiedziałem typu ZP7), oraz dwa wtórne zegary. Problematyczne zasilanie 50V (lata 90-te) zrealizowaliśmy na szeregowo połączonych zasilaczach 24V....
Do sterownika silnika dochodzi tylko jeden przewód z centralki immo.
zrób tak kolego wyczyść equ włóż do auta i ci się dopasuje 300 w kieszonce a efekt taki jak po wymianie ja tak robie często wystarczy equ wyczyścić i jest ok a jak to nie pomaga buduje mu emulator i też jedzie wariantów jest wiele a co do fiata schemat nie jest potrzebny ja mam opisy fiatowskiego BSI ma rozpiski do equ i praktykę to starcza pisz na...
1- Centralka jest "pełnoprawnym" immobiliserem , nie czytnikiem , co oznacza że po weryfikacji czy transponder odczytany = zapisany w pamięci, rozbraja ECU (sterownik silnika) 2- Kod transpondera jest zapisany w pamięci EEPROM 93C46 3- Ten system używa transpondera o stałym kodzie transmitowanym cyklicznie gdy znajdzie się w polu cewki
Problem jest bardzo prosty 1. sterowniki od zamków się nie psują albo rzadko i jak wynika z twojego opisu działa jak naciskasz na przekaźniki. 2. częstą przyczyną takiego stanu rzeczy jeżeli nie są to orginalne siłowniki rozregulowanie cięgien to powoduje że jest brak sterowania oraz niepoprawna praca zamek nie chodzi w zakresie pracy siłownika. 3....
Jest tam na wyposażeniu czujnik ultradźwiękowy M15 Mykro z moźliwością regulacji czułości, którą trzeba zmniejszyć. Mała, czarna centralka, szukać w kabinie, pod deską rozdzielczą.
Witam,musisz miec rygiel,ten co jest przykrecany do pasa tylnego z mozliwoscia podpiecia linki do niego taki jaki jest np w seicento ale co do cc to nie mam pewnosci ze tam tez mozna taki wsadzic,jak sie myle to niech mnie ktos poprawi,albo zamontowac silownik,taki jak w centralnych zamkach i bedziesz mial elektrycznie otwierane. Pozsdrawiam
Pewnie któryś z dodatkowych bezpieczników od instalacji LPG "zzieleniał", albo instalacja wpięta na szybkozłączkach... szukaj w okolicach zasilania centralki LPG.
central stilo okablowanie central central polsce
zelmer malakser błąd klimatronika arduino kasowanie eeprom
pompa ciepła split mikrofalówka przestała grzać
Trudności z wrzuceniem jedynki i dwójki w Skoda Fabia Dane techniczne cewki ładowania Loncin LC1P92F