Bez immo nie odpali. Kup ecu czyste na all... koszt ok.120zl. I juz bez puszki immo powinien ruszyć.
A jak zamienisz cewki?Nowe jakiej firmy?
Ja na tej liście widzę 2błędy, błąd sondy jest naturalną konsekwencją wypadania zapłonów.
Cześć, miałem to samo po przejechaniu 70 km w Seicento 1,1 mpi, 2003r, benzyna, (check engine + wentylator)Problem wystepuje tylko zimą. Wymiana czujnika temperatury nic nie dała. Jezdzi ok na drugi dzień kontrolka gasnie.
Wszystkie kontrolki gasną tylko nie check engine.
Mrugający check = wypadanie zapłonu
Na pewno jest źle ustawiony skład mieszanki LPG i rozstraja mapę PB, check engine się nie pali bo stawiam na to że jest założony emulator aby go kasował. Trzeba by jeszcze sprawdzić jak jest zrobiona emulacja na sondę.
Dzięki za opinie , ale chciałbym o więcej szczegółów, tak jak pisałem poprzednio a mianowicie: - czy jest to z dużym prawdopodobieństwem czujnik temperatury ? - jeżeli nie, to co innego może być przyczyną opisanych problemów ? - który jest to ten czujnik temperatury ? - gdzie się znajduje ? - jak się go wymienia ? pozdrawiam
Układ zapłonowy, można też sprawdzić ciśnienie sprężania. Będziesz miał pewność że układ tłokowy korbowy wraz z głowica jest sprawny.
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Miałem takie cudo, fakt bez lpg, no ale zrób tak kolo sterownika masz skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami, wyjmij bezpieczniki, możesz na chwile po ich wyjęciu wł. zapłon (to bezpieczniki od kompa, i pompy, nie pamiętam, który jest który) sterownik się z resetuje, sposób szybszy niż czekanie 20 min na odpiętej klemie, po tym wył zapłon, włóż bezpieczniki...
Temperatura myślę że tak , bo ta kontrolka akurat się nie pali , a seicento zegaru który by ją pokazywał nie posiada .
Dzięki wszystkim za pomoc .a szczególnie vvaldek lampka zgasła pozdrawiam
przepraszam ze nie zamknąłem tematu ale powodem był zwykły czujnik położenia wału a raczej jego odległość od koła . po kupnie i założeniu silnik dalej nie chodził więc wyczyściłem miejsce gdzie jest zamocowany i silnik już chodził prawidłowo dziękuję wszystkim za podpowiedzi
Dlaczego świeci kontrolka najlepiej sprawdzić podłączając auto pod komputer diagnostyczny. Dlaczego wentylator się nie załącza - to już może być kilka przyczyn. Masz SPI czy MPI, bo inaczej był w nich sterowany wentylator. Tak czy inaczej na pewno do sprawdzenia bezpiecznik i wiązka elektryczna wentylatora oraz termo-włącznik lub przekaźnik.
Czujnik na skrzyni podłączony? Nie uszkodzony w czasie demontażu/montażu?
Po pierwsze to zobacz czy masz płyn chłodniczy, bo parownik używa właśnie tego obiegu do nagrzewania i rozprężania gazu, jeśli ci się oszronił to najprawdopodobniej jeździłeś bez płynu chłodzącego i znając życie przegrzałeś silnik i uszczelkę pod głowicą. Ciekawy jestem czy w ogóle silnik ma jeszcze kompresję i czy się po prostu nie zatarł. Generalnie...
czesc sprobuj tak ,zagrzej go do wlaczenia wentylatora ,potem trze razy z rzedu przytrzymaj go na 3000 obrotow ok. jednej minuty ,tzn. przytrzymaj go na trzy tys.jedna minute pusc gaz i znowu trzy tys. i tak trzy razy potem go zgas i odpal ponownie powinno juz byc wszystko ok.
Dzieki wielkie za porady.Pozdrawiam.
witam mam problem z seiczento 900 wyswietla czek w czasie jazdy od czasu do czasu najwiecej gdy autko stoi na wolnych obrotach autko niema instalacj gazowej
ECU = sterownik silnika. Standardowa usterka w tym modelu - cewka dostaje przebicia i uszkadza obwód kontrolny w ECU, iskra jest dobra ale ECU nie widzi poprawnie prądu "ładowania" cewki i zakładając że cewka jest niesprawna odcina wtryski na cylindrach obsługiwanych przez uszkodzoną cewkę aby chronić katalizator. Uszkodzeniu (przebiciu) sprzyja obecność...
scantol cos tam czytalo ale checka nie skasowalem bo mam wersje demo
łojejku, ten Twój aparat zapłonowy to dopiero jest w strasznym stanie... ja bym wymienił wszystkie te kabelki, no ale skoro działa, to i tak jest lepiej niż u mnie :) Dzięki za podpowiedź z tym immo, w takim razie zakupię komputer i przelutuję tą płyteczkę i powinno pomóc :) tak z ciekawości - czemu wymieniałeś kompa w Accordzie? co się stało z orginalnym?...
dzięki Nie mam tego zóltego plastiku w tym rzecz ale jest pusta obejma , czyli ktoś to próbował już zdjąć bez skutku. Mówisz zapadka, a gdzie dokładnie ta zapadka jest? Tego plastiku tam nie ma! Dodano po 7 Dodam tylko , że być może ktoś juz próbował tą wtyczkę zdjąć . Mam problem bo podejrzewam, że coś jest albo z tym połączeniem albo z czujnikiem....
Dzień Dobry Dzisiaj w seicento zapaliła mi się kontrolka check engine. Po podpięciu Multi Ecu Scan pokazało następujące błędy: PO 420, U 1600, PO 130. Co może być powodem ?
Witam forumowiczów Mam nowy problem ze swoim sejakiem 1.1 MPI. To wersja z 2004 roku , z przebiegiem ok 80 tys km. Przejechałem ok 2000 km bez problemów i w czasie jednej z podróży zapalił mi Check a chwilę poźniej mimo poruszania się z prędkością ok 80 km/h włączył się wentylator. Wentylator pracował cały czas i wyłączył się po dopiero po wyłączeniu...
(at)sandamiano dzięki za info i jutro to posprawdzam, te przewody to już ze 3 razy sprawdzałem ale nie zaszkodzi🤣 a interesuje mnie cały czas ten błąd z czujnikiem temp. Jest opcja ze termostat oszukuje coś ten czujnik? Jest nowy ale mam jakieś prześwity pamięci ze albo po wymianie czujnika na nowy albo termostatu po jakimś miesiącu wyskoczył...
Check engine się świeci od kiedy go kupiłem ale nie sprawdzałem pod komputerem.
Witam. Mam problem z gaśnięciem/dławieniem silnika gdy się rozgrzeje. Problem występuje zarówno ja benzynie jak i na gazie. Na zimnym auto normalnie odpala, przy ruszeniu czasem się dławi (przy dławieniu pojawia się i znika check engine). Po kilku km autem nie da się jechać gaśnie i nie chce odpalić. Po jakimś czasie udaje się go znowu odpalić. Sinik...
Napisz co się dzieje z samochodem, jeździ, odpala, ma moc ? check się świeci ? Coś się dzieje oprócz problemów z diagnostyką ? Ps. do jednej ze śrub termostatu jest przykręcone kabeloczko mas całej wiązki wtrysku, zobacz czy przy wymianie termostatu nic tam nie odpadło
jeździ ale świeci check i jest słaby
Zmierz szczelinomierzem odległość czujnika wału od zębów koła fonicznego (najlepiej w kilku miejscach, może po wypadku być jajo ;) ) Sterowniki MM są bardzo czułe na jakość sygnału z ckp, np. w seicento 900 fabryczna serwisówka podaje 0,9 do 1mm, przy 1,1mm samochodu nie da sie odpalić
A, czy jeżeli na gazie LPG jest podobnie czy to eliminuje wine wtrysku? Czy przy odpiętej tej żółtej kostce na pierwszym cylindrze, na gazie LPG silnik powinien chodzić poprawnie na wszystkich garach? I jeszcze jedno. Na benzynie zaświeca się lampka check engine, na gazie LPG się nie świeci. :-?
Witam mam mały problem z fiatem seicento mianowicie na zimnym silniku wkreca się na pełne obroty po chwili jazdy po dodaniu maksymalnie gazu wkreca się na 3500tyś obrotów (gaz mam cały czas wcisiety w podłogę ) spada do 2tyś obrotów i wzrasta z powrotem na 3500tyś obrotów w czasie jazdy przy 3500tyś obrotów ma odcięcie i nie reaguje na gaz co to może...
Kodu błędu nie podam ale mechanik po podłączeniu komputera stwierdził że wypadają zapłony, co zresztą czuć czasami na postoju. Raz zauważyłem mignięcie kontroli check engine jak mu w trasie zdrowo przycisnąłem.
Masz uszkodzony dalej sterownik, check miga bo nie zrobiona adaptacja koła fonicznego. Spróbuj jeszcze przełożyć cewki miejsacmi.
Przejechałem się dziś z miernikiem podpiętym do gniazdka zapalniczki i napięcie wydaje się w porządku. Mam pomiędzy 13,7 a 14 V w całym zakresie obrotów, niezależnie od włączonych świateł i dmuchawy. Alternator był wymieniany dwa lata temu na regenerowany, kupiony z pewnego źródła, więc raczej jest jeszcze dobry. Niemniej problem udało mi się chwilowo...
Witam! Mam taki problem - mam Seicento MPI z 2004r, co jakiś czas wyskakuje mi kontrolka CHECK ENGINE. Pojechałem do ASO fiata i stwierdzono, że padła mi sonda lambda (przed katalizatorem). W związku z czym mam pytanie, czy w Seicento 1,1 MPI i 1,1 SPI były te same sondy i można je stosować zamiennie? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Poprawiłem...
Witam! Jestem tu nowy. Przeszukałem forum i wszystkie posty dotyczyły problemów z włączaniem a ja mam odwrotny :) Jakiś czas temu zapalała mi się lampka check engine. Po odczytaniu błędów wyskoczyło że czujni temperatury cieczy podaje czasami błędne odczyty w postaci -40st. Ostatnio wymieniłem czujnik ale kontrolka już od tygodnia świeciła ciągle nie...
Witajcie. A więc moja diagnoza była trafna. Sterownik za 250 zeta z alledrogo z czystym softem który sam się adaptuje do silnika i do immo. Po założeniu auto po chodziło sobie na wolnych obrotach parę min i znów wróciło do żywych ;) Tak więc z tego co zauważyłem to podpowiem - może komuś się przyda. Miga nam check na desce i czuć, że nasz Fiacik chodzi...
już kumam kontrolka check :D Dodano po 6 kontrolka "check" zapala sie zazwyczaj przy problemach z niedopalaniem bezyny, może to być cos z układem zapłonowym (swiece, cewki W/N, kable W/N) lub też sonda do wymiany.
Witam Mam taki problem w Fiacie Seicento z 2002 r. od jakiegoś czasu po uruchomieniu silnika i rozpoczęciu jazdy samochód po minucie, dwóch ( nie od razu) zachowuje się jakby brakowało mu paliwa; szarpie, dusi go, jest tak słaby że problem pod malutkie wzniesienie wyjechać. Wyglada to tak jakby brakowało mu paliwa w baku. Gdy bieg wyluzuje lub wyłacze...
Witam wszystkich i proszę pilnie o pomoc posiadam w seicento 1.1 SPI 99' nowo zakupionym komputerek IAW 16F.EB autko nie odpala ( kontrolka check gasnie, ale nie załącza sie przekaźnik załączający pompę , cewki..., po zamontowaniu pożyczonego kompa IAW 16FM.E6 autko odpala bez problemu. komputer IAW 16FM.E6 nie posiada immobilisera, a ten w moim chyba...
Kolego, u mnie na początku też to nie występowało, ani w megance ani w corolli i wyśmiałem gościa w ASO jak mi powiedział, że winą padniętego wtryskiwacza jest "przeterminowane paliwo", a już wtedy na to zwróciłem uwagę, że jak poziom w baku zbliża się do rezerwy to rano odpala od drugiego kopa (na to w ASO nie mieli wytłumaczenia). Ponieważ samochód...
Witam oto mój problem moje auto to Seicento 1.1mpi 2002 170 000 km ma dosyć dziwny problem w takcie przyspieszania delikatnie przydusza się/dławi a następnie jedzie dobrze dzieje się tak podczas średnio gwałtownego przyspieszania najczęściej na 2 biegu w okolicach 40-45kmh (w trakcie owego przyspiszania) wymienione są świece (stare ładnie i prawidłowo...
Jeśli zapala ci się check to najprawdopodobniej wina jest w sondzie lambda. Wiem bo tak miałem w oplu. Na benzynie było ok na gazie zapał się check, ale chodził tak jak należny. Bylem z tym u mechanika to mi powiedział że są dwie opcje, albo wymienić sondę lambda, albo wyjąc żarówkę żeby oka nie wk......a jeśli nie odpala na rozgrzanym silniku zobacz...
Witam Nie chcąc zapychać forum a tym bardziej ze mam to samo auto i 2 gen. lpg Mam następujący problem przy jazdach tylko na lpg zapala się check świeci przez jakieś 300 km potem na 200 gaśnie i tak w kółko Błędy o treści -stan sondy lambda przed katalizatorem -regulacja składu mieszanki Byłem u gazownika i regulował i twierdzi ze jest ok auto fajnie...
widze że cisza w tym temacie nic się nie dzieje po wszelkich zabiegach i bieganiach przez 2,5 miesiąca po mechanikach stwierdziłem że trzeba zaryzykować z wymienic centralke sterowania wtryskiem zgodnie z podpowiedziami wyżej odnośnie zimnych lutów rozpołowiłem centralke i posadziłem ją całkowicie (pozrywałem ścieżki łączące elektronike z stykami centralki,...
widze że cisza w tym temacie nic się nie dzieje po wszelkich zabiegach i bieganiach przez 2,5 miesiąca po mechanikach stwierdziłem że trzeba zaryzykować z wymienic centralke sterowania wtryskiem zgodnie z podpowiedziami wyżej odnośnie zimnych lutów rozpołowiłem centralke i posadziłem ją całkowicie (pozrywałem ścieżki łączące elektronike z stykami centralki,...
Witam mam problem z Fiatem seicento 1.1 z 2005 roku. Fiacik ma przejechane 175 tyś km, LPG od nowości. A problem to nie palenie na dwa cylindry od czasu do czasu i traci zupełnie moc, no ale to normalne przy dwóch niepracujących cylindrach, zapala się wtedy również kontrolka Check Engine i automatycznie przełącza się z gazu na benzynę, nigdy nie można...
seicento kontrolka check check engine seicento seicento check engine
w810i unlock przeróbka xbox360 philips obudowa
wózek paletowy pralka whirlpool usterki
Komputer nie widzi drukarki Brother przez Wi-Fi - rozwiązania Agregat malarski Parkside nie pobiera farby - przyczyny i rozwiązania