Lewa strona wchodzi do otworu z okrągłą guma a z prawej jest przykręcona do przedniego pasa blacha z takim samym otworem ... Blacha nie przychodzi z nową chłodnicą.
Instalacja LPG przy wyborze chłodnicy raczej nie ma znaczenia. Ja bym od siebie polecił Valeo, wielokrotnie miałem do czynienia z tymi chłodnicami i nie mam zastrzeżeń. Możesz kupić i używkę, ale trzeba się upewnić czy nie jest dziurawa, zapchana bądź skorodowana.
To to samo
A możesz kolego jeszcze napisać (dla innych zainteresowanych) jak odpowietrzyłeś układ po wymianie tej chłodnicy? Pozdrawiam!
Zewrzyj końcówki przewodów od termo włącznika, jak wentylator nie ruszy to coś masz z elektryką, a jak ruszy to nie ma odpowiedniego obiegu na chłodnicę.
Prawidłowo działający przełącznik termiczny wentylatora chłodnicy (MEAT & DORIA) powinien mieć temperatura zamknięcia około 92°C i temperaturę otwarcia 87°C.
Masz skrzywione dolne mocowanie zderzka w którym mocowana jest chłodnica.
Najpierw nowy czujnik w chłodnicę.
Zaciekawił mnie znajomy, rzekł: a chłodnica oleju drożna, wyczyszczona? Myślę sobie, chłodnica oleju w czymś lekko większym od Seicento? Zaglądam do sklepów, wpisuję "chłodnica oleju Polo 6N2, wybieram motor 1.4 16V 75KM" rocznik 1999-2001 no i są. Oglądam jak wygląda i zaczynam szukać. Pod machą, w kanale, po prawej, lewej, z przodu, z tyłu. Ludzie...
Jednak wymień termostat...
Sprawdź z prawej strony chłodnicy stojąc naprzeciwko silnika, powinien do czujnika być doprowadzony czarny przewód, wydaje mi się ze w tych silnikach był on wkręcany bezpośrednio w chłodnicę
Witam, kiedyś w seicento miałem podobny problem. Mianowicie, postawiłem go na warsztat a pan mechanik, od razu mówi, że do chłodnica, zabrał się do wymiany. Po czym problem ustał na chwile. Znowu zaczęło sie dymić. Okazało się, że padł termostat. Koszt nowego to około 50zł. Bardzo łatwo samemu wymienić. Ewentualnie w punto, miałem sytuacje, że tzw....
Czujnik w chłodnicy to włącznik termiczny wentylatora, termostat jest przy bloku silnika i wężem idzie do chłodnicy
Taa jak w maluchu chłodnica
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Chłodnica w seicento SPI jest identyczna czy to do 900 czy 1100. Jedynie do 1100 MPI są inne (nie ma czujnika do wentylatora itp)
witam skoro chłodnica i przewody odpadają to zostaje tylko nagrzewnica, a jak spuszczałeś tą wodę? Może coś jest po prostu niedokręcone.
Dziś miałem chwilę i troszeczkę się porozglądałem . Zauważyłem , że płyn spływa po takim czarnym pojemniku podobnym do rozrusznika . Znajduje się on naprzeciwko tego wiatraka chłodzącego . TO chyba jednak chłodnica ;(
W czasie jazdy na trasie to nie ma problemu , gorzej z jazdą po mieście , w korkach, efekt zagotowanie się płynu w układzie chłodzenia, o skutkach to nie muszę chyba pisać
Czyli założyć tekturę na chłodnicę z przodu ?
Jeżeli chłodnica jest w dość dobrym stanie i termostat działa tak jak powinien to zasadniczo nie ma prawa się gotować, nagrzewnica raczej nie ma tu nic do tego. Miałem taki przypadek w seicento 900, termostat nie puszczał na duży obieg. Włączenie nagrzewnicy na maximum i wentylator nadmuchu też na maksymalne obroty i dojechałem krótki odcinek do domu...
Należy się zastanowić nad chłodzeniem wodnym... małe bloczki na same GPU wystarczają i temperaturka 35-40 stopni. Pompa od CWU, chłodnica od seicento i jakiś zbiornik wyrównawczy.
Skoro przekładasz cały przód na tył to pewnie razem z ramą pomocniczą itp, więc możesz zostawić również przekładnię kierowniczą i zaspawać na sztywno wystające elementy listwy z korpusu. Kilogramów dużo nie przybędzie a oszczędzisz sobie kombinacji. Sprzęgło i biegi na linkę więc zrobić dłuższe. A przód to na twoim miejscu też dałbym z drugiego Seja,...
Wiele już wymieniłeś, a nadal problem nie ustąpił. Jak dla mnie na początek wywal całkowicie termostat. Jeśli problem nadal będzie występował to niestety zostaje do wymiany to co jeszcze nie wymienione - chłodnica. Pomimo, iż nie cieknie, może mieć niedrożne kanały i w rezultacie nie oddaje tyle ciepła co powinna. Masz moze LPG? Edit: Jak silnik zaczyna...
zauważyłem ze woda w zbiorniczku zagrzala sie Woda ze zbiorniczka krąży w obiegu chłodzenia silnika więc się rozgrzewa tak jak i silnik. Nie ma w tym nic niepokojącego. Ale prawie sie zagotowała ,mi sie wydaje że wysiadła chłodnica.
Czy słusznie obstawiam termostat? Patrząc na opisane objawy opisane to raczej główny podejrzany. Sugeruję wymianę, gdyż może grozić to uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.
Jak mu podkladam to grzeje Sie jak jeżdżę normalnie to się nie grzeje Może jest cały czas "zacięty", ale przy spokojnej jeździe tego nie zauważasz. Jest zima i jeździsz zapewne na włączonym ogrzewaniu, które niweluje troszkę skutki, brak (ograniczenie), przepływu płynu przez chłodnicę.
czujnik siedzi w obudowie termostatu
Panowie zagadka rozwiązana,wtyczka nad chłodnicą-zaśniedziałe styki.Dziękuje wszystkim za pomoc,pozdrawiam.
Winny był czujnik położenia wału. Chłodnica wyleciała z mocowań i po prostu przetarła kabel przy tym czujniku.
To zapnij go pod kompa i sprawdz kolego jaką temperaturę widzi sterownik silnika. To coś wyjaśni. Na moje termostat odpada. Dodano po 2 Termostat też masz nowy..... przecież pisałeś... zastanów się co w końcu wymieniłeś bo w poście nr 1 piszesz że masz nowy a w ostatnim że go podejrzewasz... Dodano po 1 A co z przekażnikiem??
Jeżeli wskaźnik temperatury pokazuje prawidłową wartość, to może być coś z nagrzewnicą. Może zawór nie otwiera się do końca, zacina się albo potrzebna regulacja cięgien. Może się zamuliła i trzeba ją przepłukać (takie coś może się zdarzyć jak ktoś nie dba o płyn chłodzący i leje co popadnie, ja tak robiłem i po 200000km zapchała sie całkiem i chłodnica...
Witaj czy były wersje z wskaźnikiem temp? możesz założyć dowolny zegar od temp. ale pamiętaj żeby kupić go w kpl. z czujnikiem, miejsce montażu to głowica lub okolice wylotu płynu z głowicy na chłodnice lub nagrzewnice Pozdr
Zobacz czy w chłodnicy nie ma takiego wykręcanego korka żeby w jego miejscu wkręcić termo włącznik, czasem jest, a jak nie to najłatwiej założyć chłodnicę z miejscem na czujnik, czujnik, przekaźnik, parę kabelków do akumulatora i gotowe, ja tam w Seicento (jakimś nowoczesnym z ostatniej serii) znajomemu zrobiłem, bo się mu też nie włączał wentylator,...
Szczerze w to wątpię, na 98% będzie inny rozkład zaiweszenia silnika, i wogóle za ciasno, poza tym chłodnica itp.
Czy powinienem coś z tym zrobić i jeśli tak to co? Tak jak pisali wyżej sprawdzić czy wentylator gdzieś ociera, a jeżeli nie ociera to sprawdzić jego stan dlaczego hałasuje, a włączać się musi bo taka jest jego rola aby przy podwyższeniu temperatury chłodził płyn chłodniczy. Jeżdzić można, ale w pierwszej kolejności dokładna "diagnostyka" dlaczego...
W seicento jest sterowanie poprzez terwmowyłacznik masą. Chyba nie we wszystkich modelach/wykonaniach. W moim nie ma termowyłącznika w chłodnicy, w sterowanie silnikiem wentylatora odbywa się poprzez przekaźnik sterowany z ECU. No chyba że to kolejna nieautoryzowana przez Fiata "przeróbka" mojego egzemplarza dokonana przez poprzedniego właściciela...
Niestety trzeba przeprowadzić próbę garnkową nowego termostatu, a przy okazji sprawdzić drożność dużego obiegu - może coś się urwało poszło w przewód i blokuje przepływ. Pompa tu nie ma nic do rzeczy - nawet gdyby stała, nie miała łopatek, to przy sprawnym termostacie i drożnym dużym obiegu chłodnica powinna być co najmniej gorąca.
czyli najlepiej zacząć od 2 czy 4 szt chłodnic? żeby były małe opory a optymalne przekazywanie ciepła? Myślałem też o intercoolerach ale są drogie, co do komina faktycznie dam sobie spokój. Mam świadomość że więcej zapłacę za energie ale chodzi o to że jak delikatnie zapale w piecu węglowym to w ciągu paru godz robi się na tyle gorąco że trzeba wygaszać...
Postanowiłem spróbować ten wirnik nawinąć na nowo. Chyba zrobiłem to w ten sposób jak było oryginalnie. Silnik śmiga aż miło. Do komutatora musiałem przylutować końce uzwojeń bo nie zawsze łączyło i były przerwy w ciągłośći obwodu (silnik wtedy nie startował gdy znalazł się w tym położeniu za które odpowiadały uzwojenia które nie zawsze łączyły). Teraz...
No jasne, uzwojenie wirnika pewnie czarne jak smoła. I miedź na wierzchu. Ja przewijam te wirniki.
Ej ej-czujnik kontrolki jest na głowicy, u góry, a nie w bloku. Czerwony jak pamiętam. A wogóle obieg na chłodnicę jest? Oba węże są gorące?
hej mam mały problem z wentylatorem na chłodnicy w seicento 1.1 spi nie chodzi wcześniej mi wypiłował dziurę w chłodnicy czyli jeszcze jakiś czas temu chodził po wymianie chłodnicy (połowa maja tego roku) nie chodzi ale nie wiem od jakiego czasu wymieniłem też czujnik na chłodnicy o co chodzi z tą czerwoną kostką bo kierownicą a i czy można sprawdzić...
sprawdz bezpiecznik za akumulatorem-w org.byl zielony
Chyba będę musiał podjechać do innego serwisu LPG.Bo chłodnica jest ze sklepu i ma 2 tygodnie więc kamień i zanieczyszczenia odpadają,
włacznik wentylatora na chłodnicy jest ok, był wymieniony raz uruchomił wentylator moge przetestować na tym starym jeszcze ale to raczej nie wina czujnika na chłodnicy.
Trochę kolegę rozumiem :) To zdjęcie to od d..y strony jak by stanął i otworzył maskę, to fotka TYŁU silnika ze skrzynią http://obrazki.elektroda.pl/9822458600_1... Zaraz przed grodzią silnika, nie za chłodnicą, możliwe że trzeba bardzo głęboko zanurkować w komorę silnika i porozchylać kable, rurki i inne takie, bo zasłaniają widok....
Jeżeli uszkodzi się termostat to przeważnie ma 2 stany . Albo jest otwarty i daje pełny obieg przez chłodnice albo jest zamknięty tak jak w twoim przypadku i gotuje silnik .
Silnika się przegrzewa .po przejechaniu paru kilometrów temperatura skacze już po 100 stopni wymieniłem termostat na nowy i dalej nic chłodnica się załancza i chłodzi ale zaraz znowu się nagrzewa co to może być ?
Dmuchawa nawiewu kabiny? Jeśli tak tu masz podobny post. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Jeśli chodzi o chłodnicę też są posty. Trzeba nie bać się przycisku "szukaj" ;)
Chłodnica była czyszczona płynem "KleenFlo - rad flush" Made in Canada. Po czyszczeniu wypłynął z niej straszny żur. Potem napełniłem z powrotem starym płynem.
Przekaźnik,o ile mnie pamięć nie myli powinien być obok tego od kierunkowskazów. Bezpiecznik duży obok akumulatora,czujnik/termowłącznik w chłodnicy ,na dole Zwarcie przewodów od czujnika powinno załączyć wentylator. Tu jest trochę o tym. http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=234...
Panowie, muszę zrobić chłodziarkę do wody. Nie wiem jak się do tego zabrać, czy do tego są jakieś obliczenia potrzebna do schłodzenia wody??? Obecnie kupiłem chłodnice i wentylator z seicento, ale słabo schładza:cry: Poniżej podaje parametry: Ciecz schładzana - woda Ilość - 200L Temperatura - 60-70°C Temperatura żądana - 40°C Tryb pracy - ciągły lub...
hmm... moim zdaniem warto by go zabrac jakoś do mechanika - ale zobacz czy chłodnica nie ma wycieku do tłumika - moze ten plyn ci wyplywa a silnik nie ma chłodzenia . . .
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Witam, przerabiam moje Seicento pod sport i nadszedł czas pobawić się z chłodnica. Szukam firm lub jakiejś dystrubucji które mają w ofercie same rdzenie do chłodnic. Jeśli mi się uda i wyjdzie to kulturalnie to możliwe że zacznę robić takie chłodnice zarobkowo. Znalazłem jedną firmę na google która oferuje takie elementy ale sprzedaż tylko hurtowa czyli...
posiadam Fiat Seicento 1.1 Kat , prok rod 2001 problem: była wymieniona chłodnica klimatyzacji została napełnione i sprawdzona= klimatyzacja działa prawidłowo. Klimatyzacja była włączona sporadycznie tylko i wyłącznie dla jej sprawdzenia i tylko gdy samochód był w ruchu gdyż dość znacznie grzeje się chłodnica, podobno to normalny objaw musi działać...
Witam z tego co wiem to fiaty mają płyn paraflu do chłodnic i z tego co nawet niemowlak może przeczytac nie można mieszac z innymi płynami chłodzacymi pozdro
Witam! posiadam fiata seicento 1998r , 900 benzyna gaz . mam taki problem : po stłuczce przodem jechałem jakieś 4 km i chłodnica przecięła pasek więc zaciągnąłem samochód do domu . po 5 dniach założyłem nowa chłodnice i samochód nie odpala kreci i nic, dodam tez, że nie działa pompka paliwa, nie ma na niej zasilania, jak również nie palą się diody i...
Witam mam troszke podobny objaw tylko u mnie cieknie z pod dolnego węża od chłodnicy nie jest to codziennie tylko tak gdzieś co 2 dni jet pare kropli. Tylko jest to seicento 899 i miało wypadek kupiłem chłodnice nową no name za 70zł z allegro i nie wiem w czym jest problem oglądając to dokładnie to widać że z pod węża nie gdzieś z chłodnicy już zmieniałem...
Kwestia znalezienia odpowiedniej "chłodnicy" pod obudowe z oryginalnego klimatyzatora - najpierw zdobądz obudowe a potem poszukiwania - w seicento jest wzglednie mała aluminiowa cłodnica silnika - dobrą wydajność bedą miały również chłodnice intercoolera a co najważniejsze są odpowiednie wymiarowo do typowych obudów :) np takie http://allegro.pl/listing.php/search?sg=...
Wcześniej zakładałeś temat nt osłony termicznej, teraz to. Może warto zainwestować w chłodnice nową, sprawdzić wentylator oraz ew termowłącznik. Czasami korzystniej również finansowo jest doprowadzić wóz do porządku zamiast kombinować.
Ja tak miałem jak padła chłodnica. Wyciekał płyn i było go mało i własnie tak się działo - jak stałem na światłach (przy nie bardzo rozgrzanym silniku) to od razu czuć było, że leci chłodne powietrze. Jak ruszałem to znów grzało. Po wymianie chłodnicy wróciło wszystko do normy :)
Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania. Jaki silnik masz ? Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy. Jeśli jest zimno...
Dali mi z czerwonym plastikiem i taki sam mam wkręcony i teraz jak kupiłem też czerwony - do wkręcenia w głowie. Niebieski mam faktycznie w termostat a czerwony o dużej średnicy w chłodnice. Od człowiek uczy się całe życie. Więc czas na czarny i przyznam, że nie sądziłem, że kolor ma tu aż takie znaczenie bardziej podszedłem do tego, że co firma to...
zakołkowana nagrzewnica Tak zamulona jeśli się nie wymienia płynu regularnie zmniejsza się przepływ płynu cieczy chłodzącej i nagrzewnica nie grzeje. Ale zacząłbym od wymiany termostatu jeśli jest otwarty to przepływ jest cały czas przez chłodnice i silnik nie dogrzany. A w następstwie tego nie grzeje nagrzewnica.
czujnik jest na kolektorze ssacym z prawej strony
No tak, widzę że trzeba wytłumaczyć jak małemu Jasiowi z kawałów. Więc tłumaczę-musisz sprawdzić czy chłodnica w miejscu jak jest wkręcony czujnik robi sie gorąca, bo przy zimnej czujnik nie pśtryknie. Kuźwa, co się dzieje z ludzmi w tym kraju, coraz więcej nietrybów....
Witam. Mam spalony silniczek w wentylatorze chłodnicy. Czy ktoś z Was posiada sam silniczek, nowy bądź używany i mógłby mi odsprzedać za rozsądne pieniądze?
To będzie wina pewnie bezpiecznika lub czujnika termowyłącznika w chłodnicy
to jest taki przypadek że gdy silnik nie złapie jeszcze temperatury, to wentylator nie załącza się, ale gdy tylko termostat puści i złapie temperaturę to wtedy włączy się wentylator i już ciągle pracuje, już nie wyłączy się nawet na chwile, tylko wyłącza się razem z wyłączeniem zapłonu. CZy może to być wina tego przekaznika przy sterowniku , ewentualnie...
sam sie dotrze Albo zrobi gdzieś dziurę, np. w chłodnicy...
Kwiecień, plecień bo przelata przyniósł zimę zamiast lata Temperatury nie sprzyjają uprawie roślin. W tym roku ogólnie ma nie być wysokich temperatur. Rośliny z terenów okołorównikowych będą miały za niską temperaturę dla prawidłowego rozwoju. Szczególnie papryka - dominująca w moich okolicach. Większości przez przymrozki zmarzła i są duże straty. Połowie...
a jaki to komp ???
We fiatach standardowa usterka to wentylator chłodnicy. Pompa nie była wymieniana, więc do wymiany musowo - koszt 100 zł + 40 zł termostat. Musisz sprawdzić czy zbiorniczek jest cały, jeżeli tak to korek od zbiorniczka warto wymienić (15 zł) (może nie trzymać jak gotowała Ci się woda i uciekała). Warto sprawdzić chłodnicę cieczy, ale tutaj kwota jest...
Masz tam trochę miejsca ?, można by założyć bezpiecznik maxi fuse (ze szrotu można wziąć z fajną obudową bezpiecznik od wentylatora chłodnicy seicento, punto etc), duże styki sprawią, że nie będzie się grzał
Hmm jeśli naciskam tą rurę od termostatu do chłodnicy robiąc ciśnienie w układzie i słyszę/widzę ze dochodzi te ciśnienie do zbiorniczka to nie znaczy ze termostat nie jest ciagle otwarty? Nie, to cały czas "otwarty" jest dolny wąż z chłodnicy.
Sprawdzę jeszcze jak to jest na zakrętach - jest trochę ślisko więc zbyt szybko nie pojadę:) Doczytałem się jeszcze o hałasującej lince od prędkościomierza ale ona tylko sobie stuka proporcjonalnie do prędkości jazdy - wypnę ją ze skrzyni, żeby wyeliminować całkowicie taką możliwość. A chłodnicę ponoć ludzie zakrywają jakimś kartonikiem żeby silnik...
Ciekawe Seicento Last Post Sumary: Sprawa wyjaśniona: W nowych modelach Seicento z silnikiem 1.1(pochodzi od Pandy) jest zrobione coś takiego czujnik temperatury jest połączony z komputerem i bezpośrednio komputer jest podłączony do chłodnicy(steruje nią). Jak samochód uległ uszkodzeniu chłodnica minimalnie dobiła do bloku powodujac przebicie i zwarcie...
Witam w moim seicento sporting cały czas, od momentu przekręcenia stacyjki, działa wentylator chłodnicy. Jak to naprawić?
ja bym obejrzał chłodnicę, czy nie ma korka do wykręcenia i wkręcenia w to miejsce normalnego termowłącznika wentylatora, kupił bym taki termowłącznik i pociągnął przewód do tego stycznika który załącza orginalnie wentylator. Miałem podobny przypadek w Seicento jakimś nowszym i też nie załączał komputer wentylatora i zrobiłem oddzielną instalację z...
W SC 900 masz 3 czujniki temperatury: - od sterownika wtrysku (rezystancyjny), - od kontrolki przegrzania silnika (bimetalowy), - od wentylatora chłodnicy (bimetalowy).
Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
Witam. Mam problem z pracującym wentylatorem chłodnicy. Ogólnie opiszę problem. Po przejechaniu ok. 70km. załącza się wentylator chłodnicy i przy okazji włącza się pomarańczowa kontrolka silnika, gdy wyłączę silnik od razu wentylator się wyłącza. Napomnę, że wymieniłem czujnik temp. cieczy oraz zamontowałem inny sterownik komputera, problem cały czas...
Cześć, miałem to samo po przejechaniu 70 km w Seicento 1,1 mpi, 2003r, benzyna, (check engine + wentylator)Problem wystepuje tylko zimą. Wymiana czujnika temperatury nic nie dała. Jezdzi ok na drugi dzień kontrolka gasnie.
Nie masz przypadkiem zapowietrzonego układu ? Brązowa ciecz może być jak sie wcześniej jezdziło na wodzie i później płyn wypłucze jakieś syfy z nagrzewnicy czy chłodnicy.
ogólnie sa 3 czujniki 1 - jedno pinowy - do kontrolki na desce 2 - dwu pinowy - w termostacie daje sygnał do komputera 3 - dwu pinowy - w chłodnicy który załącza wentylator
Skontroluj stan termostatu. Jest coraz zimniej jak jest uchylony (masz silnik 900 nie wiem czy był w ogóle wymieniany termostat). Po odpaleniu zimnego silnika powinien trzymać do ponad 80 stopni zamknięcie.U mnie to jest około 4 kilometrów jazdy.Przewód termostat- chłodnica (u góry)powinien być zimny do tej temperatury.Jeśli to przyczyna to wiadomo...
Wentylator chłodnicy uruchamia się kiedy popracuje na postoju? Jeśli tak to czujnik działa. Pozatym odpięcie czujnika przy poracującym silniku powinno spowodować natychmiastowe uruchomienie wentylatora chłodnicy. Tak jest w przypadku sterownika silnika MPI seicento gdzie wentylator jest sterowany przez sterownik a nie przez czujnik w chłodnicy jak w...
Zgadza się ,ale ja głównie jeżdżę po mieście Kraków,korki non stop światła i tam się grzeje,dlatego pytanie o osłone czy to cos da czy wręcz odwrotnie ? Podstawowe pytanie, jak często włącza się wentylator chłodnicy ;), jeśli co 2 światła to faktycznie coś nie ciekawie. Jeśli szukasz usprawnienia to zaczął bym od -wypłukania układu płynem do tego przeznaczonym...
Oczywiście jest to do zrobienia (podobnie jak 1.1 i 1.2 73KM z Punto). Tylko że musisz sie liczyć z dużym kosztem. Silnik z osprzętem będziesz miał? Cały osprzęt - rozrusznik, alternator, kolektory, filt pow., komputer do wtrysku. Do tego jeszcze skrzynia, połosie, przeguby, chłodnica z wentylatorem, bak, pompa paliwa. Co jeszcze - lewarek zmiany biegów...
Witam państwa, kupiłam miesiąc temu fiata seicento 900. Auto paliło na dotyk ale miał mały problem silnik był cały ubrudzony olejem i jak sie rozgrzewał to było czuć w środku auta, więc mąż wziął kupił K2 i umył silnik aby zobaczyć czy nie ma przecieków . Po przejechaniu około 25 km po umyciu silnika tego samego dnia zapaliła się lampka od płynu chłodniczego....
W zasadzie jest to włoszczyzna -dedykowane Magneti Mareli.
Witam. Słyszałem że w seicento są 3 czujniki temperatury i nie mogę zlokalizować trzeciego. Znalazłem parę info ale już nie wiem co o tym myśleć. Zlokalizowalem: Pierwszy wkrecony w blok przy cewkach ktory jest 2 pinowy i tylko zapala kontrolke przy 116 stopniach. Drugi wkrecony w chłodnice też 2 piny i wlacza wiatrak przy 95 stopniach. Na torque pokazuje...
Mam fiata rocznik 2000 , był uderzony z przodu chłodnica i parę innych były uszkodzone. Po naprawie auto nie chce zapalić, mianowicie zapala się kontrolka czerwona od wtrysku i nie gaśnie, wtedy komputer odcina iskrę i nie mogę zapalić. Auto uruchomiłem w trybie awaryjnym i chodziło, ale w normalnym stanie sygnalizuje awarię i nie wiem jaką , jak to...
Dzięki za rady. Zdecydowałem się w takim razie na przepłukanie układu bieżącą wodą z węża ogrodowego przed zalaniem świeżym płynem, dodatkowo odepnę węże nagrzewnicy i przeleję ją parę razy zmieniając kierunek przepływu. Jak będzie już wylatywać czysta woda to na tym zakończę płukanie, poczekam aż wszystko zleci i wleję płyn. Myślę żeby odpiąć wąż idący...
Witam, na forum znalazłem podobne tematy dotyczące seicento jednak żaden nie odpowiada dokładnie mojej usterce. Auto to seicento 900 z 2001 z gazem, usterka występuje i na benzynie i na gazie. Podczas dojeżdżania do świateł kiedy wciskam sprzęgło auto gaśnie bez żadnego szarpnięcia, gaśnie także jeżeli podczas jazdy dam na luz, zapalają się wtedy kontrolki...
Wystarczy wpiąć ową lampkę równolegle do zacisków elektrowentylatora chłodnicy, to przecież proste.
Trochę tych wentylatorów w CC ( seicento) się narobiło..... , wiesz środowisko w jakim mu przyszło pracować ( silnikowi wentylatora) jest nieciekawe - bardzo nisko nad ziemia , przed przednim kołem.... wiesz jak ktoś jeżdzi po drogach gruntowych , ba nawet na tych naszych nie sprzątanych po zimie z piachu ulicach , do tego dochodzą bryzgi błota z solą...
Podepnij pod FES-a i prześledź temperaturę silnika jaką pokazuje na ekranie czy nie odbiega w znaczący sposób od tej jaka powinna być. Co do spalania możesz skontrolować działanie termostatu czy duży obieg jest zamknięty na zimnym silniku. To powinieneś wiedzieć jak zrobić (chłodnica do ponad 80 stopni powinna być zimna w całości). Nie masz wskaźnika...
chłodnica seicento seicento chłodnica korek seicento wentylator chłodnica
alarm challenger toyota corolla lampa peugeot silnik wentylatora chłodnicy mercedes
klaudia2 przestrojenie budowa wykrywacza metali
Grzałka grillowa w piekarniku Mastercook Elegance HP LaserJet 1320 - Migająca zielona dioda, brak druku