Kup najtańszy zestaw tester do sprawdzenia obecności CO2 w układzie i będziesz wiedział co i jak. np. taki na 5 prób https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Według AD jest 1 bar +-0,2 .
Ma być 3.5 bar.
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Z syfem przed, pewnie tak. Z umyciem, to umycie i delikatne przedmuchanie czujnika może pomóc. Nie musiałem kupować nowego. Jak sobie teraz myślę, to mógł by to być popularny majonez, tylko tak nisko? Konsystencja podobna, tyle że czarna, jakby ktoś kulkę towotu wetknął... Mnie w każdym razie pomogło. Bo tak, to ciśnienie trza by zmierzyć.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
Warto sprawdzić ciśnienie ale mimo wymiany przyjrzałbym się przewodom zapłonowym (noc + spryskiwacz z wodą...).
Objawy wskazują na padniętą pompę paliwa, wymiana, ciśnienie to ona może i pokazać, ale wydajność będzie już za mała.
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Sprawdź ciśnienie paliwa , rzeczywiście pompa może już nie domagać . Jak to nie cyknie to daj do kogoś komputer niech ci sprawdzi ( zimne luty ), wyczyści i od nowa program postawi , powinno auto odżyć .
Witam, mam pytanie - jakie ciśnienie w oponach do fiata seicento z przodu i tyłu w letnich i zimowych? Silnik 1.1 SCI. (Powiem, że jeszcze z tyłu dużo nie mam nawet koła zapasowego.) Opony letnie jakie mam to 13" 145/70R13 Zimowe nie mam teraz jak sprawdzić dokładnie ale też 13"
Ewentualność dobra ale nie zawsze. Nieraz zapomnisz o spojrzeniu na wskaźnik i masz fontannę pod maską. Używasz wody do chłodzenia silnika? Ona wrze w 100 stopniach a płyn w wyższej.Co prawda ciśnienie w układzie przesuwa wyżej punkt wrzenia ale lepiej płyn używać. Wentylator po zwarciu we wtyku czujnika załącza się raz za razem? Jeśli tak to jest ok...
Seicento 900 nie wchodzi na obroty. Wyrzuca błąd 00. Ciśnienie na cylindrach ok,tłumi nie zatkany czujnik na wale ok,podstawiałem cewki i nic z tego. Jak zimny to chodzi w całym zakresie obrotów a jak lekko złapie temp to zaczyna dławić się i nie wchodzi na obroty. podstawiałem też sterownik silnika i to samo. Ciśnienie paliwa 2,5bar.
Z biegiem czasu tam twardnieją membrany w regulatorze paliwa, niby ciśnienie trzyma, ale jechać nie chce. Wyraźnie pomaga zwiększenie ciśnienia, wystarczy 0,2 bara, ale wtedy więcej spala.
A nie jest tak, że na zaciśniętym ręcznym ciśnienie wypchnie tłoczki tak daleko, że sprężyny szczęk nie będą miały mocy ich ścisnąć i zablokujemy z deka hamulec?
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym silniku chodzi całkiem dobrze (raczej bez problemów),...
Najlepiej popatrzeć na ich parametry w komputerze. TPS sprawdzisz miernikiem, czy oporność równo rośnie/maleje bez jakiś nagłych skoków. MAP można pomierzyć napięcie jakie z niego wychodzi, i czy się zmienia razem ze zmianą podciśnienia. Ale jedno i drugie bez posiadania jakiegoś odniesienia to tyle o ile, bo i tak nie wiesz co komputer z tego widzi......
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
Ciśnienie paliwa jest w wielopunktowym wtrysku pośrednim wszędzie podobne. Przy 3 bar powinien chodzić. Nic nie powinno się przelewać.EVAP możesz odciąć i zaślepić.
Witam, pacjent Espace 4, 2002 rok, turbo, LPG. Dziwnie działa kierownica. Jest pewien opór. Wydaje się, jakby wspomagania nie było. Nie wraca kierownica, nie wyłącza się kierunkowskaz- normalnie lekko wracało, kierunek się wyłączał. Tu działa jak w seicento bez wspomagania. Płyn w pompie jest . Ciśnienie w kołach ok. Pytanie: czy w takim Espace jest...
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
. Co w takim silniku po 20 latach może powodować tak słabe osiągi? W 20 letnim aucie może być wszystko, mierzyłeś kompresję, bierze olej? ciśnienie paliwa itd? Jaki to ma niby przebieg?
Może to być wina czujnika, jak wspomniał kolega wyżej, ale również urwanego kabelka od niego. Miałem tak w Seicento 1.1 mpi, kabelek przegnił tuż przy czujniku i urwał się.
To immo padało i padło całkiem. Ale i tak trzeba sprawdzić iskrę i ciśnienie paliwa .
Witam, nie wiem czy ja mam tylko takie szczęście (znaczy moi klienci) bo mam w warsztacie teraz cztery seicento na wymianę pompy paliwa i zbiornika paliwa bo benzyna ma kolor kawy z mlekiem ,zbiornik rudy z zabarwieniem czarnym :D a pompy popiskują i od tej korozji i ciśnienie prawie bliskie zera :D , a seijasy uzyskiwały 30km/h :D , a co ciekawe koledzy...
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Sprawdź ciśnienie sprężania.Jaki kolor świec .
Jeśli masz możliwość podepnij pod komputer diagnostyczny , może coś odczytasz z parametrów na benzynie. Może być niskie ciśnienie paliwa z uwagi na zaniedbania poprzednika - jeździł z małą ilością benzyny i uszkodził pompę ale to tylko gdybanie - tak samo sonda lambda chociaż ona na zimnym silniku i tak nie jest brana pod uwagę więc z rana po odpaleniu...
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
odpiąłem wężyk powrotny baku na pompie i włożyłem do butelki. Podczas próby rozruchu nie wyleciało paliwo. Masz odpowiedź, pompa daje zbyt niskie ciśnienie
Pompa pracuje, ale czy ciśnienie paliwa jest?
Układ zapłonowy, można też sprawdzić ciśnienie sprężania. Będziesz miał pewność że układ tłokowy korbowy wraz z głowica jest sprawny.
Jak będzie rzadki olej to spadnie ciśnienie oleju i powinno w tym czasie słychać panewki. Żadnych zagęszczaczy nie lej zmarnujesz silnik. Bez problemu korbowodowe jak i główne panewki sprawdzisz
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
Sprawdż ciśnienie sprężania a zawory się reguluje przez wym. płytek
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Poziom oleju to prawie max ,jakie ciśnienie powinno być w układzie smarowania?
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Trzeba sprawdzić układ paliwowy po stronie PB - ciśnienie paliwa, może uszkodzony któryś w wtryskiwaczy.
Tak aku odłączałem. Podejrzeć mogę, tylko nic mi nie mówią. Sprawdzałem tylko ciśnienie gazu i jest ok.
Błędu nie ma i nie tak łatwo go wywołać. Może wyskoczyć tylko na zimnym silniku i to też nie każdego dnia. Wtryski były wszystkie wyjęte i wyczyszczone. Teraz są pozamieniane. Świece nie wiem. W zeszłym roku były wymieniane, reduktor nowy. Naszykowałem lapka do jazdy testowej z programem BRC P&D tylko nie za bardzo wiem, czego szukać. Nie ma za dużo...
trzeba pomierzyć ciśnienie na cylindrach zobaczysz jakie są różnice
Chciał bym się pobawić w taką przeróbkę silnika 1cylinder/100-250ccm, myślałem o jakiś monowtryskach z seicento. Nie znam jednak w ogóle tych konstrukcji, czy prócz linki do przepustnicy i sygnału dla wtryskiwacza te moduły jeszcze czegoś wymagają (podciśnienia, dodatkowe sterowanie, etc)?. Nie będzie problemu z tak małą wydajnością wtrysku?. Czy można...
Jak będziesz wymieniał popychacze to nic tam nie regulujesz to hydrauliczne. Ciśnienie oleju kasuje luz zaworowy.
Sprawdzę dzisiaj jeszcze wskazania drugiej sondy lambda. Adaptacji koła fonicznego nie chce robić (kasowanie danych adaptacyjnych jest w alfaOBD), ponieważ silnik nie osiągnie 5000 obrotów - przy około 3000 mruga check, jest delikatny strzał w wydech i szarpnięcie. Orientuje się ktoś czy w parametrach można podejrzeć ciśnienie paliwa, albo jakie parametry...
Kolego sprawdzenie kodów błędu to nie wszystko, bloki pomiarowe mówią prawdę, ale na początek ciśnienie sprężania i pomiar ciśnienia paliwa.
Jak w temacie- popychacze stukają, nie dochodzi olej z kanalika olejowego w głowicy. W miejscu wkręcenia czujnika ciśnienia oleju ciśnienie 3,5 bara podczas kręcenia rozrusznikiem- na głowicy ze zdemontowanym zespołem dźwigni zaworowych nie wypływa w ogóle olej. Pewnie zatkany kanał olejowy, drutem nie idzie przebić bo kanał zakręca, ciśnieniem powietrza...
seicento ciśnienie paliwa seicento ciśnienie sprężania seicento ciśnienie cylinder
thalia gaśnie symetryczny przedwzmacniacz mikrofonowy wytwornica antari
bateria parkside bateria hilti
Off-grid: 7 paneli szeregowo, zacienienie, dioda blokująca – czy wzrośnie wydajność? HydroTherm GSX-152 R – automatyczny zapłon, brak ręcznego podpalania świeczki