Według AD jest 1 bar +-0,2 .
Ma być 3.5 bar.
Seicento 900 nie wchodzi na obroty. Wyrzuca błąd 00. Ciśnienie na cylindrach ok,tłumi nie zatkany czujnik na wale ok,podstawiałem cewki i nic z tego. Jak zimny to chodzi w całym zakresie obrotów a jak lekko złapie temp to zaczyna dławić się i nie wchodzi na obroty. podstawiałem też sterownik silnika i to samo. Ciśnienie paliwa 2,5bar.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Sprawdź ciśnienie paliwa , rzeczywiście pompa może już nie domagać . Jak to nie cyknie to daj do kogoś komputer niech ci sprawdzi ( zimne luty ), wyczyści i od nowa program postawi , powinno auto odżyć .
Po dłuższym postoju(nocy) po rozruchu silnika kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po kilku sekundach- jaka może być przyczyna
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym silniku chodzi całkiem dobrze (raczej bez problemów),...
Witam :) Problem polega na dość wysokich obrotach silnika przy seicento 1.1 na biegu jałowym. Auto bardzo głośno pracuje i dużo pali. Mam wrażenie że do płynu chłodzącego dostaje się olej, a pod korkiem oleju jest "biała maź". Czy ma to coś wspólnego z wysokimi obrotami czyt problemu raczej trzeba szukać w lewym powietrzu?? Pozdrawiam
Witam. Mam taki problem z SC a mianowicie dochodzi mi napięcie do wtyczki od pompy ale o jakimś małym natężeniu (nie świeci żarówka). Ponadto po podpięciu pompy zanika. Bezpieczniki i przekaźnik paliwowy sprawdzony. Problem sam nagle się pojawił. Dodam tylko, że SC jest z gazem i przy przekręceniu kluczyka nie ma pyknięcia z elektrozaworu a zawsze był....
Witam. Mam problem z zapaleniem Seia, nie dziala pompa paliwa. Przez jakis tydzien zapalal bardzo ciezko, migaly kontrolki, cos szybko cykalo pod maska nad lewym nadkolem. Okazalo sie, ze przewod masowy z prawego nadkola do silnika byl skorodowany, wymienilem przewod i sterownik od pompy (czarny 13, obok centralki sterowania). Teraz kreci rozrusznikiem...
Cześć. Mam problem z moim cieniaskiem. Mam w zwyczaju co tydzień sprawdzać płyny w aucie i ostatnio zauważyłam, że nie ma płynu chłodniczego... Płynu dolałam, w zbiorniczku nie było nic, ale weszło może jakieś niecałe 0.5 L. Płyn nadal gdzieś znika. Sprawdzałam węże i na żadnym łączeniu nie ma zapoceń. Chłodnica także sucha. W zbiorniczku wyrównawczym...
Witam. Nie tak dawno zakładałem na temat forum, że auto dymi na biało a we wlewie oleju zbiera się biała maź. Okazało się, że to jednak nie była Uszczelka Pod Głowicą, tylko uszczelka pod kolektorem ssącym. Po jej wymianie auto przestało dymić, a płynu chłodniczego nie ubywa. Powstały natomiast nowe problemy. Otóż rano na zimnym silniku auto odpala...
Witam Mam pytanie wjechałem dzisiaj w dość głęboką kałuże nie zbyt szybko jakieś 40 i zapaliła mi się kontrolka oleju .sprawdziłem stan oleju jest bliżej kreski max.Oczywiście na zimnym silniku później odpaliłem go i ciągle pali się ta kontrolka.Z palącą się kontrolką dojechałem do domu bez problem czy ktoś wie co się mogło stać?
Witam wszystkich. Chciałbym was poprosić o jakąś wskazówkę w naprawie tego autka. mianowicie jest taki problem iz nie wbija sie powyzej około 3tyś obrotów. takto normalnie rozwija moc ale powyżej go jakby odcinał. nie posiadam oscyloskopu i nie mam jak sprawdzic czujnika położenia przepustnicy gdyż sądze iż jest jego wina. CDIF nie pokazuje błędów lecz...
Witam Mam pewien problem z kontrolką ciśnienia oleju. Zdarza się to najczęściej podczas zwalniania jazdy na 2 biegu z małą prędkością(W korku) i postoju jak jest wrzucony luz (Ale tylko po dłuższej jeździe) w momencie odpalenia silnika przed jazdą jest spokój poziom oleju jest bliski Max żadnych wycieków nie ma sprawdzane było po dłuższej jeździe otwierałem...
Po zdjęciu i założeniu głowicy przez mojego pracownika, nie dało się uruchomić autka, działa pompka paliwa dochodzi paliwo, nie otwiera sie monowtrysk i brak jest iskry, czujnik położenia wału ok, masa silnika ok. Dodano po 2 Sprawdziłem: przewód prądowy do cewki i monowtrysku, dostaje po włączeniu zapłonu prąd na ok 17-20 sek., pętla przy stacyjce...
witam , czy ktoś się spotkał może z barkiem ciśnienia oleju na klawiaturze zaworowej . Przez otwór w głowicy nie wypływa olej , może sie ona zatkać ? prosze o pomoc?
osiadam seicento MPI z 2002 roku i mam następujący problem. Kiedy samochód się rozgrzeje zaczyna szarpać przy 2000 obrotów. Objawia się to tak że silnik rozpędza się do ok 2000 obrotów i pyk tak jak bym całkiem puścił gaz albo zalał silnik pyrka zwolni i znowu przyspiesza. Jeżeli nacisnę mocniej gaz to przestaje tak falować ale też obroty są większe....
Witam. Mam problem ze swoim Seicentem 1.1 99r 13300 km. Ciągle ucieka płyn chłodniczy. Nie ma tzw, sera pod korkiem, po odkręceniu korka nie ma bulek, płyn nie tryska z chłodnicy. Samochód nie stracił mocy, nie muli ani nic. Dymi na gazie na biało to chyba normalnie na benzynie prawie zero dymu. Chciałem zapytać czy to uszczelka pod głowica czy coś...
Witam, wybaczcie za ogólną nazwę tematu, ale mam kilka problemów w moim Seniaku 1.1 i nie da się ich streścić w nazwie tematu :) A więc od początku. 1) Gwałtowny spadek poziomu paliwa Jakiś czas temu "zaszalałem" i wlałem sobie do baku benzyny do pełna. Niby jeżdżę na LPG, ale benzyna ciągle drożeje, więc postanowiłem sobie zalać do pełna i mieć spokój...
Witam. Mam problem z sc 900 00r. sama benzyna. Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Zdarza się to jakiś raz na 10 km przy nawet nie rozgrzanym dobrze silniku. Proszę o pomoc. Edit: Seicento posiada...
Witam. Auto gasnie gdy paliwa jest ok 10 litrów w baku. Aby powtórnie uruchomić silnik muszę sciągnąc przewody z pompy paliwowej, przekrecić kluczyk zeby pompa zassała paliwo. Nastepnie zakladam przewody na swoje miejsce i juz jest ok przez kilkanascie kilometrów. Jezeli zaleje tyle beznyzny aby pompa była zakryta chodzi OK. Rozebrałem pompę i przeczysciłem,...
witam mam problem z seicento, nie chce odpalić, kręci rozrusznik ale nie załącza pompy paliwa. postaram się dokładnie opisac problem i prosze o pilną pomoc zacznę od początku otóż moja siostra jechała na resztkach paliwa aż auto zgasło i nie chciało odpalić, kręcił rozrusznik i załączałą sie pompa, uznałem że zatarł się silniczek pompy i go wymieniłem,...
Witam od paru dni jestem posiadaczem takiego samochodu i mam problem z tym ze jak na gazie jade to czasami na 2 i 3 biegu nie ma jakby mocy. Daję gaz a on sie zbiera i zbiera i troszke go szarpie jak przełącze na benzyne to spoko jest ok. Co moze byc tego powodem??
Najpierw trzeba się podpiąć z normalnym programem. Jeśli nic z tego, to trzeba wziąć miernik i "na piechotę" posprawdzać czujniki razem z obwodami. MAP sensor nie musi być sprawny, czujnik temperatury może pokazywać -40 st, sonda może być uszkodzona. W starym aucie może być uszkodzone wszystko razem. Ciśnienie paliwa jest ważne w obie strony.
Najlepiej popatrzeć na ich parametry w komputerze. TPS sprawdzisz miernikiem, czy oporność równo rośnie/maleje bez jakiś nagłych skoków. MAP można pomierzyć napięcie jakie z niego wychodzi, i czy się zmienia razem ze zmianą podciśnienia. Ale jedno i drugie bez posiadania jakiegoś odniesienia to tyle o ile, bo i tak nie wiesz co komputer z tego widzi......
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
Ciśnienie paliwa jest w wielopunktowym wtrysku pośrednim wszędzie podobne. Przy 3 bar powinien chodzić. Nic nie powinno się przelewać.EVAP możesz odciąć i zaślepić.
. Co w takim silniku po 20 latach może powodować tak słabe osiągi? W 20 letnim aucie może być wszystko, mierzyłeś kompresję, bierze olej? ciśnienie paliwa itd? Jaki to ma niby przebieg?
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Witam, nie wiem czy ja mam tylko takie szczęście (znaczy moi klienci) bo mam w warsztacie teraz cztery seicento na wymianę pompy paliwa i zbiornika paliwa bo benzyna ma kolor kawy z mlekiem ,zbiornik rudy z zabarwieniem czarnym :D a pompy popiskują i od tej korozji i ciśnienie prawie bliskie zera :D , a seijasy uzyskiwały 30km/h :D , a co ciekawe koledzy...
To immo padało i padło całkiem. Ale i tak trzeba sprawdzić iskrę i ciśnienie paliwa .
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
Pompa pracuje, ale czy ciśnienie paliwa jest?
Jeśli masz możliwość podepnij pod komputer diagnostyczny , może coś odczytasz z parametrów na benzynie. Może być niskie ciśnienie paliwa z uwagi na zaniedbania poprzednika - jeździł z małą ilością benzyny i uszkodził pompę ale to tylko gdybanie - tak samo sonda lambda chociaż ona na zimnym silniku i tak nie jest brana pod uwagę więc z rana po odpaleniu...
Ciśnienie paliwa najprościej (bez manometru z trójnikiem) można sprawdzić ściągając wąż powrotu paliwa z korpusu monowtrysku, trzeba dać kawałek innego wężyka i butelkę, jak paliwo leci z powrotu, to ciśnienie jest ok
Ciśnienie paliwa jakie
Sonda nie ma nic do zapalania silnika, zmierz ciśnienie paliwa
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Hmm jeśli naciskam tą rurę od termostatu do chłodnicy robiąc ciśnienie w układzie i słyszę/widzę ze dochodzi te ciśnienie do zbiorniczka to nie znaczy ze termostat nie jest ciagle otwarty? Nie, to cały czas "otwarty" jest dolny wąż z chłodnicy.
Tak ma być, po przekręceniu kluczyka pompka uruchamia się na chwilę i wyłącza się (tworzy wstępnie ciśnienie w układzie), pracuje na stałe z chwilą kręcenia rozrusznikiem. Prawdopodobnie w pompce jest zły styk i tak naprawdę to jest do wymiany. Po wymontowaniu mogła działać przez chwilę, miałem takie same objawy w Citroenie.
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika
Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. To, że paliwo leci, nic nie mówi. Trzeba zmierzyć, jakie jest ciśnienie w układzie, bo osobiście stawiam na pompę lub regulator ciśnienia paliwa.
zmierz ciśnienie na cylindrach to będziesz wiedział więcej . albo poprostu wyjmij świece opal je nad gazem wkręć pozakładaj przewody i może odpali :)
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Słychać pompkę? Zmierz ciśnienie paliwa przy wtrysku. tzok ubiegłeś mnie ;)
a ciśnienie paliwa na listwie, może pompka się skończyła?
bezpiecznik ok, ciśnienie paliwa na listwie jest , kontrolka od immo gasnie,
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
Witam. Czy tojest SPI, czy już MPI ? Przyczyn może być kilka. 1. Zatkany filtr paliwa i brak wystarczającej ilości na wyższych obrotach. 2. Zbyt niskie ciśnienie paliwa spowodowane zacierającą się pompą paliwa ( dość częsty przypadek w tych samochodach, zwłaszcza kiedy się jeździ na głębokiej rezerwie :) . 3. Poległ regulator ciśnienia paliwa. 4. Jest...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ? falowanie tak jak by brał powietrze i pozniej wchodzi na wysokie obroty gdzie 4000 ale tylko to sie dzieje na benzynie . Dodano po 1 Nie jestem pewien ale seicento chyba gubiło ustawienia wyuczone jak się na dłuższy czas odłączyło akumulator - 20-30 minut. Niczego...
Czyli rozumiem ,że ten regulator reguluje ciśnienie paliwa które wytwarza pompka wyrzucając nadmiar paliwa ty czarnym wężykiem który z niego wychodzi. Mam pytanie czy ten wężyk po zmontowaniu czarnego kosz ma być włożony w otwór zaznaczony na żółto foto 52 ? i jeszcze jedno podczas demontażu pompy niepotrzebnie rozłączyłem harmonijkowy czarny wężyk...
Jak jest ciepły na postoju się wkręca pytam? Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy czy aby nie spada.
Skoro masz przyrządy to czemu nie zaczniesz z nich korzystać ? Lenistwo ? Może być czujnik wału, raz miałem tak w seicento że ciśnienie książkowe, nowa pompa paliwa a auto ciężko paliło jak postało, zimne, przyjechało z innego warsztatu. W końcu wsadziłem swoją pompę używkę i auto pali do tej pory od strzała !
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Jedyny miarodajny test to porównanie odczytu lambda z ECU (jest ok - 1.0) z odczytem z analizatora spalin na stacji diagnostycznej. Żadne inne pomiary nie dadzą potwierdzenia czy sonda działa prawidłowo (nie przekłamuje)....
Sprawdź ciśnienie paliwa ,pompa może pracować ale nie będzie podawać paliwa częsta usterka oraz odczyt usterek z sterownika silnika.
Jeżeli nie słychać popychaczy to są ok. A usterkę masz nadal w układzie paliwowym. Do wyczyszczenia wszystko od zbiornika, przez pompę po przewody. Zdejmij jeszcze raz filtr i zobacz czy nie zatkany. Wyjmij pompę i sprawdź. W zasadzie pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ciśnienie paliwa w momencie zgaśnięcia.
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Witam Pytanie jak w temacie, po nagrzaniu jak sie wciśnie pedał gazu to reaguje troszkę ospale. Ciśnienie w cylindrach dobre, świece nowe, ciśnienie paliwa ok. Co może być jeszcze nie tak?
Zaczął bym od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , mianowicie nalać wody do zraszacza odpalić auto po ciemku i pryskać na przewody WN , jeżeli iskry będą przeskakiwać , albo ułożyć przewody wysokiego napięcia poprawnie w plastiki lub wymienić na nowe , jeżeli nie będzie przebicia sprawdzić wszystkie świece jak wyglądają i czy iskra jest niebieska...
to jest MPI ? moim zdaniem pompa paliwa dokonała żywota a ciśnienie jakie podaje na wtryski? wywal pompe ze zbiornika ,możesz wymienić tylko samo serce, wymieniałeś filtr paliwa? jest z tyłu po prawej stronie , to że sika paliwo ale brak odpowiedniego ciśnienia, filtr i pompa taka kolejność sprawdzenie i wymiany
Czy to oznacza, iż uszkodzony jest sterownik IAW16FM.EC? Nie można tego wykluczyć, aczkolwiek warto byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa i wydajność pompy paliwa oraz ciągłość wiązki między ECU a wtryskiwaczem. Błąd sondy lambda jest następstwem niewłaściwego dawkowania paliwa przez układ wtryskowy.
Rano jak wstaje to jest problem trzeba tak cykać stacyjką, żeby ruszył, jakbym kręcił rozrusznikiem cały czas to nie odpali. Może masz problem z pompą paliwa, filtrem paliwa itp. problemy. Jak "zaciągnie" paliwa to potem pali i jeździ. Po dłuższym postoju jak pompa słaba i filtr brudny to zanim pompa "dobije" odpowiednie ciśnienie to tak jest. Po przekręceniu...
Przejechałem się dziś z miernikiem podpiętym do gniazdka zapalniczki i napięcie wydaje się w porządku. Mam pomiędzy 13,7 a 14 V w całym zakresie obrotów, niezależnie od włączonych świateł i dmuchawy. Alternator był wymieniany dwa lata temu na regenerowany, kupiony z pewnego źródła, więc raczej jest jeszcze dobry. Niemniej problem udało mi się chwilowo...
Ciśnienie paliwa jest ok 1 bara na wejściu do wtrysku? Jakie wskazania w programie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (MAP) przed odpaleniem i po? Tak samo strzela na gazie jak i na benzynie?
Witam .Mam fiata uno 899 jednopunktowy wtrysk rocznik 1999 i ten sam problem 2 i 3 świeca mocno okopcona .Zimą silnik po uruchomieniu szarpie do czasu aż się rozgrzeje, później jak jest już gorący , to pracuje dobrze.Często muszę czyścić 2 i 3 świecę bo są zalane.Problem ten bardzo nasila się zimą na krótkich trasach.Latem jest dobrze.Ten problem z...
Witam. Auto jak w temacie. Kupione dwa tygodnie temu za grosze z uszkodzonym silnikiem. Mechanik, który wymieniał uszczelkę pod głowicą założył ją odwrotnie przez co wałek rozrządu pozbawiony był smarowania i uległ zatarciu. Auto przejechało tak u mnie około 300 kilometrów, wcześniej podobno kilka miesięcy stał. Kupiłem używaną głowicę, oddałem do remontu....
Witam. Gdy samochód jest zimny - odpala za 1wszym razem, gdy troszkę się nim przejadę i zgasze silnik ponowne odpalenie to tragedia. Czasami odpali za 2gim razem czasami za 7. Byłem w ASO - egzaminer nie wykazał błędów, znajomy mechanik sprawdził ciśnienie w pompie paliwa - 0.9 bara(normalnie powinno być 1,5) ale pozatym przy odpalaniu nie ma iskkry...
seicento ciśnienie paliwa seicento seicento paliwa
bosch oznaczenia symboli krzywa grzewczy grzejnik medion czesci
kabel brake radio kabel brake radio
Sony TA-F110 - Czy ten wzmacniacz gra dobrze? Termistor NTC w przetwornicy Volt Polska 3000W