Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Na początek sprawdziłbym czujnik położenia wału.
Rozwiązałeś juz problem? Pytam bo akurat znam problem i ja go rozwiązałem skutecznie.
Komputer wykrył awarie wentylatora auto łapie temperaturę, a wiatrak się nie załącza. możliwe że spalony bezpiecznik albo gdzieś przewód nie łączy. Nie ma związku z niewłaściwą pracą silnika
Na lpg tak, na PB nie.
Zobacz na wskazania podciśnieniomierza, te fiatowskie (ale i stosowane w PSA) to jedna wielka lipa. Zakładam z opla po przekrosowaniu wtyczki.
Ja bym proponował zrobić tą mase ,jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś . Pozdrawiam ccsp
Pompa paliwa była zmieniana? MPI wymaga większego ciśnienia niż SPI. To by mogło tłumaczyć dławienie. Jak szybko brudzą się świece? Czy da się je wyczyścić i odpalić na tyle auto, by zweryfikować, że dławienie nie wynika z ich stanu? Może zalewa silnik z powodu sondy i jak trzeba później szybko ruszyć, to świece nie dają rady
Witam serdecznie. Mam problem z moim seicento... 1100 MPI 2004R. (benzyna) Po dodaniu gazu "dławi się" (jakby nabierał powietrza-po czym dostaje "kopa" i frunie jakby je wypuszczał). W niektórych sytuacjach zaczynała po takim "duszeniu" mrugać ikona silnika po czym gasł samochodzik...ale czasem wchodził w obroty i jechał dalej...Raz zdarzyło się że...
Zapomniałem napisać że wymieniłem ten regulator napięcia i wszystko działało. Kolejny problem mam niestety, odpala mi na zimnym od kopa, trzyma obroty, ale jak już chcę ruszyć to mi się dusi i gaśnie od razu na gazie. W sumie chyba wszystko okej bo wczoraj wracałem i jak z 5 minut pochodził to pewnie już się przełączył na gaz i nic się nie działo, ale...
Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
Na początek - jaki silnik i jaka instalacja LPG?
Na rozgrzanym silniku sprawdź kompresję
Witam oto mój problem moje auto to Seicento 1.1mpi 2002 170 000 km ma dosyć dziwny problem w takcie przyspieszania delikatnie przydusza się/dławi a następnie jedzie dobrze dzieje się tak podczas średnio gwałtownego przyspieszania najczęściej na 2 biegu w okolicach 40-45kmh (w trakcie owego przyspiszania) wymienione są świece (stare ładnie i prawidłowo...
Czy za wyjątkiem cieżkiego rozruchu występuje problem z mocą, szarpaniem czy falującymi obrotami? Nie, auto targa jak wściekłe na każdym biegu, nie dymi i naprawdę ma moc. Nie szarpie, nie kicha, nie dławi się i nie faluje.
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... Do bani z tymi jednopostowcami. Tylko smiecą na na forum.
Witam. Posiadam seicento 900 z instalacja gazową i problem polega na tym ze jak tylko przyjdzie mróz to auto za cholery nie może odpalić. Odpalam oczywiście na benzynie, rozrusznik kręci i słychać jak by próbował zapalić, czasami na chwile zapali ale odrazu gaśnie tak jakby się dławił, dodanie gazu nic nie daje a wręcz jest gorzej. Myślałem ze wina...
Wymieniłem dzisiaj termostat w seicento. Przed odpaleniem auta kontrolka wtrysku normalnie zgasła, po czym zapaliła się znowu i pali się cały czas. Auto się dławi i z rury wydechowej idzie gęsty biały dym. Mam przejechac pare km? Co mogłem zrobić nie tak? Z góry dzięki za pomoc.
Przepustnicy w tym aucie się nie czyści,a to ze go dławi to moze byc kwestia wysokiego napiecia,a do wentylatora dostaniesz sie od silnika za wyciszeniem
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Ja zrobiłem tak ,wymontowałem nagrzewnice odgiąłem blaszki pokrywy bocznej(tej z zaworem) wyciągnąłem z rurek nagrzewnicy "makaron" zamontowałem pokrywę zamontowałem nagrzewnice. Efekt nawet w najniższe temperatury po ustawieniu na szybę można sobie oparzyć rękę,grzeje lepiej niż nowy,jest tylko jedno ale,ta nagrzewnica ma poprostu zbyt małą powierzchnię...
Ciesze się,że się cieszysz ja jestem poważny.na dowcipy się nie piszę.Podobny to nie ten sam ja opisałem problem w seicento.Wesołość cie rozkojarza nie zaskoczyłeś faktów. Nie znajomość rzeczy maskujesz śmiechem.
Odwiedź stronkę seicento.pl
Witam W moim samochodzie tj. Fiat seicento 1.1 + LPG nie mam reakcji na gaz jak pali na benzynie, na gazie jeździ wspaniale bez żadnych szarpnięć czy tez cos innego. Jak przełęcze na paliwo to zaczyna się męka, przy nacisknieciu pedała gazu auto nie zbiera sie na obroty, cały czas sie dławi, chociaż mam wciskniety gaz do spodu. Nie wiem jaka moze być...
Wiem wiem, z czasem zamontuje się coś lepszego. Jak na razie jestem zadowolony, auto o wiele lepiej przyspiesza (nie dławi go mieszalnik). Na gazie zbiera się dokładnie tak samo jak na benzynie, nie ma absolutnie żadnej różnicy. Płynnie się przełącza, praktycznie niezauważalnie.. Zobaczymy ile będzie palił. Jak nie dużo to może zostawić tak jak jest...
Witam czy ktoś może mi pomóc seicento żony szarpie w czasie dodawania gazu strzela dławi się czasem w czasie zapalania na zimnym jakby nie zaskakuje na wszystkie gary nie pali na jeden po przegazowaniu zaskoczy stał u mechanika miesiąc nie podołał mu zabrałem go dałem do innego to samo, wymieniłem świece kable filtry powietrza , czujnik położenia wału...
zakladasz sterownik do innego auta i bedzesz wiedzial czy jest sprawny , np seicento . lub punto 1, 55km . tylko wczesniej odlacz centralke code oile taka jest . a co do wgrania nowego programu to serwis Fiat odpada . oficjalnie nie ma takiej mozliwosci
Miałem podobny problem w Seicento 1.1. W deszczowe dni jak wjechałem w kałużę myślałem że filtr zaciągnął wode i klapa. Jednak okazało się że to przewody WN od świec miały bardzo duże przebicie. Silnik chodził nie równo, kulał nie chciał wkręcać się na obroty. Spróbuj go odpalić w garażu ew. gdzieś po ciemku, otwórz maskę i rozpyl wodę nad przewodami...
Witam. Przejrzałem wszystkie podobne posty,ale nic nie pasuje za bardzo do tego co dzieje się w moim "autku".Od kilku dni NIGDY nie zapala za pierwszym razem,niezależnie od tego czy silnik jest zimny,czy rozgrzany.Po drugim przekręceniu kluczyka odpala i wszystko jest w jak najlepszym porządku.Nie gaśnie,nie dławi podczas przyspieszania,pracuje równomiernie...
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Proszę o wyjasnienie bo nie rozumiem troche, jak działa i jak zbudowany jest attuator. Jeśli bez napięcia(uszkodzona ścieżka od tranzystora sterującego atuatorem) silnik normalnie pracował to nasuwa mi się kilka pytań. 1. W stanie beznapięciowym attuator jest normalnie otwarty, czy normalnie zamknięty? Czy może atuator nigdy nie jest w pełni zamknięty...
Witam, Fiata Seicento 0.9 , 2000r. 80tys km ,PB , bez względu czy zimny czy ciepły, od razu wchodzi na wyższe obroty, różnie, nieraz tylko lekkie "rytmiczne" falowanie do 2tys, czasami ponad 3.5 tys, nie dławi się. Objawy początkowo występowały sporadycznie, pewnego dnia ciągle zaczął tak robić, to trochę przeczyściłem wtyczki, gniazda itp, było parę...
Seicento 2005r/ 1,1 benzyna z gazem lpg (MPI) Fiacik odpalał, jeździł. Pojawiła się drobna awaria. Mianowicie deska Fiacika przestała wskazywać szybkość, strzałka szybkościomierza przestała działać. Po nocy (następnego dnia rano)zszedłem na dół celem sprawdzenia tego szybkościomierza. Odpaliłem Fiacika, zgasiłem zabrałem się za rozebranie deski ze wskaźnikami....
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
witam mam SC r2002, 1108cm3, 40kW z gazem na początku dodam że jestem praktycznie zielony jesli chodzi o naprawe samochodu problem polega na odpalaniu auta z rana słychać że pompa paliwa pracuje, rozrusznik kręci, akumulator jest w pełni naładowany(ma jeden sezon). słychać jakby silnik chciał zaskoczyć ale nie zapala - cos strzela w rurze wydechowej...
Wszystkie rady przyjąłem i dzisiaj się tym zajmę, dzięki ;) będę informował na bieżąco na pewno! Dodano po 8 Napięcia na kostkach są. Zmierzyłem czujnik TPS oporność wynosi 1130. Czujnik płynu chłodzącego z kolei ma 3780 ohm. Na innym forum wyczytałem ze na zimnym ma mieć ok. 9750 ohm, co myślicie? A jeśli chodzi o ten przewód wystający z oczka masy,...
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
To jest SPI. już nie pamietam dokładnie tego kodu błędu. Napewno byłu napisane -Błąd Impulsu wtrysku. Jeszcze od jakiego czasu jest jakies zwarcie gdy włączymy lewey kierunek i naciścniemy hamulec to kierunek sie wyłącza. To tak dodatkowo ;) Dodano po 6 Nikt Nie pomoże?? Ten samochod to jest jedna wielka porażka wtrysk już był wymieniany 3 razy. 2 tyg...
Witam! Pacjent to Seicento MPI 1,1. Mam ciekawy objaw, nie wiem, gdzie szukać. Gdy silnik jest zimny, odpala elegancko, od pierwszego razu, chodzi równiutko, zarówno na benzynie jak i LPG. Niskie / wysokie obroty - wszystko idealnie. Gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Najmniej dokuczliwe są na benzynie - na wolnych obrotach jest delikatnie...
witam , mam problem ze swoim sejko . mianowicie tak jak w tytule ,jak odpale sejka i jest podpiety silniczek krokowy to niby chodzi ładnie , jak jest zimny to ładnie chodzi na ssaniu jak sie nagrzeje to obroty spadają na odpowiednią wartość i jest "cacy" problem pojawia się jak chce nim ruszyć albo chociaż wkręcić go na obroty ,poprostu sie nie da ,obroty...
Witam sprawa dotyczy seicenta 900 z 1999 roku. Samochód mojej dziewczyny, problem o tyle skomplikowany że auta nie mam przy sobie bo ona studiuje gdzie indziej i dostęp do samochodu mam tylko w sobotę więc chciałbym popytać żeby mniej więcej wiedzieć na następną sobotę jakieś propozycje co może być nie tak.. Sprawa jest następująca, skarżyła się że...
Chodzi o to, że gdy silnik jest zimny a przełączy się na gaz, bo jest ustawiony na temperaturę i na obroty, to zaczyna się dławić lub gaśnie. Czy reduktor od gazu jest zimny gdy gaśnie?
Witam szanownych forumowiczów,mam problem z moim seicento 900 ,podczas jazdy zapaliła się kontrolka wtrysku,auto zaczęlo się dławić ,przerywać na niskich obrotach,po przegazowaniu lub szybszej jazdy silnik pracuje w miarę normalnie ,ale po odpaleniu szarpie ,nie wchodzi na obroty,czuć nie spaloną benzynę no i nie chodzi chyba na wolnych obrotach na...
Mam to samo z Pandzie 1,0 Fire SPI ( bliźniacza konstrukcja) na wtrysku IAW 6F.SH. Od 2 lat się męczę z nierówną pracą silnika na jałowym (coś jakby wypadanie zapłonów) bardziej na benzynie na gazie niemal nie wyczuwalne, ale jest). Od kilku dni robi tak, że po odpaleniu na zimno, wchodzi na obroty tak do 1200 - 1300 rpm po kilkunastu sekundach schodzi...
Wiązka wymieniona na oryginalną, czujniki popodpinane, komputer nie pokazuje błędów ( jedynie kontrolka mil oraz zawór evap, którego nie podłączyłem ) Silnik na wolnych obrotach i po odaniu gazu chodzi jak szfajcarski zegarek :D Ale gdyby nie było problemu, nie pisał bym tutaj... Problemem jest taki że gdy jadę autem ma mało siły i tak jakby nie palił...
U mnie to wygląda odwrotnie. Dioda świeci tylko jak dotknie się do D1 lub D2, sztuczne obciążenie i T4 ani trochę się nie grzeje, ale za to T2 i T3 się grzeją. Nic nie reaguje na kręcenie trymerami. Bardzo proszę o pomoc bo sam sobie z tym nie poradzę. kolego sifjejo źle zmontowałeś układ, lustrzane odbicie zrobiłeś :/ działający mój nadajnik wygląda...
Witam, mam problem z świeżo kupionym Punto 1.1 z 1998r. Auto odpala i chodzi idealnie na zimnym silniku, ale po kilku minutach pracy przestaje sie wkręcać na obroty. Wolne obroty są ok, pracuje ładnie, ale na dodanie gazu reaguje duszeniem, nie daje w ogóle jechać. Silnik sprawdzony, czujniki: temperatury, map sensor, położenia wału, położenia przepustnicy,...
Dawidt23 ...Bardzo proszę o pomoc bo już mi ręce opadają i nie mam pojęcia co na to poradzić, czy jest to wina zasilania, anteny czy jeszcze czegokolwiek innego... Myślę ,że wymiana akumulatora nie powinna wpływać na te objawy. Rozumiem , że w czasie jazdy (czyli pracy silnika) nie możesz nic odebrać ? . A w czasie postoju (przy wyłączonym silniku)...
Mam ostatnio spore problemy z instalacją gazową LANDI LES98A w Fiacie Seicento900. Samochód pali dużo gazu, dławi się przy naciskaniu pedału gazu. Kilkakrotne wizyty u gazowników nic nie dały, więc sam kupiłem interfejs i podłączyłem do laptopa, aby spróbować wyregulować. Zauważyłem że wskazania sondy lambda na mierniku podłączonym bezpośrednio do niej...
[quote="sandamiano"]Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze...
Witam ma problem ze swoim seicento. Niedawno kupiłem auto i już mam pierwsze problemy. Na biegu jałowym obroty silnika przez jakiś czas są normalne (czyli 700 800) po czym zaczynają spadać, silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Gdy jadę na 2-gim biegu i obroty są małe (czyli do 1700) to silnik zaczyna się dławić i trzęsie mi całym samochodem. Otworzyłem...
Witam, Problem wtryskiwacza udało się rozwiązać w banalny sposób. Najprościej jest użyć rezystora rzędu 22 - 33 Ohm / 5W połączonego równolegle z zestykiem rozwiernym przekaźnika rozłączającego gaz. Inaczej mówiąc układ ma być taki +12V o----|Wtrysk 1pkt|----|R = 22 - 33Ohm|-----> ECU Oba wyprowadzenia rezystora R są podłączone do przekaźnika odcinającego...
Wybaczcie że tak długo nie pisałem, ale byłem na wycieczce za granicą :) Wracając do tematu i moich nowych odkryć, ale najpierw zdjęcia. Zdj 097 B. B/G. G. Na zdj 102 jest zwykły przekaźnik. 104 trochę mnie to dziwi ale przewody z instalacji gazowej są podpięte pod wiązkę do czujnika przewodów wysokiego napięcia albo tylko w wąż wchodzą. 105 bezpiecznik...
andrzejlisek napisał: Od początku, jak zacząłem jeździć samochodem (już prawie 8 lat), marzyłem o takiej funkcjonalności, że elektronika (z ręczną skrzynią biegów) czuwa, czy silnik pracuje i uruchamia go natychmiast po zatrzymaniu. Ja sam doświadczyłem, że jest to stresująca sytuacja, pierwszym odruchem przy "dławiącym się" silniku jest naciśnięcie...
(at)Bieda z nędzą Tłumiki były trzy 1) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... taki miał ojciec w malaczau 80 rocznik i kumpla siostra w malaczu przystosowanym dla niepełnosprawnych z którego demontowaliśmy osprzęt. 2) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk...
megane dławi xsara dławi dławi ruszaniu
silnik mercedes atego temperatura czujnik oleju vectra czujnik temperatura mostek
programatora ch341 symbole elektryczne
WAGO PFC200 odczyt danych z Siemens S7-1500 przez S7-Client lub Modbus TCP NE5532 – eliminacja szumu 50 Hz w przedwzmacniaczu audio, filtrowanie, ekranowanie