Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Na początek sprawdziłbym czujnik położenia wału.
Odłącz akumulator żeby zresetować sterownik. Podłącz wężyk i powinno pomóc
Rozwiązałeś juz problem? Pytam bo akurat znam problem i ja go rozwiązałem skutecznie.
Sonda i wentylator wymienione na nowe, Wentylator działa, a samochód dalej przerywa i dławi się. Dzisiaj zaobserwowałem że jak go zgaszę i odpalę to zachowuje się jak nowo narodzony. Nie przerywa i mam moc, jednak po około 50 metrach objawy powracają.
Odłączyłem akumulator na noc dla resetu, i o dziwo Seicento chodzi jak nowy.
Seicento 900 nie wchodzi na obroty. Wyrzuca błąd 00. Ciśnienie na cylindrach ok,tłumi nie zatkany czujnik na wale ok,podstawiałem cewki i nic z tego. Jak zimny to chodzi w całym zakresie obrotów a jak lekko złapie temp to zaczyna dławić się i nie wchodzi na obroty. podstawiałem też sterownik silnika i to samo. Ciśnienie paliwa 2,5bar.
Pompa paliwa była zmieniana? MPI wymaga większego ciśnienia niż SPI. To by mogło tłumaczyć dławienie. Jak szybko brudzą się świece? Czy da się je wyczyścić i odpalić na tyle auto, by zweryfikować, że dławienie nie wynika z ich stanu? Może zalewa silnik z powodu sondy i jak trzeba później szybko ruszyć, to świece nie dają rady
Ja bym proponował zrobić tą mase ,jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś . Pozdrawiam ccsp
Niestety zostaje komputer -koszt 50-80zł.
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Na początku jak kupiłem samochód był problem z pracą tylko na benzynie dusił się jak nie był rozgrzany. Ale wymieniłem sondę lambda i poprawiło się jeśli chodzi o benzyne ale pogorszyło się odpalanie (wcześniej mogłem odpalić na benzynie i zaraz na gaz przełączyć praktycznie i działał. lub jak jechałem na gazie wyłączyć na gazie a przed zapalaniem na...
Czy za wyjątkiem cieżkiego rozruchu występuje problem z mocą, szarpaniem czy falującymi obrotami? Nie, auto targa jak wściekłe na każdym biegu, nie dymi i naprawdę ma moc. Nie szarpie, nie kicha, nie dławi się i nie faluje.
Ja zrobiłem tak ,wymontowałem nagrzewnice odgiąłem blaszki pokrywy bocznej(tej z zaworem) wyciągnąłem z rurek nagrzewnicy "makaron" zamontowałem pokrywę zamontowałem nagrzewnice. Efekt nawet w najniższe temperatury po ustawieniu na szybę można sobie oparzyć rękę,grzeje lepiej niż nowy,jest tylko jedno ale,ta nagrzewnica ma poprostu zbyt małą powierzchnię...
Proszę o wyjasnienie bo nie rozumiem troche, jak działa i jak zbudowany jest attuator. Jeśli bez napięcia(uszkodzona ścieżka od tranzystora sterującego atuatorem) silnik normalnie pracował to nasuwa mi się kilka pytań. 1. W stanie beznapięciowym attuator jest normalnie otwarty, czy normalnie zamknięty? Czy może atuator nigdy nie jest w pełni zamknięty...
Przepustnicy w tym aucie się nie czyści,a to ze go dławi to moze byc kwestia wysokiego napiecia,a do wentylatora dostaniesz sie od silnika za wyciszeniem
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Wiem wiem, z czasem zamontuje się coś lepszego. Jak na razie jestem zadowolony, auto o wiele lepiej przyspiesza (nie dławi go mieszalnik). Na gazie zbiera się dokładnie tak samo jak na benzynie, nie ma absolutnie żadnej różnicy. Płynnie się przełącza, praktycznie niezauważalnie.. Zobaczymy ile będzie palił. Jak nie dużo to może zostawić tak jak jest...
Witam. Posiadam seicento 900 z instalacja gazową i problem polega na tym ze jak tylko przyjdzie mróz to auto za cholery nie może odpalić. Odpalam oczywiście na benzynie, rozrusznik kręci i słychać jak by próbował zapalić, czasami na chwile zapali ale odrazu gaśnie tak jakby się dławił, dodanie gazu nic nie daje a wręcz jest gorzej. Myślałem ze wina...
Wymieniłem dzisiaj termostat w seicento. Przed odpaleniem auta kontrolka wtrysku normalnie zgasła, po czym zapaliła się znowu i pali się cały czas. Auto się dławi i z rury wydechowej idzie gęsty biały dym. Mam przejechac pare km? Co mogłem zrobić nie tak? Z góry dzięki za pomoc.
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
Witam. Przejrzałem wszystkie podobne posty,ale nic nie pasuje za bardzo do tego co dzieje się w moim "autku".Od kilku dni NIGDY nie zapala za pierwszym razem,niezależnie od tego czy silnik jest zimny,czy rozgrzany.Po drugim przekręceniu kluczyka odpala i wszystko jest w jak najlepszym porządku.Nie gaśnie,nie dławi podczas przyspieszania,pracuje równomiernie...
witam mam SC r2002, 1108cm3, 40kW z gazem na początku dodam że jestem praktycznie zielony jesli chodzi o naprawe samochodu problem polega na odpalaniu auta z rana słychać że pompa paliwa pracuje, rozrusznik kręci, akumulator jest w pełni naładowany(ma jeden sezon). słychać jakby silnik chciał zaskoczyć ale nie zapala - cos strzela w rurze wydechowej...
Witam czy ktoś może mi pomóc seicento żony szarpie w czasie dodawania gazu strzela dławi się czasem w czasie zapalania na zimnym jakby nie zaskakuje na wszystkie gary nie pali na jeden po przegazowaniu zaskoczy stał u mechanika miesiąc nie podołał mu zabrałem go dałem do innego to samo, wymieniłem świece kable filtry powietrza , czujnik położenia wału...
Witam, Fiata Seicento 0.9 , 2000r. 80tys km ,PB , bez względu czy zimny czy ciepły, od razu wchodzi na wyższe obroty, różnie, nieraz tylko lekkie "rytmiczne" falowanie do 2tys, czasami ponad 3.5 tys, nie dławi się. Objawy początkowo występowały sporadycznie, pewnego dnia ciągle zaczął tak robić, to trochę przeczyściłem wtyczki, gniazda itp, było parę...
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
witam , mam problem ze swoim sejko . mianowicie tak jak w tytule ,jak odpale sejka i jest podpiety silniczek krokowy to niby chodzi ładnie , jak jest zimny to ładnie chodzi na ssaniu jak sie nagrzeje to obroty spadają na odpowiednią wartość i jest "cacy" problem pojawia się jak chce nim ruszyć albo chociaż wkręcić go na obroty ,poprostu sie nie da ,obroty...
Mam to samo z Pandzie 1,0 Fire SPI ( bliźniacza konstrukcja) na wtrysku IAW 6F.SH. Od 2 lat się męczę z nierówną pracą silnika na jałowym (coś jakby wypadanie zapłonów) bardziej na benzynie na gazie niemal nie wyczuwalne, ale jest). Od kilku dni robi tak, że po odpaleniu na zimno, wchodzi na obroty tak do 1200 - 1300 rpm po kilkunastu sekundach schodzi...
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Na początek odczyt błędów komputerem, żeby za wiele nie zgadywać.
Wypadanie zapłonów może powodować wiele rzeczy. Winny może być układ zapłonowy , układ paliwowy , układ dolotowy , mechaniczna kondycja silnika itd. itd... Więc nie mając żadnego doświadczenia w tym temacie? Być może trafisz dosyć szybko albo będziesz wymieniał części bez rezultatu. Jeśli się auto psuje to się je oddaje do warsztatu. Po to one są ....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... Do bani z tymi jednopostowcami. Tylko smiecą na na forum.
Ciesze się,że się cieszysz ja jestem poważny.na dowcipy się nie piszę.Podobny to nie ten sam ja opisałem problem w seicento.Wesołość cie rozkojarza nie zaskoczyłeś faktów. Nie znajomość rzeczy maskujesz śmiechem.
Odwiedź stronkę seicento.pl
Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
zakladasz sterownik do innego auta i bedzesz wiedzial czy jest sprawny , np seicento . lub punto 1, 55km . tylko wczesniej odlacz centralke code oile taka jest . a co do wgrania nowego programu to serwis Fiat odpada . oficjalnie nie ma takiej mozliwosci
Zapomniałem napisać że wymieniłem ten regulator napięcia i wszystko działało. Kolejny problem mam niestety, odpala mi na zimnym od kopa, trzyma obroty, ale jak już chcę ruszyć to mi się dusi i gaśnie od razu na gazie. W sumie chyba wszystko okej bo wczoraj wracałem i jak z 5 minut pochodził to pewnie już się przełączył na gaz i nic się nie działo, ale...
Miałem podobny problem w Seicento 1.1. W deszczowe dni jak wjechałem w kałużę myślałem że filtr zaciągnął wode i klapa. Jednak okazało się że to przewody WN od świec miały bardzo duże przebicie. Silnik chodził nie równo, kulał nie chciał wkręcać się na obroty. Spróbuj go odpalić w garażu ew. gdzieś po ciemku, otwórz maskę i rozpyl wodę nad przewodami...
Chodzi o to, że gdy silnik jest zimny a przełączy się na gaz, bo jest ustawiony na temperaturę i na obroty, to zaczyna się dławić lub gaśnie. Czy reduktor od gazu jest zimny gdy gaśnie?
Witam szanownych forumowiczów,mam problem z moim seicento 900 ,podczas jazdy zapaliła się kontrolka wtrysku,auto zaczęlo się dławić ,przerywać na niskich obrotach,po przegazowaniu lub szybszej jazdy silnik pracuje w miarę normalnie ,ale po odpaleniu szarpie ,nie wchodzi na obroty,czuć nie spaloną benzynę no i nie chodzi chyba na wolnych obrotach na...
Witam sprawa dotyczy seicenta 900 z 1999 roku. Samochód mojej dziewczyny, problem o tyle skomplikowany że auta nie mam przy sobie bo ona studiuje gdzie indziej i dostęp do samochodu mam tylko w sobotę więc chciałbym popytać żeby mniej więcej wiedzieć na następną sobotę jakieś propozycje co może być nie tak.. Sprawa jest następująca, skarżyła się że...
Witam W moim samochodzie tj. Fiat seicento 1.1 + LPG nie mam reakcji na gaz jak pali na benzynie, na gazie jeździ wspaniale bez żadnych szarpnięć czy tez cos innego. Jak przełęcze na paliwo to zaczyna się męka, przy nacisknieciu pedała gazu auto nie zbiera sie na obroty, cały czas sie dławi, chociaż mam wciskniety gaz do spodu. Nie wiem jaka moze być...
Witam ma problem ze swoim seicento. Niedawno kupiłem auto i już mam pierwsze problemy. Na biegu jałowym obroty silnika przez jakiś czas są normalne (czyli 700 800) po czym zaczynają spadać, silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Gdy jadę na 2-gim biegu i obroty są małe (czyli do 1700) to silnik zaczyna się dławić i trzęsie mi całym samochodem. Otworzyłem...
Witam! Pacjent to Seicento MPI 1,1. Mam ciekawy objaw, nie wiem, gdzie szukać. Gdy silnik jest zimny, odpala elegancko, od pierwszego razu, chodzi równiutko, zarówno na benzynie jak i LPG. Niskie / wysokie obroty - wszystko idealnie. Gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Najmniej dokuczliwe są na benzynie - na wolnych obrotach jest delikatnie...
Seicento 2005r/ 1,1 benzyna z gazem lpg (MPI) Fiacik odpalał, jeździł. Pojawiła się drobna awaria. Mianowicie deska Fiacika przestała wskazywać szybkość, strzałka szybkościomierza przestała działać. Po nocy (następnego dnia rano)zszedłem na dół celem sprawdzenia tego szybkościomierza. Odpaliłem Fiacika, zgasiłem zabrałem się za rozebranie deski ze wskaźnikami....
To jest SPI. już nie pamietam dokładnie tego kodu błędu. Napewno byłu napisane -Błąd Impulsu wtrysku. Jeszcze od jakiego czasu jest jakies zwarcie gdy włączymy lewey kierunek i naciścniemy hamulec to kierunek sie wyłącza. To tak dodatkowo ;) Dodano po 6 Nikt Nie pomoże?? Ten samochod to jest jedna wielka porażka wtrysk już był wymieniany 3 razy. 2 tyg...
[quote="sandamiano"]Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze...
Wszystkie rady przyjąłem i dzisiaj się tym zajmę, dzięki ;) będę informował na bieżąco na pewno! Dodano po 8 Napięcia na kostkach są. Zmierzyłem czujnik TPS oporność wynosi 1130. Czujnik płynu chłodzącego z kolei ma 3780 ohm. Na innym forum wyczytałem ze na zimnym ma mieć ok. 9750 ohm, co myślicie? A jeśli chodzi o ten przewód wystający z oczka masy,...
Wybaczcie że tak długo nie pisałem, ale byłem na wycieczce za granicą :) Wracając do tematu i moich nowych odkryć, ale najpierw zdjęcia. Zdj 097 B. B/G. G. Na zdj 102 jest zwykły przekaźnik. 104 trochę mnie to dziwi ale przewody z instalacji gazowej są podpięte pod wiązkę do czujnika przewodów wysokiego napięcia albo tylko w wąż wchodzą. 105 bezpiecznik...
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
megane dławi dławi ruszaniu xsara dławi
zaprogramowany flash przetwornica kontrola cewka wahacze volvo
łucznik synchronizacja chwytaka philips hr7958
Lokalizacja włącznika w telewizorze Panasonic 2014 Kolor obudowy łożyska w pralce Electrolux - co oznacza?