Witam serdecznie. Mam problem z moim seicento... 1100 MPI 2004R. (benzyna) Po dodaniu gazu "dławi się" (jakby nabierał powietrza-po czym dostaje "kopa" i frunie jakby je wypuszczał). W niektórych sytuacjach zaczynała po takim "duszeniu" mrugać ikona silnika po czym gasł samochodzik...ale czasem wchodził w obroty i jechał dalej...Raz zdarzyło się że...
zakladasz sterownik do innego auta i bedzesz wiedzial czy jest sprawny , np seicento . lub punto 1, 55km . tylko wczesniej odlacz centralke code oile taka jest . a co do wgrania nowego programu to serwis Fiat odpada . oficjalnie nie ma takiej mozliwosci
Podepnij pod FES-a i prześledź temperaturę silnika jaką pokazuje na ekranie czy nie odbiega w znaczący sposób od tej jaka powinna być. Co do spalania możesz skontrolować działanie termostatu czy duży obieg jest zamknięty na zimnym silniku. To powinieneś wiedzieć jak zrobić (chłodnica do ponad 80 stopni powinna być zimna w całości). Nie masz wskaźnika...
Witam! Pacjent to Seicento MPI 1,1. Mam ciekawy objaw, nie wiem, gdzie szukać. Gdy silnik jest zimny, odpala elegancko, od pierwszego razu, chodzi równiutko, zarówno na benzynie jak i LPG. Niskie / wysokie obroty - wszystko idealnie. Gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Najmniej dokuczliwe są na benzynie - na wolnych obrotach jest delikatnie...
Czujnik masz pod pokrywą od wtrysku, idą do niego czarny i fioletowy przewód z lewej strony, jak spojrzysz od przodu auta.
Na początek sprawdziłbym czujnik położenia wału.
Od kiedy czujnik temp NIE ma związku z pracą silnika?
Na rozgrzanym silniku sprawdź kompresję
Na początek - jaki silnik i jaka instalacja LPG?
Seicento 900 nie wchodzi na obroty. Wyrzuca błąd 00. Ciśnienie na cylindrach ok,tłumi nie zatkany czujnik na wale ok,podstawiałem cewki i nic z tego. Jak zimny to chodzi w całym zakresie obrotów a jak lekko złapie temp to zaczyna dławić się i nie wchodzi na obroty. podstawiałem też sterownik silnika i to samo. Ciśnienie paliwa 2,5bar.
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Przepustnicy w tym aucie się nie czyści,a to ze go dławi to moze byc kwestia wysokiego napiecia,a do wentylatora dostaniesz sie od silnika za wyciszeniem
Pompa paliwa była zmieniana? MPI wymaga większego ciśnienia niż SPI. To by mogło tłumaczyć dławienie. Jak szybko brudzą się świece? Czy da się je wyczyścić i odpalić na tyle auto, by zweryfikować, że dławienie nie wynika z ich stanu? Może zalewa silnik z powodu sondy i jak trzeba później szybko ruszyć, to świece nie dają rady
mam taki probelm z seicento 900 jakies 2tyg poszedl mi kabel masowy od silnika moze nie ma to znaczenia ale wczoraj podczas jazdy auto zaczelo sie dziwnie zachowywac dziwnie zaczal pracowac silnik zaczal sie dlawic,mocy brakowalo,szarpalo podczas puszczania sprzegla przy ruszaniu i co jakis czas cos strzelalo,tyrkotalo.moze to byc docisk???
Chodzi o to, że gdy silnik jest zimny a przełączy się na gaz, bo jest ustawiony na temperaturę i na obroty, to zaczyna się dławić lub gaśnie. Czy reduktor od gazu jest zimny gdy gaśnie?
Ciesze się,że się cieszysz ja jestem poważny.na dowcipy się nie piszę.Podobny to nie ten sam ja opisałem problem w seicento.Wesołość cie rozkojarza nie zaskoczyłeś faktów. Nie znajomość rzeczy maskujesz śmiechem.
Witam szanownych forumowiczów,mam problem z moim seicento 900 ,podczas jazdy zapaliła się kontrolka wtrysku,auto zaczęlo się dławić ,przerywać na niskich obrotach,po przegazowaniu lub szybszej jazdy silnik pracuje w miarę normalnie ,ale po odpaleniu szarpie ,nie wchodzi na obroty,czuć nie spaloną benzynę no i nie chodzi chyba na wolnych obrotach na...
Mam problem z Seicento (2004r wtrysk 1100cm3). Zaświeciła się lamka kontrolna uk. sterowania.Samochód zaczął dusić się na wolnych obrotach i nie zapala bez "gazu" na zimno. Komputer pokazał zepsuty silnik przepustnicy, ale po wymianie na drugi było to samo. Mechanik stwierdził iż będzie to coś z uk. elektrycznym ale potrzebny jest schemat. Tymczasem...
Witam ma problem ze swoim seicento. Niedawno kupiłem auto i już mam pierwsze problemy. Na biegu jałowym obroty silnika przez jakiś czas są normalne (czyli 700 800) po czym zaczynają spadać, silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Gdy jadę na 2-gim biegu i obroty są małe (czyli do 1700) to silnik zaczyna się dławić i trzęsie mi całym samochodem. Otworzyłem...
cześć, jak miałem problem z termostatem to po prostu nie było nadmuchu ciepłego powietrza - powietrze było takie letniutkie i silnik był cały czas niedogrzany. Zalewanie świec jest spowodowane tym, że świece odpowiednio szybko nie osiągają temperatury samooczyszczania. Założyłem cieplejsze świece i kolejna zima => zero problemów. Samochód odpala bez...
Witam. Przejrzałem wszystkie podobne posty,ale nic nie pasuje za bardzo do tego co dzieje się w moim "autku".Od kilku dni NIGDY nie zapala za pierwszym razem,niezależnie od tego czy silnik jest zimny,czy rozgrzany.Po drugim przekręceniu kluczyka odpala i wszystko jest w jak najlepszym porządku.Nie gaśnie,nie dławi podczas przyspieszania,pracuje równomiernie...
Proszę o wyjasnienie bo nie rozumiem troche, jak działa i jak zbudowany jest attuator. Jeśli bez napięcia(uszkodzona ścieżka od tranzystora sterującego atuatorem) silnik normalnie pracował to nasuwa mi się kilka pytań. 1. W stanie beznapięciowym attuator jest normalnie otwarty, czy normalnie zamknięty? Czy może atuator nigdy nie jest w pełni zamknięty...
Miałem podobny problem w Seicento 1.1. W deszczowe dni jak wjechałem w kałużę myślałem że filtr zaciągnął wode i klapa. Jednak okazało się że to przewody WN od świec miały bardzo duże przebicie. Silnik chodził nie równo, kulał nie chciał wkręcać się na obroty. Spróbuj go odpalić w garażu ew. gdzieś po ciemku, otwórz maskę i rozpyl wodę nad przewodami...
Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana? To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał...
witam mam SC r2002, 1108cm3, 40kW z gazem na początku dodam że jestem praktycznie zielony jesli chodzi o naprawe samochodu problem polega na odpalaniu auta z rana słychać że pompa paliwa pracuje, rozrusznik kręci, akumulator jest w pełni naładowany(ma jeden sezon). słychać jakby silnik chciał zaskoczyć ale nie zapala - cos strzela w rurze wydechowej...
To jest SPI. już nie pamietam dokładnie tego kodu błędu. Napewno byłu napisane -Błąd Impulsu wtrysku. Jeszcze od jakiego czasu jest jakies zwarcie gdy włączymy lewey kierunek i naciścniemy hamulec to kierunek sie wyłącza. To tak dodatkowo ;) Dodano po 6 Nikt Nie pomoże?? Ten samochod to jest jedna wielka porażka wtrysk już był wymieniany 3 razy. 2 tyg...
Seicento 2005r/ 1,1 benzyna z gazem lpg (MPI) Fiacik odpalał, jeździł. Pojawiła się drobna awaria. Mianowicie deska Fiacika przestała wskazywać szybkość, strzałka szybkościomierza przestała działać. Po nocy (następnego dnia rano)zszedłem na dół celem sprawdzenia tego szybkościomierza. Odpaliłem Fiacika, zgasiłem zabrałem się za rozebranie deski ze wskaźnikami....
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
witam , mam problem ze swoim sejko . mianowicie tak jak w tytule ,jak odpale sejka i jest podpiety silniczek krokowy to niby chodzi ładnie , jak jest zimny to ładnie chodzi na ssaniu jak sie nagrzeje to obroty spadają na odpowiednią wartość i jest "cacy" problem pojawia się jak chce nim ruszyć albo chociaż wkręcić go na obroty ,poprostu sie nie da ,obroty...
Mam to samo z Pandzie 1,0 Fire SPI ( bliźniacza konstrukcja) na wtrysku IAW 6F.SH. Od 2 lat się męczę z nierówną pracą silnika na jałowym (coś jakby wypadanie zapłonów) bardziej na benzynie na gazie niemal nie wyczuwalne, ale jest). Od kilku dni robi tak, że po odpaleniu na zimno, wchodzi na obroty tak do 1200 - 1300 rpm po kilkunastu sekundach schodzi...
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
(at)Bieda z nędzą Tłumiki były trzy 1) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... taki miał ojciec w malaczau 80 rocznik i kumpla siostra w malaczu przystosowanym dla niepełnosprawnych z którego demontowaliśmy osprzęt. 2) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk...
Witam, mam problem z świeżo kupionym Punto 1.1 z 1998r. Auto odpala i chodzi idealnie na zimnym silniku, ale po kilku minutach pracy przestaje sie wkręcać na obroty. Wolne obroty są ok, pracuje ładnie, ale na dodanie gazu reaguje duszeniem, nie daje w ogóle jechać. Silnik sprawdzony, czujniki: temperatury, map sensor, położenia wału, położenia przepustnicy,...
dławienie silnika seicento dławienie silnika dławienie silnika mondeo
zmiana skrzynia passat sprawozdania automatyka kalkulator godzin praca
pompa obiegowa elektroniczna protokół rezystancji izolacji
Reset BMS w hulajnodze RIDER po wymianie akumulatora LG No Frost - Kod błędu F5 E, zamrażarka nie mrozi