Hej Pompy co prawda nie wyciągałem ale przeczyściła się grawitacyjnie. Ciekło grubo bo strzelił nowy cylinderek z tyłu. Przód już ok, hamuje i nie grzeje się, ale tył w ogóle. Koła mają tylko nieznaczny opór. Ręczny działa. Natomiast tylne koła w ogóle nie biorą, kręcą się do końca. Masz jakiś pomysł? Z góry dzięki.
Hamulce do rozbiórki i weryfikacji.
To bardzo możliwe.. wymienię szczęki i napisze czy się poprawiło;) dzięki za podpowiedz :)
w Jakiej kolejności należy odpowietrzać hamulce w seicento ?
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Skoro cylinderki przeciekają to nadają się do wymiany i nie ma co dywagować czy trzeba czy nie. Wymień cylinderki i szczęki bo to że wydają się ok na oko nie znaczy że nie są nasiąknięte płynem, wymyj bębny , odpowietrz hamulce i po kłopocie.
Objawy sa takie ze, hamulec hamuje w miare gdy sie go wcisnie energicznie, ale jest odrazu pisk opon i auto leci w poslizg. Czasami zahamuja wszystkie kola czasami jedno, roznie jest! Ale nagorsze jest to jak np sie dojezdza do swiatel i zacznie sie hamowac jakies 50m przed swiatlami zeby sie zatrzymac, wciskam hamulec powoli powoli a jest coraz nizszy...
A gdzie to słychać? Z prawej, z lewej, w środku? Dziwaczny dźwięk Może tarcza/hamulce? Np łożysko koła siada, i na skręconych luz powoduje darcie tarczy o klocki/blaszkę
Jakie masz opony? Podmień koła .
Tylko że w cinquecento są chyba nieco inne hamulce niż w seicento i dlatego do sc nie pasują. Mówił mi to gość który kupił właśnie nowe felgi od uno do sc i mówił że nie pasowały bo obcierały o zacisk hamulcowy. Można dodać 5mm dystans od poloneza ale nie polecam takich zabaw.
Wąż od serwa (serwo to wspomaganie hamulców, pompy) co mają hamulce do duszenia się auta i odcinania paliwa?
Ciężko coś ustalić, być może hamulce trzymają, być może to normalny objaw.
Może zamiast gokarta, to Seicento 1.1 Sporting. Podkręcisz limiter na 8000 obrotów, wymienisz głowicę na 1.2 i z górki do 170 km/h leci. W pakiecie masz hamulce, które do 80 km/h nawet hamują.
Akumulator zimą wyciągałem i naładowałem wstawiłem to raczej z samą wymianą hamulców też sobie poradze. Co należy zrobić po ściągnięciu starych tarcz a przed założeniem nowych? Może się nie znam ale czy po naciśnięciu na hamulec tylko przód wtedy działa? Tył też hamuje, ale znacznie słabiej niż przód. Tylne hamulce muszą byś słabsze od przednich.
Witam, chcę zrobić buggy i pomysł jest taki: Przód samochodu Seicento Sporting z silnikiem 1.1 będzie stanowił tył pojazdu. Wiem, że będę musiał usztywnić koła i prawdopodobnie przyspawam drążki kierownicze na sztywno, żeby z tyłu koła mieć prosto, no i rodzą się problemy, a mianowicie: Jeśli silnik będę miał za plecami, to jak poradzić sobie z biegami?...
seicento jest ok- najlepszy silnik to 1,1 - lpg znosi rewelacyjnie. za tą kwotę można już przebierać. przyjrzyj się też matizowi- jest lepszy bo .... ma 5 drzwi ;) największą wadą ich jest ... znalezienie egz w dobrym stanie. oba lubi rdza. ale można znaleść. do pozostałych wad: seicento: zapiekające się hamulce tylnej osi, wady elektryki (skorodowane...
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
dwa lata, układu hamulcowego się niczym nie płucze, spuszcza się stary płyn, zalewa nowym klasy DOT4, odpowietrza hamulce i gotowe. Tylko że; trzeba odkręcić 4 małe śrubki - odpowietrzniki, przy każdym kole jest jeden, przez nie właśnie spuszcza się płyn i odpowietrza hamulce i te śrubki bywają wredne i łatwo się ukręcają, co dla amatora mechanika...
co ty gadasz ze w fiacie jest wygodniej niz matize przeciez matiz ma 5 drzwi a seicento to jezdzaca trumna wymaiary jak maluch lub trabant Seicento: dł. 3337 szer. 1508 wys. 1420; Matiz: dł. 3495 szer. 1495 wys. 1485 No fkatycznie Matiz przy seicento to limuzyna... A porównaj sobei fotele - w matizie to jest raczej grzęda niż fotel ale niestety większy...
Rozumiem naprawa technologią "ja ze szwagrem" ?
Przyczyną słabego hamowania mogą być też niewłaściwe klocki. Miałem kiedyś samochód w którym hamulce były potocznie mówiąc żyleta. Po ich zużyciu założyłem nowe, niestety hamulce już nie były takie mocne.
Może zadam głupie pytanie. Ale jak hamujesz? Samym hamulcem? czy wciskasz sprzęgło + hamulec?
2. Zeznania mi sie kojarzą z brakiem połączenia zespołu tylnej szyby z masą (plus być może to samo w innych miejscach) Popularne w starych samochodach, a zwłaszcza jak były klepane u kowala. Wymieniał tylną szybę, bo lubi wymieniać ?
Witam, Od razu zaznaczam, ze kiepsko znam się na samochodach (praktycznie w ogole). Problem objawia się następująco - grzeje sie silnik. Po kilku kilometrach juz włącza się wentylator z silnika. Zimą nie było problemu, ale wystarczy ze jest temp. pow 10 st.C i już wentylator chodzi co 1 - 2 minuty. Przy jeździe autostradą (czy tez poza miastem pow....
Jak wykonać układ lub podłączenie aby przy zaciągniętym hamulcu recznym w Seicento 900 coś pikało lub brzęczało ???
A w dowodzie rejestracyjnym pozycje O1, i O2? One są odpowiedzialne za przyczepki (z hamulcem i bez hamulca).
Problem polega na tym, że hamulce możesz łatwo sprawdzić. Auto na podnośnik w warsztacie i widzisz gdzie płyn wyciekł. Natomiast samo sprawdzenie silnika może kilka stów kosztować.
Okej sprawdze ale mam jeszcze pytanie. Bo jeszcze jest ta górna listwa led stopu oryginalnie i ją też odpiąć ? I robić te czynności na otwartej klapie bagażnika czy zamykać przy wciskaniu hamulca?
Byłem tym zaskoczony, że to prawie te same auta. Delikatna kosmetyka i kilka innych drobnych rozwiązań spowodowało wydobycie nowej nazwy. Auto z 2000r i przewoziło wszytko co się mieściło w środku. Od materiałów budowlanych po złom. Mimo lat zero awarii. Normalna wymiana hamulce , sprzęgło. Paka zdrowa od spodu mimo wieku. Udany model . Może ciasny...
Podoba mi się sprawa jeżdżenia samochodem niepozornym kryjącym coś pod maską. Stawiam na Seicento, bo go już posiadam. W sumie zdecydowałem się na silnik z Una Turbo 1.4 -- przekładka idzie wraz ze skrzynią – jest firma, co skraca półosie za około 400zl wiec zawieszenie, hamulce praktycznie 80% auta będzie wzięte z Uniaka. Bardziej interesowałoby...
Witam! Od wczoraj jestem posiadaczem Cinquecento 700; dostałem je od mamy która z niego nie korzystała. Autko trochę się sypie, jest poooooooootwornie ślamazarne (z tych 28km, to z 30 uciekło :D). Myślałem o swap'ie motoru: wybór padł na Punto 1.4 GT Turbo. Moje pytanie jest proste. Wejdzie? Z góry dzięki. Co do tych drobiazgów: zawieszenie z przodu...
Odczytaj błędy programem IAW SCAN2 może skasujesz. Wymiana sondy pewnie nie pomoże skoro masz uszkodzoną pamięć RAM i ROM więc pewnie nie robi korekty pod kątem wskazań sondy. Kontrolka wtrysku zgaszona jak jedziesz? Z tego co wiem uszkodzenie pamięci sterownika objawia się ciągłą pracą pompy paliwa kiedy kluczyk przekręcisz a nie odpalisz auta, kiedy...
Nie nie stały się zbędne. Zawsze należy się liczyć z awarią tego układu. A po tym hamulce muszą działa normalnie, w układzie z ABS prawie normalnie. Bo korektory są tylko na stałe. Tak jak pisałem #3. Małe auta też mają na stałe choćby Seicento tylko wersja z ABS ma inne nastawy. Ale zawsze są.
Witam, kol Błażej poruszył temat przeglądu i ewentualnych z tym komplikacji, samochód ma określoną minimalną siłę hamowania i różnicę sił hamowania na poszczególnych kołach, jeżeli te warości są zachowane to nie ma przeszkód aby ten pojazd nie przeszedł badania technicznego , jak dobrze pamiętam to abarth robił tarczowe hamulce do 126, jest pytanie...
Sam już nie wiem z jednej strony tico jest proste w montażu i tanie a z drugiej corsa ma znacznie więcej mocy ale jest droga i trudniejszy montaż (a raczej znalezienie silnika z całym kompletnym osprzętem). Muszę zastanowić się i dowidzieć się na szrocie ile by za takie coś chcieli. I jeszcze pytanko bo tylne wahacze są z malucha więc musiał bym je...
Cztery lata temu kupiłem dla córki kolegi Punto 2 z 2006 za 600zł. Na przetargu od Straży Miejskiej. Miało to nalatane 320tyś dziś ma 380. I działa. W tam tym roku dla koleżanki kupiłem za 4800 seja z 2004 z ABS, klima, szybami w elektryce, centralny, alarm, radio. Miało co prawda 180tys na blacie, ale blacharsko dobre. Hamulce wymagały poprawek. Czasem...
Filtry czyste, hamulce zostały oczyszczone niedawno. Układ wydechowy drożny. Przewody paliwowe ok, parkuje w garazu i nigdy zadnych sladow nie bylo. A z tym laniem paliwa to calkiem mozliwe, bo mam wrazenie ze troche strzela wydech na wolnych obrotach i minimalnie spaliny smierdza benzyna
Taką przeróbkę trzeba zacząć od HAMULCÓW co z tego, że autko pojedzie 150? ale spowalniacze montowane seryjnie tego niezatrzymają! Następnie zmienić amortyzatory i sprężyny !!! cięższy silnik postawi przód w pionie !!! przód też należy obniżyc i utwardzić bo na ostrym zakręcie rynienka dachowa dotknie asfaltu. Po tych zmianach proponuje silnik z Stayera...
Panowie Układ chłodzenia do przeglądu. Co powinien sprawdzić i w jakiej kolejności. Od pewnego czasu grzeje mi się Seicento. Ponieważ auto mało jeździ miałem problem z hamulcami. Myślałem że problem jest ze względu na nie. Niestety hamulce doprowadziłem do stanu używania. Pierwsza jazda próbna i problem z układem chłodzenia wrócił. Wentylator spalony,...
Ja miałem dwa secenta. Pierwsze 98r. 900cm, 85tys. przez 2 lata użytkowania ( 8 letnie auto) padł akumulator, tulejki w rozruszniku ( 8 zł) wymieniałem linkę sprzęgła oraz robiłem hamulce tył. Bardzo dobrze wspominam te autko. Mało awarii, oprócz urwanej linki nigdy mnie nie zawiódł. Drugie to sc 1.1 przerobione z vana ( jeździło 4,5 roku w coca coli...
Ten układ nie ma osobnego bezpiecznika.
A może by tak sprawdzić uprzednio drożność gumowego wężyka.
Witam. Co może być przyczyną że moje Seicento 900 ma kłopot by osiągnąć 90 km/h z gazem w podłodze na prostej a na krótkich odcinkach ciężko 60-70 km/h osiągnąć. Jest tak i na benzynie i na gazie. Hamulce nie trzymają - koła się lekko obracają. Świece czy nowe czy stare jest to samo. UPG też raczej OK. Silnik pracuje w miarę równo. Czytałem o zapchanym...
ok pozdrawiam
Nie mylicie kontrolki wtrysku(tzw marchewki) z kontrolką awarii układu hamulcowego/ kontroli hamulca ręcznego.I to chyba o nią się rozchodzi? Zapewne masz mało płynu w zbiorniczku z płynem hamulcowym. Możliwy wyciek płynu - awaria układu więc skontroluj dokładnie.Inna sprawa zapalania się kontrolki to zwarcie w wyłączniku lub w instalacji od czujnika...
natomiast ABS powinien być auto jest z 2002 roku lub słabe wyczucie samochodu od 2002 roku? Czy to znaczy, że kolega jeździ tym Seicento od 2002 r i nagle zaczął się ślizgać czy od 2002 dobrze wyczuwał VW a problem powstał po przesiadce na Fiata? Aha opony były wymienione w zeszłym roku latem, więc wątpie żeby były zjechane. Ale jeżeli hamulce blokują...
Witam serdecznie. 2 tygodnie temu zakupiłem Fiata seicento rocznik 98, 900tka. Kupiłem je za 2400 zł. Mechanicznie było w stanie średnim. Wymieniłem w nim 3 poduchy, przewody hamulcowe, dwa przednie koła, odboje na przód, filtr oleju, osłony amortyzatorów. Wydałem na to prawie 900 zł z robocizną. Maksimum moje to było 1000 zł wkładu by doprowadzić do...
Polecam silnik TDI o pojemności 1,9 litra to już tak naprawdę kultowa jednostka napędowa, w wielu kręgach jak i przeze mnie uważana za "nie do zajechania" Wujek w swojej borze ma taki i jak wieść głosi tak i u niego ponad 300 tysięcy przejechane i poza olejem nic nie robione. A4 z 1.9TDI da się kupić sporo taniej jak się po szuka okazji, niedawno znajomemu...
Z powyższych odpowiedzi, najbardziej trafiają do mnie: 1-spróbuję odpowietrzyć inaczej przewody tylne, co najmniej wypompować cały płyn z każdego przewodu (chociaż pedał jest twardy, dopiero opada po uruchomieniu auta); 2- może trochę przesadziłem, żądając "rycia" na żużlu od opon tylnych, robią one ślady sporo mniejsze niż przednie, na asfalcie - śladów...
Czy koleżanka trzymała mocno hamulec podczas próby rozruchu? Jeden z wielu scenariuszy: - poszła linka sprzęgła; - rozrusznik nie wytrzymał i się spalił próby rozruchu (z wciśniętym hamulcem) Reasumując - próby uruchomienia spowodowały dodatkowe straty i koszta naprawy wzrosną. Ale bez zajrzenia pod maskę trudno potwierdzić/obalić moją diagnozę. Równie...
Ostatnio sprzedawałem auto i właśnie byłem pytany czy mam rachunki za wymianę części, które pisałem w ogłoszeniu że były wymienione w ostatnim czasie (a było tego trochę i to nietanie rzeczy - wydech, hamulce, sprzęgło) więc mimo wszystko warto mieć papiery na takie naprawy. Może rzeczywiście zbytnia przesada i zasypywanie klienta toną kwitów z serwisu...
Przebieg to 130 000 km. Olej wymieniam systematycznie co 6-7 tys. km. Z tym że no nie leje chyba oleju zbyt dobrego raczej z dolnej półki;/ mianowicie: Mineralny Orlen Lubro Gas 15W/40 API SG. Chciałem kiedyś zmienić olej na półsyntetyk ale mi powiedzieli że niezłego zamieszania mogę sobie narobić bo ten półsyntetyk może wszystkie syfy wypukać. Ogólnie...
Witam. Dziwi mnie jedna rzecz. Wielka burza o to że kolega sobie nie radzi z hamulcami. Inna burza że to hamulce i tylko robimy fachowo. A tu bach taki kloc. Stare bebechy do auta bo taniej. Jeżeli zepsute to albo robimy na poważnie albo nie tykamy się i niech stoi aż kasy nazbiera. Co do diagnostów i ich zaleceń to przerabiałem typa co uparł się że...
bo jak ktoś nie ma głowy do jeżdżenia to niech sobie kupi taczke na żelaznym kółku. mój Golf I 79r 1.5D co rok wymiana filtrów, a rozrząd jak przyjdzie pora, żadnych napraw, Golf III tak samo, tylko elementy eksploatacyjne i nic poza tym. tylko lać paliwo, którego spala tyle ile kot napłakał i jeździć. to co napisałem nt napraw to się tyczy jakiś ludzi...
P0704 - czujnik pedału sprzęgła P1555 - czujnik pedału hamulca P0235 - czujnik podciśnienia w kolektorze
W takim razie na luzie spróbuje dokręcić na maksa . Jutro jeszcze pokrywe silnika ściągnę i sprawdzę luzy i uszczelniacze bo może też bym to sam zrobił jak już mam dostęp do wału żeby pokręcić. ps.To moje 1 seicento i już wiem ze nie ostatnie strasznie fajne autko . Bardzo fajne i bardzo podatne na modyfikacje. Wystarczy wrzucić lepszy zawias, hamulce,...
Co do tzok to normalnie gdy zbliżam się załóżmy do świateł(lub innego) wrzucam luz puszczam pedał gazu to obroty spadają no minimalnych czy jak to się tam nazywa. Chodziło mi o dalszą część (abstrahując od techniki jazdy - nigdy nie wrzucamy na luz gdy samochód jedzie, jeśli zawczasu widzi się miejsce w którym trzeba się zatrzymać zawsze lepiej i bezpieczniej...
Spala ci 8,7 l/100km . Przyczyną może być cokolwiek, zamarzniety reczny hamulec , usterka silnika, styl jazdy.
Kolega artii najwyraźniej nie doczytał... AUTO ODPALA ZAWSZE, nieistotne: na benzynie, na gazie, czy zimne czy ciepłe. Odpala, za pierwszym razem! Z tym rozrządem to niegłupie, bo w sumie był wymieniany (razem ze świecami i przewodami WN), 3 dni było OK a po 3 dniach od wymiany się zwaliło... Od tego chyba trzeba będzie zacząć. Ja też jestem zdania,...
Witam .Załóż bęben odpowietrz cylinderki ,jak będziesz miał już pedał hamulca twardy sprawdź czy dalej się obciera?
Witam! W moim seicento 900 mam problem z lewym kierunkowskazem. Kiedy wciskam pedał hamulca kierunkowskaz przestaje migać a kiedy puszczam miga znowu. poza tym kiedy wciskam hamulec zaczyna świecić się dioda na przycisku halogena. Proszę pomóżcie znaleźć przyczynę. Z góry wielkie dzięki.
Jeśli będziesz poruszał się po mieście to po co Ci jakieś specjalne osiągi?? Rozejrzyj się jeszcze w małych autach typu Nissan Micra, Mazda 121 względnie 323, Mitsubishi Colt też nie jest zły-silnik jak najbardziej wytrzymały (1,3) autko ładne i zgrabne i również dynamiczne, Daihatsu Charade można się temu przyjrzeć 1.0 diesel. Fiat Seicento 1.1 nie...
Mało który komputer pokładowy obsługuje diagnostykę, natomiast praktycznie każdy sterownik silnika ma złącze diagnostyczne i istnieje do niego jakieś oprogramowanie diagnostyczne, choć rzeczywiście nie zawsze jest tak łatwo jak w starych VW. W starszych autach często dostępna jest podstawowa diagnostyka przez kody błyskowe (np. w Oplach). Interfejs...
Problem z absem w Seicento z 2010 r. Przy delikatnym wciśnięciu pedału hamulca załącza się abs, auto diagnozowane w serwisie Fiata, stwierdzili ze do wymiany tylne łożysko, lampka abs sie nie świeciz błędów brak, nowe łożysko, problem pozostał. Wcześniej wymieniana pompa abs, czujniki i przednie łożyska. Już brak pomysłów, ktoś może miał podobny problem?
No tak mój błąd polegał na tym że kilka postów temu, zapomniałem o tym żeby nigdy więcej nie pisać tutaj na forum jakie auto się chce kupić, szczególnie właśnie jeśli to jest coś od VAG-a. Mam wrażenie że większość działa w ten sposób, wybudowałem się chce sobie kupić psa - podobają mi się owczarki niemieckie a ktoś proponuje kup sobie Yorka, mnie je,...
Wiem, że z tego się wyrasta i jestem tego naprawdę w pełni świadomy. To mój pierwszy samochód, był kiedyś ojca, kupiony w salonie 100 lat temu, potem dziadka, potem natura go pod blokiem zadomowiła i teraz mam go ja. Tak naprawdę chcę od niego chyba więcej niż może. Zależy mi tylko na tym by się go w miarę stabilnie prowadziło. Nie wiem czy jest to...
witam wszystkich.mam problem z fiat seicento 900 po przekreceniu kluczyka swieca sie kontrolki z ladowania, oleju i recznego hamulca rozrusznik kreci ale nie pokazuje wtrysku,pompa paliwa sie nie odzywa i nie slychac pracy zadnych przekaznikow prosze o pomoc pozdrawiam
czyli należy zainstalować serwo pod pedał sprzęgła np: od seicento i podłączyć pod ten sam przewód co fabryczne serwo hamulca? ktoś poleci od czego serwo założyć ?
Witam posiadam seicento po wypadku i mam problem ze światłami z tyłu, jak nacisnę pedał hamulca palą się kierunkowskazy. Po włączeniu ogrzewania szyby palą się wszystkie żarówki na tylne. Moje seicento było uderzone lekko w bok i instalacja nie była uszkodzona ale do malowania rozebrałem lampy i nie mogę dojść do ładu z tymi lampami.pomocy
Witam Od dwóch dni walczę z fiatem 126p. Mam już dosyć. Po wymianie wahaczy tył byłem byłem zmuszony do wymiany przewodów hamulcowych od trójnika przez elastyczne do cylinderków. Cylinderki również nowe, podeszły z seicento. Przed rozpięciem układu zablokowałem pedał hamulca, żeby płn nie uciekł. Poskładałem wszystko, odpowietrzyłem grawitacyjnie, ale...
Witam; Mam problem z kolegi Fiatem Seicento 2004 rok 1100 . Przepala sie bezpiecznik 10A od swiatel stopu i predkosciomerz przestaje dzialac w tym samym czasie. Bezpiecznik przepala sie po kilku minutach jazdy. Nie na znaczenia czy hamulec jest uzywany podczas jazdy czy nie. Jakies sugestie? Dzieki z gory.[/b]
Ja w swoim peugeocie mam taką: http://img.bazarek.pl/169382/16984/42560... Ale też są i takie: http://img31.olx.pl/images_tablicapl/662... Ja ustawiam na Auto, temp lekko poniżej 21 i ładnie dmucha chłodnym. Jak w nagrzanym aucie włączysz klimę, będzie mocno...
Witam, mam problem ze światłami w seicento. Objawy są dość dziwne gdyż po wciśnięciu hamulca działa tylko trzeci stop, a ponadto (przy wciśnieciu hamulca): * na wyłączonych światłach mijania/postojowych świeci się trzeci stop i lewe światło mijania * na włączonych światłach mijania/postojowych świeci się trzeci stop i prawe światło mijania ... spotkał...
1. Silnik jednofazowy + falownik to nieporozumienie w jakimkolwiek zastosowaniu. Jeśli masz już taki silnik to możesz go wykorzystać. Zainstalowałbym jednak jakieś koło zamachowe, które zapewni zgromadzenie energii, która będą pochłaniały hamulce. W teorii możliwe, ale żeby rozpędzić koło zamachowe i nadać mu taką energię jaką rozpraszają hamulce w...
jezeli odepniesz kostke z czujnika plynu wyeliminujesz problem niskiego poziomu plynu. jezeli kontrolka bedzie dalej migala wtedy problem lezy po stronie instalacji elektrycznej. Dodano po 3 a kabalek do czujnika hamulca recznego prawdopodobnie biegnie lewa strona samochodu w progu i na wysokosci siedzenia odbija w kierunku hamulca. oczywiscie mowimy...
Po przejechaniu 2 km przy wysprzeglaniu na luzie,obroty spadaja [nie zawsze] i auto gasnie.Dodam ze po przegazowaniu na biegu jalowym,obroty spadaja czesto do zera i silnik gasnie,lub do 300 i powracaja do 900 silnik chodzi,pozatym auto pedzi jak rakieta.Wymienilem czujnik temp.silnika oczyscilem silniczek krokowy,i dalej ten sam problem.Dodam jeszcze...
W tym kole co szumi może nie odbijać hamulec do końca. Sprawdź prowadnice zacisku i dotknij koła po jeździe czy jest gorące bardziej niż inne.
A od kiedy moi mili przegub zewnętrzny(jak i wewnętrzny) należy do elementów zawieszenia-przecież to jest element układu napędowego i nie ma wpływu na stuki w zawieszeniu. Jeśli jest zużyty to będzie się odzywał wpierw na skręcie, a w skrajnych przypadkach przy jeździe na wprost(trekot, a nie stuk). Teraz dla fanów ocynku-po tylu latach w cieniasie...
Seicento 900 98r 230tyś km benzyna/gaz Samochód na 3, 4 i 5 biegu zaczyna przerywać i wali w gaźnik Stało się to można powiedzieć z dnia na dzień Na luzie w obroty wchodzi Na jedynce też może wejść na pełne obroty Na dwójce czasami wchodzi na obroty ale bywało że już na tym biegu zaczynał przerywać Na trójce powiedzmy tylko równo chodzi do 3-4tyś obrotów...
Witam mam problem z powyższym autem. Gdy jadę po dziurach słychać stuki tak jakby od strony kierowcy z przodu. Zrobiłem mały test na progu zwalniającym gdy jadę na biegu i daje dużo gazu to stuku nie ma przy przejeżdżaniu, lecz gdy rozpędzę auto i przed progiem wrzucę na luz lub wcisnę sprzęgło to stuka z tej lewej strony kierowcy tak jakby silnik był...
Mam znajomego co ma skode fabie 1.3 MPI i pali mu coś koło 8 przy dynamicznej jeździe ale samochód jest ze 200kg lżejszy... Jako posiadacz fabii, chciałbym bardzo zobaczyć ten model 1.3MPI lżejszy o 200 kg od Punto czy też Golfa I/II/III (bo chyba nie chodzi o IV/V/VI). Napisz dokładniej o co ci konkretnie chodziło. Az zadzwonilem do znajomego zeby...
Dzień dobry, Dziś próbowałem odpalić auto ale po przekręceniu stacyjki zaczął szaleć przekaźnik od zapłonu chyba - ten czerwony pod maską z prawej strony. Sprawdzałem na innym i jest to samo. Do tego wszystkie kontrolki mrugają, auto oczywiście nie odpala. Odłączyłem centralny i alarm. To samo. Wyciągnąłem też cały licznik i przekręciłem stacyjkę bez...
To jest SPI. już nie pamietam dokładnie tego kodu błędu. Napewno byłu napisane -Błąd Impulsu wtrysku. Jeszcze od jakiego czasu jest jakies zwarcie gdy włączymy lewey kierunek i naciścniemy hamulec to kierunek sie wyłącza. To tak dodatkowo ;) Dodano po 6 Nikt Nie pomoże?? Ten samochod to jest jedna wielka porażka wtrysk już był wymieniany 3 razy. 2 tyg...
Myślę że są dobrze ustawione ponieważ jak działają to wyciera ok od jednego końca szyby do drugiego. Masz źle zestawiony mechanizm od wycieraczek. Zdejmij pióra i wykorbienie na silniczku, włącz i wyłącz silniczek, niech hamulec go zatrzyma we właściwej pozycji. Później załóż wykorbienie na silnik w odpowiedniej pozycji i na końcu pióra.
Dzień dobry, Tym razem zwracam się z prośbą o opinię w sprawie wymiany płynu hamulcowego w samochodzie z ABSem. Mam Punto II FL z ABS i samochód ma 6 lat. Na podstawie dokumentacji przekazanej przez poprzedniego właściciela oceniam, że nigdy nie wymieniono w nim płynu hamulcowego. Trochę się boję tej wymiany w warsztacie bo kiedyś w Seicento wymienili...
Fiat Punto (1996r., 1,0 cmm, benzyna, ekonomiczny i w miarę wygodny, nieprzewidywalny ale do zaakceptowania, bezkolizyjny silnik w razie zerwania paska!, nieźle zabezpieczone nadwozie jak na Fiata, pali olej - 1l/1000 km od nowości ale nie przejmować się - norma w Fiatach) Nie było takiego silnika w Punto, książkowa norma to 0,3l/1000km, moje Punto...
obrazki się nie ładują czujnik przy komputerze to MAP sensor czyli czujnik podciśnienia kolektora ssącego, bez niego też silnik zapali, choć będzie trochę nierówno pracował w Cieniasie czujnik wstrząsowy jest pod deską rozdzielczą centralnie na środku, w seju możliwe że też, ale nie koniecznie, tak czy inaczej "czek" czyli "marchewka" musi się zaświecać...
Witam. Dziś zauważyłem, że w moim seicento 900 brakuje świateł stop (tych dolnych) - światło ledowe na szybie działa. Brakuje też światła przeciwmgielnego. Miernik na stykach przy tylnej lampie wskazuje wartość 0v. Bezpieczniki są sprawne. Mógły ktoś podpowiedzieć co jeszcze sprawdzić i gdzie znajdują się jakieś wtyczki od tych świateł - być może coś...
poduszka skrzynia cała ? sprawdz poruszaj silnikiem mocno zobacz czy lata . 2. lub hamulec w podłoge wbijasz 1 i puszczas na sprzegło tkz. strzelasz impulsowo a druga osoba patrzy co sie dzieje , czy cały silnik ze skrzynia nie lata
No dobra że pomogło w związku z kierunkami, ale pozostał problem świateł... A mianowicie zauważyłem że się nie palą. Gdy się naciśnie hamulec to stop się pali lecz świateł tylnych nie ma. Co może być tego przyczyną? Dodam że po naprawie było wszystko dobrze;p
Cudów nima.Postaw samochód na luzie.Zaciąg ręczny hamulec. Zewrzyj kluczem dwie śruby M8 wychodzące z wyłącznika elektromagnetycznego, powinien zagadać mimo niesprawnej stacyjki.Jeśli nie zadziała to czeka cię wyjęcie rozrusznika i jego naprawa na warsztacie.
Za akumulatorem są dodatkowe bezpieczniki dla układów montowanych jako opcja. Może tam jest utrudniony przepływ prądu itp? "Mądra" instrukcja podaje że jeśli zapala się razem kontrolka ABS i hamulca ręcznego to usterka występuje w układzie EBD. Masz wersję sporting więc troszkę wyposażenia ponad standard posiadasz w aucie Można zdiagnozować te układy...
Jeszczio raz - ty mienia pasłuszaj szto ja tiebia skażu. Są trzy ślizgi 1. Impuls około 1/12 obwodu 2.Stały plus około 11/12 obwodu 3.Hamulec około 1/24 obwodu. Na wtyczce ma być 1. 12 V stale po stacyjce 2. impuls 12 V z włącznika wycierczek 3. masa Już prościej nie można.
Witam. Mam problem z Fiatem Seicento, tj. z hamulcami. Jeżdżę im 8 lat super. Zawsze hamował, zaczął nie równomiernie, tj. koła przednie nie równo a dziś po wymianie klocków i tarcz, wymianie szczęk, odpowietrzeniu, blokuje mi na początku tylne prawe koło. Odpowietrzałem go ze 3 razy i dalej jest problem. Czy ktoś widzi co jest nie tak? Hamulec - pedał...
Witam serdecznie, Posiadam Fiata Seicento Sporting 1.1 . W listopadzie ubiegłego roku miałem zderzenie czołowe. Po naprawie samochodu pojawiał się problem tego typu: w trakcie hamowania włączony lewy kierunkowskaz przestawał migać. Od zeszłego tygodnia kierunkowskazy w aucie działają jak się im podoba (raz tak raz nie), problem dotyczy również świateł...
seicento hamulce pedał hamulce magnum hamulce zawieszenie seicento seicento
laptop wyłączać chwila rozdzielenie sygnału internetowego bezpiecznik klatka schodowy
Renault Espace III 2.2 DT - Świece żarowe nie grzeją po wymianie BSI BIOS AWARD: Długi sygnał i dwa krótkie - błąd karty graficznej