Wystarczy zwykły KKL do obu aut. http://iaw-scan2.tzok.eu/ Tu jest program do diagnostyki fiata autorstwa naszego kolegi moderatora tzok.
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
http://obrazki.elektroda.net/53_12441964... W kostce tyle kabli bo są cztery głośniki. Każdy po 2 przewody.
ja w fiacie seicento ciągnolem kabel od sprzęgła wysoko tak mniej więcej na nadkolem idą dwa czarne kable przez plastikową osłone do silnika wchodzą, to ja w tej osłonie dziurke robiłem i pusciłem kabel;) jest jeszcze zaślepka ale z tego akurat nie korzystałem;)
naciag paska za luzny to typowe dla seicento naciagnij i po klopocie
Sprawdź czy nie jest zapieczona oś na której jest zamontowane ramię.Jest to nagminna usterka w "fiatowatych". Wypnij wtyczkę silniczka (samego silniczka) i podepnij tam napięcie,ale jak masz silniczek złozony-zębatka przekładni ślimakowej ma być założona. Sprawdź czy wałek ramienia wykonuje wahadłowe ruchy. Często ulega też uszkodzeniu przekaźnik znajdujący...
http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
Witam, Wiem że w wielu miejscach temat był już przerabiany, są dostępne instrukcje jak to zamontować, jednakże prosiłbym o pomoc ponieważ chyba jednak z różnych lat produkcji samochody miały różne instalacje elektryczne, albo ja nie umiem tego samemu rozgryźć - chodzi o jeden kabel podający impulsy do obrotomierza, Fiat Seicento 1100 MPI z 2004 roku....
w takim razie do których cylindrów jest pierwsza cewka od góry?
Z tym się nie zgodzę, to jest czujnik indukcyjny, a czy ma wtyczkę 2 czy 3 pinową zależy tylko od ekranowanego (lub nie) kabla sygnałowego
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Zacznij od świec i kabli. Wygląda jakby cylinder nie palił.
Remote moze byc bardzo cienki kabelek, i podlaczasz go do radia na wyjsciu remote, najczesciej niebieski kabel.
Tak, rozwarcie czujnika temperatury silnika mogło być przyczyną nadmiernego spalania.
A nie wiesz może gdzie w seicento znajduje się wejście pod kabel do kompa? Pod maska czy w środku?
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Nie wiem , może Dr. allegro coś pomoże. Kiedyś w malczanach, i takich, jak te twoje zakażenie robiło się to od podstaw samemu- kabel, końcówki, przekazniki- i do przodu.
Sprawdz sobie kompresje na cylindrach.
Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
Zasilana jest ze stacyjki a dodatkowy kabel idzie do przekaźnika priorytetowego który w momencie odpalania odłącza większość odbiorników (dmuchawa, światła, wycieraczki).
Auto seicento. Kabel jest oryginalny, jednak jak się zaczęły te trzaski to przebadałem kabel i zobaczyłem dwa zgniecenia od strony radia, więc obciąłem i zarobiłem wtyczkę. Myślałem, że te zgniecenia są przyczyną, jednak dalej szumi. Trudno z czymś wiązać te trzaski, bo w niedzielę jeździłem i było ok, a w poniedziałek już zaczęło trzeszczeć.
czarne kable to żadna tragedia, wystarczy obskrobać nożykiem tapecianym aż będzie błyszczące i polutować tragedia to francuskie kable które w środku robią się zielone aż całkowicie zamieniają się w zielony proszek i już nic z tym się zrobić nie da, trzeba ciąć tak daleko aż dojdzie się do zdrowego kabla
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
Witam.Poszukuje schematu włącznika świateł awaryjnych do fiata seicento kolory kabli biały,fioletowo biały,zielony,niebieski,biało niebieski,czarno niebieski,czarno czerwony
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Witam, Proszę o pomoc z wyjęciem kabli ze złącza sondy lambda we fiacie seicento. Chodzi mi o to jak wyjąć kable ze złącza, które wygląda tak: https://ibb.co/h7a6Q9
Coś czuję, że jak było spawane z odpiętą masą z zespołu napędowego (przy wymianie sprzęgła) to ubiło sterownik. Cdif bez problemu gada z iaw16, tylko nie pamiętam na którym sofcie, ale bez znaczenia bo kabel do fiata nie leci przez multiplekser
zazwyczaj montażyści tego typu "zabezpieczeń" przecinają orginalne przewody przy stacyjce pod osłoną kolumny kierownicy (bo tam najłatwiej) i tam bym szukał w pierwszej kolejności, na 90% tam będzie więc wtedy to pół godziny roboty połączyć kable kolorami tak jak były orginalnie i wywalić to immo
Jeżeli masz błąd poduszki to z jakiegoś powodu i kasowanie tu nic nie da ,pomijając fakt że tym kablem masz marne szanse żeby nie powiedzieć żadne to zrobić.Poza tym przedmówca ma sporo racji.
Witam, jako iż robi się coraz cieplej, małymi krokami przymierzam się do podłączenia mojego zestawu subwoofer + wzmacniacz. Pomógłby ktoś może w wyborze kabli, jakie mają mieć grubości itp.? Jak to wszystko podłączyć, żeby nie było żadnych zagłuszeń i którędy przeprowadzić kable przez Seicento? Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/1544002900_...
Na czujniku wstecznego masz plus po stacyjce.
Seicento ma tylko zasilanie stałe.P
Najpierw sprawdż pracę wentylatora poza okablowaniem instalacji samochodu czy pracuje.W moim przypadku skorodowały końcówki kabla w kostce zasilającej wentylator tuż przy silniku wentylatora.
w sc obrotomierza nie podpina sie bezposrednio pod cewki WN! Skorzystaj z opisu http://seicento.autokacik.pl/manuale/obr... . Mozesz miec problem z wtyczka do obrotomierza - wykonalem ja z kawalka laminatu o grubosci 1.5mm z powycinanymi czterema polami stykowymi i do nich podlutowane kabelki
jaki kabel moge przeciąć w seicento 899 z LPG zeby zrobic zabezpieczenie przed złodziejem....nie mam schematu a ktozs to moze robił,wiez prosze o konkretne namiary gdzie ów kabel moge znalesc...
Nie tu problem . Tablica jak i jej oświetlenie w zderzaku. Nie ma przelotki z kablami.
Czy jak podjadę do Pana (znajomego), który ma tester uniwersalny to da radę odczytać sejaka? Jeżeli masz kabel, masz komputer lub laptopa to sam odczytasz. Instalujesz jeden ze wskazanych programów, podłączasz kabel do komputera i masz wszystko...
Jak nie świeci po włączeniu zapłonu to jest uszkodzony lub nie podlaczyłeś kabli.
Popraw kabel na cewce rozrusznika
Bezpiecznik na ogól jest na kablu za radiem
Zaraz idę po miernik. Jakie wartości powinny mieć sprawne kable?
Znalazłem kabel. :) Trzeba było odkręcić osłonę słupka i odciągnąć dywan. Dziękuję sandamiano za pomoc.
A czy Ty w ogóle czytałeś co to jest za kabel? Między tym kablem a laptopem ma być INTERFEJS!!!
Witam. Wczoraj szwagier odpalał od mojego seicento na kable swoje uno po tym zdarzenie włączył mi sie jakiś system fns widzę to po przekręceniu kluczyka na panelu i samochód zachowuje sie jakby akumulator był rozładowany. Pytanie brzmi jak to wyłączyć aby można było uruchomić silnik?
w punto to samo tylko w okolicy sprzegla
Witam Mam taki problemik z tym alarmem otoz mam zamiar podlaczyc go do Seicento 1.1 , wszystko wiem gdzie podlaczyc mam tylko problem z podlaczeniem jednego kabelka oznaczony numerem 5 na schemacie przedstawia ze powinien byc jakis przekaznik ale nie bardzo wiem co i jak :( i gdzie go podlaczyc prosze o jakakolwiek pomoc
Pomyłka z kablami. Działa do dzis
Witam, chciałbym kupić nowe radio do mojego seicento, ale nie wiem do czego jest ten kabel. Powie ktoś? https://obrazki.elektroda.pl/2658276300_... I czy radio PIONEER MVH-S100UB będzie działać
Pełny zestaw. Kupione nowe nowe świece, kable i cewki.
Witam serdecznie. Pozostało sprawdzić okablowanie. Jak nie będzie łączył przewód czujnik-sterownik to wyjdzie -40 stopni. W sterowniku to pin 31. Przy okazji sprawdź kable sterujące cewką. w sterowniku to 1 i 19. Pozdrawiam.
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
O sterowniki oraz kabel pytałem już w #11
Przepalił się kabel od masy przy rozruszniku
Jestem prawie pewny, że wina leży w przetarciu/uszkodzeniu, przewodu idącego do elektrozaworu w butli. Sprawdzisz to montując gniazdo bezpiecznikowe na kablu do elektrozaworu butli (nie pomyl z kablem od poziomu gazu) i wsadzeniu weń bezpiecznika 5A lub 7,5A. Jeśli palił się będzie bezpiecznik a nie ścieżki sterownika to znaczy, że kanał/podnośnik i...
Wygląda to na uszkodzenie cewki które po latach eksploatacji niestety pękają takie mamy warunki. I jeśli jest faktycznie zimno i wilgotno to wtedy ma przebicie a po osiągnięciu temperatury wraca do sprawności . Cewki, komplet kabli + świece to niewielki koszt więc zdało by się wymienić.
No wlasnie pytanko jak w temacie, jak tego dokonac bo znalazlem 2 przejscia, jedno w poblizu kolumny kierownicy, drugie gdzies pod akumulatorem i tu pojawia sie problem: probowalem przeciagnac kabel zaczynajac od srodka pod kolumna kierownicy to jest tam taka mata ktora zaslania, nie wiem czy mam ja odginac na sile... czy to nie jest na stale przyklejone?...
W Sportingu jest elektryczna regulacja a przeróbka bezproblemowa bo lampy takie same. Schemat, graty do przeróbki(siłowniki, przełącznik i trochę kabla) i do roboty.
Winny był czujnik położenia wału. Chłodnica wyleciała z mocowań i po prostu przetarła kabel przy tym czujniku.
Trzeba sprawdzić czy to na pewno kable zasilające i potem pociągnąć kable do głośników .
Przy lewej nodze kierowcy jest złączka kabli - tam szukaj przyczyny.
odkrec pokrywke glosnika i tam znajdziesz drugie konce kabelkow, we wszystkich sc kolory sa identyczne
a ten kabel polutowałeś? masz ten kabel to odczytaj jaki jest błąd
Napewno dobrze sprawdziłeś stacyjkę jakie masz napięcia na kablach od stacyjki?
Tam są styki na rancie klapy, czy idą kable w przelotce gumowej ?
i to była jedyna złączka jaką mieli, więc wziąłem. W takim razie jaką szybkozłączkę muszę zakupić? Możesz zastosować coś takiego, tego typu "na kabel", zakładasz, zaciskasz i gotowe http://www.speckable.pl/produkt/5398/Szy...
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową , Jak może strzelać w gaźnik jak tam jest monowtrysk. W jakim stanie są świece zapłonowe, kable WN.
Na 100% źle podłączone kable do kostek w lampach.
To nie kosztuje tak dużo. Nie pamiętam już dokładnie ale kupowałem kiedyś i na pewno kosztowało ponizej 200zł. Może policzyli Ci stacyjkę razem z blokadą kierownicy?
Jeśli instalacja jest poprawnie założona, a nie ruszysz pozostałych kabli to auto będzie jeździło normalnie.
Czy radio lub wiatraczki (nie wiem jak to się fachowo nazywa) zżerają prąd nawet jak się ich nie włącza? W bagażniku nie posiadam światełka. Jedyne co mam włączone podczas jazdy to obowiązkowe oświetlenie i w razie potrzeby wycieraczki. Obecnie na postoju jest odłączany kabel od akumulatora.
Witam. Sprawdź kabel masowy na prawym nadkolu.
Kondensator wystarczy
A nie ma w tym cudzie przekaźnika odciążającego X ? Spróbuj z kablami i dopalaczem aku
Kable nie są jednego koloru więc nie panikuj. Na spokojnie wszystko się da. Jakiś przekaźnik powinien się załączać po przekręceniu stacyjki. Sprawdź jeszcze raz bo może kabel nie ma przejścia.
Na początek odszukaj co to za kabel i usuń usterkę.
Puszka pod kierownicą, idź po kablu od pętli na stacyjce.
Rozebrałem sterownik BRC, przelutowałem podejrzane luty, wsadziłem sterownik na pół godziny do zamrażarki. Nic to nie dało. Błędu póki co nie wywaliło, ale w dalszym ciągu szarpie na zimnym LPG. Chyba koncepcja uszkodzonego sterownika upadła. Pomysłów na tą chwilę brak. Cewka... Może błąd p0202 nie ma nic wspólnego z szarpaniem na LPG...? Może trzeba...
Sprawdzić nie znaczy wymienić .WN to kable świece cewki.
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
W tym problem,ze pod zaślepka nie ma żadnych kabli
Siemanko. Problem rozwiązany, dzięki marcin za podpowiedź. Powód błachy, wystarczyło tylko przeczyścić okablowanie i jedną cewke która była zaśniedziała. Pewnie mechanik co mi robił uszczelke pod głowicą zabrudził olejem kable. Samochód odżył.
Ja z góry nie widzę żadnego przełącznika, żadnych przewodów Mechanizm zmiany biegów należy zostawić w spokoju. A dokładniej jak spojrzysz na skrzynię Jak powyżej najłatwiej odnaleźć czujnik załączania wstecznego biegu patrząc na jedyne urządzenie skrzyni biegów podłączone kablami.
Na tej leszkowej stronce: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... stoi napisane, ze powinno to ze sobą wspólpracować, ale z taką adnotacją: model: PU-1573A Kabel Clarion opisany jest tu: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Pozdrawiam commor
dzień dobry od kontrolki wody jest osobny czujnik w okolicy termostatu , zazwyczaj dochodzi do niego jeden kabel elektryczny,sprawdź połączenie
Sprawdziłem to co radziłeś i zauważyłem coś takiego : Ogólnie to mam dwa takie same seicenta i zrobiłem coś takiego > przełożyłem cewke (cały moduł) z niedziałającego auta do sprawnego i dzieje się to samo / dziwne jest to gdy zamieniłem cewke ze sprawnego samochodu do niesprawnego > problem się nie naprawił a sprawne auto ksztusiło się tak jak niesprawne....
A gdzie się znajduje? Kolega sobie chyba żartuje z tym pytaniem. A jeśli nie to w jaki sposób była załączana wycieraczka przed usterka? Skoro poszło zwarcie to na 80% zwarte styki na włączniku, reszta to z kochane kable.
BARDZO PILNIE POFRZEBUJE POMOCY. Dzis bawilem się z podłączeniem podswietlenia led w Fiacie seicento. Czytałem, że dobrze jest podłączyć do kabli do lampki ktora włącza sie gdy otwierają sie drzwi wtedy ladnie by dzialaly LEDY. Niestety podlaczylem na krótko poniewaz u mnie nie działało razem z drzwiami podświetlenie wiec zamontowalem włącznik. Niestety...
Styk na czarnym kablu zazwyczaj się przegrzewa, traci sprężystość i żadne czyszczenie nic nie pomoże. Ja to robię tak, że lutuję kawałek kabla do masy w lampie i do czarnego kabla koło wtyczki
U mnie wszystko było ok po wymianie. Auto normalnie odpaliło, obroty nie falowały, jak z uszkodzonym kompem. Nie "kopciło". Kontrolka zgasła. Zapłon, kable, świece. Wszystko ok?
Witam, mam takie pytanie: Zdarza się tak, że nie kręci rozrusznik a prąd jest ponad 12+ a mimo to nic. Pomaga mu aby odpalanie na prostownik, lub na kable. Seicento 1.1 SPI - bez gazu. Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób...
a jak ten kabel znaleźć?? co on załącza??
Ten ma na kielichu zamontowany sterownik. Dodano po 20 Jeśli to pomorze to kod silnika 187 A1.000. Dochodzą do niego 2 wiązki kabli.
Czy ma ktoś może schemat wiązki prowadzącej do tylnych lamp ? (które kolory kabli za jakie światła odpowiadają )
Nie raz kabel jest pozwijany, ma zatyczke zdejmowaną...
Witam Mam centralę alarmową LEGENDFORD F14D I mam mały problem z podłączeniem centralnego zamka który jest fabrycznie zamontowany. Alarm zakładany w SEICENTO. Po podłączeniu i uzbrojeniu alarmu centralny zamyka i otwiera zamki. I rezultacie zamki są otwarte. Poniżej schemat centralnego zamka w Seicento. Pod które kable powinienem podłączyć kable z alarmu??...
Do wymiany kable zapłonowe i przy okazji świece. :]
Musiałby urwać jego wspornik albo kabel. Ale on jest powyżej miski.To musiał by dobrze przydzwonić a nie lekko zahaczyć.
Czujnik jest dobry ponieważ na komputerze pokazuje odpowiedni odczyt. Wina leży po stronie kabla za bezpiecznikiem w stronę wentylatora
Popraw również połączenia masy. Z akumulatora idzie kabel na karoserię, a z karoserii dopiero na silnik.
kabel radio seicento seicento kabel zapłonowy seicento kabel zapłonowy sprawdzić
regulacja hydroforu mercedes wentylator dmuchawa sterowanie rolet zewnętrznych
zamiast neostrady samsung tizen
Transformator do falownika 12-pulsowego: dobór i konfiguracja Odblokowanie programatora Theben bez PIN