Wystarczy zwykły KKL do obu aut. http://iaw-scan2.tzok.eu/ Tu jest program do diagnostyki fiata autorstwa naszego kolegi moderatora tzok.
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
http://obrazki.elektroda.net/53_12441964... W kostce tyle kabli bo są cztery głośniki. Każdy po 2 przewody.
Z tym się nie zgodzę, to jest czujnik indukcyjny, a czy ma wtyczkę 2 czy 3 pinową zależy tylko od ekranowanego (lub nie) kabla sygnałowego
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Zacznij od świec i kabli. Wygląda jakby cylinder nie palił.
ja w fiacie seicento ciągnolem kabel od sprzęgła wysoko tak mniej więcej na nadkolem idą dwa czarne kable przez plastikową osłone do silnika wchodzą, to ja w tej osłonie dziurke robiłem i pusciłem kabel;) jest jeszcze zaślepka ale z tego akurat nie korzystałem;)
Nie tu problem . Tablica jak i jej oświetlenie w zderzaku. Nie ma przelotki z kablami.
Nie wiem , może Dr. allegro coś pomoże. Kiedyś w malczanach, i takich, jak te twoje zakażenie robiło się to od podstaw samemu- kabel, końcówki, przekazniki- i do przodu.
Remote moze byc bardzo cienki kabelek, i podlaczasz go do radia na wyjsciu remote, najczesciej niebieski kabel.
Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
Zaraz idę po miernik. Jakie wartości powinny mieć sprawne kable?
naciag paska za luzny to typowe dla seicento naciagnij i po klopocie
Sprawdź czy nie jest zapieczona oś na której jest zamontowane ramię.Jest to nagminna usterka w "fiatowatych". Wypnij wtyczkę silniczka (samego silniczka) i podepnij tam napięcie,ale jak masz silniczek złozony-zębatka przekładni ślimakowej ma być założona. Sprawdź czy wałek ramienia wykonuje wahadłowe ruchy. Często ulega też uszkodzeniu przekaźnik znajdujący...
http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
Jak nie świeci po włączeniu zapłonu to jest uszkodzony lub nie podlaczyłeś kabli.
Witam, Wiem że w wielu miejscach temat był już przerabiany, są dostępne instrukcje jak to zamontować, jednakże prosiłbym o pomoc ponieważ chyba jednak z różnych lat produkcji samochody miały różne instalacje elektryczne, albo ja nie umiem tego samemu rozgryźć - chodzi o jeden kabel podający impulsy do obrotomierza, Fiat Seicento 1100 MPI z 2004 roku....
jaki kabel moge przeciąć w seicento 899 z LPG zeby zrobic zabezpieczenie przed złodziejem....nie mam schematu a ktozs to moze robił,wiez prosze o konkretne namiary gdzie ów kabel moge znalesc...
Zasilana jest ze stacyjki a dodatkowy kabel idzie do przekaźnika priorytetowego który w momencie odpalania odłącza większość odbiorników (dmuchawa, światła, wycieraczki).
Sprawdz sobie kompresje na cylindrach.
Coś czuję, że jak było spawane z odpiętą masą z zespołu napędowego (przy wymianie sprzęgła) to ubiło sterownik. Cdif bez problemu gada z iaw16, tylko nie pamiętam na którym sofcie, ale bez znaczenia bo kabel do fiata nie leci przez multiplekser
Rozebrałem sterownik BRC, przelutowałem podejrzane luty, wsadziłem sterownik na pół godziny do zamrażarki. Nic to nie dało. Błędu póki co nie wywaliło, ale w dalszym ciągu szarpie na zimnym LPG. Chyba koncepcja uszkodzonego sterownika upadła. Pomysłów na tą chwilę brak. Cewka... Może błąd p0202 nie ma nic wspólnego z szarpaniem na LPG...? Może trzeba...
A nie wiesz może gdzie w seicento znajduje się wejście pod kabel do kompa? Pod maska czy w środku?
Tak, rozwarcie czujnika temperatury silnika mogło być przyczyną nadmiernego spalania.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Bezpiecznik na ogól jest na kablu za radiem
Popraw kabel na cewce rozrusznika
w takim razie do których cylindrów jest pierwsza cewka od góry?
Ja z góry nie widzę żadnego przełącznika, żadnych przewodów Mechanizm zmiany biegów należy zostawić w spokoju. A dokładniej jak spojrzysz na skrzynię Jak powyżej najłatwiej odnaleźć czujnik załączania wstecznego biegu patrząc na jedyne urządzenie skrzyni biegów podłączone kablami.
zazwyczaj montażyści tego typu "zabezpieczeń" przecinają orginalne przewody przy stacyjce pod osłoną kolumny kierownicy (bo tam najłatwiej) i tam bym szukał w pierwszej kolejności, na 90% tam będzie więc wtedy to pół godziny roboty połączyć kable kolorami tak jak były orginalnie i wywalić to immo
Najpierw sprawdż pracę wentylatora poza okablowaniem instalacji samochodu czy pracuje.W moim przypadku skorodowały końcówki kabla w kostce zasilającej wentylator tuż przy silniku wentylatora.
Pełny zestaw. Kupione nowe nowe świece, kable i cewki.
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
w miejscu, w ktorym kolumna kierownicza wchodzi w przegrode miedyz silnikiem a kabina, albo w okolicach pedalow, przeciez linka od sprzegla, czy gazu musi ktoredys sie dostac do silnika, tam musza byc jakies otwory! poszukaj dokladnie, a jak nie, to pod deska rozdzielcza...
Witam, Proszę o pomoc z wyjęciem kabli ze złącza sondy lambda we fiacie seicento. Chodzi mi o to jak wyjąć kable ze złącza, które wygląda tak: https://ibb.co/h7a6Q9
Witam, mam takie pytanie: Zdarza się tak, że nie kręci rozrusznik a prąd jest ponad 12+ a mimo to nic. Pomaga mu aby odpalanie na prostownik, lub na kable. Seicento 1.1 SPI - bez gazu. Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób...
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Seicento ma tylko zasilanie stałe.P
Masz na myśli kabel antenowy czy ten żółto-czarny z oczkiem
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową , Jak może strzelać w gaźnik jak tam jest monowtrysk. W jakim stanie są świece zapłonowe, kable WN.
Pomyłka z kablami. Działa do dzis
Trzeba sprawdzić czy to na pewno kable zasilające i potem pociągnąć kable do głośników .
Czy jak podjadę do Pana (znajomego), który ma tester uniwersalny to da radę odczytać sejaka? Jeżeli masz kabel, masz komputer lub laptopa to sam odczytasz. Instalujesz jeden ze wskazanych programów, podłączasz kabel do komputera i masz wszystko...
No wlasnie pytanko jak w temacie, jak tego dokonac bo znalazlem 2 przejscia, jedno w poblizu kolumny kierownicy, drugie gdzies pod akumulatorem i tu pojawia sie problem: probowalem przeciagnac kabel zaczynajac od srodka pod kolumna kierownicy to jest tam taka mata ktora zaslania, nie wiem czy mam ja odginac na sile... czy to nie jest na stale przyklejone?...
w sc obrotomierza nie podpina sie bezposrednio pod cewki WN! Skorzystaj z opisu http://seicento.autokacik.pl/manuale/obr... . Mozesz miec problem z wtyczka do obrotomierza - wykonalem ja z kawalka laminatu o grubosci 1.5mm z powycinanymi czterema polami stykowymi i do nich podlutowane kabelki
Napewno dobrze sprawdziłeś stacyjkę jakie masz napięcia na kablach od stacyjki?
A czy Ty w ogóle czytałeś co to jest za kabel? Między tym kablem a laptopem ma być INTERFEJS!!!
Zajrzyj pod wykładzinę pod nogami kierowcy w Pasku, ten sam widok. Wszystkie kable po kolei. Problemem jest wilgoć.
O sterowniki oraz kabel pytałem już w #11
Przepalił się kabel od masy przy rozruszniku
W Sportingu jest elektryczna regulacja a przeróbka bezproblemowa bo lampy takie same. Schemat, graty do przeróbki(siłowniki, przełącznik i trochę kabla) i do roboty.
Sprawdziłem to co radziłeś i zauważyłem coś takiego : Ogólnie to mam dwa takie same seicenta i zrobiłem coś takiego > przełożyłem cewke (cały moduł) z niedziałającego auta do sprawnego i dzieje się to samo / dziwne jest to gdy zamieniłem cewke ze sprawnego samochodu do niesprawnego > problem się nie naprawił a sprawne auto ksztusiło się tak jak niesprawne....
Przy lewej nodze kierowcy jest złączka kabli - tam szukaj przyczyny.
Witam serdecznie. Pozostało sprawdzić okablowanie. Jak nie będzie łączył przewód czujnik-sterownik to wyjdzie -40 stopni. W sterowniku to pin 31. Przy okazji sprawdź kable sterujące cewką. w sterowniku to 1 i 19. Pozdrawiam.
Winny był czujnik położenia wału. Chłodnica wyleciała z mocowań i po prostu przetarła kabel przy tym czujniku.
A gdzie się znajduje? Kolega sobie chyba żartuje z tym pytaniem. A jeśli nie to w jaki sposób była załączana wycieraczka przed usterka? Skoro poszło zwarcie to na 80% zwarte styki na włączniku, reszta to z kochane kable.
Witam, jako iż robi się coraz cieplej, małymi krokami przymierzam się do podłączenia mojego zestawu subwoofer + wzmacniacz. Pomógłby ktoś może w wyborze kabli, jakie mają mieć grubości itp.? Jak to wszystko podłączyć, żeby nie było żadnych zagłuszeń i którędy przeprowadzić kable przez Seicento? Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/1544002900_...
Witam.Poszukuje schematu włącznika świateł awaryjnych do fiata seicento kolory kabli biały,fioletowo biały,zielony,niebieski,biało niebieski,czarno niebieski,czarno czerwony
Czy radio lub wiatraczki (nie wiem jak to się fachowo nazywa) zżerają prąd nawet jak się ich nie włącza? W bagażniku nie posiadam światełka. Jedyne co mam włączone podczas jazdy to obowiązkowe oświetlenie i w razie potrzeby wycieraczki. Obecnie na postoju jest odłączany kabel od akumulatora.
Tam są styki na rancie klapy, czy idą kable w przelotce gumowej ?
Wygląda to na uszkodzenie cewki które po latach eksploatacji niestety pękają takie mamy warunki. I jeśli jest faktycznie zimno i wilgotno to wtedy ma przebicie a po osiągnięciu temperatury wraca do sprawności . Cewki, komplet kabli + świece to niewielki koszt więc zdało by się wymienić.
Ten ma na kielichu zamontowany sterownik. Dodano po 20 Jeśli to pomorze to kod silnika 187 A1.000. Dochodzą do niego 2 wiązki kabli.
Siemanko. Problem rozwiązany, dzięki marcin za podpowiedź. Powód błachy, wystarczyło tylko przeczyścić okablowanie i jedną cewke która była zaśniedziała. Pewnie mechanik co mi robił uszczelke pod głowicą zabrudził olejem kable. Samochód odżył.
Znalazłem kabel. :) Trzeba było odkręcić osłonę słupka i odciągnąć dywan. Dziękuję sandamiano za pomoc.
a ten kabel polutowałeś? masz ten kabel to odczytaj jaki jest błąd
To nie kosztuje tak dużo. Nie pamiętam już dokładnie ale kupowałem kiedyś i na pewno kosztowało ponizej 200zł. Może policzyli Ci stacyjkę razem z blokadą kierownicy?
Na czujniku wstecznego masz plus po stacyjce.
Jestem prawie pewny, że wina leży w przetarciu/uszkodzeniu, przewodu idącego do elektrozaworu w butli. Sprawdzisz to montując gniazdo bezpiecznikowe na kablu do elektrozaworu butli (nie pomyl z kablem od poziomu gazu) i wsadzeniu weń bezpiecznika 5A lub 7,5A. Jeśli palił się będzie bezpiecznik a nie ścieżki sterownika to znaczy, że kanał/podnośnik i...
A nie ma w tym cudzie przekaźnika odciążającego X ? Spróbuj z kablami i dopalaczem aku
Jeżeli masz błąd poduszki to z jakiegoś powodu i kasowanie tu nic nie da ,pomijając fakt że tym kablem masz marne szanse żeby nie powiedzieć żadne to zrobić.Poza tym przedmówca ma sporo racji.
Na 100% źle podłączone kable do kostek w lampach.
Kable nie są jednego koloru więc nie panikuj. Na spokojnie wszystko się da. Jakiś przekaźnik powinien się załączać po przekręceniu stacyjki. Sprawdź jeszcze raz bo może kabel nie ma przejścia.
Sprawdzić nie znaczy wymienić .WN to kable świece cewki.
Witam. Sprawdź kabel masowy na prawym nadkolu.
Kondensator wystarczy
Na początek odszukaj co to za kabel i usuń usterkę.
Jeśli instalacja jest poprawnie założona, a nie ruszysz pozostałych kabli to auto będzie jeździło normalnie.
dzień dobry od kontrolki wody jest osobny czujnik w okolicy termostatu , zazwyczaj dochodzi do niego jeden kabel elektryczny,sprawdź połączenie
Puszka pod kierownicą, idź po kablu od pętli na stacyjce.
i to była jedyna złączka jaką mieli, więc wziąłem. W takim razie jaką szybkozłączkę muszę zakupić? Możesz zastosować coś takiego, tego typu "na kabel", zakładasz, zaciskasz i gotowe http://www.speckable.pl/produkt/5398/Szy...
Styk na czarnym kablu zazwyczaj się przegrzewa, traci sprężystość i żadne czyszczenie nic nie pomoże. Ja to robię tak, że lutuję kawałek kabla do masy w lampie i do czarnego kabla koło wtyczki
W tym problem,ze pod zaślepka nie ma żadnych kabli
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Witam Mam taki problemik z tym alarmem otoz mam zamiar podlaczyc go do Seicento 1.1 , wszystko wiem gdzie podlaczyc mam tylko problem z podlaczeniem jednego kabelka oznaczony numerem 5 na schemacie przedstawia ze powinien byc jakis przekaznik ale nie bardzo wiem co i jak :( i gdzie go podlaczyc prosze o jakakolwiek pomoc
U mnie wszystko było ok po wymianie. Auto normalnie odpaliło, obroty nie falowały, jak z uszkodzonym kompem. Nie "kopciło". Kontrolka zgasła. Zapłon, kable, świece. Wszystko ok?
Auto seicento. Kabel jest oryginalny, jednak jak się zaczęły te trzaski to przebadałem kabel i zobaczyłem dwa zgniecenia od strony radia, więc obciąłem i zarobiłem wtyczkę. Myślałem, że te zgniecenia są przyczyną, jednak dalej szumi. Trudno z czymś wiązać te trzaski, bo w niedzielę jeździłem i było ok, a w poniedziałek już zaczęło trzeszczeć.
Na tej leszkowej stronce: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... stoi napisane, ze powinno to ze sobą wspólpracować, ale z taką adnotacją: model: PU-1573A Kabel Clarion opisany jest tu: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Pozdrawiam commor
Czy ma ktoś może schemat wiązki prowadzącej do tylnych lamp ? (które kolory kabli za jakie światła odpowiadają )
Witam Troche roboty z tym jest. Jedna śruba jest na górze liczmika przykryta gumową zatyczką. Pozostałe dwi zobaczysz gdy zdejmiesz górną część osłony kolumny kierowniczej. Sruby są na ampula. Te dwie pod osłoną maja kiepski dostęp. ektremalnym przypadku gdy nie daje się ich ruszyć trzeba zdejmować kierownice, ale bez tego też się udaje je odkręcić....
Do wymiany kable zapłonowe i przy okazji świece. :]
Na przód(w drzwi) POWERBASS S-6C lub DLS K6 (300, 350zł) Sub to JL Audio 10W1V2 w skrzyni zamkniętej (dostępny na allegro za 400zł) Do tego wzmacniacz ALPINE V12 MRV-F407 (400zł) Zostaje jakieś 400zł czyli na wygłuszenie + kable.
odkrec pokrywke glosnika i tam znajdziesz drugie konce kabelkow, we wszystkich sc kolory sa identyczne
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
Dziękuję wszystkim za pomoc - problem rozwiązany, poluzowały się śruby mocujące przepustnice. Wciąż jest jednak problem na biegu jałowym po przełączeniu na lpg. Co prawda silnik nie gaśnie, ale brzmi jakbym miał zaraz zgasnąć. Co to może być? Świece i kable sprawdzałem, dają iskrę.
a jak ten kabel znaleźć?? co on załącza??
Długo w temacie nie odpowiadałem, ale muszę odświeżyć (nie ma jeszcze czerwonego napisu nad polem, że już za długo). Posiadam już kable do komputera do seicento i do instalacji gazowej. Wytłumaczy mi ktoś jak skalibrować te mapy benzyny i ustawić później strojenie map LPG? Czy jest to zbyt trudne? Pozdrawiam.
Nie raz kabel jest pozwijany, ma zatyczke zdejmowaną...
Czujnik jest dobry ponieważ na komputerze pokazuje odpowiedni odczyt. Wina leży po stronie kabla za bezpiecznikiem w stronę wentylatora
Witam. Wczoraj szwagier odpalał od mojego seicento na kable swoje uno po tym zdarzenie włączył mi sie jakiś system fns widzę to po przekręceniu kluczyka na panelu i samochód zachowuje sie jakby akumulator był rozładowany. Pytanie brzmi jak to wyłączyć aby można było uruchomić silnik?
seicento kabel kabel radio seicento seicento kabel zapłonowy
mondeo klimatyzacja częstotliwość warszawa służba kocioł olejowy ulrich
technics wentylator chiński nawigacja
Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 KM - Opinie i Analiza Schemat mechanizmu magnetofonu Unitra Wilga