http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
gdybym wiedział jak to sprawdzić nie pytałbym - uwierzcie.
Sonda lambda do sprawdzenia. We własnym zakresie, możesz ją sprawdzić orientacyjnie woltomierzem, albo odłączyć całkowicie, i zobaczyć, co się będzie działo.
Pod koniec filmiku słychać że wtryskiwacz pracuje, to czujnik położenie raczej działa prawidłowo. Najlepiej jak byś sprawdził kompresje tak jak kolega wyżej radzi. Sprawdź jeszcze iskrę na świecach i czy dobrze podłączyłeś kable zapłonowe do cewek.
4 lata .... i może już 50-100kkm przejechane :) Reduktor wymaga okresowego czyszczenia i wymiany membran. Instalacja LPG wymaga okresowej regulacji. Filtr gazu wymaga okresowej wymiany. Przy gazie trzeba dbać o układ zapłonowy (wymieniać świece, kable). Sprawdź w instrukcji co ile kkm producent zaleca czynności serwisowe i jedź do gazownika
Sorki. Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń. I nie dostaje też nigdzie lewego powietrza bo to sprawdziłem. Jakieś sugestie
Dzięki za porady :) Pompa paliwa sprawdzona nie jest to jej wina. Wtrysk również sprawdzonym, także nie jego wina. Wcześniej odpalał bez czekania aż zgaśnie marchewa. Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? Nie jest to sprawa kabli ani świec już mówiłem. Tak jak wspominałem zdarza mu się gasnąć w czasie jazdy. A jak sprawdzałeś kable,świece,...
Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Z tego co mi wiadomo powinien on być zamontowany na wężu zasilającym. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta guma. Taki przewód kwalifikuje się do wymiany gdyż są elementy których nie da się naprawić klejem i izolacją lub taśmą. Paliwa...
Nic nie daje sprawdzanie kabli wysokiego napięcia spryskiwaczem, kable stare mogą mieć przerwy iskrowe nie do wykrycia bez wyjęcia/ rozłączenia, może przebijać sparciała guma na izolatorze świecy, ile przejechane jest na świecach, jeśli nie da się ściągnąć przewodów, może nie były wymieniane od nowości. To trzeba sprawdzić koniecznie, to samo z cewkami...
Posiadam fiata seicento 1.1, 2001 r, wersja z gaźnikiem. Nie ma/nie było czegoś takiego. Wszystkie SC zawsze miały wtrysk. Problem pojawia się zarówni przy jeździe na benzynie jak i LPG, z tym że na benzynie jest to troche mniej odczuwalne. Jestem prawie pewny ze to coś zamaka pod maską i dlatego tak się dzieje. Jaki to element może być zawilgocony...
Za akumulatorem gdzie tam są bezpieczniki Sprawdziłem obok kierownicy po lewej stronie i przy sterowniku tu gdzie są 2 przekaźniki znalazłem 3 kable od masy wiec przeciściłem A może faktycznie to ten czujnik położenia wału no bo nie ma zasilania na pompę ani iskry A ta kontrolka wtrysku marchewka co oznacza załączenie układu wtryskowo zapłonowego..?
Witam. Wiem, że stary post, ale napiszę dla potomnych. Miałem problem z Seicento 1.1 mpi. Gdy jechałem w dłuższą trasę i silnik był już rozgrzany to migała mi kontrolka ?check engine?, ale olewałem to, bo po za tym nic się nie działo. Zapalała się na chwilę i gasła. I tak sobie jeździłem. Czasem na wolnych obrotach lekko falował, ale po dodaniu gazu,...
jakie kable? jeśli janmor to pewnie przebijają te nowe jakie świece? jeśli ngk to też po bardzo krótkim czasie potrafi pęknąć porcelanka i pzebijać poza tym mogą też przebijać wypalone od przebić kominki cewek zapłonowych - otwórz w nocy w ciemności maskę odpal silnik i przyglądaj się cewkom, kablom, świecom czy gdzieś nie widać niebieskawych "piorunków"...
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową , Jak może strzelać w gaźnik jak tam jest monowtrysk. W jakim stanie są świece zapłonowe, kable WN.
Możesz podłączyć plusa z cewki zapłonowej.
Do wymiany kable zapłonowe i przy okazji świece. :]
Jeśli chcesz odciąć w miarę skutecznie zapłon to masz dwie możliwości - podciągnij dwa przewody od przekaźnika blisko samej pompki paliwa, tam przetnij kabel zasilający i puść prąd przez styk wykonawczy przekaźnika. Drugi sposób to zrobienie tego samego z zasilaniem cewki zapłonowej (jak sprawdzić? zobacz gdzie jest +12V "po zapłonie" na cewce i gdzie...
Kolego też mam problem ze znalezieniem obsługi instalacji Tartarini na pograniczu Podkarpacko-Świętokrzyskim i wszyscy mówią że tego chłamu nie montowali bo pchał to tylko salon Fiata. U mnie zaczęła szwankować po 10 latach bezawaryjnej pracy. Musisz dzwonić po serwisach i się dopytywać bo reklamy w necie i na bilbordach niewiele mówią. Też nie mam...
Tu już nie chodzi o zepsucie, kilka razy się nadziałem i już, pozatym ja jestem w nieco innej sytuacji ponieważ mam mechanika w rodzinie jednak nie za bardzo trafił z diagnozą... Co do użytkownika domex32, to owszem zdarzają się tacy, co rozgrzebią i co teraz?! Musisz jednak zrozumieć że fachowców jak na lekarstwo, a jak to jeden gość powiedział coraz...
Podaj kod silnika bo ja w domu inaczej nie pomogę a także jakim sprzętem dysponujesz jakiś miernik .Jeśli dobrze kojarzę to masz podwójna cewkę zapłonową z wyjściem na 4 cylindry sterowanie ze sterownika wtyczka 3 przewody kolorów nie pamiętam ale jak odepniesz wtyczkę i przekręcisz zapłon to na jednym przewodzie będzie 12v a na pozostałych małe napięcie.Po...
Witam mam drobny problem z moim Fiatem Seicento. Mianowicie zła praca na benzynie dodam też, że auto ma instalację gazową. Gdy odpalam silnik pracuje prawdopodobnie na 3 tłokach a po przełączeniu na gaz chodzi idealnie. Ciągle świeci się kontrolka check ( pomarańczowy baniaczek) gdy chodzi na benzynie a na gazie miga cewki są ok kable zapłonowe nowe
tez filtr paliwa przeszedl mi przez mysl, co ile powinien byc wymieniany taki filtr?? byl wymieniany z 5 lat temu juz troche czytam te wszystkie fora i malo kto daje konkretna odpowiedz Kolego , ja objeżdżam już 3 -go fiata ( nie licząc podwójnie bo mam teraz dwa Fiaty Punto III i Seicen to 1.1 Van) i filtr paliwa Fiat zaleca wymieniać co 15 tyś .km...
U mnie wszystko było ok po wymianie. Auto normalnie odpaliło, obroty nie falowały, jak z uszkodzonym kompem. Nie "kopciło". Kontrolka zgasła. Zapłon, kable, świece. Wszystko ok?
świece kable wn cewka lub jedna z cewek zapłonowych ,prawdopodobieństwo wg kolejności zapisu.
Witam, Proszę o więcej informacji, gdyż zdalna diagnostyka potrzebuje info ;): - jaka instalacja gazowa jest w aucie ? - jak odpalasz, na samym gazie, czy na benzynie i później gaz ? - standardowo- kiedy były zmieniane świece zapłonowe, kable ? C.D.N Pozdrawiam
Może by sporo rzeczy. Świece, cewki, kable zapłonowe. Pompa paliwa, regulator ciśnienia, czujnik położenia wału itd.
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
jak znajdziesz świece zapłonowe na nich pozakładane są kable WN pamietaj przewody wymieniamy na zgaszonym aucie
Wymieniłem jedną z dwóch cewek zapłonowych i problem zniknął. Poza tym mam nowe kable WN i świece NGK. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
już kumam kontrolka check :D Dodano po 6 kontrolka "check" zapala sie zazwyczaj przy problemach z niedopalaniem bezyny, może to być cos z układem zapłonowym (swiece, cewki W/N, kable W/N) lub też sonda do wymiany.
Witam Mam problem z seicento. Rano gdy próbuje go odpalić to zapala pochodzi jakieś 5-6 sekund i gaśnie gdy ponownie próbuje uruchomić silnik to zapala pochodzi trochę na nierównych obrotach (bez dodawania gazu bo jak się doda to odrazu gaśnie) i później jest już dobrze odpala za pierwszym razem (nieraz jak tak parę razy gaśnie to zdarzy się nawet akumulator...
Witam Mam problem z seicento. Rano gdy próbuje go odpalić to zapala pochodzi jakieś 5-6 sekund i gaśnie gdy ponownie próbuje uruchomić silnik to zapala pochodzi trochę na nierównych obrotach (bez dodawania gazu bo jak się doda to odrazu gaśnie) i później jest już dobrze odpala za pierwszym razem (nieraz jak tak parę razy gaśnie to zdarzy się nawet akumulator...
Wiatm Miałem podobne problemy z cc700 jak sie zagrzał silnik tracił moc i zapalić prawie się go nie dało musiał postać tak z pół godziny i jak nowo narodzony na chwilę. Walczyłem długo świece kable instalacja gaźnik itp aż któryś z kolejnych mechaników wymienił cewkę zapłonową. Auto jak nowe zero problemów !! Pozdrawiam
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Ja bym odpuścił Fiaty i inne wynalazki. Kup zadbanego , na przykład z jakiegoś forum, Golfa 3 lub jakiegoś japończyka - kolega rok temu kupił Mazdę 323. Olej, filtry, świece i kable zapłonowe, i z ponadprogramowych sprzęgło. Auto z 1997r, kosztowało go 6 czy 7 tysięcy.
W dodatku przeczyścić cewkę zapłonową, kable WN (wysokiego napięcia ) do kontroli , fajki świec itp. Przy okazji wyczyścić CZUJNIK CIŚNIENIA MAP SENSOR https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnie...
hm matiz . Tak no wiec . Auto jest średnie . Po pierwsze za mała wydajność hamulców . Auto posiada 3 cylindry i przez to ma troche nie równe obroty . Moc ma niezła . Ma pare mankanentów np łożyska z tyłu . Okładziny szczęk hamulcowych które sie czasami odklejaja . Nierówno biorący ręczny . śmieciowate fabryczne akumulatory i klocki . problemy z impulsatorem...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
kable zapłonowe sprawdzić sprawdzić kable zapłonowe sprawdzić kable zapłonowe skoda
awaryjne bramy czujnik zaniku impulsów maxima instrukcja
instrukcja blitz electrolux mruga start
Demontaż spychacza z ciągnika Belarus MTZ 82, 820, 1025 – instrukcja krok po kroku New Holland T4 – napięcie czujnika fotela, 12V czy 5V, modele T4.55-T4.115, T4S, T4 LP