http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
To sprawdź przekaźniki silnika. Sprawdź czy skrzynka pod podszybiem nie pływa.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Kolejnośc zapłonu to 1-3-4-2.
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
Może zapłon za wczesny i go blokuje? Kręciłeś dla sprawdzenia bez podpiętych kabli zapłonowych czy jest różnica?
To są 2 cewki, jedna na dole dla cylindrów 1 i 4, druga na górze dla 2 i 3. Między 1 i 2 możesz sobie zamieniać dowolnie, tak samo między między 2 i 3, i nic to nie zmieni.
Zdejm kable zapłonowe ze świec na których nie pali,przybliż do metalowych części karoserii lub silnika,i sprawdź czy będzie niebieściutka iskra. Pewnie nastąpiła pradoksalna sprawa-zamienione kable pomiędzy oboma cylindrami,widziałem takie kwiatki
Zorientuj się czy ten serwisant który był u Ciebie, dobrze zna ten model kotła. Czy jest na liście serwisowej www.junkers.pl.... Dalej, zanim wymieni się płytę należy wyregulować ciśnienie startowe na palniku i ciśnienie maksymalne. Dalej wyczyścić i poprawnie ustawić elektrody, ewentualnie wymienić ale kable zapłonowe o grubsze izolacji. Sprawdzić...
Witam, Po prawie miesięcznej batalii z samochodem i sprawdzeniu większości rzeczy mechanik się poddał... Otrzymałem informację, że próbował wszystkiego i pierwszy raz spotkał się z taką sytuacją... Co dotychczas zostało zrobione: Sprawdzone i podmienione obie sondy - sprawne Wyczyszczenie i adaptacja EGR i przepustnicy. Drożność układu wydechowego -...
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
hmmm no właśnie a chodzi mi o to żeby stwierdzic czy kable maja przebicie czy nie? chodzi mi o montaz instalacji gazowych gdzie jak wiadomo kable musza byc w dobrym stanie i nie moga mie przebicia, ale jak tu klientowi udowodnic że ma kable do wymiany? moze ktos ma jakis magiczny sposób??? A moze da sie jakos "dorobic" sonde do oscyloskopu???
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Specjalizację po nickiem zmień. Sprawdź jeszcze raz kolejność kabli.
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Przewody WN firmy ZEM - Ełk: http://www.zem.elk.pl/produkcja.htm# Przewody WN firmy Sentech - Pabianice: http://www.sentech.pl/pobierz-katalog/#1 Przewody WN firmy NGK: http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produk... Forum FSO: http://www.forum.fsoautoklub.pl/
gdybym wiedział jak to sprawdzić nie pytałbym - uwierzcie.
sprawdź kable zapłonowe prawdopodobnie mają przebicie,a woda im nie służy. Najlepiej widać w nocy,albo się świecą albo się iskrzy.
JA bym jeszcze raz sprawdził cały układ zapłonowy: świece kable kopułkę palec. Może nie wymieniać ale umyć i dokładnie przeglądnąć czy nie ma śladów przebicia. Jeżeli jest możliwość to sprawdzić czujnik temperatury.
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
Ma być taki kondensator [url=https://sklep.regmot.com.pl/kondens...
Może następować zjawisko upływu WN na zabrudzonych lub popękanych elementach np. mikropęknięcia kopułki. Trzeba kopułkę oraz palec wymyć w płynie do czyszczenia układów hamulcowych i wtedy sprawdzić. Oczywiście kable zapłonowe też mogą być źródłem upływu. Po nitce do kłębka...
Zdjąć magneto, wyczyścić układ zapłonowy (platynki) i ustawić przerwę oraz wyprzedzenie zapłonu, wymienić kondensator, sprawdzić świecę zapłonową oraz jej przerwę, skontrolować kabel wysokiego napięcia pod kątem przebicia no i próba.
Wiązkę całą wyjąłem i kable zaizolowałem. Jeden który był cały spalony i sąsiedni brązowy też, dla pewności wymienię je. Jeżeli chodzi o aparat to rozebrałem go i nie zauważyłem żeby z kablami było coś nie tak. Co w takiej sytuacji ? Nie wiem jak sprawdzić sprawność tego aparatu ?
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Ponieważ coś to auto dławi na 3 cylindrze iskra na kopule. NO nie dziwne że nic nie dało, co to iskra na kopule? Piorun strzelił w jakiś dach? Zrobić diagnozę komputerową i mechanicznie sprawdzić ciśnienie.
Złącza, złacza , złacza.... Koło komputera, czujników, pośrednie kostki na instalacji. Cewka zapłonowa/ cewki (nie pamietam tego silnika) sprawdzane pod katem pęknięć obudowy. Na poczatek trzeba zostawić sprzęt za 70 tysiecy a pobawić się spryskiwaczem do wody za 2 zł. Opryskać pracujacy silnik dokładnie i wychwycić gdziew woda powoduje nierówną pracę....
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Popryskaj spryskiwaczem z wodą ,wtedy gdy jest ciemno w garażu. Jak będziesz widział iskry to kable do wymiany.
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Korzystaj z gwarancji puki możesz. Kocioł trzeba sprawdzić: elektrody, kable zapłonowe, ciśnienie gazu min-max, szczelność, stan palnika itd. Wybuchowego zapłonu nie można lekceważyć.
Ok, chcesz wymieniać Ecu ale czy Twój mechanik sprawdził świece, cewki/kable zapłonowe oraz ciśnienie na cylindrach?
Do sprawdzenia świece i kable zapłonowe oraz cewka, tak na początek.
Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
Proponuje sprawdzić kable zapłonowe szczególnie jeżeli są firmy janmor niebieskie, miałem takowe w takim samym fiacie po 10000 pękł kabel przy cewce i mi tez takie jaja robił wymieniłem na ngk i już 50000 przejechałem i żyją.
Świece i kable zapłonowe powinno wymieniać się regularnie. Kable zapłonowe nieraz co dwa lata...- ale kto to w Polsce robi :-( W ciemnym garażu, lub wieczorem, mnożna zastosować spryskiwanie góry silnika mgiełką(!) wody z atomizera lub spryskiwacza. Widać wtedy gdzie przeskakuje iskra.
Sprawdź dokładnie kable zapłonowe na ciągłość obwodu.
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
Witam , mam problem z odpaleniem silnika 1.2 8v 75km. Silnik kręci, iskra sprawdzona. Kable zapłonowe ułożone w dobrej kolejności. Strzela z układu wydechowego czyli paliwo też prawdopodobnie dostaje. Proszę o pomysły co jeszcze sprawdzić. Dodaje filmik poglądowy. https://youtu.be/9A68LhckzO0
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
Owiń izolacją kabel zapłonowy albo załóż koszulkę termokurczliwą.
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
Opis jest dość skąpy, ale szukałbym w tej kolejności; - sprawdzić filtr powietrza, solidnie przedmuchać lub wymienić na nowy. Można też sprawdzić, czy są zmiany na wolnych obrotach po wyjęciu filtra powietrza. - sprawdzić kable zapłonowe. Elementy układu zapłonowego można pokryć olejem silikonowym. - sprawdzić ubytki w układzie chłodzenia, skontrolować...
jak zaolejona to masz już odpowiedź i tu musisz szukać przyczyny szarpania do sprawdzenia kabel zapłonowy ale podejrzewam, że pierścienie tłokowe są zapieczone lub co gorsza popękane -i stąd brak ciśnienia ... najpierw wyczyść świece lub jak masz nową to włóż ją w kabel zapłonowy i zakręć rozrusznikiem tylko nie trzymaj jej w ręce tylko połóż ja na...
Najpierw sprawdź czy cewka zapłonowa dobrze masuje do ramy i sprawdź wszystkie styki instalacji. Kabel w/n masz dobry nie łapie przebicia gdzieś?
sprawdź kable i świece. Miałem podobny problem który zniknął po "pogłaskaniu" świec zapłonowych (elektrod) szczotką stalową, i poprawieniu styków na kablach wysokiego napięcia
Zgłoś do najbliższego serwisanta. Przy tej usterce trzeba sprawdzić: elektrody, kable zapłonowe, nastawy ciśnienia gazu min-max c.o., szczelność urządzenia...itd. Niewykluczona wymiana płyty głównej albo armatury gazowej (tutaj pytaj się o koszt naprawy - części główne są drogie)
Wyczyśc połączenia między aku a rozrusznikiem i alternatorem, sprawdź pobór prądu, czy nie jest zbyt duży, a co do iskry, teraz jest duża wilgotność, sprawdź czy układ zapłonowy nie jest zawilgocony, sprawdź stan kabli zapłonowych, może nadają się już do wymiany?
sondę odłącz i zobacz jaki będzie efekt, sprawdź ciśnienie sprężania, sprawdź układ zapłonowy (może kabel ma przebicie), sprawdź świece zapłonowe,
O kablu numer 4 który idzie do świecy. Kable sprawdzone miernikiem.
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
Witam, po pierwsze radziłbym sprawdzić kable zapłonowe-to jest najczęstsza przyczyna. Jeśli to nie pomoże to odstęp na elektrodach świec. Dopiero później można się bawić w układ paliwowy. I tu niewiele mogę pomóc, bo nie bardzo pamiętam jak tam jest to ssanie rozwiązane. musiałbyś to troszkę dokładniej opisać, to spróbuję Ci pomóc. pozdrawiam
wymień kable zapłonowe i po kłopocie
Sorki. Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń. I nie dostaje też nigdzie lewego powietrza bo to sprawdziłem. Jakieś sugestie
Poprawiłem.P
Odsuń miernik od kabli zapłonowych i wtedy mierz.
polecam www.bmanual.com
Nic nie wiemy o przebiegu... Świece, kable zapłonowe sprawdzić! Kable i świece mają może ze 6 miesięcy, a przebieg to około 198 tys
Wygląda na przebicie w cewce. Kable zapłonowe sprawdzone?
Jak pamiętam to 1.3 wielopunkt to DIGIJET nie na możliwości podłączenia VAG Pomiar kompresji i do sprawdzenia kable zapłonowe mogą mieć przebicie,wilgoć robi swoje,a gdyby była uszczelka pod głowicą to nierówno by chodził też na ciepłym silniku.[/quote] A czy te kable mają nasadki przeciwzakłóceniowe?
Jak w temacie, przy wymianie kabli zrobił się mały młyn i nie wiem jak miały być, podpiąłem jak na rysunku ale nie jestem pewien czy ok, może ktoś z łaski swojej sprawdzić i potwierdzić? http://obrazki.elektroda.pl/7669592800_1...
Silnik jest tam 1.1 benzyna świece i sonda lambda były wymieniane oraz te kable zapłonowe co by należało teraz sprawdzić? Silnik przerywa najczęściej przy podjazdach pod górkę coś nim dziwnie cyka. Chyba się nie obejdzie bez wizyty u mechanika. Dodano po 3 Aha i jeszcze czujnik temperatury nie działa czy to może mieć coś wspólnego?
sprawdzić bardzo dokładnie kable zapłonowe. Ale dokładnie-czy nie jest wypalony od strony świec lub (częste!) zazieleniały od strony cewki.
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
Sprawdź luzy zaworowe. Sprawdź iskrę gdy zgaśnie ale na SAMYM KABLU bez fajki. Czy ssanie jest zamknięte?
Czarny plus za stacyjką,brązowy masa,zielony do cewki (zacisk pierwotny) cienki czerwony plus zasilania hallotronu,cienki brązowy masa hallotronu,cienki zielony sygnał wyjściowy hallotronu.
Sprawdź kable i świece zapłonowe!
Jaki rok i moc? Dodano po 1 Motor REBA to firing order 1 4 2 5 3 6 cylinder MEBA to samo kolejność zaplonow
Aku się jeszcze nadaje? (kręci w miarę żwawo ?). Jeśli nie chce odpalić sprawdź kable zapłonowe, jak masz dobry słuch to poproś kogoś by próbował zapalić a ty słuchaj pod maską czy iskra nie skacze na bok :) (wieczorem czasem można nawet to zobaczyć. Lecz jeśli auto było w normalnym użytkowaniu a aku padł, radzę sprawdzić alternator czy nie ma uszkodzonej...
za obroty odpowiada silnik krokowy więc może on . a sprawdź filtr paliwa i kable zapłonowe ok
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
Świece bym wymienił. NGK BUR6ET dedykowane do Twojego auta to około 15zł sztuka czyli znacznie mniej niż kable zapłonowe.
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
kable dobrze podpięte, sprawdziłem, przemieniałem , trudno mu było nawet odpalić , na tym ułożeniu pali od razu
Lub wina kabli zapłonowych -warto sprawdzić
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
uszkodzona ceweczka w aparacie zapłonowym. Podłącz omomierz, delikatnie ruszaj kablem.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
Co ma błąd wtryskiwacza do kabli zapłonowych? A nie masz może gazowni? może ECM gazu miesza? Jak nie, to nie widzę nic innego jak dalej uszkodzony ECM silnika albo wiązka. Pod warunkiem że masy i zasilanie jest ok.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to. Dużo rzeczy może być. Najpierw sprawdź takie które nic nie kosztują. Najpierw wyczyść przepływomierz. Sprawdź silniczek krokowy, sondę lambda. Może być też zapchany katalizator. Czasami jak jest przebicie na kablach, to z cewkami zapłonowymi może być problem.
Cewka jest po prawej stronie na grodzi silnika. Odchodzi od niej 1 kabel WN do kopułki zapłonowej. Możesz wieczorem podnieść maskę i sprawdzić czy obok cewki nie tworzą się łuki elektryczne. Możesz ją wymontować i sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych
Po za kolejnością zapłonu, czy dobrze podpinasz kable do aparatu zapłonowego - kopułki? Sprawdź sobie położenie palca rozdzielacza, gdy masz pierwszy tłok w górnym położeniu. Z innego silnika V6: Jak widać, zapłon jest 123456, ale w kopułce są zamienione piny. Sprawdź miernikiem swoją kopułkę - może jest podobnie. https://obrazki.elektroda.pl/8471601100_...
Romek, to jakaś podpucha? Zobacz, czy nie są zamienione kable zapłonowe obu cewek, albo kostki idące na uzwojenia pierwotne.
po jakimś czasie czuć było benzynę. Czyli do sprawdzenia układ zapłonowy - wymiana świec, kabli zapłonowych.
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
Masz problem z zapłonem. Zacznij od sprawdzenia czy na świecach masz iskrę. Jeśli jest, to czy jest wyraźna i silna. Sprawdź czy na kablach zapłonowych nie masz bicia do masy. Albo od razu profilaktycznie wymień świece na nowe i kable zapłonowe i powinien palić - tak mówi szklana kula którą mam w domu.
STEINHOF to producent oem na pierwszy montaż do fiata i często do alfy. Na fiatach nikt lepiej nie zrobi układu hamulcowego jak oni, sprawdzone w wielu modelach ! Przed laty nawet w przygotowaniu rajdówek fiata mówiło się że po fabryce nie poprawia się hamulców i kabli zapłonowych - i to była prawda. reasumując STEINHOF powinien być bardziej niż dobry.
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Albo uwalony czujnik temperatury i go zalewa, czy tak tylko na ciepłym czy na zimnym tez. Czy stało sie to nagle czy stopniowo czy po wymianie czegoś? Proponuję sprawdzić szczelnośc dolotu.
tak jak pisze kolega wyżej liczone od strony koła zamachowego, ale jaki rozdzielacz? tam są 2 cewki o ile się nie myle (bezrozdzielaczowy)
Mierniczek w ręke,powyciągać kable zapłonowe,wziąć je na stół i pomierzyć.Jeżeli rezystancja któregos wynosi ponad 15 kilo-do kosza z nim.
kable zapłonowe sprawdzić sprawdzić kable zapłonowe skoda seicento kable zapłonowe sprawdzić
podłączyc kondensator silnika regulowane źródło prądowe zasilacz ibiza uszczelniacz
harman kardon reset dream machines
Husqvarna 562XP nie odpala po problemach z prowadnicą Kod błędu 23 w odkurzaczu Hoover - co oznacza?