Pęka płytka wewnątrz tej hybrydy,podłozenie podkładek spowoduje że zaczyna łaczyć,bo się przegnie nieco.Trzeba dużo cierpliwości,aby ustalić miejsce podłozenia ,i grubość..Fiat wypuscił obiegówke na ten temat,sam tak robiłem w seicento i punto II
po usunięciu usterki,ale jak wiemy jaka ona jest nielepiej poświęcić śie i idczytać błąd usunąć usterke i wyczyśćić pamięć,choć bez tego kasowania śie obejdzie ale lepiej zachować procedure.......
Na pewno jest źle ustawiony skład mieszanki LPG i rozstraja mapę PB, check engine się nie pali bo stawiam na to że jest założony emulator aby go kasował. Trzeba by jeszcze sprawdzić jak jest zrobiona emulacja na sondę.
Ja robię to KTS w zakładce "kasowanie wartości adaptacyjnych.
Jeżeli masz błąd poduszki to z jakiegoś powodu i kasowanie tu nic nie da ,pomijając fakt że tym kablem masz marne szanse żeby nie powiedzieć żadne to zrobić.Poza tym przedmówca ma sporo racji.
Kasowanie parametrów wyuczonych. Sprawdzenie krokowego.
Takie pytanie z ciekawości. Po co chcesz "kasować " immobiliser?
a ustawia to się w jaki sposób? bo z tego co widziałem to są raptem 2 przyciski, zegar i "R" czyli do resetu. Trzymaj kilka sekund przycisk "R" i w ten sposób zmienisz ustawienia z licznika dziennego na ogólny i on nie ma prawa się kasować!
Temat zamknięty Dziękuje za pomoc
Jakim komputerem próbujesz kasować i czy próbowałeś innym sprzętem?
Po rozgrzaniu ma około 850-900 obrotów, niestety tym programem nie mogę nic sprawdzić w blokach kiedy silnik jest zgaszony moge tylko kasować błędy. Nie kasowałem wartości wyuczonych.
Napisałem, HLA. Gdybyś nie wiedział, to tam są takie. Skoro nie wiesz co to znaczy, to już twój problem. No ale fajnie, że coś napisałeś. P.S. Cholera, spóźniłem się. Mimo to, kasować nie będę.
Nie chce palić po wyczerpaniu akumulatora. Po ponownym naładowaniu zapalił, ale chodzi na najwyższych obrotach, ruszanie pedału gazu nic nie daje, co zrobić? Wcześniej kasowała się godzina i km.
Nie kasować. Pojechać na diagnostykę, to system bezpieczeństwa. Jak nie było nic odpinane to kontrolka nie zapaliła się sama z siebie.
Witam Mam problem ze stacyjka w moim seicento i nie wiem co robic. Kupujac samochod dostalem 2 kluczyki, jeden niestety juz jest wytarty i nie da sie nim odpalic jedynie otwiera tylko klape bagaznika. Drugi ktorym sie posluguje po wlozeniu do stacyjki ma problemy z przekreceniem na zaplon. Jest bardzo konkretny opor pewnie to wina tego ze tez jest juz...
Witam. Przed diagnostyką komputerem sprawdź, czy w instalacji Tartarini - jeżeli to była "oryginalna fabryczna" instalacja zakładana przez FIAT - występuje emulator sondy lambda AEB-426 (podłączony pod 1 sondę lambda i gniazdo OBDII). W moim Seicento 1,1MPI (2005 r.) głównym zadaniem tego emulatora było kasowanie błędów sterownika silnika, żeby nie...
Sprawdzę dzisiaj jeszcze wskazania drugiej sondy lambda. Adaptacji koła fonicznego nie chce robić (kasowanie danych adaptacyjnych jest w alfaOBD), ponieważ silnik nie osiągnie 5000 obrotów - przy około 3000 mruga check, jest delikatny strzał w wydech i szarpnięcie. Orientuje się ktoś czy w parametrach można podejrzeć ciśnienie paliwa, albo jakie parametry...
Potrzebuje lini K oraz L. K wysyła z ECU do skanera a L ze skanera do ECU. Chyba że na linia L też wysyła równolegle z K, sprawdze oscyloskopem. Skaner działa już ze sterownikami IAW 6F oraz IAW 16F są to silniki na wtrysku jednopunktowym cinquecento, seicento 900ccm, 1100 ccm oraz punto 1100 ccm. Działa odczyt błędów, parametry bieżące, kasowanie i...
Tego Ci nie powiem. Miałem pożyczony kabelek ale znudziło mi się ciągłe kasowanie błędów, więc oddałem. To raczej jest problem LPG bo na PB chodzi równiej. W momencie przełączenia PB/LPG potrafi nawet zgasnąć i chodzi jak traktor. Przy normalnej jeździe jest raczej ok, chociaż czasami przy przyspieszaniu czuć spadek mocy, takie chwilowe szarpnięcie.
Witam. Mam ogólne pytanie, nie wiedziałem w którym dziale umieścić. Pytanie dotyczy sterownika iaw16. W sterownikach tego typu (pweni w iaw8 podobnie) znajduję się motorolla oraz pamięć w obudowie DIP28 a dokładnie TMS27PC512 (domyślam się że są również inne układy, podałem akurat taki jaki ja mam). I tutaj pytanie: w której pamięci co się znajduję??...
Witam. Wymienisz sam w garażu tylko musisz dysponować kluczem dynamometrycznym. Mogą wystąpić problemy z odkręceniem kolektora wydechowego od głowicy (słaby dostęp do śrub mocujących). Głowica przed założeniem nowej uszczelki do planowania (ew. do regulacji zawory - płytkami). Jeżeli posiadasz oryginalną instalację LPG montowaną przez FIAT (ze sterownikiem...
Alan 102 ma ANL - ale kiepski i w Twoim samochodzie na 99% bedziesz slyszal zaplon i wycieraczki. Proponuje podjechac do jakiegos sklepu i bedac zdecydowanym na zakup w jakichs granicach cenowych potestowac kilka radyjek. Zgodnie z punktem 15 regulaminu, proszę poprawić post. Użyj przycisku http://obrazki.elektroda.net/11_12038401... przed wysłaniem...
w seicento bywaja takie problemy, jezeli wystapi jakies przepiecie na instalacji, ja wymienilem zarowke w liczniku i po wymianie zaroowki ,zaczola mi sie swiec kontrolka poduszki, potem sie okazalo, ze przy wymianie zarowki w sejolu powinno sie aku odlaczyc ( nawet serwis otym niewidzial. Kasowanie bledu w najtanszym serwisie kosztuje 40zł w fiacie...
Seicento ze "starym" typem liczników w którym kontrolki podświetlane są żaróweczkami nie ma osobnej kontrolki świateł mijania - ma jedną kontrolkę dla świateł pozycyjnych i mijania, osobna dla świateł długich. Nowsze mają wlutowane na stałe diody LED, które się nie palą ;) Demontaż licznika Tak jak napisali koledzy wyżej najpierw wykręcamy od dołu cztery...
A opcja szukaj? No nie będę już nawet zaczynał z Googlowaniem. Chłopie w momencie jak zamieszczałeś ten post był jeszcze taki temat: "Poszukuje instrukcji" czy coś w tym stylu. Jak widzę cosik się pozmieniało ostatno na Elektrodzie, bo tak jakby go już nie było. Czyli szukamy dalej. A do Tonego 2003: Nieładnie kasować posty bez ostrzeżenia. Mój błąd...
Przy sterowniku iaw16 jest tak,że po (o ile pamiętam) -4 jazdy po 5minut przy goracym silniku kasują błąd.
ma SEICENTO 900 S rocznik 89 do tej pory nic sie nie psuło ale w ostatnich miesiącach coś dziwnego sie działo z ładowaniem akumulatora na początku przy włoczonym silniku swieciła kotrolka a pózniej wogule nie swieciła nawet jak sie stacyjke włoczało wymieniłem regulator napiecia kilka razy i pare dni pochodziły a pózniej sie psóły co może powodować...
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
Jak będziesz wymieniał popychacze to nic tam nie regulujesz to hydrauliczne. Ciśnienie oleju kasuje luz zaworowy.
rzecz w tym że był w serwisie fiata wymienili świece i powiedzieli że wszystko jest w porządku... W tym sęk, że pisałem o warsztacie a nie serwisie ASO bo tam to faktycznie najchetniej wymieniają świece, lub olej, no może filtr i twierdzą zreguły niedorzecznie, że wszystko jest w porządku - jak klient wróci to dopiero ooooojojoj, będzie trzeba wymienić...
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Na warsztat dawalem go juz pare razy i nic nie wymyslili co roku to samo. Przez dwa lata kiedy byl na gwarancji to tylko wymieniali swiece, kasowali za przeglad a za pare dni to samo. Teraz gwarancja sie skonczyla i musze sie sam martwic. Wychodzi na to ze tak musi byc , wkoncu to fiat. Moze jakies wskazowki jak go odpalac zeby nie zalewal tych swiec,...
Witam! Jestem tu nowy. Przeszukałem forum i wszystkie posty dotyczyły problemów z włączaniem a ja mam odwrotny :) Jakiś czas temu zapalała mi się lampka check engine. Po odczytaniu błędów wyskoczyło że czujni temperatury cieczy podaje czasami błędne odczyty w postaci -40st. Ostatnio wymieniłem czujnik ale kontrolka już od tygodnia świeciła ciągle nie...
witam ponownie jeśli chodzi o paliwo to jest świerze autko jerzdżone jest na paliwie instalka gazowa jest z mikserem i emulatorem wtryskiwaczy jeśli chodzi o sondy to są dwie , sprubuje przepiąć wtryski na swoje wtyczki i zobacze może emulator popsuty,poszperam w instalce gazowej może faktycznie ma coś podpięte do kasowania błedów w sterowniku,serwis...
Dziala dziala dziala... :D Dziekuje wszystkim za pomoc , jednak jak mozna sie bylo spodziewac blad po mojej stronie , aczkolwiek chyba nie do konca ;) - mianowicie zamienione byly linie L i K , :| moj blad ze nie sprawdzilem od razu sciezek na plytce , ale zmylil mnie opis znajdujacy sie w paczce zamiejszczonej przez kolege ciesia - tam jest zamienona...
Do Motronic: Nie rozumiem czemu miałbym nie odczytać błędów z centrali wtrysku i centrali CODE? Nie wiem tylko jak to się robi - czy kontrolka CODE powinna migac jak piszesz i po odczycie sposobu migania można wywnioskować o błedach ? Czy mówiąc o odczytaniu błedów mówisz o podjechaniu do warsztatu który ma możliwość podłączenia sie ukadem diagnostycznym...
Niestety nie wiem i nie bardzo mam jak sprawdzić w najbliższym czasie. A ma to jakiś wpływ? Gdybając, to tak. Ktoś robił coś przy silniku, właściwie w nim. Uszczelniając, lepiąc uszczelki na silikon, dał go za dużo, silikon trochę wypłynął, następnie się urywając zatkał sobą smok olejowy, jego sitko. Pompa nie zasysa przez to wystarczającej ilości...
Sam sobie odpowiem i będzie to informacja dla potomnych.Literą H oznakowane są nowe samochody przed przeglądem zerowym. Po przeglądzie pracownik podpina samochód pod euroscan kasuję literkę. Literka ta sama znika po przebiegu 200km.
Witam. Problem to Seicento 1.1 MPI + LPG 2gen, sterownik Tartarini TEC 99 EVO, bez silnika krokowego (śrubka). Zużywał ok. 25l/100km benzyny (gaz chyba w normie - 9,5l/100km w zakorkowanej Łodzi). W czasie pracy na benzynie z rury sadza, czarny dym, brak mocy, gaśnięcie na wolnych obrotach. W czasie pracy na LPG - wszystko OK. ECU (Magneti Marelli IAW...
hahaha!! ASO tylko błedy potrafi wykasować, ludzie nie dajcie się tak zwodzić! Każdy potrafi podłączyć kompa i wykasowac błędy ale robić nie ma komu! Debilizm.... Kolego, oddaj auto do warsztatu który naprawia a nie kasuje błedy. Sugeruje sprawdzić nastawnik biegu jałowego, oraz czy nie bierze gdzieś powietrza.
Witam, mam do podłączenia Seicento Sporting z 2001, jako co mam go wybrać w Euroscanie? Kod ISO to 61600.444.03 producentem jest Magneti Marelli ale nie widzę oznaczenia IAW - xxx/xx w ogóle to ten komputerek jakiś taki mały jest i idą do niego dwie wiązki przewodów. Złącza diagnostyczne jest w kabinie i jest typu OBD II. Zaznaczam, że Euroscana zrobiłem...
A u mnie niestety mechanik to ostateczność. U mnie to samo. Wolę zepsuć 10 razy a kolejne naprawiać jak dać się trąbić po kieszeniach. My też lubimy takich, bo jak już przyjadą, kasuję się potrójnie. Raz za diagnozę, dwa za przywrócenie auta do stanu oryginalnego, trzy za naprawę auta :)
Osoba od której kupiłem sterownik stwierdziła, że w ecu programowo został wyłączony układ diagnostyki cewek więc nie ma opcji aby na sprawnej cewce wywaliło błąd cewki. Sprawdzam błędy - błąd cewki nr 2. Kasuję błąd i do drugiego dnia spokój. Czyli wychodzi na to że sterownik również może być trefny, jak sprzedawca takie bajki napisał Tobie.
Witam, napisałem poprzednio post http://www.elektroda.pl/rtvforum/seicent... ale został wrzucony do kosza ?! nie ważne skoro nie mogę się dowiedzieć jak go odpalić na krótko to prosiłbym uprzemie o poradę jak wyjąć złamany kluczyk ze stacyjki bez niszczenia jej. magnesem próbowałem ale kluczyk jest ze stopu "niemagnetycznego"...
zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek zawiesić seicento seicento
huawei modem reset nagłośnienie plenerowe oznaczenie zmywarka siemens
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
Wegoboard Supreme 3 nie włącza się mimo naładowanej baterii Lokalizacja bezpiecznika w hulajnodze Wegoboard Supreme3