Moduł zapłonowy ten podwójny.
najfajniejsze są wystawki elektrośmieci, jak tylko na jakąś przypadkiem trafię to przegrzebuje wszystko i zawsze się trochę ciekawych gratów trafi, z najciekawszych to znalazłem kilka laptopów, piłę spalinową i kosiarkę :) wiadomo, zawsze jak już zmieniać to najlepiej na największy jaki pasuje p&p :) ja do swojej Astry Kombi teraz też założyłem 1.6...
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Może być problem z modułem albo cewką zapłonową ,ale na dwóch świecach powinien koślawo chodzić.
Dzień Dobry, Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada może informacje na temat diagnostyki / protokołu komunikacyjnego Fiatowskich modułów zapłonowych typu Nanoplex/Digiplex? Stałem się niedawno posiadaczem Fiata 126p w wersji ELX z modułem zapłonowym Nanoplex i jestem zainteresowany diagnozą tego modułu (jakkolwiek prymitywna ona może być ). Ten...
Najprościej: podłącz obrotomierz od malucha (lub inny od dwucylindrowca czterosuwa) . Cały układ połączeń jak w przerywaczowym zapłonie, zasilanie, podświetlanie, a przewód nr1 (impulsy) podłącz do (obojętne której) cewki zapłonowej od strony modułu zapłonowego. Mam tak podłączone w seicento 1100 i działa znakomicie.
Wynika, że błedy dotyczą obu cewek (transformatorów) zapłonowych, co prawie w 100 % wyklucza ich niesprawność. Przede wszystkim należy szukać przyczyny w okablowaniu (przewody modułu cewek) niskiego napięcia. Poszukać przyczyny także przy "wejściu" kabli do wtyczki - jeden z nich może być naderwany wewnątrz izolacji.
Chodzi o to, że czujnik położenia wału był wymieniany i po zamontowaniu go auto wogóle nie odpala... Dodano po 57 Były wymieniane również bezpieczniki, ale nie orientuję się czy coś z cewkami robiono... Mam jeszcze pytanie. Myślałam, że będzie to coś z modułem zapłonowym, jednak u mnie w aucie mechanik nie mógł tego znaleźć, bo twierdzi, że jest to...
Dobra ale ja tutaj czegoś nie rozumiem po co wkładać wtrysk !!!!!!!!! Przecież silniki 900 chodziły świetnie na gaźniku, w cinquecento była taka wersja z gaźnikiem więc nie lepiej kupić silnik który chodził na wtrysku zmienić kolektor dolotowy pod gaźnik i to wszystko, pozostaje tylko sprawa modułu zapłonowego i czujnika ale to nie jest wielkie zmartwienie.
Mialem na mysli modul zaplonowy 16fm.e6.... Czy istnieje teraz mozliwosc ze wczytal kod innego immobilasera?? I czy da sie to jakos skasowac??? Bo wychodzi na to ze zablokowal wszysko immobi.....
Witam. Mam oto taki problem: Seicento 1.1 MPI coraz częściej mam problem z zapaleniem auta kluczykiem. Na pych zapala bez problemu. Akumulator sprawny, rozrusznik kręci normalnie. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany, czy powietrze suche i ciepłe, czy pada deszcz i jest zimno. W czasie kiedy nie chce zapalić nie ma iskry. Przewody zapłonowe,...
tez filtr paliwa przeszedl mi przez mysl, co ile powinien byc wymieniany taki filtr?? byl wymieniany z 5 lat temu juz troche czytam te wszystkie fora i malo kto daje konkretna odpowiedz Kolego , ja objeżdżam już 3 -go fiata ( nie licząc podwójnie bo mam teraz dwa Fiaty Punto III i Seicen to 1.1 Van) i filtr paliwa Fiat zaleca wymieniać co 15 tyś .km...
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Takie samo połączenie jak w SC 900 1.1 punto 1.1 schematy w necie do poszukania np ten temat z elektrody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tu na przekaźniku tzw podwójnym a w SC są dwa niezależne przekaźniki - schematu nie mogę poszukać ale w wersji pdf seicento jest tam wytłumaczone dokładnie Jak przełożysz całą wiązkę systemu to...
honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy moduł seicento układ zapłonowy seicento
volvo silnika mascott paliwo podłączyć obrotomierz cewke
modus fault steering zgrzewarki kondensatorowe
D3SBA60 mostek prostowniczy – zamienniki RS405L, RS406L, D3SBA80, parametry, obudowa SIP-4 Hyundai Tucson 2005 Diesel D4EA – lokalizacja czujnika CKP, dostęp, wymiana, objawy P0335