Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Fotka silnika http://obrazki.elektroda.pl/7848801400_1... [/film]
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
sprawdź jak ma ustawioną emulację sondy lambda,bo bardzo często fiaty przeprogramowują się podczas pracy na gazie, wtedy należy ustawić emulację masową a nie 0-1V, może jednak to skutkować zapalaniem się kontrolki wtrysku, bo dla systemu sonda będzie uszkodzona, ale można wtedy odciąć ją przekaźnikiem lub poprostu się do tego przyzwyczaić
Tak, brak masy na tej żarówce dało taki efekt.
Witam Mam koledzy problem i nie wiem juz co robić mój Seicento pracuje nierówno na benzynie tak jak by powietrze brał a na gazie pyrka nie wiem już co robić przepustnica wymieniona silnik korkowy też wszystkie uszczelki tez nie wiem już co robić. Mam podejrzenia że to albo mapsensor, sonda albo główny komputer siadł: :( ProsZę o pomoc albo poradę.:...
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
Kopułka w Seicento 1,1 MPI??? To chyba gazownik ma nierówno pod kopułką.
A jak ma się to do jak go odpalam coś piszczy, nie równo pracuje Dlaczego silnik od razu od strzału gaśnie? Dlaczego silnik nierówno pracuje
Witam, pacjentem jest Fiat Seicento. Ciężko pali, trzeba kilkanaście razy nacisnąć na pedał gazu i załapuje, ale nierówno pracuje, jak puści się gaz to gaśnie. Był wymieniany łącznik elastyczny, tzw. tłumik drgań przy kolanku z sondą, który idzie do kolektora wydechowego. Po tej wymianie nierówno pracuje i ciężko pali. Czyżby silniczek krokowy, bo w...
Witam!!zwracam sie z prosba o pomoc w rozwiazaniu problemu ,a mianowicie, silnik 900 Fiat Seicento ,zaczoł pracować nierówno na cylindrach,stwierdziłem brak iskry na 3 cylindrze,powodem była uszkodzona swieca,dałem nową świece auto chodziło normalnie ale tylko przez tydzień,po tygodniu sytuacja sie powtórzyła na tym samym cylindrze znowu wymieniłem...
Jeżeli zaczyna nierówno pracować jak się trochę zagrzeje silnik to poszła uszczelka pod glowica
Proszę o radę bo moje seicento ostatnio po odpaleniu kilka sekund strasznie nierówno pracuje. Dzieje się to i na benzynie i na gazie, najczęściej na zimnym silniku. Cewki wymienione, świece i przewody ale zrobiłem odczyt parametrów i różnice są w parametrach silniczka krokowego. Na górnym zdjęciu silnik po odpaleniu źle pracuje a na dolnym po 15 sekundach...
Jasne że tak, bo ty to znasz.Ja po tylu wymienionych tulei to po stukaniu już wiem że trzeba to wyciągać.
Słabe hamulce, które przednie czy tylne, czy nierówno bierze. Skoro wziąłeś się za tylne to pewnie tylne słabe, co z korektorem nie stoi nie jest zatarty? Tłoczki płynnie się przesuwają lewo, prawo
Zastanawia mnie tylko jedno. Jeżeli przy ustawieniu klap na "twarz i nogi" powietrze leci bardzo ciepłe. Nie wiem czy maksymalnie ciepłe natomiast bardzo przyjemnie grzeje. Gdyby nie to że na nogi zimne to myślę że dałbym spokój. I teraz pytanie. Jeżeli z nagrzewnicy w jednym położeniu klap jest ciepłe powietrze tu chyba nagrzewnica jest ok i zawór...
A nie trzęsło budą w momencie jak nierówno pracował? Tak jakby palił na 3 gary.
Witam. Mam pewien problem z moim Seicento 1.1 SPI (1999r). Otóż: Na "starym" map sensorze silnik pracuje bardzo nierówno, falują obroty, wysokie-niskie-wysokie-niskie, i tak co chwile. Po wymianie map sensora na nowy, przy próbie odpalenia samochodu świeci się kontrolka wtrysku, oraz mam problemy z odpaleniem ( Silnik momentalnie gaśnie). Może ktoś...
Kolego Sandamiano rzeczywiście problem leżał w tych dwóch przewodach były w tragicznym stanie i robiły zwarcie. Układ chłodzenia odpowietrzałem, po zapaleniu silnika wszystkie kontrolki gasną (jedynie kontrolka rezerwy benzyny się pali :D ). Auto wciąż nierówno pracuje i praktycznie nie ma mocy (do 50km/h ok 20s.)
Podczas wymiany świec okazało się, że węże podciśnienia po filtrem powietrza są poprzecinane i zaślepione śrubami. Samochód jest z instalacją LPG stag 2 na benzynie nierówno pracuje na niskich obrotach. Jaki był cel ich przecięcia ? Jak to połączyć ? Nie wiem które były połączone.
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Witam, może ktoś jest mi w stanie pomóc, problem jest właśnie w seicento 1.1. Silnik na benzynie nie pracuje na 2 garach, na gazie chodzi ale bardzo nierówno - głowica zrobiona (ciśnienie na wszystkich jest) - iskra na wszystkich jest - przewody wymienione - wtryski oki - świece oki Rozkładam już ręce, nie mam pojęcia co może być i proszę o pomoc.
jak chodzi o moc to jest troszke mocniejszy a jak jest zimny to nierówno pracuje i podczas jasdy strasznie szarpie, ale jak sie rozgrzeje to ładnie chodzi tylko ze jest wir w baku
witam wszystkich mam seicento 1,1 zasilane lpg mam problem tylko ze przy ciepłym silniku czasem przy jeżdzie zaczyna mocno szarpac silnikiem i nie mam pojęcia co to może być, na bęzynie jest ok ale przy odpaleniu na benie nim trzęsie i pracuje nierówno przez ok 10 sek pózniej wchodzi na normalne obroty kable i świece wymienione gdyby ktoś wiedział co...
Witam posiadam fiata seicento z silnikiem 1.1 b+g. Auto szarpie w trakcie dodawania gazu i nierówno pracuje podczas jazdy zwłaszcza podczas jazdy pod góre. Fiat chwile po zapaleniu automatycznie przełącza się na gaz wiec temat podpiąłem pod usterki instalacji gazowych. Coś już zdiagnozowałeś ? Sprawdziłeś ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli...
No i tak, byłem przed chwilą go odpalić, temperatura -4 pierwsza próba. Z wężykiem założonym oryginalnie, odpalił ale pracuje nie równo tak jak by nie na wszystkie cylindry, odrazu zgasiłem zdjąłem wężyk zaślepiłem kruciec i próba druga, odpalił ale niestety pracuje tak samo nierówno. Świece są nowe, wymieniłem około 300 km temu. Po rozgrzaniu się pracuje...
Camshaft Position Sensor A circuit malfunction (Bank 1 or Single Sensor) The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was not activated for this fault. Czujnik położenia wałka rozrządu awarii przemysłowej (Bank...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Seicento 1.1 MPI Z 2004r. Wyskoczyła kontrolka check engine (świeci się cały czas), silnik pracuje bardzo nierówno na biegu jałowym (czuć szarpania), przy mocniejszym depnięciu w pedał przyspieszenia można wyczuć smród zgniłych jaj, jest też mniej żwawy i wykazuje nieco większe spalanie niż normalnie, na zimnym silniku...
Mam problem ze swoim maluchem, mam w nim założony silnik 899ccm z fiata seicento, fabrycznie na wtrysku, ja założyłem mu gaźnik z fiata uno 1.0, problem polega na tym że na postoju chodzi trochę nierówno, ale wkręca się normalnie na obroty, na jedynce jedzie, na dwójce jedzie, na trójce z małym gazem, jak dam więcej gazu (czyli zwiększam mu obciążenie)...
Witam. Mam problem z instalacją tartarini TEC99. Pod obciążeniem jest wszystko ok, natomiast na biegu jałowym bardzo często silnik nierówno pracuję, czasem gaśnie. Mam interfejs do regulacji instalacji LPG, ale jakoś nie mogę się połączyć ze sterownikiem. Próbowałem różnych programów i nic. Instalacja jest dość stara bo z 2003 roku. Ktoś ma pomysł jak...
Znalazłem 2 pęknięte wężyki (już zreperowane). Auto dalej troszkę nierówno chodzi, ale nie zrywa już tak jak do tej pory. Teraz jadę zatankować i zobaczę, co będzie. Jeśli będzie bez zmian, to za tydzień pewnie na jakąś diagnostykę pojadę.
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
Dzisiaj zauważyłem podejrzaną rzecz a mianowicie na PB zatkałem wlot filtra powietrza i silnik nie zgasł, nawet nie zaczął nierówno pracować co by świadczyło o jakimś lewym powietrzu ale na LPG przy przesłonięciu wlotu filtra silnik natychmiast zadygotał i po chwili zgasł. Osłuchałem dolot i słychać jakieś syczenie z okolicy kolektora po lewej stronie...
Witajcie! Pacjentem jest Fiat Seicento VAN z 2005r, wersja z silnikiem 1,1 MPI. Przebieg - daj boże autentyczny - 125tyś km. Auto posiada instalację LPG - piszę dla porządku, choć problem dotyczy benzyny. Objaw: Obecnie, gdy mamy wiosnę: po odpaleniu auta zdarza się (nie zawsze), że niskie obroty są "za niskie", po rozgrzaniu silnika problem ustępuje....
No Golf nigdy nie miał komfortu no ale np Golf V jednak jeździ lepiej niż Fabia nawet z tego samego okresu? Ja wiem że Golf 4 to nie Audi a8 ale dziwne żeby jeździło jak Seicento 900, gdzie czuć każdą dziurkę. Ja pisałem ogólnie o Audi że Audi A3 to Golf 4 tak jak Leon I. A samo A4 jest już z innej klasy i inny ma zawias, droższy ale i pewnie bardziej...
słuchajcie udało mi się go uruchomić ,otóż podłączyłem kabel plusowy bezpośrednio z akumulatora do czarnego przekaźnika gdzie powinien według schematu plus stały i sc odpalił ale nierówno pyrka na wolnych obrotach i po chwili zapala się (marchewa) lecz jak wkręcę go na wysokie obroty pracuje całkiem normalnie i marchewka gaśnie z tym jest teraz problem.
Witam Mam problem ostatnio kiedy pale mojego seiciaka na benzynie nierówno pracuje raz wyższe obroty raz nie przerywa tak jakby gdzieś powietrze zasysał. Panowie proszę o pomoc bo nie wiem co sie może dziać (na gazie normalnie chodzi) a poza tym świece wymienione przewody zapłonowe tez. Co może byc przyczyną takiego zachowania?
obrazki się nie ładują czujnik przy komputerze to MAP sensor czyli czujnik podciśnienia kolektora ssącego, bez niego też silnik zapali, choć będzie trochę nierówno pracował w Cieniasie czujnik wstrząsowy jest pod deską rozdzielczą centralnie na środku, w seju możliwe że też, ale nie koniecznie, tak czy inaczej "czek" czyli "marchewka" musi się zaświecać...
Witam Szanownych Kolegów. Mam problem z samochodem mojej Mamy. Od jakiegoś czasu po odpaleniu (oczysscie na benzynie), silnik pracuje nierówno, szarpie, ale po dodaniu i odpuszczeniu wraca na obroty. Ostatniu poświęciłem trochę czasu i podstawiłem z identycznego bolidu krokowca, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, MAP sensor i cewki zapłonowe. Świece...
Po uruchomieniu silnika, jak będzie nierówno chodził wyłącz go i wykręć świece. Jeżeli na 2 i 3 cylindrze będą czarne, to może być tak, że zaciąga olej z pokrywy zaworów. Trzeba zdjąć korpus wtryskiwacza, pokrywę zaworów, założyć nową uszczelkę pokrywy zaworów i dodatkowo miejsca między wlotem kolektora ssącego i przestrzenią, w której jest "klawiatura"...
Witam. Od pół roku jestem nabywcą fiata seicento 1.1 MPI. Od dwóch miesięcy mam dość poważny problem. Świeci się kontrolka błędu komputera. Kiedy jadę na gazie to auto jest słabe, Strzela z kolektora wydechowego. tzn. detonuje gaz w kolektorze wydechowym, a do tego spalanie gazu jest bardzo duże. około 10l. na 100 km. Natomiast na benzynie są inne objawy....
Jeśli go źle umocowałeś będzie latał to szybko padnie od drgań. On nie lata, stoi stabilnie i jest mocno przymocowany - dokręcony seryjnymi "łapami", ale po prostu nie siedzi w kuwecie elegancko jak seryjny, mniejszy tylko lekko tak nierówno. Inaczej się nie dało, ale myślę że w takim przypadku nie będzie to wpływać na trwałość. Wg mnie powinien starczyć...
Witam, mam problem ze swoim samochodem. Jest to Fiat Seicento 99r 900 benzyna+gaz. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą, i został wymieniony filtr powietrza. Uszczelka założona jak należy, filtr również. I mój problem polega na tym, że na biegu jałowym mam obroty na początku 1200, potem wzrasta do 1500, czasem 1700; Próbowałem zresetować komputer,...
Witam jestem nowy na tego typu forum. Mam mianowicie następujący problem: Fiat 600 (Seicento) 1.1 06r. Samochód po nocnym postoju nie chce zapalić. Problem jest praktycznie zawsze kiedy są zimne wieczory, a wygląda to tak; po przekręceniu kluczyka na zapłon wszystko jest ok (kontrolki, pompa) kiedy usiłuje zapalić silnik łapie normalnie ale dosłownie...
On rano jak odpala to nie wkręca się na wysokie obroty tak jak kiedyś tylko na tych niższych się męczy, no i trzeba też dodać że coś telepie mi na zimnym rano U mnie podobny objaw był przy pierwszym odpaleniu po dłuższym postoju wówczas ja były początki nieszczelności Uszczelki pod głowicą. Też z rana trochę ciężki odpalanie, praca jak by na dwóch,...
hm matiz . Tak no wiec . Auto jest średnie . Po pierwsze za mała wydajność hamulców . Auto posiada 3 cylindry i przez to ma troche nie równe obroty . Moc ma niezła . Ma pare mankanentów np łożyska z tyłu . Okładziny szczęk hamulcowych które sie czasami odklejaja . Nierówno biorący ręczny . śmieciowate fabryczne akumulatory i klocki . problemy z impulsatorem...
Witam wszystkich. Mam od dłuższego czasu problem ze swoim autkiem. Samochód jak w tytule dodam ze ma przejechane ponad 71000 km z rocznika 2000 Wiem, że są setki takich posów ale przeszukałem sporą ich ilość na wielu forach, nawet stosując się do niektórych wskazówek jednak problem pozostał. Otóż kłopot jest z odpaleniem samochodu na gazie, juz pomijam...
Wszystkie rady przyjąłem i dzisiaj się tym zajmę, dzięki ;) będę informował na bieżąco na pewno! Dodano po 8 Napięcia na kostkach są. Zmierzyłem czujnik TPS oporność wynosi 1130. Czujnik płynu chłodzącego z kolei ma 3780 ohm. Na innym forum wyczytałem ze na zimnym ma mieć ok. 9750 ohm, co myślicie? A jeśli chodzi o ten przewód wystający z oczka masy,...
W moim seiczenciaku ostatnio nie słyszę aby włączał się wentylator chłodnicy- szczególnie jak stoję w korku w upale powinien działać. Silnik samochodu wtedy zaczyna mi nierównomiernie pracować - czy to ma związek? Na trasie nie ma problemu - tylko w korkach ulicznych. Sprawdziłem bezpiecznik 20A. Smigło wentylatora poruszone ręką kręci się bez oporów....
Witam. Piszecie bez ładu i składu. qbadm pisze: Rozbierz silnik, wyjmij wirnik i wyczyść szczotki oraz płytki miedziane na wirniku.. nie płytki miedziane na wirniku tylko wycinki komutatora - jeśli nie są wypalone, wyrwane lub nierówno zużyte to jest ok i niczego tam nie skrobie się, a jeśli trzeba coś tam robić na komutatorze to na tokarce się stacza...
Witam Lanzar nie ma wcale twardego zawieszenia , było już sprzedawanych parę używanych STX na Allegro , nawet w tej chwili jest jedna z nim aukcja , porównywałem go z STX przed zakupem i dlatego wybrałem Lanzara bo później zaczynał charczeć niż STX podczas podawania sinusa 25 Hz , ma identyczną skuteczność jak AP , jakość wykonania STX jakie widziałem...
Zdjęcie pierwsze przed wymianą sondy lambda, ostatnie po wymianie na drugą. Wartości takie same. http://obrazki.elektroda.pl/4978106200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8945225400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9494842800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4330760700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8348784200_1...
Witam, wybaczcie za ogólną nazwę tematu, ale mam kilka problemów w moim Seniaku 1.1 i nie da się ich streścić w nazwie tematu :) A więc od początku. 1) Gwałtowny spadek poziomu paliwa Jakiś czas temu "zaszalałem" i wlałem sobie do baku benzyny do pełna. Niby jeżdżę na LPG, ale benzyna ciągle drożeje, więc postanowiłem sobie zalać do pełna i mieć spokój...
Witam, Dorzucając trzy grosze do poprzednich wypowiedzi opiszę moje doświadczenia z gazem. Przejechaliśmy na LPG w firmowych samochodach, około miliona kilometrów (fiaty: Seicento 1100 i Pandy 1100/1200). Silniki SPI i MPI z instalacjami Lovato i Stag. Faktycznie dużą stratą jest konieczność uzyskania około 30 stopni w instalacjach sekwencyjnych, zwłaszcza...
Żeby było trochę wyżej to wystarczy mocowania kolumn zrobić wyżej, ale pamiętaj też, że twoja konstrukcja wyjdzie pewnie z 200 czy 300kg lżejsza więc i samo to zwiększy trochę prześwit. Gumy w sprężyny to wg mnie też bardzo dobre rozwiązanie, jedyny minus to na naszym rynku jest mały ich wybór i czasami ciężko dobrać takie żeby faktycznie robiły robotę....
Witam. Po wymianie amortyzatorów z przodu kierownica skręcona jest na 2 palce w prawo - przy jeździe na wprost. Dodatkowo na nierównościach auto ma tendencję do samoczynnego skręcania w prawo. Przypuszczam, że nie są to objawy złej zbieżności, a przynajmniej nie tylko. coś się musiało stać z kątami. Czy na tej podstawie ktoś by zechciał postawić wstępną...
Witam, Mam taki problem, że podczas jazdy na nierównościach przy prędkości powyżej 40km/h coś stuka/puka w mechanizmie prawego pasa bezpieczeństwa (od strony pasażera). Zdejmowałem dzisiaj tylny boczek w celu dostania się do mechanizmu pasa bezpieczeństwa i unieruchomiłem cały mechanizm poprzez podłożenie kawała styropianu – auto przestało hałasować...
Otwórz maskę.Popraw połączenie pomiędzy oprawką żarówki głównej dwu włóknowej z gniazdem zamocowanym na kablach w tej lampie gdzie masz słabsze światło.Wskutek braku dobrej masy na tej żarówce palą ći się obydwa włókna tej żarówki. Obwody świateł nie mają nic wspólnego z komputerem.Pochwal się czy udało Ći się usunąć usterkę.
Witam. Mam problem z instalacją tartarini TEC99. Pod obciążeniem jest wszystko ok, natomiast na biegu jałowym bardzo często silnik nierówno pracuję, czasem gaśnie. Mam interfejs do regulacji instalacji LPG, ale jakoś nie mogę się połączyć ze sterownikiem. Próbowałem różnych programów i nic. Instalacja jest dość stara bo z 2003 roku. Ktoś ma pomysł jak...
witam wszystkich pisze poniewaz mam problem.Od dwoch miesiecy jestem posiadaczem pieknego żółtego fiata seicento sporting wszystko bylo ok ale od jakiegos czasu mam problem tego rodzaju iz nie moge uzyskac wolnych obrotów silnika porostu jak jest ciepły pracuje nierowno i trzesie silnikiem do tego slychac jakies stuki w gornej czesci silnika chodzi...
Rozumiem naprawa technologią "ja ze szwagrem" ?
"Gdy jadę po dziurach słychać stuki tak jakby od strony kierowcy z przodu"..niekoniecznie..czasem nawet bardzo doświadczony kierowca myli się z której strony coś stuka lub trzeszczy.. "Wymieniłem tuleje w wachaczach z tyłu"..a mówiłeś że stuka z przodu :D "zmieniłem amortyzatory przód"..czyli wewnętrzne uszkodzenie Mc.phersona odpada-dość częsta"niewykrywalna"...
Witam. Jestem tu nowy, o mechanice samochodów nie mam praktycznie wcale pojęcia. Problem jest taki, że jeździł normalnie i jak przekręciłem kluczyk gasząc go to diody jakoś mi nierównomiernie zamigotały. Chce go odpalić 2 godziny później i nic. Przekręcam kluczyk - kontrolki mignęły raz i nie świeciły w ogóle. Jak już któryś raz przekręciłem, to kontrolki...
Nie ustawia się zapłonu.
Sprawdż czy w wężyku pomiędzy czujnikiem podciśnienia a przepustnicą nie ma nieszczelności (dokładnie, czasem pękają wzdłuż (!)), poza tym sprawdziłbym czy czujnik położenia wału korbowego nie ma pęknięć (miałem taki przypadek - objawy identyczne co u Ciebie). A właściwie sprawdż wszystkie podciśnienia na szczelność. Pozdrawiam.
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ?
Źle myślisz.
ok sprawdzę dzięki za odpowiedz :D
Witam ponownie. Chciałbym odświeżyć wątek nierównej pracy silnika, problem jak był tak nadal występuje. Bardzo proszę o jakąś poradę co może być przyczyną. poczyściłem wszystkie przewody, filtry wymienione i żadnej poprawy.
W seicento 900 z 1999, 60 tys przebiegu, zwłaszcza gdy jest wilgoć mam wrażenie nierównej pracy silnika. Metaliczny stuk, wypadanie zapłonów. Czytałem, że to normalny, częsty problem. Tylko co jest przyczyną?
Samochód w czasie dłuższej jazdy dostaje nirównomiernych obrotów. Dodaje gazu upusza i tak w kółko. Czasami pomaga ponowny rozruch. Jazda jest nie ciekawa ponieważ szarpie, bez wciśniętego pedału gazu przyśpiesza bo dostaje wyższych obrotów. Mam pewne podejrzenia czy może to być map sensor, modół, pompa paliwa ? A może coś innego o czym nie wiem prosiłbym...
Pod komputerem pokazuje błąd lambdy i wtrysku, lambda pokazuje błąd z nierównej pracy i spalania a o błędzie wtrysku to już domyslilem się z deski rozdzielczej.... sprawdzę bak i wszystkie przewody zasilające...
witam Ostatnio coś się dzieje z moiom seicento ponieważ samochód nie równo pracuje na benzynie i podnosi sam sobie obroty , lecz ostatnio zauważyłem że na gazie zaczyna to samo robić. Wczoraj wracałem do domu i samochód stacił moc, ledwie sie zbiera i strasznie muli , co może się dziać ?? Próbowałem rozwiazać problem nierównej pracy na bnzynie ale nic...
Witam, mam pytanie co może być powodem nierównej pracy silnika 1,1 mpi/54 KM Fiat SC 2001r. od jakiegoś czasu tak jak na poniższym filmiku, silnik wariuje, nie wygląda to na wypadanie zapłonu, bo przyspiesza z gazem w podłodze i jest wszystko ok, pali też na dotyk. Czasami po nagrzaniu jest lepiej a czasami jeszcze gorzej ale w środku czuć jak to wszystko...
Mój ma 205 tys., z czego 150 tys. na LPG. Zawory nie były dotykane. Przy 140 tys. były podobno sprawdzane przez mechanika, ale przy tym nie byłem. Jedynym niepokojącym objawem są nierówne wolne obroty. Wiadomo, że te silniki w vanach miały po 350-400 tys. Pytanie, czy ktoś do nich zaglądał? W internecie ciężko coś znaleźć na ten temat. Jest paru nawiedzonych,...
Większość wie tyle, co na giełdzie albo przy wódce usłyszała. Też mi autorytet, większość. Ostatnim Fiatem bez ocynkowanych blach było Uno, konstrukcyjnie lata 80. zresztą. Zgodzę się, że tanie Cinquecento ma blachy cieńsze i ocynkowane w oszczędniejszym procesie (bo ocynk ocynkowi nierówny, wiadomo) niż wielokrotnie droższe od niego Audi, ale takie...
Witam, Od niedawna jestem posiadaczem sympatycznego FIATA Panda, rok prod. 1992, silnik 899 ccm/40 KM (ten sam co w Seicento 900, na jednopunktowym wtrysku). Auto miało jeden feler - przy najeżdżaniu na wysokie nierówności (np. progi zwalniające) słychać było głuchy łomot w zawieszeniu. Okazało się, ze mój poprzednik zmieniając poduchę zawieszenia z...
a dużo to znaczy ile pali? On mniej jak ok 7 l na trasie i 9 w mieście nie spali, no chyba że się jeździ jak dziadek. Termostat w 90% sejów jest zepsuty, jak sprawdzić masz wyżej napisane, jak będziesz kupować to najlepiej Wahler, bo calorstar/wernet to gówno. Komp pasuje z Cieniasa 900 i z Uno 900 - one są bez immo, więc możesz taki kupić i wypinasz...
A co powiecie o Audi a3? Znajomy sprzedaje: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-za... Auto na srebrnych alufelgach, zejdzie z ceną, LPG to stag 200 go fast, 1,5roku ma instalka jeszcze na gwarancji. Wymienione sprzęgło i rozrząd (najdroższe rzeczy, zamontowane sprzęgło LUKa). Auto zadbane, sprowadzone...
Wiem co pisze. Sonda szerokopasmowa ma stałe napiecie. jezeli twoja ma 4 kable jest to zwykła sonda 2 stanowa. zrób analize spalin zobacz czy emulatory (jezeli masz lpg) nie zakłucaja sygnału. sprawdz napiecie na grzxałce sondy, napiecie z ecu i rezystancje grzałki? Kolego... W dwóch innych samochodach z tym silnikiem pracujących prawidłowo pierwsza...
nierówno pracuje silnik seicento kosiarka nierówno agregat nierówno
czasowy wyłącznik schodowy citroen uszkodzi radio spawarka garażowa
PEUGEOT Partner Tepee – światło STOP na drzwiach nie gaśnie po naciśnięciu hamulca Xerox WC6605 – gorąca obudowa pod skanerem w trybie uśpienia, fuser grzeje