Może trzeba czasmi dać kilka złotych wiecej żeby nie miec problemów z montażem. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... a polecam to tym którzy nie maja doświadzczenia.Osobiscie montuję zestawy uniwersalne ale trzeba mieć troche praktyki i zdolności manualnych
przepraszam ze nie zamknąłem tematu ale powodem był zwykły czujnik położenia wału a raczej jego odległość od koła . po kupnie i założeniu silnik dalej nie chodził więc wyczyściłem miejsce gdzie jest zamocowany i silnik już chodził prawidłowo dziękuję wszystkim za podpowiedzi
Zakładam alarm do seicento z odcięciem zapłou i pompy paliwa. Mam 2 przekaźniki i wiem jak je podłączyć. Nie wiem gdzie podłączyć się do zapłonu a konkretnie który kabel odłączyć aby zapłon nie działał. Domyślam się że pewnie któryś od stacyjki tylko który?? Czy w kabinie można odłączyć kabel pompy paliwa?? Jeśli tak to gdzie on jest i jaki ma kolor??...
Witam, jeżeli chodzi o to +12 V po przekręceniu kluczyka w stacyjce, to możesz szukać tego w wiązce kabli od radia, lub jeżeli masz więcej cierpliwości to możesz pobawić się przy samej stacyjce. Tak czy inaczej przydałby się miernik. Pozdrawiam
Za to ekspert :)
A obroty wału widzi sterownik?,a czas wtrysku podczas rozruchu pokazuje?,a zasilania i masy sterownika sprawdzone?,a zasilanie cewek po zapłonie?,a może jakieś odcięcie dołożone kiedyś tam? Jak to wszystko ok.to pewnie ster uwalony.pozdr.
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Ciśnienie paliwa jest w wielopunktowym wtrysku pośrednim wszędzie podobne. Przy 3 bar powinien chodzić. Nic nie powinno się przelewać.EVAP możesz odciąć i zaślepić.
Emulacja nie jest konieczna, tylko odcięcie - to rozumiem. Ale czy jak tylko odetnę wtrysk, to czy komputer nie wykaże błedu i nie wywali kontrolki wtrysku na zegarach?
Na 100% nie kręci rozrusznik, a pompa nie wiem ale się okaże... Jest możliwość, że odcięli dwa obwody ?
Masz LPG?
Na początek zrób adaptację koła fonicznego: nagrzej silnik do normalnej temp. pracy (>80°C) i na luzie 3x dokręć silnik do odcięcia (6500rpm)
Raczej odradza się cięcie przewodów idących do czujnika i ich przedłużanie o obwody alarmu. Zdarza się, ze powoduje to błedy, czy wręcz unieruchamia auto. Lepiej juz dociać trdycyjnie: pompę lub zasilanie komputera...
Jak na stale pozbyc sie upierdliwego immobilisera, czy jest jakiś sposób aby go na zawsze sie pozbyć ? Usunąć wpis w pamięci i odciąć linię kodową
Wypalone styki przekaźnika sterującego pompą lub masz założone odcięcie pompy na LPG, a że instalacja LPG jest uszkodzona...
Często i gęsto przy jeżdzie na gazie zapiekają sie wtryski paliwa,zawór ciśnieniowy?można sprawdzic .A ubytek paliwa przy jeżdzie na gazie,jak wiem z natury instalacja powinna zawierac komputer,ale wile zakładów montowało przekażnik zwierno rozwierny-na odcięcie wtrysku.Trzeba popatrzec
A mocowanie stacyjki da się odciąć od kolumny i odwrócić na druga stronę? Też chyba jest spawane ? Ile czasu zajęły ci te przeróbki mechaniczne?
Cały czas sądziłem że zależy od regulatora napięcia i przy sprawnym akumulatorze i instalacji elektrycznej powinno być ponad 14V Brawo, więc jednak wiesz ile powinno być. A jakie są obroty na wale ? Brak obrotomierza? Po co Ci w ogóle te obroty? Możesz oszacować znając obroty biegu jałowego i obrotów przy odcięciu.
Witam Mam problem Kupiłem cudowne małe Seicento 2006 nowy tym MPI Iskra jest auto pali na plaku / i na LPG po podpięciu na krótko Wtryskiwacze sprawne plus na wtryskiwaczach (wspólny jest)od momentu kręcenia rozrusznika ale sterowania brak ?(kolorowe kabelki ) Podpowie ktoś gdzie szukać /według mnie albo komputer ( interfejs nie wykazał błędów) Bądź...
Ten przekaźnik steruje również cewkami zapłonowymi jak odetnę przekaźnik to brak zasilania cewek zapłonowych
Poszukaj sobie schematu, z niego jasno wynika jak jest sterowany wtryskiwacz i jakie ma być na nim napięcie przy włączonym zapłonie. Popatrz od której strony jest kluczowanie, to będziesz wiedział co i względem czego mierzyć. Przykładanie sond multimetru równolegle do wtryskiwacza nie ma większego sensu, gdy jeden z przewodów pozostaje w stanie wysokiej...
połącz razem przewody które służyły do odcięcia i po kłopocie, wychodzą one z centralki (zapewne oba czarne)
Pewnie standard - odcięcie z alarmu albo immo blokuje. Ale sprawdź to co wyżej.
Ok to poszukam takiego kondensatora, kupie głośniki i zobaczę co wyjdzie a taki kondensator 200uF na jakim poziomie odetnie ?
wa wyszła po lekkim stuknięciu lewym przodem w inny pojazd. Musiałeś odciąć (urwać) gdzieś przewód do lamp.
Przełącznik gazu to AUTRONIC GR Czyli "rzeźba", bo ten przełącznik sugeruje instalację I generacji, czyli do silników gaźnikowych. Zagadką pozostaje sposób odcięcia wtryskiwacza i emulacji sondy lambda.
jeśli dobrze zrozumiałem komputer nie musi mieć ściagniete immo? Musi, tylko możesz odciąć linię komunikacyjną z centralką CODE, żeby się nie zakodował.
sprawdź jak ma ustawioną emulację sondy lambda,bo bardzo często fiaty przeprogramowują się podczas pracy na gazie, wtedy należy ustawić emulację masową a nie 0-1V, może jednak to skutkować zapalaniem się kontrolki wtrysku, bo dla systemu sonda będzie uszkodzona, ale można wtedy odciąć ją przekaźnikiem lub poprostu się do tego przyzwyczaić
Witam mam mały problem z fiatem seicento mianowicie na zimnym silniku wkreca się na pełne obroty po chwili jazdy po dodaniu maksymalnie gazu wkreca się na 3500tyś obrotów (gaz mam cały czas wcisiety w podłogę ) spada do 2tyś obrotów i wzrasta z powrotem na 3500tyś obrotów w czasie jazdy przy 3500tyś obrotów ma odcięcie i nie reaguje na gaz co to może...
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
a czy nie ma możliwości odcięcia bądź zmostkowania jakichś przewodów, tak by wszystko działało bez programowania motorolii??.
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
Większość LPG startuje z paliwa a później przechodzi na gaz, więc nie ma potrzeby dodatkowych odcięć.
WITAM.prawdopodobnie Twoje radyjko zostało podmienione na uszkodzone,ale nie przejmój się wystarczy wymienić kwarc przy procku odpowiadający za wyszukiwanie stacji radowch.POZDRAWIAM Albo przełączyć z Local na DX - nikt o tym nie pomyślał. Parę razy trafiło do mnie radyjko niby spalone a dwóch nawet nie wyjmowałem z auta ( po naprawie w warsztacie...
bezproblemowo( po odcięciu dwóch uchwytów) mieszczą się dwudrożne diory (10cm) koszt 45 pln za parę.
Witam mam pytanie mianowicie kupiłem seicento po lekkim dzwonie (wpadł do rowu) problem jest taki ze po przekręceniu kluczyka nie reaguje pompa paliwa (na krótko śmiga) napięcie sprawdziłem raz coś pokazało a później nic słyszałem ze czujnik uderzeniowy może być przyczyna odcięcia tylko nie wiem gdzie on się znajduje seicento z 2001roku centralny zamek...
Tylko uważaj co sobie odetniesz ... Nie wszystko można odciąć. W samochodzie z odciętymi światłami odcięciu podlegają również wentylatory, ogrzewanie, radio itp ... Ale jak przez przypadej (podczas implementowania) poodcinasz obwody sterowania zapłonem to się zdziwisz - super immobiliser.
Przy pracy na gazie zawsze będzie błąd wtryskiwacza benzyny bo jest odcięty i komputer silnika testując nie "widzi" go i zgłasza błąd. Przy pracy na benzynie błąd przechodzi ze statusu obecny w status błąd zapisany .Tak samo sonda lambda - komputer silnika dostaje podstawiony sygnał z emulatora lub częściej obwód otwarty sondy lub zwarty do masy i zgłasza...
Opcja z przepustnicą wydaje mi się najtańszym i prostym rozwiązaniem. Co do wcześniejszego odcięcia jak najbardziej się zgadzam. Nie wiem jak z kosztami. Dodatkowym plusem będzie to, że samochody będą miały pełną sprawność do tych obrotów.
Jaki tam masz w ogóle gaz? Masz MPI to powinieneś mieć IV generację ale już różne "rzeźby" widywałem (nawet "salonowe"). Jeśli masz II generację to moja diagnoza jest zła i przyczyny szukaj w instalacji LPG. Spróbuj przejechać ze 100km tylko na benzynie (dla pewności zakręć zawór na butli). Przy II generacji masz na przekaźniku odciętą kontrolkę MIL,...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
W samochodzie nie włącza się kontrolka code, nie ma pętli na stacyjce, a auto może jeździć na zmostkowanej kostce. Czy jeśli kupię sterownik z wyczyszczonym kodem immo, to będzie u mnie działać bez centralki code? Będzie, dla pewności odetnij przewód idący do pinu numer 7 w złączu ECU (połączenie ECU - CODE).
Zazwyczaj to jest zapamiętany błąd cewki, a iskra jest, tylko wtrysk jest odcięty... jeśli nie ma iskry to usterka taka typowa wcale nie jest. Hybryda to 49F i 5AF. W naprawie tych centralek specjalizuje się firma Ko-Car.
Regulator powietrza biegu jałowego (regulator wolnych obrotów), zwany "silnikiem krokowym" odpowiada za otwarcie dodatkowego kanału powietrza (taka mini-przepustnica) w celu utrzymania obrotów biegu jałowego. Jeśli wszystko jest ok to odłączenie sterowania na rozgrzanym silniku nie powinno dać obserwowalnego efektu (bo w tym stanie regulator powinien...
Co do przegubu prosta robota, w środku jest zawleczka którą wystarczy rozszerzyć dwoma śrubokrętami a potem lekko szarpnąć przegub :D Pięknie zeskakuje z półosi ;) Wracając do silnika. Te motory są masakrycznie TWARDE i nie do zarżnięcia tak więc wkręcaj bez obaw ;) Miałem takiego z dostawy. Kupiłem go z przeznaczeniem na części a jeździłem nim rok....
Z tego co pamiętam z moich montaży, to dużym ułatwieniem jest wycięcie kawałka osłony cięgna, czy też plastikowej osłony zamka. I pasują wtedy bez problemów zamki uniwersalne. Choć widziałem już odcięte prowadnice szyby, siłowniki zamontowane z tak pogiętymi prętami, ze chodziło to wszystko po łuku. Ale działąło i właściciele byli zadowoleni.
rozkręć sobie obudowę kolumny kierownicy tam gdzie jest stacyjka i przyjrzyj się kablom od stacyjki - jeden (lub rzadziej dwa) z nich będzie rozcięty i podłączone do tych końców obce kable, musisz je obciąć i zlutować czy nawet na kostkę skręcić na powrót tak żeby kabel nie był już rozcięty. potem po tych dorobionych kabelkach już uciętych idziesz...
Sterownik zachowuje się jakby widział zamkniętą przepustnice. Powyzej 2000obr przechodzi w tryb CUT-OFF czyli odcięcie paliwa i zapłonu do hamowania silnikiem. Jeśli obroty wracają do pewnej wartości zapłon i wtryski wracają. Odcięcie sondy powoduje prawdopodobnie przejście sterownika w inny tryb pracy w którym funkcja CUT-OFF jest nieaktywna. Może...
Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP: na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych...
Obrotomierz to samoróbka z allegro za 60zł jakich wiele sie spotyka niby miał działać po owinięciu kabla do świecy ale lipa na próbe podłączyłem do auta działał na sygnale z przekaznika pompy paliwa w seicento 899 (był dostosowany do 1-6 cylindrów zworka regulowała)ale w skuterze z cewkomodułem juz nie podłaczyłem pod kabel niby sygnał z cewki i nic...
Z opisu wynika, ze coś powoduje rozładowywanie akumulatora. Zakładając że jest on sprawny, a alternator poprawnie ładuje, masz dwa wyjścia; - zdiagnozować i usunąć usterkę powodującą rozładowywanie akumulatora, - zamontować mechaniczny wyłącznik masy, który będzie powodował fizyczne odcięcie akumulatora na postoju. Oczywiście rozsądniejsze jest usunięcie...
z tego co mnie się wydaje to odcina mu zapłon a kolega napisał by czy pompa paliwa pracuje ,może czy iskra jest i czy kontrolki się świecą bo w ciemno to nie ma szans trafić a jak już to stawiam na odcięcie zapłonu Dodano po 1 a immo to najprościej pisząc odcina jakiś obwód np pompę paliwa
Sprawdzić, odczytać błędy ze sterownika silnika. Pompa pracuje kiedy nie chce odpalić na benzynie? Jeśli tak to nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia paliwa na wejściu do wtrysku. Możliwe że jest na wykończeniu (zapewne mało benzyny w zbiorniku) i nie daje takiego ciśnienia jak powinna. Inna rzecz to odcięcie wtryskiwacza przy pracy na LPG. Proszę sprawdzić...
W Seicento zrobiłem małą przeróbkę w skrzynce bezpieczników: odciąłem bezpiecznik (20A) na którym wisi zapalniczka, i dołączyłem go wprost do "+", który nie jest rozłączany ani kluczykiem, ani przekaźnikiem. Okazało się, że na tym samym bezpieczniku wisi jeszcze wentylator nawiewu, więc jeśli się zapomni, że go trzeba wyłączyć, to on będzie niepotrzebnie...
Witam mam pewien problem . Dostałem od dziadka seicento 900 z 1998r ale okazał się totalnym wrakiem był tak zjedzony że w koncikach tylnych szyb były pęknięcia jakby auto miało się złamać (nie miało podłogi ani progów ) . Kupiłem drugą budę z papierami z 2002r. i jak się okazało to chyba był tam silnik 1.1 bo mój komputer nie pasuje do tamtej złączki...
Ja miałem identycznie w Seicento 0,9 KME Bingo. Okazało się, że podczas wymiany sprzęgła mechanik odciął przewody zasilające od sterownika gazu. Potem je skręcił bez lutowania i zakleił taśmą izolacyjną. Spadek napięcia na przewodzie masowym wynosił 0,5V W tej sytuacji sterownik KME odczytywał za wysoki stan sondy lambda i wzbogacał mieszankę. Znalazłem...
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
Witam, mam seicento 900 z instalacją gazową BRC 2 gen ( a w zasadzie 1,5 gen z atuatorem i śrubą regulacyjną miedzy atuatorem a mikserem) Parownik zmieniony na regenrowany 2 lata temu ( na zimnym wcześniej gasł na gazie i trzeba było trzymać go na obrotach, twarde membrany). Z pracy do domu pokonuje średnio ok 11km, z czego 5km w korku. Wystarczy że...
Ale jak? Jaki analizator, po co? Teraz wcale nie pali, paliwo jest, iskra jest. Nawet nie ma jak dojechać na warsztat. Zrobimy to w końcu, jak kolega gdzieś doczyta. Póki co, pytam jak to awaryjnie odpalić, bo stoi w nie moim garażu. Temu koledze blokuję robotę. Krzyczy na mnie, że mu gównem blokuje, że już by 10 razy w czymś klocki wymienił. Mówiłem...
A dlaczego nie ma odcięcia popmki paliwowej po przełączeniu na LPG? Nie jestem mechanikiem, ale wydaje się to być niepoprawne... Zasadniczo brak odcięcia jest bardziej poprawny niż jego obecność... oszczędza pompę ale nie jest do końca bezpieczne (mogą być problemy przy awaryjnym powrocie na benzynę). 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą...
Skłaniam sie ku temu alarmowi - python MX - ale nie wiem czy dobrze robie ?? Ma takie funkce: Funkcje: - zdalne sterowanie - zabezpieczenie przed skanowaniem (anty-scanning) - zabezpieczenie przed nagrywaniem (anty-recording) - zabezpieczenie przed duplikowaniem pilotów (anty-duplication) - funkcja panic - odcięcie zapłonu - automatyczne powtórne zamykanie...
Nie bardzo rozumiem. Podlaczyles przekaznik na krótko i zastanawiasz się czemu pompa chodzi niezależnie od włączonego zapłonu? Może sprawdź połączenie pomiędzy stacyjka a przekaznikiem a skoro był gaz zamontowany to może awarii uległ obwód odcięcia popmy w momencie przelaczenia na gas? Z tego co wiem to gazownicy dokładają dodatkowy przekaźnik na obwód...
Przejechałem się dziś z miernikiem podpiętym do gniazdka zapalniczki i napięcie wydaje się w porządku. Mam pomiędzy 13,7 a 14 V w całym zakresie obrotów, niezależnie od włączonych świateł i dmuchawy. Alternator był wymieniany dwa lata temu na regenerowany, kupiony z pewnego źródła, więc raczej jest jeszcze dobry. Niemniej problem udało mi się chwilowo...
Mam samochód do naprawy, seicento 1100 rocznik 2000 (auto A). Na testerze wykazało, że jest wadliwy czujnik obrotów silnika. Gość przyjął do wiadomości i pojechał do domu:) Na drugi dzień dostałem telefon, że razem ze znajomym, który posiada taki sam model seitka (auto B) wpadli na pomysł by przełożyć komputer z jednego do drugiego. Seitek A co dziwne...
Witam wszystkich. Zamontowałem ww alarm w seicento 1.1 SPI z 99r i pojawił się następujący problem: w momencie kiedy silnik jest uruchomiony a alarm rozbrojony, otwarcie drzwi powoduje przepalenie bezpiecznika od komputera (20A). Przysmażył się przewód prowadzący od krańcówki do lampki oświetlenia kabiny więc go odciąłem. w tej chwili krańcówka jest...
FPS ON lub Interwencja blokady paliwa instrukcje nie są dokładne próbowałem 100 raz aż znalazłem to : Procedura resetowania systemu odcięcia paliwa Fiat W przypadku niektórych modeli samochodów Fiat, użyj tej metody, aby zresetować system odcięcia paliwa. Co robići Co się dzieje 1) Ustaw kierunkowskaz w pozycji neutralnej i przełącz zapłon w pozycję...
w momencie przełączenia przekaźnik odcina wtrysk i zaczyna podawać gaz. powstaje chwila zwłoki, podczas której żadne paliwo nie jest podawane i przez to to szarpnięcie. czy się mylę? Od tego masz waśnie regulowany czas zwłoki od 0 do 5 s. Ustaw na początek 1s. Dodano po 24 Zasilanie odetnij +12 W przeważającej ilości aut sterowanie wtryskiem jest minusowe...
Mam problem wyświetla mi się na miejscu przebiegu komunikat "FPS ON". Autem da się normalnie jeździć ale tylko na benzynie, gdy przełączam na gaz auto gaśnie. Da się to naprawić własnoręcznie czy trzeba jechać do serwisu instalacji? Dodam iż samochód nie został uszkodzony. Z tego co czytałem to jest ten system odcinania pompy paliwa, ale dlaczego odciął...
To jeszcze fajnie by było jak byś napisał czemu w ogóle myślałeś, że to zagra? Jak wół napisane, że głośnik ma 100W RMS, z radia czarujesz ile - 18 RMS, 17? Nawet jeżeli ten głośnik ma mniej RMS to i tak nic nie zmienia. Więc tak, potrzebny Ci wzmacniacz. I tak - potrzebna Ci zwrotnica. Musisz odciąć pasmo dźwięków które tam się nie powinny znaleźć....
Właśnie to samo robiłem w silniku 899cc z Seicento który założyłem do starej Pandy 45. Pompa elektryczna nie zdała egzaminu bo stukała jak potłuczona zaraz po włączeniu zapłonu. Założyłem pompę mechaniczną wyjętą ze starego silnika 903. Ów bolec z wałka rozrządu nie stanowi żadnego problemu. Za krótki? Fakt ale sięga tylko do połowy otworu w kole zębatym...
http://obrazki.elektroda.pl/5265960800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5200582200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5235043700_1... Tak jest skonstruowany drążek w seju rocznik 2000. Jest różnica między cc a sc. Po zniszczeniu sobie gumy mieszka piszę post ku przestrodze. Mój sposób: Naciąć gumę na gałce...
Witam, tankując seicento gazem też miałem takie przypadki 34 litry w baku a zatankowałem 32 hehe, niezła ściema, to po prostu niemożliwe i tyle, jedynym wyjaśnieniem jest przekręcony dystrybutor i tyle, zamiast litra gazu to idzie 0,9 albo jeszcze mniej i wtedy tak wyjdzie 32x0,9= 28,8 no i to jest już OK, bo raz od pustego udało mi się tyle zatankować...
1-wielozawór tomasetto a nie lovato-dlatego że w lovato często jest problem z odcinaniem przy tankowaniu i gożej działa rezerwa gazu 2 żadnych komputerów w stylu mini lambda ,stag l -np: autronic al 700 stag 50 (polskiej produkcji) 3niech odetną kontrolkę usterki silnika-po co ma razić a nikt wtrysków 1 punktowych nie odcina emulatorem 4często wkładają...
andrzejlisek napisał: Od początku, jak zacząłem jeździć samochodem (już prawie 8 lat), marzyłem o takiej funkcjonalności, że elektronika (z ręczną skrzynią biegów) czuwa, czy silnik pracuje i uruchamia go natychmiast po zatrzymaniu. Ja sam doświadczyłem, że jest to stresująca sytuacja, pierwszym odruchem przy "dławiącym się" silniku jest naciśnięcie...
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Cześć Widzę ze jesteś z lublina, ja też. Mam cala wiązkę silnika 900i, komputer myślę ze tez powinien się znaleźć choć nie gwarantuję. Jak byś chciał kupować komputer to KUP KOMPUTER OD CINQUECENTO 900, one są zawsze bez immo (ponoć ktoś widział cc z immo ale ja nie, a miałem kilka) ogólnie to mam mnóstwo części do CC/SC 900 bo miałem kilka ładnych...
Chyba o podciśnienie do MAP tu chodziło albo radzącemu się z Ais anem pomyliło. A to podciśnienie się nie przeciera, to ten sztywny plastykowy wężyk z gumowym końcem. Ten dużo cieńszy od paliwowych, jeśli wiesz które to. I po co ta złośliwość? lepiej ci przez to? Albo nabijasz sobie postów albo masz manię wyższości.. I tobie też się coś pomyliło bo...
Pamiętam to jak dziś pierwszy alarm i centralny w Seicento u Kuzyna montowałem w 1998roku w niedziele, podłączyłem wszystko, po jakiś 6 godzinach włączam syrenke z własnym zasilaniem, którą to w bagażniku zamontowałem na przewodzie 4-ro żyłowym. Wyje cały czas po włączeniu stacyjki, dowiedziałem się że należało odłączyć przeodzik brązowy trigger "-"...
Witam Mam problem z samochodem. Zacznijmy od początku: Samochód ma przejechane 80 000 km, 1999 r. 1 właściciel. Około 10 000km temu (około 5 miesięcy) założyłem samodzielnie instalację LPG. (Używka BRC) Od początku miałem problemy z elektrozaworami, włączały się dopiero po przejechaniu okolo 2 km, (nie otwierały się, a auto gasło). Pojawiał się od czasu...
No to może kilka słów z mojej walki z tym domykaczem. Otóż straciłęm cały dzień i w końcu okazało się że nie potrafimy z kumplem zamontować tego domykacza. Wziąłem go więc do domu i krok po kroku zacząłem go rozpracowywać. Zrozumiałem zasadę działania idąc po ścieżkkach :) Okazało się że mój domykacz był uszkodzony (zimny lut) i stąd moje problemy....
Powtórzę mój wpis z innego wątku: No to może kilka słów z mojej walki z tym domykaczem. Otóż straciłęm cały dzień i w końcu okazało się że nie potrafimy z kumplem zamontować tego domykacza. Wziąłem go więc do domu i krok po kroku zacząłem go rozpracowywać. Zrozumiałem zasadę działania idąc po ścieżkkach :) Okazało się że mój domykacz był uszkodzony...
Witam Mam prooblem pewnego razu na trasie rajdu KJS zdarzyła się przykra sprawa. Podczas jazdy na 2 biegu praktycznie kręcony silnik był do odcięcia wpadłem w dziurę i silnik zgasł i od tamtej pory nie chce zapalić :/ scholowałem auto do domu i zacząłem szukać uterki sprawdziłem zapłon czy nie przeskoczył na zombkach wyłącznik wstrząsowy wszystkie bezpieczniki...
seicento odcięcie paliwa odcięcie paliwa seicento mercedes odcięcie
wskazać amperomierz zakodować kanał ustawienia skanowania
pralka samsung programator pralka samsung programator
Głośność alarmu w kuchenkach gazowych: optymalne wartości Aktywacja klucza HASP dla oprogramowania TEXA