Wystarczy się przyjrzeć dokładnie zdjęciu by zauważyć, że nie jest to wkręcany na gwint bezpiecznik automatyczny tylko bezpiecznik przykręcany do tablicy wraz z podstawka na 2 śruby. Jedna śruba jest widoczna w podstawce w prawym górnym rogu każdego bezpiecznika a druga będzie widoczna po przeciwnej stronie po odkręceniu śrubki z otworem na plombę po...
Witam, tak można spuścić płyn z bloku silnika, korek znajduje się pod kolektorem ssącym( taka mosiężna śrubka na klucz 13mm). Instrukcja podaje, że ma wejść ok 6,7l.
Cofam swój poprzedni post. Nie ma korka w bloku ;)
przy uruchomieniu kilu urządzeń np. bojler, zmywarka czajnik potrafi wywalić korek na klatce bloku I jest to całkowicie normalne zjawisko. Najprawdopodobniej wszystkie te prądożerne urządzenia są podłączone do jednej fazy, i suma prądów wyzwala zabezpieczenie główne. Moc 12 kW jest dla trzech faz, przy bezpieczniku 20A na jedną fazę przypada ok 4kW....
Gdyby było tak jak kolega Elservice pisze, to mielibyśmy bezpieczniki letnie i zimowe. Tym bardziej, że przedlicznikowe topiki znajdują się często na zewnątrz budynku. Bronek
Spustowy korek w bloku jest i znajduje się pod kolektorem wydechowym i jak popatrzysz wzdłuż rury to tam jest śruba na klucz 14 i to jest ten korek.
Witam. Twój dziadek może nie demontował kranika ale na pewno odkręcał w celu spuszczenia wody. Jeśli na zimę zostawimy wodę w bloku i chłodnicy pojawią się pęknięcia. Chyba że ktoś ma płyn zimowy.Co do twojego pytania oczywiście że można wykręcić kranik, blok jest połączony z chłodnicą i z łatwością uzupełnisz brakującą wodę przez korek od chłodnicy.
Jest tylko jedna wewnątrz silnika. Wyciągnij korek wlewu oleju przy bloku i ją zobaczysz.
Witam, jak zrobić takie "bezpieczne gniazdko" do którego jak coś podłącze i się zrobi zwarcie to nie wywali korków w całym bloku tylko w tym? Na i ternecie widziałem że ledzie mają takie listy samoróbki ale nie wiem jka takie coś wykonać, z góry dzięki. Obliczyć maksymalny możliwy pobór prądu przez wszystko podłączone do listwy i wstawić do niej odpowiedni...
Wszystkie stare 1.6 i 1.4 miały taki otwór w bloku z metalową zaślepką i nigdy się nie spotkałem żeby w którymś był wykorzystany, a ten gumowy korek rzadko się tam spotyka bo przeważnie wypadnie i się zgubi.
Przyczyną wycieku był wspomniany wcześniej korek/brok w bloku silnika, który kosztuje chyba 5 zł. Pozdrawiam i dziękuję za wszelakie próby diagnozy.
Witam. Tak powoduje spadek ciśnienia. Wymienione części proponuję zakupić w tym samym miejscu co korek.
Niektóre silniki wyposażone są w korek spustowy w bloku silnika.
Po odpowietrzeniu i przejechaniu się ok 120km w trasie i trochę miasta wszystko ok. Ale po dwóch dniach krótkich tras kolegi żony zaświecił się niski stan płynu xD. Odpowietrznik głowicy o który mówi instrukcja to korek w bloku, więc raczej nie ma sensu go ruszać do odpowietrzania. Spróbuje go jeszcze raz odpowietrzyć i kilka razy go rozgrzać oraz schłodzić...
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
Moim zdaniem sprawa jest prosta. Nie rozumiem po co tyle polemiki? Autor chciał zdemontować dzwonek do drzwi w mieszkaniu bloku wielorodzinnego. Dzwonek zasilany napięciem 230V. Ktoś robił rozdzielnię, być może elektrykę, ale dzwonek pominął. Podczas demontażu nastąpiło zwarcie i wysadziło korek na klatce schodowej. Ot cała filozofia. W mieszkaniu 40...
Witam, jak zrobić takie "bezpieczne gniazdko" do którego jak coś podłącze i się zrobi zwarcie to nie wywali korków w całym bloku tylko w tym? Na i ternecie widziałem że ledzie mają takie listy samoróbki ale nie wiem jka takie coś wykonać, z góry dzięki.
posiadam Forda Escorta z 93 r diesla. Szukam zaworu gdzie spuszcza sie płyn z bloku silnika. Wie ktos czy wogóle jest taki i jak tak to gdzie, w jakiej częsci silnika się znajduje?? prosze o odpowiedz...
Dziękuję za odpowiedź :) A mam jeszcze dwa pytanka dodatkowo: 1. Jeśli chodzi o Karchera 720 MX to jak sie ma do wersji 6/13 która słyszałem że jest lepsza i nowsza a tylko trochę drożej (jakieś 300zł) da się dostać używane ? 2. Obydwie te myjki mają strasznie dużą moc (około 3kW) i nie wiem czy będą działać ze zwykłego gniazdka w mieszkaniu w bloku...
Normalnie SoC (np w telewizorze) posiada sprzętowy kontroler MTD. Taki kontroler zajmuje się generowaniem, weryfikowaniem OOB (SpareArea). Jeśli zrobiłeś własny programator to musisz zaimplementować generowanie i wypalanie OOB. Praktycznie żaden producent nie zmiania obsługi ECC, bad blocków zwłaszcza, że większość sprzętu (telewizory, dekodery) pracuje...
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
citroen zx 1,4i. 92 rok. w chłodnicy jest na samym dole korek. ale czy z bloku nie trzeba spuszczać tez?
Sprawdź czy nie masz dziurki w dnie komory myjącej w okolicach korka zasobnika soli.
Hm, zupełnie nie rozumiem... Więc po co mi taki bezpiecznik który niby działa-niby nie? Kupiłem go po to, aby nie wywalało korków w bloku, a tymczasem to nic nie dało, kilka razy ochronił korki w bloku, ale teraz zupełnie się nie przydaje, muszę latać i wymieniać "główne" korki... Więc skoro na początku się spisywał, a teraz nie, no to chyba się popsuł?...
jeszcze zapomniałeś o bloku jest korek na kluczyk 11 obok rurki wlewu oleju /jakby ktoś nie wiedział/
To jest taka konstrukcja że nadmiar płynu chłodzącego ucieka przez korek i wylatuje w tym miejscu na dole. Rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn. Uszczelka pod głowicą, blok lub głowica. Rzadko winny jest sam korek.
W piwnicy nie radzę pobierać dużej ilości prądu. Z tego co wiem od pewnego elektryka, w większości blokach w piwnicy zabezpiecza się instalację bezpiecznikami B10, a nawet B6! Robi się to po to, aby mieszkańcy nie używali w piwnicy urządzeń typu pralki, lodówki, odkurzacze.... Gdyż za ten prąd płacą wszyscy mieszkańcy. Poza tym pyknąć korek to sobie...
Korek spustowy będzie pod spodem w bloku silnika (ma kwadratowy otwór na klucz). Wlew powinien być widoczny po przeciwnej stronie wlewu paliwa.
pompa raczej nie bo wyciek jest znacznie wyżej niż pompa, a napisałem że leci mi z tego korka na bloku silnika (chyba zaślepka techniczna czy jakoś tak to się nazywa)
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Mowie o korkach
One te bezpieczniki niespecjalnie wyglądają na przedlicznikowe - słabo plombowane. Z drugiej strony wartości dwóch sztuk - L20 i L25 - trochę dużo na ochronę instalacji w mieszkaniu. To jest dom czy blok - jak blok to może skontaktuj się z jakimś zarządcą - bo to przed licznikiem to na ogół jest wspólne
A więc ominięcie triaka daje rozruch silnika, niestety startując na pełnych obrotach wywala korek (instalacja w bloku słabe korki). Wymiana triaka z BTA12 600BW na jedyny jaki dostałem na szybko BTA12 600B też nie pomogła a więc jego sterowanie padło, czy w takim razie wymiana całej płytki czy można zlokalizować usterkę? Czy można jakoś "wysterować"...
Zawartość pamięci RAM w Adret 740 nie jest krytyczna. Przy braku poprawnych danych w RAM przy włączaniu generator ustawia się domyślnie na 300 MHz, -129,9 dBm, modulacja wyłączona, dewiacja 0 kHz, głębokość modulacji AM 0%, brak sygnału modulującego. Ale nic się nie blokuje. Sprawdzone z pamięcią bez baterii, sprawdzone też przez wymianę pamięci na...
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Jako podkład akustyczny w rozsądnej cenie nejlepszy jest korek naturalny, mozliwie gruby. I na tym bym się skupił, bo w bloku wszystko inne jest mniej ważne. Oczywiście to nie dotyczy mieszkania na parterze.
Czajnik na pewno nie spalił się dlatego że wywaliło korki w bloku Jakieś inne zdarzenie spowodowało spalenie czajnika i zadziałanie bezpieczników(szkoda że po czasie) Wielce prawdopodobnym również jest że to zwarcie na czajniku wywaliło korki a nie odwrotnie
Witam wszystkich okazało się że konkretnie w moim przypadku przy grach multiplayer te ścinki co miałem (te krótkie sekundowe bądź kilku sekundowe ) , wina okazała się instalacji elektryczna . Korki zostały wymienione podłączone do miedzianego przewodu na korytarzu (mieszkam w bloku) więc korki i główna sieć w bloku jest miedziana , idąc w tą stronę...
Jest taka skrzynka w bloku, nie otwierana pewnie od 50 lat. Czasem coś w niej tak cicho syczy, buczy i skwierczy. Co to może być poza oczywiście jakimś małym przebiciem typu że kabel styka gdzieś do czego nie powinien? Na co zwrócić uwagę? Mi się wydaje że ten odgłos może dochodzić z tej puszki na dole po lewej. Ale może to tylko takie wrażenie. I czy...
Laptopa nie otwierałem jeszcze, dostałem też info, że wyleciał w nim zasilacz aż wywaliło korki w bloku :) Podobno jest nowszy bios ale widzę, że bez programatora ani rusz. Rozbiorę go dzisiaj wieczorem i dam znać
Korek zbiorniczka to masz zajefajny, wymień go albo umyj i porządnie przedmuchaj, bo w korku prawdopodobnie masz zaworki pilnujące ciśnienia w układzie chłodzenia, dwa, jeden pozwala zassać powietrze, drugi je upuścić, wyrównywać ciśnienie w granicach pracy układu chłodzenia. https://allegro.pl/czesci-samochodowe-62...
Zawory ustawione na ciasne 0,2. Skład mieszanki lpg wyregulowany. Niestety brak zmian. Nowy termostat wahler z otwarciem przy 80st. zamówiony czekam aż przyjdzie. Dziś jeszcze odkamienię cały układ jakimś dedykowanym do tego specyfikiem. Może będzie lepszy jak ocet oraz zaleję układ normalnym płynem. Pytanie tylko jak spuścić większość płynu z układu?...
Schemat masz tu: http://japancars.ru/index.php?route=cata... Na taką kropkę ale ona na schemacie ma blokadę której nie mam. Odkręcasz śrubę (korek) w bloku obok wałka i wkładasz tam coś by zablokować wałek na czas regulacji paska. Nie pamiętam dziś,...
też stawiam na zapowietrzony układ. Podobna sytuacja się dzieje gdy pompa wody jest na umarciu i słabo pompuje, w bloku silnika wtedy woda wrze a rurki przy chłodnicy są ledwo letnie. Odkręć korek od zbiornika i rozgrzej silnik do momentu gdy otworzy się duży obieg. Wtedy powinien zacząć wlewać się płyn do zbiornika wyrównawczego i sam się odpowietrzyć.
Mieszkanie jest na pierwszym piętrze w bloku mieszkaniowym z CO. Gdy odkręciłem korek zaczęło wyciekać powietrze i czarna woda, więc zakęciłem.
Pod warunkiem że nie ruszyło korków w bloku lub nie rozsadziło bloku. Dziwie się tylko że pompa wody nie przymarzła :D Inne zniszczenia też wchodzą w grę skoro zamarzło na kość.
Stojąc twarzą do rozrządu ,otwor znajduje się po prawej stronie na wysokości korka w bloku do spustu płynu .Otwór jest umieszczony w nadlewie bloku.
2008r.. Kodu silnika nie wiem. On ma elektroniczny egr i elektroniczną klapkę gaszącą.. To nie będzie BKC bo nie ma bloku zaworów korek wlewu oleju po stronie rozrządu... On ma tylko tam jeden N75 zawór. Wychodzi BLS Zielono/czarny ok. Ale nie wiem o jakim mówisz bronzowo/Zółty. No własnie martiw mnie to że czarny z czerwonym taki sam mam też w klapie...
[quote="andrzej20001"]1 i 4[/quot] Bzdura! Tylko pompowtryskiwacz pierwszy ma niepokojące parametry, ale tragedii jeszcze nie ma. Dopuszczalna korekcja wynosi 2.8. Proponowałbym na początek pozamieniać je miejscami i przy okazji wyczyścić i podoginać piny wiązki wtryskiwczaczy. Potem ponownie sprawdzić korekcje ( na rozgrzanym silniku)
Z prawej strony chłodnicy na dole. Jak nie ma to nie ma bo różnie to bywało. W bloku pod kolektorem wydechowym jest drugi korek.
Mam problem z gniazdkiem w piwnicy. Gdy podłączyłem odkurzacz, wywaliło mi korki. Natomiast gdy podłączyłem ładowarkę do telefonu, normalnie mi ładuje. Czyżby piwnica w bloku/budynku wielorodzinnym?
Zmieniłem zawór ciśnienia oleju. Jest lepiej. Ale o tym zaworze nikt nie wiedział, dopiero w katalogach strona po stronie pojawił się pod filtrem odśrodkowym. Trzeba go zdemontować i tam w bloku jest zastosowany jako korek.
Co tak się tego podnoszenia temperatury uczepiliście. W prawidłowo eksploatowanym silniku można jeździć nawet bez korka i ciecz się nie zagotuje. A ciśnienie podnoszone jest aby zminimalizować zjawisko kawitacji na tulejach, a nie po to żeby zapobiegać gotowaniu płynu. Ja Mf-255 zrobiłem 8000 mth bez uszczelki w korku chłodnicy. Teraz ma 15000 mth....
Zajrzyj na www.tdi-tuning.pl na pewno wszystko znajdziesz. Pozdrawiam.
odkręciłem na górze skrzyni śrubę znajdującą się przed linką zmiany biegów - torx 40 lub 45 śruba zakończona trzpieniem To nie jest śruba zalewowa, olej zalewa się wewnętrznym korkiem znajdującym się na spodzie skrzyni w większej śrubie z rurką. Odkręciłeś trzpień stabilizujący dźwignię rozdzielacza ciśnienia w bloku zaworowym skrzyni Miska do zdjęcia...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Zauważyłem, że grzejnik pod parownikiem dość mocno się rozgrzewał (podtapiał produkty), ale się wyłączał, po około dwóch tygodniach przegrzewania zamrażalnika przestał się przegrzewać i po kolejnych 2 tygodniach parownik się oblodził. Rozmroziłem - był duży lodowy blok/korek pod tylną osłoną, możliwe, że wcześniej zablokował odpływ poza zasięgiem grzałki....
Skontaktowałem się ze sklepem z którego najprawdopodobniej będę zamawiał płytę korkową 4/50/100cm. Po 14 postach dyskusji wracasz do korka. Napisałem Ci osobiście, że korek nie jest materiałem dźwiękochłonnym. Oczywiście każdy może sobie ozdobić ściany czym chce. Tu masz jeszcze [url=http://tinyurl.com/y8hh733x]Link i znajdź w artykule korek.
Da się ocenić po oleju z bagnetu! Jeśli masz płyn chłodniczy w oleju co można wnioskować po kolorze kawowym oleju należy uszczelnić przeciek ( uszczelka bądź korek),możliwe iż jest pęknięty blok lub głowica. Ciśnienie sprężania czy skład spalin nie mają wpływu na obecność płynu w oleju.
Odpowietrzaj tylko na zimnym silniku, bo się oparzysz, podczas odpowietrzania korek od zbiorniczka ma być odkręcony.
Dzień dobry, czy jeśli doszło do wybicia korków w mieszkaniu w bloku (na skutek wlania wody do listwy przedłużającej), to administracja lub elektryk jest w stanie ustalić o której dokładnie godzinie się to wydarzyło?
Sprawdź szczelność dolotu i kolektora wydechowego. Kompresja tu bez znaczenia. Ten silnik nie kopci z braku paliwa. ściągnij jeszcze cewkę gaszenia. Może się zacinać. Po wyjęciu zagiętym haczykiem pociagniesz ręcznie listwę. Można też to zrobić przez korek wlewu oleju w bloku. Jak go masz. Sprawdź też obroty maxymalnie silnika bez obciążania. Pamiętaj...
arekcnc4 - tak, kupiłem nowy korek... a także sprawdzałem na korku od innego samochodu który miał ten sam zbiorniczek. helmud7543 - głowica splanowana, sprawdzona szczelność, uszczelki nowe... ale test dalej barwi na zielono. Obstawiasz blok?
at Krzaku88 Śruba na torx 55 nie jest korkiem wlewu oleju. Obok jest korek - śruba z wpustem czworokątnym 10mm. Trzpień przełączający biegi w bloku hydraulicznym rozłączył się z wodzikiem uosiowanym na wykręconej śrubie (torx 55). Można to złożyć bez wyjmowania bloku hydraulicznego, trzeba wykręcić śrubę, odkręcić miskę olejową skrzyni. Po sparowaniu...
Silikon czerwony i plastikowa płytka, pozatym rozszczelnij układ chłodzenia żeby nie robiło ciśnienia i nie stój w korkach.
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
Dziwna administracja ! ja podczas wymiany grzejników założyłem zawory Z/O i nic nikomu do tego administracja podpisała protokół odbiorczy. Drugie zawór możesz założyć bez spuszczania wody z pionu na tzw. korku lodowym .
w eskorcie 1,8 td spuszczałem płyn przez korek w chłodnicy i śróbkę w bloku atu w vectrze to czarna magia,a węże nie sa na dole chłodnicy żeby płyn mógł sobie swobodnie zlecieć
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Od tego jest korek w zbiorniczku a nie jakies zaworki.
Założyłbym korek na wysokości swojej podłogi. Przecież ta główna rura jest w całości spawana, to jak wyobrażasz sobie założenie korka ?
Luzujesz korek na ampula. Wykręcasz całkowicie napinacz, klucz 27 czy 30, jakoś tak. Potem wykręcasz korek, wyciągasz sprężynkę. Wyciągasz przodem trzpień napinający. Wkręcasz pusty korpus w blok. Wkładasz trzpień do środka, sprężynę i zamykasz korkiem na ampula. Trzeba torchę siły, żeby przezwyciężyć opór sprężyny.
Jak wygląda chłodnica? Była płukana/odkamieniona? Blok czasem nie zamulony? Co z termostatem? Z pod korka oleju będzie dmuchało, tylko zależy jak mocno. Pozdrawiam.
Warto sprawdzić czy nie przybywa oleju na bagnecie co mogłoby świadczyć o uszkodzeniu bloku bądź uszczelki pod głowicą.
Ja ściągnąłem nakładkę termostatyczna i włożyłem nawet pod nią monetę, żeby iglica byla docisnieta. Kaloryfer się wychladza, nawet jak iglice docisnalem specjalnym nakręcanym korkiem.
W Scanii z skrzynią Allison jest korek gumowy (który widać dopiero po wyjęciu rozrusznika) zaślepiający otwór do wykręcania śrub konwertera.
Korkiem spustowym z chłodnicy nie powinno wszystko wypłynąć ? Korkiem spustowy chłodnicy spuściłeś chłodnicy. Zostało ci się część jeszcze w bloku i w nagrzewnicy.
Odłącz korki, na jakiśczas, mieszkasz w bloku, ale z 3-5 minut powinno Ci wystarczyć na to, zwłaszcza jakbyś to na kostce robił
Te 90 stopni to na zegarach czy w blokach pomiarowych? Syczeć może z korka (zaworek) albo może być też jakaś nieszczelność, nie otwiera się korka na gorącym silniku.
Musisz znaleźć miejsce toru audio za przełącznikiem wejść, a przed sterowaniem końcówką mocy. Gdzieś w bloku obróbki sygnału powinno się dać.. Wyprowadzasz sygnał na zewnątrz i dajesz na chinche jako wyjście sygnału, a z drugiej strony dajesz chinche jako wejście i lecisz z powrotem do wzmacniacza. I wtedy jak nie będziesz miał korektora, to będziesz...
Witam. Potrzebuje pomocy z moim opelkiem ;( zauważyłem że od kilku dni zostawiam plamy oleju na parkingach. Wycieka on gdzieś od strony paska alternatora. Cały bok samochodu jest zalany olejem ;( sprawdzałem korki w bloku ale tam wszystko gra i nie ma wycieków. Zalany jest cały wahacz i tarcza hamulcowa. Problem dotyczy Opla Vectry poj. 2.0 TDL z 97...
W tej, jak to nazwałeś ,,nagrzewnicy "(poprawnie blok parownika) zamontowana jest rzeczona grzałka, i ta ,,kostka" to właśnie podłączenie do niej. Grzejnik odladzający, to stalowa rurka, tym różniąca sie od reszty, że jest zakończona korkami izolacyjnymi z przepustami na przewody. To właśnie masz sprawdzić omomierzem. Powinno mieć rezystancje ok. 100...
Z tego schematu raczej nie wywnioskuje. Smarowanie głowicy odbywa się przez 2 szpilki głowicy. To te, które mają w miejscu wkręcenia w blok tulejki mosiężne- uszczelniające. Olej idzie po szpilkach i rozbryzgowo smaruje głowicę z pod podkładek nakrętek głowicy /nacięcia na powierzchni pod podkładką/. Jak sprawdzić, czy jest smarowana- wyjmij czarny...
Witam, mam nowy tv lcd. Po podłączeniu do zasilania jest wszystko ok(oczywiscie nie ma obrazu, tv sniezy bo nie jest podłaczony do anteny), natomiast gdy podłanczam kabel antenowy do gniazdka telewizyjnego w ścianie wywala mi korki. Tv byl sprawdzony i jest wpożądku. Gdy podłanczam stary telewizor do gniazdka antenowego jest wszystko wpożądku. Jest...
Dodam że w bloku ogranicznika szumów sprawdziłem wszystkie tranzystory - testem diody (są OK) Takie sprawdzanie nic nie da to czy tranzystor szumi czy nie nie wykaże test diody w zasadzie jednie wymiana tranzystora na nowy sprawny może coś pomóc. Dodam że w bloku ogranicznika szumów sprawdziłem wszystkie tranzystory A czemu w bloku ogranicznika szumów...
Używając miernika na pomiarze napięcia dotykając obudowy bojlera w stacji oraz przewodu fazowego jest 230V. Nie wiem czy tak powinno być. Czy pomiędzy masą, a fazą jakiś opór może wystąpić czy wynik ma być 0? A tak na marginesie z ciekawości zapytam: skąd użytkownik "blokowiska" ma widzieć, że urządzenie jest bezpieczne i funkcjonuje ono poprawnie?...
A więc tak - brat zadzwonił i później mi go przywiózł. Stwierdził tak jak napisałem poniżej chociaż w bloku to pewnie korki automatyczne są. Dodał tylko, że zaśmierdziało spod obudowy, ale jak przywiózł to nie mogłem iść za smrodem bo jego pani używa mocnych perfum które czułem nie tylko na płycie zasilacza. U siebie TV nie włączałem. On rzeczywiście...
Miedzy dwoma końcówkami grzałki jeżeli grzałka 2000W to ok 21 OHM sprawdź czyjnik NTC - też rezystancję. - czy grzałka jest dobra Upływ miernik na najwyższy zakres rezystancji jedna końcówka do zacisku grzałki druga na obudowę grzałki lub jeżeli grzałka w pralce zalana wodą to na obudowę pralki. Te diody też sugerują błąd F16: Niedziałający blok kosza...
Tester na obecność spalin jest zawodny. U mnie w tdi nie wykazał spalin mimo uszkodzonej uszczelki (były też duże wżery korozyjne na bloku). Na szybko, aby węży nie uszkodzić w swoim tdi 1z zluzowałem korek zbiorniczka.
Jest tak, a sąsiad niżej ma sufit podwieszany No to problem. Powinien być zrobiony dostęp w suficie, właśnie na tę okoliczność. Od strony sąsiada w Twoim syfonie powinien być odkręcany korek, który służy do próby odgruzowania syfonu. Po pól wieku, kolanko jest zaczopowane kamieniem i syfem.
Sprawdź korek od zbiornika wyrównawczego i pompę wody. Z tego co pamiętam w tych autach są tuleje pływające w bloku i tam może być błąd.
Po przeszukaniu całego strychu nic nie znalazłem. Po wyłączeniu korków w mieszkaniu też to słychać, więc raczej temat z prądem odpada.
Cieknie mi woda z bloku silnka pod kolekorem wydechowym z przodu silnika na samym środku. Jest tam taki korek nie nakrętka. Nie wiem jak to wyjąć lub naprawić. Prawdo podobnie to nazywa się brok <takie zabezpieczenie na bloku>.
W takim razie, nie mam pojęcia i nie umiem ze schematu wyczytać w jaki sposób włącznik "korektor" (ten z diodą D3) włącza funkcje korektora. Ta sekcja przełącznika która współpracuje z diodą D3 nie ma nic wspólnego z samym załączaniem korektora ponieważ zadaniem diody jest jedynie wskazać w jakim stanie znajduje się korektor i gdyby tej diody tam nie...
dostałem pralkę w prezencie miały być tylko łożyska do wymiany wymieniłem łożyska w bębnie i silniku gdy rozkręciłem silnik wydawało mi sie ze jest krzywy wirnik ale nie jestem pewien. pralka działa normalnie ale silnik strasznie się grzeje i czuć zapach rozgrzanego silnika ale oprócz tego grzeją mi sie przewody od prądu i trzeszcza korki mieszkam w...
Witam, Przepraszam że dopiero teraz odpisuję ale sprawy zawodowe... Więc tak, zaślepiamy korek wlewu chłodnicy tak żeby woda nie mogła sie wydostać (układ zalany wodą pod korek, a pod kranik w bloku podłączmy np. sprężarkę z ustawionym ciśnieniem ok 3 bary , może być pompka samochodowa z manometrem , lub podłączmy pod siec wodociągową przewodem z manometrem...
COŚ SIĘ SPALIŁO KORKI W CAŁYM BLOKU STRZELIŁY. NIE WIEM CO SIĘ STAŁO PYTANIE JAK OTWORZYĆ DZWI AWARYJNIE BO E-MAGNES NIE CHCE PUŚCIĆ A PRANIE POZOSTAŁO Nie pisz dużymi literami - REGULAMIN.
Pęknięta uszczelka, pęknięta głowica, rzadko pęknięty blok.
Tak,bo te traktory nie maja ,,zwolnic"(w sensie -przy kołach.Zwalniająca przekładnia planetarna jest przy bloku tylnego mostu.Reszta to obudowa tylnej półosi.Jest w niej olej ze skrzyni bo są tam też tarczowe hamulce(mokre).
korek bloku silnika korek ciśnieniowy bloku korek bloku silnika peugeot
massey ferguson katalog z18xe wymiana silnika windows schowek
mascott schemat wiatka przebicie
Dokumentacja techniczna roweru Kettler Giro C3 - gdzie znaleźć? Fora internetowe o naprawach elektroniki w rowerku Kettler Giro C3