Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Zmierz odległość czujnika od koła fonicznego, ma być 0,9÷1mm, ja miałem przypadek, że przy 1,1mm samochód zapalał za drugim razem, za pierwszym można było kręcić do rozładowania aku bez efektów
Dziękuję wszystkim za pomoc, odmę już czyściłem jakiś czas temu i faktycznie była zawalona ale to nie był powód. Winny był czujnik położenia wału, nie wystarczyło jego wyczyszczenie, musiałem odkręcić i zeszlifować uchwyt do którego mocuje się ten czujnik tak aby sam czujnik znalazł się bliżej tego koła zębatego na którym wisi pasek, mam nadzieję, że...
A sprawdzać ciśnienie na pompie od paliwa, czy to raczej na pewno rozkalibrowana instalacja lpg? Czy objawy byłyby inne przy uszkodzonej/zużytej pompie? Autko ciężko pali tylko przy pierwszym odpalaniu po postoju, a jak zgasze i od razu odpalam drugi raz to pali b. dobrze.
Witam, Problem polega na tym że gdy silnik jest zimny to nie można go odpalić od pierwszego razu.Wystarczy na ułamek sekundy przekręcić stacyjkę żeby obrócić rozrusznik i za drugim razem pali bez żadnego problemu. Gdy silnik jest ciepły pali od pierwszego razu.Posiadam instalację gazową ale zawsze odpalam na benzynie. Drugie pytanie to wtrysk. Gdy jadę...
Witam. Przejrzałem wszystkie podobne posty,ale nic nie pasuje za bardzo do tego co dzieje się w moim "autku".Od kilku dni NIGDY nie zapala za pierwszym razem,niezależnie od tego czy silnik jest zimny,czy rozgrzany.Po drugim przekręceniu kluczyka odpala i wszystko jest w jak najlepszym porządku.Nie gaśnie,nie dławi podczas przyspieszania,pracuje równomiernie...
Odpalił bez problemu. Z odpalaniem nigdy nie było problemów, nawet w duże mrozy palił z pierwszego odpalenia. Wczoraj odpalił za drugim razem ale może dlatego, że te kilka dni stał bez akumulatora bo przed świętami był wyjęty do ładowania a przez święta przy nim nic nie robiłem.
Ok to sobie sprawdzę, ale mnie nadal martwi ten stan auta i akumulatora. Jesteście pewni na 100% że to rozrusznik? Dziś odpalałem auto (wstawiony filmik jest z soboty), to dzisiaj o wiele gorzej kręcił, dopiero za drugim razem odpailł - nie chciałem już dobijać i trzymac w nieskończoność kluczyka i heblować. Ja chyba na początek wezmę to aku do domu...
Witam wszystkich serdecznie,. Mam 2 pytanka: Po pierwsze SC jak zimny zapala b.dobrze, jak rozgrzany trzeba krecic na dwa razy, sprawdzilem dwie opcje ,gaz i benzyna, nie ma znaczenia. Czy ktos mial juz taki problem??? Pompka jest sprawna. A za pierwszym razem rano pali od reki, a w ciagu dnia jak juz pojezdzi zona troche to , trzeba na dwa razy krecic:...
Witam serdecznie. Otóz nabyłem w smiesznej cenie silnik z fiata 126p lecz niestety bez skrzyni biegów i rozrusznika no i musze go jakos odpalić. Próbowałem metodą na sznurek a takze przy pomocy drugiego silnika i kaszlak chce gadac lecz nie wydaje mi sie aby to był wygodny sposob odpalania go za kazdym razem. Szukałem oryginalnego rozrusznika do fiata...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Jaka to wersja seicento? SPI? ,MPI? Jeśli ta starsza to może masz kluczyk z brązowym uchwytem? - To tzw master do programowania - przypisywania kluczyków tym kluczykiem odpalisz samochód. Niezależnie od wersji silnikowej powinny być dwa kluczyki niebieskie z transponderami, jeśli posiadasz użyj drugiego kluczyka. Kolejna opcja to odpalenie używając...
No to aku masz w zasadzie wykluczony, teraz sprawdź wszystkie kable po drodze a jak są w porządku to zostaje ci rozrusznik. Wtedy albo upalony elektromagnes, albo szczotki albo tulejki, ale jakby nie było to regeneracja całego albo nowy zamiennik. Zestaw naprawczy to pewnie ze 30zł a elektromagnes jest rozbieralny (odlutować druty, zaznaczyć pozycję,...
Po co od razu kupować termostat, łatwo go sprawdzić, odpalasz zimny silnik i kontrolujesz ręką temperaturę obu węży idących do chłodnicy, jak jeden robi się gorący, a drugi pozostaje zimny, to termostat działa. Druga metoda to obserwacja wskaźnika temperatury (o ile jest w samochodzie), przy sprawnym termostacie będzie stabilny, jak podnosi się w korku...
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Witam. Dzisiaj spotkałem się z problemem z Moim samochodem. Po zatakowaniu samochód jakby wgl nie miał prądu, po przekręcniu drugi raz delikatnie już się podświetlaly kontrolki, a za trzecim razem już odpalił normalnie. przejechałem sporo km gdzie odplalalem i gasilem samochód, jednak w jednym miejscu już miał problem odpalić, kręcił, na popych nie...
Witam, mam seicento 900 z instalacją gazową BRC 2 gen ( a w zasadzie 1,5 gen z atuatorem i śrubą regulacyjną miedzy atuatorem a mikserem) Parownik zmieniony na regenrowany 2 lata temu ( na zimnym wcześniej gasł na gazie i trzeba było trzymać go na obrotach, twarde membrany). Z pracy do domu pokonuje średnio ok 11km, z czego 5km w korku. Wystarczy że...
Witam, problem jest następujący: autko jest zagazowane i jeszcze do niedawna zdarzało mu się, że po zagaszeniu go na gazie, ponownie zaskakiwał po drugim kluczyku. Ostatnimi czasy poprawiło się to chwilowo i odpalał za dotknięciem (pod warunkiem, że akumulator miał na tyle prądu żeby nim zakręcić) Na początku tego tygodnia padł mi ten akumulator i przez...
Witam wszystkich! Już drugi raz miałam dzisiaj problem z odpaleniem mojego fiata. Auto jest z 2002 roku, zeszłej zimy miało wymieniany akumulator. Problem z zapaleniem pojawił się najpierw we wtorek (ale po godzinie, jak wróciłam, udało mi się odpalić auto bez problemu) no i dzisiaj. Po wtorkowej awarii pojechałam do serwisu, w którym sprawdzono akumulator...
Witam, mam dość dziwny problem i sam nie potrafię nawet na chłopski rozum tego rozkminic. Mianowicie w piątek pojechałem sobie moim sajakiem do roboty, do tego czasu wszystko super pali od strzala git. Rano koncze zmiane, wsiadam I krece krece nje odpala ani na gazie ani na benzynie, spróbowałem tak z 3 razy i nic mowie dobra wroce busem. W domu pomyślałem...
Kilka razy mi się zdarzyło, że NOWA świeca NGK umarła po paru dniach w samochodzie, miałem też przypadki, że w NGK porcelanki pękają i są przebicia, więc więcej tego badziewia nie kupuję. Championy są najlepsze - np. powodują, że nawet zajechane silniki od kosiarek odpalają duuuużo łatwiej, poza tym np w Skodach są to świece na 1 montaż, i jak trafiam...
Witam Sytuacja wygląda tak: tydzień temu zupełnie niespodziewanie moje autko nie chciało odpalić, po przekręceniu kluczyka przygasały kontrolki a rozrusznik tylko pykał. Po zdemontowaniu i sprawdzeniu okazało się że padł elektromagnes rozrusznika, no więc wymieniłem na nowy (przy okazji sprawdziłem też sam rozrusznik) po zamontowaniu do autka musiałem...
Witam, Mam drobny problem z opalanie mojego "odkurzacza" (Seicento 900) od pewniego czasu. Mam instalację LPG z tzw. komputerem. Zrobiłem na gazie jakie 30 tys. km, regulacje dokładnie do 10 000 robione u gazownika, gdzie robiłem instalację. Ostatnio kiedy próbuję odpalić autko kręcę rozrusznikiem i nic. Dopiero zwykle kiedy zakręcę nim po raz drugi...
po co wymieniać pompę paliwa skoro nie odpala na plaku/benzynie wstrzykniętej? przecież od razu widać, że nie ma iskry CC/SC900i do odpalenia potrzebuje bardzo nikłe ciśnienie paliwa, wiem, bo kupiłem kiedyś od komornika cc900i które stało nie wiadomo ile lat i odpaliło bez problemu ale ledwo jechało (szarpało, mało mocy miało ogólnie) i jak wykręciłem...
Witam. Mam podobny problem, więc podepnę się tu, bo mój temat został kiedyś usunięty. Mianowicie posiadam Fiata 600 1.1 MPI oraz instalację gazową drugiej generacji ze sterownikiem TEC99 i centralką Tartarini, która została zamontowana w grudniu zeszłego roku i wszystko było dobrze, do czasu odbioru auta po naprawie w ASO. Otworzyłem maskę przed odbiorem...
Kabel masowy owszem ale w starszych - stawiam na akumulator albo brak ładowania - spróbuj na drugim akumulatorze. Pozdrawiam.
Ok. Zrobiłeś jedno. Zrób drugie - iskra na świecy. Jest, czy nie ma?
Naprawione, istotnie skończyły się szczotki. Ale chyba warto przytoczyć całą historię. Ojciec pojechał autem do pracy, nie zauważył że kontrolka znów się żarzy i auto zdechło na drodze. Jako że był już pod pracą to podszedł do tamtejszych lokalnych mechaników żeby mu wzięli auto na warsztat (300m holowania). Tutaj mała dygresja: Ci sami mechanicy wymieniali...
próbierka do ręki i sprawdź wtryskiwacz na jednym pinie plus na drugim przerwy masowe podczas kręcenia rozrusznikiem
Witam. Mój problem to SC 1.1MPI 2003 benzyna 90kkm. Przebieg zdarzeń: - Problemy zaczęły się w końcu stycznia, nie kręcił przy temp. poniżej -10C. Akumulator wymieniłem - niewiele pomogło. - Jak zapalił, zdarzało się, że pracował jak traktor. Wymieniono świece i kable WN - też nie pomogło :( - Na początku lutego odstawiam do elektryka. Ponieważ ciepły...
to jest code 2 na drugim też nie odpala
Witam. Mam Fiata Uno 2001r z silnikiem 899ccm taki jak w Seicento. Problem jest w tym ze ciężko odpala tzn. czasem odpali jakby nic mu nie dolegało ale przeważnie ciężko łapie. Trzeba mu dodać gazu żeby odpalił. Problem zaczął się niedawno a niedawno miałem regenerowany alternator (szczotki i pierścienie). Jednak po czasie zauważyłem że czasem światło...
no to sprzedaj silnik koledze "karol123240" skoro jest pewny i sprawdzony, to każdy będzie zadowolony :) no za 100zł to ja kieeedyś tylko malucha kupiłem, ale nie odpalił choć się staraliśmy, sprężanie niemalże zero (rozrusznik kręcił niemal tak jak by świece wykręcić :) ), od razu na części rozebraliśmy ;) no ale ostatnio dostałem Tico za darmo :)...
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
To 40 cm to jest bardzo dużo - wystarczy porównać golfa do octavii by zobaczyć ile to jest 40cm w bagazniku więcej... Ja tam nie jeżdżę w bagażniku, nie wiem jak ty kolego. Golf (i Octavia, ta sama płyta podłogowa) jest obrzydliwie ciasny i kropka. W aucie za takie pieniądze nie jest ważny ani przebieg ani rocznik. Ważne jest że to coś jedzie, hamuje...
Dzięki za podpowiedź, będę brnął dalej, nie wiem, ale gazownik wlutował mi przewód w wiązkę zapłonu a wcześniej był owinięty na drugim przewodzie tuż przy świecy, po tym zabiegu raz spalił, a teraz pali cały czas, może tym tropem pójdę. Pozdr.
Fiat Punto (1996r., 1,0 cmm, benzyna, ekonomiczny i w miarę wygodny, nieprzewidywalny ale do zaakceptowania, bezkolizyjny silnik w razie zerwania paska!, nieźle zabezpieczone nadwozie jak na Fiata, pali olej - 1l/1000 km od nowości ale nie przejmować się - norma w Fiatach) Nie było takiego silnika w Punto, książkowa norma to 0,3l/1000km, moje Punto...
ok tą stacyjke podrąze bo kluczyk jest już wytarty i można go nawet wyjąc na zapalonym silniku z drugiej strony z pychu tez nie bardzo i zastanawiam się czy nie ma jakiegoś ograniczenia w przekaźniku module itd
Po pierwsze nic kolega nie pisze o tym że miał jakiś wypadek. Byle takie uderzenie nie odcina paliwa. Po drugie nic kolega nie pisze czy auto odpala. Jeśli auto odpala można sobie darować wciskanie przycisku bo on wcale nie wyskoczył.
Bynajmniej dziwne.Dlaczego zatem odpalał ten sterownik po przełożeniu do drugiego samochodu? Pisałeś że nie masz Fiata Code. Więc może w tamtym drugim był i złapał zablokowanie po założeniu czystego Twego sterownika.
Dostałem dziś ecu od Seicento 900 IAW 16FM.EC. Serwis zdiagnozował usterkę ecu ponoć wyświetla się błąd zasilania. Klient kupił drugie ecu i dalej jest to samo. . Jakoś nigdy w tych sterownikach takiego byka nie widziałem....
Te które szły na skandynawię miały 1,5kW. Czy może kolega podać dokładnie typ i model i czy się zgodzą z podanym wyżej autem jakie mam? Do tej pory myślałem, że tylko ja mam jakiegoś pecha i tylko moje fiaty tak nie chcą palić na mrozie(podobnie było z SC 900cm). Tam też był DENSO rozrusznik. Teraz widzę że to nie pech tylko inni też mają takie jajca....
odpala drugim razem odpala dopiero drugim razem corsa odpala drugim razem
speakon speakon szlifierka kątowa kondensator schemat zawór dwubarowy krups
omnigena pompa głębinowa smarowanie potencjometrów
Budowa głowic w magnetowidach: szczegóły i działanie Cewka zapłonowa do silnika Sachs SB 97 - specyfikacja i wymiana