2. Zeznania mi sie kojarzą z brakiem połączenia zespołu tylnej szyby z masą (plus być może to samo w innych miejscach) Popularne w starych samochodach, a zwłaszcza jak były klepane u kowala. Wymieniał tylną szybę, bo lubi wymieniać ?
hm........ Nie napawa to optymizmem :( No ale cóż chyba trzeba się będzie wspomóc "fachowcem" :( i znowu koszta ...... na razie dzięki za to . Może komuś coś jeszcze wpadnie do głowy z moim problemem.......
Jeśli w SC (podobnie jak w CC) jest 3 stopniowa regulacja prędkości nawiewu to zielone coś co znajduje się w kanale wentylacyjnym (przynajmniej w CC miało kolor zielony i obstawiam, że to o to chodzi) to tzw. opornica. A dokładniej 2 oporniki wysokiej mocy które ograniczają prąd do silnika dmuchawy nawiewu. Chyba, że masz klimatyzację no to wtedy to...
zaznaczone na czerwono http://obrazki.elektroda.net/44_12546422...
A zawór do nagrzewnicy ? Sprawny ? otwiera przepływ ?
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Lecz chodzi o to czego niema(sądzę że dmuchawy),czy tak?.
Witam Wymiana nagrzewnicy powinna załatwić ten problem ,
A jaka jest temperatura na wkaźniku?? normalna czy niska?? Jeżeli niska to termostat do wymiany.
Termostat nieszczelny
witam, tak to będzie uszczelka pod głowicą dziś sprawdzałem z kolegą. Dziękuję za pomoc
Przy pracującym silniku na ok 3000obr i włączonym ogrzewaniu odkręć odpowietrznik ten w podszybiu powinien lecieć z niego mocno płyn.
To napięcie jest ok. Pod warunkiem, że na wolnych obrotach i przy włączeniu odbiorników dużej mocy. Czyli światła, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby. Jeśli jest inaczej to alternator do naprawy (wymiany) częsta przypadłość w tych samochodach i podobnych fiatach.
Sprawdź jeszcze, czy dochodzi napięcie do cewki i czy pojawiają się impulsy z czujnika Halla (czy jest iskra). Ktoś mógł też rozłączyć obwód "po stacyjce". Sprawdź, czy działają np, wycieraczki, szyba ogrzewana, kierunki.
Mam problem z ogrzewaniem w Seicento. Nie działają 3 pierwsze pozycje nadmuchu. Na 4 silnik nadmuchu się kreci. Jest osobny przekaźnik od pierwszych pozycji??Jeśli tak to gdzie go znajdę?Pozdrawiam:)
Czarny przekaźnik jest tylko od szyby ogrzewanej. Podmień na próbę z czerwonym - by sprawdzić czy działa szyba . Czerwony est m. innymi od wycieraczek/spryskiwaczy szyb wentylatora nawiewu zapalniczki itp. Na próbę możesz podmienić . A niebieski to nie przekaźnik a przerywacz kierunkowskazów
zgadza się zatem uderze w termostat Możesz to łatwo sprawdzić, zamknij ogrzewanie. :D :D
Przede wszystkim skasuj te ????????, w ten sposób piszą debile. Ty chyba nim nie jesteś? Niebieski przewód to nie masa. Masa to czarny. Dwa-zobacz czy nie jest zapieczona oś ramienia wycieraczki, silniczek nie robi się goracy? Co do masy-grzeje szyba ogrzewana?
Witam. Sprawdź, dlaczego nie zamyka zaworu nagrzewnicy (linka, zawór, sterowanie przesuwem linki).
Witam jak to sprawdzić ? Bo mam 10letni akumulator i gdy włącze ogrzewanie tylnej szyby to radio po paru sekundach się wyłączy.Seicento 900.Radio Blaupunkt SanPaulo RC27
Odpowiedź jest prosta, parownik ma temperaturę taką jaką ma woda w układzie chłodzenia. Jak jest oszroniony to odpowietrz część wodną.
Sprawdzaj zasilanie na szybie żarówką minimum 21W. Będziesz miał jasność!
Faktycznie masz rację najpierw sprawdził bym płyn (niedawno od tego właśnie zaczynałem w seicento-no nic skleroza)
Witam. Jest jeszcze opcja że tarcze mocno przegrzało i zaczną wibrować albo od razu albo w niedługim czasie się odezwą. Na przyszłość - źle odpowietrzony układ hamulcowy też potrafi takie cuda zdziałać. A co do chłodnicy w fiatach jest odpowietrznik i on też lubi figlować. Odpowietrz układ chłodzenia do porządku. Zobacz czy nagrzewnica ma drożny układ....
Odgrzewam kotleta bo u mnie nie świeci panel od ogrzewania i wyłączniki klawiszowe na środku konsoli. Co to może być?
Ja bym naprawiał... Jak ci się podoba i jest ładny to naprawiaj. Człowieku nie kupuj żadnego forda bo ci bokiem wyjdzie. Seicento niby ok Porównanie G 2 do seicento to żart. Co do ogrzewania to ściągaj deche wymień nagrzewnice i klapy mieszające i będzie ukrop w kabinie.
Byłem się przejechać po polnych drogach, zatrzymałem auto i na działającym silniku odkręciłem odpowietrznik przy lampie poleciało powietrze i zaczął cieknąć płyn (na tyle gorący, że topił plastikową butelkę), natomiast w zbiorniczku wyrównawczym wywaliło płyn. Wyłączyłem silnik, po ponownym odpaleniu już było ok. Wentylator wcale się nie załączył. Płyn...
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
Czy ktoś ma jakiś argument "ZA"? Jakieś zalety samochodów elektrycznych? Dodano po 3 Gdzieś czytałem o elektrycznym Seicento Elektra. Zastosowano tam system ogrzewania... naftą :D
Czy doładowując akumulator przy pomocy prostownika trzeba koniecznie odłączyć go od instalacji samochodu ? Czym grozi nie odłączenie i dlaczego ? Wiadomo przy krótkich miejskich trasach w obecnej porze roku akumulator "ma biedę". Wiesz, jak nie robisz do pracy 300metrów to biedy nie ma. A miałem taką panią co tyle zimą dojeżdżała Seicento. Szyba przednia,...
Na pewno ? To włącz klimę, dmuchawę na max, ogrzewanie tylnej szyby, radio itd i włącz rozrusznik. Ja wiem że auto odpali, ale żywot akumulatora się skraca. W Fiat Seicento na czas uruchamiania rozrusznika, zasilanie co najmniej dmuchawy, radia i zapalniczki jest odcinane. Czyli to zależy od samochodu.
Witam posiadam seicento po wypadku i mam problem ze światłami z tyłu, jak nacisnę pedał hamulca palą się kierunkowskazy. Po włączeniu ogrzewania szyby palą się wszystkie żarówki na tylne. Moje seicento było uderzone lekko w bok i instalacja nie była uszkodzona ale do malowania rozebrałem lampy i nie mogę dojść do ładu z tymi lampami.pomocy
Witam Jeżeli masz sprawny układ chłodzenia czyli termostat właściwie utrzymuje temperaturę i układ nie jest zapowietrzony to zrób tak jak kolega slawo1 napisał to pomaga.Użyj do tego dwóch płaskowniczków z blachy grubości około 3mm wymiary to długość 6cm szerokość 2cm na końcach wywierć otwory 6,5mm w obu płaskownikach następnie te płaskowniki umieść...
Jakie przyłącza? Przyłącza gazu nie mają nic do tego, jedynie przyłącza przewodów z płynem chłodniczym ogrzewających parownik.
Wiesz tyle tylko że drogo tanio to pojęcie bardzo względne. Ja basen wymieniłem za kosiarkę. Więc mogę powiedzieć że mam go za darmo. Ogrzewanie postojowe wyciągłem z autobusu za darmo. Parę złotych kosztowało mnie jego naprawa. Do tego 2 akumulatory bo prostownik nie był w stanie uciągnąć świecy żarowej. Myjkę też mam kupiłem 6 lat temu więc w księgowości...
Garaż ogrzewany, czy nie. Jak temperatura w nim jest zimą? Może nie spuściłeś przed zimą wszystkiego, przyszedł mróz i rozsadził blok silnika i stąd wyciek :(
nie przewody nie są zwarte, a jeśli chodzi o stacje radiowe to pamięta, Żółty przewód podłączyłem do przewodu zasilania który przyciągnołem od włącznika ogrzewania tylnej szyby
Ogrzewanie będzie tylko że później. Nagrzewnica wpięta jest w mały obieg i nawet jak termostat otwarty to ogrzewanie jest ale jak wspomniałem później i będzie sprawa tego typu że jak się zatrzymasz będzie cieplej a jak ruszysz to temperatura z ogrzewania spadnie.Podałem wartości czujnika i otwarcia termostatu powyżej wystarczy sprawdzić
Ej no, po co ta złośliwość? Prócz tego o czym już mowa liczy się też wygoda. Seicento kontra 607-mka? Osobie starszej przyda się i cisza, i klima latem, i dobre ogrzewanie zimą, a co on w takim Seicento, marznąc ma? Elektryka foteli, elektrycznie otwierane szyby ... to tez jak by nie patrzeć wygoda. Przyznam się też że kandydatów jest trochę więcej:...
Tylko uważaj co sobie odetniesz ... Nie wszystko można odciąć. W samochodzie z odciętymi światłami odcięciu podlegają również wentylatory, ogrzewanie, radio itp ... Ale jak przez przypadej (podczas implementowania) poodcinasz obwody sterowania zapłonem to się zdziwisz - super immobiliser.
Gaśnięcie silnika na LPG z mikserem przy wyrzuceniu na luz przy większej prędkości to w zasadzie norma. Silnika nie należy uruchamiać na gazie, zwłaszcza zimnego - reduktor nie pracuje poprawnie bez ogrzewania (zwłaszcza jeśli membrana ma już kilka lat).
jeżeli jesteś pewien że to wina czujnika , układ jest szczelny ,wentylator działa, to możesz jechać. najlepiej korzystając z ogrzewania- wtedy łatwo określisz, że masz płyn (bo jego ubytek "wyłączy" ogrzewanie) , a po drugie poprawisz odprowadzanie ciepła Ewentualne przekroczenie temperatury zauważysz na pewno - siwy dym ;)
Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania. Jaki silnik masz ? Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy. Jeśli jest zimno...
Witam, może ktoś wie, gdzie coś takiego dostanę???
Głównie ten termowentylator ma podgrzewać kabinę w mroźne dni przez 10-15 pierwszych minut jazdy do czasu, kiedy fabryczne ogrzewanie zacznie działać. Do rozmrażania oblodzonych szyb przed rozpoczęciem jazdy też się przyda. Pozostaje mi kupić termowentylator o mocy 150W i obserwować.
Wiele już wymieniłeś, a nadal problem nie ustąpił. Jak dla mnie na początek wywal całkowicie termostat. Jeśli problem nadal będzie występował to niestety zostaje do wymiany to co jeszcze nie wymienione - chłodnica. Pomimo, iż nie cieknie, może mieć niedrożne kanały i w rezultacie nie oddaje tyle ciepła co powinna. Masz moze LPG? Edit: Jak silnik zaczyna...
po wymianie triody (diód wzbudzenia) ładowanie jest na poziomie 14,45V - 14,5V i nie rośnie po dodaniu gazu, pod obciążeniem (światła, ogrzewanie, dmuchawa itp.) 13,5V więc wszystko jest OK zdam jeszcze relacje po tygodniu jazdy ale myśle że będzie dobrze :) dzięki wszystkim za podpowiedzi
Wg. mnie sens żaden lub niewielki. Płucząc kranówką wprowadzisz dodtakowy syf, możesz przepłukać destylowaną - tylko czy jest sens. Ja bym po prostu wymienił. Być może nietypowy kolor to wynik mieszanki różnych płynów (jak klasy są te same to taka mieszanka też nie szkodzi). Jak nie widać syfu w układzie to wymieniłbym po prostu płyn. Słabe ogrzewanie...
z tego co piszesz to wnioskuję że na wolnych obrotach alternator kompletnie przesztaje ładować, (jeżdżę Seicentem i na wolnych obrotach nawet jak włączę ogrzewanie tylnej szyby to to nie świeci kontrolka ładowania tylko silnikowi troszke traci obroty). Uważam że to problem z alternatorem, sprawdź naciąg paska klinowego (mimo że nowy może ma za duży...
Miało być będzie tak samo NIEDOŁADOWANY bo zakładam problemy natury elektrycznej w tym aucie bo w innym wypadku nie było by tego tematu. Fabrycznie był tam 40 Ah. i ten rzeczywiście był lekko za mały. Druga sprawa ze względu na ciasnotę nie polecałbym większych akumulatorów, które w razie stłuczki mogą spowodować skopcenie auta (widziałem na własne...
Witam wszystkich ktorzy maja lub mieli problem z zapalniczka w seicento.Moze mi odpowiecie na moje pytanie.Wyciaglem zapalniczke w swoim seicento puzniej odkrecielem skrzynke z bezpiecznikami i odpiąlem przewod BIALO-CZERWONY ktory idzie od zapalniczki i podlaczylem do niego stalego plusa efekt jest pozytywny ale niedokonca bo zapalniczka dziala bez...
Na pewno takiego, który ma możliwie dużą sprawność, a zatem się nie grzeje... bo jakby to wszystko miało się tak grzać, żeby wystarczyło na ogrzewanie zimą to albo trzeba by wozić za sobą przyczepę akumulatorów albo zasięg będzie wynosił kilka kilometrów. W/g mnie w miarę sensownym autem do takiej przeróbki jest Cinquecento/Seicento ew. Tico ale po...
Od niedawna stałem się posiadaczem Toyoty Yaris, pobrałem sobie instrukcję z tego linku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Wentylacja może pracować w obiegu otwartym lub zamkniętym. We wspomnianej instrukcji na stronach 130 i 131 jest napisane, że przy chłodzeniu i ogrzewaniu najlepsza efektywność jest przy obiegu otwartym, ewentualnie...
Jest jeszcze jedna opcja, zdarza się że pęka mocowanie pancerza linki od ogrzewania, przy zaworze nagrzewnicy. Wtedy dźwignia nie otwiera zaworu i mimo że płyn jest gorący to nie dociera do nagrzewnicy. Sprawdź to na samym początku
Witam, podczas przykręcania przewodu +12V do alternatora przypadkiem dotknąłem kluczem karoserii i zrobiło się zwarcie. Problem w tym że teraz samochód nie chce odpalić, kontrolki się świecą, rozrusznik kręci ale nie odpala. Sprawdziłem wszystkie możliwe bezpieczniki i są ok. Nie działa ogrzewanie, kierunkowskazy, radio, nie słychać działania pompy...
Ty sprawdź czy masz masę w klapie, a nie zaczynasz od d... strony. A co ma masa w klapie jak tam masa na przewodach idzie? amigasek porównaj jak mam to u siebie złącze poczwórne (od lewej strony) w pasie tylnym (odkręć jeden wkręt i masz przewody) 1- brązowoczarny - plus dla szyby ogrzewanej w górnym złączu brązowobiały 2-czerwony - plus stop-u w górnym...
Witam, Seicento rocznik 1999, nie działa dmuchawa wnętrza, spalony bezpiecznik w skrzynce pod kierownicą nr 24 25A. Po odłączeniu silniczka, rezystorów regulacji prędkości, kostki przełącznika w panelu sterowania ogrzewaniem i złącza zasilania na podszybiu nadal występuje zwarcie. Czy na podejrzanym przewodzie biało-czerwonym wychodzącym ze skrzynki...
Witam wszystkich. Zbudowałem pojazd typu buggy na bazie fiata seicento 1,1spi. Instalacja pozbawiona zbędnych kabli czyli el.szyby, sterowanie ogrzewaniem itp. Miałem problem z immo ale dałem komputer do wyczyszczenia i niby powinno być już dobrze ale nie jest. Spędziliśmy długi czas sprawdzając kable i dalej jest problem. Pierwszym objaw to brak zasilania...
Tak samo jak termostaty. To, że kupisz nowy- nie oznacza, że będzie sprawny :D Termostaty to potwierdzam, "padają", tak średnio to raz na 2 - 3 lata musiałem wymieniać. I tu trzeba uważać bo dostają dwóch rodzai usterek - albo zacina się na zamkniętym, czyli cały czas mały obieg płynu - może być groźne dla silnika, grozi przegrzaniem. Albo nie zamyka...
Pobór prądu 50 mA po około 2-3 minutach od uśpienia. Pobór prądu w stanie czuwania około 170-180 mA. Pobór prądu przy otwarciu drzwi około 0,7-0,8 A, bo włącza się żarówka w kabinie. Po przekręceniu kluczyka pobór prądu dochodzi do 3-6A, mało mnie akurat interesował. Zapewne silniczki i inne pierdymondy się budzą. Potem spada do 1,2A. Generalnie po...
...poza tym na początku jazdy jak dodaje gazu to światła jaśniej świeca wycieraczki szybciej chodzą, jak włączę grzanie tylnej szyby to światła też mniej świecą jak otwieram szybę(elektryczne) to tez światła słabiej świecą po półgodziny jazdy się uspokaja ... , czyli ładowanie jest ok. problem leży gdzieś przy jakimś odbiorniku. w seicento jedną z...
Kolega (at)web69 ma rację o tyle, że w samochodzie takim jak CC900 się to uda. Uda się również w maluchu, bez problemu też tak zrobię w moim UAZie, gdzie jest elektroniki tyle, co kot nasikał w psiej budzie. Ale w samochodzie trochę nowszym, jak np Honda Civic 9 gen już bym takiego czegoś nie zrobił. Muszę Cię zmartwić, na maluchu 89 rok, nówka, było...
miałem podobny przypadek tylko bardziej dokuczliwe było słabe ogrzewanie. Moje sejo miało 180 tyś km i po zdjęciu głowicy uszczelka delikatnie puszczała do 2 cylindrów . Pod koniec było słychać delikatne wypadanie zapłonów na 1 cylindrze po odpaleniu (tak przez 1-2 sekundy).
Nic mu nie grozi raz na tydzień 10Km to wystarczy. Ale nie tankowałbym do pełna, lepiej zawsze mieć świeże paliwo w baku niż takie pół roczne albo i starsze. Powinnaś też powiedzmy raz na dwa lata wymienić olej w silniku i sprawdzać inne płyny np. chłodzący. . . Jeszcze jedno, dobrze byłoby gdybyś po zapaleniu silnik dała mu pochodzić parę chwil, żeby...
Płyn został dolany wczoraj i odpowietrzony (po 3min pracy ogrzewanie na max i odkręcenie korka) Do tego są dwa odpowietrzniki. Jeden na wężyku przy nagrzewnicy(wychodzi na ścianie grodziowej, drugi na wężyku w okolicach nadkola - poniżej zbiorniczka wyrównawczego
tylko nie francuski. Jak bym miał polecać to tylko i wyłącznie Dodano po 14 Miałem 306 akurat 96 rok silnik 1,4 8v +lpg nie zatapialne ,,tu,, Po zakupie myślałem że będzie to pierwsze moje auto w którym za katuje silnik Na finał rozpadła się skrzynia biegów ale to zasługa haka Jeśli auto bez przygód raczej nie będzie mega zjedzone Silnik elastyczny,...
Napięcie podczas pracy 14.3V, przy pełnym obciążeniu (radio, dmuchawa, ogrzewanie szyb, swiatla i awaryjne) 12.48V (!?) Gdy masz wszystko włączone jest duży pobór prądu a alternator swoją nominalną wydajność osiąga przy większych obr. Dodaj gazu i przy ok. 2000 obr/min zmierz jeszcze raz pod pełnym obciążeniem, powinno być 14V .
Witam.Może komuś się przyda:Fiat Seicento 900 ma jeden wtryskiwacz!Koledzy wyżej piszą że zarzuciło wtryski!!??? Jestem posiadaczem seicento 900 i też mam problem z zapachem spalin w zbiorniczku i bulgotaniem w nagrzewnicy. Jak stoi na wolnych obrotach to ciśnienie spalin zatrzymuje obieg płynu chlodzącego i ginie ogrzewanie!!!Jestem mechanikiem od...
Aha rozumiem, czyli po nagrzaniu silnika do temperatury załączenia wentylatora, wyciagam bezpiecznik i obserwuje, ma wejść na czerwone pole. Fabryczna kontrolka przegrzania ma działać od 115 stopni, to temperatura krytyczna aby zatrzymac samochód. Wskaźnik przynajmniej pozwoli na zapobieganie takim sytuacjom np. mozna ratować się ogrzewaniem Dodano...
Mogę się zgodzić z tym, że do niektórych podzespołów dostęp jest utrudniony, wszak przy przeglądzie okresowym nie wyjmuje się rozrusznika, czy alternatora. Natomiast jest dla mnie nieakceptowalne uniemożliwienie dostępu do takich elementów jak żarówka czy bezpiecznik, te powinny być dostępne i możliwe do wymiany dla przeciętnego kierowcy Kropek MKII...
Aż się panewki obrócą tak? Nie namawiaj do niszczenia silnika. No to po co to napisał dino777 napisał: ... a ja jakoś swoje nissmo kręcę pod RED LINE na gazie i nie przełącza heheh i co to według Twoich gazmenów źle Moim zdaniem właśnie że źle !!! No i reduktor stawia dodatkowy opór w układzie ogrzewania wnętrza i przez nagrzewnicę przepływa wolniej...
Jest zima (nie trudno to stwierdzić ;) ), jeździ się obowiązkowo na światłach, ogrzewa szybę, używa wycieraczek, dpala auto na mrozie... A na mrozie pojemność akumulatora spada. Podczas krótkiej trasy po mieście, podczas której więcej się stoi niż jedzie, akumulator się po prostu nie zdąży naładować, a jest dośc mocno ekploatowany. Tak więc nie ma się...
To raczej nienormalne, że akumulator się rozładowuje. Coś musi pobiera prąd na postoju, może uszkodzony alarm, źle podłączone radio, lub coś innego. Z całym szacunkiem ale kolega chyba niedokładnie przeczytał pierwszy post. Jego autor odpala zimny silnik i jest wszystko w porządku, problem zaczyna się podczas jazdy. Jak to ktoś powiedział "coś" rozładowuje...
Kolego ezbig , takie rozwiązanie istnieje od dawna, i takie auta nazywamy hybrydowymi. Druga sprawa, ktoś coś słyszał o samochodach EV polskiej produkcji - ROMET? Jakiś czas temu było o tym głośno, a teraz słuch zaginą. Jestem bardzo zainteresowany kupnem i importem tych aut. Nie do końca takie. W typowej hybrydzie silnik spalinowy służy do jazdy i...
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
Witam Serdecznie:-) Piszę, ponieważ mam taki problem. Zakupiłem nie dawno Fiacika sc900. Ostatnio zauważyłem, że mrugają światła. Myślałem, że to jakaś masa daje o sobie znaki, więc wziąłem i przeczyściłem każdą jaka jest. Oczywiście nic to nie dało ponadto jest takowy problem, że po odpaleniu samochodu, na biegu jałowym ładowanie na mierniku pokazuje...
Witam kolegów. Mam pawien problem.Wybrałem się wczoraj do stolicy swoim seico. Po przejechaniu ok.100 km spod maski zaczęła buchać para,zatrzymałem auto i co się okazało połowe płynu w zbiorniczku nie max.Korek byłwtedy lekko odkręcony.Na szczęście stało sie to obok stacji benzynowej,więc kupiłem 1 litr petrygo i zalałem do wskażnika max.Korek przykręciłem...
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
ie gotowalo sie bo malo w korku stalem a termostat tez mam popsuty i jest caly czas otwarty. Jak ma ci się włączyć wentylator jak masz cały czas otwarty termostat, czyli masz cały czas obieg na "dużym obiegu", przecież wtedy masz cały czas obieg na chłodnicę i silnik jest cały czas raczej niedogrzany a nie żeby się przegrzał, ogrzewanie wtedy też raczej...
Panowie wszystko jasne a temat można zamknąć, na 99% to akumulator który się kończy. Auto było u elektryka, wg niego wszystko z ładowaniem jest ok, a z rozrusznikiem tym bardziej. Prąd ładowania 14,4 V, po włączeniu długich świateł, ogrzewania tylnej szyby i dmuchawy na max obroty - spada do 14,2. Ponadto spadek podczas odpalania - 10,7 V, a w spoczynku...
witam mam SC r2002, 1108cm3, 40kW z gazem na początku dodam że jestem praktycznie zielony jesli chodzi o naprawe samochodu problem polega na odpalaniu auta z rana słychać że pompa paliwa pracuje, rozrusznik kręci, akumulator jest w pełni naładowany(ma jeden sezon). słychać jakby silnik chciał zaskoczyć ale nie zapala - cos strzela w rurze wydechowej...
Ja w swoim peugeocie mam taką: http://img.bazarek.pl/169382/16984/42560... Ale też są i takie: http://img31.olx.pl/images_tablicapl/662... Ja ustawiam na Auto, temp lekko poniżej 21 i ładnie dmucha chłodnym. Jak w nagrzanym aucie włączysz klimę, będzie mocno...
Na co wydaję po 2.000 zł rocznie. Nie patrząc na faktury i mówiąc z głowy, wymieniłam: 2 x elektrowentylator, świece, akumulator (już drugi raz), naprawa wahacza tylnego, 2 x wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz, 2 x wymiana tylnych szczęk (dwa razy już zardzewiały), wymiana tłumika i rury wydechowej (poprzedni właściciel wymieniał tłumik metodą...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
(at)Bieda z nędzą Tłumiki były trzy 1) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... taki miał ojciec w malaczau 80 rocznik i kumpla siostra w malaczu przystosowanym dla niepełnosprawnych z którego demontowaliśmy osprzęt. 2) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk...
Witam. Mam problem. Już od dawna wożę w bagażniku tubę. Zasilanie tuby jest poprowadzone bezpośrednio od akumulatora. Oprócz tego czincze i jeszcze jeden kabel do radia i masa gdzieś w bagażniku. Miałem tą tubę wcześniej w seicencie, teraz jest w golfie IV. Od jakiegoś czasu tuba nie załącza się razem z radiem. Włącza się jedynie wtedy kiedy mrugnę...
Witam, w Seicento 2002 wymieniłem uszkodzoną klapę tylną na prawie taką samą, ale z roku 2006 (zdemontowana z samochodu w wersji angielskiej). Niestety nie działa elektryka. Co już udało mi się sprawdzić: a/. w klapie 2002 miałem 4 styki, w klapie 2006 mam 4 + 2 (6 styków) b/. sprawdziłem co i jak mam swoich stykach w nadwoziu i kolejno od lewej: 1-tylna...
ogrzewane basenu ogrzewane wodne ogrzewane rączki
odkurzacz gwint wirnik keeway gaśnie zelmer zvc425ht
Depollution system faulty w Peugeot 207 1.6 16V Hulajnoga Motus Pro 10 - silnik wyłącza się po kilku metrach, błąd na wyświetlaczu