A co tam można uszkodzić w Seiko przy pomiarze poboru prądu ???
Najpierw podłącz amperomierz w czasie postoju i zmierz jaki jest pobór prądu.
Z innej beczki.. Jaki powinien być pobór prądu po uśpieniu auta? 0,15 A to jest dużo? Szukałem u siebie w Seicento z 1999r i ostatecznie ustaliłem, że chyba 0,15 A to norma..
Juz pisalem: CLARION DRB 4475R
0.08 i spada do 0.01 i tak jest już cały czas Jak to mówią "Cudów nie ma". Wymień akumulator albo amperomierz, którym mierzysz pobór prądu.
Pisałem już wcześnej :) . Fiat Seicento.
Daje do sprawdzenia fachowcom Seicento na postoju 12,65V na zapalonym 14,38V pobór prądu 0,71A (10A na mierniku) doji radio czy ładowanie jest to w normie?? dodam że aku 40Ah 330
A mówiłem sprawdź akumulator ;) jeśli wszystkie bezpieczniki wyciągałeś i nie spadł pobór prądu to sprawdź alternator i rozrusznik.
Zamiast do mechanika podjedź do elektryka samochodowego niech sprawdzi stan akumulatora, ładowanie i pobór prądu przez urządzenia w samochodzie.
Czy jak włączysz na światła i auto gaśnie to światła działają,sprawdź zasilanie(+)przy akumulatorze co idzie nainstalację(gdy duży pobór prądu -światła)wtedy może zanikać.
Zmierzyłbym jeszcze raz pobór prądu. 50mA to wyszło przy 5V, przy 12V może być zdecydowanie więcej.
Patrząc na objawy akumulator do wymiany. Trzeba uruchomić auto i zmierzyć ładowanie oraz pobór prądu, żeby nowego nie spotkało to samo.
bezpiecznik F24 o nominale 25A.Więc około 300W powinna instalacja przenieść.Oczywiście piszę o oryginalnym gnieździe zapalniczki. Niektóre fiaty SC nie miały nawet tego. Tylko wiedz że ten sam bezpiecznik zabezpiecza obwód nadmuchu powietrza. Pobory prądu się sumują.
Kable same w sobie nie stanowią poboru prądu wszystko zależy jaki wzmacniacz zastosujesz (czym mocniejszy tym większy pobór prądu). Napewno dodanie kondensatora wyeliminuje spadki napięcia (brak przygasania świateł).
Elektryczny wentylator jest np. w cinquecento, seicento. Wydajność ma dużą, ale hałas wydobywający się z niego ogromny :D Pobór prądu ok. 4-5 A
Witam Mam Seicento i w czasie rozruchu silnika światła zostają wyłączone na czas rozruchu, a pozostawienie na parkingu z wyłącznikiem świateł w pozycji "on" nic nie zmienia bo światła po wyjęciu kluczyka z stacyjki zostają wyłączone wraz z światłami pozycyjnymi. Podsumowując to wszystko to czy zapalasz na włączonych światłach czy nie to to nie zmienia...
Pobór prądu 50 mA po około 2-3 minutach od uśpienia. Pobór prądu w stanie czuwania około 170-180 mA. Pobór prądu przy otwarciu drzwi około 0,7-0,8 A, bo włącza się żarówka w kabinie. Po przekręceniu kluczyka pobór prądu dochodzi do 3-6A, mało mnie akurat interesował. Zapewne silniczki i inne pierdymondy się budzą. Potem spada do 1,2A. Generalnie po...
Zdejmij klemę z akumulatora i włącz między klemę a trzonek akumulatora miernik uniwersalny z nastawą na amperomierz i zobacz co się dzieje.Odłącz radio.Może radio pobiera znaczny prąd na czuwaniu podtrzymując pamięć zakodowanych stacji radiowych.Zródłem rozładowywania akumulatora może być także przebita jedna dioda w alternatorze lub za duży pobór prądu...
Radio ma dwa podł┌ączenia plusowe (+). Jedno stałe 12V+ a drugie dopiero po przekreceniu stacyjki. Nie wiem jak seicento czy jest w pierwszej pozycji mozliwe czy dopiero w pozycji zapłon. Ty masz pewnie zmostkowane razem te przewody i efekt jest jaki jest. Dodatkowo zmierzył bym pobór prądu z radioodbiornikiem i bez, bo nie wydaje mi się aby przez...
Nie,jest w skrzynce za akumulatorem.Mechanizm usterki jest taki-zaciera się ośka wirnika,w związku z tym rosną opory mechaniczne na wirniku,powoduje pobór znaczengo prądu przez silnik,w wyniku czego zwęgla się izolacja uzwojenia,co powoduje zwarcie i przepalenia bezpiecznika.
Jutro sprawdzę pobór prądu rozruchowego bo coś poczytałem o rozrusznikach Hitahi i Marelli. Może ktoś zna odpowiedź na moje pytanie ? Nie mam zbytnio czasu się zagłębiać.(praca)
Sprawdzić pobór prądu na postoju, to da pewne pojęcie. A gdzie ten osad z paliwa jest? Pompa to przypadkiem nie jakaś podróba za 5 zł?
należy usunąć jeden z pinów we wtyce wiązki silnika 900 montując sterownik punto Multimetr w dłoń i odłączaj po kolei zobaczysz kiedy spadnie pobór prądu Ale której wtyczce ? Gdzie jej szukać ?
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Kolego miałem dokladnie to samo. Usterka była następująca: 1. Zaktualizowali mi oprogramowanie sterownika (70zl Katowice Roździeń) 2. Fabryczna instalacja radiowa nie miała żółtego kabelka- tego od pamięci radia i był zbyt duży pobór prądu. Zrobili (+) po stacyjce 30zl. Od tego czasu wszyskto jest ok. jeszcze jedno chciałem podziękować za podpowiedzi...
Spadek w okolicach 10V, czyli chyba ok? Poboru prądu nie sprawdzałem to fakt, ale...tylko w zimne dni by coś kradło prąd? Akumulator tak do zera nigdy nie był wyładowany, zawsze zegarek działa, wszystko normalnie, tylko nie ma siły kręcić i to w zimowe dni.. Mnie to dziwi że zimą takie akcje się dzieją, przeciez jak ubywa prądu to czy latem czy zimą...
Aku swoją drogą, zostaje jeszcze alternator, wszystko zależy od jego wydajności gdzie w seicento wynosi ok 50A max, odlicz sobie z tego na światła i inne odbiorniki prądu i ci wyjdzie ile zostaje na wzmacniacz. 60A to jest pobór chwilowy przy pełnym obciążeniu a ciągły jest o wiele mniejszy
Raz miałem pęknięty pierścień foniczny w przednim kole w Punto I - jadąc 50km/h zatrzymałem się jakieś 100m za skrzyżowaniem przed którym się chciałem zatrzymać (i to wcale nie awaryjnie), identyczne auto mojego kolegi, taka sama awaria - zatrzymał się na innym samochodzie przed nim. Grande Punto, chwycił bęben z tyłu, jadąc jakieś 40km/h nie byłem...
Nie wiem jaką metodą sprawdzano pobór prądu w czasie postoju i czy to w ogóle robiono, czy tylko sprawdzono,ze alternator ładuje. Ponieważ dzieje się to nawet podczas jazdy( a wtedy ładowanie działa), sprawdziłbym rozrusznik. Może to śmieszne, bo on jest potrzebny tylko do rozruchu, ale też może powodować upływ prądu.
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Trochę odbiegliśmy od tematu. ;) Jeśli Koleżanka razem z Tatą będą chcieli zainwestować wspomniane przeze mnie 15 PLN w miernik to chętnie podpowiem co i jak. 1. Pomiar napięcia ładowania - miernik ustawiony jak na zdjęciu poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/8333341700_... Odpalamy silnik i przykładamy kabelki miernika do akumulatora....
Okablowanie plusowe cewek zapłonowych, wtryskiwacza itp. Może gdzieś kabel jest naderwany i dotknął do masy. Bezpiecznik 20A sam z siebie się nie spalił. Możliwe że również pompa paliwa się zaciera i ma większy pobór prądu. To by też miało sens ten kangurek - wtedy wyszło by to w badaniu ciśnienia paliwa - manometrem. U mechanika ze 20 zł . Ale bezpiecznik...
Tak , tak , można się nieźle namęczyć z tym odkłócaniem , mi się nie chciało tego robić i zastosowałem do zasilania CB dodatkowy akumulator żelowy 12ah umieszczony pod siedzeniem , do radia o poborach ~1,5/0,7 A wystarczało nocne ładowanie małym prądem. ( dobrze jest ekranować przewody zasilające i radio zamontować miedzy siedzeniami - czyli dalej od...
Jaki to pojazd? Chyba ma nie za dużą pojemność silnika. Sprawdź ile bierze ci radio i w jakim stanie jest akumulator. Seicento 900, rocznik 1998.Od nowości akumulator Centra 40Ah. Napięcie zmierzone na stanie jałowym na akumulatorze 13V. Akumulator pewnie do wymiany ale czy to ma wpływ na wyłączanie się auta?Mechanik wymienił ostatnio siliniczek krokowy...
Najlepsza metoda jest jednak z wyjmowaniem bezpieczników.Wyjmuj bezpiecznik i po kolei mierz prąd ,ale nie w gniazdach bezp. tylko tak jak przedtem przy akumulatorze,czy jest pobór prądu (wypnij jedną klemę i w szereg włącz amperomierz)Jeżeli po wyjęciu bezpiecznika prąd nie popłynie,to już masz zlokalizowany obwód,który "kradnie" prąd.Wtedy możesz...
Powtarzam tak jak myślisz nie zrobisz :idea: Owszem można zewrzeć oba przewody razem ale wtedy trzeba koniecznie zmierzyć pobór prądu , wiele chińskich radii na zasilaniu "po stacyjce" pobiera za duży prąd i niestety choć przy takim podłączeniu niby wszystko działa po kilku dniach akumulator jest rozładowany. Włączanie na jednym plusie na jakiś czas...
Sam silnik działa zasilany z prostownika, pobór prądu ok 6A, na 100% gdzieś jest jakiś wyłącznik lub przekaźnik bo z bezpiecznika jest fioletowy a z silnika wentylatora czerwono czarny i oba idą wiązką chyba w stronę kierownicy, rok produkcji 99 i silnik spi 100% MPI były chyba od 2002 i mają inny filtr powietrza Dodano po 4 Witam, awaria usunięta,...
Archanil40 popełnił kilka przekłamań w jednym poście. 1. Jak Błażej zauważył, na instalacji nie ma prawa byc spadków napięcia , nawet przy dużym obciążeniu. W praktyce dopuszczam max 0.3V czyli nap. ład.= 14.1V [bdb]. 2. Nawet przy obiążeniu o którym mówisz i na wolnych obrotach , ładowanie powinno się utrzymywac na poziomie 14.0V. 3. W Seicento i innych...
brak energii spowodowany jest przez jej nadmierny jej pobór - proponuję zmierzyć prąd od plusa akumulatora do klemy plusowej (tę kleme zdjac :P) za pomocą szeregowo połączonego amperomierza podczas gdy silnik nie chodzi i wszystkie odbiorniki są wyłączone :sm16: . w tej konfiguracji prąd ma być b. mały tzn. mniejszy od 1 mA lub żaden (ideał). można...
Cześć W Sejcie ale 0,9 miałem taki przypadek. I również na pych zapalał bez najmniejszego protestu. U mnie okazało się, że rozrusznik jest tak skorodowany wewnątrz, że mimo iż kręci silnikiem to pobór prądu ma tak ogromny (podczas rozruchu drastycznie spadało napięcie na klemach aq), że elektronika/automatyka nie chce zadziałać i silnik nie zapala....
Czytaliście markę radia? LENCO... to wiele tłumaczy. Powinieneś zacząć od zmierzenia poboru prądu na przewodzie memory - spotkałem się z chińskim śmieciem który na podtrzymaniu stacji pobierał 300mA, a najlepiej niestety zmienić radio, zastanawiam się kiedy jakieś chińskie g**** spali komuś auto \:(
Czasami zdarza się uszkodzenie pierścieni w alternatorze i będą podobne objawy przy większym poborze prądu. Podłącz multimetr i sprawdź napięcie na aku i napięcie na wzmacniaczu, może się różnić o 0,1 V, czasami wystarczy dać lepsze zasilanie wzmacniacza i mase z aku do nadwozia lub bezpośrednio do wzmacniacza. W seicento alternator to jego słaby punk,...
Dodam od siebie mój pomysł na sieć czasu z impulsami minutowymi. Tematem sieci czasu zaraził mnie Tato, jeszcze za czasów szkoły podstawowej. Przywiózł wtedy zegar peronowy oraz "matkę" (jak się później dowiedziałem typu ZP7), oraz dwa wtórne zegary. Problematyczne zasilanie 50V (lata 90-te) zrealizowaliśmy na szeregowo połączonych zasilaczach 24V....
Stacyjka ma tylko trzy położenia: 0 - wszystko wyłączone; 1 - zapłon (kontrolki etc.); 2 - rozrusznik. W niektórych autach jest jeszcze jedna pozycja oznaczona jako ACC (z niej mógłbym zasilić cewkę przekaźnika), ale w Seicento niestety tego rozwiązania brak. Czujnik ciśnienia oleju to najprostsze możliwe rozwiązanie jakie chyba istnieje. Ma jedno wyjście...
W Seicento zrobiłem małą przeróbkę w skrzynce bezpieczników: odciąłem bezpiecznik (20A) na którym wisi zapalniczka, i dołączyłem go wprost do "+", który nie jest rozłączany ani kluczykiem, ani przekaźnikiem. Okazało się, że na tym samym bezpieczniku wisi jeszcze wentylator nawiewu, więc jeśli się zapomni, że go trzeba wyłączyć, to on będzie niepotrzebnie...
Witam niedawno zrobiłem z pomocą forumowiczów wzmacniacz z wieży thomson http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Teraz chciałbym to zainstalować do auta, tj. Seicento. Ja widzę to tak żeby do zapalniczki podłączyć przetwornice, do przetwornicy transformator i do transformatora tą płytkę wzmacniacza, na tej płytce korzystam tylko z scalaka...
http://obrazki.elektroda.pl/2114095800_1... Prezentowane urządzenie to automatyczny sterownik elektrycznie podnoszonych szyb, który zaprojektowałem do Fiata Seicento mojej żony. Samochód posiadał oryginalnie elektrycznie podnoszone szyby, lecz ich sterowanie polegało na tym że podnośnik pracował tylko wówczas gdy przycisk był naciśnięty....
Witam mam pytanie możecie zaproponować z doświadczenia z jakiego modelu samochodu wspomaganie elektryczne ma możliwie najmniejszy pobór prądu. Cel odzysk z złomu w celu adaptacji do innego pojazdu (oczywiście z możliwością bezproblemowego uruchomiania / emulacji w przypadku bardziej rozbudowanej elektroniki). Kiedyś popularne były z seicenta / opla...
Witam serdecznie i zaznaczam, że nie mam pojęcia o termodynamice. Z tego powodu moje pytanie brzmi jakie parametry powinna mieć chłodnica by chłodzić olej transformatorowy by wychładzać urządzenie do względnie niskiej np 50 st. C temperatury. W normalnej pracy urządzenie chłodzone powietrzem zużywa 1330W (włącznie z wentylatorami) prądu osiągając temperaturę...
seicento pobór prądu przez mercedes pobór prądu webasto pobór prądu
klonowania dysków limit polaczen pralka whirlpool bęben ociera
bester prostownik schemat zamrażarka whirlpool
Zmywarka Hotpoint Ariston LTF 11M132 C EU nie uruchamia się Zakup i serwis pralki Daewoo DWF-5590 DP