Witam W moim seicento wymieniłem pomp[ę hamulcową ,niestety w nową pompę nie mogę dobrze wcisnąć zbiorniczka płynu hamulcowego. Pompa na tym króćcu bliżej serwa nie chce do końca wskoczyć i odstaje dość znaczne :(
Koła odpowietrzyłeś we właściwej kolejności? Zaczynając od najdalszego? Pompa hamulcowa zweryfikowana? W sumie to samoregulatory powinno się wymienić razem ze szczękami, bo one w fiatach do najmocniejszych nie należą. Ich wymiana, to nie jest droga impreza. Szkoda, że nie zrobiłeś tego od razu, zwłaszcza, że wymianę robiłeś pełną... Dodano po 2 Podczas...
Miałem podobny przypadek w starym Uno. Pompa hamulcowa /tłoczek hamulcowy spuchł/ . To samo działo się po wymianie pompy - powód spuchnięte przewody hamulcowe /te giętkie/.
Film ok. Tylko ja się zastanawiam czy ze względu na to że jeździłem z małą ilością paliwa mogła się spalić i się nie odzywa. Czy raczej w tej sytuacji bardziej się zaciera, ale odzywać się powinna. Jutro ewentualnie sprawdzę bezpiecznik za akumulatorem a przekaźnik nie wiem jak mogę sprawdzić. Dodano po 6 Pompa się zaciera się stopniowo aż w końcu nie...
Ta na pewno chłopie najpierw zrób jedno auto i nie pisz pierduł Robilem tym sposobem i wiem ,ze jest mozliwosc wycisniecia tuleji bez demontazu wahacza. Ale kazdy robi po swojemu. Chcesz ,to demontuj. Jak zaczniesz odkrecac/urywac przewody hamulcowe przy wahaczu to na pompie hamulcowej skonczysz. Ja akurat jestem za ulatwianiem sobie pracy.
Witam. Dostałem przypomnienie mailowe, aby opisać jak rozwiązałem ten problem. Pisałem już w sumie, ale mogę napisać jeszcze raz. Okazało się, że nawet w serwisach fiata nie wiedzieli, gdzie jest bezpiecznik od pompy, a jest on przecież za akumulatorem. Wymieniłem i śmiga do dzisiaj. Co prawda, teraz mam nowy problem, czyli dziurawy bak i ostatnio...
Witam. No to masz podane na tacy - słabiej działają zaciski przedniego lewego albo tył prawy. Teraz pytanie zapowietrzony obwód od pompy hamulcowej do pompy ABS, zapowietrzony dalej czy felerne nie działające tłoczki tył lub zacisk przód. Nie kojarzę seicenta z ABS ale czy tam z tyłu nie ma tych samych bębnów co w cinquecento. Jeżeli tak to możliwe...
Seicento posiadały ABS jako opcja. A w wersji MPI był to standard. Ciekawe jakoś nie mam ABS Do montowania czegoś sygnalizującego luz masz dosyć dużo miejsca na linkach które wychodzą z kosza lewarka Pod maska nie polecam[pod sama pompa hamulcową dostęp lipny a i wody nie brakuje
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Witam. Pod pompą hamulcową masz regulatory siły hamowania prawdopodobnie to ich wina, niestety ustrojstwo strasznie drogie.
Witam - Zmień mechanika - z opisu wynika stopniowy zanik ciśnienia stawiam na uszczelki w pompie hamulcowej. zestaw naprawczy parę złotych ,trochę zabawy jest.
Witam proszę o pomoc w sprawie hamulca koła lewego.Ostatnio zauważyłem że podczas hamowania samochód skręca w prawo,lewa felga była gorąca.rozebrałem zacisk i tłoczek się w ogóle nie cofał ani nie chciał wyjść dopiero po odpaleniu silnika z trudem wyszedł.Wyczyściłem tłuczek zmieniłem uszczelniacz tłoka i tłoczek delikatnie się schował więc odpowietrzyłem...
Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Witam, Mam taki problem w moim drugim swapie. Założyłem na przód hamulce tarczowe od SC oraz pompę hamulcową tak że od SC. Z tylu została seria ale każe koło ma własnego węża od pompy ;) WPADAJĄCY PEDAŁ HAMULCA! Układ odpowietrzałem już chyba z 8 razy i nic! Nie wiem co się dzieje. We wcześniejszym maluszku wszystko było ok. Pomocy! Pompę hamulcową...
Czy zna ktoś długości przewodów przód tył? Nie wiem czy właściwe te długości, ale... Sprawdź jeszcze w innym miejscu: Komplet przewodów hamulcowych sztywnych oraz elastycznych FIAT SEICENTO ZESTAW ZAWIERA: Zestaw zawiera 10 sztuk przewodów sztywnych w długościach: Przód lewy - 720 mm Przód prawy - 1900 mm Pompa reduktor lewy - 260 mm Pompa reduktor...
Wymienić cały ale musisz kupić z gwarancją rozruchową lub z pewnego źródła. ale co cały? silnik, czy samochód? Niektórzy podpowiadają mi sprzedać, ale co ja komuś powiem? Poza tym kupiłbym to samo, a kto mi da gwarancję że to co kupię będzie lepsze (nie trzeba będzie wymieniać aku. szczęk, klocków hamulcowych, świec, kabli itd.)? Nikt. W mojego seja...
No nie jestem pewien czy będzie. Wizualnie takie samo miało też Uno, Cinquecento czy Seicento a nawet późniejsze Pandy. No ale to wizualnie... Czy czasem nie jest tak, że serwo ma np różną siłę wewnętrznej sprężyny czy membrany i jest ściśle skorelowane z pompą hamulcową itp...? Wolałbym to wiedzieć bo to jest wchj roboty.. Niestety nie da się wyjąć...
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Sprawdź szczególnie połączenia masy i zasilanie ECU - idzie przez zespolony przekaźnik (na ścianie grodziowej, nad pompą hamulcową, pod czarną plastikową osłoną mocowaną na 2 wkręty). Sterownik powinien być IAW 16F, a czy on pochodzi z Seicenta 1.1, Lancii Y czy Punta 55 nie ma większego znaczenia (nawet maże być od wersji 1.2 60KM).
Witam Od dwóch dni walczę z fiatem 126p. Mam już dosyć. Po wymianie wahaczy tył byłem byłem zmuszony do wymiany przewodów hamulcowych od trójnika przez elastyczne do cylinderków. Cylinderki również nowe, podeszły z seicento. Przed rozpięciem układu zablokowałem pedał hamulca, żeby płn nie uciekł. Poskładałem wszystko, odpowietrzyłem grawitacyjnie, ale...
Płyn raczej odpada bo to nie te objawy Problem w gwałtownym dotknięciu pedału Chwila jest twardy c później już wchodzi i zaczna się hamowanie Wcześniej miałem seicento i tam nie było czegoś takiego Dodano po 1 Coś mnie ostatnio zamroczyło i zapomniałem że przewody hamulcowe idą do pompy ABS więc tych nie muszę ruszać Z tymi od pompki dam sobie bez problemu...
Nie jestem dilerem i żadnej marki nie polecam. Wszystkie auta co najmniej od dziesięciu lat wyposaża się w rozbudowaną elektronikę i skomplikowane a za to piekielnie drogie podzespoły. Na przykład Dacię albo Fiata Pandę, gdzie najbardziej rozbudowane jest chyba radio. Bez przesady z tymi piekielnie drogimi podzespołami, może w turbodieslach to często...
A może opony były takie? Nie to bym się nabijał! Seicento jest tak prostym konstrukcyjnie samochodem że sprawdzić wszystko od A do Z co jest odpowiedzialne za w/w problem trwa chwilę! Wystarczy kawałek baaardzo mokrego i śliskiego parkingu i druga osoba do obserwacji kół z zewnątrz by zobaczyć co się blokuje i kiedy. Kilka minut ostrej jazdy w kółko...