Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
Przyczyn może byc kilka więc może lepiej gdybyś zostawił ten problem w warsztacie u jakiegoś elektryka zanim podniesiesz sobie koszty poprzez nieświadome uszkodzenie czegoś podczas swoich poszukiwań ? pozdrawiam
Na podstawie silnika 900 SPI podaję : przekaźnik czarny zasila centralkę wtryskową, styk z przewodem niebiesko-czerwonym jest kluczowany impulsem masy z centralki wtryskowej z pinu nr 4.Plus stały na cienkim przewodzie czerwonym Przekaźnik czerwony zasila urządzenia wykonawcze także pompę- kluczowany impulsem masy z centralki wtrysku z pinu nr 23 na...
standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Urwana masa silnika, to bym sprawdził wpierw.
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Więc pozostaje sprawdzenie bezpieczników i głównego przekaźnika zasilania pod maską.
Niech Panowie sprawdzą, czy pompa wyłącza się po wyłączeniu zapłonu. Jeśli nie, to rozładuje akumulator i sama też może ulegać uszkodzeniu.
ja nie mam imo po czym rozpoznać czy sterownik do mnie bedzie pasowal
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
LPG nie odcina pompy. Sprawdź zasilania na ECU. Iskra jest? CODE się nie świeci?
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Dzień dobry forum Posiadam benzynowego Fiata Seicento 0.9 2000r, wtrysk jednopunktowy, który nie odpalał ponieważ nie działała pompa paliwa. Sprawdziłem wszystko i okazało się, że przekaźnik pompy paliwa nie ma masy. Więc pompa paliwa nie uruchamia się. Kiedy zasilam przekaźnik zewnętrzną masą, samochód uruchamia się i działa płynnie, ale czerwony błąd...
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
Mozna oddzielic sama pompe od czujnika ale sama pompa jest nie rozbieralna i nienaprawialna.
a moze poprostu pompa paliwa sie spalila lub przytarla, jak podlaczysz napiecie , robi sie zwarcie i zanika. wyciag pompe i zobacz czy nie jest gdzies nadpalona
Czytałem to Ladamaniac doszedłem do tego momentu : III. odkręć 8 małych śrubeczek (bodajże klucz nr 7), którymi przykrecona jest pompa do baku. po odkręceniu zdejmij metalowy pierścień-obwódkę, która przytwierdza pompę. I dalej nic pompa twardo siedzi w baku ,moze trzeba ja okręcić albo podwarzyć nie wiem na siłę nie chcę nic robić zeby jej nie zepsuć...
Witam. Pompa paliwa film: https://www.youtube.com/watch?v=9SZ5aT8V...
[img-0] [img-0] [img-0] wiec tak inny sterownik zamontowany i pojawił się taki komunikat nadal coś nie tak pompa nie odzywa się a ten czujnik obok sterownika to czujnik ciśnienia bezwładnościowego ?
Pompa paliwa nie wyrabia i wtrysk leje.
Już w pierwszym poście napisałem że listwa pochodzi z bravy ale no ok. Już piszę Silnik Punto 1 Sporting 1.2 16v 86km. Przepustnica Stilo 1.6 16v. Komp Punto 1 Sporting. Wtryski Punto 1 Sporting. Listwa wtryskowa Brava 80km. Wiązka silnika Seicento 1.1 SPI spięta z kabinową MPI. Pompa paliwa oryginał seicento 1.1 MPI (bez powrotu).
nadajnik impulsów, cewki zapłonowe, przekażnik wielo funkcyjny, brzk zasilania, brak masy, pompa paliwa oto możliwe przyczyny trzeba kolego sprawdzić po kolei to wszystko
Problem rozwiązany pompa paliwa dziękuję wszystkim za podpowiedzi
Jest iskra ?, pompa paliwa pracuje ?, wtrysk(i) mają kluczowanie ?
Seicento ile ma pompa paliwa bar 1.1 a ile ma brava 1.2 16v
Pompa pracuje, ale czy ciśnienie paliwa jest?
Mam pytanie gdzie jest regulator ciśnienia paliwa w tym układzie. Pompa bez powrotu.
Sprawdzona pompa bezpośrednio na akumulatorze działa. Po zamontowaniu jej z powrotem nie ciągnie paliwa. Na stykach jest 5 volt po przekręceniu kluczyka. Kreci, ale nie pali. Bezpieczniki sprawdzone koło akumulatora i pozostałe koło magneti marelli też. Wyłącznik na dole koło radia wciśnięty. Jak się załączy stacyjkę jakby lekko piszczało, po przekręceniu...
No właśnie wlałem troszkę paliwa i psiknalem plakiem. nie zagadał :( pompa paliwa zamówiona, wymienię i będę sprawdzać :)
Czyli jak się rozkręci wiatrak to pompa paliwa sie wyłącza? Tak to zrozumiałem.
No i połączyłem się ze sterownikiem. Nie powiedziałem na początku ,że miałem problemy z moim seicento: na początku zaczynała palić żółta kontrolka silnika a teraz ostatnio ciężko zapalał.Przy kręceniu stacyjką czasami nie było słychać że pompa paliwa działa. Po scanowaniu wyskoczyły następujące błedy: P 201 injector P 203 injector P 204 injector P -202...
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
to może to być regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa
Ustaliłem, że na pompę jest na trzecim pinie masa a na czwartym zasilanie. I tam niestety jest te -6,44V. Powinno po przekręceniu kluczyka na chwilę pojawić się 12V, co skutkuje przy sprawnym układzie bzyczeniem (pompa pompuje trochę paliwa do silnika) a potem cisza, po przekręceniu zapłonu znowu podawane jest 12V, a jak silnik zaskoczy utrzymuje się...
Witam! Mam podobny problem. Zaczynam kręcić rozrusznikiem iskra skoczy 2-3 razy i koniec.Później czasem skoczy ale rzadko ale jak kończe kręcić rozrusznikiem też skoczy i jakby chciał zaskoczyć. Kręce 2,3,5 razy i nic a za którymś razem zaskoczy od razu. Czujnik na wale dobry, Pompa paliwa chodzi w momencie próby rozruchu i wtrysk też więc sterowanie...
Po co ruszać skoro samochód jeździ? Pompa ma naddtatek ciśnienia ponad dwa razy większy w stosunku do wymagań regulatora ciśnienia na wtrysku. Samochód ma 11 lat - zapewne przy wymianie uszkodzi się szybkozłączki filtra - dasz do mechanika to jego sprawa ale jak sam uszkodzisz sam będziesz sztukował naprawiał bo nowej części (szybkozłączki) nie dostaniesz....
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Jedyny miarodajny test to porównanie odczytu lambda z ECU (jest ok - 1.0) z odczytem z analizatora spalin na stacji diagnostycznej. Żadne inne pomiary nie dadzą potwierdzenia czy sonda działa prawidłowo (nie przekłamuje)....
pompa paliwa seicento seicento bezpiecznik pompa paliwa seicento pompa paliwa sprawdzanie
asrock p4i45pe zmiana przepustnica silnik napęd bramy
przetwornica prądu stałego wymiana matrycy panasonic
Jak odwrócić działanie wskaźnika poziomu paliwa: metody i rozwiązania Iskry, swąd i dym podczas prania - co robić?