Wirnik pompy pęka w miejscu, w którym wchodzi do niego oś silniczka. Silnik działa, wirnik stoi i efekt jest właśnie taki, pompa do wymiany
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Urwana masa silnika, to bym sprawdził wpierw.
Więc pozostaje sprawdzenie bezpieczników i głównego przekaźnika zasilania pod maską.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Witam serdecznie, Mam dziwny problem z samochodem. Pewnego pięknego dnia po długim nieużytkowaniu autka padł akumulator. Fakt, był stary, więc od razu kupiłam nowy, jednak po podpięciu go, samochód dalej nie chciał odpalić. Okazało się, że padła pompa paliwa. Przyznałam się więc w duchu do winy, gdyż ostatnio zdarzało mi sie jeździć na rezerwie. Pompa...
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
LPG nie odcina pompy. Sprawdź zasilania na ECU. Iskra jest? CODE się nie świeci?
ja nie mam imo po czym rozpoznać czy sterownik do mnie bedzie pasowal
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Mozna oddzielic sama pompe od czujnika ale sama pompa jest nie rozbieralna i nienaprawialna.
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Na 4 powinno być zasilanie pompy na 3 masa pompy ( przez wyłącznik uderzeniowy) reszta przewodów to obwód czujnika poziomu paliwa ( o ile sie nie myle te dwa przewody od pompy paliwa są grubsze)
to może to być regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa
Już w pierwszym poście napisałem że listwa pochodzi z bravy ale no ok. Już piszę Silnik Punto 1 Sporting 1.2 16v 86km. Przepustnica Stilo 1.6 16v. Komp Punto 1 Sporting. Wtryski Punto 1 Sporting. Listwa wtryskowa Brava 80km. Wiązka silnika Seicento 1.1 SPI spięta z kabinową MPI. Pompa paliwa oryginał seicento 1.1 MPI (bez powrotu).
Dzień dobry forum Posiadam benzynowego Fiata Seicento 0.9 2000r, wtrysk jednopunktowy, który nie odpalał ponieważ nie działała pompa paliwa. Sprawdziłem wszystko i okazało się, że przekaźnik pompy paliwa nie ma masy. Więc pompa paliwa nie uruchamia się. Kiedy zasilam przekaźnik zewnętrzną masą, samochód uruchamia się i działa płynnie, ale czerwony błąd...
Pompa paliwa mi piszczy kupiłem nową parę dni było cicho i potem znów to samo się dzieje jaka jest przyczyna w jaki sposób można temu zaradzić
Próbowałem z palca czarny odpalać, ale nadal nie zapaliła się ani kontrolka ani pompa paliwa ani tym bardziej auto. :/ Wiązka przynajmniej między przekaznikami a sterownikiem jest ok. Na pin 26 też dostaje +12V więc chyba ok. A powiedzcie mi proszę, dlaczego mimo załączenia czerwonego przekaźnika nadal nie słyszę pompy paliwa?
Pompa paliwa nie wyrabia i wtrysk leje.
Witam. Pompa paliwa film: https://www.youtube.com/watch?v=9SZ5aT8V...
Jest iskra ?, pompa paliwa pracuje ?, wtrysk(i) mają kluczowanie ?
Problem rozwiązany pompa paliwa dziękuję wszystkim za podpowiedzi
nadajnik impulsów, cewki zapłonowe, przekażnik wielo funkcyjny, brzk zasilania, brak masy, pompa paliwa oto możliwe przyczyny trzeba kolego sprawdzić po kolei to wszystko
Pompa pracuje, ale czy ciśnienie paliwa jest?
Mam pytanie gdzie jest regulator ciśnienia paliwa w tym układzie. Pompa bez powrotu.
Zdejm pokrywe wtrysku i zobacz czy wtrysk podaje paliwo i czy podczas kręcenia pompa paliwa pracuje.
No właśnie wlałem troszkę paliwa i psiknalem plakiem. nie zagadał :( pompa paliwa zamówiona, wymienię i będę sprawdzać :)
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
a moze poprostu pompa paliwa sie spalila lub przytarla, jak podlaczysz napiecie , robi sie zwarcie i zanika. wyciag pompe i zobacz czy nie jest gdzies nadpalona
[img-0] [img-0] [img-0] wiec tak inny sterownik zamontowany i pojawił się taki komunikat nadal coś nie tak pompa nie odzywa się a ten czujnik obok sterownika to czujnik ciśnienia bezwładnościowego ?
Czytałem to Ladamaniac doszedłem do tego momentu : III. odkręć 8 małych śrubeczek (bodajże klucz nr 7), którymi przykrecona jest pompa do baku. po odkręceniu zdejmij metalowy pierścień-obwódkę, która przytwierdza pompę. I dalej nic pompa twardo siedzi w baku ,moze trzeba ja okręcić albo podwarzyć nie wiem na siłę nie chcę nic robić zeby jej nie zepsuć...
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
Nie ukrywam, że chciałbym "ułowić" kolejnego beta testera ;) ale pytanie pomocnicze - czy ECU załącza główny przekaźnik pod maską - włącza się pompa paliwa w zbiorniku?
... i łatwa do zatarcia pompa paliwa w zbiorniku, która nie lubi nawet jeżdżenia na rezerwie, nie mówiąc o wyjeżdżaniu paliwa do 0. Zacznij więc od sprawdzenia czy pompa podaje paliwo.
Czyli jak się rozkręci wiatrak to pompa paliwa sie wyłącza? Tak to zrozumiałem.
No i połączyłem się ze sterownikiem. Nie powiedziałem na początku ,że miałem problemy z moim seicento: na początku zaczynała palić żółta kontrolka silnika a teraz ostatnio ciężko zapalał.Przy kręceniu stacyjką czasami nie było słychać że pompa paliwa działa. Po scanowaniu wyskoczyły następujące błedy: P 201 injector P 203 injector P 204 injector P -202...
Sprawdzona pompa bezpośrednio na akumulatorze działa. Po zamontowaniu jej z powrotem nie ciągnie paliwa. Na stykach jest 5 volt po przekręceniu kluczyka. Kreci, ale nie pali. Bezpieczniki sprawdzone koło akumulatora i pozostałe koło magneti marelli też. Wyłącznik na dole koło radia wciśnięty. Jak się załączy stacyjkę jakby lekko piszczało, po przekręceniu...
Witam! Mam podobny problem. Zaczynam kręcić rozrusznikiem iskra skoczy 2-3 razy i koniec.Później czasem skoczy ale rzadko ale jak kończe kręcić rozrusznikiem też skoczy i jakby chciał zaskoczyć. Kręce 2,3,5 razy i nic a za którymś razem zaskoczy od razu. Czujnik na wale dobry, Pompa paliwa chodzi w momencie próby rozruchu i wtrysk też więc sterowanie...
Po co ruszać skoro samochód jeździ? Pompa ma naddtatek ciśnienia ponad dwa razy większy w stosunku do wymagań regulatora ciśnienia na wtrysku. Samochód ma 11 lat - zapewne przy wymianie uszkodzi się szybkozłączki filtra - dasz do mechanika to jego sprawa ale jak sam uszkodzisz sam będziesz sztukował naprawiał bo nowej części (szybkozłączki) nie dostaniesz....
Seicento ile ma pompa paliwa bar 1.1 a ile ma brava 1.2 16v
Pierwsze co leci w tym aucie po zwarciu plusa z minusem to sterownik silnika. Sprawdź czy jest iskra i czy pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Drodzy Koledzy dziękuję za pomoc. W końcu auto wylądowało u elektryka. Sprawdził wszystko. Jest iskra pompa paliwa kręci. Elektryk robotę skończył a auto wciąż nie działa. Sugerują rozrząd, pasek rozrządu. Prowadzę do mechanika. Tymczasem PA.
Pompa paliwa przypadkiem się nie przyciera?
he dziwne niegasnie byc moze przez to ze centrala ma jeszcze zasilanie na pinie 26 ,,,czarny jest od zasilania centrali wtrysku pin 35 .. czerwony pompa paliwa wtryskiwacz ,cewki ,sonda lambda
wszystkie czujniki zostały sprawdzone w serwisie i wszystkie są ok zarówno wtrysk jak i czujnik położenia wału Troszkę więcej tych czujników ma nawet SPI jak mniemam? Pompa paliwa podaje? Auto ma LPG?
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Witam, po wymianie silnika na drugi ze złomu mam problem z jego odpaleniem. Rozrusznik kręci jednak nie pracuję pompa paliwa. Zaraz po przekręceniu zapłonu zaczyna wyć pod maską czerwony przekaźnik właśnie od pompy paliwa i przygasają kontroli. Po jakimś czasie przekaźnik przestaje hałasować i kontrolki świecą się normalnie, przy czym cały czas pali...
Ustaliłem, że na pompę jest na trzecim pinie masa a na czwartym zasilanie. I tam niestety jest te -6,44V. Powinno po przekręceniu kluczyka na chwilę pojawić się 12V, co skutkuje przy sprawnym układzie bzyczeniem (pompa pompuje trochę paliwa do silnika) a potem cisza, po przekręceniu zapłonu znowu podawane jest 12V, a jak silnik zaskoczy utrzymuje się...
okazało się że pompa paliwa zabrudzona po wyczyszczeniu problem znikł
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Jedyny miarodajny test to porównanie odczytu lambda z ECU (jest ok - 1.0) z odczytem z analizatora spalin na stacji diagnostycznej. Żadne inne pomiary nie dadzą potwierdzenia czy sonda działa prawidłowo (nie przekłamuje)....
Przydało by się zrobić "porządny" przegląd, bo z twoich opisów nic nie wynika ? (chyba że pompa do wymiany) , lub połączenia.
Pompa jak działa to ją słychać... no więc słychać ją?
Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika W seicento 1.1 MPI masz 3 bary. W 900 jest to coś koło 1,2 bara ;) Tyle ze w 1.1 mpi 3 bary...
To czy jest napięcie na wtyczce pompy sprawdzaj żarówką. Miernik pokaże także dobrą wartość napięcia ale ampery już nie takie. Pompa potrzebuje chyba około 6 amperów czyli ma moc około 70-80 watów. Żarówka 21 watowa powinna starczyć do kontroli
Jeszcze warto potwierdzić usterkę bo wydaje mi się że jakby samo immo blokowało to pompa paliwa by pracowała a nie byłoby zapłonu i wtrysku paliwa. Po przełożeniu auto B w ogóle na nic nie reaguje. Było słychać pompę paliwa po kluczyku?
Odczytaj błędy programem IAW SCAN2 może skasujesz. Wymiana sondy pewnie nie pomoże skoro masz uszkodzoną pamięć RAM i ROM więc pewnie nie robi korekty pod kątem wskazań sondy. Kontrolka wtrysku zgaszona jak jedziesz? Z tego co wiem uszkodzenie pamięci sterownika objawia się ciągłą pracą pompy paliwa kiedy kluczyk przekręcisz a nie odpalisz auta, kiedy...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Jest bo jednej sie już odechciało współpracy Przekaźniki są dwa jeden to pompa i cewki a drugi to wentylator chłodnicy są jeszcze bezpieczniki ale nie mogę nigdzie znaleźć który do czego
W seiku jest inna pompa paliwa z filtrem wbudowanym. Zamienić się da wszystko ale będzie rzeźba.
http://obrazki.elektroda.pl/9487386900_1... Taki sterownik jest w autku. Czujnik wału na dole na kole zębatym wymieniony był na nowy. Bez efektu. Wymieniony czujnik wałka na górze silnika 3 pinowy bez efektu. Nadal w autku była iskra przez dwie sekundy i cisza. Pompa po włączeniu zapłonu dawała paliwo ale świece suche, wtryskiwacze...
[quote="sandamiano"]Auto ma Fiata Code? Jeśli tak to sama wymiana sterownika nic nie da chyba że jest bez przypisanego kodu, Łączy się z programem diagnostycznym i pokazuje błąd wtryskiwacza? Jeśli przewody sprawne to musi odpalić, pompa paliwa uruchamia się na chwilę po przekręceniu kluczyka ? Pewnie tak (ciśnienie sprawdzone) ale powinna po kilku...
Seicento 900 nie posiada przekaźnika podwójnego BITRON ale dwa przekaźniki indywidualne 20 i 30 A zamienne z tymi w kabinie. Z tego co mi wiadomo uszkodzenie pamięci RAM skutkuje ciągłą pracą pompy paliwa po przekręceniu zapłonu i nieodpaleniu silnika. Skoro pompa pracuje chwilę po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem to w tej kwestii jest ok
W trasie "za jednym zamachem" zrobi, ale w mieście, jeżdżąc odcinkami po parę km - nie ma szans. Poza tym Ty być może też zrobisz, tylko nie wiesz ile dokładnie masz paliwa, po co ryzykować uszkodzenie pompy. Nowa pompa to większy koszt niż tankowanie do pełna.
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ? falowanie tak jak by brał powietrze i pozniej wchodzi na wysokie obroty gdzie 4000 ale tylko to sie dzieje na benzynie . Dodano po 1 Nie jestem pewien ale seicento chyba gubiło ustawienia wyuczone jak się na dłuższy czas odłączyło akumulator - 20-30 minut. Niczego...
A pracuje pompa paliwa w momęcie, kiedy nie chce zapalic? - jezeli nie to sprawdz przekaznik pompy; on podaje rowniez 12V na cewke
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
Witam, posiadam Fiata Seicento którego buduje do rajdów z silnikiem motocyklowym a konkretnie z suzuki Hayabusy i mam problem dotyczący akumulatora. Fabryczny stator w Hayabusie generuje prąd ładowania 28A. Moje pomiary wykazały, że będę potrzebował: Pozycje 4szt + tablica 2szt 0.3A - Stop 2szt 0.4A - Kierunek prawy 2szt 0.4A - Kierunek lewy 2szt 0.4A...
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
Witam, mam dość dziwny problem i sam nie potrafię nawet na chłopski rozum tego rozkminic. Mianowicie w piątek pojechałem sobie moim sajakiem do roboty, do tego czasu wszystko super pali od strzala git. Rano koncze zmiane, wsiadam I krece krece nje odpala ani na gazie ani na benzynie, spróbowałem tak z 3 razy i nic mowie dobra wroce busem. W domu pomyślałem...
z tego co mnie się wydaje to odcina mu zapłon a kolega napisał by czy pompa paliwa pracuje ,może czy iskra jest i czy kontrolki się świecą bo w ciemno to nie ma szans trafić a jak już to stawiam na odcięcie zapłonu Dodano po 1 a immo to najprościej pisząc odcina jakiś obwód np pompę paliwa
Mam fiat seicento 900 z 1999r. Nie może odpalić chce ale nie może wymieniłem czujnik położenia wału i nic nie pomogło zamówiłem czujnik temperatury cieczy ten w termostacie i czekam za nim pompa paliwa działa wtrysk jest wymieniony tylko Jskara ginie [/syntak][/film]
przyczyną była "kończąca się" pompa paliwa , która kilka dni później całkowicie zakończyła swój żywot. Wymieniłem i problem zniknął.
Okablowanie plusowe cewek zapłonowych, wtryskiwacza itp. Może gdzieś kabel jest naderwany i dotknął do masy. Bezpiecznik 20A sam z siebie się nie spalił. Możliwe że również pompa paliwa się zaciera i ma większy pobór prądu. To by też miało sens ten kangurek - wtedy wyszło by to w badaniu ciśnienia paliwa - manometrem. U mechanika ze 20 zł . Ale bezpiecznik...
Rano jak wstaje to jest problem trzeba tak cykać stacyjką, żeby ruszył, jakbym kręcił rozrusznikiem cały czas to nie odpali. Może masz problem z pompą paliwa, filtrem paliwa itp. problemy. Jak "zaciągnie" paliwa to potem pali i jeździ. Po dłuższym postoju jak pompa słaba i filtr brudny to zanim pompa "dobije" odpowiednie ciśnienie to tak jest. Po przekręceniu...
to jest MPI ? moim zdaniem pompa paliwa dokonała żywota a ciśnienie jakie podaje na wtryski? wywal pompe ze zbiornika ,możesz wymienić tylko samo serce, wymieniałeś filtr paliwa? jest z tyłu po prawej stronie , to że sika paliwo ale brak odpowiedniego ciśnienia, filtr i pompa taka kolejność sprawdzenie i wymiany
Skoro masz przyrządy to czemu nie zaczniesz z nich korzystać ? Lenistwo ? Może być czujnik wału, raz miałem tak w seicento że ciśnienie książkowe, nowa pompa paliwa a auto ciężko paliło jak postało, zimne, przyjechało z innego warsztatu. W końcu wsadziłem swoją pompę używkę i auto pali do tej pory od strzała !
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
Z treści wiadomości to nie wynika - ale dolałeś paliwa? Przyjmuje się, że rezerwa starcza na 50km ale na trasie, a nie na krótkich odcinkach po mieście... Pompę paliwa powinno być słychać po włączeniu zapłonu. Jeśli nigdy nie był wymieniany to warto wymienić filtr paliwa. Na przyszłość masz nauczkę - nie jeździć na rezerwie, w zbiorniku powinno być...
Witam mam pytanie mianowicie kupiłem seicento po lekkim dzwonie (wpadł do rowu) problem jest taki ze po przekręceniu kluczyka nie reaguje pompa paliwa (na krótko śmiga) napięcie sprawdziłem raz coś pokazało a później nic słyszałem ze czujnik uderzeniowy może być przyczyna odcięcia tylko nie wiem gdzie on się znajduje seicento z 2001roku centralny zamek...
Witam. Posiadam Fiat Seicento 0.9 w benzynie 2002 rok od kilku miesiecy. W aucie ostatnio 2 razy padł akumulator w odstępie tygodnia, ślizga się pasek klinowy który wkrótce zostanie wymieniony. Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta...
I tak to jest, jak się prosi o pomoc na jakimkolwiek forum. Krytyka na całego. To niestety pozostaje Ci oddać samochód do warsztatu. ...tego typu "specjalistom", którzy udzielają takich rad to ja uprzejmie dziękuję. Pompę słuchać i ok? Widziałem takie pompy co jest słychać i ....tylko słychać. Miały problem z prostatą. Ale wiem, pomiar ciśnienia paliwa...
listwe wtryskowa kupiłm 4 wtryskami po kompletnym myciu myjka urtladzwiekowa pompa paliwa tez jest nowa zobacze czy wtyczki nie sa skorodowane od wtrysku Dodano po 38 a gdzie jest ten emulator bo nie wiem
Seicento 1.1 sterownik IAW 16FM.E6 brak iskry . Rozrusznik kręci , pompa paliwa działa. Impulsy z czujnika położenia wału O.K. Pali się na stałe kotrolka CODE. Po kolejnej próbie odpalenia zapaliła się na stałe kontrolka wtrysku. Czy to sterownik?
Pompa paliwa była zmieniana? MPI wymaga większego ciśnienia niż SPI. To by mogło tłumaczyć dławienie. Jak szybko brudzą się świece? Czy da się je wyczyścić i odpalić na tyle auto, by zweryfikować, że dławienie nie wynika z ich stanu? Może zalewa silnik z powodu sondy i jak trzeba później szybko ruszyć, to świece nie dają rady
przewody WN kiedy wymieniane?problem tkwi gdzieś w zapłonie być albo pompa paliwa siada a na wolnych obrotach jak się zachowuje? a jak jest z samym odpalaniem?
seicento pompa paliwa seicento bezpiecznik pompa paliwa seicento pompa paliwa sprawdzanie
aluminium spawanie dobór zamiennik kodowanie linków
iphone zablokowany przez właściciela iphone zablokowany przez właściciela
Jak zresetować hulajnogę elektryczną APRILIA ESR1? Regulator napięcia MOSFET do stojana 35A 85,4V – dobór, modele Shindengen FH020AA, SH847, DZE