standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
Przyczyn może byc kilka więc może lepiej gdybyś zostawił ten problem w warsztacie u jakiegoś elektryka zanim podniesiesz sobie koszty poprzez nieświadome uszkodzenie czegoś podczas swoich poszukiwań ? pozdrawiam
Wirnik pompy pęka w miejscu, w którym wchodzi do niego oś silniczka. Silnik działa, wirnik stoi i efekt jest właśnie taki, pompa do wymiany
O to chodzi? [url=http://forum.samnaprawiam.com/silni...
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Mozna oddzielic sama pompe od czujnika ale sama pompa jest nie rozbieralna i nienaprawialna.
Pewnie w pompie paliwa!
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
wyczyścic zbiornik.sprawdzić szczelnosc rurek wlewowych i odpowietrzających.
Wymieniałeś samą pompę , czy cały zespół? Samą pompę - zle załączyłeś pompę. Przeleć przewody od przekaznika do pompy i masę na pompie.
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
to może to być regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa
Miałem problem z zakłóceniami generowanymi przez pompę paliwa w Seicento 1.1 MPI. Odkłóciłem ją filtrem silesia FPpz-B08 0,1uF+2x2500pF+2x2,5mH.
Gdzieś Ci kolego ewidentnie robi zwarcie ktoryś kabel sie przetarł bądź jest poluzowany na śróbce ????? szukac a ktory bezpiecznik (NR??) Ci pali (pompa paliwa??)
Witam tak zgadza sie był tam i po załączeniu autko pali jak przed wypadkiem . Dziekuje za informacje Pozdrawiam Łukasz
Tak te trzy zatrzaski
Zobacz czy jest napięcie na bezpieczniku jak jest podłączona pompa - jeżeli nie ma to szukaj zaśniedziałego połączenia w skrzynce bezpieczników. Przekaźnik od pompy "cyka"? Iskra jest? Przekaźnik od pompy zasila cewki zapłonowe, wtryskiwacz i pompę paliwa.
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
To nie zawór a regulator ciśnienia paliwa. Dawniej był na listwie paliwowej (nawet sterowany podciśnieniem z kolektorta ssacego) teraz fiat montuje na wyjściu z pompy paliwa
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Próbowałem z palca czarny odpalać, ale nadal nie zapaliła się ani kontrolka ani pompa paliwa ani tym bardziej auto. :/ Wiązka przynajmniej między przekaznikami a sterownikiem jest ok. Na pin 26 też dostaje +12V więc chyba ok. A powiedzcie mi proszę, dlaczego mimo załączenia czerwonego przekaźnika nadal nie słyszę pompy paliwa?
W seicento z tyłu po prawej stronie jest bak paliwa i przewody idące do pompy paliwa. Może niechcący uciąłeś przewody idące do pompy paliwa.
Jak jest problem z immo to świeci się "marchewka" (a po wciśnięciu i zwolnieniu pedału gazu zaczyna migać), wyłącznik wstrząsowy odłącza tylko zasilanie pompy paliwa.
Jak delikatnie montowałeś zderzak ? jeśli nie zbyt to sprawdź bezwładnościowy może zadziałał .
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
Dzien dobry!! Szukam schematu instalacji elektrycznej dot. czujników paliwa, pompy paliwa do seicento 1100..dziekuje z goory pozdrawiam
Wymienić pompę. Pojawianie się napięcia na 2s jest całkowicie normalne.
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Zdejm pokrywe wtrysku i zobacz czy wtrysk podaje paliwo i czy podczas kręcenia pompa paliwa pracuje.
Miałem kiedyś podobny przypadek , co prawda w Suzuki Swift - tam winę miała słaba wydajność elektrycznej pompy paliwa.
Już w pierwszym poście napisałem że listwa pochodzi z bravy ale no ok. Już piszę Silnik Punto 1 Sporting 1.2 16v 86km. Przepustnica Stilo 1.6 16v. Komp Punto 1 Sporting. Wtryski Punto 1 Sporting. Listwa wtryskowa Brava 80km. Wiązka silnika Seicento 1.1 SPI spięta z kabinową MPI. Pompa paliwa oryginał seicento 1.1 MPI (bez powrotu).
Pod maską przy ścianie grodziowej z lewej strony jest czarny dekiel, pod nim są 2 przekaźniki i bezpieczniki, jeden od zasilania wtrysku, drugi od pompy paliwa. Ale gdyby tam było coś nie tak, to nie zapalała by się kontrolka wtrysku i (lub) nie było by słychać pompy paliwa
Czujnik uderzeniowy odłącza pompę paliwa a tobie z tego co piszesz paliwo pompuje pompa.
Strzeliła mi dzisiaj pompa paliwa. Wymieniłem na używaną z seicento które nie posiadało gazu. Wszystkie problemy ustały. Ale niestety dzisiaj też pojawił się nowy z którym sam sobie już poradzę. Dzięki za jaką kolwiek pomoc. Dodano po 3 Wymiana pompy paliwa pomogła.
Rozrusznik kręci jak oszalały? A może coś się stało z paskiem rozrządu? Zajrzyj, czy pasek się nie zerwał lub czy nie "stracił" zębów. Nie ma "drugiego" wyłącznika zapłonu - jest jeden i ma dwie wtyczki - może o to chodzi... Słychać pompę paliwa? Sprawdź bezpieczniki i przekaźniki pod czarną obudową obok centralki wtrysku. Jeden przekaźnik włącza układ...
Raczej FPS czyli system przeciw pozarowy , auto było uderzone i wyskoczył wyłacznik inercyjny pompy paliwa , trzeba go wcisnąc
Czyli jak się rozkręci wiatrak to pompa paliwa sie wyłącza? Tak to zrozumiałem.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Przekaźniki za schowkiem są temu winne. Nie pamiętam teraz jego oznaczeń, ale masz obok niego napisane do czego służy. A to taki przekaźnik. https://sklep.regmot.com.pl/przekaznik-p... W lokalnych sklepach jak poszukasz znajdziesz taniej.
Sygnał z cewki przekaźnika pompy paliwa, tak, to nie pomyłka !
Jak zadziałał wyłącznik uderzeniowy to po włączeniu zapłonu będzie słychać pod maską klik przekaźnika (po 3sek się rozłączy) a nie będzie słychać pracującej pompy paliwa w zbiorniku
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Ok a ten pod kierownica czerwony koło niebieskiego do czego słuzy ??
Przewody i wężyki posprawdzałem. Wtyczki też potraktowałem sprayem do złącz elektrycznych. Jeśli chodzi o czujnik wstrząsowy, to wydaje mi się, że powinien on wyłączać pompę paliwa. W moim wypadku w stanie awarii pompę słychać.
Sprawdzić pobór prądu na postoju, to da pewne pojęcie. A gdzie ten osad z paliwa jest? Pompa to przypadkiem nie jakaś podróba za 5 zł?
Słychać że pompa paliwa pracuje. Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa , oraz filtr paliwa , jest w okolicy zbiornika.
odkrec korek baku i posluchaj czy nie cichnie.moze miec zepsute odpowietrzenie Zwracaj uwagę na daty publikacji w postach. Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i właściwą pisownię. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
Kontrolka jest podłączona osobno. Jak w starych samochodach. I to normalne zjawisko. Zawsze można wyjąć kosz z pompą paliwa i dorobić tłumik na osi pływaka.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Obrotomierz to samoróbka z allegro za 60zł jakich wiele sie spotyka niby miał działać po owinięciu kabla do świecy ale lipa na próbe podłączyłem do auta działał na sygnale z przekaznika pompy paliwa w seicento 899 (był dostosowany do 1-6 cylindrów zworka regulowała)ale w skuterze z cewkomodułem juz nie podłaczyłem pod kabel niby sygnał z cewki i nic...
sprawdż odpowietrzenie zbiornika paliwa w przewodzie wlewowym rurki /wyglądają jak peszel/mniejszej średnicy muszą być drożne jest też zawór do wyrównywania ciśnienia pomiędzy zbiornikiem a otoczeniem/powietrze wchodzi do zbiornika paliwa niwelując tym samym podciśnienie panujące podczas pracy pompy paliwa .rada sprawdz jak seicento śmiga bez korka...
Dzień dobry forum Posiadam benzynowego Fiata Seicento 0.9 2000r, wtrysk jednopunktowy, który nie odpalał ponieważ nie działała pompa paliwa. Sprawdziłem wszystko i okazało się, że przekaźnik pompy paliwa nie ma masy. Więc pompa paliwa nie uruchamia się. Kiedy zasilam przekaźnik zewnętrzną masą, samochód uruchamia się i działa płynnie, ale czerwony błąd...
Zasilania na sterownik sprawdzić.
pod przekażnik pompy paliwa,dolny koniec uzwojenia
nie ma kontrolki code i takiej centralki
Pompa paliwa nie wyrabia i wtrysk leje.
Urwana masa silnika, to bym sprawdził wpierw.
Pompa paliwa przypadkiem się nie przyciera?
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
Problem rozwiązany pompa paliwa dziękuję wszystkim za podpowiedzi
Seicento ile ma pompa paliwa bar 1.1 a ile ma brava 1.2 16v
Nie ukrywam, że chciałbym "ułowić" kolejnego beta testera ;) ale pytanie pomocnicze - czy ECU załącza główny przekaźnik pod maską - włącza się pompa paliwa w zbiorniku?
Co z tą pompą - słyszysz ją przez kilka sekund od włączenia zapłonu (bez kręcenia rozrusznikiem)? Możesz rozpiąć szybkozłączkę przy filtrze paliwa, włożyć wężyk do butelki i włączyć zapłon. Dostęp do pompy masz pod tylną kanapą, jak nie masz zatankowany "pod korek" to nie musisz spuszczać paliwa by wyjąć pompę.
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
Witam, Fiat SC 1,1 mpi (to samo co Fire/Sporting itd) jest zamulony, po przetestowaniu apką "Car timer" wynik 0-100 jest kiepski ok 18 sek. Podczas gdy inne auta, osiągają wartości +/- z fabryki czyli mierzy poprawnie (np Vectra C 1,8, albo Golf V 1,9) Co w takim silniku po 20 latach może powodować tak słabe osiągi? Pompa paliwa? świece/cewki?
na to skladac sie moze wiele rzeczy-swiece,kable,filtr paliwa,filtr powietrza,pompa paliwa,syf w gazniku.ale kiedy to wszystko masz na bank sprawne to trzeba poddac auto badaniom w serwisie.powinno wykazac. a moze po prostu wina benzyny?
Da się naprawić, potrzebna rzetelna diagnostyka i analiza spalin. Dodano po 28 Ciśnienie na pompie paliwa sprawdzone?
... i łatwa do zatarcia pompa paliwa w zbiorniku, która nie lubi nawet jeżdżenia na rezerwie, nie mówiąc o wyjeżdżaniu paliwa do 0. Zacznij więc od sprawdzenia czy pompa podaje paliwo.
Przekaźnik zasilany ze styku 15, masa z ECU. Po włączeniu zapłonu pompa odzywa się na 2-3 sekundy
Kontrolka code "kluczyk" gaśnie ?, po włączeniu zapłonu słychać przez 3 sek pompę paliwa ? kontrolka wtrysku "marchewka" zapala się ?
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa . Może zrobiłeś jakieś zwarcie.
No właśnie wlałem troszkę paliwa i psiknalem plakiem. nie zagadał :( pompa paliwa zamówiona, wymienię i będę sprawdzać :)
Powiększ sobie ten obrazek do wiekości rzeczywistej(weź na wzór siłownik) i zmierz sobie na monitorze. Ja tak jutro zrobie :), bo też mnie cieńki czeka. Swoją drogą zawsze zakładałem uniwersalne, ale przetestuje to. No chyba że lepsze będą stare sprawdzone metody :)
Przydało by się zrobić "porządny" przegląd, bo z twoich opisów nic nie wynika ? (chyba że pompa do wymiany) , lub połączenia.
Zapewne brakuje mu paliwa. Filtr i pompa do sprawdzenia.
To co sprawdziłem: benzyna, wtrysk, iskra, immo, pompa paliwa No i?
Trzymaj schemat z rozpisem złącza sterownika.
Witam:) Seicento 1.1 suit dziś chciałem na głupa sprawdzić który przekaźnik jest od pompy paliwa w seicento mam takie dwa w komorze silnika obok ECU pod osłoną wyciągnąłem najpierw jeden przekręciłem zapłon kontrolki zaświeciły układ podał paliwo i zapaliłem później wyciągnąłem drugi ( i włożyłem z powrotem ten pierwszy) kontrolki tym razem zapaliły...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Pompa jak działa to ją słychać... no więc słychać ją?
A czy uszkodzony akumulator pozwoliłby mi bez przeszkód wrócić do domu? Wydaje mi się, że na wolnych obrotach alternator dostarcza mniej prądu niż pobiera układ zapłonowy, pompa paliwa, światła itp.
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Przyczyna niesprawnej centralki gazu przypadkowo była inna, winna jest jednak pompa paliwa, na kostce pompy pojawia się napięcie na 2sek. - pompa milczy. Po wyjęciu i podłączeniu do 12V - cisza. Pompa siadła. Dziękuję za wcześniejsze sugestie
Jeszcze warto potwierdzić usterkę bo wydaje mi się że jakby samo immo blokowało to pompa paliwa by pracowała a nie byłoby zapłonu i wtrysku paliwa. Po przełożeniu auto B w ogóle na nic nie reaguje. Było słychać pompę paliwa po kluczyku?
Pod maską masz przekaźnik pompy paliwa, wepnij się w jego obwód, włącznikiem (nawet nie trzeba przekaźnika) i zamontuj włącznik gdzieś wewnątrz auta.
Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?
a kto nie gasi silnika po stłuczce? chyba tylko ten, kto chce spierdzielić z miejsca wypadku ;) a jak bardzo chcesz to sobie załóż w szereg z tym kablem do masy taki pstryczek co wyskakuje w przypadku zderzenia rozłączając zasilanie - np z seicenta, na złomie będzie kosztować z 10zł. w CC i SC jest właśnie w szeregu z pompą paliwa i odcina ją przy uderzeniu...
Skoro kontrolka wtrysku coś che "powiedzieć" - odczytaj błędy by po omacku nie działać. Pierwszy raz spotykam się z seicento 900 na podwójnym przekaźniku wtrysku/pompy paliwa. Zawsze widziałem dwa osobne przekaźniki nad sterownikiem silnika
Pierwsze co leci w tym aucie po zwarciu plusa z minusem to sterownik silnika. Sprawdź czy jest iskra i czy pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Sprawdź przekaźnik wtrysku i pompę paliwa. Częstą przyczyną jest zapchane rdzą sitko na pompie. Metalowy zbiornik itd...
A nie czasem z przekaźnika pompy paliwa?
Jest pokazana pompa, na niektórych także wskazana jej lokalizacja - czego więc nie rozumiesz?
he dziwne niegasnie byc moze przez to ze centrala ma jeszcze zasilanie na pinie 26 ,,,czarny jest od zasilania centrali wtrysku pin 35 .. czerwony pompa paliwa wtryskiwacz ,cewki ,sonda lambda
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Czy twój post wniósł coś ważnego? Jakąś wskazówkę,uwagę? Uważam że tak tyle że nie pojąłeś tego Jak chcesz to zamawiaj,ale tak się nie robi. Jak chcesz naprawić tanio to trzeba zrobić diagnozę, jak chcesz drogo to kupujesz części na pałę bo ktoś napisał na forum że to może być to lub to. Nie ma iskry ale czy sterownik silnika widzi obroty wału? Może...
seicento pompa paliwa seicento bezpiecznik pompa paliwa seicento pompa paliwa wymiana
zakodować kanał sterować klimatyzacja peugeot kodowanie kluczyka pestki
pralka samsung programator pralka samsung programator
Utrata mocy w pile: przyczyny i diagnostyka Jak skonfigurować subwoofer: ustawienia i porady