A czy oglądałeś przebieg z tego hala ? Z tego co wiem to przetwornika hala raczej są na 5V a to że ci trochę działało a procek się nie popsuł to wnisek że poziom sygnały jest raczej OK. Problem może być też w zakłuceniach. Uciekaj od zapłonu i przewodów WN Pomyś o doprowadzenie tego sygnału w przewodzie ekranowanym a szczytem bezpieczeństwa byłoby zastosować...
Dokładnie,z doświadczenia wiem że takie drgania czy dziwne odgłosy,szarpanie to albo łożysko albo końcówki drążków układu kierowniczego,więc najlepiej podjechać do warsztatu na kanał i tam sprawdzić.
Witam, prędkościomierz (o ile sie nie myle) będzie wskazywał dobrą prędkość i nie powinno być żadnych problemów z deską od "Sękacza". Widziałem już taką przeróbkę i właściciel na nic nie narzekał. Pozdr. Miły
GPS powiedz pracownikom że masz a nawet nie montuj. :-)
Zrób wykres prędkości kół w chwili zadziałania abs.
A co jesli seicento nie posiada czujnika prędkości bo ma linkę? Jak to obejść ? Jakis impulsator który zamieni obroty linki na sygnał cyfrowy? Z jakiego auta można to wykorzystać ?
Witam. Stawiam na zużyte lożysko koła.Sprawdź czy przy jedzie po łuku dźwięk nie zmienia się lub nie cichnie
Tam jest jednobiegowy,choć ECU ma możliwośc sterowania dwoma przekaxnikiami.
głupie pytanie jestes tego pewien na 100%? niechciałbym uszkodzic tego czujnika
Hmmnm, tak sobie pogooglowałem i poelektrodowałem i chyba "nie ogarnę" z tym 555. Chyba że podrzucicie jakiegoś gotowca...:):):):):)
Rozmiar ma wpływ na odczyt prędkości tylko i wyłącznie no chyba, że na każdym kole masz co innego :) Wykasuj błędy. Wejdź w parametry i zobacz czy przy jeździe są odczyty prędkości. Może czujniki są ok a pierścienie ABS uszkodzone.
to też trochę sparciał na pewno :D
Seicento VAN osiągnęło prędkość 140 km/h i sprawiało wrażenie, że niebawem oderwie się od pasa startowego... Autorze, żeby coś jechało jakoś tam szybko, to musi to coś pokonać opory. Opór tarcia o nawierzchnię jest w miarę stały. Opór powietrza - ten rośnie z kwadratem prędkości. Znaczy się chcesz jechać dwa razy szybciej, to musisz włożyć 4 x więcej...
Częstotliwość i amplituda napięcia wytwarzanego przez czujnik jest odpowiednia do prędkości obrotowej silnika.
Witam. Czy jest ktoś w stanie podać jaka powinna być częstotliwość sygnału z czujnika prędkości pojazdu w Seicento od 0-140km/h ten przedział nie zamyka żelazna granica, chodzi mi tylko o orientacyjną częstotliwość Pozdrawiam
Problem rozwiązany. Dopiero na wykresie komputerowym okazało się, że to czujnik prędkości walu. :).
od seicento? Hmm to podaj jaka prędkość na liczniku pokazuje na 5 biegu przy 3 tys. obr/min.
Sprawdź z inną anteną :) Michał
Witam ciekawi mnie temat odpiecia zegarów w tym aucie problem standardowy -auto służbowe domyslam ze jest o zasilany napieciem wiec co odłączyc aby nie zliczal /nie wskazywal predkosci chyba ze sie myle i jest to naped mechaniczny tylko wtedy gdzie znajduje sie drugi koniec linki w skrzyni? prosze o pomoc
Bo takie są uroki elektryki samochodowej. Pozostał ci jeszcze sam przełącznik 4-pozycyjny do sprawdzenia, jeśli na żadnej prędkości nie idzie to usterka jest między bezpiecznikami a tym przełącznikiem.
Czujnik prędkości generuje falę prostokątną o amplitudzie zbliżonej do napięcia zasilania i sprawdzisz to oscyloskopem albo testerem z diodą LED. Można też zobaczyć czy centralka wtrysku widzi prędkość własną pojazdu.
Ustawiłem rozbieżność po ok. 0,5 mm na stronę - wynik mogę uznać za zadowalający. No nie, ustaw na zero bądź jeszcze lepiej zbieżne. Ja na przykład po wymianie elementów układu kierowniczego ustawiam przód felgi o 2mm mniej jak tył i dopiero jadę na geometrię. Gdy koła będą tak / \ kierownica będzie sama wracać w pozycje zero i auto będzie lepiej się...
Skoro przekładasz cały przód na tył to pewnie razem z ramą pomocniczą itp, więc możesz zostawić również przekładnię kierowniczą i zaspawać na sztywno wystające elementy listwy z korpusu. Kilogramów dużo nie przybędzie a oszczędzisz sobie kombinacji. Sprzęgło i biegi na linkę więc zrobić dłuższe. A przód to na twoim miejscu też dałbym z drugiego Seja,...
Nie martwić się nic a nic, nie zmienia to jednak faktu że 4GB w GTX 760 są tak potrzebne jak opony z indeksem prędkości 290km/h we fiacie seicento.
W moim liczniku są dwa "silniczki", jeden napędza wskazówkę, drugi nabija kilometry. To że jeden będzie miał problem z działaniem, to nic dziwnego. Zacznij od obejrzenia, czy nie ma zimnych lutów w zespole licznika, nie spuchł jakiś kondensator, czyli prędkościomierz nie dostaje sygnału, ale układ od km jeszcze tak. http://obrazki.elektroda.pl/1205492500_1...
Regulacji prędkości niestety nie ma! Spróbuj raczej wymienić pióra wycieraczek!
Sprawdź kolego zawory, najprawdopodobniej to będzie to. Co do tego czy słabe czy nie to nie stwierdze na odległość ale mam okazję często odprowadzać taki sam model jak twój do domu gdy cioteczka na dłużej wyjeżdża, i sprzęt ma dość dynamicznego kopa na starcie ale nie wymagaj aby jechał szybciej jak 130km na godzinę, to tylko mały samochód z małym silnikiem...
mechanizm różnicowy słychać na zakrętach i gdy koła kręcą się z różnymi prędkościami . najprawdopodobniej łożyska w skrzyni masz do wymiany
Proste, kupujesz najmniej zeelektronizowane. Po 21 skąd wspomaganie ma wiedzieć czy pracowac czy nie , to nie koń że reaguje na wiooo. Musie mieć czujniki. A jak masz alergie na czujniki to musisz mieć przypakowane ręce od kręcenia kierownica. Od tego czy ma pracować czy nie ma czujnik momentu obrotowego kierownicy( wcześniej źle się wyraziłem wszystkie...
Dokładnie tak. Przełącznik ma 4 położenia. 1. Obwód rozłączony. 2. Silnik dmuchawy załączony do obwodu z dwoma opornikami szeregowo. 3. Silnik dmuchawy załączony do obwodu z jednym opornikiem szeregowo. 4. Silnik dmuchawy podłączony bezpośrednio do 12V. To powinno wszystkim wyjaśnić sposób sterowania prędkością silnika dmuchawy nawiewu. W przypadku...
Napisałem wcześniej co powinno się zrobić w pierwszej kolejności. Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego to jeden i ten sam czujnik, więc jeśli jest obrotomierz (lub jego symulacja w KTS) i pokazuje prędkość obrotową nawet przy kręceniu rozrusznikiem to ten czujnik jest sprawny.
Koledzy potrzebuje pomocy mam sterownik od fiat 1.5.5 i potrzebuje informacji na którym pinie mam podłączyć do komputera prędkość pojazdu bo tylko jeszcze to mi brakuje
Witam wszystkich mam takie pytanie ponieważ moja skrzynia którą mam zamontowaną się "sypie" coś tak jakby ociera i przymierzam się do przełożenia skrzyni tylko ta skrzynia którą chcę włożyć, odczytuje prędkość poprzez linkę a ja mam w moim seju licznik elektroniczny - 2002 r. i teraz mam pytanie czy da się to jakoś przerobić aby skrzynia przystosowana...
Schematów muszę poszukać bo Seicento nie mam od ponad roku więc nie pamiętam nigdzie je miałem. Ze swojej strony to poderzyj jaką masz wersję spryskiwaczy. A z silnikiem od wycieraczek o coś kojarzę że były właśnie wersje z 2 bądź 3 prędkościami i u mnie był zmieniany silnik albo manetki, nie pamiętam już. Dodano po 12 Dobra znalazłem schematy. Strona...
Seicento 0,9 do podstawowego wyliczenia dawki wtrysku wymaga czujnika prędkości obrotowej i czujnika podciśnienia. Potem dochodzi jeszcze czujnik temperatury cieczy, temperatury powietrza dolotowego, położenia przepustnicy i na koniec sonda lambda, ale chyba te dwa podstawowe by wystarczyły. Dawka pewnie była by za duża, ale nie bardzo można manipulować...
na początku to będę uważać żeby mnie prąd nie pierso"**** Na początku to uważaj, żeby sobie oczu ani skóry nie naświetlić... żeby Cię nie podkusiło spawać np. w t-shircie. Pracujesz w rękawicach, więc ryzyko porażenia prądem jest minimalne. No i w spawarkach nie ma wysokiego napięcia (ok. 60 V). No właśnie cykanie zaczyna sie przy jeździe +40km/h....
W zależności od tego czy masz klimatyzację czy nie wentylator ma jedną lub dwie prędkości. Układ wykonawczy i pomiarowy można sprawdzić na diagnostyce komputerowej.
Na ww znalazłem coś takiego " Koledzy co do prędkościomierza to pada czujnik impulsów ( ten który znajduje się na końcu linki w bloku wida go po prawej stronie ściany grodziowej nieopodal linki od sprzęgła ) ma on dwie funkcje - prędkość i obroty. ". Czyli tak jak powiedzieli koledzy wyżej.
ja zakładałem gaz w przeciętnej firmie w mojej miejscowości, zapłaciłem 1500 zł butlę ma m w bagażniku(20l)nie narzekam .Na trsie przy prędkości 100km/h pali około 7litrów.
Jestem z Dąbrowy Górniczej. Potrzebujesz licznik oraz czujnik prędkości samochodu + kabelki+ złącza Instalacja licznika do przeróbki. Wszystkie elementy posiadam. Jeśli jesteś zainteresowany złapiesz mnie pod 502037251
Witam! Moja żona jeździ seicento 1100 w sposób, który powoduje mój głęboki dyskomfort, gdyż jestem przekonany o niewłaściwym doborze przełożenia do prędkości. Sądzę, że automatyczna skrzynia biegów powinna "załatwić" ten problem. Niestety, samochód żony ma skrzynię manualną. Czy któryś z szanownych Kolegów spotkał się z ofertą przeróbki seicento ze...
Mam fiata pandę z 2005 roku i ma on impulsator w skrzyni jak go odłączam prędkość nie działa jak podłącze to działa mam też bączka do niego ale jak podłączam to nie działa poprzednio miałem seicento i śmigało jak talala czy mogę coś źle podłączać, coś się zmieniło pomiędzy seicento a pandą (inny impulsator) proszę o pomoc i wskazówki w podłączeniu
Czy problem występuje tylko na benzynie czy na gazie też ? Po zakupie oczywiście zmieniłeś filtry ? Zmierz opór czujnika temperatury cieczy chłodzącej - powinien być taki jak podała fabryka lub nieznacznie się różnić - sprawdź czy jest iskra na zimnym silniku - może cewka ? - może czujnik prędkości obrotowej... ale to już mniej prawdopodobne
Witam. Posiadam Seicento 1.1 (54KM) 2000r Sporting. Problem polega na tym, że przy gwałtownym hamowaniu nie ważne jaka by to była prędkość auto gaśnie, kontrolki się zapalają jak do zapłonu. Dodam także, silnik pracuje równo na biegu jałowym. Wyczyściłem silniczek krokowy. Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale mniej więcej ten problem zaczął się robić...
To jakieś dziwne tłumaczenie w programie - albo chodzi o czujnik prędkości obrotowej silnika, albo sterowanie wtryskiwacza - tak czy inaczej prosta do zdiagnozowania usterka elektryczna, tylko wypada, żeby mechanik dysponował multimetrem, a najlepiej oscyloskopem...
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
Jeżeli gotuje się przy mniejszej prędkości to może być czujnik temperatury, a jeżeli przy większej to np uszkodzona pompa wody, zapchany układ chłodzenia, uszkodzony termostat
Prawdowdopodobnie potrzebne tam jest mocowanie podobne jak do linki przy Fiacie Seicento, tu akurat dla przykładu Fiat Seicento 900. http://obrazki.elektroda.pl/9392662100_1...
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Witam. Posiadam seicento 900 benzyna. Czasami od niedawna zdarza mu się zgasnąć w czasie jazdy. Wtedy nie wyrzucam biegu, gdy prędkość spada do około 20 km/h to zapala się marchewa i odpali tak jak by z pychu. Do tego jest problem przy odpalaniu. Gd przekręcę kluczyk na zapłon i wezmę od razu na rozrusznik to nie odpali. Muszę przekręcić kluczyk zaczekać...
Do ostrożnej jazdy: MALUCHEM, CIENIASEM, SEICENTO, TAWRIJA, CHARADE; pod warunkiem, ze będzieniejszy zestaw akumulatorów (najwyżej 250 kg). Jaką prędkość maksymalną da się wycisnąć z Malucha napędzanego silnikiem 6 kW (powiedzmy z 250kg akumulatorów i 80kg kierowcy):?: (tak mniej więcej).
Witam. Jestem posiadaczem fiata seicento. Mam zamiar przerobić stary licznik analogowy na cyfrowy. Wyjąłem Ślimak, odkręciłem linkę. Teraz potrzebuję zakupić impulsator do tego ślimaka. Impulsator w seicento ma 3 piny: +, 0, - . Przypadkowo wpadł mi w rece impulsator wraz ze ślimakiem z fiata Marei, który pasuje do mojej skrzyni. Z impulsatora wychodzą...
A ja mam pytanie: po czym poznać, że KAT jest padnięty? Mam Audi 80 1.6PP: spaliny wzorcowo wyszły, współczynnik lambda 1.00 zbiera się kiepsko, ale to normalne 70KM. Koni chyba nie ubyło, bo prędkość katalogową przekroczyłem. Przebiego 130tyś raczej rzeczywisty. Wywalać czy nie? Lambda jest w kolektorze wydechowym?
Nie aktywuje się z czujnika prędkości - sygnał z niego odpowiada tylko za czułość serwa. W Corsa B i Seicento aktywacja następuje wraz z sygnałem ładowania -kontrolka gaśnie, wspomaganie startuje. To po to żeby nie "wypompować" baterii przy niepracującym silniku.
Panowie (i panie :)) mam Fiata Seicento S 1100. Zastanawiam się nad małymi zmianami mechanicznymi w moim autku. Przegladajac strony internetowe zobaczylem tuning u Chojnackiego. Nazywa się to Seicento GT i kosztuje około 900 zł. Na stronie napisali: Modyfikacja nie ma negatywnego wpływu na trwałość silnika i obejmuje : głowicę silnika, zawory, gniazda...
Może by "podpasowało" elektryczne wspomaganie z Seicento. Tak w skrócie składa się z układu mechanicznego z silnikiem na kolumnie kierownicy, sterownik (osobna kostka z przyłączami) no i do tego impulsator/czujnik prędkości, ale to (impulsator) to chyba potrzebne do każdego wspomagania.
Mialem to samo.Pęknięta guma = woda, no a potem to już te "tulejki" zeżarlo tak, że skręcanie bylo ruletką, skręce nie skręce :D. Ale występuje to w lewą stronę przy większej prędkości bo w prawo jest normalnie. Nie chce mi sie wierzyć ze to przekładnia kierownicza ;)
Taka mała historia. Kiedyś miałem Seicento 1.1 z niemcowa. Traf chciał ze to małe autko miało wspomaganie elektryczne kierownicy cos jak Punto. Padł czujnik prędkości- takie małe cos. Pojechałem do serwisu Fiata. Pan mechanik podłączył Examiner i jak byk wyszedł ten czujnik. Pan mechanik powiedział ze w życiu nie ma czegoś takiego w Seicento i jest...
anchilos ja zrozumiałem że 1000 rpm to ogromna prędkość, a dlatego 1000 że przy tej prędkości zdecydowana większość altków się wzbudza, czyli małe nieporozumienie. Co do działania regulatora to nawet sprawdzanie go żarówką 21 W widzimy że działa cyfrowo, powyżej ustalonego limitu rozłącza prąd na wirnik. A co z zabawą, jest tu chociaż jeden śmiałek...
Witam, Seicento rocznik 1999, nie działa dmuchawa wnętrza, spalony bezpiecznik w skrzynce pod kierownicą nr 24 25A. Po odłączeniu silniczka, rezystorów regulacji prędkości, kostki przełącznika w panelu sterowania ogrzewaniem i złącza zasilania na podszybiu nadal występuje zwarcie. Czy na podejrzanym przewodzie biało-czerwonym wychodzącym ze skrzynki...
Witam. Mam Seicento 900 rocznik 98'. Zawsze z nadejściem chłodniejszej pory roku auto zaczyna wariować. Podczas jazdy czasem włącza się kontrolka obok świateł : http://obrazki.elektroda.net/29_12871285... Raz na jakiś czas auto szarpie..tzn. jadę sobie powiedzmy z prędkością 60km/h, a tu nagle szarpnięcie jakbym nagle na dwójkę włączyła.:| Problem...
Witam, kupiłem seicento 1.1 z zepsutą wskazówka poziomu paliwa. Dioda z rezerwy załącza się prawidłowo, ale wslazówka poziomu paliwa wchodzi na tarczę prędkości (jakby ją obróciło o 180 stopni. Co można z tym fantem zrobić? Wiem że 2 razy od 2000 roku wymieniany był zbiornik paliwa. Wygląda to mniej więcej tak (na żółto): http://obrazki.elektroda.pl/5306911100_1...
Gaśnięcie silnika na LPG z mikserem przy wyrzuceniu na luz przy większej prędkości to w zasadzie norma. Silnika nie należy uruchamiać na gazie, zwłaszcza zimnego - reduktor nie pracuje poprawnie bez ogrzewania (zwłaszcza jeśli membrana ma już kilka lat).
Były dwa typy termo wyłączników.Starszy typ były proste zamontowane w obudowie chłodnicy. Pewnie w twoim tak jak i w moim Seicento sygnał idzie z centralki komputera. A na 100% dobrze sprawdziłeś wentylator. Mój sie kręcił po podłączeniu na krótko ale po jego rozebraniu okazało się że jest w 70% zatarty (czyli dawał zdecydowany opór przy obracaniu)...
Można jeździć w mieście, ale mocno wskazane jest robić jakieś trasy. Poza miastem auto rozwija większe prędkości przez dłuzszy czas, nie stoi na światłach i w korkach... Wtedy też alternator, którego wydajność jest zależna od obrotów silnika, jest w stanie doładować akumulator.
2.Często przy dużych prędkościach rozklejają się pełno ich na drogach Nie kupuję z tego samego powodu. Określenie "pełno przy drogach" to przesada ale komuś w rodzinie tak się rozkleiła kilka lat temu (nie pytałem z jakiej firmy) a w zeszłym roku widziałem Seicento z odklejonym bieżnikiem w prawym przednim kole.
Witam Potrzebuję kogos kto ma seicento z licznikiem na linkę (stary typ licznik na linkę ok 2000rok) i ma np. wspomaganie kierownicy. W tej wersji była stosowana taka przejściówka - impulsator - do mierzenia prędkości pojazdu. Zakładane jest to pomiędzy skrzynię biegów ( tam gdzie wchodzi linka szybkościomierza) a samą linkę taka przejściówka i podpina...
Do pierwszej te chodzi mi o zbliżanie się do świateł i korku to żeby nie spowalniać biegami a wykorzystywać prędkość do swobodnej jazdy i nie nic poza ową kontrolką się nie zaświeca. A druga część to max 100 przez jakieś 30 min po w miarę równej drodze (Jak to u nas w kraju)
Witam. Mam taki problem z seicento, że faluje na wolnych obrotach, a gdy zwiększam obroty to wzrastają i za chwile dusi się i wraca na niskie mimo że przepustnica jest uchylona. Ogólny brak mocy, Prędkość max 100km/h i gdy do niej dojdę to auto mi zadusza i zwalnia. Problem z obrotami na wolnych nie występuje gdy: a) ściągnę wężyk idący do czujnika...
No to trzeba zrobić przyswojenie koła fonicznego. Nagrzać silnik (do temperatury powyżej 80° C) z temperatury biegu jałowego Zwiększyć prędkość silnika do 5000 obr. / min (stała prędkość) i utrzymać ją przez 2 - 3 sekundy, następnie zmniejszyć Wykonać tę operację kolejno trzykrotnie. Przy kluczyku w położeniu STOP odczekać 45 sekund przed ponownym uruchomieniem...
Jeżeli chcesz pojezdzic i nie wkładać zbyt dużych finansów w samochód to polecam ci nissan Micra K11 1.0 silniczek.Samochód z zewnątrz mały w środku duży . Kupiłem ten samochód do dojazdów do pracy jedyne co w nim zrobiłem to dolewka płynu do spryskiwaczy , nic się nie psuje . Rozrząd na łańcuszku , zwinny i zwarty . Wiadomo że demonem prędkości nie...
W 900-setce taż robiłem przy podobnym przebiegu, z tym że auto cały czas jeździło. Też nie było zbytnio widać innych objawów poza ubywaniem płynu. Im dłużej jeździłem to było widać że sprawność auta coraz mniejsza (trudniejsze zapalanie jak zimny, coraz częściej dolewany płyn, czasami dziwne "terkotanie" silnika itp.) na mocy tak bardzo tego nie było...
Witam, rok temu zbudowałem buggy z silnikiem od malucha. Teraz zaczęło mi brakować mocy, nie chodzi mi tu o prędkość maksymalną tylko o przyspieszenie. Maluch nie daje rady rwać trawy z korzeniami, a więc chce wstawić do buggy mocniejszy silnik. Zastanawiam się nad silnikiem od tico ( 800cc 41 KM) albo seicento ( 1100cc i 54 KM) jest też cinquecento...
Też mam ten sterownik i mam sporo problemów znaleźć coś taniego by się z nim połączyć. Na razie wiem, że FiatScan sobie z nim radzi z tego co widziałem raczej kwestia oprogramowania niż interfejsu ale... Znalazłem parę ciekawych plików dotyczących centralek fiata między innymi kody ISO centralek. Do palio 1242 są takie : FIAT; PALIO; 1242 BENZINA; 0x0000000A;...
Trzeba wziąść pod uwagę temperaturę otoczenia (jest różnica między +20 st. a - 10 st.). Ważny jest styl jazdy (czy jedziemy w mieście w korkach czy trasa i prędkość 90 km/h na 5 biegu) Temat jest nieskończenie obszerny. Ale fakt - jeżeli jedziemy nawet w zimę i po przejechaniu 7 km - temp. jest bliska 0 st. to na 100% jest coś nie tak - na początek...
Witam, Z tego miejsca chciałbym powiedzieć, że jestem laikiem (może nie totalnym) jeśli chodzi o auta, ale jednak... Proszę o pomoc. Moje seicento jest w gazie. Przed przeglądem (tj. Grudzień 2011) wszystko było OK. Jednak potem, zaczęły się problemy (które trwają do dziś - niestety). Po odpaleniu samochodu a następnie po kliku chwilach - przełączeniu...
Jeśli w trakcie jazdy wyrzuciło Ci miarkę oleju i "zarzuciło" wtryski problem może leżeć na uszkodzeniu uszczelki pod głowicą ( przedmuch pomiędzy komorą (komorami) spalania a otworami smarowania ( kanały olejowe) bądź poważniejszy problem - pęknięcie (lub mikropęknięcie) głowicy pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Dzieje się to często w silnikach o małej pojemności...
Co do ASO. Swego czasu - jakieś 6 lat temu znajomy przyprowadził mi Seicento 1,1 z elektrycznym wspomaganiem kierownicy - cos ala Punto. Oryginalnie fabrycznie zamontowane no i pech chciał padł mi czujnik prędkości. No to ja wale do serwisu ASO Fiata i mówię co jest grane. Ze padł czujnik i trzeba go wymienić - byłem cwany poczytałem na necie o co chodzi-...
Witam, mój mechanik zdiagnozował w moim CC 900 usterkę prawego tylnego regulatora siły hamowania. Problem objawia się znacznie opóźnionym i osłabionym hamowaniem prawego tylnego koła. Podczas hamowania przy małych prędkościach auto osiada na lewą stronę, przy większych prędkościach leci cały na przód. Auto sprawdzane podczas przeglądu na hamowni i wszystko...
Pewnie, że się da. Wszystko się da, nawet po pijaku niektórzy śmigają całkiem sprawnie. Co się nie da, kwestia umiejętności przecież. Tylko potem jest tak, że ja na zimówkach w Seicento wyprzedzam agentów "z umiejętnościami i wyobraźnią", sunących 30 km/h, bo powyżej tej prędkości auto zaczyna im tańczyć i jechać w losowych kierunkach. Zeszłej zimy...
Liczę na to że może wystarczy wymiana silniczka wspomagania. To by kosztowało znacznie mniej niż całej kolumny. Awaria wystąpiła nagle - pojechałam do kolegi, zaparkowałam samochód na parkingu (trochę kręciłam kołami bo było wąsko) a po powrocie do samochodu i uruchomieniu stacyjki już świeciła się kontrolka. Być może ruszyłam zanim zgasły wszystkie...
Odkręcasz sterownik (odepnij akumulator) i wymieniasz. Jeśli masz immo Fiat code to ja bym odpiął tą centralkę bo jest ość awaryjna , Sterownik będzie zawsze w stanie bez wczytanego kodu. Pierwsze odpalenie może skutkować wysoką prędkością biegu jałowego do czasu rozgrzania silnia. Następne odpalenie będzie już ok. Uszkodzenie sterownika przez spawanie...
Panowie, spotkała mnie taka dziwna historia. Ostatnio zapomniałem zalać butlę i wydoiłem gaz do zera. No i jadę na stacje i śmieję do gościa że przetestujemy ile wejdzie do pustej. Normalnie nigdy więcej jak 28 l nie weszło, widać coś zawsze zostawało. Ja patrzę a tu 30 minęło i nie zwalnia, ostatecznie dobił 33.2l przy czym akurat na tej stacji mu...
Witam. Problem dotyczy Fiata Seicento 1.1 MPI z 2004 roku bez LPG. Mam go od 2018 r. i od początku czasami się zdarzał, ale szybko przechodził i nie zwracałem na to uwagi. Ostatnio jednak jest coraz gorzej, jak się zafiksował od początku marca tak już do dzisiaj chodzi jak chce. Istota problemu: Gdy w czasie jazdy na biegu puszczę gaz i mam w tym momencie...
autoManiak1 jeśli masz sterownik IAW16fm.UP (takie kładli do uno 900) to podobny do tego z SC 900 IAW16fm.EC .Podobno ma tylko podwyższoną prędkość biegu jałowego w programie. Połączysz się z nim programem IAW ECU SCAN autorstwa kolegi tzok .Fiat Ecu Scan nie obsługuje tych sterowników silnika. Co do centralki voila (plus?) - mam też taką i też ta...
Witam serdecznie FIAT SEICENTO YOUNG rok 2001 pojemność 900 1) Awaria - padł wentylator. Na małych codziennych odcinkach 6 km nie zauważyłem tego. Autko kiepsko odpalało na ciepłym silniku bo był rozgrzany. Na zimnym bez kłopotu. Stawiałem na akumulator. Na odcinku 18 km zgasiłem auto, kupiłem znicz, wsiadłem i był kłopot z obróceniem wału przez rozrusznik....
Witam.Pod srodkowym pokretłem jest schowana jeszcze jedna srubka,pokretło nalezy pociagac do siebie zejdzie bez problemu.Potem pociadnac całą obudowe do siebie zejdzie na pewno. odkręć dwie widoczne śruby w dolnej części panelu z ciągnij pokrętło prędkości obrotów wentylatora pociągając, wykręć jeszcze jedną śrubę która jest tam schowana (pod pokrętłem)...
Jak dla mnie to winny moze być regulator . To on sprawia ze przy wyższej prędkości obrotowej utrzymuje sie stałe napięcie w sieci . Hm na myśl przychodzą mi dwa rozwiązania . 1 Sprawdź czy przypadkiem nie wieszaja sie szczotki w alternatorze albo czy sie nie skończyły . 2 Jeśli to nie szczotki to wymień regulator napięcia (koszt ok 20-30 zł oczywiście...
Mam następujący problem. Jakiś czas temu zrobiłem zamianę licznika SPI (na linkę) na MPI (Impulsator). Wszystko było ok do tej pory. Dzisiaj jadąc moim autkiem zauważyłem, że wskazówka prędkościomierza skacze wskazując różne prędkości. Przyjrzałem się bliżej problemowi i zauważyłem, że dodając gazu na biegu jałowym wskazówka skacze :shock: Prędkościomierz...
Witam, Mam taki problem, że podczas jazdy na nierównościach przy prędkości powyżej 40km/h coś stuka/puka w mechanizmie prawego pasa bezpieczeństwa (od strony pasażera). Zdejmowałem dzisiaj tylny boczek w celu dostania się do mechanizmu pasa bezpieczeństwa i unieruchomiłem cały mechanizm poprzez podłożenie kawała styropianu – auto przestało hałasować...
Jeżeli ten układ wygląda jak trzy oporniki porcelanowe owinięte drucikami , to jest to opornica dmuchawy wentylatora i steruje prędkością nawiewanego powietrza do wewnątrz samochodu.Jeżeli byłaby uszkodzona (np.przepalony jeden z drucików) ,to nie działałby np. pierwszy bieg nadmuchu.Jak ci działa na wszystkich biegach ,tzn.że jest dobry. A co do ogrzewania,to...
Witam. Auto jak w temacie. Kupione dwa tygodnie temu za grosze z uszkodzonym silnikiem. Mechanik, który wymieniał uszczelkę pod głowicą założył ją odwrotnie przez co wałek rozrządu pozbawiony był smarowania i uległ zatarciu. Auto przejechało tak u mnie około 300 kilometrów, wcześniej podobno kilka miesięcy stał. Kupiłem używaną głowicę, oddałem do remontu....
Błędnie kombinujesz! Jeśli masz tylko jeden przewód od centralki na kierunki to musisz dołożyć 2 diody albo przekaźniki. żeby dostać się do włącznika awaryjnych musisz wykonać następujące czynności :Zciągnij pokrętło od prędkości wentylatora pociągając je następnie wykręć śrubę która jest schowana pod pokrętłem ,jeszcze tylko dwie widoczne śruby u...
tak wiem co to jes czujnik prędkości obr,w, i do czego służy wiem więcej niz moglo by sie wydawać po moim pytaniu, i wiem tez ze to blad tego czujnika, ALE wiekszosc osób które piszą o tym błedzie nie umie auta odpalic , ja niemam z tym zadnych problemow, autko idzie rowniutko nie przerywa nawet na postoju , dlaczeg urzadzenie podłączone do auta nie...
Na lewarku czujniki to nie najlepszy pomysł - wraz z powiększającym się luzem na tulei dźwignia po włożeniu biegu zaczyna coraz bardziej wracać do środka. Natomiast w 90% seicento skrzynia jest sterowana linkami. Jak zobaczysz na skrzyni ta z tyłu przestawia dźwignie na lewo i na prawo a w środkowej pozycji jest na luzie (zawsze) wystarczy na nią przyczepić...
https://obrazki.elektroda.pl/4261411200_... Witam. Wczoraj w nocy około 2:00 po przejechanym odcinku 110km o prędkości 90km/h zaparkowałam samochód pod blokiem. Dziś około godziny 14 próbując odpalić samochód kręcił ale nie odpalal. Zauważyłam, że wskaźnik paliwa pokazuje zero. Pojechałam drugim samochodem po 5l paliwa, po dodaniu...
Witam! Projekt świetny, ale ja chciałbym zrealizować płynną regulację prędkości w trochę inny sposób z użyciem jakiegoś prostego generatora RC na bramkach lub poczciwego 555. Częstotliwość regulowałbym potencjometrem... Mógłby kolega napisać, które styki (1 i 2, czy 3 i 4) odpowiadają po zwarciu ich za wyzwolenie silnika? I do czego jedne i drugie służą,...
Witam Mam fiata Uno 899 cm z 2000r. (silnik taki jak w seicento). Radyjko mam w nim zamontowane Intek M 550-Power. Mam ogromne zakłócenia ściągane po antenie zaraz po uruchomieniu silnika. Sądzę iż są ściągane po antenie gdyż po jej wykręceniu skala spada do zera. Szmery te narastają wraz z prędkością obrotową silnika. Do tych czas byłem pewny iż są...
Witam forumowiczów Mam nowy problem ze swoim sejakiem 1.1 MPI. To wersja z 2004 roku , z przebiegiem ok 80 tys km. Przejechałem ok 2000 km bez problemów i w czasie jednej z podróży zapalił mi Check a chwilę poźniej mimo poruszania się z prędkością ok 80 km/h włączył się wentylator. Wentylator pracował cały czas i wyłączył się po dopiero po wyłączeniu...
Witam mam otóż taki problem ze huczy mi coś najprawdopodobniej w kole zaczyna sie tak przy predkości ok.60km/h i im wiecej tym bardziej/głośniej. Szukałem które to koło więc zrobiłem tak ze jedno koło przednie miałem podniesione i w miejscu jechałem i się rozpędzałem do prędkości ok.100 km/h i nic nie huczało jak w jednym kole tak w drugim. Sprawdzałem...
seicento czujnik prędkość prędkość prędkość sprinter zawieszenie seicento seicento
zmywarka bosch mycia gniazdo zapalniczki mondeo elizabeth sanyo
pompa membranowa esperanza ev106
Błąd EEF7ED w Mercedes Actros MP4 - CPC Dlaczego lampy LED ulegają uszkodzeniu przy spawaniu TIG?