Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
Pewnie w pompie paliwa!
witam wszystkich Mam, problem z wycieraczkami w moim seiczaku na 4 biegu chodzą tylko 2 co jest grane
W odbłyśniku jest takie plastikowe U, musisz wsunąć w nie kulkę regulatora, dopiero potem przetnij opaskę
Skoro auto chce się przełączyć na gaz to sterownik wykluczam ( obroty i temperaturę widzi). Przychodzą mi na myśl tylko elektrozawory lub atuator ( spróbuj go pominąć/wsadź zamiast niego drugi regulator na śrubę koszt niewielki).
regulator do wymiany
nie kontrolka jest dobra bo zakładałem nowy regulator i była ale pózniej sie spalił regulator
po 1 olej ten firmowy to dopiero paść a po drugie to nie to forum
Alternator zaczyna ładować przy stosunkowo niskich obrotach, więc jeśli nie ładuje nawet po "podgazowaniu" to może być uszkodzony (najczęściej spalone diody prostownicae) albo uszkodzony jest regulator (zużyta szczotka wzbudzenia). Spróbuj na początek wymienić regulator napięcia , nie jest to drogi element.
Niskie napięcie. Regulator napięcia minimum do wymiany
nie mam bo tu sa samo-regulatory
Całkiem możliwe że skończyły się szczotki. Trzeba to sprawdzić. Szczotki są razem z regulatorem.
kupiłem używany z 900 z 1999r stan idealny. Nie wiem dlaczego mój był w takim stanie. Problem rozwiązany. http://obrazki.elektroda.pl/4577442600_1... Dodano po 1 2 http://obrazki.elektroda.pl/9231578200_1...
Nie montuj nowego akumulatora pod źle działający alternator. Sprawdź alternator i regulator napięcia. Akumulator nie wytworzy 15-18V, coś masz źle z ładowaniem.
jeżeli pali kontrolka a wirnik w porządku to uszkodzony regulator
Sprawdzałem kontrolke i po zwarciu do masy przewodu od wzbudzenia świeci , szczotki są takie sobie. Jak sprawdzic regulator ?
Dodam jeszcze, że gdy wyjmę bezpiecznik 40A za akumulatorem, ten który odpowiada za ładowanie z alternatora ,wszystko działa poprawnie. Czy możliwe, że jest to wina regulatora napięcia na alternatorze? Nawet po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon bez odpalania silnika wskaźnik skacze, czy ma to cos wspolnego z tymże regulatorem?
To sprawdz wirnik , a jeśli ma ciągłośc to uwalony regulator.
Chyba siada ci regulator.
Uszkodzony regulator.. Pozdrawiam.
Dzięki koledzy, o ryzyku z tym ściąganiem klemów z Aku podczas pracy, dopiero później zdałem sobie sprawę :roll: Ale jak zmierzyłem bez akumulatora to napięcie na zaciskach bylo ok 14V. Coś mi się wydaje że to wszystko raz dziala raz nie. Jutro wszystko sprawdzę to wszystko bo mnie to irytuje :?
Regulator napięcia.
Pasek naciągnąłeś? Regulator napięcia nowy czy stary? Podaj napięcie na wolnych obrotach i podaj napięcie na wyższych obrotach np 2000tyś/obr. Miałem podobnie jak padł regulator
Proponuję wymontować alternator i sprawdzić na stanowisku do badania alternatorów.Taki test to ok.5min. Te objawy wskazują na uszkodzony regulator.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Nawet jeśli zlecę montaż mechanikowi, to te regulatory kupię sam. Do naprawy układu hamulcowego używaj części przeznaczonych dla Twojego samochodu. Dopasowywanie części od innego modelu jest złym pomysłem. Jeśli kupię te dedykowane do CC, to nie będą pasować, czego dowodem jest zdjęcie. W moim aucie regulatory są takie jak w Seicento. Możliwe, że te...
Nie ma sensu, to Ci nic nie da... Wymień regulator
A regulator napiecia?
Tak. Kręci.
Witam mam taki problem w golfie 2, że jak odpale auto to podczas jazdy czy postoju migają mi światła, licznik, podswietlenie kontrolek radia. Dzisiaj zmierzyłem napiecie na aku podczas odpalonego silnika i wynosiło 14.47-14,78. Mam podejrzenia na regulator raz tez tak miałem w seicento i był to chyba regulator
Objaw wskazuje na uszkodzony regulator napięcia.Dodatkowo należy sprawdzić ładowanie.
Wygląda na to że rutyna gubi mechaników .Cofnę te regulatory sam .Dziękuje.
Sprawdzić czy po przyłożeniu do masy kabla D+ kontrolka świeci. Mi się wydaje, że masz rozwarty wirnik, krótkie/połamane szczotki albo uszkodzony regulator.
Czyli mam rozumieć, że jak kupię regulator to dostanę go razem z nowymi szczotkami? Tak to jest sprzedawane? Trzeba rozkręcać cały alternator, aby wyjąć regulator?
Ałuto zmieniło własciciela zamykam temat!!!!!!!!!!
https://obrazki.elektroda.pl/8865531400_... Jak sprawdzić ten regulator za pomocą zasilacza regulowanego, miernika i żarówki? Co oznaczają Symbole L, W? Jest to RTM151B Magneti Marelli z Seicento 1.1
Mianowicie system wykrywa błąd wtrysku opisany - Injection kod jego 00. Zastanawia mnie czy sterownik IAW16 sprawdza rezystancje wtrysku i czy potrzebny jest emulator. Drugą wykrytą usterką jest uwalony regulator ciśnienia i zamulanie na benzynie.
Witam Myślę że to regulator ale przejrzyj stan szczotek.
A pomyślcie, co się stanie, jak jest zwarta jedna dioda plus prostownika głównego? I pomyślcie, nie warto o diagnozy odpiąć kabelek (zielony) idący spod plastikowej osłonki mostka do regulatora?
Wymieniłem regulator ze szczotkami, problem nie ustąpił
Mogłeś pomylić przewody wychodzące z silniczka, zielony i brązowy, do tej białej kostki, to jest regulator pracy wycieraczki, lub sam regulator się uszkodził jak długo było zapieczone i od czasu do czasu przypadkiem załączyłeś tylną wycieraczkę, mogła się upalić ścieżka na płytce w tym, że regulatorze.
Zmierz prąd na pompe. Masz 0k 4-5 A, pracuje poprawnie. Mniej, nie pompuje (chodzi luzno). Zrzuć powrót i zobacz czy przebija regulator cisnienia?
Kupiłem po okazyjnej cenie na portalu internetowym i okazało się, że uszkodzony w nim jest regulator napięcia Kupiłeś nowy czy używany? Po drugie wszystkie uzwojenia tak mają czy tylko kilka cewek. Po trzecie w naprawie gość mógł przemalować srebrzanką korpus.
Faktycznie, 2 ohm, źle zmierzyłem. Problem występuje na benzynie i na gazie, sprawdzone po zakręceniu zaworu na butli (i wypaleniu resztek gazu z przewodów). Przewody podciśnienia skontrolowane, uciąłem stare końcówki nawet. Pozostało sprawdzić membranę regulatora ciśnienia.
sprawdz szczotki moze niekontaktują
to może to być regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa
Sprawdzałeś wężyki podciśnienia ? (ich stan). Nie , zobacze je a ten regulator na przepustnicy jest ?
[quote="Łukasz.K"]Myślę że alternator ale może to być też regulator o ile nie ślizga się pasek ale to objawiałoy się piskiem.[/quote Sprawdziłem wszystko i okazało się że lampka ładowania nie świecie się nawet po przekręceniu kluczyka , myślałem że może żarówka się spaliła wymieniłem i nic ,co to może być? regulator padł ?
Czy dźwięk będzie czysty i głęboki ? Słucham różnej muzyki, praktycznie każdej prócz metalu i czasami lubię ustawić regulator prawie na MAX.
Nie rób tak, chociaż gdy wszystko sprawne nic się nie stanie. Jakieś dziwne porady o wzroście napięcia, tak wzrośnie do 14,5 może do 14,6 w zależności od regulatora. Alternator seicento mierzy napięcie bezpośrednio z wyjścia, co innego w japońcach, tam może wzrosnąć do kilkudziesięciu V. Ja na maszynie do testów alternatora rozpędzam wirnik do ponad...
panowie odpaliłem samochód silnik rozgrzałem i zdjąłem kleme z akumulatora samochód zgasł dlaczego ??? Miernikiem sprawdzałem alternator niby ładuje napięcie 12.3 to raczej mało co nie ??? co może być tego przyczyna regulator napięcia ???
Jeżeli stuka ci z okolic głowicy po rozgrzaniu silnika, to stawiałbym na hydrauliczne kasowniki luzu zaworowego. Na zimnym, gestym oleju jest w porządku, a jak się rozgrzeje i zrobi rzadki, to już puszczają. Podjedź do jakiegoś dobrego mechanika, niech przyłoży ucho dla pewnosci. lgy1 a skąd ty tam wziąłeś hydro - czyli wodno - regulatory?
Regulator ciśnienia w przepustnicy został sprawdzony - to nie to ;/
Dałeś fotkę alternatora ze starego poloneza/fiata 125p, w seicento jest magnetti marelli z mostkiem prostowniczym wyglądającym jak 2 połączone tyłami radiatory (pomiędzy nimi są diody mocy, te do regulatora są w plastikowej paczce na górze)
ile kosztuje takie diagnozowanie alternatora u fachowca - tzn. te pięć minut a ile wymiana regulatora?
Linka zdjęta od ręcznego? Tak dwie łyżki do zdejmowania felg i ściskasz je do środka aż samo regulator się przesunie do samego końca i bęben musi wejść.
Najprowdopodobniej regulator.
Może by sporo rzeczy. Świece, cewki, kable zapłonowe. Pompa paliwa, regulator ciśnienia, czujnik położenia wału itd.
A nikt nie pomyślał o sprawdzeniu napięcia ładowania??. mój strzał, to zwarty regulator napięcia i ładowanie na maxa, stąd tak duży opór alternatora i plące się żarówy... Sprawdź również poziom elektrolitu w akumulatorze, i ewentualnie uzupełnij wodą destylowaną, bo najprawdopodobniej będzie wygotowany.
Nie chciałem zakładać nowego tematu... Czy mógłby mi ktoś podać oznaczenia diod w alternatorze seicento 900. Nie wiem jaki on jest dokładnie, ale wiem, że regulator jest razem ze szczotkami.. Czy zna ktoś symbole? Głównie chodzi mi o diody do wzbudzenia
Bylo to dawno,ale pamietam to bo trochę się naszukałem.Ładowanie za duże(15.5V)Wymieniłem regulator,przy okazji nowy akumulator.Wszystko natychmiast wróciło do normy.
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. To, że paliwo leci, nic nie mówi. Trzeba zmierzyć, jakie jest ciśnienie w układzie, bo osobiście stawiam na pompę lub regulator ciśnienia paliwa.
Witam Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Może padł i przelewa benzynę. Pozdro
Nie wiem co widział, ale w SC 1.1 z 2006r. listwa wtryskowa jest bez wężyka powrotnego, regulator i przelew są przy pompie w zbiorniku.
Witam. Jeżeli dobrze kojarzę to patrzac na alternator przewod od kontrolki ladowania do alternatora wychodzi z wiazki przewodow ktore znajduja sie w plastikowej rurce wiec sa osloniete ale nie wiem w ktorym miejscu wchodza do deski rozdzielczej lub do skrzynki bezpiecznikow. Czy powodem swiecenia sie kontrolki moze byc nawet problem z jedna masa silnika...
Może to być - przewody zapłonowe, pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa, czujnik temperatury silnika/powietrza... tak między innymi.
Hej. Nie wiem czy Ci to pomoże ale ja wiele lat temu w CC 900 z wtryskiem jednopunktowym, miałem podobne objawy. Przyczyną były hydrauliczne regulatory luzu popychaczy. Po ich wymianie i zalaniu olejem syntetycznym (fabrycznie lany zwykły), przestał dzwonić.
pali 14 gazu - a jak jest z benzyna? Co to za instalacja? Ma regulator z sondy lambda czy jest najprostsza instalacja?
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Coś mi się nie chce wierzyć z tym miganiem w "cinqocento" to za stary model na to, aby było jakieś "miganie" Może inna kontrolka lub "seicento", ale się też nie spotkałem z miganiem
to nie może się nigdzie lać, pewnie guma w regulatorze ciśnienia (koło wtryskiwacza) pękła i się leje i go zalewa, wymień całą tą górę cały kompletny nic nie kosztuje... https://allegro.pl/oferta/monowtrysk-wtr...
sprawdź masę silnika , ewentualnie zmierz jakie napięcie dochodzi do regulatora napięcia . możesz mierzyć np na kontrolce licznika względem masy .
Witam. Pod pompą hamulcową masz regulatory siły hamowania prawdopodobnie to ich wina, niestety ustrojstwo strasznie drogie.
Witam Nie działa mi I bieg dmuchawy. Jak rozebrać deskę aby się dostać do gałki regulatora obrotów w celu sprawdzenia czy jest sprawny:D
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Tak odnośnie tych nieszczęsnych regulatorów,jeżeli nadają się do wymiany to gdzie znajduje sie wlew płynu aby go uzupełnić?
Był sprawdzany alternator , pasek i cały ten mechanizm . Wszytko działą jak ma być lecz ładowania jak nie było tak nie ma. Może napisz co konkretnie było sprawdzone na tym alternatorze ,byłeś u elektryka czy co? Należałoby zmierzyć na odpalonym aucie jakie daje napięcie alternator , bo objawy mogą wskazywać np na regulator napięcia lub spaloną diode...
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika W seicento 1.1 MPI masz 3 bary. W 900 jest to coś koło 1,2 bara ;) Tyle ze w 1.1 mpi 3 bary...
Sprawdź sobie po kolei: źle napięty, ślizgający się pasek, a potem połączenia, a jak to nie pomoże to zostają tylko szczotki i dalej regulator napięcia. Osobiście stawiałbym na pasek, a później szczotki...
Zamiast silniczka krokowego wstaw ręczny regulator lpg i wyreguluj a potem sprawdź czy problem pozostał. Jeśli nadal auto gaśnie na zimnym silniku to parownik do regeneracji.
Mnie kiedyś przyszło do głowy nasmarowanie regulatorów luzu szczęk w FIAT. Pręciutko naprawiałem ten błąd. Ale to tyczy działania całego układu. Sam regulator ma o tyle wpływ, że cżęść siły hamowania jest zużywana na tarcie. Jednak on ma być.
Witam .Dziś rozkręciłem połączenia + przy rozruszniku ,przeczyściłem ,i mimo że wcześniej poprawiałem styk masy to dołożyłem dodatkowy przewód masowy bezpośrednio do akumulatora z obudowy alternatora i po zmierzeniu napięcia 14,03 V.kontrolka ładowania w dalszym ciągu nie świeci wcale ale takie ładowanie chyba wystarczy,,?Czy jednak kupować nowy regulator?Po...
Witam ponownie, przy rozpiętym alternatorze po dwóch dniach, nie było poborów prądu, tak wiec wymontowałem alternator i dałe do sprawdzenia, wymienionio regulatora i uzwojenie, i teraz jest ok. Dziwi mnie tylko to że amperomierz nie pokazywał poboru prądu ???
Witam w moim seicento jest alternator ELMOT na którym jest napisane 14V 55A. Miałem taki problem że napięcie ładowania było ok 12,5 do 13. Wymieniłem regulator napięcia. Napięcie wzrosło od 13,9 do 14 na wyższych obrotach. Moje pytanie brzmi: Czy 14V wystarczy czy powinno być 14,3 tak jak jest napisane na regulatorze napięcia. Czy sugerować się napisem...
Jeszcze 4 lata temu miałem taką siódemkę z 73r. :-) i zmieniałem silnik na sc. Jedyne różnice jakie zauważyłem to: inne pierścienie, głowica bez uchwytu na aparat zapłonowy, klawiatura z samo regulatorami i napęd pompy olejowej (bez wielowypustu na aparat zapłonowy).
Przy padniętej diodzie wzbudzenia kontrolka lekko żarzy i rzeczywiście ładuje troche za dużo ale tylko przy małym obiążeniu.Włączenie większej ilości odbiorników spowoduje spadek ładowania do ok. 13.5 V.Mechanicy nagminnie przynoszą mi takie alternatory z wymienionym regulatorem i ..."nie pomogło".Podobnie starsze Lucasy.Wymieni w ciemno regulator a...
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Znajomy szybko wyczaił ze komutator sie spalił Jeszcze wyjaśnij co masz na myśli pisząc komutator, bo taki element w alternatorze nie występuje ( chyba że masz tam prądnicę, w co szczerze wątpię ). Elektryk ze mnie żaden, powtórzyłem tylko słowa ów kolegi który tak własnie nazwała przepalony element :), faktycznie mogło chodzic o regulator napięcia...
To nie zawór a regulator ciśnienia paliwa. Dawniej był na listwie paliwowej (nawet sterowany podciśnieniem z kolektorta ssacego) teraz fiat montuje na wyjściu z pompy paliwa
Troszke mało informacji,ale objawy wyglądają na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa,ale napisz coś więcej.Co dzieje się z mocą,spadła może wzrosła,pracuje równo?,jak zachowuje się gdy zimny,jak rozgrzany?
Wprawdzie nie jest to urządzenie elektryczne,tylko hydrauliczne,ale jednak związane z reflektorami, dlatego pozwolę sobie zadać pytanie na tym forum...Przypadkowo wyrwałem wężyk z regulatora przy kolumnie kierownicy,wyciekł płyn.Wężyk włożyłem ,ale wiadomo,brak regulacji i co najgorsze,reflektory opadły i świecą teraz trzy metry przed maską. W związku...
Zasil regulator prądem z zacisku + alternatora i pomiar będzie prawidłowy, przejdzie test u Speca ( wiadomo, że nie może tak auto stać dłużej nieuruchomione) Pozdrawiam.
Jeżeli Ci się jarzy kontrolka ładowania to uszkodzona dioda mostka wzbudzenia , tak jak mówi kolega janek1815 , a jak przekracza napięcie 14,4 V , to też jest do wymiany regulator napięcia . :| Dodano po 2 Jak to nie pomoże to głębsza interwencja w alternator . :|
Czyli jak wymienię mostek prostowniczy z diodami i ewn. regulator napięcia w raz ze szczotkami będzie ok.? Bo wymiana jest dośc łatwa i bym sobie poradziła, czy lepiej oddac do serwisu tam gdzie regenerują?
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Nie jest powiedziane że zakupiony komplet przewodów będzie miał określone długości gdyż były zmiany w dokumentacji w trakcie produkcji samochodu.Jeden model miał regulatory siły hamowania np. pod maską a drugi już nowszy model samochodu miał zabudowane regulatory na wysokości końcowego tłumnika. Kupując zestaw jako komplet też miałem problemy z długością...
napięcie jest na 2 sekundy i się wyłącza. Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę? Wygląda to tak jakby ciśnienie w układzie paliwowym zostało osiągnite i dalej już pompa nie jest włączana.
Mam taki sam problem w seicento. W czasie jazdy co jakiś czas światła, wentylator itd. dostają wiekszego napięcia na kilka sekund. Podejrzewałem regulator, tylko one z reguły po ich nawaleniu wogóle nie ma ładowania. Czy to moga być diody tak jak u kolegi wyżej?
W moim przypadku teoria poszla sie pier.. stal noc bez górnej części korpusu czyli nic tam mu nie mogło kapac świece przed próbą wygrzane odpal i nierówna praca przylewa 2;3 Dodano po 2 doddam jeszcze ze góra wsadzona od una czyli regulator wtryskiwacz inne wiec teoria mojego syfa nie tyczy
regulator napiąć seicento seicento regulator napięcia regulator napięcia seicento
hormann instrukcja supramatic odzyskanie pamięci xperia samsung error
300B SE – optymalny punkt pracy dla dynamiki, Ua 380V, Ia 75mA, Ra 3kΩ, audio high-end ECC88 – optymalny punkt pracy lampy dla dobrej dynamiki audio, parametry, ustawienia, marki JJ, ElectroHarmonix