nikt koła pasowego nie ruszał To jak rozrząd sprawdzony?
Znak jest od góry pod cewkami !!!!!! https://www.google.com/search?q=znaki+ro...
W przerwie obiadowej. Ustawiony na znak koła zamachowego. Dałem wycięciem na 0st, nieco się to nie pokrywa ze znakami po drugiej stronie wału. Zapali od razu, ale zgaśnie po 2s potem ni cholery, trzeba dać mu z 10min. Jak ktoś ma coś ciekawego to niech pisze, ja w tym czasie go przestawie. Dodano po 2 Ok, zrobienie. Dzięki za pomoc.
Witam koledzy potrzebuje schemat czujnika wody od Seicento 1.1 mpi i od bravy 1.2 16V w bravie jest na trzy piny a w Seicento na dwa i chciałbym podłączyć ten od bravy do Seicento
Kup Seicento 900. Rozrząd na łańcuchu.
Też o tym myślałem. Tylko że nie mam pojęcia czy ubywa płyn bo nie jeżdze tym samochodem. A co myślisz o czujniku położenia wałka rozrządu?
Czy jest tam łańcuch rozrządu? Tak jest i napinacz całkiem inny jak w 700. Jest trochę roboty misę trzeba opuszczać robota nie ciekawa bez kanału. Zdejmujesz nadkole koło z prawej strony i osprzęt żeby zdjąć dekiel uważaj na sprężynę napinacza bo wpadnie do misy olejowej.
Witam, Mam pytanie ile kosztuje wymiana rozrządu w fiacie Seicento 1.1 i co trzeba wymienić?
Tak. Ok już wszystko jasne.
W Seicento 1.1 miałem podobny przypadek. Uszkodził się czujnik wałka rozrządu jakimś cudem.
Witam Mam takie pytanie co ile kilometrów przejechanych wymienia się pasek rozrządu w samochodach marki Fiat Seicento? Model samochodu : Seicento Young 99r 900dm3 135000Km przejechane.
Prtoszę o pomoc. Ustaw rozrząd prawidłowo to zapali.
Słuchajcie może zlę myślę ale czy kolejność zapłonu nie powinna być 1,3,4,2 .Jedna cewka obsługuje cylindry 1 i 4, druga 2 i 3.Cylinder nr 1 jest od strony napędu rozrządu.
Witam koledzy w nowym roku przerobiłem Seicento na 1.2 16V ale chodzi na instalacji i komp od 1.1 i teraz chce to przerobić tak jak powinno być czyli od 1.2 16V mam instalacje silnika od bravy i tylko mi brakuje komputer i nie wiem jaki kupić może ktoś mi podpowie z góry dziękuję
http://obrazki.elektroda.pl/4599267200_1... minuta w google........
Jedynym czujnikiem z którego korzysta układ zapłonowy jest czujnik wału. Nie wiem jaka jest minimalna amplituda sygnału, musi przechodzić przez 0 i musi brakować jednego "zęba" na wieńcu (to jest GMP). Informacje z czujnika fazy potrzebne są tylko dla układu wtryskowego. Bez czujnika fazy (wałka) - tego na pokrywie rozrządu, auto normalnie pali i jeździ.
Zerwany klin na dolnym kole rozrządu?
Na skrzyni masz taką gumową osłonkę. Może ją być słabo widać bo zarosła brudem. Znajduje się "pod cewkami" - oczywiście na skrzyni, sporo niżej. Ma kształt prostokątny. Aby dojrzeć nacięcie musisz się trochę pogimnastykować - jest na kole zamachowym. https://obrazki.elektroda.pl/2554190500_... Zdjęcie do góry nogami :D
ja bym wrócił do podstaw, rozrząd !
Byłem u kolesia w garażu, też ten dekiel ściągałem. Tak samo pryska na zimnym. Może tak ma być? Co z tym rozrządem, może faktycznie przeskoczył? Ja już głupi jestem.
Wg mojej wiedzy przy silniku pandy euro 4 rozrząd jest już kolizyjny. Przy starym wielopunkcie euro 3 - panda seicento był bezkolizyjny
https://www.youtube.com/watch?v=LUgbbjP8... 13-14 ma być, coś nie tak minimum z rozrządem.
Jeżeli rozrusznik kręci szybciej, niż zwykle, to rozrząd.
Albo czujnik wałka, albo rozrząd w krzakach
Odkręć korek miski olejowej i sprawdź czy olej jest czysty. Mogłeś rozwalić wałek rozrządu.
Witam Panowie Czas nadszedł na wymianę rozrządu w moim Seicento ale nie wiem jaki pasek kupić i pompę wody ,jakiej marki polecacie a jaką omijać szerokim łukiem? Patrzyłem na allegro jest komplet ale nie wiem czy warty uwagi czy nie jest to tania chińszczyzna? Proszę o poradę ;) Link do przykładowej aukcji: http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item...
A sprawdziłeś taką podstawową rzecz, czy aby z rozrządem nic się nie stało? Czy przypadkiem nie przeskoczył pasek?
A rozrząd sprawdzałeś?
A co ma rozrząd do alternatora?
Możesz odpalić na samym gazie? Wtedy byłoby wiadomo w czym szukać - w układzie paliwowym benzyny lub zapłonowym. Przyznam że dość dziwny dźwięk przy odpalaniu. Sprawdziłbym kompresję w cylindrach silnika SC 900 nie ma paska rozrządu . Czujnik położenia wału wymieniony ale czy odległość od koła fonicznego jest odpowiednia?
1.1 w Pandzie to ten sam silnik co w Seicento - wymienia się tam pasek rozrządu oraz rolkę napinacza, o pompie wody nic nie wiem. Ponadto silnik jest bezkolizyjny, więc w przypadku przeskoczenia paska lub jego zerwania nic złego się nie dzieje.
Skoro kompresja jest dobra, wydech drożny, samochód ma dwa systemy zasilania, a LPG zapewne II generacja to pozostaje rozrząd lub zapłon. Zapłon nie podlega regulacji, ew. może się gubić jeśli czujnik, komputer lub cewki są uszkodzone ale objawy do tego nie pasują. W pierwszej kolejności sprawdź ustawienie rozrządu.
W tym silniku możesz sprawdzić rozrząd po znakach.
Witam wszystkich fiat seicento pojemność 900 brak ciśnienia oleju usterka powstała po wymianie łańcucha rozrządu ale od początku : jako że miałem pordzewiałą miskę olejową i rozrząd do wymiany postanowiłem te dwie naprawy połączyć i po wymianie brak ciśnienia oleju, zupełnie jak by olej ściekł z pompy olejowej (autko stało bez miski około 24h) i nie...
Montowałem do s-301d alternator od fiata seicento. Koło pasowe na wałku rozrządu 270mm, na alternatorze oryginalne. Przy kole 230mm na wałku rozrządu, ładowania nie było, zbyt małe obroty.
Witam, mam problem z seicento 1.1 brak kontrolki wtrysku a co za tym idzie brak iskry i paliwa , wymienione czujnik położenia wału i wałka, cewki, przekazniki i bezpieczniki, dalej brak iskry a i rozrząd ok.
Mówi że nie da rady potwierdzić tego bez rozbierania silnika. Więc auto pójdzie prawdopodobnie na żyletki. Jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak dostało się tyle litrów paliwa do oleju i jakie mogą być tego skutki? Po zalaniu i nalaniu nowego oleju rozrusznik dalej się zawiesza po próbie odpalenia. Przestawiony rozrząd?
Witam. Mam problem z odkręceniem poduszki silnika w Seicento 1.1 spi od strony rozrządu, chcę odkręcić od karoseri kręcę tą śrubą i nie chce się odkręcić, stawia bardzo mały opór i to wszystko w którą stronę bym nie kręcił nie chce się odkręcić. Proszę bardzo o pomoc, z góry dziękuję i Pozdrawiam :)
Masa nie przykręcona
Witam wszystkich mam problem z Seicento 1.1 SPI. Mianowicie gdy go odpalam pracuje poprawnie przez 20-30 sekund, następnie zaczyna delikatnie szarpać obrotami (tak jakby wywalało zapłon), gdy zagrzeje się już porządnie efekt się pogłębia i dość mocno szarpie. Założone nowe kable, świece, cewki. Podpowiedzcie co to może być i jak to zdjagnizować. Rocznik...
Problemu z cewkami już nie ma? Jeśli po odpieciu jednego czytnika auto odpala a na obu nie koniecznie sprawdź rozrząd czy nie przeskoczył.
Kompresja, szczelnośc dolotu, fazy rozrządu, inne sprawy
Drodzy Koledzy dziękuję za pomoc. W końcu auto wylądowało u elektryka. Sprawdził wszystko. Jest iskra pompa paliwa kręci. Elektryk robotę skończył a auto wciąż nie działa. Sugerują rozrząd, pasek rozrządu. Prowadzę do mechanika. Tymczasem PA.
Dzięki za podpowiedź ze sprawdzeniem świecy. Jest ostateczna diagnoza - przeskoczył pasek rozrządu. Wymiana paska + napinacza i jest OK.
Nie lecz był ostatnio wymieniany rozrząd i myślałem, że to od tego.
Bez sondy i czujnika temperatury ten silnik powinien pracować względnie prawidlowo. Skoro tak nie jest problem leży gdzie indziej. Może się napinacz rozrządu rozleciał i łańcuch przeskoczył.
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
Witam serdecznie mam problem z moją strzałą 900 słychać dziwne stukanie po dodaniu gazu częstotliwość się zwiększa jestem dopiero co po wymianie rozrządu Załączam nagranie
Jeśli pasek rozrządu nie był wymieniany, to z racji wieku wypada go wymienić i wtedy się okaże, czy jest przestawiony rozrząd. Przepustnica z silnikiem krokowym do czyszczenia. Świece zapłonowe razem z przewodami do wymiany. To tyle na początek. :D Aha, jeszcze do sprawdzenia przewody masy zwłaszcza połączenie karoserii z silnikiem, bo coś słabo kręci...
To nie jest wlot powietrza tylko odpowietrzenie komory rozrządu (chyba razem ze skrzynią korbową)... sprawdź kompresję.
benzyna, wtrysk, iskra Jeśli sa te rzeczy i pasek rozrządu nie uszkodzony to powinien palić.
Uwalony czujnik do kontroli, wkręcany w głowicę koło świecy od strony rozrządu-te same objawy co u mnie. Na zimnym silniku sygnalizowało przegrzanie. Nie zamierzałem kupować drogiego dziadostwa, które i tak jest niedokładne-gdy miałem ponad półtora roku temu uszkodzony wiatrak chłodnicy i wybijający płyn ani raczył powiadomić kontrolką. Odłączyłem całkiem....
Tak zrobię. W silniku dopiero co zrobiłem nową uszczelkę pod głowicą, planowanie głowicy, a do tego nowy rozrząd z pompą, uszczelki pod kolektorami, nowe świece.
wybierz seicento lub astrę z silnikiem 1.6. Seicento z silnikiem 1.1 jest zdecydowanie szybsze od 900, a spalanie podobne. Największe plusy tych aut to tanie części i dość niezła bezawaryjność. Resztę aut nie brałbym pod uwagę. no może jeszcze jakiś golf i renault 19 z silnikami 1.4 ale tylko zadbane z niedużym przebiegiem. Seicento i Astra to najlepszy...
Ten sam silnik, dawno temu, we fiacie 127 miał fabrycznie 47KM. Warto by porównać głowicę, wielkość zaworów, wznios, czasy rozrządu, kolektory.
Nie wiem dlaczego odradzacie seicento 1.1 czy 0.9. Spalanie w okolicach 5,5-8 litrów zależnie od nogi i miasta. Części śmiesznie tanie a i awaryjność nie na gorszym poziomie niż te Tico czy Matiz a odporność na korozje bez porównania. Koreańczyki gniją i nie można nad tym zapanować, blacha cienka jak papier a i ustawienie gaźnika w Tico to sztuka sama...
silnik niezależnie czy jest ciepły czy zimny cyka. A może chodzi jak diesel. Jeśli z pod pokrywy zaworów to tak jak z pod dekla rozrządu to łańcuch i napinacz do wymiany.
a może masz coś z czujnikiem wałka rozrządu lub czujnikiem na kole zamachowym,sprawdz instalacje
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Moja diagnoza to brak połączenia z czujnikiem położenia wału, wiązka idzie w osłonie paska rozrządu, są 2 złączki, jedna na dole przy czujniku i druga u góry.
Może ten rozrząd trzeba sprawdzić, może zawory, może lewe powietrze, może, może, może...
Tak, ale obejrzyj dokładnie, szukając dziury w całym - widzisz dwie śruby na moim obrazku ? To wygląda na panewki wałka rozrządu, jeśli śruby skręcają dwie połówki = szczelina. Chyba że się mylę - tylko po co one są ? Nie przyglądałem się, a powoli czeka mnie to samo... :oops: Zwykle to ten oring. Po latach traci "gumowatość" i przepuszcza olej. Z innej...
Czy rozrusznik wyrzuca słychać klaśniecie. Skoro koła ci sie blokują to po mojemu rozrusznik wyrzucił i został może coś go zblokowało. Albo silnik się zablokował problem z rozrządem. Czy jak wykręcisz świece idzie obracać silnikiem kręcą paskiem alternatora?
Ustawienie rozrządu sprawdź.
1.1 ma pompę wody napędzaną od rozrządu. Można jechać, aż braknie prądu. 900 ma pompę napędzaną paskiem klinowym.
Trzeba sprawdzić, czy sa impulsy z czujnika wałka rozrządu, i czy są w fazie z impulsami czujnika wału.
Samochód naprawiony wymieniony cały zestaw naprawczy lewarka co do skrzyni ustawił ale nie zdradził jakim sposobem;)napinacz lańcuszka rozrządu się rozleciał i łańcuszek uderzał o obudowe rozrządu.dzieki za pomoc
Pamiętaj o właściwym ustawieniu rozrządu przed zdjęciem głowicy - dodatkowo możesz zrobić znaczniki farbą. Pozdrawiam. Tu w 900 - setce rozrządu "nie ruszy", wałek rozrządu, jak pisano wyżej, w bloku silnika i nie ma możliwości po demontażu głowicy go przestawić.
P0340 to usterka w obrębie czujnika wałka rozrządu, cięzko to zrozumieć? A wiesz co to wogóle wałek rozrządu, i po co jest czujnik wykrywający jego kątowe położenie?
Kolego ten silnik jaki masz w tej Pandzie Fiat ,montował w Uno ,Punto 1 i 2 oraz CC 1,1 i Seicento. Weż poszukaj książki do Punto 1 wyd. WKŁ ,w niej masz najlepiej i najdokładniej opisaną wymiane paska rozrządu. Pozdrawiam!
W takim razie pozostaje cewka zapłonowa. Kable wysokiego napięcia i świece wymieniałem w warsztacie w którym montują instalacje gazowe. Tam stwierdzili że trzeba wymontować katalizator. Oczywiście był zatkany ale to problemu nie rozwiązało. Dodali też że może być przestawiony pasek rozrządu ale to chyba odpada ponieważ słyszałem że w tych silnikach...
Nie pod maską a w kabinie czy nie kasujesz immo przed odpaleniem silnika? Fiat dodatkowo montował na życzenie immobilisery z taką niby pastylką która się dokładało do czytnika immobilisera. Wymiana czujnika nic nie daje bo "puchnie" (korozja) ten wspornik do którego jest przykręcony Wspornik stalowy CPW był stosowany w CC 900 i tam mogło korodować ale...
Rozumiem. Dziękuję za radę. Podmienię ten czujnik, bo zdarza się, że auto strzeli w wydech. Obstawiałem także źle ustawiony rozrząd bo był zmieniany 3 miesiące temu no ale usterka pojawiła się teraz, a auto jeździło normalnie po wymianie paska.
Najprościej zadzwonić do sklepu z częściami do japończyków i zapytać sie o ceny części które najczęściej podlegają zużyciu ,jak np. klocki ,tarcze sprzęgło ,wydech ,rozrząd ,itp.. Pozdrawiam!
Mam wrażenie że niewiele przy tym aucie robiłeś od kiedy go kupiłeś (mam na myśli czynności serwisowe a nie konieczne naprawy) i nie bardzo chciabyś coś robić. Przyczyn może być wiele... Równie dobrze to i pasek rozrządu ci mógł przeskoczyć. Ale od podstaw powinieneś zacząć.
Jak jest rozrząd sztachnięty o jeden ząb to odpali i chodził będzie równo ale błąd wyrzuci, czasem czujnik wału może nie działać raz na jakiś czas, wtedy auto powinno nie odpalać ale czasem sygnał z czujnika wałka wystarczy żeby odpaliło na początek wymień czujnik wału o ile dobrze pamiętam to z seicento pasuje do A8 a jest sporo tańszy ;)
Znaczy sie w tym silniku 0,9 wałek rozrządu jest w kadłubie, w 1,1 sa montowane już w głowicy. No ale dzięki
Wiesz, guma się starzeje. Ale z drugiej strony kolega w seicento nie wymieniał 14 lat i pasek wytrzymał, jedynie pompa wody nie wytrzymała.
jak pisałem wczesniej: były 2 silniki mpi (wtrysk pośredni wielopunktowy): silnik 1397ccm (60lub 68km) pochodzący ze starych skod - jeszcze pamiętający model 105- napęd rozrządu za pomocą łańcuszka itp oraz silnik Vw 1390ccm - moc 75, 80 i 101km- pasek rozrządu. bardziej awaryjny jest silnik skodowski- 1397ccm
seicento 1.1 spi 1999 Panowie barowałem się z tematem tydzień niby wypadający zapłon zalewanie się itd. Silnikiem szarpało okropnie po odpaleniu po rozgrzaniu obroty się stabilizowały. Sonda cały czas pokazuje ubogo choć sonda wymieniona na 100% sprawną. Na lpg trochę lepiej. Posprawdzałem już wszystkie czujniki, nawet rozrząd PRZYCZYNA!!!! ODP: Pęknięty...
Niedługo będę zrzucał dekiel żeby założyć nową uszczelkę, to sprawdzę też tą rurkę. Rozumiem że trzeba rozkręcać łożyska wałka żeby ją wyciągnąć? Do kolegi wyżej: 900 to zupełnie inny silnik, wałek rozrządu w kadłubie, hydropopychacze. One nie stukają. Postaram się nagrać jeszcze z wnętrza auta jak to brzmi.
To jest silnik bliźniaczy do silnika 100GL.000 OHV 903cc (45KM) z tym, że ten kręci się w lewo. To pochodna silnika 100G.000 o poj. z Fiata 850 Spezial z końca lat 60. De facto to genetyczny bliźniak silnika 899cc z Seicento czy Cinquecento / Panda Ma pojemność 896cc. Pochodzi z rynku niemieckiego Deutsche Fiat Heilbronn AG. Pojemność tu była obniżana...
W tej cenie poluj na Punto II 1.2 silnik. w cenie 5000-6000zł kupisz rocznik 1999-2000r. Mieliśmy od nowości taki z 2000r. Autko poza częściami eksploatacyjnymi nie psuło się. Fajne wnętrze miał, z zewnątrz ładniejszy i większy od seicento. Silnik 1.2 60 KM w Punto spisuje się podobnie jak 900 w seicento, niby większy, ale i auto cięższe. Masz bezkolizyjny...
Witam. Kupiłem do Seicento nową poduszkę silnika (tą od strony rozrządu) od Febiego, bo auto już mocno wibrowało pod obciążeniem. Założyłem, przejechałem się, niby było początkowo ok. Następnego dnia odpalam auto, a tu wibracje takie że aż w lusterkach nic nie widać. Po rozgrzaniu i rozjeżdżaniu trochę przechodzi, ale jest gorzej niż na starej poduszce....
czyli myslisz ze instalacja od czujnika wałka rozrządu,,hmm a moze znasz jaką rezystancje powinienen on mieć,byłbym wdzieczny dzieki za pomoc jak naprawie dam znać NIE MA TO JAK CIĄGNIK SIODŁOWY!!!!!
NIGDY nie spotkałem się z urwaniem tego łańcucha w 900-tce w Seicento/Cinquecento/uno/panda/127, jedynie co, to tam się rozpadają napinacze tego łańcucha a konkretnie to wspornik, który można pospawać i to dalej działa, zresztą nawet z uszkodzonym rozrząd nie przeskakuje tylko jarmoli, więc albo ktoś wymienił oryginalny rozrząd na jakiś śmieć (np KAZ)...
Witam Dzięki wszystkim za pomoc. Prędkościomierz naprawiony zrobiłem już ponad 300 km i jest ok. Już piszę co zrobiłem. Po wyjęciu czujnika z czarnej obudowy, zauważyłem pęknięcie na czole czujnika (GP 70001). Myśląc że tam może dostawać się woda (czujnika wariował po deszczu lub myjni) zakleiłem Poxipolem czoło ok 1 mm grubości. Czujnik zamontowałem...
Nie ma lpg za mały silnik na gaz. Jak go kupiłem to wymieniłem cały rozrząd wraz z napinaczem. Idzie nim jeździć na wolnych obrotach że nie daje gwałtownie gazu tylko wolno wciskam pedał gazu. Dodano po 1 Nie ma lpg za mały silnik na gaz. Jak go kupiłem to wymieniłem cały rozrząd wraz z napinaczem. Idzie nim jeździć na wolnych obrotach że nie daje gwałtownie...
Po co ruszać skoro samochód jeździ? Pompa ma naddtatek ciśnienia ponad dwa razy większy w stosunku do wymagań regulatora ciśnienia na wtrysku. Samochód ma 11 lat - zapewne przy wymianie uszkodzi się szybkozłączki filtra - dasz do mechanika to jego sprawa ale jak sam uszkodzisz sam będziesz sztukował naprawiał bo nowej części (szybkozłączki) nie dostaniesz....
Witam mam problem z odpaleniem autka seico na rozruszniku strzela w monowtrysk ma chęć odpalić ale na tym się kończy. Po popchnięciu odpala tylko na wysokich obrotach tylko jak ujmę gazu schodzi z obrotów i gaśnie i z kluczyka już nie odpali. Silniczek krokowy wymieniłem i też nic. Rozrząd jest ok świece i przewody zapłonowe są nowe.Proszę o pomoc dziękuję...
Witam. Czy może mi ktoś podać wymiary silnika CC/SC 900? Długość od rozrządu do sprzęgła i wysokość od miski olejowej do wtrysku? Zdaje sie UNO 900 miało tez ten sam silnika. Z góry dziękuję.
MPa jest \ Dodano po 3 W Autolandach i były tylko dwa rodzaje a tamte w ogóle nie pasowały w ogóle inne były Dodano po 3 Czytałem na różnych farach i pisali ze tez łańcuszek sie wyciąga od rozrządu i ze bedzie tak słychać ale tak gra jak by te popychacze grały
Ok , dzięki . A może kolega opisać bardziej procedurę ( do momentu ściągnięcia pokrywy zaworów jest jasna). Zapewne trzeba odkręcić wałek rozrządu . I pytanie , czy trzeba ustawiać rozrząd od nowa ?Jak zdiagnozować zużyty popychacz? Czy lepiej wymienić wszystkie od razu . Generalnie będę próbował pierwszy raz , chciałbym sam to zrobić . Satysfakcja...
Iskra ginie czy nie ma? Jak dobrze pamietam to masz cewke z rozdzielaczem? Wykręć wszystkie swiece, podłącz przewody WN, druga osoba niech zakręci rozrusznikiem i zobaczysz czy jest iskra w ogóle. Albo czy brakuje jej na którejś świecy. Może być walnięta cewka i na jedną lub dwie świece nie daje iskry. Cewka jest łączona na krzyż, parami. Chyba że ty...
Czujnik odpowiada tylko za wskaźnik/kontrolkę. Nie ma żadnych efektów ubocznych jego niedziałania poza brakiem podglądu temperatury silnika. Jednostka sterująca silnika ma swój czujnik. Czujnik jest wkręcony w głowicę od strony rozrządu i kolektora dolotowego (czyli stojąc przed samochodem - z tyłu silnika po lewej), dochodzi do niego pojedynczy przewód...
Jeszcze jedno-czujnik Halla wcale nie musi być na wałku rozrządu jak pisze SP8JZ. Może być zamocowany u dołu silnika i mierzyć zęby na kole osadzonym bezpośrednio na wale głównym tak jest np. we Fiat Seicento 900.
hm, nigdy nie słyszałem jak stukaja popychacze,ale wydaje mi się że powinien to być bardziej głuchy dżwięk ze wzgledu na ich położenie a tutaj dość wyrażnie słychać,i wydaje mi się też że dżwięk jest dobrze słyszany po środku silnika ale blisko pokrywy rozrządu,więc może jednak łańcuszek rozrządu,jak się ociepli to sie tym zajme pozdrawiam.. Miałem...
Nissan Almera 1 generacji wychodząca do 99r. Silniki niezniszczalne na łańcuszku rozrządu więc tanie w eksploatacji, zawieszenie też całkiem trwałe. Jedyny minus to dość słabe nadkola tylne ale w 98-99roczniku nie powinno być źle.
Udało mi się uruchomić silnik.Na początku stwierdziłem brak iskry na jednej cewce,co jakis czas pojawiało sie i znikało,zapalił na ułamek sekundy i gasł. Po odłączeniu czujnika położenia wałka rozrządu silnik zapala za kazdym razem ale brak mu mocy i nie wchodzi na wysokie obroty.Może te objawy pozwolą kolegom coś zaradzić.Pozdrawiam.
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
rozrząd seicento ustawić rozrząd seicento wymiana rozrząd seicento
sterowanie przez rs485 cewka pompa wyłączanie podświetlenia klawiatury
vaillant usterki łódki zanetowe
Junkers HYDRO4200 - Jak usunąć błąd F0? Ciemny panel sterowania w lodówce LG - przyczyny i rozwiązania