Od kiedy czujnik temp NIE ma związku z pracą silnika?
No sprawdź czy którąś jest zalana jak tak to wiadomo będzie ze cos jest nie tak
Witam Rano po wyjechaniu z garażu temp. ok 2 st. silnik przerywa prac. na 2 cylindry po przejechaniu ok 1 km wszystko wraca do normy, nie ma tego problemu gdy na polu jest ciepło. Wymienione: swiece, filtry, przewody, cewki, Wyczytałem gdzieś: "No a ja rozgryzalem ten temat i wiem w czym tkwi problem. Jeli to jest 900 po 99 roku to to jest normalne...
Witam, Szanowni koledzy mam SC 900 instalacja LPG objawy są następujące zarówno na LPG jak i na BENIE to samo. Nie zawsze lecz czasami - jak go "piknie" . Jedziesz i nagle silnik zamiera na 2-3 sekundy potem się budzi na taki sam czas i tak w kółko... za chwile mu przechodzi i jest dobrze a potem znowu to samo... jak ma tą "fazę" to jak się zatrzymię...
Poprostu na cieplym silniku przerywa na gazie przy zmianie biegów cicho prycha
Wypadałoby odczytać błędy ze sterownika, bo niestety może to być objaw dość typowej usterki sterownika silnika.
podłączyłem seja pod kompa i wskoczyły następujące błędy P0704 P1555 P0235 dodam jeszce ze silnik przerywa równe obroty i potrafi nawet silnik zgasnie niewiem czym to może być spowodowane
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Przyłączę się do tematu kolegi mam ten sam problem. U mnie kontrolki się nie świecą na benzynie nie przerywa . A na gazie czasem tak nawet czasem (nie wiem jak to nazwać-huk pod maską). Kable wymieniłem. W komputerze żadnych błędów. Mój silnik to akurat 1,1 MPI.
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
Witam mam problem, na ciepłym silniku szarpie podczas jazdy a na luzie (przerywa/faluje) i po chwili obroty wchodzą na maksa, szybko się grzeje. Co to może być???
Mam następujący problem. Auto po wejściu na 3000 obr przerywa, po czym znowu wchodzi na 3000 i tak w kółko na przytrzymanym gazie. Na wolnych obrotach pracuje normalnie. Tester wykazał brak błędów. Po przełączeniu na LPG problem ten sam.. W momencie przerwy w pracy silnika zapala się kontrolka wtrysku.
Seicento 1,1 MPI z instalacją BRC24. Na zimnym silniku przy dodawaniu gazu szarpie, brak mocy, prawdopodobnie przerywa na drugim cylindrze. Na Pb jest ok. Po nagrzaniu jest ok. Świece i przewody wymieniane w zeszłym roku. Podejrzenie padło na wtryskiwacz LPG. Wymieniony na inny używany, bez poprawy. Wyskakuje cały czas błąd P0202. Przejrzałem instalację...
to jeszcze czujnik wału korbowego pozostał do wymiany może to co coś da a ja wstawiam tu pewien pliczek dzwięk z tłumika sejka 900 może ktoś miał z takim problemem styczność tłumik ma 6 miesięcy szczelny sejcento 900 silnik benzyna pracuje jakby na 3 cylindry przy przyspieszaniu warkot silnika natomiast na wolnych obrotach cichutko spod maski , nie...
Siemano! Mam taki problem: To tak na początku wyskoczyła dioda engine. Odpala normalnie, czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Jak jechałem do pracy zaczął delikatnie przerywać, później już go konkretnie szarpało jak dodawało mu się gazu. Tracił też moc, tak jakby go muliło. No chyba, że mu dałem konkretnie w "palnik" to po jakimś czasie wchodził...
Witam wszystkich. Moja Pani ma problem ze swoim seicento 900. A mianowicie jak autko postoi całą noc to rano jak jest chłodniej , przy wciśnięciu pedału gazu przerywa bądź przymula.(autko po wciśnięciu gazu dławi się nie przyśpiesza) Po lekkim dogrzaniu autka wszystko zanika. Wymieniłem: Świece na nowe NGK Kable NGK Sprawdziłem: Cewki nie ma przebicia...
Mam dziwną sytuację. Mam jakieś radio Pioneera i nigdy nie było problemów (oprócz tego że czasami (nie zawsze) gasło przy odpalaniu auta a potem się włączało od razu no ale to chyba normalne. Później zaczęły być problemy przy zgaszonym samochodzie (bez kluczyka). Działało ale wyświetlacz mrugał jak było głośniej, czasami całkowicie się wyłączało. Później...
Jutro odstawiasz samochód do mechanika. Usterka prosta do usunięcia. Skoro usterka prosta do usunięcia to po co mechanik? Zainteresowany ma jako takie pojęcie o mechanice. Pomiar ciśnienia paliwa - jeśli będzie ok to pozostaje pomierzyć czujnik temperatury silnika i po rozgrzaniu sondę lambda - głównie te czujniki odpowiadają za ilość dawkowanie paliwa....
a kto nie gasi silnika po stłuczce? chyba tylko ten, kto chce spierdzielić z miejsca wypadku ;) a jak bardzo chcesz to sobie załóż w szereg z tym kablem do masy taki pstryczek co wyskakuje w przypadku zderzenia rozłączając zasilanie - np z seicenta, na złomie będzie kosztować z 10zł. w CC i SC jest właśnie w szeregu z pompą paliwa i odcina ją przy uderzeniu...
Ciśnienie paliwa na wtrysku. Powinno być około 1 bara. Kontrolka wtrysku nie informuje o błedach? Podepnij pod komputer, możliwe że sonda lambda podaje zły sygnał a ona wlasnie dziala po rozgrzaniu. W seicento 900 (podobny sterownik) sonda wchodzi w pętlę zamkniętą przy 61 stopniach C silnika - sprawdzałem to u siebie programem . Sondę możesz multimetrem...
Seicento 900 98r 230tyś km benzyna/gaz Samochód na 3, 4 i 5 biegu zaczyna przerywać i wali w gaźnik Stało się to można powiedzieć z dnia na dzień Na luzie w obroty wchodzi Na jedynce też może wejść na pełne obroty Na dwójce czasami wchodzi na obroty ale bywało że już na tym biegu zaczynał przerywać Na trójce powiedzmy tylko równo chodzi do 3-4tyś obrotów...
Witam Mam problem ostatnio kiedy pale mojego seiciaka na benzynie nierówno pracuje raz wyższe obroty raz nie przerywa tak jakby gdzieś powietrze zasysał. Panowie proszę o pomoc bo nie wiem co sie może dziać (na gazie normalnie chodzi) a poza tym świece wymienione przewody zapłonowe tez. Co może byc przyczyną takiego zachowania?
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie?
U mnie raz też "cykał strasznie" przekaźnik od wycieraczek, nie pomagało ani wyłączanie dźwignią, ani stacyjką, "cykał" i już, "skleił" się abo co, albo gdzieś wtyczki "zamokły"... Jak się dowiedziałem co "cyka" to się nie martwiłem, po jakimś czasie umilkł i jest dobrze do tej pory... No, kasatory luzów zaworowych też mogą czasami klekotać, pukać,...
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym silniku chodzi całkiem dobrze (raczej bez problemów),...
Co masz na mysli mówiąc "uszkodzona stacyjka"? Chodzi o pętlę przez którą odczytywany jest kluczyk? - pętelkę o ile dobrze pamietam mierzyłem omomierzem gdy rozbierałem immobiliser - bo chyba do niego jest ona podłączona? - rozbierałem wtedy palstikową osłonę stacyjki pod kierownicą. Mam na myśli kostkę stacyjki... przerywa Ci 12V po stacyjce. Nie...
W 900-setce taż robiłem przy podobnym przebiegu, z tym że auto cały czas jeździło. Też nie było zbytnio widać innych objawów poza ubywaniem płynu. Im dłużej jeździłem to było widać że sprawność auta coraz mniejsza (trudniejsze zapalanie jak zimny, coraz częściej dolewany płyn, czasami dziwne "terkotanie" silnika itp.) na mocy tak bardzo tego nie było...
Seicento 110 z 2000 roku wtrysk jednopunktowy + LPG Odpala bez problemu ale po dodaniu gazu przerywa strzela w wtrysk {Gażnik] nawet ogniem. Wymienione ŚWIECE ,KABLE ,CEWKI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU na nowe . Podmieniany map sensor używany. Sprawdzone fazy rozrządu i są ok. Wymieniona głowica kolektor ssący i urządzenie wtryskowe [gażnik tak dla orientacji...
Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana? To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał...
Mam problem ze swoim maluchem, mam w nim założony silnik 899ccm z fiata seicento, fabrycznie na wtrysku, ja założyłem mu gaźnik z fiata uno 1.0, problem polega na tym że na postoju chodzi trochę nierówno, ale wkręca się normalnie na obroty, na jedynce jedzie, na dwójce jedzie, na trójce z małym gazem, jak dam więcej gazu (czyli zwiększam mu obciążenie)...
Witam Nie chciałem niepotrzebnie zakładać nowego tematu, a sytuacja u mnie "trochę" podobna, z tym że umnie jest odwrotnie, mrozy -25, trzy dni stania, odpala bez problemu, za to jak się rozgrzeje to niestety nie da rady zapalić. A jak już się uda to szarpie gaśnie i przerywa. Zastanawiam się czy nie jest to problem z czujnikiem temperatury silnika,...
Miałem podobny problem w Seicento 1.1. W deszczowe dni jak wjechałem w kałużę myślałem że filtr zaciągnął wode i klapa. Jednak okazało się że to przewody WN od świec miały bardzo duże przebicie. Silnik chodził nie równo, kulał nie chciał wkręcać się na obroty. Spróbuj go odpalić w garażu ew. gdzieś po ciemku, otwórz maskę i rozpyl wodę nad przewodami...
Witam. W seicento córki (rocznik 1999, silnik 899 cc) nagle wystąpiła usterka kierunkowskazów. Po włączeniu przełącznika czasem błyśnie raz, potem cisza i żarówki kierunków nie świecą. Wina będzie po stronie przełącznika ("pająka") czy przerywacza? Pozostałe funkcje przełącznika działają OK.
http://obrazki.elektroda.net/22_12805124... Witam wszystkich. To mój pierwszy projekt w tym dziale. Dlaczego kolejna programowalna wycieraczka do samochodu, której było już kilka różnych projektów ...? ano dlatego, że ta jest konkretnie do modelu Fiata Seicento. Jak użytkownicy wiedzą standardowy regulator cyka co około 4s i nigdy mi to nie...
Pacjent to SC 1,1 MPI z 2002 roku z przebiegiem 213 tys. km, w tym 162 tys. na LPG, instalacja BRC 24 sequent. Zaczęło się od wyskakującej kontrolki-zła mieszanka. Potem doszły złe spaliny LPG na przeglądzie. Wymienione świece, przewody, sprawdzone luzy zaworowe, wymienione filtry LPG. Po odpaleniu waliło benzyną. Zalany 2-krotnie płyn do czyszczenia...
Może warto zastanowić się w jakich warunkach zanika ładowanie? Czy pod dużym obciążęniem, czy zależnie od obrotów, a może gdy alternator jest zimny. U mnie się też tak dzieje w Cinquecento. 900-ka - więc podobna budowa układu. Mam założony woltomierz więc dokładnie mogłem zaobserwować mój defekt. Alternator kręcił się jałowo po wjechaniu w kałużę, pomimo...
nie ruszaj nic przytopiona szczotka w szczotkotrzymaczu/jest on plastikowy/ powinni na gwarancji wymienić cały silnik [/code]
Witam. W rodzinie jest seicento 900 (1999r). Auto ogolnie stan dobry, jednak... kilka razy zdarzylo się, że podczas jazdy, nie można było włączyć kierunkowskazów (użycie włącznika, nie skutkowało zadziałaniem przerywacza - brak 'migaczy', kontrolna nie świeciła itp...), po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu, kierunki działały poprawnie... usterka...
Też tak mnie się wydaje. Pytanie czy te auta były z takim trybem pracy wycieraczek, bieg przerywany i bieg ciągły wypuszczane na rynek? Przełącznik zespolony ma trzy tryby pracy i bieg "chwilowy". Rozebrałem go i w środku jest cały, żadnych wypalonych połączeń.
Okazało się, że to szarpanie na zimnym było spowodowane tym, że był odłączony taki wężyk cienki co idzie w okolice gaźnika. Jeżeli szarpało, przerywało i odłączony wężyk, to na pewno wężyk od mapsensora. Daje podobne objawy i ciężkie zapalanie to mogło być również przez ten wężyk. A co do Ceramizera, to owszem, pomaga, ale tylko sprzedającym ten specyfik...
Witam szanownych forumowiczów,mam problem z moim seicento 900 ,podczas jazdy zapaliła się kontrolka wtrysku,auto zaczęlo się dławić ,przerywać na niskich obrotach,po przegazowaniu lub szybszej jazdy silnik pracuje w miarę normalnie ,ale po odpaleniu szarpie ,nie wchodzi na obroty,czuć nie spaloną benzynę no i nie chodzi chyba na wolnych obrotach na...
Witam. Mialem podobne objawy w CC900, przy ruszaniu silnik sie tak jakby dlawil, przerywal i wogole nie mial mocy ale gdy juz "zaskoczyl" wszystko bylo OK ale np szybkie wlacznie sie do ruchu bylo masakryczne :/ Okazalo sie ze nawalila Sonda Lambda, po wymianie sondy wszystko bylo OK Pozdrawiam
Po załączeniu zapłonu słychać cykliczne pstrykanie, jakby przerywacz, odgłos dochodzi z okolicy podszybia, nad licznikiem, a bardziej słyszalny jest z zewnątrz, żadnych innych objawów tylko pstrykanie charakterystyczne dla przerywacza, co to może być? przecież tam znajduje się tylko silnik od wycieraczek, czy może to coś za licznikiem?, Seicento 900
Witam. Mam z tym tematem doświadczenie w prawdzie nie w samochodzie a w traktorku typu SAM. Silnik fiat 126p 600cm3, alternator z fiata 125p nowszy model (9 diodowy) W sumie to taka sama instalacja jak w aucie poza zbędną elektroniką. No i do sedna. Po zdjęciu klem a akumulatora na pracującym silniku pierwsze co poszło to żarówki kontrolek. Zadziałały...
Witam. Okazało się że jest lipa, wirnik silnika wycieraczek zchajcowany-fotka-.mechanizm wraz z siniczkiem w drodze-allegro-60zł. ale moduł sterowania trybem przerywanym jest sprawny jakby ktoś chciał to mogę odsprzedać jeśli w zakupionym bedzie sprawny. zamierzam samodzielnie przezwoić wirnik-jest to proste tylko czasochłonne i przecyzyjnie trzeba...
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
Witam. Mam następujący problem z Fiatem Uno z silnikiem seicento 900 z instalacją gazową. Autko po założeniu gazu pracowało bez zarzutów 5lat aż do tej pory.Żona pojechała zatankować Pb i LPG na stację BP i zaczęło się. Auto straciło moc, zaczęło szarpać, przerywać bez względu na paliwo na które zostało przełączone.Zauważyłem przebicie iskry na przewodach...
Cześć, niedawno kupiłem fiata seicento 900 rocznik 2000, wszystko chodziło elegancko - palił na rys nawet na powaznej rezerwie (rzadko do tego dopuszczałem) niestety przedwczoraj przestał działać rozrusznik, a przynajmniej tak mi się wydawało więc odpalałem go na pych, z ciekawosci zanim na dobre stanął(zaczęło go nieco przerywać więc skojarzyłem objawy...
Kiedyś miałem Fiata Seicento Sporting 1.1, auto jeździło elegancko, nie było żadnego przerywania, ale miałem problem właśnie podobnie jak Ty, zgasiłem auto po przejechaniu zwykle 20km, po 3h próbowałem odpalić, rozrusznik kręcił i kręcił ale nie mógł zapalić, oddałem go do mechanika, wymienił czujnik położenia wału, po wymianie problem minął i auto...
Hej W moim seicento przednie wycieraczki dzialaja tylko w trybie szybko i w trybie okresowym ( ciągłe trzymanie prawej dźwigni przy kierownicy) W pozostałych trybach czyli; - ruch ciągły wolny - ruch przerywany wolny wycieraczki nie działają Pozatym wycieraczki przy przerwaniu pracy nie wracają do pozycji spoczynkowej - zostaja tam gdzie przerwano ich...
Witam Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam siły do mojego seicento. Jest to auto z 99 r. z slnikiem 900 ccm SPi z LPG (nie wiem jakiej generacji ale auto może odpalać tylko na benzynie a na LPG przełącza się jak się mu troche doda gazu) Sprawa wygląda następująco: Od kilku miesięcy miałem problem z zapaleniem ciepłego silnika. Czasem zapalał bez problemu...
Sej odpala na ciepłym po 2-10 próbach. Jeśliby kręcić bez przerywania to można "wykręcić" cały akumulator. Na zimnym problem zdarza się bardzo sporadycznie. Instalacji gazowej brak. Kontrolka wtrysku nie świeci się (sama lampka działa - zapala się na chwilę po przekręceniu kluczyka). Iskra ginie gdy samochód nie odpala. Również wtryskiwacz nie pracuje....
witam , mam problem ze swoim sejko . mianowicie tak jak w tytule ,jak odpale sejka i jest podpiety silniczek krokowy to niby chodzi ładnie , jak jest zimny to ładnie chodzi na ssaniu jak sie nagrzeje to obroty spadają na odpowiednią wartość i jest "cacy" problem pojawia się jak chce nim ruszyć albo chociaż wkręcić go na obroty ,poprostu sie nie da ,obroty...
ja tam akumulatora nigdy nowego nie kupiłem, za 1/4 ceny kupilem nową opornicę i idę sobie z nią na złom i wybieram najlepszy akumulator, zostawiam stary i dopłacam "na flaszkę" :) teraz bardzo łatwo o dobry akumulator na złomie, kiedyś to było bardzo ciężko rozrząd? no proszę... pasek ok 70zł kosztuje, rolki/pompa zwykle są dobre (jak nie mają luzów...
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Pompa paliwa jest nowa wymieniana przez poprzedniego wlasciciela mierzyłem jej wydajność pompuje w 18sekund 1 litr paliwa,czyli wychodzi ze w normie. Tylko ten silnik siedzi w seicento i pompa paliwa mogla byc zalozona...
seicento przerywa seicento silnik silnik seicento
amplituner pioneer kolumna pomiar prądu pomiar pradu robot kuchenny szczotki
Oral-B iO 2 – jak sprawdzić sprawność ładowarki do szczoteczki elektrycznej? Electrolux zmywarka błąd i54 – pompa cyrkulacyjna, czujnik Halla, triak, naprawa