Witam Rano po wyjechaniu z garażu temp. ok 2 st. silnik przerywa prac. na 2 cylindry po przejechaniu ok 1 km wszystko wraca do normy, nie ma tego problemu gdy na polu jest ciepło. Wymienione: swiece, filtry, przewody, cewki, Wyczytałem gdzieś: "No a ja rozgryzalem ten temat i wiem w czym tkwi problem. Jeli to jest 900 po 99 roku to to jest normalne...
Seicento 110 z 2000 roku wtrysk jednopunktowy + LPG Odpala bez problemu ale po dodaniu gazu przerywa strzela w wtrysk {Gażnik] nawet ogniem. Wymienione ŚWIECE ,KABLE ,CEWKI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU na nowe . Podmieniany map sensor używany. Sprawdzone fazy rozrządu i są ok. Wymieniona głowica kolektor ssący i urządzenie wtryskowe [gażnik tak dla orientacji...
Fiat Seicento 900 dławi się przy wyższych obrotach mimo nowych świec i filtra paliwa. Jakie mogą być przyczyny – cewka, przewody WN, ciśnienie paliwa, katalizator, TPS?
Witam, Szanowni koledzy mam SC 900 instalacja LPG objawy są następujące zarówno na LPG jak i na BENIE to samo. Nie zawsze lecz czasami - jak go "piknie" . Jedziesz i nagle silnik zamiera na 2-3 sekundy potem się budzi na taki sam czas i tak w kółko... za chwile mu przechodzi i jest dobrze a potem znowu to samo... jak ma tą "fazę" to jak się zatrzymię...
podłączyłem seja pod kompa i wskoczyły następujące błędy P0704 P1555 P0235 dodam jeszce ze silnik przerywa równe obroty i potrafi nawet silnik zgasnie niewiem czym to może być spowodowane
Przyłączę się do tematu kolegi mam ten sam problem. U mnie kontrolki się nie świecą na benzynie nie przerywa . A na gazie czasem tak nawet czasem (nie wiem jak to nazwać-huk pod maską). Kable wymieniłem. W komputerze żadnych błędów. Mój silnik to akurat 1,1 MPI.
Seicento 900 98r 230tyś km benzyna/gaz Samochód na 3, 4 i 5 biegu zaczyna przerywać i wali w gaźnik Stało się to można powiedzieć z dnia na dzień Na luzie w obroty wchodzi Na jedynce też może wejść na pełne obroty Na dwójce czasami wchodzi na obroty ale bywało że już na tym biegu zaczynał przerywać Na trójce powiedzmy tylko równo chodzi do 3-4tyś obrotów...
Pacjent to SC 1,1 MPI z 2002 roku z przebiegiem 213 tys. km, w tym 162 tys. na LPG, instalacja BRC 24 sequent. Zaczęło się od wyskakującej kontrolki-zła mieszanka. Potem doszły złe spaliny LPG na przeglądzie. Wymienione świece, przewody, sprawdzone luzy zaworowe, wymienione filtry LPG. Po odpaleniu waliło benzyną. Zalany 2-krotnie płyn do czyszczenia...
No sprawdź czy którąś jest zalana jak tak to wiadomo będzie ze cos jest nie tak
Co masz na mysli mówiąc "uszkodzona stacyjka"? Chodzi o pętlę przez którą odczytywany jest kluczyk? - pętelkę o ile dobrze pamietam mierzyłem omomierzem gdy rozbierałem immobiliser - bo chyba do niego jest ona podłączona? - rozbierałem wtedy palstikową osłonę stacyjki pod kierownicą. Mam na myśli kostkę stacyjki... przerywa Ci 12V po stacyjce. Nie...
Mam następujący problem. Auto po wejściu na 3000 obr przerywa, po czym znowu wchodzi na 3000 i tak w kółko na przytrzymanym gazie. Na wolnych obrotach pracuje normalnie. Tester wykazał brak błędów. Po przełączeniu na LPG problem ten sam.. W momencie przerwy w pracy silnika zapala się kontrolka wtrysku.
Witam wszystkich. Moja Pani ma problem ze swoim seicento 900. A mianowicie jak autko postoi całą noc to rano jak jest chłodniej , przy wciśnięciu pedału gazu przerywa bądź przymula.(autko po wciśnięciu gazu dławi się nie przyśpiesza) Po lekkim dogrzaniu autka wszystko zanika. Wymieniłem: Świece na nowe NGK Kable NGK Sprawdziłem: Cewki nie ma przebicia...
Witam. Mam problem z sc 900 00r. sama benzyna. Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Zdarza się to jakiś raz na 10 km przy nawet nie rozgrzanym dobrze silniku. Proszę o pomoc. Edit: Seicento posiada...
osiadam seicento MPI z 2002 roku i mam następujący problem. Kiedy samochód się rozgrzeje zaczyna szarpać przy 2000 obrotów. Objawia się to tak że silnik rozpędza się do ok 2000 obrotów i pyk tak jak bym całkiem puścił gaz albo zalał silnik pyrka zwolni i znowu przyspiesza. Jeżeli nacisnę mocniej gaz to przestaje tak falować ale też obroty są większe....
Po zdjęciu i założeniu głowicy przez mojego pracownika, nie dało się uruchomić autka, działa pompka paliwa dochodzi paliwo, nie otwiera sie monowtrysk i brak jest iskry, czujnik położenia wału ok, masa silnika ok. Dodano po 2 Sprawdziłem: przewód prądowy do cewki i monowtrysku, dostaje po włączeniu zapłonu prąd na ok 17-20 sek., pętla przy stacyjce...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
mam taki probelm z seicento 900 jakies 2tyg poszedl mi kabel masowy od silnika moze nie ma to znaczenia ale wczoraj podczas jazdy auto zaczelo sie dziwnie zachowywac dziwnie zaczal pracowac silnik zaczal sie dlawic,mocy brakowalo,szarpalo podczas puszczania sprzegla przy ruszaniu i co jakis czas cos strzelalo,tyrkotalo.moze to byc docisk???
niewiem co sie dzieje z sejem po odpaleniu rano w poze zimowej chodzi jak maluch pomozcie jesli wiecie co jest nietak
Witam niech ktoś z szanownego grona podpowie mi co to może być że po opaleniu pojazdu , silnik pracuje jakby na trzy cylindry. ten stan utrzymuje się przez ok 3 sekund po czym powraca do normalności i jest ok. Zakładana była cewka jak w temacie, wymieniane świece oraz kable. Usterka jest dalej. Co to może być , sterownik silnika ? po podłączeniu wyskakuje...
Witam, problem jest taki: seicento 900 dojechalo pod market i przy ponownej probie uruchomienia już nie świeciła kontrolka wtrysków (tzw. "marchewa"). Silnik kręci i nie odpala. Z obserwacji wynika że na pinie 26 wiązki sterownika pojawia się prawidłowo +12 ze stacyjki; po przekręceniu stacyjki załącza się również czerwony przekaźnik przy sterowniku...
Witam.Samochód pomprzekreceniu stacyjki zachowuje sie dziwnie.przygasaja kontrolki,nie załacza się rozrusznik.W rejonie modułu głownego( tak mi sie wydaje) dziwnie piszczy( np jak modem telefoniczny)piszczy,przerwa,piszczy,itd... modułu są dwa przekazniki i dwa bezpieczniki,jeden przekaznik chyba ciagle sie załacza. Czy to uszkodzenie modułu.Czy gdzies...
Witam wszystkich na wstępie, mój problem polega na tym że nie moge zapalic silnika w seicento 900 ,1998r. problem, przekrecam kluczyk i zamiast uruchomienia się silnika słychać jak przekażnik terkocze i nic sie nie dzieje :cry:
Witam. Mam problem z zapaleniem Seia, nie dziala pompa paliwa. Przez jakis tydzien zapalal bardzo ciezko, migaly kontrolki, cos szybko cykalo pod maska nad lewym nadkolem. Okazalo sie, ze przewod masowy z prawego nadkola do silnika byl skorodowany, wymienilem przewod i sterownik od pompy (czarny 13, obok centralki sterowania). Teraz kreci rozrusznikiem...
Mam Seicento 900 z 99 roku w gazie. Odpala tylko wtedy gdy jest zimny, rozgrzany do razu gaśnie. Nie słychać pompki paliwa. Sytuacja jest taka sama i na paliwie i na gazie.
Jadąc ulicą nagle silnik zgasł i musiałem doturlać się na luzie do zatoczki gdzie zostałem :) Seicento 1.1 spi z gazem. To co sprawdziłem: benzyna, wtrysk, iskra, immo, pompa paliwa. huku żadnego nie było więc raczej pomijam usterkę typowo mechaniczną we wnętrzu silnika. Jakieś pomysły?
witam, Mam problem z moim autkiem. sprawa wygląda następująco. rano zapalam auto od razu gaśnie, odpalam ponownie i po chwili znowu gaśnie( pedał gazu wogóle niereaguje). i tak kilka razy aż przełączy się na gaz i wtedy chodzi jaka gitara. dodam tylko że pompa paliwa i filtr paliwa był niedawno wymieniany. świece jakieś pół roku temu NGK i przewody...
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie?
Od kiedy czujnik temp NIE ma związku z pracą silnika?
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
a kto nie gasi silnika po stłuczce? chyba tylko ten, kto chce spierdzielić z miejsca wypadku ;) a jak bardzo chcesz to sobie załóż w szereg z tym kablem do masy taki pstryczek co wyskakuje w przypadku zderzenia rozłączając zasilanie - np z seicenta, na złomie będzie kosztować z 10zł. w CC i SC jest właśnie w szeregu z pompą paliwa i odcina ją przy uderzeniu...
Poprostu na cieplym silniku przerywa na gazie przy zmianie biegów cicho prycha
Wypadałoby odczytać błędy ze sterownika, bo niestety może to być objaw dość typowej usterki sterownika silnika.
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Witam mam problem, na ciepłym silniku szarpie podczas jazdy a na luzie (przerywa/faluje) i po chwili obroty wchodzą na maksa, szybko się grzeje. Co to może być???
Seicento 1,1 MPI z instalacją BRC24. Na zimnym silniku przy dodawaniu gazu szarpie, brak mocy, prawdopodobnie przerywa na drugim cylindrze. Na Pb jest ok. Po nagrzaniu jest ok. Świece i przewody wymieniane w zeszłym roku. Podejrzenie padło na wtryskiwacz LPG. Wymieniony na inny używany, bez poprawy. Wyskakuje cały czas błąd P0202. Przejrzałem instalację...
Miałem podobny problem w Seicento 1.1. W deszczowe dni jak wjechałem w kałużę myślałem że filtr zaciągnął wode i klapa. Jednak okazało się że to przewody WN od świec miały bardzo duże przebicie. Silnik chodził nie równo, kulał nie chciał wkręcać się na obroty. Spróbuj go odpalić w garażu ew. gdzieś po ciemku, otwórz maskę i rozpyl wodę nad przewodami...
Siemano! Mam taki problem: To tak na początku wyskoczyła dioda engine. Odpala normalnie, czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Jak jechałem do pracy zaczął delikatnie przerywać, później już go konkretnie szarpało jak dodawało mu się gazu. Tracił też moc, tak jakby go muliło. No chyba, że mu dałem konkretnie w "palnik" to po jakimś czasie wchodził...
Hej W moim seicento przednie wycieraczki dzialaja tylko w trybie szybko i w trybie okresowym ( ciągłe trzymanie prawej dźwigni przy kierownicy) W pozostałych trybach czyli; - ruch ciągły wolny - ruch przerywany wolny wycieraczki nie działają Pozatym wycieraczki przy przerwaniu pracy nie wracają do pozycji spoczynkowej - zostaja tam gdzie przerwano ich...
to jeszcze czujnik wału korbowego pozostał do wymiany może to co coś da a ja wstawiam tu pewien pliczek dzwięk z tłumika sejka 900 może ktoś miał z takim problemem styczność tłumik ma 6 miesięcy szczelny sejcento 900 silnik benzyna pracuje jakby na 3 cylindry przy przyspieszaniu warkot silnika natomiast na wolnych obrotach cichutko spod maski , nie...
Też tak mnie się wydaje. Pytanie czy te auta były z takim trybem pracy wycieraczek, bieg przerywany i bieg ciągły wypuszczane na rynek? Przełącznik zespolony ma trzy tryby pracy i bieg "chwilowy". Rozebrałem go i w środku jest cały, żadnych wypalonych połączeń.
Witam szanownych forumowiczów,mam problem z moim seicento 900 ,podczas jazdy zapaliła się kontrolka wtrysku,auto zaczęlo się dławić ,przerywać na niskich obrotach,po przegazowaniu lub szybszej jazdy silnik pracuje w miarę normalnie ,ale po odpaleniu szarpie ,nie wchodzi na obroty,czuć nie spaloną benzynę no i nie chodzi chyba na wolnych obrotach na...
Witam Mam problem ostatnio kiedy pale mojego seiciaka na benzynie nierówno pracuje raz wyższe obroty raz nie przerywa tak jakby gdzieś powietrze zasysał. Panowie proszę o pomoc bo nie wiem co sie może dziać (na gazie normalnie chodzi) a poza tym świece wymienione przewody zapłonowe tez. Co może byc przyczyną takiego zachowania?
Okazało się, że to szarpanie na zimnym było spowodowane tym, że był odłączony taki wężyk cienki co idzie w okolice gaźnika. Jeżeli szarpało, przerywało i odłączony wężyk, to na pewno wężyk od mapsensora. Daje podobne objawy i ciężkie zapalanie to mogło być również przez ten wężyk. A co do Ceramizera, to owszem, pomaga, ale tylko sprzedającym ten specyfik...
Jutro odstawiasz samochód do mechanika. Usterka prosta do usunięcia. Skoro usterka prosta do usunięcia to po co mechanik? Zainteresowany ma jako takie pojęcie o mechanice. Pomiar ciśnienia paliwa - jeśli będzie ok to pozostaje pomierzyć czujnik temperatury silnika i po rozgrzaniu sondę lambda - głównie te czujniki odpowiadają za ilość dawkowanie paliwa....
Ciśnienie paliwa na wtrysku. Powinno być około 1 bara. Kontrolka wtrysku nie informuje o błedach? Podepnij pod komputer, możliwe że sonda lambda podaje zły sygnał a ona wlasnie dziala po rozgrzaniu. W seicento 900 (podobny sterownik) sonda wchodzi w pętlę zamkniętą przy 61 stopniach C silnika - sprawdzałem to u siebie programem . Sondę możesz multimetrem...
Mam dziwną sytuację. Mam jakieś radio Pioneera i nigdy nie było problemów (oprócz tego że czasami (nie zawsze) gasło przy odpalaniu auta a potem się włączało od razu no ale to chyba normalne. Później zaczęły być problemy przy zgaszonym samochodzie (bez kluczyka). Działało ale wyświetlacz mrugał jak było głośniej, czasami całkowicie się wyłączało. Później...
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym silniku chodzi całkiem dobrze (raczej bez problemów),...
U mnie raz też "cykał strasznie" przekaźnik od wycieraczek, nie pomagało ani wyłączanie dźwignią, ani stacyjką, "cykał" i już, "skleił" się abo co, albo gdzieś wtyczki "zamokły"... Jak się dowiedziałem co "cyka" to się nie martwiłem, po jakimś czasie umilkł i jest dobrze do tej pory... No, kasatory luzów zaworowych też mogą czasami klekotać, pukać,...
Mam problem ze swoim maluchem, mam w nim założony silnik 899ccm z fiata seicento, fabrycznie na wtrysku, ja założyłem mu gaźnik z fiata uno 1.0, problem polega na tym że na postoju chodzi trochę nierówno, ale wkręca się normalnie na obroty, na jedynce jedzie, na dwójce jedzie, na trójce z małym gazem, jak dam więcej gazu (czyli zwiększam mu obciążenie)...
Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana? To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał...
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
W 900-setce taż robiłem przy podobnym przebiegu, z tym że auto cały czas jeździło. Też nie było zbytnio widać innych objawów poza ubywaniem płynu. Im dłużej jeździłem to było widać że sprawność auta coraz mniejsza (trudniejsze zapalanie jak zimny, coraz częściej dolewany płyn, czasami dziwne "terkotanie" silnika itp.) na mocy tak bardzo tego nie było...
Witam Nie chciałem niepotrzebnie zakładać nowego tematu, a sytuacja u mnie "trochę" podobna, z tym że umnie jest odwrotnie, mrozy -25, trzy dni stania, odpala bez problemu, za to jak się rozgrzeje to niestety nie da rady zapalić. A jak już się uda to szarpie gaśnie i przerywa. Zastanawiam się czy nie jest to problem z czujnikiem temperatury silnika,...
http://obrazki.elektroda.net/22_12805124... Witam wszystkich. To mój pierwszy projekt w tym dziale. Dlaczego kolejna programowalna wycieraczka do samochodu, której było już kilka różnych projektów ...? ano dlatego, że ta jest konkretnie do modelu Fiata Seicento. Jak użytkownicy wiedzą standardowy regulator cyka co około 4s i nigdy mi to nie...
Cześć, niedawno kupiłem fiata seicento 900 rocznik 2000, wszystko chodziło elegancko - palił na rys nawet na powaznej rezerwie (rzadko do tego dopuszczałem) niestety przedwczoraj przestał działać rozrusznik, a przynajmniej tak mi się wydawało więc odpalałem go na pych, z ciekawosci zanim na dobre stanął(zaczęło go nieco przerywać więc skojarzyłem objawy...
Witam. W seicento córki (rocznik 1999, silnik 899 cc) nagle wystąpiła usterka kierunkowskazów. Po włączeniu przełącznika czasem błyśnie raz, potem cisza i żarówki kierunków nie świecą. Wina będzie po stronie przełącznika ("pająka") czy przerywacza? Pozostałe funkcje przełącznika działają OK.
Kiedyś miałem Fiata Seicento Sporting 1.1, auto jeździło elegancko, nie było żadnego przerywania, ale miałem problem właśnie podobnie jak Ty, zgasiłem auto po przejechaniu zwykle 20km, po 3h próbowałem odpalić, rozrusznik kręcił i kręcił ale nie mógł zapalić, oddałem go do mechanika, wymienił czujnik położenia wału, po wymianie problem minął i auto...
Sej odpala na ciepłym po 2-10 próbach. Jeśliby kręcić bez przerywania to można "wykręcić" cały akumulator. Na zimnym problem zdarza się bardzo sporadycznie. Instalacji gazowej brak. Kontrolka wtrysku nie świeci się (sama lampka działa - zapala się na chwilę po przekręceniu kluczyka). Iskra ginie gdy samochód nie odpala. Również wtryskiwacz nie pracuje....
Witam. Mam następujący problem z Fiatem Uno z silnikiem seicento 900 z instalacją gazową. Autko po założeniu gazu pracowało bez zarzutów 5lat aż do tej pory.Żona pojechała zatankować Pb i LPG na stację BP i zaczęło się. Auto straciło moc, zaczęło szarpać, przerywać bez względu na paliwo na które zostało przełączone.Zauważyłem przebicie iskry na przewodach...
Może warto zastanowić się w jakich warunkach zanika ładowanie? Czy pod dużym obciążęniem, czy zależnie od obrotów, a może gdy alternator jest zimny. U mnie się też tak dzieje w Cinquecento. 900-ka - więc podobna budowa układu. Mam założony woltomierz więc dokładnie mogłem zaobserwować mój defekt. Alternator kręcił się jałowo po wjechaniu w kałużę, pomimo...
nie ruszaj nic przytopiona szczotka w szczotkotrzymaczu/jest on plastikowy/ powinni na gwarancji wymienić cały silnik [/code]
Witam. W rodzinie jest seicento 900 (1999r). Auto ogolnie stan dobry, jednak... kilka razy zdarzylo się, że podczas jazdy, nie można było włączyć kierunkowskazów (użycie włącznika, nie skutkowało zadziałaniem przerywacza - brak 'migaczy', kontrolna nie świeciła itp...), po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu, kierunki działały poprawnie... usterka...
witam , mam problem ze swoim sejko . mianowicie tak jak w tytule ,jak odpale sejka i jest podpiety silniczek krokowy to niby chodzi ładnie , jak jest zimny to ładnie chodzi na ssaniu jak sie nagrzeje to obroty spadają na odpowiednią wartość i jest "cacy" problem pojawia się jak chce nim ruszyć albo chociaż wkręcić go na obroty ,poprostu sie nie da ,obroty...
Witam Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam siły do mojego seicento. Jest to auto z 99 r. z slnikiem 900 ccm SPi z LPG (nie wiem jakiej generacji ale auto może odpalać tylko na benzynie a na LPG przełącza się jak się mu troche doda gazu) Sprawa wygląda następująco: Od kilku miesięcy miałem problem z zapaleniem ciepłego silnika. Czasem zapalał bez problemu...
Witam. Mialem podobne objawy w CC900, przy ruszaniu silnik sie tak jakby dlawil, przerywal i wogole nie mial mocy ale gdy juz "zaskoczyl" wszystko bylo OK ale np szybkie wlacznie sie do ruchu bylo masakryczne :/ Okazalo sie ze nawalila Sonda Lambda, po wymianie sondy wszystko bylo OK Pozdrawiam
seicento przerywa seicento silnik silnik seicento
500gb seagate barracuda maszyny urządzenia elektryczne mechanizmy magnetofonów
samsung ue32d6500 bateria hilti
Adaptacja APS w Scania 2020: Skrzynia biegów, zawieszenie i inne systemy Rozpoznawanie dźwięków domofonu z 3 bramek