prędzej stawiał bym na to że obruszyłeś kabel od czujnika temperatury wody (przy termostacie) i albo wtyczka spadła albo są zaśniedziałe styki i to przestało łączyć - sprawdź to najpierw, czujnik z niebieską końcówką 2 piny
z tymi clarionami to cała historia-ogólnie mają problemy z prockami ,ale i wiele innych - a Tobie może nawet wystarczyć żę go odłączysz od zasilania na chwilę,oprócz tego umyj styki panela
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
Trzeba dokładnie sprawdzić styki w gniazdach bezpieczników i przełącznik przy kierownicy może tez być przyczyną.
Nie wiem, nigdy nie miałem żadnego komputera diagnostycznego, ja naprawiam samochody starą metodą po objawach, ewentualnie błędy migowe jeśli takowe są. Zresztą ja nie mam i nie naprawiam nowszych samochodów niż jakieś 17-20 lat. :) W dobrych serwisówkach zawsze są opisane wszystkie wartości czujników itd, wystarczy pomierzyć. Seicento to bardzo prosty...
to jak niby zwierałeś styki przekażnika i nieruszył to sprawdz czy na odczepie 30 masz zasilanie jeżeli nie to masz powód a jeżeli masz zasilanie a pomimo mostkowania 30 z 87 nic niedaje to masz gdzieś przewód uwalony z przekaznika do wentylatora a może poprostu masa śię straciła na silniku opcji dużo jest?
Brak masy to potoczne okreslenie braku połączenia elektrycznego między odbiornikiem (w tym przypadku lampą), a ujemnym biegunem zasilania połaczonym z nadwoziem samochodu. Wymontuj lampę, sprawdź, czy kostka z kablami jest pewnie połaczona z płytką z żarówkami i czy styki nie są gdzieś zaśniedziałe lub skorodowane. Jesli jesteś laikiem to obawiam się,...
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
sprawa moim zdaniem jest banalnie prosta!!! zastosuj układ ktory znalazles na forum dodaj do niego przekaznik ktory bedzie sterowany + po stacyjce na styki przekaznika podlacz + z aku chodzi o to ze jak przekaznik przestanie byc zasilany dopiero w tym momencie włączy ci układ ktory sygnalizuje ze masz włączone swiatla ewentualnie mozesz sprawe rozwiazac...
A macie jakieś metody na nie zwijający się pas kierowcy? Na chwilowe "niezwijanie" pomaga trochę spryskanie jakimś środkiem, (najlepiej do tkanin, jakimś konserwującym, polepszającym właściwości tkaniny) nadającym pasowi "poślizg", bardziej gładką i śliską powierzchnię, oczywiście nie może to być coś co jest "tłuste". Mechanizm dobrze jest trochę spryskać...
jak masz zasilanie na silniku i ci spada po włączeniu !!!!!!! to brak masy do wentylatora ,sprawdzic styki zasńiedziałe miałem to w cienkusiu!! i zobacz pod gniazdo bezpieczników od tyły tam czasem sie cuda dzieją styk i tp!!!!!
Jestem wlasnie w trakcie montazu elektrycznego wspomagania w seicento wiec pomyslalem, ze doloze swoje kilka groszy do dyskusji. Wystepuja dwie wersje sterownika do wspomagania. Numer seri pierwszego zaczyna sie od 465, drugiego od 467. Na kolumnie jest rowniez numer. Tylko sterownik zaczynajacy sie od takich samych trzech cyfr bedzie wspolpracowal...
SPI. przepraszam zrobilem literowke, nie styki 87 a 86 nie maja napiecia. styk 30 ma napiecie takie jak akumulator >12V
Czy w czasie braku działania kierunkowskazów jest sprawne światło np cofania? Podejrzewam kostkę stacyjki dlatego to proszę sprawdzić bo także można odkręcić skrzynkę bezpieczników i sprawdzić na grubym przewodzie białopomarańczowym zasilającym bezpieczniki F20 F21 F22 F23 czy tam w tym czasie nie ma zaniku napięcia . Jeśli jest to tak jak pisałem kostka...
Należy podpiłować łapę czujnika aby maksymalnie zbliżyć go do koła fonicznego. Potwierdzam tę metodę, tylko ja skrobę czujnik aby dalej wszedł. efekt ten sam ale.... nie naruszam konstrukcji silnika, łatwiej spiłować czujnik mając go rękach, i nikt nigdy nie powie mi że to druciarstwo. W magankach w motylku robię dziurę wiertłem fi 9 mm i czujnik opuszczam...
wcześniej styki były zaśniedziałe ale przeczyściłem auto chodziło 3 godziny i wentylator się włączał ale mam już diagnozę regeneracja i w ogóle całe nowe hamulce i wszystko co z nimi związane spalił się bezpiecznik wentylatora na szczęście zrobione zostało tylko to co trzeba było od początku zrobić czego nie wiedziałem i auto dalej jeździ no i nowy...
Motronic , skończ pić kawę ; napisał ,że sprawdzał silnik wentylatora zwierając styki przekaźnika - wiatrak sprawny!
Witam serdecznie od kupna seicento 900 nie mam podgrzewania tylnej szyby,wyczyściłem styki tylnej klapy sprawdziłem bezpiecznik jest ok .Jak włączę przycisk od podgrzewania tylnej szyby to podświetla się przycisk.Piszą żeby wymienić czarny przekaznik r1 ale nie wiem który to jest i za co on odpowiada .Jak sprawdzić czy ten przekaznik jest dobry czy...
Witam, w moim Seicento po odpaleniu kontrolka ładowania przygasa ale dalej świeci tylko, że słabiej. Postanowiłem wymienić alternator elmot bo był od nowości (130tys ) a i tak było słychać łożyska. Kupiłem używkę z wyglądu prawie nowy ale nie elmot tylko Magneti Marelli i po wymianie problem pozostał. Auto u mnie od nowości, zegary ok, bezpieczniki...
...a jaki ma być w SC jak nie elektroniczny. Obwód ma za wysoką rezystancję (słaby styk) albo nadal któraś żarówka nie działa/ma niewłaściwą moc. Często problemem jest masa lampy, a nie styki zasilające.
tzn. które styki upalone od przekaźnika?
Tam są styki na rancie klapy, czy idą kable w przelotce gumowej ?
no już sam nie wiem masy czyściłem każde styki kabelki sprawdzałem i no nic zmienię ten rozrusznik znalazłem taki sam jak był ELMOT C 329.
Wypalone styki przekaźnika sterującego pompą lub masz założone odcięcie pompy na LPG, a że instalacja LPG jest uszkodzona...
Spryskałem styki ISOLEM i działa dzięki za pomoc
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Myślę że ze zdobyciem oryginału nie ma większych problemów , a wypalają się bo żle kontaktują styki !
U mnie to był problem z wyłącznikiem pod kierownicą bo z tego co pamiętam w tytm autku nie ma przekaźników Dodano po 1 No i oczywiście przestały łączyć styki przełącznika
a styki na tych żarówkach ?
albo kupić kompa bez immo a na początek to zobaczyć, czy pętla immo ładnie siedzi na stacyjce, czy kabel od niej nie jest gdzieś naderwany/przełamany, czy styki kabla od pętli co idą do puszki nad pedałami tam pod deską nie zaśniedziałe albo nie wylazłe...
Wygrzane styki koło lewej nogi w kostce masz.
Witam. Mogą być wypalone styki główne zabudowane w wyłączniku elektromagnetycznym załączające rozrusznik do pracy a nawet zawieszona jedna ze szczotek w szczotkotrzymaczu, lub zużyte szczotki rozrusznika. Sprawdź mocowanie przewodu ujemnego od akumulatora do karoserii samochodu czy nie nastąpiła korozja na połączeniu.
Masz 3 elektrozawory. W butli, na przewodzie i w reduktorze. Sprawdź dokładnie styki na wszystkich. Jedź do domu bez stawania na zakupach ;) Zgaś auto i odpal za kilka minut uzbrojony już w narzędzia. Jak nie będzie chciał chodzić na gazie zdejmij przewód przed śrubą regulacyjną i na kilka sekund podaj zasilanie na cewki elektrozaworów. Sprawdzisz w...
Przeczyściłem styki jak mowiliście i wszystko działa. Dzięki pozdrawiam.
włanie przy nim grzebie podłaczyłem aku koleigi nic sprawdziłem miernikiem masy wszystkie ok.mam zwerzeć styki rozrusznika przy właczonej stacyjce?rozebrałem też plastiki spod sacyjki wizualnie wszystko ok
Sprawdź styki na oprawkach żarówek i same żarówki czy dobre.
Witam Masz słaba masę w lampie,przeczyść styki ,to typowa usterka. Dodano po 2 Sprawdź kostkę lampy,przypalony PIN masowy.
sprawdziłem, pękniętych ścieżek raczej nie ma. dodam, że żarówki oczywiście są nieprzepalone :-D muszę sprawdzić na dobrym przekaźniku... pozdrawiam, Tomek Dodano po 22 lol, zaśniedziały tylko styki :). zbieg okoliczności chciał, że od dwóch kierunków na raz, więc spodziewałem się czegoś poważniejszego. dzieki za odpowiedź, pozdrawiam :).
Możesz smarować każdym smarem nie przewodzącym prądu. Podegnij i wyczyść styki by lepiej kontaktowały a smar zostaw w spokoju.
Trzeba światła zasilić przez przekaźnik ze zwartymi stykami w stanie spoczynku i dalej na styki podajemy napięcie po stacyjce i do świateł a cewkę zasilamy ze świateł postojowych i do masy(włączenie świateł odcina dzienne wymogi prawne) a schemat poszukaj na znanym portalu aukcyjnym -światła do jazdy dziennej przez przekaźnik
Dzisiaj zabrałem sie za to bardziej profesjonalnie i z tego co ustaliłem jest popsuty siłownik od strony kierowcy a mianowicie jezeli kable sterujące sa do niego podłączone to centralny wogóle nie działa cały centralny!! Odłaczyłem te trzy przewody pozostawiajączasilające i efekt jest taki ze zamek reaguje na otwieranie i zamykanie od strony pasazera...
Wygląda to na stały +15 który ma być dopiero po zapłonie, sprawdz cewkę przekażnika , jest ona połączona masą stałą a wzbudzona zostaję właśnie przez wyłącznik zapłonu Cewkę jak cewkę, ale jeśli na bezpieczniku jest napięcie po wyjęciu kluczyka, to zespawało styki przekaźnika.
A może sprój wymienić przekaźnik na nowy. Bo może styki w nim już "się zużyły" i nie łączy jak trzeba...
Prawdopodobnie masz w obwodzie jakiś dodatkowy opór, złe styki lub luźne przewody.
Do sprawdzenia co "zjada" prąd wystarczy miernik z marketu za 15 pln i odrobina dobrych chęci. Ale oprócz chęci potrzeba jeszcze odrobiny umiejętności, choćby w posługiwaniu się miernikiem za 15zł ;-) Zacząłbym od radia i jego instalacji. To może być dobry trop. A od siebie dołożyłbym jeszcze skorodowane połączenia w kostkach, styki masowe odchodzące...
To trzeba jeszcze zobaczyć, czy chłodnica w obrębie czujnika osiąga temperaturę, jeżeli tak i wiatrak rusza jak zewrzesz styki wtyczki czujnika to masz do wymiany czujnik.
Jeśli już to nie kable tylko styki i pokrywająca je patyna. Sam alternator też można by sprawdzić, bo wystarczy że wirnik nie dostanie zasilania i efekt będzie podobny.
W zasadzie, za zatrzymanie ramion w wymaganym miejscu (na dole szyby) odpowiada styk w silniczku. Zakładając teraz, ze nie uszkodzenie tegoż styku było powodem spalenia poprzedniego silniczka, ani też na odwrót (spalenie silniczka by spowodowało uszkodzenie styku) - powodem jest właśnie uszkodzenie styku w przekładni "nowego", kolejnego silniczka. Po...
Przeczyściłem styki jednak teraz nie mam swiatel postojowych wogole i swiatel stopu bez kluczyka
Prawie w każdym samochodzie w momencie rozruchu silnika zostają odłączone odbiorniki, które w tym momencie nie muszą być włączone. W autkach niemieckich np. tę rolę spełnia przekakaźnik odciążający styki X - sterowany położeniem kluczyka w stacyjce. Nie pamiętam jak jest we Fiatach ale przecież to łatwo sprawdzić obserwując jak zachowuje się żarówka...
zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek zawiesić seicento seicento
intel reakcji multimetr elfly autobus elektryczny
odkurzacz profi opinie odkurzacz profi opinie
Nissan Terrano II 2.4 KA24E – moment dokręcania panewek, śruby TTY, FSM, Plastigauge Mercedes MB100 – wymiana wkładki zamka w lewych drzwiach krok po kroku