Jechać do specjalisty, zmierzyć wydajność układu ładowania i zrobić test obciążeniowy akumulatora. Z prostszych rzeczy pomiar stężenia elektrolitu, czyszczenie klem, szukanie niekontaktującej masy, przegląd rozrusznika i bendyksu. Nawet podpięcie żarówki na krokodylkach pod akumulator i sprawdzenie czy kiedy kręci rozrusznik spadek jest na akumulatorze...
sprawdż zasilanie centralki i przekażnik zasilaniacentralki
Problem rozwiązany 1- wymieniony komputer mimo tego że odpalał 2- wymiana uszczelki pod wtryskiem 3- ogólnie regulacje ZAMYKAM TAMAT
Wydaje mi się , że dzieje się to w ten sposób: pod wpływem temperatury silnika zmienia się rezystancja uzwojenia cewki czujnika, a że sygnał jest słaby to mamy klops. Na marginesie dodaję, ja ściągam całą obudowę na warsztat, central na kole pasowym plus kilka małych śrubek od dekla i mam komfort pracy. Szczególnie, że te śrubki od czujnika niejednokrotnie...
Witam. A może to wina trefnego paliwa? spróbuj zatankować na innej stacji, może problem zniknie. Pozdrawiam. A 'propos akumulatora, jeśli byłby słaby to nie zakręciłby zimnym silnikiem 7 razy.
Witam! Mam problem z obrotami. kable i świece mam dobre bo sprawdzałem a i tak nie pali na pierwszy cylinder. Podczas jazdy jest strasznie słaby i nie chce sie zbierać. Odpala od pierwszego razu nieważne czy zimny czy ciepły. Pomóżcie
Spadek w okolicach 10V, czyli chyba ok? Poboru prądu nie sprawdzałem to fakt, ale...tylko w zimne dni by coś kradło prąd? Akumulator tak do zera nigdy nie był wyładowany, zawsze zegarek działa, wszystko normalnie, tylko nie ma siły kręcić i to w zimowe dni.. Mnie to dziwi że zimą takie akcje się dzieją, przeciez jak ubywa prądu to czy latem czy zimą...
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Cały czas świeci się kontrolka jakby alarm był uzbrojony i nie wiem jak to wyłączyć. Co może być przyczyną? Słabe połączenie masowe lub prądowe - nie reaguje na pilota. Jaki to alarm? Do centralki alarmu przeważnie prowadzi się masę i plus bezpośrednio z akumulatora.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Witam ponownie, Jeśli chodzi o powyższą sprawę to zostało to już rozwiązane, auto zawiezione do mechanika, który naprawił, nie wiem co dlatego niestety ale nie pochwalę się co tam było :/ Ale mam teraz drugi samochód taki sam, też seicento, 1,1 benzyna, 2006r Ten samochód cały czas chodził jak należy, bez żadnych problemów, wczoraj rano wsiadam, chcę...
a takie zachowanie jak wskazuje by wskazywało na uszkodzenie czujnika/uszkodzenie wiązki czujnika za termostatem. I dlatego "check engine" dokładnie tak ja kolego napisałeś lecz to by dotyczło tylko tego czeka , odpalania , gaśnięcia i tak dalej a nie słabego ogrzewania , to miałem dopisać w poście powyżej , a i jeszcze , W tym silniku wentylator załącza...
kolego sprawdź czy podczas odpalania nie resetuje się licznik kilometrów dziennych , jeśli się będzie resetował znaczy że masz akumulator za słaby , wymień go i będzie ok. miałem taki przypadek , bo gdy jest za słaby akumulator i się resetuje komp musi się od nowa nauczyć pracować i wtedy masz takie objawy jak piszesz
Mam dziwną sytuację. Mam jakieś radio Pioneera i nigdy nie było problemów (oprócz tego że czasami (nie zawsze) gasło przy odpalaniu auta a potem się włączało od razu no ale to chyba normalne. Później zaczęły być problemy przy zgaszonym samochodzie (bez kluczyka). Działało ale wyświetlacz mrugał jak było głośniej, czasami całkowicie się wyłączało. Później...
pompe miałem niedawno wymienioną ale dokładnie jej teraz nie sprawdzałem po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać jak by działała normalnie, dodam, że próbowałem odpalić na samym gazie (awaryjnie) ale nic z tego objawy te same. Tak jak by właśnie nie dostawał paliwa lub nie pracował na wszystkich cylindrach częstą awarią w tych silnikach jest sterownik...
Mam seicento 900 rocznik 2000 z gazem. Problem wygląda tak, na zimnym silniku odpala bez problemu czy to na benzynie czy na gazie. Po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów nagle wszystkie kontrolki od gazu gasną i auto przestaje jechać, po szybkim przełączeniu na benzynę auto jedzie dalej, ale jest słabe. Przygasają światła a jak włączę cokolwiek...
rozkręć sobie obudowę kolumny kierownicy tam gdzie jest stacyjka i przyjrzyj się kablom od stacyjki - jeden (lub rzadziej dwa) z nich będzie rozcięty i podłączone do tych końców obce kable, musisz je obciąć i zlutować czy nawet na kostkę skręcić na powrót tak żeby kabel nie był już rozcięty. potem po tych dorobionych kabelkach już uciętych idziesz...
Sprawdź to co napisał zbigniewtronic może mieć słaba masę i takie cuda wyprawia
Oglądałem saxo, auto szrot. Lampy tylne do wymiany (jest w nich woda). Dodatkowo gałka zmiany biegów ciągle jest w złej pozycji, auto na łączeniach bierze korozja. LPG na bardzo słabych podzespołach, wszystkie naprawy przeprowadzone z taśmą izolacyjną i trytytkami. Wskaźnik paliwa nie działał i kilka innych rzeczy a cena 4 tyś nie wiem za co :D. Dodatkowo...
witam mam problem z seicento, nie chce odpalić, kręci rozrusznik ale nie załącza pompy paliwa. postaram się dokładnie opisac problem i prosze o pilną pomoc zacznę od początku otóż moja siostra jechała na resztkach paliwa aż auto zgasło i nie chciało odpalić, kręcił rozrusznik i załączałą sie pompa, uznałem że zatarł się silniczek pompy i go wymieniłem,...
Witam, Mam problem z elektryką, przeszukałam forum, ale niestety nie znalazłam rozwiązania. W marcu wymieniony alternator na regenerowany. Po wymianie świeciła się kontrolka z ładowania, ale po dodaniu gazu gasła, napięcia przemierzone, były ok. Pojawił się problem z elektryką, nie działały światła stop, prędkościomierz i licznik. Ze światłami stop...
wymieniony cały monowtrysk i uszczelki.dalej auto nie odpala.słyszałem że może to być od rozrusznika?auto zapaliłem na po pych i już nie gaśnie na wolnych obrotach tylko dalej ni eodpala. czy jak mam rozrusznik 1KW to mogę dać słabszy 0,8 KW tylko takie widzę na allegro.
Pytam o dwie rzeczy. 1. Czy w instalacji gazowej gdzie na wężu między parownikiem, a silnikiem jest śruba do ręcznej regulacji zamiast silniczka sonda lambda bierze udział w regulacji mieszanki lpg/ma jakikolwiek wpływ na spalanie? 2. Jeśli sonda nie ma wpływu na spalanie to co w takim razie może mieć, bo jedyne co przychodzi mi do głowy to uszkodzony...
Pytałem o iskrę bo można by podejrzewać czujnik położenia wału, w silniku 1.1 spi jest taki i różne akcje odwala właśnie z odpalaniem, ale w dalszym ciągu nie wiem jaki Ty masz silnik ;-) Edit: W 900 też ten czujnik jest, warto go sprawdzić.
Witam .Mam fiata uno 899 jednopunktowy wtrysk rocznik 1999 i ten sam problem 2 i 3 świeca mocno okopcona .Zimą silnik po uruchomieniu szarpie do czasu aż się rozgrzeje, później jak jest już gorący , to pracuje dobrze.Często muszę czyścić 2 i 3 świecę bo są zalane.Problem ten bardzo nasila się zimą na krótkich trasach.Latem jest dobrze.Ten problem z...
Witam serdecznie FIAT SEICENTO YOUNG rok 2001 pojemność 900 1) Awaria - padł wentylator. Na małych codziennych odcinkach 6 km nie zauważyłem tego. Autko kiepsko odpalało na ciepłym silniku bo był rozgrzany. Na zimnym bez kłopotu. Stawiałem na akumulator. Na odcinku 18 km zgasiłem auto, kupiłem znicz, wsiadłem i był kłopot z obróceniem wału przez rozrusznik....
odpalać seicento słaby odpalać seicento odpalać
podłączyć syrena alarm ffdshow obrazu szron tyłu lodówki
moduł poziomowania openbk timer
Jak włączyć HDMI na pilocie Vectra? Eberspächer kod błędu 27 - czujnik przegrzania