Wymieniłem ,przekręciłem zapłon odpaliłem i wyskoczył na 4 tys obrotów i obroty nie spadały, więc założyłem spowrotem stary Nowy silniczek jest 100% sprawny tylko wykonany nieprawidłowy montaż a jeśli trzpienie mają taką samą średnicę nie zależnie od kształtu grzybka to oba będą pracować bo kształt grzybka zmienili w innym celu Dodano po 28 Po odpaleniu...
Zaróweczka podpieta , żarzy się lecz nie świeci. Tak własnie jak by jej brakowało masy.Moze za dużej mocy , z podswietlenia tablicy rejestracyjnej. Na żarówce nie napisano jaka moc. Czy moje spostrzeżenia sa własciwe?Na ile omów ustawić multimet aby wynik rezystancji wtrysku był miarodajny.?
Szykujesz 3 przewody tak żeby podłączyć je do silniczka i baterię 12V (od wkrętarki albo akumulator z auta). Jednym przewodem podłączasz minus w to miejsce gdzie w aucie przychodzi czarny przewód (Jeśli mylę kolor to niech ktoś poprawi), drugim podłączasz plus do jednego z pozostałych pozostałych miejsc - są dwa. Na jednym silnik będzie pracował cały...
No dzieki za podziekowania, nalezy sie cieszyc,ze silniczek bezkolizyjny jest, bo przestawienie paska mogłoby narobić wiele szkody w innym przypadku:) W tym silniku jedli nie wiesz jak ustawić i njie mozesz znależć znaków to mozesz ustawić nawet na tzw mijanke tzn pierwszy tłok u góry i zawory na nim powinny się mijać, czyli oba sa zamkniete i wtedy...
Mam już interfejs do BRC i w programie P&D nie pokazuje żadnych błędów, albo ja nie potrafię czegoś ustawić. Komunikuje się ze sterownikiem, pobiera listę błędów a potem nic nie wyświetla. Chyba, że pytasz o błędy na złączu OBD. To nie mam w tej chwili kabelka. Czas pracy w trybie LPG 3600 godz. https://obrazki.elektroda.pl/5556469600_...
Kolega artii najwyraźniej nie doczytał... AUTO ODPALA ZAWSZE, nieistotne: na benzynie, na gazie, czy zimne czy ciepłe. Odpala, za pierwszym razem! Z tym rozrządem to niegłupie, bo w sumie był wymieniany (razem ze świecami i przewodami WN), 3 dni było OK a po 3 dniach od wymiany się zwaliło... Od tego chyba trzeba będzie zacząć. Ja też jestem zdania,...
Nie znam dobrze Seicento. ale warto jeszcze sprawdzić palec rozdzielacza, kopułkę i ustawienie zapłonu, może jest za wczesny. Czy na benzynie chodzi ok.? Kiedy wali w gwizdek? Jeżeli podczas przyspieszania to prawdopodobnie za mało gazu dostaje.
czy podejdzie sterownik silnika z sei. 1.0 do 1.1 ktoś wie coś na ten temat? wymieniony został silnik w sei. z 1.0 na 1.1 chodzi "mulasto" jakby miał żle ustawiony zapłon inne koło na wale?
Jak nie ma, jak każda książka czy manual każdego auta z silnikiem Fire 8V (do 2000r) podaje taki sposób: http://obrazki.elektroda.pl/4536457500_1... Ustawiałem na koło zamachowe ale wtedy nie zgadzają znaczniki na pasku rozrządu ze znacznikami na kołach. Np górne koło - jest zgodność kreski na pasku ze znakiem na kole i szczerbinką na...
Skoro kompresja jest dobra, wydech drożny, samochód ma dwa systemy zasilania, a LPG zapewne II generacja to pozostaje rozrząd lub zapłon. Zapłon nie podlega regulacji, ew. może się gubić jeśli czujnik, komputer lub cewki są uszkodzone ale objawy do tego nie pasują. W pierwszej kolejności sprawdź ustawienie rozrządu.
W czym znajduje się ta kość to moze inaczej: mam kość która ma 28 nóżek - posiada starte numery ,chcę ją skopiować-posiadam programator willem 4.0 ale aby ją odczytac muszę na programatorze ustawić jaki typ układu odczytuje ,ale niestety typu nieznam ,ps. kość jest dedykowana do fiata seicento -są to mapy paliwa oraz zapłonu
Niby wystarczy, ale trzeba ten stary dobrze ustawić przy włączaniu zapłonu, bo lubi nie zczytać. Inne rozwiązanie to wsadzenie starego kluczyka w pętle immo, owinięcie taśmą izolacyjną i przypięcie gdzieś do wiązki, żeby nie wisiało. Jeśli nie boisz się, że go ktoś ukradnie.
Problem z podłączeniem obrotomierza z zegarów UNO SX do Uno 899 (1999r. silnik Seicento 0,9). Próbowałem pobrać impulsy do obrotka z przekaźnika pompy paliwa (próbowałem po kolei styki 85 i 86, właściwie próbowałem wszystkich możliwych na obu przekaźnikach, później się dowiedziałem, że od pompy jest po lewej stronie, bo po jego wyjęciu nie ma charakterystycznego...
Rozumiem. Dziękuję za radę. Podmienię ten czujnik, bo zdarza się, że auto strzeli w wydech. Obstawiałem także źle ustawiony rozrząd bo był zmieniany 3 miesiące temu no ale usterka pojawiła się teraz, a auto jeździło normalnie po wymianie paska.
Ustaw zapłon w prawidłowej kolejności napisałeś ''teram mam ustawione świece 32,41 licząc od góry cewki.'' we wszystkich silnikach czterocylindrowych zapłon jest w kolejności 1,3,4,2 licząc od strony rozrządu.
a jakim programem to otwierasz? bo ja uzyłem tego Kennfeld-Manager potem przesuwam dane w 2d i wlaczam 3d i za kazdym razem wykres 3d pokaze to co zaznacze na 2d. Wiec albo uzywam innego programu(złego) albo wybieram złe miejsce na wykresie 2d ktore nie przedstawia tego co trzeba, albo sam juz nie wiem. To jak to jest? To dobrze robisz, ze przesuwasz...
U mnie jest IAW 6F.SH - rocznik 1993. Było to pierwszy monowtrysk IAW w Pandzie. Wcześniejsze miały gaźniki lub monowtrysk BOSCH'a (monojetronic). Te Wber Marelli IAW weszły w jednym czasie w Pandach, Cinquecento i Punto 55/60 choć miały oczywiście różne oznaczenia. Były to ECU bez immo. Bosch moim zdaniem był prostszy konstrukcyjnie i chyba niezawodny....
seicento zapłon zapłon seicento seicento wypadać zapłon
podnośniki hydrauliczny alpine wyłącza volvo silnika
uzwojenie silnika schemat elektryki skutera
Dźwięk jednocześnie ze słuchawek Bluetooth i głośników w Sony XR-55X90L Różnica między prądem rozruchu wg JIS a EN