Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
wtrysk 1-dno punktowy jeśli na zimnym przebiera nie pali dobrze na wszystkie gari może to byc spowodowane tez nie pgrinalną uszczelka lub uciekła przy zakładaniu i olej spływa do kolektora ssącego który trafia na 2 lub 3 cylinder i to może powodowac zażucanie do puki sie nie wypali ( na zimnym) jak sie rozgrzej e ok
ma być złożone na sucho Słowo klucz - na sucho. Partacze często składają zatłuszczone to nie dziwne że potem cieknie, bo uszczelka bokami wyłazi przy dokręcaniu. Odrobina masy uszczelniającej ma być tylko w narożnikach półkoli, bo tam może się uszczelka dobrze nie dopasować.
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Bo istnieje taka możliwość, że poszła uszczelka pod głowicą. ------>na 99%
Najczęściej uszczelka tylniej klapy puszcza, albo koło lamp się wlewa.
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
Uwalony czujnik do kontroli, wkręcany w głowicę koło świecy od strony rozrządu-te same objawy co u mnie. Na zimnym silniku sygnalizowało przegrzanie. Nie zamierzałem kupować drogiego dziadostwa, które i tak jest niedokładne-gdy miałem ponad półtora roku temu uszkodzony wiatrak chłodnicy i wybijający płyn ani raczył powiadomić kontrolką. Odłączyłem całkiem....
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
wydaje mi sie ze ona mogla odksztalcic sie od temp.teraz trzeba nowa uszczelke i demontaz tego plastiku przyokiennego
Witam Mam koledzy takie nietypowe pytanie. Czy może byc kilka uszczelek założonych jedna na druga , bo ostatnio wymieniałem przepustnice i spotkałem siez nietypowym rozwiązaniem. Na dyszy od gazu bylo nałożone kilka uszczelek jedna pod drugą. I tak było wszystko połączone z przepustnicą i pociągnięte jeszcze silikonem. Co to ma być za rozwiązanie? Jeszcze...
Proszę mnie przekonać,że owo pragnienie tego pojazdu,wiąże się postanowienim ujętym tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Teraz sprawdziłem. Płyn jest w normie oleju w nimi nie ma ani płynu w oleju. Nie mam pojęcia. I czy uszczelka mogła paść tak z dnia na dzień?
Rozrządu przestawić przy zdejmowaniu głowicy się nie da bo tam wałek rozrządu jest w bloku silnika i zawory sterowane poprzez popychacze, klawiaturę przykręconą na głowicy i hydrauliczne popychacze/kasatory luzów w dźwigniach klawiatury. Przy ponownym montażu dobrze by było zachować popychacze i kasatory tak jak były przed demontażem, czyli "z którego...
uszczelka pod monowtryskiem wydłuchana albo źle założona linka gazu. Mógłbys nie lamerzyć?
Witam, a więc mam problem z moim Seicento Sporting. Zaczęło się to tak, że zaraz po poskładaniu myślimy sobie, że wyjedziemy na autostradę przetestować osiągi (proszę bez niemiłych komentarzy, to tylko i wyłącznie moja głupota). No i jedziemy przez 3 km i nic się nie dzieje, jedziemy jeszcze przez 2 km, auto zaczyna słabnąć, nie mieliśmy się gdzie zatrzymać,...
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
łojejku jaki syf, no jak ciśnienie rośnie, węże od chłodnicy twarde bardzo i nie grzeje to wszystko wskazuje na UPG, ale to żadna tragedia, w 900tce to bardzo prosta robota, jako że to OHV, to wystarczy tylko odkręcenie kolektora wydechowego jest nieco problematyczne, nic poza tym planowanie głowicy (ok 60zł), nowa uszczelka pod głowicę (ok 60zł), dobrze...
Uszczelka pod dolotem... Która? Bo trochę ich tam jest... Sprawdź dokładnie podstawę wtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/8547351700_...
Witam W samochodzie byl uszkodzony hydroregulator na 4 cylindrze. Nowa uszczelka itd Samochod dziala . Pozdrawiam
Mobil 10w40 był do Seicento bardzo dobry długie lata. Niezbyt się sprawdził się Castrol o takich samych parametrach, był jakby "za gęsty" i było to słychać od razu po zalaniu że silnik inaczej pracuje - ale ten Castrol kupowany był w Biedronce co być może ma jakieś znaczenie. Raz był zalany Elf i zaraz zaczęła się pocić uszczelka pokrywy zaworów, choć...
witam, tak to będzie uszczelka pod głowicą dziś sprawdzałem z kolegą. Dziękuję za pomoc
Mam taki kluczyk.. Choć najczęściej robię to wkrętarką.. ;-) Jeszcze szybciej idzie... Odkręcić nie problem tylko jak pamiętam to to jest ten stary typ misy olejowej co ma dwie korowe uszczelki i dwa takie korkowe półksiężyce, których nie mam... ;-( W innych autach tego typu już poprzerabiałem na miskę z Seicento 900 z taką jednoczęściową gumową uszczelką,...
Nie potrzeba wyjmować półosi. Wystarczy odkręcić dwie śruby mocujące amortyzator i odchylić całą zwrotnicę, następnie można wysunąć końcówkę przegubu z piasty. Potem trzeba zdjąć mieszek, wyciągnąć pierścień (nie jest to typowy "seger" z oczkami i to stanowi trudność bo ciężko go rozchylić) który zabezpiecza przegub przed zsunięciem się z półosi i można...
Witam , Niedawno Zepsuło mi sie seicento . poszla uszczelka pod glowicą w jednym cylindrze jak wykrecilem swiece lał sie plyn chłodniczy . Wymienilem uszczelke oraz splanowałem glowicę , wymienilem gumki na zaworach i wyszlifowalem zawory . po calkowitym poskladaniu nadal kopci . Jaka moze byc tego przyczyna ? pytalem (mechanika) i powiedzial ze dym...
Przyczyną może być uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica. Sprawdź, czy nie czuć spalin w zbiorniczku na ciecz chłodzącą i czy nie ma tam bąbelków.
Zawsze mogła walnąć uszczelka pod głowica.
Tak kolego problem rozwiązany. Sprawdź sobie kolektor wydechowy u mnie było pęknięcie. Było ono na tyle małe że przy niskich obrotach nie było tego stuku słychać, spaliny też się jakimś cudem nie wydostawały. Wymieniłem kolektor + uszczelka i problem z głowy.
Jeżeli zaczyna nierówno pracować jak się trochę zagrzeje silnik to poszła uszczelka pod glowica
Może uszczelka pod głowicą?
Nie płyn z chłodnicy nie schodzi, uszczelka pod głowicą szczelna
Tu kombinujemy z uszczelkami, zwłaszcza (tak myślę) z tymi, po których jeździ szyba przy podnoszeniu-opuszczaniu- po latach są sztywne jak cholera, twarde też. Z czasem zapewne procesy technologiczne się zmieniały to co było stosowane w starych pojazdach dziś już można powiedzieć zabytkowych nie jak się ma zapewnie do współczesnych rozwiązań. Teraz...
Właśnie nie ma innego wycieku, uszczelka nie wyglada na poprzepalaną i zastanawia mnie czy nie jest powodem jakies pęknięcie bloku, lecz nie widać rys na nim. A głowica w jakim stanie. Całego bloku nie zdiagnozujesz wizualnie zdejmując tylko głowicę.
wczoraj jeszcze jak jechałem to mi się woda zagotowała, odkręciłem korek, zakreciłem, przejechałem ze 2 km i mi się wiatrak włączył... wiec może uszczelka pod głowicą, ale od tego by sie kontrolka mogła świecić?
jak jest rosół w zbiorniczku wyrównawczym to uszczelka padła... silnik z zasilaniem lpg zazwyczaj bierze olej i powinno to być normalne... ile ci tego oleju bierze? powiedzmy tak na 1000 km?
Mam fiata seicento 0,9 kupiony do kręcenia sie wokół komina jako 2 samochód. Odkąd go kupłem jest problem z ubywaniem płynu chłodniczego, samochód był u mechanika, została wymieniona uszczelka pod głowicą, ale niestety jak płynu ubywało tak ubywa dalej . Z rury wydechowej nie leci siwy dym, ani na zimnym, ani na rozgrzanym silniku, samochód nie starcił...
Witam mam następujący problem z tym silnikiem otóż troche się poci nie wiem od czego to może być uszczelka , płynu chłodniczego nie dolewałem z 8 miesięcy i nic od tej pory nie ubyło dlatego staram się wykluczyć uszczelkę pod głowicą ale z drugiej strony zauważyłem że z rury wydechowej lecą kropelki wody i na korku od wlewu oleju był biały nalot. Dlatego...
No zamieszałem:) tak stara uszczelka była poszarpana i i zatkała wlot powietrza( tam jest jeden wlot który jest połączony rurka gumową z filtrem powietrza) w tym momencie zrobiło się za duże ciśnienie w komorze silnika i wywaliło mi olej. No i właśnie po wymianie tej uszczelki i oleju itd coś sie porobiło z tymi obrotami:(
W moim seicento był podobny problem z grzaniem się silnika. Okazało się, że była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Po wymianie zero problemów z przegrzewaniem się silnika.
Mieliście rację mechanikowi się nie chciało uszczelka na wtrysku była rozwalona masa i cewka zostało to wymienione kolejny problem to taki, że nie odpala na ciepłym silniku co może być nie tak? Czujnik temperatury? Rano jak po nocy stanie to odpala od kopa. Proszę o pomoc ponieważ nie chce znowu jeździć po mechanikach Dodano po 14 Mieliście rację mechanikowi...
Te opisane objawy, wcześniejsze przegrzanie silnika (jazda ze świecącą kontrolką przegrzania) wskazują na uszkodzoną UPG (uszczelka pod głowicą). Też jeżdżę sejakiem 900, kilka lat temu też siadł termostat, ale tylko na chwilę zaświeciła się kontrolka. Po jakimś czasie zaczął "pokazywać" podobne objawy, oprócz pobierania oleju, tylko "powoli "niknął"...
A ile się przewinęło przez Twoje ręce? Słyszałeś o wypalonych zaworach w silnikach 1,1? Może dla spokoju zrzucimy w sobotę pokrywę i pomierzymy. Uszczelka dużo nie kosztuje. A czy przez OBD da się coś wywnioskować bo mam kabelek i multiecuscan darmowy?
Witam, posiadam Seicento 900, 1999 r. Gdy padła uszczelka pod głowicą samochodem było jeżdżone do końca, aż padł, po wymianie silnika samochód nie odpala. Wymieniłem czujnik wału gdyż z niego pojawiał się błąd a silnik czytał dziwne parametry i nic. Od samego początku po wymianie wyskakuje błąd z wtryskiwacza paliwa, paliwo ma dobre ciśnienie, tyle...
Mój zasran.. mechanik mówił ,że tam nie ma oringu ...... Na chłopski rozum tak myślałem ,że musi tam być jakaś tzw uszczelka .. Jak naprawie dam znac .
Dobrze jest mieć kanał, ale jak mocno dźwigniesz przód do góry to problemu nie ma. Śruby idą łatwo bo siedzą w plastiku. Poszukaj porządnej nasadki 7 mm. W pół godzinki na luzie to zrobisz.
łojejku pompa wody 200zł, a cały silnik 250-300zł :) w seju wymiana silnika to pół dnia roboty samemu :) Oczywiście że zapewne przegrzał go bez wody Kolego "AnonymouSpZ" odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy tam w ogóle coś jest, jak niema to podstaw miskę i zdejmij dolny wąż chłodnicy (pod zderzakiem) i powiedz ile wody wypłynęło, ciekawe...
Właśnie nie wiem jak sprawdzić uszczelkę pod głowicą bez demątarzu głowicy bo jeśli faktyczne uszczelka jest uszkodzona to już mamy przyczynę i będzie trzeba planować głowice i nowy roząd
Sprawdż stan oleju i czy na odpalonym silniku kopci.Przyczyna to olej ale pytanie uszczelka ,głowica pęknieta, czy uszczelniacze na zaworach.
Check świeci zapewne od wypadania zapłonów. Zmierz kompresję, bo może zawór się upalił albo inna dolegliwość. Wtryskiwacz i instalację do nich nie ma co ruszać skoro na gazie jest to samo. Przy wypadaniu zapłonów iskra na świecę idzie ale sterownik nie daje impulsu na wtryskiwacz. Kolega próbował tym maleństwem mimo wszystko jeździć. Przy dodaniu mocniej...
silnik krokowy zobacz ,zasilanie silnika krokowego oraz uszczelka kolektora ssącego -pod kompa podpinałeś go?
uszczelka seicento uszczelka seicento wymienić uszczelka głowicę seicento
radio samochodowy antena fałszywy płomień rozdzielenie polsat
junkers eurostar instrukcja bateria hilti
Montaż stalowej miski olejowej w Golfie 1.9 TDI Jak podłączyć kamerę Panasonic RX-7 do laptopa