Załóżmy, że tym sposobem wymienisz pół auta, uszczelkę się zakłada, nie trzeba kleić.
Dla świętego spokoju możesz zmierzyć, uszczelkę pokrywy zaworów warto wymienić bo zawsze z niej cieknie a podejrzewam, że i lewe powietrze może tam zaciągać chociaż to byłby przypadek ekstremalny.
Zgadza się. Chciałem się zabrać za uszczelkę głowicy, ale teraz ten olej, nie wiem, może jak zdejmę głowice, to wymienić od razu pierścienie, ale czy pomoże?
Witam w swoim seicento muszę wymienić osłony przegubu i osłony gumowe półosi skrzyni oraz uszczelkę pod klawiaturą, niestety jest dużo firm na rynku. czy możecie coś mi polecić ?
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
Witam wszystkich posiadam seicento 900 wymieniłem w nim uszczelkę pokrywy zaworów silniczek działał po wymianie normalnie odpalał jezdziłem nim ponad 2 tygodnie uznałem ze czas na wymianę oleju wymieniłem olej filtr oleju oraz filtr powietrza no i zaraz dzień po wyminie dziwne zachowanie ja jest zimny odpala od razu jak tylko się zagrzeje to odpala...
Tak kolego problem rozwiązany. Sprawdź sobie kolektor wydechowy u mnie było pęknięcie. Było ono na tyle małe że przy niskich obrotach nie było tego stuku słychać, spaliny też się jakimś cudem nie wydostawały. Wymieniłem kolektor + uszczelka i problem z głowy.
Witam. Mam taki problem ze seicento 900 a mianowicie bardzo się grzeje. termostat wymieniłem, czujnik od kontrolki wymieniłem, czujnik od termostatu wymieniłem, czujnik od chłodnicy wymieniłem, płyn wymieniłem, układ odpowietrzyłem ,pompę wody wymieniłem, uszczelką z pod głowicy wymieniłem i on nadal się grzeje. Proszę o pomoc co to może być.
Uszczelkę można wymienić "na aucie" ale głowicę sugerowałbym oddać do planowania, a przynajmniej do sprawdzenia.
Przy takiej naprawie to zgodnie z zaleceniami powinny być wymienione również śruby mocujące głowicę. Więc śruby również się kupi. Wyprzedziłeś moje pytanie. Czytałem jeszcze, że można wymienić uszczelniacze zaworów, niestety nie posiadam do nich klucza.
Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć, ale fabryka obecnie do tego silnika zaleca świece ISKRA nie pamiętam symbolu. Zalecane jest obniżenie ciśnienia paliwa do ok. 1.1bara. Proponuję sprawdzić najpierw stare świece. Jeśli 2 i 3 są bardziej czarne niż pozostałe, to musisz wymienić jeszcze uszczelkę pokrywy zaworów. Powinno pomóc.
Do wojtek1234321 jak wymienisz tyle uszczelek co ja to wtedy pogadamy.To ,że u ciebie tak było nie znaczy ,że tylko tak puszcza uszczelka.
Silniczek krokowy podmieniony drugi. Poprzedni mechanik zmienił cały wtryskiwacz wraz z potencjometrem i silniczkiem. Ja pozakładałem nowe o ringi i uszczelki pod wtryskiwacz więc nie jest mozliwe że łapie powietrze.
Witam serdecznie. Mam problem z moim Seicento dużo tematów już o czytałem robiłem i lipa. Uszczelka pod dolotem wymieniona. Przepustnica wymieniona wyczysczona. Silnik krokowy czyszczony nic nie dało wymiana nic nie dała. Czujnik położenia przepustnicy wymieniony nic. Map sensor drugi wrzucony też nic nie dało. Przewody sprawdzane nie ma lewego luftu....
Odłącz akumulator i sprawdź, jeszcze tego nie zrobiłeś ? Szkoda zegarka w radiu... godzina ucieknie, tragedia ! :lol: czyli trzeba jechać na ustawienia, bo wymieniliśmy z kolegą przepustnice z silnikiem korkowym i wszystkie uszczelki dobra dzięki ;)
Witam Mam koledzy problem i nie wiem juz co robić mój Seicento pracuje nierówno na benzynie tak jak by powietrze brał a na gazie pyrka nie wiem już co robić przepustnica wymieniona silnik korkowy też wszystkie uszczelki tez nie wiem już co robić. Mam podejrzenia że to albo mapsensor, sonda albo główny komputer siadł: :( ProsZę o pomoc albo poradę.:...
Witam, mam problem z układem chłodzenia - bulgotanie płynu. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ale nic z tego problem ten sam, myślę że może coś jest z termostatem albo korkiem od zbiorniczka, mógłby ktoś doradzić co jest nie tak???
Witam. Udzieli mi ktoś porad jak wymienić uszczelkę dekla klawiatury? Jeśli ktoś ma jakieś zdjęcia lub schematy to też się przydadzą. Czekam na waszą pomoc. Pytanie: Czy podczas wymiany trzeba zdjąć gaźnik?
Mam taki kluczyk.. Choć najczęściej robię to wkrętarką.. ;-) Jeszcze szybciej idzie... Odkręcić nie problem tylko jak pamiętam to to jest ten stary typ misy olejowej co ma dwie korowe uszczelki i dwa takie korkowe półksiężyce, których nie mam... ;-( W innych autach tego typu już poprzerabiałem na miskę z Seicento 900 z taką jednoczęściową gumową uszczelką,...
łojejku jaki syf, no jak ciśnienie rośnie, węże od chłodnicy twarde bardzo i nie grzeje to wszystko wskazuje na UPG, ale to żadna tragedia, w 900tce to bardzo prosta robota, jako że to OHV, to wystarczy tylko odkręcenie kolektora wydechowego jest nieco problematyczne, nic poza tym planowanie głowicy (ok 60zł), nowa uszczelka pod głowicę (ok 60zł), dobrze...
wiem, miałem Bisa, miałem cc700, bisa rozebrałem, w Cieniasie wywaliłem ten beznadziejny zespół napędowy 700 i założyłem cały zespół napędowy 900 na wtrysku z rozbitka - niebo a ziemia, w końcu tylko jeździłem a nie ciągle wymieniałem uszczelki pod głowicą 700tka to jeden z najgorszych silników na świecie, do dziś jeszcze się gdzieniegdzie walają te...
Witam. Po wymianie uszczelki oraz tłoka przyszło tez wymienić sam pasek rozrządu bo reszta była sprawna i nowa. Po tych operacjach seicento nie chce odpalić. Czujnik polozenia wału tez nowy. Rozrząd juz kilka razy przestawiałem o 180 i 360 stopni. Znaki też wg schemtaów. Pytanie czy ktoś może coś podejrzewac oprocz pomieszania przewodów wysokiego napięcia?...
Witam. Mam problem z sejkiem. Nie można się z nim uporać nawet w warsztatach. Mam wymienione świece, filtry, kable, uszczelkę pod głowicą. No ale cóż nadal ciężko odpala dopiero za 3 razem. Ale jak już odpali to jeździ jak marzenie. Proszę o pomoc.
Witam. Spotkała mnie ostatnio wymiana uszczelki pokrywy głowicy w Seicento 899 z 98 roku. Wszystko było ok do czsu kiedy przykręcajac spowrotem termostat pękł on niemal na pół. Na szczescie na złomie dostałem taki i zamontowałem juz bez zadnych atrakcji. Przy podłączaniu orurowania \wszystko sprawdziłem kilka razy więc powinno byc ok. Auto jednak zachowuje...
nie ma mozliwosci ingerencji w oprogramowanie sterownika , nawet serwis ma jedynie tylko mozliwosc wgrania gotowego softu o ile jest w posiadaniu nowszej wersji niz ta w danej centralce i to nie do wszystkich centralek , .. dotyczy modeli po 2000r ,,,, no chyba ze zainwestujesz pare zloty i wymienisz chipa w centralce ale to i tak nie zrobi z autka...
Polecam seicento 1.1 autko nie do zdarcia.Fakt że ceny już nie te same ale pod kątem wykonania i osiągów bez porównania.Awaryjność 90% mniejsza niż w cinquecento jedynie części trochę droższe są. Ja mojego cinka to więcej remontowałem niż nim jeździłem i musiałem sprzedać po kosztach bo już miałem tego auta dosyć.Jedno się naprawiło to zaraz drugie...
Mam fiata seicento 0,9 kupiony do kręcenia sie wokół komina jako 2 samochód. Odkąd go kupłem jest problem z ubywaniem płynu chłodniczego, samochód był u mechanika, została wymieniona uszczelka pod głowicą, ale niestety jak płynu ubywało tak ubywa dalej . Z rury wydechowej nie leci siwy dym, ani na zimnym, ani na rozgrzanym silniku, samochód nie starcił...
Witam, posiadam Seicento 900, 1999 r. Gdy padła uszczelka pod głowicą samochodem było jeżdżone do końca, aż padł, po wymianie silnika samochód nie odpala. Wymieniłem czujnik wału gdyż z niego pojawiał się błąd a silnik czytał dziwne parametry i nic. Od samego początku po wymianie wyskakuje błąd z wtryskiwacza paliwa, paliwo ma dobre ciśnienie, tyle...
Lewe powietrze musi dostawać się poniżej przepustnicy. Nie ma tam za wiele możliwości. Praktycznie jedna uszczelka pomiędzy przepustnicą i kanałem dolotowym na głowicy. Miałem już kilka przypadków, że po kilku latach następowało jej rozmiękczenie przez paliwo i zaczynała puszczać lewe powietrze. Jest to dość popularna usterka w modelach w których zakładany...
Dlaczego bardzo często wiele odpowiedzi na temat "Jak zrobić samemu i czy dam sobie radę" jest - daj do mechanika!! Jeżeli ktoś chce się "pobawić", nauczyć się czegoś to nie zniechęcajćie !!!! Czy mechanicy to jacyś magicy?? - NIE Teoretycznie każdy może zostać mechanikeim. Oczywiście wprawa robi swoje, odpowiednie narzędzia również, ale jeżeli ktoś...
Parownik raczej ok bo test robiłem na benzynie z odłączonym przewodem "wodnym" od parownika Na wolnych obrotach nie było obiegu to mogłem posciągać cieńsze przewody i nic nie ciekło Tak właśnie myślę czy przypadkiem głowica nie padła ale chyba na początek wymienię tylko uszczelkę Głowicę zawsze zdążę kupić ;) Zastanawia mnie jedna rzecz Silnik pracuje,...
Niedługo będę musiał zajrzeć do przednich hamulców w samochodzie Fiat Uno mojej Małżonki. Trzeba będzie wymienić klocki, przypuszczam, że tarcze również, coś wyczyścić, przesmarować itp. Trzy lata temu zrobiłem wszystkie hamulce zarówno z tyłu jak i z przodu. Całe zaciski były rozebrane na części pierwsze, wszystko wyczyszczone, wymienione wszystkie...
...i mają też felerne sterowniki (ale chyba po 2004 czy 5 zastąpione nowymi). Przy usterce sterownika lub cewki zawsze nie działają 2 cylindry (sterownik zapamiętuje usterkę cewki i odcina wtrysk na cylindrach "obsługiwanych" przez tę cewkę - iskra jest). Problemem może być też czujnik położenia wału i uszczelka pod głowicą, warto pojechać na diagnostykę...
Witam. Temat był już parę razy poruszany jednak nie znalazłem w żadnym z nich odpowiedzi. Mianowicie moje Seicento (silnik 900) ma wolne obroty na biegu jałowym rzędu 1400 obr/min. powinien mieć w granicach 800. Ponad to silnik zachowuje się tak jakby cały czas chodził na ssaniu. Auto dużo pali i wolniej schodzi z obrotów. Wymieniłem wszystkie przewody...
Witam Mam problem bo niedawno wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wszytko jest okej ale dziś zauważyłem że w odmie zbiera się majonez dość powoli ale jest pod korkiem też widać delikatny nagar , oleju wcale nie ubywa i płynu też (sprawdzam codziennie) , co może być przyczyną , źle coś poskładane czy coś ? Proszę o porade 😔
Witam wszystkich. Przejąłem we wrześniu seicento 899, 2000r. po dziadku i trzeba je najpierw trochę wyremontować ponieważ samochód stał ponad pół roku a wcześniej auto było poprostu zaniedbane. Obecnie mam problem z mocnym wyciekiem oleju. Olej leje się wręcz po silniku i zostawia plamę na jezdni po uruchomieniu silnika. Nabardziej mokre jest od strony...
Mieliście rację mechanikowi się nie chciało uszczelka na wtrysku była rozwalona masa i cewka zostało to wymienione kolejny problem to taki, że nie odpala na ciepłym silniku co może być nie tak? Czujnik temperatury? Rano jak po nocy stanie to odpala od kopa. Proszę o pomoc ponieważ nie chce znowu jeździć po mechanikach Dodano po 14 Mieliście rację mechanikowi...
Mam problem z seicento. Samochód na gazie dusi się i strzela gdy gwałtownie nacisnę pedał gazu, podobnie jest na benzynie. Na początku auto mialo podobne reakcje ale to tylko jak były za małe oboty a wyższy bieg. Wymieniłem przewody oraz świece i problem jakby zniknął. Po 2 dniach zaczęło robić sie podobnie :/ choć na benzynie było nawet dobrze. Poźnmiej...
Mam od nowości Seicento 900.Rocznik 2000,przy 64tys urwała się linka licznika a było to w 2004r.Do tej pory nie naprawiłem i nie naprawie :) W 2006 założyłem instalacje gazową w której może z dwa razy wymieniłem filterki.Olej średnio wymieniam co trzy lata. Z powodu urwanej linki licznika ciężko mi określić dokładny przebieg ale ma grubo ponad 200tys...
wszystko było dobrze do momentu kiedy zdjąłem dekiel od zaworów(wymieniałem uszczelke) bo mi sie zatkał wlot powietrza i wywaliło mi olej przez mairke. Jak to zrobiłem wymieniłem olej i filtr oleju to pojawił sie ten problem z obrotami. Może mam zły dzień ale nijak nie mogę zrozumieć tego zdania... ile razy bym go nie czytał to mi wychodzi, że wymieniłeś...
może na zimnym olej z komory sprzęgła wykapie/jest zimny a więc gęsty a potem z simeringu nacieknie nowego ciepłego oleju? miałem podobnie w CC700 :) mi się to podobało bo działało "prawie jak automat" na ciepłym puszczałem sprzęgło od razu a on ruszał płynnie, ale tam wymieniłem sprzęgło na nowe, tylko simeringu niestety nie (wymieniałem silnik, nie...
Witam Szanownych Kolegów. Mam problem z samochodem mojej Mamy. Od jakiegoś czasu po odpaleniu (oczysscie na benzynie), silnik pracuje nierówno, szarpie, ale po dodaniu i odpuszczeniu wraca na obroty. Ostatniu poświęciłem trochę czasu i podstawiłem z identycznego bolidu krokowca, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, MAP sensor i cewki zapłonowe. Świece...
Dzięki za odpowiedź mam nadzieje że nie spotka mnie jakaś przykra niespodzianka podczas eksploatacji tego silnika. Dla pewności i świetego spokoju wymienię uszczelkę pokrywy wymiana tania więc nie zaszkodzi, może mniej oleju będzie ubywać :D a propos mercedesa to coś w tym jest jeszcze nigdy to auto mnie nie zawiodło a, naprawić w zasadzie każdy element...
Witam Problem następującej treści: Po zalaniu paliwa do pełna w kabinie bardzo mocno "pachnie" benzyna. Obejrzałem bak dookoła, zdjąłem boczek, sprawdziłem rurę od wlewu do zbiornika. Zlokalizowane zostały ślady "wypacania" się uszczelki zepołu pompy - zbiornik mokry dookoła. Uszczelka została wymieniona, problem pozostał. Nie ma fabrycznego korka,...
Cewki sprawdzone i parametry uzwojeń są ok.Jutro wymienię czujnik obrotów.Napiszę jaki będzie efekt. A może coś innego?(wtryski,zawory,uszczelka pod głowicą) Silnik po odpaleniu ma moc wchodzi na obroty,na wolnych obr. pacuje równo,ale przy dodawaniu gazu nna początku ma tendencję do lekkiego przyduszenia.To samo jest jak schodzi z obrotów tzn.przy...
Witam państwa, kupiłam miesiąc temu fiata seicento 900. Auto paliło na dotyk ale miał mały problem silnik był cały ubrudzony olejem i jak sie rozgrzewał to było czuć w środku auta, więc mąż wziął kupił K2 i umył silnik aby zobaczyć czy nie ma przecieków . Po przejechaniu około 25 km po umyciu silnika tego samego dnia zapaliła się lampka od płynu chłodniczego....
Trudno stwierdzić, po fakcie, czy silnik już był kiepski, czy dopiero jazda na zepsutym wentylatorze spowodowała przegrzanie silnika, które skutkuje minn. nadmiernym pobieraniem oleju. Bardziej prawdopodobne przy przegrzaniu silnika powinno być np. wypalenie uszczelki pod głowicą. Nadmierne pobieranie oleju to znak, że na pewno zużyte są pierścienie,...
Po pierwsze to zobacz czy masz płyn chłodniczy, bo parownik używa właśnie tego obiegu do nagrzewania i rozprężania gazu, jeśli ci się oszronił to najprawdopodobniej jeździłeś bez płynu chłodzącego i znając życie przegrzałeś silnik i uszczelkę pod głowicą. Ciekawy jestem czy w ogóle silnik ma jeszcze kompresję i czy się po prostu nie zatarł. Generalnie...
Witam, Od Czwartku zaczęła mi się żarzyć kontrolka od wody - czasem zgaśnie, czasem żarzy. Wymieniłem czujnik i nic nie pomogło, przewód też jest ok, uszczelka pod głowicą jest ok, wiatrak się włącza, silnik chodzi tak jak powinien. Miał ktoś podobny problem przy seiciaku?? Ktoś mi mówił, że w liczniku jest jakaś dioda wzbudzenia od tej kontrolki i,...
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
Witam. Mam taki problem z seicento, że faluje na wolnych obrotach, a gdy zwiększam obroty to wzrastają i za chwile dusi się i wraca na niskie mimo że przepustnica jest uchylona. Ogólny brak mocy, Prędkość max 100km/h i gdy do niej dojdę to auto mi zadusza i zwalnia. Problem z obrotami na wolnych nie występuje gdy: a) ściągnę wężyk idący do czujnika...
Druga sprawa to tak jak kupiłeś, to wymiana kasatorów zaworowych i uszczelki pod kopułką zaworów to już minimum połowa tej ceny Głowica zawory itp były robione/wymieniane jakieś trzy lata temu Zgodnie "ze sztuką" to świece powinny byc wymienione raz na 15 000 kilometrów, a nie jeżdżone "do upadłego", Zgadza się bo trochę zasad zna w tej materii Nie...
Na co wydaję po 2.000 zł rocznie. Nie patrząc na faktury i mówiąc z głowy, wymieniłam: 2 x elektrowentylator, świece, akumulator (już drugi raz), naprawa wahacza tylnego, 2 x wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz, 2 x wymiana tylnych szczęk (dwa razy już zardzewiały), wymiana tłumika i rury wydechowej (poprzedni właściciel wymieniał tłumik metodą...
Co do hamulców,- to w przednich zaciskach pęcznieją uszczelki tłoczków i należy je wymienić [przypadłość SC i CC ].Co do wentylatora -sprawdzić czy w momencie włączenia wentylatora przewody dochodzące do chłodnicy są gorące ,jesli są zimne świadczy to o uszkodzonym termostacie,jeśli są gorące to uszkodzony jest czujnik temperatury ,który w SC podaje...
Znalazłem już autko, w pon formalnie już kupuję. Clio 2 silnik 1.2 16V 2002r, bez klimy, jeden właściciel, auto nie bite, sprawdzone miernikiem (w jednym miejscu AT500 nie chce dobrze się przyczepić reszta OK, szyby fabryczne). Auto garażowane od nowości, przebieg ok77tyś, opony zima + lato, 2 kluczyki, OC tylko na miesiąc. Auto w środku jak nowe, bagażnik...
On rano jak odpala to nie wkręca się na wysokie obroty tak jak kiedyś tylko na tych niższych się męczy, no i trzeba też dodać że coś telepie mi na zimnym rano U mnie podobny objaw był przy pierwszym odpaleniu po dłuższym postoju wówczas ja były początki nieszczelności Uszczelki pod głowicą. Też z rana trochę ciężki odpalanie, praca jak by na dwóch,...
Witam, Fiata Seicento 0.9 , 2000r. 80tys km ,PB , bez względu czy zimny czy ciepły, od razu wchodzi na wyższe obroty, różnie, nieraz tylko lekkie "rytmiczne" falowanie do 2tys, czasami ponad 3.5 tys, nie dławi się. Objawy początkowo występowały sporadycznie, pewnego dnia ciągle zaczął tak robić, to trochę przeczyściłem wtyczki, gniazda itp, było parę...
Witam Przed zimą mój sei doświadczył przegrzania, a co za tym idzie niestety kapitalnego remontu silnika. Od tego czasu po przejechaniu 5-7 km żarzy się kontrolka temperatury cieczy (nie świeci "mocnym" światłem), postanowiłem wymienić czujnik wkręcany w chłodnicę, niestety świeci się nadal. W obawie przed kolejną wymianą uszczelki zainwestowałem w...
Witam szanownych forumowiczów . W samochodzie mojej dziewczyny zaczęły stukać zawory . Dzieje się tak w zimne poranki , auto klekocze jak traktor kilka minut . Później klekot ustaje . W lecie i na wiosnę nie ma z tym problemu . Po rozmowie stwierdziła że w zeszłym roku było to samo . Po zagłębieniu w temat , wyczytałem ze te silniki tak"mają " i ludzie...
No ja bym nie powiedział że łatwiej kupić auto za 5 tys..niż za 20.. Wiadomo że nawet w 4 letnim Mercedesie może być do zrobienia sprzęgło itp.. Szczególnie gdy w wersji CDI ktoś jeździł dzień i noc ale jednocześnie nie sądze żeby nie działały jakieś przyciski, światła, kierunkowskazy, żeby do naprawy był rozrusznik, albo nie wiem wypalone zegary. To...
Witam serdecznie. 2 tygodnie temu zakupiłem Fiata seicento rocznik 98, 900tka. Kupiłem je za 2400 zł. Mechanicznie było w stanie średnim. Wymieniłem w nim 3 poduchy, przewody hamulcowe, dwa przednie koła, odboje na przód, filtr oleju, osłony amortyzatorów. Wydałem na to prawie 900 zł z robocizną. Maksimum moje to było 1000 zł wkładu by doprowadzić do...
Włącznik termiczny (ten stary) załącza się przy temperaturze 100c natomiast wyłącza 94-95c. Pomiary dokonane w gotującej wodzie z termometrem kuchennym. No te "parametry" nie są wcale takie złe, biorąc pod uwagę błąd pomiarowy termometru. Jeżdżę tym pojazdem już ponad 15 lat. Nigdy nie było podobnych problemów, za wyjątkiem właśnie z problemami (podobnymi)...
Przebieg to 130 000 km. Olej wymieniam systematycznie co 6-7 tys. km. Z tym że no nie leje chyba oleju zbyt dobrego raczej z dolnej półki;/ mianowicie: Mineralny Orlen Lubro Gas 15W/40 API SG. Chciałem kiedyś zmienić olej na półsyntetyk ale mi powiedzieli że niezłego zamieszania mogę sobie narobić bo ten półsyntetyk może wszystkie syfy wypukać. Ogólnie...
przykład z najbliższego otoczenia: - Seicento 900 kolegi-mechanika - od zawsze na benzynie. Auto w jego rękach od dobrych 10 lat, wypalił się zawór od jazdy na benzynie (z gazem w podłodze, to Seicento potrafiło jechać 170) - mój własny Cinquecento 900 - (czyli ten sam silnik) - wypalony zawór od jazdy kilka lat na gazie 1gen, też z gazem w podłodze...
Niestety problemy wróciły wraz z nadejściem ochłodzenia, ale nie pisałem o tym. Później wymieniłem rozrząd, uszczelkę pod głowicą, pompę paliwa, wyregulowałem luzy zaworowe oraz kilkukrotnie regulowałem gaz i nadal, gdy jest chłodno nie chce odpalić na benzynie. Na gazie pali, ale trzeba trochę pokręcić. Gdy zapali na gazie i popracuje trochę, to po...
Koledzy witam po trochę dłuższym czasie niż zapowiadałem. Jak w temacie mojego pierwszego wpisu/problemu chciałbym w końcu poinformować o zakończeniu napraw. Panowie z uwagi na niewielki koszt, w porównaniu z tym co już wydałem na mojego sejka, wymieniłem uszczelki po pokrywą zespołu wtryskowego jak również pod przepustnicą. Nastąpiła niewielka poprawa....
Dobra, a więc wjechałem na kanał, wymieniłem cały kompletny wentylator( ze starego przełożyłem plastikowa ramkę i osłonę plastikową na tył silnika) Założyłem nowy bezpiecznik 30A, dla próby odpiałem kostkę od termowyłacznika i zwarłem dwa styki wentylator działa. Zastanawia mnie sprawa samego termowyłacznika, wczoraj dla próby zrobiłem bezpiecznik z...
Witam! Chciałbym się kolegów poradzić, w sobotę zrobiłem z moim seju uszczelkę pod głowicą z względów wiadomych - białe tumany dymu za autem + autko odmówiło posłuszeństwa na mieście wypluwając całą wodę korkiem i zostawiając mnie na przystanku z otwartą maską. Auto poskładane, dymi dalej... Jak na mój gust to pozostały dwie opcje: uszczelniacze zaworowe...
Michu, jest jeszcze parę innych grup. Jest grupa wymieniaczy uszczelek pod głowicą jak tylko zobaczą "majonez" na korku wlewu. Jest grupa wymieniaczy sterowników, uznająca iż własną niewiedzę i brak jakiejkolwiek diagnostyki zastąpią tym odważnym i kosztownym często krokiem. Jest też spora i całkiem silna grupa typu: ja nie wiem, ale sąsiad mojego sąsiada...
Witajcie! Pacjentem jest Fiat Seicento VAN z 2005r, wersja z silnikiem 1,1 MPI. Przebieg - daj boże autentyczny - 125tyś km. Auto posiada instalację LPG - piszę dla porządku, choć problem dotyczy benzyny. Objaw: Obecnie, gdy mamy wiosnę: po odpaleniu auta zdarza się (nie zawsze), że niskie obroty są "za niskie", po rozgrzaniu silnika problem ustępuje....
Witam W listopadzie kupiliem Fiata Punto rzekomo 1.2, od tamtego czasu w aucie zostalo zrobione(lub wymienione): rozrzad, uszczelka pod glowica, swiece, kable WN, pompa wody, odswiezona instalacja LPG (wymiana cewki, filtrow i membran), i jescze kilka drobiazgow. Ostatnio zaczelo mi sie dziac cos takiego: auto odpala normalnie, ale po kilku przejechanych...
Domyślnie wg prawa rękojmia trwa 2 lata. Nie kolego. Zgodnie z przepisami KC rękojmia w tym przypadku trwa 12 miesięcy, a w przypadku budynków 3 lata. Oczywiście w tym przypadku nie ma to żadnego znaczenia, ale trzeba podawać prawdziwe informacje. Kiedyś też miałem taki przypadek, że sprzedałem CC700 za chyba 800zł, a za dwa dni gość dzwoni, że auto...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Nie neguję doświadczenia kolegi powyżej, ale mam Seicento od prawie pięciu lat, nie doświadczyłem przegrzania silnika ani pęknięcia alternatora (choć łożyska w nim musiałem wymieniać w tym czasie dwukrotnie), ma tylko małe purchle rdzy na tylnej klapie, zrobiłem w tym czasie ponad 50 000 km w różnych warunkach pogodowych i zastanawiam się, czy mam...
Witam. Auto jak w temacie. Kupione dwa tygodnie temu za grosze z uszkodzonym silnikiem. Mechanik, który wymieniał uszczelkę pod głowicą założył ją odwrotnie przez co wałek rozrządu pozbawiony był smarowania i uległ zatarciu. Auto przejechało tak u mnie około 300 kilometrów, wcześniej podobno kilka miesięcy stał. Kupiłem używaną głowicę, oddałem do remontu....
Problem rozwiązany 1- wymieniony komputer mimo tego że odpalał 2- wymiana uszczelki pod wtryskiem 3- ogólnie regulacje ZAMYKAM TAMAT
Pęka zawsze pierścień na pierwszym tłoku. Z tego co mówił mi mechanik ostatnim razem jest jakaś nie duża rysa na cylindrze, a teraz że jest pierścionek pęknięty stwierdził to po tym, że już 3 raz jestem z tym problem, że olej wali do filtra powietrza znowu, kopci bardzo i tłumik skaczę, a na sam koniec wykręcił świece i sprawdzał Ciśnienia na poszczególnych...
Będę wymieniał płyn chłodniczy w sejtku dziewięćsetce, wraz z wymianą termostatu. Niestety auto jest trochę zapuszczone, mój ojciec kupił go trzy lata temu (rocznik auta 2002, przebieg 90 tysięcy, obecnie ponad 100) i od tej pory wymienił tylko olej silnikowy z filtrem. Mimo że auto miało kilku właścicieli i bliższa historia jest nieznana, jest w całkiem...
To myślisz, że jak włożysz wydech za 4 tysie, to nagle wzrośnie wartość auta ????. Ono jest już pełnoletnie. Ostatnie modele chyba schodziły w 2003 roku !!!. Jaki ma przebieg ? - dajmy na to 300 tysięcy. Dalej reklamujesz fotele kubełkowe ?. Owszem są - tyle, że są "bardziej kubełkowe". Zejdź na Ziemię. No wiesz jeśli dla Ciebie w 20 letnim aucie najważniejszy...
Decyzja należy do ciebie, to fakt. Po tych poradach co już dostałeś to ja bym popełnił samobójstwo. Chłopie, a co ty wiesz że się za naprawę bierzesz? Co ty rozumiesz w silniku spalinowym? Masz jakieś pojęcie o tym sterowniku? Coś sprawdziłeś? Przemądrzaniem się naprawdę nie pomagasz. Nie jestem mechanikiem, to chyba łatwo wywnioskować, bo inaczej...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Witam, mam problem ze swoim samochodem. Jest to Fiat Seicento 99r 900 benzyna+gaz. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą, i został wymieniony filtr powietrza. Uszczelka założona jak należy, filtr również. I mój problem polega na tym, że na biegu jałowym mam obroty na początku 1200, potem wzrasta do 1500, czasem 1700; Próbowałem zresetować komputer,...
Prawdopodobnie masz uszkodzone przyłącze czujnika położenia wału . To się wymienia,ale dla sprawdzenia mozna to wyczyścić z kurzu ,wysuszyć i spryskać czymś tłustym.Ew środkiem silikonowym do uszczelek i pasów.
Ta sonda zwykle wygląda na zdechłą.:D No ale wymieniajcie Panowie, nie ma sprawy, Wasza kasa.:D Dodano po 11 Edit: Z porad użytkowych warto zobaczyć jak wyglądają świece na 2i 3 cylindrze - jeżeli są zaolejone to wymień uszczelkę pod deklem klawiatury -> puszcza olej do "kolektora" ssącego. Jakim cudem, możesz to wytłumaczyć? No bo wcześniejszego...
Ja cały czas używałem Shell helix hx7 10w40... Nie było żadnych problemów. Dodano po 2 Raz był zalany Elf i zaraz zaczęła się pocić uszczelka pokrywy zaworów, choć może przypadek niekoniecznie z powodu oleju. To raczej nie wina oleju, te silniczki "tak miały", że po jakimś przebiegu uszczelka pokrywy zaworów zaczynała "puszczać", średnio raz na dwa...
uszczelke już wymieniłem, bo mi wody ubywało teraz już nie ubywa więc myśle że jest ok
w układzie wydechowym robiłem ostatnio;uszczelkę przy kolektorze wymieniałem plecionkę i go troche przespawałem.A może sonda lambda jest problemem?
Zależy kiedy ta uszczelka była wymieniana i na jaką. W starym samochodzie praktyka wykazała, że nie warto kupować najtańszych uszczelek firm typu "krzak i zarośla", tylko dopłacić te 10-15zł na porządną typu Reinz czy Erling. Co tam do fiata teraz polecają, to nie wiem, każde forum ma swoje preferencje. Te tanie po 3 miesiącach ciekły jak stare.
Witam Mam koledzy takie nietypowe pytanie. Czy może byc kilka uszczelek założonych jedna na druga , bo ostatnio wymieniałem przepustnice i spotkałem siez nietypowym rozwiązaniem. Na dyszy od gazu bylo nałożone kilka uszczelek jedna pod drugą. I tak było wszystko połączone z przepustnicą i pociągnięte jeszcze silikonem. Co to ma być za rozwiązanie? Jeszcze...
Walczyłem z tym problemem na rózne sposoby, gdzieś wyczytałem że olej poprzez uszkodzona uszczelke pokrywy zaworów zalewa świece (2gą i 3cią, a faktycznie bywały zaolejone, zakopcone itd). Ci co znają ten temat wiedzą że głównie zakopcone, zaolejone sa właśnie te świece. Wymieniałem więc uszczelki pokrywy zaworów, uszczalniałem silikonem, kupowałem...
Witajcie. Proszę o pomoc w diagnozie. Seicento ojca ma wycieki oleju do filtra powietrza. Tak, że filtr trzeba wymieniać co 3 mies. Samochód ma 95 tyś. przebiegu. Mechanik powiedział ojcu, że to objaw zużycia tłoków i cylindrów. Nie wykonano pomiaru ciśnienia. Czy to możliwe przy takim przebiegu i spokojnej jeździe? Samochód był kupiony kilka lat temu...
Witam, użytkowane do tej pory przez żonę Cinquecento zamieniłem na Seicento 1100 z roku 1999.Kupiłem je praktycznie w ciemno szczególnie,że dotychczasowe cc sprawdziło się w 100 procentach. Dlatego bardzo mnie zdziwił fakt,że w zestawie wskażników Seicento nie ma wskażnika temperatury płynu chłodzącego - kontrolka,która go zastępuje moim zdaniem nie...
Panowie Układ chłodzenia do przeglądu. Co powinien sprawdzić i w jakiej kolejności. Od pewnego czasu grzeje mi się Seicento. Ponieważ auto mało jeździ miałem problem z hamulcami. Myślałem że problem jest ze względu na nie. Niestety hamulce doprowadziłem do stanu używania. Pierwsza jazda próbna i problem z układem chłodzenia wrócił. Wentylator spalony,...
Witam wszystkich forumowiczów, Mam problem ze swoim sejczakiem. Mianowicie posiadam instalację gazową Tartarini TEC99 z silniczkiem krokowym DAT99 (oryginalny). Auto nierówno pracowało na benzynie, a na gazie czasami podczas dodawania gazu strzela w filtr powietrza. Przepustnica została wykręcona i wyczyszczona, tak samo silniczek krokowy oraz zmieniony...
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
ja miałem z 8 lat temu Cieniasa 700 tylko to mi co miesiąc-dwa wywalało uszczelkę pod głowicą, wymieniałem ją już w 2 godziny od zgaszenia do odpalenia silnika, ale było to strasznie irytujące, ale poza tym samochód genialny, także kupiłem rozbitego Cieniasa 900 i przełożyłem (sam) cały zespół napędowy (silnik ze skrzynią, półośkami, chłodnicą, wybierakiem...
witam serdecznie mam malą usterke we fiacie jak zimny nie chce zapalić na bężynie objawy, probuje zapalić i na dwa łapie po którymś razie zaskoczy na 4 i pracuje , wciskam gaz i sie dlawi strzela ,nie ma błędow ,oporność czujnika temp na zimnym ok 3 kilo kable nowe świece nowe nie działa pomóżcie Dodano po 3 magiki z serwisu trzymali go tydzień i stwierdzili...
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
seicento uszczelka uszczelka seicento uszczelka bagażnik wymienić
aquamatic candy otwieranie centralnego zamka awaryjne sumator schemat
paromat simplex paromat simplex
Jak dostosować kabel antenowy 5 mm do wtyków? Awaria pojazdu w Opel Insignia - co oznacza?