łojejku jaki syf, no jak ciśnienie rośnie, węże od chłodnicy twarde bardzo i nie grzeje to wszystko wskazuje na UPG, ale to żadna tragedia, w 900tce to bardzo prosta robota, jako że to OHV, to wystarczy tylko odkręcenie kolektora wydechowego jest nieco problematyczne, nic poza tym planowanie głowicy (ok 60zł), nowa uszczelka pod głowicę (ok 60zł), dobrze...
Mam taki kluczyk.. Choć najczęściej robię to wkrętarką.. ;-) Jeszcze szybciej idzie... Odkręcić nie problem tylko jak pamiętam to to jest ten stary typ misy olejowej co ma dwie korowe uszczelki i dwa takie korkowe półksiężyce, których nie mam... ;-( W innych autach tego typu już poprzerabiałem na miskę z Seicento 900 z taką jednoczęściową gumową uszczelką,...
Check świeci zapewne od wypadania zapłonów. Zmierz kompresję, bo może zawór się upalił albo inna dolegliwość. Wtryskiwacz i instalację do nich nie ma co ruszać skoro na gazie jest to samo. Przy wypadaniu zapłonów iskra na świecę idzie ale sterownik nie daje impulsu na wtryskiwacz. Kolega próbował tym maleństwem mimo wszystko jeździć. Przy dodaniu mocniej...
...i mają też felerne sterowniki (ale chyba po 2004 czy 5 zastąpione nowymi). Przy usterce sterownika lub cewki zawsze nie działają 2 cylindry (sterownik zapamiętuje usterkę cewki i odcina wtrysk na cylindrach "obsługiwanych" przez tę cewkę - iskra jest). Problemem może być też czujnik położenia wału i uszczelka pod głowicą, warto pojechać na diagnostykę...
Lewe powietrze musi dostawać się poniżej przepustnicy. Nie ma tam za wiele możliwości. Praktycznie jedna uszczelka pomiędzy przepustnicą i kanałem dolotowym na głowicy. Miałem już kilka przypadków, że po kilku latach następowało jej rozmiękczenie przez paliwo i zaczynała puszczać lewe powietrze. Jest to dość popularna usterka w modelach w których zakładany...
Wczoraj pojechałam do myjni i zostałam w samochodzie. Woda leje się spod uszczelki okrążającej bagażnik, na dole otworu który zamyka klapa od bagażnika. Woda leci w środku od strony wewnętrznej spod uszczelki, pokazałam to najlepiej jak umiałam na zdjęciu ściągniętym z internetu. http://obrazki.elektroda.net/56_12841339... W tym miejscu jest...
Na co wydaję po 2.000 zł rocznie. Nie patrząc na faktury i mówiąc z głowy, wymieniłam: 2 x elektrowentylator, świece, akumulator (już drugi raz), naprawa wahacza tylnego, 2 x wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz, 2 x wymiana tylnych szczęk (dwa razy już zardzewiały), wymiana tłumika i rury wydechowej (poprzedni właściciel wymieniał tłumik metodą...
Witam w swoim seicento muszę wymienić osłony przegubu i osłony gumowe półosi skrzyni oraz uszczelkę pod klawiaturą, niestety jest dużo firm na rynku. czy możecie coś mi polecić ?
Witam czy można samemu wymienic silniczek od dmuchawy ? gdzie go szukać ? opłaci sie czy lepiej sie za to nie zabierać i dac zarobic fachowcom ? nie chce rozbierac pół deski. Pozdrawiam
Potrzebuję pomocy z wybiciem kielichów w skrzyni biegów Seicento 1100. Musiałem wymienić sprzęgło i przy ubiegłorocznym przeglądzie diagnosta radził (kazał) by wymienić uszczelniacze. I utknąłem. Na innym forum znalazłem poradę by zdemontować mechanizm różnicowy będzie łatwiej ale to mi nie pomogło. https://obrazki.elektroda.pl/2114560600_...
Kto podpowie jak zmienić żaróweczki od podświetlenia licznika,bo sprawdzałem już bezpieczniki są dobre,zostało mi najgorsze wyjąć licznik TYLKO JAK???
Mam problem z podświetleniem prędkościomierza w Seicento (świeci się połowa) i nie mogę się dostać do wymiany żarówki (o ile jest to problem z żarówką). Może ktoś już spotkał się z tym problemem i podpowie jak to naprawić. Dziękuję
Bardzo proszę o linki lub dokładny opis lub podanie książki jak wymienić elektro wentylator w Fiacie Seicento. Mam dość przepłacania za tę naprawę, a wymieniano mi już go dwa razy. Jeżeli bez kanału nie da się tego zrobić to też proszę o napisanie. Proszę o podanie nietypowych kluczy, które trzeba mieć i czy śruby trzeba nakręcić z określoną siłą. Czy...
Dla świętego spokoju możesz zmierzyć, uszczelkę pokrywy zaworów warto wymienić bo zawsze z niej cieknie a podejrzewam, że i lewe powietrze może tam zaciągać chociaż to byłby przypadek ekstremalny.
Sprawdź filtr powietrza. Na próbę, nie hamuj silnikiem, jak zużycie oleju się zmniejszy to winna głowica. Zmień olej. Sprawdź czy wentylator się załącza. Jak będziesz robił remont silnika to nie zakładaj pierścieni olejowych trzy częściowych. Na początek wymień tylko same pierścienie i zweryfikuj głowicę.
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
Wymieniony został termostat. Temat zamykam.
Proponuje wprowadzić silnik na wyższe obroty na biegu jałowył i sprawdzić czy nie brakuje paliwa.Sprawdzić przewody sterowania monowtryskiem, takie przewody jak do powietrza. Jeżeli jest jakiś przetarty wymienić.Orginalne są dość drogie, ale można kupić z metra.Sprawdzić stan świec czy nie są zalane,mokre. Ostateczność problemy z uszczelką pod głowicą....
Problem rozwiązany 1- wymieniony komputer mimo tego że odpalał 2- wymiana uszczelki pod wtryskiem 3- ogólnie regulacje ZAMYKAM TAMAT
Witam wszystkich posiadam seicento 900 wymieniłem w nim uszczelkę pokrywy zaworów silniczek działał po wymianie normalnie odpalał jezdziłem nim ponad 2 tygodnie uznałem ze czas na wymianę oleju wymieniłem olej filtr oleju oraz filtr powietrza no i zaraz dzień po wyminie dziwne zachowanie ja jest zimny odpala od razu jak tylko się zagrzeje to odpala...
Witam. Mam taki problem ze seicento 900 a mianowicie bardzo się grzeje. termostat wymieniłem, czujnik od kontrolki wymieniłem, czujnik od termostatu wymieniłem, czujnik od chłodnicy wymieniłem, płyn wymieniłem, układ odpowietrzyłem ,pompę wody wymieniłem, uszczelką z pod głowicy wymieniłem i on nadal się grzeje. Proszę o pomoc co to może być.
Tak kolego problem rozwiązany. Sprawdź sobie kolektor wydechowy u mnie było pęknięcie. Było ono na tyle małe że przy niskich obrotach nie było tego stuku słychać, spaliny też się jakimś cudem nie wydostawały. Wymieniłem kolektor + uszczelka i problem z głowy.
Przy takiej naprawie to zgodnie z zaleceniami powinny być wymienione również śruby mocujące głowicę. Więc śruby również się kupi. Wyprzedziłeś moje pytanie. Czytałem jeszcze, że można wymienić uszczelniacze zaworów, niestety nie posiadam do nich klucza.
Do wojtek1234321 jak wymienisz tyle uszczelek co ja to wtedy pogadamy.To ,że u ciebie tak było nie znaczy ,że tylko tak puszcza uszczelka.
Witam serdecznie. Mam problem z moim Seicento dużo tematów już o czytałem robiłem i lipa. Uszczelka pod dolotem wymieniona. Przepustnica wymieniona wyczysczona. Silnik krokowy czyszczony nic nie dało wymiana nic nie dała. Czujnik położenia przepustnicy wymieniony nic. Map sensor drugi wrzucony też nic nie dało. Przewody sprawdzane nie ma lewego luftu....
Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć, ale fabryka obecnie do tego silnika zaleca świece ISKRA nie pamiętam symbolu. Zalecane jest obniżenie ciśnienia paliwa do ok. 1.1bara. Proponuję sprawdzić najpierw stare świece. Jeśli 2 i 3 są bardziej czarne niż pozostałe, to musisz wymienić jeszcze uszczelkę pokrywy zaworów. Powinno pomóc.
Silniczek krokowy podmieniony drugi. Poprzedni mechanik zmienił cały wtryskiwacz wraz z potencjometrem i silniczkiem. Ja pozakładałem nowe o ringi i uszczelki pod wtryskiwacz więc nie jest mozliwe że łapie powietrze.
Witam. Udzieli mi ktoś porad jak wymienić uszczelkę dekla klawiatury? Jeśli ktoś ma jakieś zdjęcia lub schematy to też się przydadzą. Czekam na waszą pomoc. Pytanie: Czy podczas wymiany trzeba zdjąć gaźnik?
Witam, mam problem z układem chłodzenia - bulgotanie płynu. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ale nic z tego problem ten sam, myślę że może coś jest z termostatem albo korkiem od zbiorniczka, mógłby ktoś doradzić co jest nie tak???
Witam. Po wymianie uszczelki oraz tłoka przyszło tez wymienić sam pasek rozrządu bo reszta była sprawna i nowa. Po tych operacjach seicento nie chce odpalić. Czujnik polozenia wału tez nowy. Rozrząd juz kilka razy przestawiałem o 180 i 360 stopni. Znaki też wg schemtaów. Pytanie czy ktoś może coś podejrzewac oprocz pomieszania przewodów wysokiego napięcia?...
wiem, miałem Bisa, miałem cc700, bisa rozebrałem, w Cieniasie wywaliłem ten beznadziejny zespół napędowy 700 i założyłem cały zespół napędowy 900 na wtrysku z rozbitka - niebo a ziemia, w końcu tylko jeździłem a nie ciągle wymieniałem uszczelki pod głowicą 700tka to jeden z najgorszych silników na świecie, do dziś jeszcze się gdzieniegdzie walają te...
Odłącz akumulator i sprawdź, jeszcze tego nie zrobiłeś ? Szkoda zegarka w radiu... godzina ucieknie, tragedia ! :lol: czyli trzeba jechać na ustawienia, bo wymieniliśmy z kolegą przepustnice z silnikiem korkowym i wszystkie uszczelki dobra dzięki ;)
Witam Mam koledzy problem i nie wiem juz co robić mój Seicento pracuje nierówno na benzynie tak jak by powietrze brał a na gazie pyrka nie wiem już co robić przepustnica wymieniona silnik korkowy też wszystkie uszczelki tez nie wiem już co robić. Mam podejrzenia że to albo mapsensor, sonda albo główny komputer siadł: :( ProsZę o pomoc albo poradę.:...
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
Witam. Mam problem z sejkiem. Nie można się z nim uporać nawet w warsztatach. Mam wymienione świece, filtry, kable, uszczelkę pod głowicą. No ale cóż nadal ciężko odpala dopiero za 3 razem. Ale jak już odpali to jeździ jak marzenie. Proszę o pomoc.
Witam. Spotkała mnie ostatnio wymiana uszczelki pokrywy głowicy w Seicento 899 z 98 roku. Wszystko było ok do czsu kiedy przykręcajac spowrotem termostat pękł on niemal na pół. Na szczescie na złomie dostałem taki i zamontowałem juz bez zadnych atrakcji. Przy podłączaniu orurowania \wszystko sprawdziłem kilka razy więc powinno byc ok. Auto jednak zachowuje...
Mam fiata seicento 0,9 kupiony do kręcenia sie wokół komina jako 2 samochód. Odkąd go kupłem jest problem z ubywaniem płynu chłodniczego, samochód był u mechanika, została wymieniona uszczelka pod głowicą, ale niestety jak płynu ubywało tak ubywa dalej . Z rury wydechowej nie leci siwy dym, ani na zimnym, ani na rozgrzanym silniku, samochód nie starcił...
Polecam seicento 1.1 autko nie do zdarcia.Fakt że ceny już nie te same ale pod kątem wykonania i osiągów bez porównania.Awaryjność 90% mniejsza niż w cinquecento jedynie części trochę droższe są. Ja mojego cinka to więcej remontowałem niż nim jeździłem i musiałem sprzedać po kosztach bo już miałem tego auta dosyć.Jedno się naprawiło to zaraz drugie...
Witam, posiadam Seicento 900, 1999 r. Gdy padła uszczelka pod głowicą samochodem było jeżdżone do końca, aż padł, po wymianie silnika samochód nie odpala. Wymieniłem czujnik wału gdyż z niego pojawiał się błąd a silnik czytał dziwne parametry i nic. Od samego początku po wymianie wyskakuje błąd z wtryskiwacza paliwa, paliwo ma dobre ciśnienie, tyle...
Witam. Temat był już parę razy poruszany jednak nie znalazłem w żadnym z nich odpowiedzi. Mianowicie moje Seicento (silnik 900) ma wolne obroty na biegu jałowym rzędu 1400 obr/min. powinien mieć w granicach 800. Ponad to silnik zachowuje się tak jakby cały czas chodził na ssaniu. Auto dużo pali i wolniej schodzi z obrotów. Wymieniłem wszystkie przewody...
nie ma mozliwosci ingerencji w oprogramowanie sterownika , nawet serwis ma jedynie tylko mozliwosc wgrania gotowego softu o ile jest w posiadaniu nowszej wersji niz ta w danej centralce i to nie do wszystkich centralek , .. dotyczy modeli po 2000r ,,,, no chyba ze zainwestujesz pare zloty i wymienisz chipa w centralce ale to i tak nie zrobi z autka...
Niedługo będę musiał zajrzeć do przednich hamulców w samochodzie Fiat Uno mojej Małżonki. Trzeba będzie wymienić klocki, przypuszczam, że tarcze również, coś wyczyścić, przesmarować itp. Trzy lata temu zrobiłem wszystkie hamulce zarówno z tyłu jak i z przodu. Całe zaciski były rozebrane na części pierwsze, wszystko wyczyszczone, wymienione wszystkie...
Witam Mam problem bo niedawno wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wszytko jest okej ale dziś zauważyłem że w odmie zbiera się majonez dość powoli ale jest pod korkiem też widać delikatny nagar , oleju wcale nie ubywa i płynu też (sprawdzam codziennie) , co może być przyczyną , źle coś poskładane czy coś ? Proszę o porade 😔
jak przewód gumowy idący do MAP sensora jest sprawny, sprawdź uszczelkę pod przepustnica - sa tam 2 uszczelki- grubsza i cieńsza (pisze o cieńszej), a najlepiej kup nowa i wymień (kosztuje ona około 2-3 zł w servisie - w eperze ona nie występuje - pytaj o nią długo pracującego magazyniera lub sprzedawce)
Witam, mam problem ze swoim samochodem. Jest to Fiat Seicento 99r 900 benzyna+gaz. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą, i został wymieniony filtr powietrza. Uszczelka założona jak należy, filtr również. I mój problem polega na tym, że na biegu jałowym mam obroty na początku 1200, potem wzrasta do 1500, czasem 1700; Próbowałem zresetować komputer,...
Parownik raczej ok bo test robiłem na benzynie z odłączonym przewodem "wodnym" od parownika Na wolnych obrotach nie było obiegu to mogłem posciągać cieńsze przewody i nic nie ciekło Tak właśnie myślę czy przypadkiem głowica nie padła ale chyba na początek wymienię tylko uszczelkę Głowicę zawsze zdążę kupić ;) Zastanawia mnie jedna rzecz Silnik pracuje,...
Witam wszystkich. Przejąłem we wrześniu seicento 899, 2000r. po dziadku i trzeba je najpierw trochę wyremontować ponieważ samochód stał ponad pół roku a wcześniej auto było poprostu zaniedbane. Obecnie mam problem z mocnym wyciekiem oleju. Olej leje się wręcz po silniku i zostawia plamę na jezdni po uruchomieniu silnika. Nabardziej mokre jest od strony...
Mam problem z seicento. Samochód na gazie dusi się i strzela gdy gwałtownie nacisnę pedał gazu, podobnie jest na benzynie. Na początku auto mialo podobne reakcje ale to tylko jak były za małe oboty a wyższy bieg. Wymieniłem przewody oraz świece i problem jakby zniknął. Po 2 dniach zaczęło robić sie podobnie :/ choć na benzynie było nawet dobrze. Poźnmiej...
wszystko było dobrze do momentu kiedy zdjąłem dekiel od zaworów(wymieniałem uszczelke) bo mi sie zatkał wlot powietrza i wywaliło mi olej przez mairke. Jak to zrobiłem wymieniłem olej i filtr oleju to pojawił sie ten problem z obrotami. Może mam zły dzień ale nijak nie mogę zrozumieć tego zdania... ile razy bym go nie czytał to mi wychodzi, że wymieniłeś...
Walki ciąg dalszy. Wymieniony cały kolektor ssący z wtryskami i przepustnicą, pod kolektorem nowe uszczelki. Lewe powietrze wykluczone w 200%. Błędów w ECU brak. Na jałowych obrotach diagnostyka sondy lambda- BOGATA. Oscyluje 0,100 0,900. Przy bucie w podłogę sonda- BOGATA. Oscyluje w okolicach 0,700 0,900. Podciśnienie w ssącym na jałowym 0,35. Już...
Witam Problem następującej treści: Po zalaniu paliwa do pełna w kabinie bardzo mocno "pachnie" benzyna. Obejrzałem bak dookoła, zdjąłem boczek, sprawdziłem rurę od wlewu do zbiornika. Zlokalizowane zostały ślady "wypacania" się uszczelki zepołu pompy - zbiornik mokry dookoła. Uszczelka została wymieniona, problem pozostał. Nie ma fabrycznego korka,...
migmig ma rację .Kompresja ma duży wpływ na takie strzelanie ponieważ silnik nie wypala całej mieszanki gazu i przy uchylonym zaworze ssącym następuje zapłon w kolektorze ssącym. Gazownik z pewnością zwiększył dawkę gazu aby auto miało powera. Sprawdź luzy zaworowe, kompresję . uszczelka też wymień bo jeśli parę razy było tam zagłądane to dystans z...
Witam Szanownych Kolegów. Mam problem z samochodem mojej Mamy. Od jakiegoś czasu po odpaleniu (oczysscie na benzynie), silnik pracuje nierówno, szarpie, ale po dodaniu i odpuszczeniu wraca na obroty. Ostatniu poświęciłem trochę czasu i podstawiłem z identycznego bolidu krokowca, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, MAP sensor i cewki zapłonowe. Świece...
Dzięki za odpowiedź mam nadzieje że nie spotka mnie jakaś przykra niespodzianka podczas eksploatacji tego silnika. Dla pewności i świetego spokoju wymienię uszczelkę pokrywy wymiana tania więc nie zaszkodzi, może mniej oleju będzie ubywać :D a propos mercedesa to coś w tym jest jeszcze nigdy to auto mnie nie zawiodło a, naprawić w zasadzie każdy element...
Mam od nowości Seicento 900.Rocznik 2000,przy 64tys urwała się linka licznika a było to w 2004r.Do tej pory nie naprawiłem i nie naprawie :) W 2006 założyłem instalacje gazową w której może z dwa razy wymieniłem filterki.Olej średnio wymieniam co trzy lata. Z powodu urwanej linki licznika ciężko mi określić dokładny przebieg ale ma grubo ponad 200tys...
seicento uszczelka uszczelka seicento uszczelka zamrażarki wymienić
utrwalanie tonera instrukcja obsługa drukarka canon pixma spiralna grzałka
naprawa udaru makita uziemienie gniazdko naprawić
Kod do pilota Vivanco UR 82 dla telewizora Orlon Syczenie w Oplu Meriva 1.6 benzyna powyżej 120 km/h