Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Do sterownika silnika dochodzi tylko jeden przewód z centralki immo.
W Seicento gnije wiązka jedynie koło akumulatora.P
Z audi: -sterownik z wiązką -wtryskiwacze -parownik z filtrem. Osobno kup wkrętki i nowe węże.
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
A może dostaje oba paliwa i przestaje jechać? Sprawdzić wiązkę, masę, plus. Jaki sterownik lpg jest zastosowany? Zgaśnięcie kontrolki wtryskiwacza oznacza, że przekaźnik odcinający go przestał to robić. Może jego wiązka?
Miernik w dłoń i pomierz przejścia w tylnej klapie; będziesz miał odpowiedź. Notabene, co masz pociętą wiązkę?
Mam pytanie może i banalne sory, ale ja nie dałem sobie rady. Potrzebuję poprowadzić wiązkę przewodów między komorą silnika a kabiną, jak to zrobić najprościej? Znalazłem jakiś przelot po prawej stronie komory ale 1.wiązka jest poklejona do przelotu, 2 leci prze dwie ścianki i wychodzi gdzieś pod wskaźnikami. próbowałem między profilami tj nad błotnikiem...
Problem rozwiązany,przegnita wiązka do sterownika
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Przerywacz zostaw w spokoju, masz problem z wiązką elektryczną idącą do przedniego lewego błotnika. Alarm podaje zasilanie już poza przerwą w obwodzie.
Wiązka do przekladki
Jeszcze jedno pytanko gdzie wpiąć się z wiązką do instalacji ?
No to miernik w rękę i wio. Jeżeli mierzone pompie ABS to wykluczysz czujniki i wiązkę. Pewnie łożyska szaden.
Już w pierwszym poście napisałem że listwa pochodzi z bravy ale no ok. Już piszę Silnik Punto 1 Sporting 1.2 16v 86km. Przepustnica Stilo 1.6 16v. Komp Punto 1 Sporting. Wtryski Punto 1 Sporting. Listwa wtryskowa Brava 80km. Wiązka silnika Seicento 1.1 SPI spięta z kabinową MPI. Pompa paliwa oryginał seicento 1.1 MPI (bez powrotu).
Użyj programu z mojego podpisu ale za wiele to tam nie będzie widać, to zbyt prosty sterownik, z mało rozbudowanymi funkcjami diagnostycznymi. Masz zapamiętany błąd sterowania wtryskiem, zapewne od LPG bez emulatora, to nie powinno przeszkadzać. Masz też bardzo niskie podciśnienie, nawet jak na kręcenie samym rozrusznikiem, nie strzelił na gazie? ****...
Nie bez różnicy, musisz kupić pod takie ECU jak masz w aucie. Tzn. na upartego jak masz IAW-59F to możesz kupić IAW-4AF i przerabiać wiązkę silnika.
Skoro pomogło na chwilę to możliwe, że uszkodzona jest wiązka od tego czujnika - po poruszeniu jakiś czas działała.
ten regulator na przepustnicy jest ? Tak. Przechodzi nad nim wiązka elektryczna do wtryskiwacza
Za niższą cenę masz sterownik blaszak IAW4 (komplet z immo, kluczykiem itp, trzeba też wiązkę zmienić od sterownika) mniej awaryjny. Podobno serwis aso gdy usterka wystąpiła na gwarancji - wymieniał właśnie na euro4 IAW4F
Witam. Odświeżę trochę temat zamontowałem wspomaganie elektryczne do Seicento 1.1 No I I jest mały problem w wiązkę w aucie brak kostki aby podłączyć ta białą 6pinową kostkę podpowie ktoś z którymi kabelkami to połączyć https://obrazki.elektroda.pl/8151196200_...
Jak wygląda taka centralka?. Rozumiem że należy jej szukać po wiązce od alarmu?
Możesz założyć głowicę od 1.2 MPI+ sterownik, z tym, że jeśli masz SPI to musisz zmodyfikować wiązkę silnika pod 4 wtryskiwacze. Możesz założyć sportowy wałek, splanować głowicę, spolerować kanały dolotowe... Jest wiele sposobów, zależy od budżetu :)
Wiązkę elektryczna, i paliwową. Do tego ECU bez imo.
uszczelnienie jest ok a podciśnień za wiele tam nie ma, przewody są całe obmacałem je na łączeniach i żadnego zasysania nie czuć.. Najbardziej obstawiam krokowca tylko nie wiem czy sam silniczek czy źle przerobiona wiązka (kolejność pinów)
Witam, wymieniłem w swoim Seicento 1.1 SPI całą wiązkę elektryczną. Wszystko dziła perfekcyjnie oprócz obrotomierza :(. Seryjnie wiązka ma kostkę na obrotomierz. Schemat kostki tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/2555869100_1... Sprawdzalem multimetrem napiecia na kostce z wiązki: masa jest, 12v po stacyjce jest, 12v podswielenia jest...
Niestety z tego co się orientuję, to IAW-18FD był tylko w Punto Sporting (i to była dość krótka seria, bo wcześniejszy Sporting miał silnik 1.6). Sam silnik był stosowany w innych samochodach ale z osprzętem BOSCHa (i miał wtedy 5-6KM mniej). W zasadniczej części wiązka jest zgodna z tą z Punto 75, brakuje tylko sterowania drugiej sekcji wtryskiwaczy,...
A czym to podpinasz, bo różne zabawki pokazują różne głupoty. Wiązka nie powinna być, chyba że masa. Bo 5 V (zasilanie) dla czujników temp/powietrza nigdy nie jest dzielone np. z TPS, MAP. Czujnik wału też leci po innym obwodzie. To wychodzi na sam sterownik. Ale zanim to wymienisz to miernik i sprawdź co tam słychać na tych czujnikach bo wiązkę już...
Witam. Posiadam Fiata Seicento 1.1 MPI z ABS i wspomaganiem kierownicy. Wyrzucam fabryczny silnik 1.1 mpi 55km i wlatuje 1.2 16v 86km. Potrzebuję więc przejść z wiązki MPI na wiązkę z 1.1 SPI i przerobić ją pod silnik 1.2 16v. Jak podłączyć czujnik ciśnienia oleju i inne czujniki sobie poradzę (polecę po kabelkach). Potrzebuję jakiejś rozpiski lub schematu...
Nie uruchomisz tego bez kilku dodtkowych czujników ( kat skrętu, siła skrętu i coś tam jeszcze >>) Proponuję zastosowac wspomaganie od seicento . Wszystkie czujniki są w kolumnie , wiązka jest osobno i dodatkowy moduł do którego trzeba tylko zasilanie.
dzięki za błyskawiczną reakcję ale albo mam coś na oczach albo go tam niema, no chyba że jest w wiązce do ecu zaizolowane bo jest wiązka owinięta izolacją przy gnieździe
To podpowiedz Carrot , który mam zewrzeć , aha , po kolei sprawdzany był biały , żółty , czerwony i niebieski ... Czarnego niestety w wiązce nie było :cry:
W/g mnie najprostsze rozwiązanie to sterownik IAW-18.FD do tego kolektor z wtryskami z Punto Sporting (1.2 16V) i wiązka elektryczna z tego modelu. Powinno też działać na full-group, czyli IAW-18F z Punto 75, wtedy kolektor z wtryskami od tegoż a wiązka też, albo z Seicento 1.1MPI lub nawet 900 na IAW-16F.
Nie zależy mi na mocy. Bardziej zależy mi na zredukowaniu zużycia paliwa. Jak nie uda mi się zrobić tego w ten sposób to chyba zmienię komputer i wiązkę na te od Seicento 1.1 MPI po 2001, gdzie sekwencja jest już obecna.
niebieski i niebieski z czarnym w wiązce lewego progu
Prawdopodobną przyczyną będzie złącze między wiązką silnika i kabiny. Sprawdź to.
Witam W moim seju spalił się akumulator - na razie przyczyna nieznana. W trakcie pożaru spaliły się przewody od klem - ten do masy i główna wiązka +. Przymierzam się do samodzielnej wymiany tych przewodów. Z minusem nie ma problemu :-))), gorzej z plusem - i tu prośba do forumowiczów: czy ma ktoś jakiś schemat opisujący ułożenie i podłączenia głównej...
Znalazłem pomylone wtyczki (takie same spięte w grubej wiązce)od sądy i licznika Dzieki
Te przekaźniki nie raz padały, wtedy zamieniało się czarny z czerwonym i można było dojechać do domu. Jeżeli jednak nie załącza go, wiązka nie uszkodzona, to trzeba szukać w sterowniku.
Podłącz pod komputer i zobacz jaką widzi temperaturę i czy jak każesz mu włączyć wentylator to się załącza, a potem dopiero będziesz sprawdzał czy to czujnik czy wiązka czujnika, a może wentylatora.
Po co Ci kostka? Masz kierunki np. w wiązce progu kierowcy. Chcesz kostkę to po lewej stronie stóp kierowcy pod słupkiem przed progiem masz złącza wiązek (kostki). Tam tez masz kierunki. Jak bardzo sie uprzesz, to zdejmij osłone kierownicy i pod przełącznikiem kierunkowskazów też masz kostkę. Wykręć skrzynke bezpieczników - tam tez masz dobre dojścia...
kierunkowskazy to niebiesko-czarny i niebieski do złapania pod kolumną kierownicy albo w wiązce progowej.
Chodzi o to, że czujnik położenia wału był wymieniany i po zamontowaniu go auto wogóle nie odpala... To sprawdź jeszcze jego wiązkę (od czujnika do ECU).
czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy Masy sprawdź, wiązka wtrysku, przykręcone od tyłu do kolektora ssącego
Witam posiadam silnik 1.1 spi z seicento i chciałbym zrobić swap do malucha ale jest problem z wiązką elektryczna silnika i tu moje pytanie czy uda się spasować bez większych przerubek od 900 spi ewentualnie od 1.1 mpi ? Z góry dziękuję
Niestety nie jest to Map, wymieniony na nowy i brak reakcji. Dalej szarpie po 30 sek pracy. Będę patrzył po wiązce czy nie uszkodzona. MAP idzie bezpośrednio do komputera?
Moja diagnoza to brak połączenia z czujnikiem położenia wału, wiązka idzie w osłonie paska rozrządu, są 2 złączki, jedna na dole przy czujniku i druga u góry.
Zobacz na wskazania MAP, ta centrala podaje je w idiotycznej wartość "wysokość słupa rtęci" Nie centralka lecz program... wartość którą zwraca centralka należy pomnożyć przez 4 aby uzyskać wynik w hPa lub przez 3 aby uzyskać wynik w mmHg... mój program (IAW Scan 2) podaje w hPa, choć w dokumentacji FIATowskiej rzeczywiście wszędzie jest w mmHg. Tak...
Witam. Pilnie potrzebuje schemat elektryczny auta Fiat Brava 1.2 16v wersja steel. wsadziłem silnik z bravy do seicento lecz trzeba było przerobić wiązkę. Problem polega na tym że auto fajnie odpala ale niestety nie reaguje na "elektryczny pedal gazu" i według kilku osób owy pedał jest źle podłączony dlatego potrzebny schemat żeby to naprawić ewentualnie...
Opisz dokładnie swój problem bo trzeba się domyślać czego od dotyczy - braku świateł, słabo świecą, migają? Zmierz napięcie na żarówkach. Nie wiem ale ładowanie akumulatora waha się w granicach 12 a żarówki kupiłem najlepsze a dalej jest słaba wiązka światła widac tylko na krótką odległość
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
A ta wiązka immo rozumiem ze pod obudową od stacyjki.tego raczej nikt nie kradnie .bo niby po co Dodano po 48 A ta wiązka immo rozumiem ze pod obudową.a mam jeden kluczuk tylko ze złamany.mysle ze idealnie by t pasował
niestety jest tylko wiązka przewodów jeżeli chodzi o zasilanie to sie orientuje gorzej z włąściwym podłączeniem glośników
Po czasie, ale może komuś się przyda, kabel zasilania pompy paliwa - różowy gruby we wiązce na progu od strony kierowcy.
Przekaźniki montuj przy samych reflektorach najlepiej przyłap je gdzieś do pasa przedniego. Pamiętaj o porządnym zaizolowaniu przewodów aby się żaden nie dotknął do blachy nadwozia! Przewód plusowy puść pod zbiorniczkiem wyrównawczym a potem zwyczajnie po pasie przednim (możesz dopiąć trytkami do przewodów idących do wentylatora ew do linki od zamka)....
Przewody powinny być wplatane w najbliższą wiązkę, dwa przewody zakończone izolowanymi konektorami. Montowałem takie gniazda w CC 700 więc i w Seicento też powinna być instalacja.
Witam.Mam silnika z fiata stilo 1,4 16v wraz z sterownikiem silnika,body komputerem,wiązką,antena imo.Cały ten zestaw chce uruchomić w fiacie seicento, problem polega na tym, że do tego całego zestawu brakuje mi oryginalnego kluczyka :( Idzie cos z tym fantem zrobic ? Czy serwis fiata moze zaradzić ? Jakie ewentualne koszta ?
Witam Mam problem Kupiłem cudowne małe Seicento 2006 nowy tym MPI Iskra jest auto pali na plaku / i na LPG po podpięciu na krótko Wtryskiwacze sprawne plus na wtryskiwaczach (wspólny jest)od momentu kręcenia rozrusznika ale sterowania brak ?(kolorowe kabelki ) Podpowie ktoś gdzie szukać /według mnie albo komputer ( interfejs nie wykazał błędów) Bądź...
Z lewych drzwi wychodzi wiązka a wniej są dwa przewody do sterowania zamkiem (masy). Jeśli się nie myle to biały i niebieski.
Ktoś zamienił przekaźnik na mniejszej wartości. Powinien być czerwony przy bezpieczniku 10A albo lepiej zobaczyć czy w podstawie przekaźnika na pinie 87 przekaźnika jest przewód zielonoczarny - to będzie ten przekaźnik. Tym przewodem jest zasilana plusem m.innymi pompa paliwa. Jeśli na pinie 30 (różowy przewód) przekaźnika jest 12 V , przekaźnik przekazuje...
Kupiłem wiązkę razem z silnikiem i chcę tę wiązkę przerobić do mojej pandy tak aby wszystko działało Czyli kupiłeś silnik seicento wraz z instalacją.
Witacie, Ostatnio ogarniałem całą wiązkę z silnika bo od początku był bajzel( po swapie który był robiony kilka lat temu). Po ogarnięciu przewodów wszystko działało jak należy do momentu gdy przewody powkładałem do peszli. Dokładnie po tym zabiegu przestały działać światła mijania. I tylko one nie działają. Oczywiście sprawdziłem przewody na nowo. Wywaliłem...
Niestety mają inną pinologię i inną wtyczkę, dlatego pisałem o konieczności podmiany ECU + wiązka. Miałem gdzieś pdf'a z Fiata dot. wymiany tych ECU (to było zalecenie dla ASO, by uszkodzone centralki 59F zastępować nowymi 4AF), niestety nie mogę go znaleźć. http://obrazki.elektroda.net/78_12468893... http://obrazki.elektroda.net/63_12468893...
Licha masa na silnik dmuchawy, lub zgnita wiązka-kabel czarny z fioletowym pasmem. Możliwe że nie łaczy w listkach bezpiecznik 30A za akumulatorem.
A mógłbyś mi powiedzieć w których wiązkach dokładnie szukać?
sandamiano wydaje mi się, że ta wiązka była przykręcona do startera jeszcze przed wymianą silnika i jak ją od niego odłączam to po przekręceniu stacyjki jest ciemno na desce. Inna sprawa jest taka, że ta wiązka nie dosięga do termostatu. Kurcze muszę looknąć do jakiegoś SC 900 by wiedzieć gdzie mam szukać tego kabelka.
Masz zegary z mechanicznym licznikiem przebiegu czy z wyświetlaczem LCD? Kontrolka w starych zegarach ma włącznik bimetalowy i albo świeci albo nie - jeśli się żarzy to albo jest zwarcie na wiązce albo uszkodzony lub niewłaściwy czujnik. Sterownik silnika ma swój czujnik, wentylator swój, a kontrolka też swój - teraz pytanie który Ty wymieniłeś ;) Czujnik...
Witam, jeżeli chodzi o to +12 V po przekręceniu kluczyka w stacyjce, to możesz szukać tego w wiązce kabli od radia... Pozdrawiam Seicento nie posiada zasilania radia po stacyjce, jest tam tylko stały plus. Jak zwykle kłania się zasada: "nie wiem, nie zabieram głosu" . Pan plachon niech może najpierw zacznie od wyszukiwarki, a dopiero potem zacznie...
Który masz sterownik? SQ24 P&D? Uszkadzają się mosfety w emulatorze wtryskiwaczy PB w sterowniku. Ostatnio naprawiałem jeden. Jakieś fotki spod maski? Tu masz moją naprawę: https://youtu.be/KKrA7YWV2-I Mo... pomoże, zależnie od sterownika były emulatory aktywne na tranzystorach lub pasywne na opornikach i te drugie są niezawodne, a te pierwsze w wykonaniu...
Mam pytanie w którym miejscu zamontować przekaźnik odcinający pompę paliwa w w.w. aucie chciałbym gdzieś pod maską[o ile sie da] bo że wiązka do pompy idzie wzdłuż progu to wiem Czy potrzebny jest jakiś czas zwłoki? Instalacja elpi gaz II gen.
Mógłbym prosić o jakieś wskazówki co do pomiarów tego zabezpieczenia? Z tej wtyczki wtyczka (zdaje się 5 przewodów) po przewodach sprawdź gdzie jest wpięta w oryginalną wiązkę auta jak znajdziesz to będziesz widział jaki przewód został przecięty aby podłączyć to zabezpieczenie. Wtedy będziesz wiedział jakie piny zmostkować aby ominąć zabezpieczenie...
Na szrocie kupisz silnik już za 250 zł i po kłopocie.Ja w tej cenie kupiłem silnik gdzie było zamontowane na nim kompletnie nowe sprzęgło z dociskiem. Silnik beż pudła bardzo dobrze się spisuje a co ważne nie pobiera oleju. Goły słupek 900 kupi nawet taniej niż 250zł a osprzęt mu nie jest potrzebny bo wszystko ma ;) Kiedyś kupiłem kompletny silnik...
A to czujnik temperatury mówi o tym czy jest gaz czy go nie ma ? Nowość w dziedzinie LPG. Po prostu (skup się) nie masz gazu bo: - nie masz prądu na elektrozaworach - nie masz filtrów - nie masz czujnika ciśnienia gazu - nie masz reduktora - coś z wiązką i elektryką gdzie nie masz = zepsute itp. Wszystko co może być problemem.
Skoro samochód fabrycznie nie miał EPSu, a w liczniku brakowało kontrolki to zacznij od sprawdzenia czy w wiązce jest przewód sterujący tą kontrolką, a jak już go znajdziesz to weź miernik i zobacz co się na nim pojawia w momencie włączenia zapłonu.
Kontrolka pomarańczowa z kluczykiem i napisem CODE zapala się przy przekręceniu kluczyka? Jeśli tak to musisz mieć centralkę. I jej umiejscowienie uwarunkowane jest wiązką elektryczną która w seicento jest umiejscowiona za skrzynką z bezpiecznikami. Nie zmieniano położenia centralki code. Innym wyróżnikiem posiadania immo fiat code jest antena przy...
Takie samo połączenie jak w SC 900 1.1 punto 1.1 schematy w necie do poszukania np ten temat z elektrody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tu na przekaźniku tzw podwójnym a w SC są dwa niezależne przekaźniki - schematu nie mogę poszukać ale w wersji pdf seicento jest tam wytłumaczone dokładnie Jak przełożysz całą wiązkę systemu to...
Zasilanie do centralki zamierzam wziąć z zasilania radia. Zamontuj centralkę za radiem. Nie będzie długich wiązek przewodów.
Jeśli zaświeca się "marchewka" to jest problem z zapłonem - zapewne słaby sygnał czujnika położenia wału (często przeciera się jego wiązka). Pompa paliwa ani nieszczelność w dolocie nie spowodowała by zaświecania kontrolki awarii, oczywiście skoro kontrolka się zaświeca to można podłączyć pod komputer i odczytać dlaczego się zaświeca.
Jeżeli brak masy na pompie paliwa, to sprawdź czujnik bezwładnościowy (wypadkowy). Schematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Brak sterowania na przekaźniku "podwójnym" (dwa przekaźniki w Seicento) - usterka sterowania z pin 4 lub 23 ECU, usterka wiązki przewodów, ...
Witajcie, mam seicento które długo jeździło z uszkodzonym alternatorem. Ładował w okolicach 18V, niestety komputer tego nie wytrzymał. Po diagnostyce błąd wtryskiwacza 110. Mierzyłem przejście na wiązce do samego komputera. Jest ok. Podobno posypał się sterownik. I teraz pytanie czy uratuje go nowy wsad? Czy uszkodził się mechanicznie? Oto co udało...
Przewody znalazłem pod nakładkami na progi. Są spięte w całą wiązkę i chowają się do progu. Gdzie wychodzą nie wiem. Zdejmowałem tylną lampę i osłonę pasa bezpieczeństwa i kiszka. Może teraz mi ktoś pomoże?
Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
...poza tym na początku jazdy jak dodaje gazu to światła jaśniej świeca wycieraczki szybciej chodzą, jak włączę grzanie tylnej szyby to światła też mniej świecą jak otwieram szybę(elektryczne) to tez światła słabiej świecą po półgodziny jazdy się uspokaja ... , czyli ładowanie jest ok. problem leży gdzieś przy jakimś odbiorniku. w seicento jedną z...
Dzięki za podpowiedź, będę brnął dalej, nie wiem, ale gazownik wlutował mi przewód w wiązkę zapłonu a wcześniej był owinięty na drugim przewodzie tuż przy świecy, po tym zabiegu raz spalił, a teraz pali cały czas, może tym tropem pójdę. Pozdr.
Nie wiem co Ci poradzić? Ja miałem kłopot z poduszką (to znacz ciągle świeciła kontrolka) w BMW. Pojechałem do serwisu a tam, wzięli auto na komputer, poczęstowali mnie kawą i stwierdzili, że poduszka do wymiany ale nie mają i trzeba zamówić a przyjdzie za jakieś 2 tygodnie a koszt ok. 2 kzł. Spieszyłem się więc zapłaciłem 170 zł za ekspertyzę i sam...
Miejsce ogólnie wydaje sie dobre, po zdjęciu pedału sprzęgła jest idealny dostęp od strony wnętrza auta... ale wiązka w tym miejscu jest dość gruba, a otwór w ścianie grodziowej jest niewiele większy, przynajmniej z tego co zaobserwowałem... boje się w tym miejscu ciąć, nacinać czy wiercić, powiem szczerze, jedno złe cięcie i moge jakiś kabel z wiązki...
wymieniłem ten czujnik i nic się nie zmieniło. :( strasznie podejrzana jest ta wiązka bo te czujniki i wtryski idą w jednym peszlu, z tym, że nie jest niggdzie uszkodzona ani zgniła, może komputer padł jak nie było masy? nie wiem jak to sprawdzić
Witam mam problem z podlaczeniem wiazki silnika fiat punto I 1998rok 1.2 16v do wiazki w budzie fiata seicento 1.1mpi 2004rok prosze o odpisanie lub kontakt 883-055-664 pozdrawiam.
Skoro wymiana czujnika nie pomogła następnym krokiem powinno być sprawdzenie wiązek elektrycznych.
Witam, chcę sobie zamontować wspomaganie do seicento, mam wszystko co potrzebne czyli centralke sterującą, kolumne z silniczkiem i wiązkę, niestety nie wiem jak podłączyć jedną z kostek, żeby to wszystko grało. Znalazłem taki temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Tutaj niby wszystko koledzy podali co i jak, bo mieli ten sam problem,...
[quote="PETERS"]Sam mam CC704 i się zastanawiałem nad taką przeróbka-bo wiem jak te gaźniki Aisana potrafią dopiec :cry: .Inny silnik niewłożysz-CC700 ma inną komorę silnikową niż 900 albo 1.1 :cry: ..... Zmieniłem silnik w cc 700 na 903 z uno. Zrobiłem to w ciągu kilkunastu godzin w garażu. Komora silnika jest identyczna. wywierciłem dosłownie 2 dziury...
Witam. Posiadam seiciento 1.1 98r. Autko miało instalacje lpg lecz poprzedni właściciel musial wymienić wiązka silnika i wywalił przekaznik lpg. Jadąc do fachowca krzyczy mi 350zl.. Jest to lpg I gen. Silnik na monowtrysku. Chodzi mi o dokładny opis który kabel gdzie podlaczyc.
No właśnie, główny problem to wiązka sterująca. Przy większych silnikach (np. 80 ABK, czy inne) to problem, ale osprzęt tego silnika jest na tyle prosty, że nie powinno to przysporzyć większych problemów. Gratuluję ! :D Ludzie wtrysk do malucha kładli ;d
Popraw - wyczyść punkty masowe układu wtryskowego - na termostacie są w wiązce przewody masowe z których dwa są masowymi dla układu wytrysku a sterownik musi mieć jakiś punkt odniesienia bo wszelkie czujniki termistorowe temperatury, TPS MAP opierają się na wspólnej masie diagnostycznej dla sterownika
Zrobiłem tak jak mówisz. Na przełączniku normalnie wskazanie się zmieniło. Wskazówka także się ruszyła. Mam więc rozumieć, że problem tkwi w pływaku? Czyli wiemy że wiązka oraz podłączenia kabli są prawidłowe, zostają dwie opcje albo samo wskazanie albo problem z pływakiem. Proponował bym wyjeździć gaz do końca i wyciągnąć wielozawór wtedy wszystko...
...i mają też felerne sterowniki (ale chyba po 2004 czy 5 zastąpione nowymi). Przy usterce sterownika lub cewki zawsze nie działają 2 cylindry (sterownik zapamiętuje usterkę cewki i odcina wtrysk na cylindrach "obsługiwanych" przez tę cewkę - iskra jest). Problemem może być też czujnik położenia wału i uszczelka pod głowicą, warto pojechać na diagnostykę...
Witam , jestem w trakcie montażu klimatyzacji do seicento 900 , czy może ktoś mnie wspomóc jeśli chodzi o schemat podłączenia elektrycznego , dodam że klimatyzacja jest z seja 1100. Mechanicznie nie ma większego problemu , należy założyć kompresor z alternatorem dedykowany do 900 - tki (wersja 1100 ma zupełnie inną konstrukcję ,za dużo przeróbek w moim...
Mógł to być zbieg okoliczności i np. zawilgły przewody zapłonowe lub jakaś wiązka elektryczna. Mogło się coś przytkać w układzie paliwowym. Jest szansa i to spora, że usterka się powtórzy, auta zazwyczaj same się nie naprawiają, tylko objawy usterki mogą się pojawiać tylko w określonych warunkach.
Witam forumowiczów. Miałem niedawno w planach poszukać silnika 1.4 T-Jet do zamontowania w Punto, jednak trafiło mi się fajne ogłoszenie Grande Punto po kolizji tylnej z silnikiem 1.4 StarJet 95KM, więc stwierdziłem, że to ten silnik pójdzie do mojego Punto. Wiem, że silnik sam w sobie wchodzi do Seicento bez większych przeróbek, więc i w Punto nie...
seicento schemat wiązka seicento wiązka silnika seicento wiązka silnik
ślimak skrzyni biegów podmiana elektroniki dysku ciśnienia termet
toshiba 32av933g 25q64 pomiar pojemności baterii
Jak wymontować wyświetlacz kilometrów w Renault Megane II 1.6 2006 Ford Fiesta 2006 1.3 - Wysokie obroty podczas odpalania