A pomyślałeś o baterii?
Ja na tej liście widzę 2błędy, błąd sondy jest naturalną konsekwencją wypadania zapłonów.
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Jeżeli układy działają prawidłowo wg opisu, to cos z mechaniką. Rozrząd raczej odpada bo jest łańcuszek, może cos więcej. Ale trzeba wykluczyć elektronikę jak piszesz ze jest iskra i jest paliwo to powinien palić. Sprawdź kompresję. Zapytam jak sprawdzasz iskrę i dopływ paliwa z wtryskiwacza.
Problem jest taki, że wtryskiwacze PB też pozostawiają wiele do życzenia, bo rano na zimnym silniku śmierdzi benzyną. To nie koniecznie oznacza problem z wtryskiwaczami benzyny. Na razie trzeba o LPG zapomnieć i doprowadzić do ideału pracę na benzynie. Wtryskiwacze myje zmywaczem do gaźników/EGRów (ew. w benzynie ekstrakcyjnej) w myjce ultradźwiękowej.
Mrugający check = wypadanie zapłonu
Nie ustawia się zapłonu.
Witam. Kupiłem na Allegro proste odcięcie zapłonu. Do podłączenia potrzebuję +12V "ze stacyjki". Mam pytanie, w którym miejscu najłatwiej dobrac się do tego napięcia?
Za to ekspert :)
Samochód dalej nie odpala. to nie jest wina wyłącznika uderzeniowego, ktoś podpowie co to może być? Znalazłeś go? Pompa paliwa w zbiorniku (zbiornik jest pod tylną kanapą) pracuje po włączeniu zapłonu?
Miganie kontrolki "check" we fiatach często sugeruje brak adaptacji koła fonicznego lub uszkodzenie (zmniejszenie sprawności) katalizatora- jeśli w programie druga sonda lambda pokazuje zmienne napięcie to możliwe że katalizator się kończy . Druga sonda powinna pokazywać w miarę stałe napięcie jeśli pamiętam około 0.6 V
ponieważ ten odgłos wydaje mechanizm wycieraczek, zrób to na włączonym zapłonie i słuchaj czy przestaje pstrykać.
Nie jestem pewien czy zadziała:D
http://obrazki.elektroda.pl/4766944800_1... mam tu schemat jak powinno sie podłaczyc silniczki i przełacznik, ale nie moge odnalezc zaznaczonego elementu i przewodu z którego ma isc zasilanie, moze mi ktos podpowie z czego wziac zasilanie. Ja sobie wymysliłem ze wezme z przewodu zółtego z bezpiecznika f20. Jest na nim prąd dopiero po...
może kąt wyprzedzenia zapłonu?
Miałem kiedys taki bolid i tez bawiłem sie z obrotomierzem. Jak wyjmiesz przekaznik ten od pompy to sygnał dajesz z takiej wezszej nozki.Tam powinien pojawic sie sygnał po załaczeniu zapłonu.
Musisz odnaleźć centralkę dokładanego odcięcia zapłonu,będą tam zapewne same czarne przewody,poszukaj przeciętych oryginalnych przewodów połączonych z czarnymi.Mostkuj tylko przecięte.Przeważnie odcinana była pompa paliwowa przewody znajdują się przy lewym słupku. Pozdrawiam
Obroty pokazuje ok na tym źle ale samochód pracuje jakby na 2 cylindrach i ma tak jakby wypadanie zapłonu.
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ?
Witam tak zgadza sie był tam i po załączeniu autko pali jak przed wypadkiem . Dziekuje za informacje Pozdrawiam Łukasz
Witam. Posiadam seicento 900 99r z lpg po przekręceniu zapłonu swieci się tylko kontrolka ładowania i oleju.Z tego co kojarzę powinna się świecić jeszcze tak zwana marchewka ale się nie swieci.Jaka może być przyczyna? Dziękuje za pomoc z góry. Pozdrawiam
Raczej nie, choć przy tym silniku trzeba być ostrożnym jeśli chodzi o układ zapłonowy - odłączenie sterowania cewki nie powinno mieć żadnych konsekwencji (o ile nie podłączyło się jej lub odłączyło na pracującym silniku), natomiast pod żadnym pozorem nie należy zdejmować fajki ze świecy i uruchamiać silnika z rozłączoną jedną świecą - to grozi uszkodzeniem...
1. Nie. Zby duży luz (objawiający się klepaniem) nie powoduje nieszczelnosci i - przynajmniej na krótką metę - jest znacznie mniej groźny niż zbyt mały. 2. Tak. Zbyt mały luz powoduje nieszczelnosci i płomień wypala zawory, gniazda, przy skrajnym podparciu może też być spadek mocy czy wręcz wypadanie zapłonów (jeszcze zanim wypali dziury).
Skoro samochód fabrycznie nie miał EPSu, a w liczniku brakowało kontrolki to zacznij od sprawdzenia czy w wiązce jest przewód sterujący tą kontrolką, a jak już go znajdziesz to weź miernik i zobacz co się na nim pojawia w momencie włączenia zapłonu.
Wygląda to na stały +15 który ma być dopiero po zapłonie, sprawdz cewkę przekażnika , jest ona połączona masą stałą a wzbudzona zostaję właśnie przez wyłącznik zapłonu
KIedy się to dzieje? Po włączeniu zapłonu, czy po zatankowaniu?
Jak jest gorący nie załącza się pompa paliwa - a jak zachowują się kontrolki na desce i inne rzeczy (np. światła mijania), które powinny się załączać po włączeniu zapłonu?
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
Możesz też kupić sterownik przygotowany do założenia, po pierwszym włączeniu zapłonu sam się przyuczy do twojego immo.
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Przy kostce stacyjki żóto-zielony z pomarańczowo-białym - ale to doraźne rozwiązanie, do dojechania do sklepu po część! Pozycje włączą się razem z zapłonem.
Mam problem nie pali. Wszystko sprawdzone i nic. Po wyjeciu czarnego przekaznika próbuje ale nie chodzi tak jak tzeba i tylko na wysokich obrotach pomocy!!!!
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
P0300 to wypadanie zapłonów. Sprawdzić układ WN.
Jade powiedzmy 50km/h i chce zatrzymać się w miarę gwałtownie, hamuje, potem sprzęgło do końca i zatrzymuje się przy 15-20 km/ h samochód gaśnie. Dodam także, że dziś zrobiłem mały test jadąc rozpędzonym samochodem wrzuciłem na luz obroty do odcinki, puściłem gaz i samochód zgasł. Zapaliły się lampki jak do zapłonu.
A mnie wydaje się, że jest tam wtyczka z przewodami, wystarczy poszukać. W Seicento jest napięcie tylko z zapłonem. Czarny – MASA; Czerwony – do szarego z samochodu, będzie podświetlenie; A z tyłu na fotce widać wolny konektorek i na niego trzeba będzie podpiąć brązowy. TO JEST ZASILANIE zapalniczki.
czy w twoim sejku jest immobilajzer bo jeśli tak to wymiana wkładki wiąże się z dokonaniem pewnego wybory, mam na myśli że albo przerobisz immo w pewnym sensie wyłączając go albo pylniesz sie zaprogramować nowy klucz co wiąże sie z kosztem chyba cos 150 zł. jak wygląda ten opór o którym mówisz, czy na wstępie musisz "szukać" żeby przekręcić czy opór...
A może ktoś z was zna zasadę działania siłowniczków sterowanych elektronicznie? Czy reflektory są opuszczane po wyłączeniu zapłonu?
900 to daje się ma hydrauliczne popychacze... działają? Sprawdź dobrze ustawienie rozrządu, najlepiej ustaw na znaki i zweryfikuj czy rzeczywiście wszystko jest tak jak ma być (wykręć świece, zdejmij osłonę wałka i zobacz czy wszystko pracuje tak jak powinno). Podłączałeś go pod komputer? Jak wyglądają czasy wtrysku i kąt wyprzedzenia zapłonu?
odepnij przewód plusa po stacyjce z alarmu{chyba biały?} i zobacz co będzie się działo po przekręceniu zapłonu.
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Przekaźniki zmieniałem miejscami z tymi w kabinie, sprawdzę jeszcze stacyjke dzięki za pomoc. Nie wiem jakie przekaźniki zamieniałeś, ale ten o którym piszę jest niezamienny z innymi. kawałek schematu informujący o tym że pompa ma bezpośrednie zasilanie z przekaźnika, jak i cewki Niemniej przy braku impulsów z czujnika wału to zasilanie jest "zdejmowane"...
Jak nie świeci po włączeniu zapłonu to jest uszkodzony lub nie podlaczyłeś kabli.
Witam. Mam problem z wyjęciem wkładki kluczyka ze stacyjki w Seicento 900 (stacyjka bez elektroniki). Jest trudność z właczeniem zapłonu (kluczyk blokuje się). Próba z kluczykiem zapasowym też nie daje rezultatów. Z góry dziękuje za porady.
Raczej odradza się cięcie przewodów idących do czujnika i ich przedłużanie o obwody alarmu. Zdarza się, ze powoduje to błedy, czy wręcz unieruchamia auto. Lepiej juz dociać trdycyjnie: pompę lub zasilanie komputera...
Kontrolka code "kluczyk" gaśnie ?, po włączeniu zapłonu słychać przez 3 sek pompę paliwa ? kontrolka wtrysku "marchewka" zapala się ?
Sprawdziłem impulsator, działa. Co ciekawe przy uruchomieniu zapłonu wskazówka ustawia się na 0.
Witaj, metoda prób rozwiąże Twój problem. Małą żaróweczkę i sprawdzasz bezpieczniki z włączonym zapłonem i z wyłączonym .
Jestem początkującym kierowcą, pytanie pewnie śmieszne ale lepiej wiedzieć. XD Czy ja np będzie brakować oleju w silniku to kontrolka będzie się świecić cały czas? I czy ma też znaczenia jak podczas zapłonu się zapalają?
Jeszcze przekaźnik pompy paliwa do sprawdzenia. Pod maską w w skrzynce. Po przekręceniu zapłonu powinien pyknąć. Są dwa takie same obok siebie. Można zamienić miejscami.
Nie znam dobrze Seicento. ale warto jeszcze sprawdzić palec rozdzielacza, kopułkę i ustawienie zapłonu, może jest za wczesny. Czy na benzynie chodzi ok.? Kiedy wali w gwizdek? Jeżeli podczas przyspieszania to prawdopodobnie za mało gazu dostaje.
Przekaźnik zasilany ze styku 15, masa z ECU. Po włączeniu zapłonu pompa odzywa się na 2-3 sekundy
Czujnik MAP jest odpowiedzialny za dobór kąta wyprzedzenia zapłonu oraz czasu wtrysku (nie ma tam przepływomierza), więc poprawność jego działania i szczelność układu dolotowego jest bardzo ważna. Nie rozumiem natomiast stwierdzenia "odpali tylko wtedy gdy w komputerze obok MAP sensora coś przeskoczy?".
Piszesz ,że w czasie "kręcenia rozrusznikiem brak + na cewkę , wtryskiwacze itd." - co z kostką stacyjki? Po włączeniu zapłonu próbuj uruchomić rozrusznikiem " na krótko"!
Tylko pamiętaj, aby nie zrobić tego przy włączonym zapłonie.
Głowy sobie uciąć nie dam, ale w Seicento nie zamyka się centralny zamek po włączeniu zapłonu ani po zamknięciu zamka nie domykają się szyby - wniosek - masz dołożony jakiś niestandardowy sterownik centralnego zamka/alarm i moduł domykania szyb. W znanych mi fabrycznych rozwiązaniach zamek zamyka się po przekroczeniu 15-20km/h, a nie od razu po włączeniu...
U mnie zapalniczka jest odłączana wraz z zapłonem, nie wiem jak jest w seicento... Druga sprawa chyba bym nie ryzykował zostawienia bez nadzoru prostownika podłączonego pod zapalniczkę nawet z tak małym prądem ładowania przez tydzień...
Błąd "centralka CODE niezaprogramowana", oznacza że sterownik ma IMMO, ale nigdy nie był połączony z centralką CODE i jest w tzw. "dziewiczym stanie" (serio, tak to nazywają w dokumentacji). Sterownik powinien zezwalać na rozruch w tym stanie. Trochę nieprawidłowo się połączyłeś, bo program nie odczytał kodu ISO. Najpierw powinieneś kliknąć w programie...
Nie włączaj zapłonu z odpiętymi przewodami licznika bo zapala błąd poduszek jak sterownik nie widzi kontrolki.
Zapewne coś masz nie tak ze sterowaniem zasilaniem - może brakuje zatrzasku zasilania? ECU musi mieć czas na zrzucenie danych z RAMu do EEPROMu po wyłączeniu zapłonu.
hm 3 elektrody to przy niedomagającym zapłonie 3 nic nie warte iskry . jedno elektrodowe moim zdaniem w autach ze słabym zapłonem spisuja sie duzo lepiej
4 - sterowanie przekaźnika zasilania ECU (POWER LATCH) 17 - masa 23 - sterowanie przekaźnika zasilania osprzętu (pompa paliwa, cewki, wtryski, etc.) 26 - +12V po stacyjce (15) 35 - główne zasilanie z przekaźnika (POWER LATCH) Przekaźniki są sterowane masą. Po podaniu zasilania na pin 26 sterownik wymusza stan niski na pinie 4 załączając przekaźnik zasilania...
CZujnik wału jest wymieniony na nowy. Bez efektu. Problem leży w braku iskry. Czasem jest tak, że kręcę rozrusznikiem powiedzmy 5 sekund i nie ma iskry. W pewnym momenncie iskra się pojawia i auto natychmiast zappala. Jutro jeszcze raz dokładnie sprawdzę -o ile oczywiście będzie problem z zapaleniem- czy na cewce jest 12V w momencie kręcenia rozrusznikiem....
Może, ale na pewno nie jeden ten sam do zapłonu i do rozrusznika... No to co sprawdziłeś do tej pory?
Sprawdz przejscia z centralki na cewki , jak bedzie przejscie to moze byc popsuta centralka wtryskowa. Już kilka wymieniałem w Seicento 900 Dodano po 11 Jeszcze czujnik zapłonu na wale bym sprawdził czy nie jest uszkodzony
Niech Panowie sprawdzą, czy pompa wyłącza się po wyłączeniu zapłonu. Jeśli nie, to rozładuje akumulator i sama też może ulegać uszkodzeniu.
jaki uklad siedzi w seicento 900 ? oraz czy ma ktos wsad do tego chipa?
Wiedząc już tyle i widząc sam sterownik - bez zastanowienia "dobrałbym" się do niego i zrobił obejście (połączył, pomijając go). Pierwszy powód; jeśli blokuje rozrusznik, to i pewnie zapłon. Więc trzeba. Powód drugi: nawet jeśli teraz zapłonu nie blokuje a są co do niego, jego sprawności, wątpliwości - nie zostawiałbym napięcia na cewki idącego przez...
W seicento 900 z 1999, 60 tys przebiegu, zwłaszcza gdy jest wilgoć mam wrażenie nierównej pracy silnika. Metaliczny stuk, wypadanie zapłonów. Czytałem, że to normalny, częsty problem. Tylko co jest przyczyną?
Czy po włączeniu zapłonu kontrolka wtrysku zapala się i gaśnie zanim próbujesz uruchomić silnik?
Odległość czujnika od koła fonicznego. Z wiekiem uchwyty czujnika lubią się odkształcać. Wypnij przewody sterujące z cewki i zobacz, czy dostają zasilanie po włączeniu zapłonu ( na jednym z przewodów będzie przez chwilę +12V drugi to sterowanie.
A czy oglądałeś przebieg z tego hala ? Z tego co wiem to przetwornika hala raczej są na 5V a to że ci trochę działało a procek się nie popsuł to wnisek że poziom sygnały jest raczej OK. Problem może być też w zakłuceniach. Uciekaj od zapłonu i przewodów WN Pomyś o doprowadzenie tego sygnału w przewodzie ekranowanym a szczytem bezpieczeństwa byłoby zastosować...
MAP nie jest ważny do pracy na LPG . Poważnie? A ja sądzę, że się mylisz. Jak sobie centrala wtrysku ma korygować punkt zapłonu w zależności od podciśnienia w kolektorze?
Jakiekolwiek sprawdzenie głowicy? Zabielenie? Kolejność dokręcania śrub? Moment dokręcania śrub? Pomiar kompresji? I jak ci kolejność zapłonu nie wyszła? Znaczy, że silnik się przebudował? Popychacze opróżnione przed montażem? JAKAKOLWIEK PRAWIDŁOWOŚĆ TECHNOLOGICZNA ZACHOWANA???
przewód nr 4 zostaw stale podłaczony do prądu a na 7 możesz sobie zrobić wyłącznik lub podłączyc go tak żeby był załączany wraz z zapłonem samochodu...
Marchewka czyli mniemam że to kontrolka od wtrysków. Po przekręceniu stacyjki świeci natomiast w momencie kręcenia znika świeci tylko akumulator. A Kontrolka Code zaświeca się po przekręceniu zapłonu i zaraz gaśnie. Po przekręceniu zapłonu również słyszę (chyba) pompkę paliwa i zaraz coś się ucisza.
U mnie nie ma żadnych oznaczeń ani strzałek. Wiec moge to wymienić na zwykły zaworek zwrotny? W którą stronę ma przepuszczać powietrze? Co do zapłonu to były niedawno wymieniane kable i świece i nic to nie zmieniło.
W czym znajduje się ta kość to moze inaczej: mam kość która ma 28 nóżek - posiada starte numery ,chcę ją skopiować-posiadam programator willem 4.0 ale aby ją odczytac muszę na programatorze ustawić jaki typ układu odczytuje ,ale niestety typu nieznam ,ps. kość jest dedykowana do fiata seicento -są to mapy paliwa oraz zapłonu
Czyli po zgaśnięci silnika bez wyłączania zapłonu pompa załącza się i wyłącza kilka razy? Jeżeli tak to trzeba sprawdzić wszystkie napięcia po zapłonie na przekażniku pompy i sterowniku silnika
Witam. Mam Seicento 1.1 bez LPG. Samochód nie odpala, kontrolki zapłonu przy przekręceniu kluczyka tylko migną i gasną, natomiast świeci cały czas kontrolka wtrysku. Jak przekręcam kluczyk to słyszę 'cyknięcie' i więcej nie ma nic. Nic się nie dzieje... cisza. Szukam przyczyny, wyjaśnienia. Dodam, takie rzeczy jak akumulator są na pewno dobre, rozrusznik...
Parametry ma w normie. Wydaje mi się ze usterka leży po stronie zapłonu, jest za późny. ECU auta jest na nadkolu prawym, mały moduł, auto jest z 2000r.
Robisz to na zapłonie i wyciągasz kluczykiem bez problemu.
W MPI nie ma filtra paliwa na zewnątrz zbiornika. Tak samo nie powinno być przewodu powrotnego paliwa bo o ile mi wiadomo tam jest system returnless bez powrotu do zbiornika. Podepnij pod diagnoskop. Jeśli masz sterownik żelowy IAW5F i będzie zgłaszał np wypadanie zapłonów to może być wina tej hybrydki
Jeśli nie potrafisz posprawdzać napięć, zapłonu czy pompki paliwa i zdecydować czy winny jest immobilizer czy samochód no to jak mamy ci pomóc?
Tylko uważaj co sobie odetniesz ... Nie wszystko można odciąć. W samochodzie z odciętymi światłami odcięciu podlegają również wentylatory, ogrzewanie, radio itp ... Ale jak przez przypadej (podczas implementowania) poodcinasz obwody sterowania zapłonem to się zdziwisz - super immobiliser.
Witaj, miałem sytuację w Fiacie Seicento (1.1 MPI 2001 r) właśnie z cewkami. Szarpał, nie palił jeden gar, komputer wykazał wypadanie zapłonu. Wymieniłem obie cewki i po przejechaniu kawałka dalej było to samo. Szukałem na internecie i też ktoś na forum pisał odnośnie oporności. Sprawdziłem multimetrem na wyjściach cewek i okazało się, że nowy komplet...
Skoro masz LPG to tnij kabel od zapłonu, wtedy nie zapali i na gazie i na benzynie :) Szukaj kabla wychodzącego ze stacyjki !!
Jak już masz tego CDIF-a to parametry podejrzyj co się dzieje z mieszanką ,zapłonem w chwili "odcięcia",a może masz po prostu wydech zapchany.pozdr.
Ustaliłem, że na pompę jest na trzecim pinie masa a na czwartym zasilanie. I tam niestety jest te -6,44V. Powinno po przekręceniu kluczyka na chwilę pojawić się 12V, co skutkuje przy sprawnym układzie bzyczeniem (pompa pompuje trochę paliwa do silnika) a potem cisza, po przekręceniu zapłonu znowu podawane jest 12V, a jak silnik zaskoczy utrzymuje się...
Odpinałem na całą noc, wciskałem przepustnice przy przekręcaniu zapłonu w nadziei ze ECU ma jakąś funkcje adaptacji. Najlepiej byłoby zobaczyć co widzi komputer ale niestety nie umiem się z nim połączyć.
rok 2002,ale nie wydaje mi sie żeby strzelily obie cewki.z resztą podczas krecenia rozrusznikiem KTS pokazuje wyprzedzenie zapłonu co sugerowało by sprawny czujnik na wale...ale mogę sie mylić
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
miałem podobny przypadek tylko bardziej dokuczliwe było słabe ogrzewanie. Moje sejo miało 180 tyś km i po zdjęciu głowicy uszczelka delikatnie puszczała do 2 cylindrów . Pod koniec było słychać delikatne wypadanie zapłonów na 1 cylindrze po odpaleniu (tak przez 1-2 sekundy).
Przekaźnik po włączeniu zapłonu "cyka" i po kilku sekundach puszcza, czyli raczej jest OK. Dzisiaj chyba więcej nie podłubię, ale sprawdzę czy na pompę faktycznie idzie napięcie.
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Check świeci zapewne od wypadania zapłonów. Zmierz kompresję, bo może zawór się upalił albo inna dolegliwość. Wtryskiwacz i instalację do nich nie ma co ruszać skoro na gazie jest to samo. Przy wypadaniu zapłonów iskra na świecę idzie ale sterownik nie daje impulsu na wtryskiwacz.
Wtrące się w rozmowe pozdrawiam kolegów z tej strony tomastm posiadałem seicento dwa lata temu i kupiłem sterownik który znajduje się po prawej stronie w silniku okazało się że niepotrzebnie miałem problem z zapłonem ale to nie było związane ze sterownikiem teraz leży niepotrzebny gdyby komuś się przydał moge odsprzedać pozdrawiam tomastm. tomas0(at)onet.eu[/b]
Na klemach mierzyłem. Zrobię, jak mówisz. A na postoju miałem na myśli, że zapłon wyłączony.
Czy twój post wniósł coś ważnego? Jakąś wskazówkę,uwagę? Uważam że tak tyle że nie pojąłeś tego Jak chcesz to zamawiaj,ale tak się nie robi. Jak chcesz naprawić tanio to trzeba zrobić diagnozę, jak chcesz drogo to kupujesz części na pałę bo ktoś napisał na forum że to może być to lub to. Nie ma iskry ale czy sterownik silnika widzi obroty wału? Może...
schemat zapłonu zapłonu zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
regulacja turbo odkurzacz gwint wirnik kupić tranzystory 2sc2166
samsung ww60j4063lw mikrokomputer cobra1
Zamiennik cylindra do piły Husqvarna 257 Wiertarka udarowa Parkside - wypadanie cienkich wierteł