A pomyślałeś o baterii?
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Czujnik MAP jest odpowiedzialny za dobór kąta wyprzedzenia zapłonu oraz czasu wtrysku (nie ma tam przepływomierza), więc poprawność jego działania i szczelność układu dolotowego jest bardzo ważna. Nie rozumiem natomiast stwierdzenia "odpali tylko wtedy gdy w komputerze obok MAP sensora coś przeskoczy?".
Wiedząc już tyle i widząc sam sterownik - bez zastanowienia "dobrałbym" się do niego i zrobił obejście (połączył, pomijając go). Pierwszy powód; jeśli blokuje rozrusznik, to i pewnie zapłon. Więc trzeba. Powód drugi: nawet jeśli teraz zapłonu nie blokuje a są co do niego, jego sprawności, wątpliwości - nie zostawiałbym napięcia na cewki idącego przez...
A czy oglądałeś przebieg z tego hala ? Z tego co wiem to przetwornika hala raczej są na 5V a to że ci trochę działało a procek się nie popsuł to wnisek że poziom sygnały jest raczej OK. Problem może być też w zakłuceniach. Uciekaj od zapłonu i przewodów WN Pomyś o doprowadzenie tego sygnału w przewodzie ekranowanym a szczytem bezpieczeństwa byłoby zastosować...
Miganie kontrolki "check" we fiatach często sugeruje brak adaptacji koła fonicznego lub uszkodzenie (zmniejszenie sprawności) katalizatora- jeśli w programie druga sonda lambda pokazuje zmienne napięcie to możliwe że katalizator się kończy . Druga sonda powinna pokazywać w miarę stałe napięcie jeśli pamiętam około 0.6 V
Jeżeli układy działają prawidłowo wg opisu, to cos z mechaniką. Rozrząd raczej odpada bo jest łańcuszek, może cos więcej. Ale trzeba wykluczyć elektronikę jak piszesz ze jest iskra i jest paliwo to powinien palić. Sprawdź kompresję. Zapytam jak sprawdzasz iskrę i dopływ paliwa z wtryskiwacza.
Raczej nie, choć przy tym silniku trzeba być ostrożnym jeśli chodzi o układ zapłonowy - odłączenie sterowania cewki nie powinno mieć żadnych konsekwencji (o ile nie podłączyło się jej lub odłączyło na pracującym silniku), natomiast pod żadnym pozorem nie należy zdejmować fajki ze świecy i uruchamiać silnika z rozłączoną jedną świecą - to grozi uszkodzeniem...
ponieważ ten odgłos wydaje mechanizm wycieraczek, zrób to na włączonym zapłonie i słuchaj czy przestaje pstrykać.
Za to ekspert :)
Nie jestem pewien czy zadziała:D
http://obrazki.elektroda.pl/4766944800_1... mam tu schemat jak powinno sie podłaczyc silniczki i przełacznik, ale nie moge odnalezc zaznaczonego elementu i przewodu z którego ma isc zasilanie, moze mi ktos podpowie z czego wziac zasilanie. Ja sobie wymysliłem ze wezme z przewodu zółtego z bezpiecznika f20. Jest na nim prąd dopiero po...
Raczej odradza się cięcie przewodów idących do czujnika i ich przedłużanie o obwody alarmu. Zdarza się, ze powoduje to błedy, czy wręcz unieruchamia auto. Lepiej juz dociać trdycyjnie: pompę lub zasilanie komputera...
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Mrugający check = wypadanie zapłonu
Witam. Posiadam seicento 900 99r z lpg po przekręceniu zapłonu swieci się tylko kontrolka ładowania i oleju.Z tego co kojarzę powinna się świecić jeszcze tak zwana marchewka ale się nie swieci.Jaka może być przyczyna? Dziękuje za pomoc z góry. Pozdrawiam
Możesz też kupić sterownik przygotowany do założenia, po pierwszym włączeniu zapłonu sam się przyuczy do twojego immo.
Jeszcze przekaźnik pompy paliwa do sprawdzenia. Pod maską w w skrzynce. Po przekręceniu zapłonu powinien pyknąć. Są dwa takie same obok siebie. Można zamienić miejscami.
Kontrolka code "kluczyk" gaśnie ?, po włączeniu zapłonu słychać przez 3 sek pompę paliwa ? kontrolka wtrysku "marchewka" zapala się ?
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ?
Odległość czujnika od koła fonicznego. Z wiekiem uchwyty czujnika lubią się odkształcać. Wypnij przewody sterujące z cewki i zobacz, czy dostają zasilanie po włączeniu zapłonu ( na jednym z przewodów będzie przez chwilę +12V drugi to sterowanie.
Słuchajcie może zlę myślę ale czy kolejność zapłonu nie powinna być 1,3,4,2 .Jedna cewka obsługuje cylindry 1 i 4, druga 2 i 3.Cylinder nr 1 jest od strony napędu rozrządu.
Panowie, zrobiony test ale taki trochę odwrotny tj. wymontowałem aku z Fiata SC, umówiłem się z kolegą parę uliczek dalej, stojący na ulicy Golf VI 1,6 TDI 2008 rok, wsadziliśmy tę centrę i tak odpala stojącego od wigilii golfa w dieslu: https://obrazki.elektroda.pl/7190367000_... on ma funkcję podtrzymywania i konserwacji czy coś.....
...Wczesniej w czasie jazdy na gazie przy gwałtownym hamowaniu potrafił zgasnąć i musialem jezdzic na benzynie. "Wyleczalo" go powtorne gwałtowne hamowanie.... tzn jazda na beznynie, przelaczenie na gaz i zanim zgasł hamowałem ostro :) W tej chwili w czasie przelaczania na gaz na elektrozaworze pojawia sie naoiecie ok 12,5 V, a po chwili zanika - samochod...
Witam, jeżeli chodzi o to +12 V po przekręceniu kluczyka w stacyjce, to możesz szukać tego w wiązce kabli od radia... Pozdrawiam Seicento nie posiada zasilania radia po stacyjce, jest tam tylko stały plus. Jak zwykle kłania się zasada: "nie wiem, nie zabieram głosu" . Pan plachon niech może najpierw zacznie od wyszukiwarki, a dopiero potem zacznie...
Usunięcie centralki immobilizera jest może i proste. Ale silnik nadal bedziesz musiał odpalać awaryjnie bo w centralce zapłonu pozostanie informacja że przed odpaleniem musi dostać prawidłowy kod z immobilizera. Jeśli chcesz pozbyć sie immobilizera powinieneś wyczyścić kompa zapłonu z tego wpisu, albo kupić nową czystą centralkę i przed pierwszym uruchomieniem...
Jak nie świeci po włączeniu zapłonu to jest uszkodzony lub nie podlaczyłeś kabli.
Witam. Mam problem z wyjęciem wkładki kluczyka ze stacyjki w Seicento 900 (stacyjka bez elektroniki). Jest trudność z właczeniem zapłonu (kluczyk blokuje się). Próba z kluczykiem zapasowym też nie daje rezultatów. Z góry dziękuje za porady.
CZujnik wału jest wymieniony na nowy. Bez efektu. Problem leży w braku iskry. Czasem jest tak, że kręcę rozrusznikiem powiedzmy 5 sekund i nie ma iskry. W pewnym momenncie iskra się pojawia i auto natychmiast zappala. Jutro jeszcze raz dokładnie sprawdzę -o ile oczywiście będzie problem z zapaleniem- czy na cewce jest 12V w momencie kręcenia rozrusznikiem....
Nie włączaj zapłonu z odpiętymi przewodami licznika bo zapala błąd poduszek jak sterownik nie widzi kontrolki.
Przekaźnik zasilany ze styku 15, masa z ECU. Po włączeniu zapłonu pompa odzywa się na 2-3 sekundy
Jak zadziałał wyłącznik uderzeniowy to po włączeniu zapłonu będzie słychać pod maską klik przekaźnika (po 3sek się rozłączy) a nie będzie słychać pracującej pompy paliwa w zbiorniku
Piszesz ,że w czasie "kręcenia rozrusznikiem brak + na cewkę , wtryskiwacze itd." - co z kostką stacyjki? Po włączeniu zapłonu próbuj uruchomić rozrusznikiem " na krótko"!
Wygląda to na stały +15 który ma być dopiero po zapłonie, sprawdz cewkę przekażnika , jest ona połączona masą stałą a wzbudzona zostaję właśnie przez wyłącznik zapłonu
Witam, po wymianie silnika na drugi ze złomu mam problem z jego odpaleniem. Rozrusznik kręci jednak nie pracuję pompa paliwa. Zaraz po przekręceniu zapłonu zaczyna wyć pod maską czerwony przekaźnik właśnie od pompy paliwa i przygasają kontroli. Po jakimś czasie przekaźnik przestaje hałasować i kontrolki świecą się normalnie, przy czym cały czas pali...
Jestem początkującym kierowcą, pytanie pewnie śmieszne ale lepiej wiedzieć. XD Czy ja np będzie brakować oleju w silniku to kontrolka będzie się świecić cały czas? I czy ma też znaczenia jak podczas zapłonu się zapalają?
czy samochód miał jakieś inne lampki ostrzegawcze w momencie wystąpienia tego problemu. to brzmi jak ecu nie nakazuje pracy pompy. kalkulator silnika może nie widzieć sygnałów z czujnika krzywki i korby. Czy słyszysz pracę pompy po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika? Dodano po 1 Dzień dobry na forum Mam benzynowy Fiat Seicento 0.9 2000, wtrysk...
Zakładam alarm do seicento z odcięciem zapłou i pompy paliwa. Mam 2 przekaźniki i wiem jak je podłączyć. Nie wiem gdzie podłączyć się do zapłonu a konkretnie który kabel odłączyć aby zapłon nie działał. Domyślam się że pewnie któryś od stacyjki tylko który?? Czy w kabinie można odłączyć kabel pompy paliwa?? Jeśli tak to gdzie on jest i jaki ma kolor??...
Marchewka czyli mniemam że to kontrolka od wtrysków. Po przekręceniu stacyjki świeci natomiast w momencie kręcenia znika świeci tylko akumulator. A Kontrolka Code zaświeca się po przekręceniu zapłonu i zaraz gaśnie. Po przekręceniu zapłonu również słyszę (chyba) pompkę paliwa i zaraz coś się ucisza.
4 - sterowanie przekaźnika zasilania ECU (POWER LATCH) 17 - masa 23 - sterowanie przekaźnika zasilania osprzętu (pompa paliwa, cewki, wtryski, etc.) 26 - +12V po stacyjce (15) 35 - główne zasilanie z przekaźnika (POWER LATCH) Przekaźniki są sterowane masą. Po podaniu zasilania na pin 26 sterownik wymusza stan niski na pinie 4 załączając przekaźnik zasilania...
FPS ON lub Interwencja blokady paliwa instrukcje nie są dokładne próbowałem 100 raz aż znalazłem to : Procedura resetowania systemu odcięcia paliwa Fiat W przypadku niektórych modeli samochodów Fiat, użyj tej metody, aby zresetować system odcięcia paliwa. Co robići Co się dzieje 1) Ustaw kierunkowskaz w pozycji neutralnej i przełącz zapłon w pozycję...
Odpinałem na całą noc, wciskałem przepustnice przy przekręcaniu zapłonu w nadziei ze ECU ma jakąś funkcje adaptacji. Najlepiej byłoby zobaczyć co widzi komputer ale niestety nie umiem się z nim połączyć.
Sprawdziłem impulsator, działa. Co ciekawe przy uruchomieniu zapłonu wskazówka ustawia się na 0.
http://obrazki.elektroda.pl/9487386900_1... Taki sterownik jest w autku. Czujnik wału na dole na kole zębatym wymieniony był na nowy. Bez efektu. Wymieniony czujnik wałka na górze silnika 3 pinowy bez efektu. Nadal w autku była iskra przez dwie sekundy i cisza. Pompa po włączeniu zapłonu dawała paliwo ale świece suche, wtryskiwacze...
Głowy sobie uciąć nie dam, ale w Seicento nie zamyka się centralny zamek po włączeniu zapłonu ani po zamknięciu zamka nie domykają się szyby - wniosek - masz dołożony jakiś niestandardowy sterownik centralnego zamka/alarm i moduł domykania szyb. W znanych mi fabrycznych rozwiązaniach zamek zamyka się po przekroczeniu 15-20km/h, a nie od razu po włączeniu...
schemat zapłonu zapłonu zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
symbol piekarnik samsung reset wsadu wielozawór tomasetto regulacja
pistolet lakierniczy pistolet lakierniczy
Einhell Power X-Change – brak przedłużek do sekatorów akumulatorowych, alternatywy teleskopowe Audi Q7 4L0 – wymiana zamka i czujnika klapy bagażnika, kodowanie, adaptacja