Wymieniałem jakiś czas temu i z tego co pamiętam musi być przystosowana, właśnie z względu na blokadę wstecznego.
a że mi się nie chciało wybieraka wymieniać, to nieco młotkiem poszerzyłem w tym miejscu i już się dobrze 5 wrzucało :) Nic nie trzeba "młotkiem poszerzać", tylko wymienić to: Zestaw naprawczy dźwigni zmiany biegów Seicento. https://obrazki.elektroda.pl/9756487700_... Dosłownie 20 - 30 minut roboty i potrzebne tylko dwa klucze 10,...
Problem szarpania mam nadzieję rozwiązany. Pomogła wymiana świec oraz wszystkich przewodów WN. Jak diagnozowałem świece to z lenistwa wykręciłem jedną, a ta akurat była OK, reszta miała zbyt duże przerwy... Nie znałem przeszłości samochodu na moje usprawiedliwienie, a widać poprzednik luźno podchodził do serwisowania auta ;-) Jestem zaskoczony jak niesamowicie...
Jak będziesz sprawdzał linki to sprawdź zabezpieczenia z blaszek które trzymają korpusy linek, ewentualnie ich osadzenie. Jak będzie duży luz na nich to wymień ewentualnie dognij. Mechanizm lewarka łatwo sprawdzić. Wrzuć bieg na postoju i poruszaj dźwignią prawo lewo, ewentualnie jak lewarek jest strasznie luźny czyli zmiana biegów mało precyzyjna to...
Sama gałka bakelitowa jest zalewana w formie na lewarek, natomiast gumowy mieszek otaczający gałkę i trzon lewarka jest formowany termicznie po nałożeniu. Żeby go zdjąć bez uszkodzeń musisz się zaopatrzyć w dobrą suszarkę lub opalarkę (z opalarką ostrożnie) podgrzać mieszek na wysokości gałki i od dołu do góry "wylewić" gumowy mieszek. Coś jak ściąganie...
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Coś już sprawdzałeś ? Sprawdz na początek linki od zmiany biegów jedna jest odpowiedzialna za zmianę biegów a druga od wybierania biegów
Z tego co wiem to na środku auta pod deską rozdzielczą, na prosto lewarka zmiany biegów :) Przynajmniej w CC tak było a to podobne auta.
Miałem je w cienkim 900 i wiesz pomogły .Analize spaliny na gażnikowcu miałem lepsze niż nowe seicento. A z paliwkiem ciężko wyczuć ...mało palił
Witam więc tak. Zapinasz linke do skrzyni, robisz zdjęcie, zmieniasz bieg i idziesz i porównujesz zdjęcie z tym co stąło się po zmianie biegu. Odpinasz linki obie od skrzyni i zostaje ci sam dyngs którym zmieniasz biegi (ciągnie ci to linka). Porównujesz stan aktualny i stan ze zdjecia i widzisz jaki ruch to wykonuje. No i teraz tym dyngsem szukasz...
https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawc...
Sama zmiana oleju nic nie pomoże. Można spróbować na siłę, włączyć jedynkę i ruszać ale to wtedy musisz się liczyć ze jeszcze bardziej uszkodzisz skrzynię. Dodano po 2 Tak jak kolega radzi lepiej kupić na szrocie. I będzie taniej
Poprostu na cieplym silniku przerywa na gazie przy zmianie biegów cicho prycha
Skoro przekładasz cały przód na tył to pewnie razem z ramą pomocniczą itp, więc możesz zostawić również przekładnię kierowniczą i zaspawać na sztywno wystające elementy listwy z korpusu. Kilogramów dużo nie przybędzie a oszczędzisz sobie kombinacji. Sprzęgło i biegi na linkę więc zrobić dłuższe. A przód to na twoim miejscu też dałbym z drugiego Seja,...
Cześć problem polega na tym ze po zmianie biegu na wyższy robi się jakby dziura w mocy tak ja by kończyło się paliwo i po chwili wszystko jest ok jest to tylko podczas zamiany biegu puszczenia sprzęgła i wciśnięcia pedału gazu jaka może być przyczyna i jeśli to pompka paliwa to jak ja sprawdzić czy to na pewno ona proszę o jak najszybsza poradę
A dokładniej jak spojrzysz na skrzynię - na dźwignię włączającą sprzęgło ponad nią w miejscu gdzie wchodzi jedna z linek z dźwigni zmiany biegów. Wtyczka z dwoma przewodami. Chodzi oczywiście o seicento MPI.
Nie jest to żadne odbijanie dźwięku od jezdni. Dźwięk słychać przy zamkniętych szybach, spod auta od środka słychać, spod drążka zmiany biegów, bardzo głośne purczenie.
MPI ma dwa rodzaje skrzyń różnią się półosiami i sterowaniem zmianą biegów ( nie zamienne plug and play chyba, że razem z półosiami).
Jakiś pomysł jak to naprawic ? Jest. Należy wymienić to: Zestaw naprawczy lewarka FIAT SEICENTO. http://www.auto-sas.pl/?629,zestaw-napra... https://obrazki.elektroda.pl/1235471000_...
Witam. Mam pytanie. Czy silnik od Seicento 900 różni się bardzo wymiarami od silnika malucha? Czy da się ożenić skrzynię od malucha z silnikiem od SC900? Nie jest to żaden SWAP do malucha, tylko rozważam zmianę silnika w quadzie z 126p na silnik od Seicento 900 i nie ukrywam, że zależy mi na wymiarach.
Witam, mam problem mianowicie podczas wrzucania biegu wstecznego, zerwał się plastik który znajduje się pod lewarkiem od zmiany biegów, taki na 3 śruby, od dawna był problem ze wstecznym aż w końcu się urwało. Teraz pytanie, jak zabrać się do wymiany ? chce kupić gotowy zestaw naprawczy. Czy podczas wymiany muszę zdjąć gałkę biegów ? czy da się to zrobić...
Zależy co cię interesuje. Bo zrobienie czegoś takiego jest w sumie proste. Wykożystujesz dodatkowy kanał w alarmie. Urządzenie albo kupujesz nowe ze sklepu albo robisz sam (proste urządzonko). Problem jest tylko z czujnikiem położenia drążka zmiany biegów. Przed uruchomieniem silnika musi sprawdzać czy nie jest bieg wrzucony. Reszta to betka :-)
Nie jestem pewien ale seicento chyba gubiło ustawienia wyuczone jak się na dłuższy czas odłączyło akumulator - 20-30 minut. Niczego nie gubiło... niemniej chwilowe odłączenie zasilania czasem mu pomaga, ale nie ma znaczenia czy na minutę czy na godzinę. To jest SPI czy MPI (bo w 2000 była zmiana) i instalacja LPG I/II generacji czy IV generacji?
Już Panu wysyłam fotkę . http://obrazki.elektroda.pl/5132015100_1... Dodano po 4 linki mają przesuwać dźwignię zmiany biegów na skrzyni najlepiej sprawdzać to w 2 osoby jedna patrzy na skrzynie na te dźwignie a druga wbija biegi po kolei Dodano po 34 linki mają przesuwać dźwignię zmiany biegów na skrzyni najlepiej sprawdzać to w 2 osoby...
Witam. Ponieważ wczoraj zakupiłem Seicento 1.1, jest to mój pierwszy samochód, będzie to także mój pierwszy post na forum, więc chciałem się przywitać. Z zakupionym autkiem ogólnie wydaje się wszystko w porządku, jednak mam dwa problemy których chciałbym się pozbyć. Pierwszy to szum w kole przy jezdzie. W innych tematach ludzie też rozpisują się na...
Pierdoły opowiadasz-autor nie sprecyzował jaki konkretnie system zasilania benzyną go interesuje. Był też montowany do około pierwszej połowy 2000r silnik 176B2000 z takim samym, pojedynczym wtryskiwaczem. Po za tym operacja totalnie nie opłacalna w przypadku jak masz kupić silnik, skrzynię z linkami i mechanizmem zmiany biegów, półosie, przeguby, wszystkie...
Witam mam problem.golf 4 1.9TDI 90KM.Kupiłem niedawno skrzynie biegow 5 biegowa i po wymianie skrzyni samochod stracil moc.110km/h to jest max,nie wiem czy chodzi o przelozenia szkrzyni czy to calkiem cos innego?czy cos z turbiną? przy 40km/h auto spokojnie jedzie na 4 biegu,aha i przy zmianie biegów slychac lekki świst?bardzo prosze o pomoc co to może...
Nie wyregulować tylko użyć zestawu naprawczego mechanizmu lewarka zmiany biegów do konkretnego modelu. Foto przykładowe - koszt 20-40zł Tam prawie wszystko jest plastikowe - plastik się ściera i nic już nie zrobisz. Schemat bardzo dobrze znany z Fiatów Seicento, Cinquecento i 126p http://obrazki.elektroda.pl/6540671500_1...
Witam, mam problem, ponieważ od kilku dni zauważyłam,że mój silnik inaczej pracuje, dodając gazu słyszę dziwne stukanie, intensywne podczas jazdy, przy zmienie biegów nie Słyszalny, po zmianie biegów po chwili znowu się pojawia. Stan oleju jest między max-min. Gdy schodze z obrotów świeci mi się kontrolka wtryskow i auto całkowicie traci na mocy jadąc...
Witam Sprawa dotyczy fiata Seicento 900 rok 2000 Wyciekał mi olej z silnika do sprzęgła. Demontując skrzynię wypadł mi całkiem drążek od biegów ze skrzyni oznaczony czerwoną strzałką. Zmontowałem go ale nie wiem czy wszystkie elementy są bo nie mam schematu. Obszukałem wszędzie za schematem ale lipa nie zmalałem lub nie potrafię wyszukać. Wymieniłem...
Poszukuje charakterystyki czujnika temp. silnika (ten co podaje wartości do sterownika) - Seicento 900. Przy niskich temperaturach otoczenia po odpaleniu przez kilka minut silnik szarpie, natomiast na biegu jałowym pracuje w miarę równo lecz obroty ma takie jak przy rozgrzanym silniku - tak jakby nie pracował na ssaniu. Podejrzewam właśnie czujnik temp....
Oczywiście jest to do zrobienia (podobnie jak 1.1 i 1.2 73KM z Punto). Tylko że musisz sie liczyć z dużym kosztem. Silnik z osprzętem będziesz miał? Cały osprzęt - rozrusznik, alternator, kolektory, filt pow., komputer do wtrysku. Do tego jeszcze skrzynia, połosie, przeguby, chłodnica z wentylatorem, bak, pompa paliwa. Co jeszcze - lewarek zmiany biegów...
Wymieniłem przewód podciśnieniowy(była w nim spora dziura pod uchwytem) ,nastawnik biegu jałowego wyczyszczony ale zmian nie zauważyłem.Jedynie zauważyłem, że w cieplejsze dni obroty są dużo mniejsze jak przy mrozach.Może to jakiś czujnik temperatury.Czy sonda lambda może też dawać taki efekt?
Witam W czasie jazdy zapala mi się od czasu do czasu lampka od ręcznego?? Co moze byc przyczyną. -są to migniecia czasami dłusze lub krótsze najczęciej po zmianie biegu jak przyspieszam ale gdy odpuszcze przyspieszanie i wrzucę na wyższy bieg lampka gaśnie - gdy zapala się lampka nie odczuwam przychamowania lub czegoś w tym rodzaju,gdy zapala sie lamka...
Witam! Od pewnego czasu mam magiczne seicento 1.1 MPI z 2002 roku z lpg. Z autem jest co chwile jakiś problem i tym razem dotyczy on nierozgrzanego silnika. Gdy postoi sobie noc na dworze, rano odpala za 1-2 razem i po chwili gasnie... potem muszę go kręcić z 5 razy żeby zapalił i kiedy w końcu to zrobi, chodzi na bardzo niskich obrotach i po dodaniu...
Bez kanału będzie bardzo ciężko to wymienić. Instrukcja wymiany innego forum: 1. Zdejmujesz mieszek zmiany biegów - zatrzask i rzep. 2. Uwalniasz lewarek od linki zatrzaski kulowe delikatnie odciagasz śrubokrętem. 2. Wchodzisz pod samochód i wykręcasz trzy śruby w takim białym pudełku koło rury wydechowej. 4. Wyciągasz całe ustrojstwo z samochodu. 5....
Pomysł ze skopiowaniem sygnału wydaje się całkiem ok, jeśli dysponujesz odpowiednim sprzętem. To Immo nie jest zbyt zaawansowane, powinno się udać. Zdobycie czujników od Citimatica myślę że graniczy z cudem w rozsądnych pieniądzach. To ogromna rzadkość, i pytanie czy podpasują do twojej skrzyni. Może prościej było by iść w kierunku czujników wykrywania...
Panowie (i panie :)) mam Fiata Seicento S 1100. Zastanawiam się nad małymi zmianami mechanicznymi w moim autku. Przegladajac strony internetowe zobaczylem tuning u Chojnackiego. Nazywa się to Seicento GT i kosztuje około 900 zł. Na stronie napisali: Modyfikacja nie ma negatywnego wpływu na trwałość silnika i obejmuje : głowicę silnika, zawory, gniazda...
Witam, szukałem odpowiedzi na różnych forach i nie znalazłem odpowiedzi, problem jest następujący...gdy odpalam silnik chodzi bardzo równo temp otoczenua 12-25 stopni, samochód podczas jazdy ma chwilowe braki mocy tak jakby coś się przytykalo i po chwili znów się rozpędza i zatyka, najbardziej czuć to podczas jazdy na drugim biegu i zmiany na bieg 3......
Witam, mam problem ze swoim samochodem. Jest to Fiat Seicento 99r 900 benzyna+gaz. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą, i został wymieniony filtr powietrza. Uszczelka założona jak należy, filtr również. I mój problem polega na tym, że na biegu jałowym mam obroty na początku 1200, potem wzrasta do 1500, czasem 1700; Próbowałem zresetować komputer,...
Witam ,mam fiata seicento 98 rok ,auto z instalacją lpg od roku 2004 , auto cały czas w rodzinie , przebieg 98 tys. Auto szarpie przy przyśpieszaniu , najczęściej pokazuje się to przy zmianie z 3 biegu na 4 ,auto generalnie przy odpaleniu na zimnym silniku po nocy ma nie równą pracę silnika ,po chwili ustaje i jest ok , później pod czas jazdy i przy...
witam mam seicento 1.1 rok 2006 i od jakiegoś czasu samochód zaczął przerywać przy zmianie biegow, na jedynce sie rozpędzał normalnie, wrzucam dwojke gaz i on mi gaśnie i szarpie, szybko sprzeglo, przegazowalem i na nowo sie rozpędzałem po którejś probie sie udalo i znowu jechal, ale jak znowu trojke wrzucałem znowu bylo to samo, ale później jak juz...
Witam. Temat odgrzewany ale dość dla mnie dziwny gdyż falują w moim aucie obroty biegu jałowego tylko na LPG na rozgrzanym silniku ale tylko wtedy gdy lekko na chwilkę musnę pedał przyspieszenia i następnie go puszczę. Dodaje że po następnym trochę większym przy gazowaniu falowanie ustaje i się nie pojawia do czasu ponownego lekkiego muśnięcia pedału...
Problem tyczy sie Seicenta 1.1 gdzie sprzęgło jest od nowości, a przebieg to 90 tysiecy, oraz Skody Felicji 1.3, gdzie sprzęgło było wymieniane jakieś 15 tysiecy km temu, tylko w międzyczasie auto długo stało. Problem jest identyczny, po prostu toczka w toczkę w obu autach. Sprzęgła są sterowane linkami. Normalnie sprzęgło bierze w 1/2 wysokości. Czasami,...
Witam wszystkich. Pacjęt to Peugeot 806 silnik 2.0 Turbo Lpg, XU10J2TE. Już mnie uj strzela z tym 28 letnim autem. Mam wypadanie zapłonów na wolnych obrotach i LPG i Pb. Trochę trzęsie silnikiem. Jak obroty wzrastają powyżej 1000 to nie czuję przerw. Trzepnęło mnie po łapach w okolicy cewki z jednego przewodu WN, więc je wymieniłem na nowe NGK plus...
Witam wszystkich, ktorzy moga mi pomoc, przypadkowo zostalem wlascicielem Seicento 1.1 mpi. Auto jest niesprawne i postaram sie opisac co sie dzieje i jakie objawy wystepuja. 1. Silnik odpalil i na wolnych obrotach ladnie pracowal, wkrecal sie na obroty, problem pojawial sie po wrzuceniu biegu- objaw: szarpanie auta i gasniecie. Po przegazowniu i szybkim...
Witam. Auto jak w tytule. Podczas przyspieszania czuć szarpnięcia, jest też efekt jak bym delikatnie odejmował nogę z gazu potem znowu wciskał. Jak się zagrzeje jest lepiej ale chwilami dalej jest to odczuwalne. Dzieje się to i na benzynie i na gazie. Co wymienione: -Świece. -Kable. -Czujnik położenia wału. -Czujnik położenia wałka. -Czujnik temperatury....
Oglądałem saxo, auto szrot. Lampy tylne do wymiany (jest w nich woda). Dodatkowo gałka zmiany biegów ciągle jest w złej pozycji, auto na łączeniach bierze korozja. LPG na bardzo słabych podzespołach, wszystkie naprawy przeprowadzone z taśmą izolacyjną i trytytkami. Wskaźnik paliwa nie działał i kilka innych rzeczy a cena 4 tyś nie wiem za co :D. Dodatkowo...
Wczoraj wkradł się błąd w moim poście Wymieniłem tarczę i łożysko oporowe a docisk został stary bo na oko był jak nowy Właśnie jestem w trakcie wkładania nowego Może to akurat będzie jego wina odwrotnie założona Nie da się jej odwrotnie założyć Dodano po 3 Winny był docisk Wymieniłem na nowy i problem znikł Porównałem stary i nowy i niewiele się różniły...
ja w tej samej sprawie - jestem nowy na forum i nie mam pojęcia o elektronice (sam nic nie zrobię ale używam programy do wymiany softu w urządzeniach audio) więc nie wyrażam się fachowo. Powymianie uszcelki pod przykrywą w takim samych samochodzie i paska rozrządu przy pewnych obrotach (90 na III, 115 na IV i 140 na V) zapala się i mruga cneck engine...
seicento biegów biegów seicento skrzyni biegów seicento
peugeot buczeć silnika wentylatora podłączenie eliminacja hałasu
deutz deutz f3m1011f deutz deutz f3m1011f
Błąd F01 w płycie indukcyjnej Teka - co oznacza? Mercedes Atego 3 kod błędu 10B62 – zwarcie sondy lambda, diagnostyka, Bosch LSU 4.9