W domu posiadam złącze V-scan VAG KKL USB ) Chyba chodzi o interfejs. Złącze posiadasz takie samo jak w Fabii tzn obd2 - poniżej skrzynką bezpieczników w kabinie Program do tego interfejsu to multiecuscan. Wersją free połączysz się z silnikiem, podejrzysz parametry, odczytasz i pokasujesz błędy jeśli będą. Jednak na raz podejrzysz tylko 4 parametry...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
17B to żółte złącze pod nakładką na słupku A przy lewej stopie kierowcy. Zdejm nakładkę i żółte złącze tam będzie (także białe ale interesuje Ciebie żółte). Przy 9tym pinie złącza będzie przewód białoczerwony. Może tam zaśniedziało? Dalej ten przewód wychodząc za złącza rozwidla się na zapalniczkę. Masz sprawne gniazdko prądowe? Jeśli tak to złącze...
Witam, Proszę o pomoc z wyjęciem kabli ze złącza sondy lambda we fiacie seicento. Chodzi mi o to jak wyjąć kable ze złącza, które wygląda tak: https://ibb.co/h7a6Q9
W dodatku eobd nie działa bo próbowałem IAW ECU SCAN, na dwóch różnych kompach i dwóch kablach. W tym samochodzie jest złącze trzypinowe i wymagana jest przejściówka do interfejsu. Jeśli masz interfejs KKL to robisz diagnostykę ustawiając przełącznik na pin 7. W innym ustawieniu nie będzie komunikacji tym programem.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Seicento 1100 z klimą.
Proszę Użyć oscyloskopu i rozumu. Będzie taniej niż w ASO
wyczytałem że po włączeniu zaponu ECU powinien wysłać własny kod iso w szybkosci 1200bit/s a nastepnie trzeba mu odpowidzieć kodem 0Fh, A0h, CCh. Ktoś wie coś więcej na ten temat? Widze że ta procedura nie jest do końca zgodna z ISO9141-2, nie występuje synchronizacja w tym ecu? Pierwsze seicenta z silnikiem 900ccm miały 3 pinowe złącze diagnostyczne...
O właśnie, sprzed spryskaniem złącze oczywiście rozłączamy, to istotne, a jak jest nalot to usuwamy go mechanicznie. I po zastanowieniu, skoro po włączeniu napięcie siada, do włącznik łączy poprzez oporniki do masy? to radykalnie zawęziłoby krąg podejrzeń do jednego przewodu 4mm który doprowadza zaqsilanie. Jego drugi koniec musisz odnaleźć i zobaczyć...
Dzięki, To juz dużo pomaga, teraz trzeba się skupić na sygnale jaki podawany jest na złącze A4 centralki. Jeżeli pokazuje się tam napięcie lub zanika po przekroczeniu pewnej prędkości to jesteśmy już w domu (wydaje mi się, że na 99% tak). Ale jeżeli ktoś ma jeszcze doświadczenie w tym względzie to byłoby super. Pozdrawiam, Grzegorz
Przy wtyczce do sterownika silnika pod maską wychodzi mała wtyczka na trzy piny - to jest złącze diagnostyczne . Do tego musisz mieć interfejs vag kkl oraz program na laptopie IAW scan . To prosty system (Euro2) i łatwy w diagnozie
Masa na złącze ISO
Złącze ecu? Czyli sprawdzic polaczenie wszystkich pinow? w jaki sposob?
Ty sprawdź czy masz masę w klapie, a nie zaczynasz od d... strony. A co ma masa w klapie jak tam masa na przewodach idzie? amigasek porównaj jak mam to u siebie złącze poczwórne (od lewej strony) w pasie tylnym (odkręć jeden wkręt i masz przewody) 1- brązowoczarny - plus dla szyby ogrzewanej w górnym złączu brązowobiały 2-czerwony - plus stop-u w górnym...
Zwierać to może nie ,sprawdź złącze w liczniku (zimne luty).
Witam czyli złącze do ECU nie ma zasilania mam pociągnąć zasilanie z żarówki ?
Nie wiem czy Seicento 900 miały OBD, niektóre wersje (może młodsze roczniki) miały na pewno OBD 2, ale większość 900-setek miała tzw. złącze 3-pin, były również ze złączem OBD 2. Sam mam dwa Seicento i jeden ma złącze 3-pin, a drugi OBD 2. Podłączyć się da i jednego i drugiego potrzebny tylko kabel i odpowiedni program oraz adapter/przejściówka 3-pin...
Witam, Próbuję zdiagnozować seicento 900. 1999 rok Programem delphi - program pokazuje mnóstwo błędów nawet po wymianie niektórych podzespołów w aucie, nie można ich nawet usunąć, wygląda to tak jakby komp auta się zawiesił. Interfejs ELM 327 jeśli dobrze pamiętam model programy użyte do połączenia się: iaw scan2 program wyrzuca jakiś błąd scieżki w...
Przydały by się trochę lepsze zdjęcia. 14, 23 - masa. 15 - plus 8 - złącze diagnostyczne pin 2 9 - złącze diagnostyczne pin 3 Zanim podłączysz to sprawdź czy pin 14 i 23 ma połączenie z obudową oraz czy pomiędzy obudową a plusem jest spadek napięcia w jedną stronę (jakieś 0.6V przy teście diody na mierniku). Możesz też sprawdzić w aucie czy będzie świecić...
Prawdopodobną przyczyną będzie złącze między wiązką silnika i kabiny. Sprawdź to.
Polecam sprawdzić złącze od czujnika położenia wału, w samochodzie kuzyna kiedyś lekko pośniedziały konektorki w tym złączu.
Sugeruję przejrzenie wiązki, otworzenie sterownika i sprawdzenie, czy zimnych lutów nie ma. Pewnie złącze się na płytce obluzowało.
Te wszystkie przewody są ori. Szóstka to złącze anteny GSM i nie jest to oryginał.
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Chodziło o to że przy tablicy rejestracyjnej jest żarówka obok żarówki i prosiłoby się je połączyć razem ale nie Fiat musi to zrobić na dwu osobnych bezpiecznikach(zamiast dwu trzy kable).A teraz o awarii.Otóż zwarcie spowodowało gniazdo zapalniczki.Lużne śruby elementu plastykowego dookoła lewarka na którym jest mocowane gniazdo zapalniczki pozwoliły...
Według przyjętych przez producentów standardów, kostka do podłączenia interfejsu OBD2 powinna znajdować się w obszarze pod kierownicą i powinna być 16 pinowa, nie zaslonięta żadną zaślepką. Poszukaj pod kierownicą powinna być. A złącze 3 pinowe to może jest od sterownika komputera, a nie OBD? Dorzucam załącznik gdzie należy szukać złącza OBD.
Vag kkl plus przejściówka na 3 piny - specyficzne dla fiata z tamtego okresu. Ja mam vag kkl i dorobiłem sobie wiązkę tzw wolne piny i działa. A program IAW SCAN II Ty masz rok 2002 ale pewnie złącze 3-pinowe? Zobacz przy dużym złączu do sterownika silnika czy jest małe na 3 piny bo z tamtego okresu seicento np ale jeszcze SPI a już miało złącze OBD...
Sprawdziłem wczoraj czujnik który jest wkręcony w blok - po podłączeniu miernika (ohm) rozgrzewając się zmniejszała się wartość oporu - jak doszła do wartości 362 Ohm to odłączyłem miernik i podłączyłem oryginalne złącze aby sprawdzić czy wentylator się włączy - niestety się nie włączył mimo, że jeszcze trochę "pogazowałem" auto. Odpiłem ponownie wtyczkę...
Witam. A co przez te złącze można zrobić? Może jakieś info do 700 AISAN i 900 ?. Dzięki
Witam. Odwiedziłem kilka szrotów i nigdzie nie mają takich złączy, dla tego chciałem kupić nowe. Pozdrawiam. ----------- Znalazłem: złącze hermetyczne 6 pin OHW-6 SUPERSEAL lub AMP-282090-1 TE CONNECTIVITY Pozdrawiam.
Wyciągałem radio, sprawdzałem kable, podłączenie radia jest OK, kable są OK. Poziom napięcia sprawdzony? Ewentualne przerwy sprawdzone? Przejechałeś się z wpiętym woltomierzem lub chociaż probówką, żeby wykluczyć usterkę zasilania ze strony auta? Radio podłączone w innym samochodzie/na stole? Masa do radia jak dociera? Złącze panela nie brudne?
Świeci, znacy się miga tylko wtedy , kiedy kręce rozrusznikiem. A wpinam ja w dwupinowe złącze o po wypietym wtryskiwaczu.Czyli co ? Wiązka i sterownik do wymiany?Jak mam poprawnie sprawdzić rezystancję wtrysku. Dla mnie to zabawa , nauka bo części tanie
Bardzo ważną sprawą jest zrobienie odpływu wody z kloszach lamp tylnych.Często zbiera się tam woda, nawet w nowych samochodach.Ja wiercę od spodu dziurkę fi 4-5mm .Może nie jest to przyczyną problemów u Ciebie, ale jak już będziesz sprawdzać to polecam wykonać i to.Często przez wilgoć nieźle kwitnie złącze i traci masę.
Witam. Właśnie dzisiaj znalazłem tą świentą stronkę może mi ktoś pomoże. Od pewnego czasu nie gaśnie mi kontrolka od poduszki powietrznej. Wiem że system ją wyłączył. Jakie oprogramowanie można zastosować żeby to zresetować i jaką wtyczkę, mój komputer posiada jedynie złącze USB. Jeśli ktoś by wiedział skąd mogę ściągnąć taki programik to będę wdzięczny,...
Masz uszkodzoną osłonkę złącza na tym czujniku do kontrolki . Wyczyść połączenie konektora i odtłuść . Możliwe że po brudzie idzie lekkie przebicie na masę i kontrolka żarzy. Jak zdejmiesz złącze to kontrolka gaśnie czy nadal żarzy? - Żeby wykluczyć masowanie przewodu gdzieś po drodze do kontrolki. Jeśli chodzi o czujnik na chłodnicy to jeśli jesteś...
Aha, jakie złącze jest potrzebne i do któej części samochodu go podpiąć? Starczy elm327? Możliwe że źle sformułowałem pytanie: W jaki sposób usunąć ten błąd używając jakiego narzędzia hardware/software?
spróbuj przywrócić oryginalny obwód sonda<>ECU, z pominięciem emulatora (centralki LPG) i sprawdź jej działanie... Czym próbujesz łączyć się z tym ECU? Złącze 3pin? Stary poczciwy euroscan 1.83 fajnie z tym gada, z nowszych FiatECU Scan :)
Fajny i praktyczny projekt. Swego czasu również wykonałem taki "elektroniczny rezystor", najpierw do Astry I, potem do seicento (ten widoczny na zdjęciach poniżej). https://obrazki.elektroda.pl/6929616700_... https://obrazki.elektroda.pl/3461059800_... U siebie dołożyłem złącze do programowania i termistor, co by zabezpieczyć...
A może by tak sprawdzić połączenie przewodu łączącego akumulator z karoserią./masa/.Również złącze śrubowe na rozruszniku może być powodem słabego rozruchu. Bo skoro akumulator ,cyt:..."podłączam go do prostownika,to pokazuje,że jest prawie w 100% naładowany"...,to są zbyt duże spadki napięcia na połączeniach kabli od akumulatora do rozrusznika i od...
To radyjko ma akurat tylko magnetofon i złącze do zmieniarki Na obudowie ma dwa symbole :60669382 oraz PU-1573A i było na wyposażeniu Fiata Seicento
Przy lewej nodze kierowcy jest złączka kabli - tam szukaj przyczyny. Tam nie ma jako takiego połączenia z układem wtryskowym. Jedynie w białym złączu jest połączenie na kontrolkę awarii układu wtryskowego. Główne złącze w 900 do zasilania układu znajduje się przy sterowniku silnika - taka kostka na 6 przewodów przymocowana do podstawy gdzie przykręcony...
Jeżeli ktoś chciałby podłączać się w kierunkowskazy w seicento MPI - sprawa wygląda NIECO INACZEJ: zamiast złącza 20 pin jest złącze 22piny (2 x 11). Po zdjęciu osłony słupka na wysokości progu będą trzy kostki - nas interesuje ta największa - ona jest głębiej. W tej kostce odnajdujemy dwa niebieskie przewody od skraja kostki - takie, do których jest...
Baloniku, już podobno zwierał. Z doświadczenia- brak chłodzenia w siei to przeważnie usterka wiatraka ( uszkodzony silnik, bezpiecznik, zgnity kabel czarny z fioletowym szlaczkiem, czujnik na chłodnicy, w zasadzie nie sam a wypalone złącze wtyczki), ale jeżeli układ elektryczny wiatraka jest ok, to problem był w chłodnicy- lamele zatynkowane błotem...
czy tylko to wszysko? Dodano po 3 Jestem w dużej kropce wg opisów złącze powinno byc w komorze silnika a ja ma pod bezpiecznikami .czy to jest obd czy obd2.
Krokowy był wywalony, samochód bez niego nie miał mocy i strzelał w wydech przy schodzeniu z obrotów. Założyłem go z powrotem i auto chodzi na gazie świetnie. Naprawdę ma moc (170km/h bez problemu) i spala około 8l gazu na 100km. Co do podłączenia pod komputer.. Mojego Cinquecento po swapie na 1.2 bez problemu podłączam interfejsem VAG KKL ale mam tam...
Konektorki przy zarówce sprawdzone, czyste - zadnego napiecia przy zalaczeniu swiatel mijania na nich nie ma. Mam schemat, zastanawia mnie tylko okreslenie w opisie oznaczone na schemacie jako 17 - " Złącze przedniej wiązki tablicy rozdzielczej " - gdzie tego szukac w aucie ? http://obrazki.elektroda.pl/6891532100_1...
I niestety dalej pomoże tylko serwis bądź ktoś kto ma komputer do Fiata, chyba że jest to któreś z ostatnich 900 zobacz czy obok dzwigni nie ma złącza OBD , jeśli jest to złącze to już będzie łatwiej. Spróbuj odpalić zapasowym kluczykiem. Albo możesz zdjąć kleme minusową na kilka minut, podłączyć kleme i spróbować odpalić silnik jednym z kluczyków.
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Seicento 1.1 MPI Z 2004r. Wyskoczyła kontrolka check engine (świeci się cały czas), silnik pracuje bardzo nierówno na biegu jałowym (czuć szarpania), przy mocniejszym depnięciu w pedał przyspieszenia można wyczuć smród zgniłych jaj, jest też mniej żwawy i wykazuje nieco większe spalanie niż normalnie, na zimnym silniku...
Da się, ale to nie da odpowiedzi czy winny jest czujnik, wiązka czy przetwornik w sterowniku. Czujnik jest rezystancyjny, w temperaturze 20*C powinien mieć ok 3,7kOhm. Czujnik temp. wody z jednym stykiem jest od wskaźnika na desce, czujnik od ECU ma niebieskie złącze i dwa piny, jest w okolicy termostatu. Na wtyczce ECU czujnik temp. wody to pin 13,...
zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek zawiesić seicento seicento
audio adapter nokia radio kradzież wymiana grzałki
rowerowy silnik centralny nagrzewnica master
Lokalizacja bezpiecznika Webasto w Chrysler Voyager Lokalizacja bezpiecznika FP 601 w wieży Panasonic FP 22